Η Μηχανική

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.605
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
"....Στην πράξη, η ροπή που εφαρµόζεται σε µια βίδα σύνδεσης µπορεί πράγµατι να ποικίλλει, εάν το χέρι του χρήστη στο ροπόκλειδο τοποθετηθεί ψηλότερα ή χαµηλότερα στη λαβή....."

Αυτη η προταση ειναι λαθος.
Διοτι αυτο ακριβως ειναι που αποφευγουμε με την χρηση του ροποκλειδου.

Ειτε πιο μεσα το πιασουμε , ειτε πιο εξω , ειτε εγω ειμαι πιο δυνατος κ.λ.π .... το τελικο "κλικ" (σπασιμο του ροποκλειδου) σημαινει οτι φτασαμε στην επιθυμητη τιμη ροπης συσφιξης που το ρυθμισαμε.
Ασχετως της δυναμεως που καταβαλλαμε δηλαδη π.χ. πιο μεσα θα χρειαστει πιο πολλη δυναμη , πιο εξω λιγοτερη δυναμη κ.ο.κ. για να καταληξουμε στην ιδια τιμη ροπης.



... ομορφυνες ή μου φαινεται ? ....! abcdefghgk Bcdefgh
Πολυ σωστα. Καταλαβε τι εγραψε ο τυπος;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.962
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι Είναι Η Μηχανική Διαφορές Μεταξύ Κρουστικό Δράπανο Και Περιστροφικό Σφυρί;​

psHQVEDrUSoiG1Skbj45g.jpg

Το κύριο υποστήριγμα και τρυπάνι λαβή είναι διαφορετικές στην κρούση λόγω των διαφορετικών τρόπων εργασίας. Ως αποτέλεσμα το μεγαλύτερο σοκ της δύναμης του σοκ, το περιστροφικό πιστολέτο χρησιμοποιείται ως μια πρόσθετη χειρολαβή με μια ειδική τετράγωνο κεφάλι ή μια κυκλική κεφάλι με μια αυλάκωση με ένα αυλάκι, παρά μια καθολική τρεις τρυπάνι σφιγκτήρας αποσπάστηκαν στο Δράπανο. Επειδή το σύσφιξης τσοκ είναι στερεωμένη χωρίς σύσφιξης, δεν υπάρχει κανένας λόγος για χαλάρωση λόγω κραδασμών. Λόγω της δύναμης του διαφορετικές επιπτώσεις, το ηλεκτρικό πιστολέτο να παίξετε μεγαλύτερα και βαθύτερα και να δουλέψω σκληρότερα πλαστίδια.

Πρώτον, πρέπει να γνωρίζουμε τα ακόλουθα ερωτήματα:

1, όταν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε Κρουστά τρυπάνι;

2. όταν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε ένα ηλεκτρικό πιστολέτο;

Όταν πρόκειται για την ανάγκη να τρυπάνι τρύπες στον τοίχο τσιμέντου, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε ένα Δράπανο. Όταν πρόκειται για την ανάγκη να τρυπάνι μια σκληρή δομή όπως οπλισμένο σκυρόδεμα, ένα ηλεκτρικό πιστολέτο είναι απαραίτητη.
Πρώτον, η διαφορά μεταξύ μιας κοινής άσκησης, ένα κρουστικό δράπανο, ένα ηλεκτρικό πιστολέτο, και γιατί ένα κοινό τρυπάνι δεν μπορεί να τρυπάνι έναν τοίχο, και μια διάτρηση τρυπάνι και ένα ηλεκτρικό πιστολέτο.

Ένα συνηθισμένο τρυπάνι είναι διάτρητοι στο αντικείμενο από την περιστροφή του bit, το κρουστικό δράπανο και το ηλεκτρικό πιστολέτο προσθέτουν μια αξονική κίνηση σε αυτή τη βάση, και το κομμάτι κινείται στον άξονα συγχρονισμένα όταν περιστρέφεται, έτσι περισσότερο σθένος γεωτρήσεις στο σκληρό αντικείμενο. Η διαφορά μεταξύ κρουστικό δράπανο και ηλεκτρικό πιστολέτο οφείλεται κυρίως η διαφορά στη δομή της δύναμης. Σε γενικές γραμμές, το Κρουστικό Δράπανο εξαρτάται από ομάδα γρανάζια αντίκτυπο που παράγουν τριβή πριν και μετά την κυκλοφορία, ενώ το ηλεκτρικό πιστολέτο επικαλείται την παλινδρομική κίνηση του παλινδρομικού κυλίνδρου πεπιεσμένου.

Ο αντίκτυπος αυτών των δύο δομών είναι μεγαλύτερη. Με τον τρόπο λειτουργίας, το Κρουστικό Δράπανο χρειάζεται δύναμη του χρήστη να παράγει συνέπειες, και το ηλεκτρικό πιστολέτο μπορεί να παράγει δύναμη κρούσης χωρίς δύναμη.

Ας δούμε το εσωτερικό του ένα κρουστικό δράπανο
201806051045101934186.gif

Και στο εσωτερικό του ένα περιστροφικό πιστολέτο
201806051046024424091.gif
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.962
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το επαναστατικό κράμα NASA Alloy GRX-810​

7a18c6a318de35ce6f57630ff9d33ed6_XL.jpg

Ερευνητές της NASA ανακάλυψαν ένα νέο υπερανθεκτικό κράμα μετάλλου που μπορεί να φέρει πραγματική επανάσταση σε πολλούς τομείς, μεταξύ αυτών και στη βιομηχανία οχημάτων.
Το GRX-810 ανακαλύφθηκε το 2022 στο NASA Glenn Research Center στο Κλίβελαντ, όπου μια ομάδα ερευνητών δημιούργησε ένα κράμα μετάλλου που υπόσχεται πρωτόγνωρη αντοχή στις καταπονήσεις και τις υψηλές θερμοκρασίες συγκριτικά με τα κορυφαία κράματα που χρησιμοποιεί η NASA σήμερα.
Το NASA Alloy GRX-810 δημιουργήθηκε μέσα από μια περίπλοκη διαδικασία κατά την οποία οι ερευνητές μελέτησαν πρώτα τη δομή που θα πρέπει να έχει σε υπολογιστικά μοντέλα και στη συνέχεια το κατασκεύασαν σε 3D εκτυπωτή συνδυάζοντας διάφορα μέταλλα σε μια πολύ προσεκτικά σχεδιασμένη δομή. Το μυστικό όπλο του είναι η ενίσχυση με διασπορά νανοσωματιδίων οξειδίων στην επιφάνειά του, κάτι που επίσης έγινε με τη βοήθεια τρισδιάστατου εκτυπωτή.


Το αποτέλεσμα κατά τους δημιουργούς του προσφέρει μεγάλα πλεονεκτήματα συγκριτικά με τα κορυφαία κράματα που χρησιμοποιούνται σήμερα στις διαστημικές εφαρμογές της NASA. Το GRX-810 σε θερμοκρασία άνω των 1000 βαθμών Κελσίου καταφέρνει:
  • διπλάσια αντοχή στο ράγισμα
  • 3.5 φορές μεγαλύτερη ελαστικότητα πριν ραγίσει
  • πάνω από 1000 φορές μεγαλύτερη διάρκεια ζωής υπό έντονη καταπόνηση σε υψηλές θερμοκρασίες.
Επιπλέον, η παραγωγική του διαδικασία είναι πολύ ταχύτερη από πριν, γεγονός που επιτυγχάνεται χάρη στον συνδυασμό υπολογιστικών μοντέλων και τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Όπως εξηγεί ο μηχανικός της NASA και μέλος της ερευνητικής ομάδας, Tim Smith, “ο συνδυασμός αυτών των δύο διαδικασιών μείωσε δραστικά τον ρυθμό ανάπτυξης του υλικού. Τώρα μπορούμε να φτιάχνουμε νέα υλικά ταχύτερα και πιο αποδοτικά. Αυτό που ως τώρα απαιτούσε χρόνια προσπαθειών, μπορεί τώρα να επιτευχθεί σε μερικές εβδομάδες ή μήνες".

Η τεχνολογία αυτή προφανώς αναπτύχθηκε για υπηρετήσει τους διαστημικούς στόχους της NASA, αλλά είναι προφανές πως ένα τέτοιο κράμα μπορεί να φέρει επανάσταση σε πολλούς τομείς της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένης και αυτής των οχημάτων.

Με την ανθεκτικότητα που δηλώνει σε μηχανικές καταπονήσεις και υψηλές θερμοκρασίες θα μπορούσε να συμβάλλει σε κινητήρες πολύ μικρότερους σε μέγεθος, ελαφρύτερους, πιο αξιόπιστους και πολύ αποδοτικότερους. Επιπλέον η μεθοδολογία κατασκευής του προσφέρει επιπλέον εν δυνάμει οφέλη, τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα, που θα μπορούσαν να φτάσουν ως την τελική τιμή του προϊόντος.
Η ανακάλυψη αυτή της NASA έχει πλέον φτάσει στην παραγωγή καθώς τέσσερεις αμερικανικές εταιρείες από τον χώρο της μεταλλουργίας έχουν εξασφαλίσει άδεια να τη χρησιμοποιήσουν.

>>> Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται ένα εξάρτημα από τουρμπίνα που έχει κατασκευαστεί από το κράμα GRX-810 / Φωτογραφία: NASA
Πηγές: Ride Apart, NASA
 
Top Bottom