Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλησπέρα σε όλους! Μιας και ανέφερα οτι επρόκειται να κάνω κάποιες επισκευές στο μηχανάκι μου είπα να ανοίξω ένα thread εδω πέρα. Για να μην ανοίξω λοιπόν και άλλο thread είπα να αναφέρω και τις μικρές βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω μετά τις βασικές αυτές επισκευές.
Θα ξεκινήσω με τα δυο πιο σημαντικά ζητήματα και αργότερα θα αναφέρω και τι βελτιώσεις έχω στον νου μου. Για αρχή το μηχανάκι όταν ανοίγω τέρμα τέρμα το γκάζι φαίνεται να μπουκώνει και να μην μπορεί να ανεβάσει στροφές. Με το που κλείνω λίγο το γκάζι στα 6/8 να το πω το μηχανάκι ανοίγει κανονικά, όχι όπως θα έπρεπε ωστόσο, αλλά σχετικά ομαλά. Σε 2 μάστορες που το πήγα μου είπανε οτι είναι το μπεκ ψεκασμού. Έριξα ένα 25αρικο είδα μια μικρή βελτίωση αλλά δεν λύθηκε. Έπειτα το πήγα στην Suzuki εδω στον Βόλο όπου μου είπανε οτι θα χρειαστεί να αλλάξω αντλία. Εδω θα ήθελα να ρωτήσω: μήπως επειδή και η μπαταρία μου θέλει αλλαγή μου κάνει κόλπα η τροφοδοσία; Γιατί η αντλία χρειάζεται και ρεύμα απο όσο ξέρω και εδω εγω ούτε καν μίζα δεν έχω πλέον. Εκτιμώμενο κόστος: 100-150€ μεταχειρισμένη αντλία απο τρακαρισμένο Address σε καλή κατάσταση.
Έπειτα πάμε στην μεγαλοπρεπής γκάφα μου! Το μηχανάκι έκανα το μοιραίο λάθος το καλοκαίρι να μην κοιτάω σχεδόν καθόλου τα λάδια του (6 μέρες την εβδομάδα ντελίβερι κιόλας) συνεπώς στο άνοιγμα του γκαζιού πλέον κάνει έναν θόρυβο σαν κροτάλισμα...απο όσο μου λέει και ο μάστορας που το πάω, το πιστόνι μάγκωσε κάπως απο έλλειψη λίπανσης (συνεπώς και κακής ψύξης) και γραντζούνισε να το πω τον κύλινδρο. Αυτό είναι ορατό ειδικά όταν τα κρύα πρωινά το βάζω μπρος και το μηχανάκι αφήνει λίγο καπνό όταν ανοίγω λίγο το γκάζι. Εκτιμώμενο κόστος: 100-150€ ΑΝ το κάνω με ρεκτιφιέ (ιαπωνικό πιστόνι ένα χιλιοστό μεγαλύτερο) αλλά την φοβάμαι αυτή την λύση Ή κοντά στα 200κατι άν βάλω γνήσιο κύλινδρο ο οποίος κοστίζει 100-150€ (άτιμη Suzuki!)
Τέλος θα ακολουθήσουνε αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, ίσως χρειαστεί και το φυγοκεντρικό (σιαγώνες κλπ) μαζί με αλυσιδογράναζα!
Αυτά λοιπόν ζητάει το Addressακι πλέον. Κανένα μηχανάκι δεν κρατάει για πάντα προφανώς ωστόσο απο το 2ο πήρα το μάθημα μου και πλέον τα λάδια τα προσέχω σαν τα μάτια μου. Αφού ξεμπερδέψω με τον κινητήρα θα αλλάξω αλυσίδα καθώς και γρανάζωμα. Τώρα έχει 14-34 και σκεφτόμουνα για 15-35 δηλαδή να μακρύνει μέν απο το 15αρι μπροστά αλλά παράλληλα με ένα λίγο μεγαλύτερο 35Τ δηλαδή πίσω να μην κρεμάσει στην 4η. Το παπί βγάζει ήδη καλή ροπή στις μεσσαίες και χαμηλές στροφές (για τα δεδομένα ενός παπιού...γιατί τα 0.96 κιλά ροπής δεν είναι και τρελή απόδοση) συνεπώς με 15-35 δεν νομίζω να υπάρξει θέμα...ίσα ίσα στην 4η σε εκδρομές θα πηγαίνει πιο άνετα ο κινητήρας, ίσως δώσει κάτι τοις παραπάνω σε τελική ταχύτητα και προφανώς θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο αφού οι στροφές του μοτέρ θα είναι μειωμένες. Μετά θα αλλάξω αμορτισέρ πίσω με τα YSS για τα οποία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, και σκέφτομαι για πιο χοντρά λάστιχα (καλύτερα κρατήματα) και σέλα με αντιολισθητικό υλικό για βελτιωμένη άνεση! Αυτά λοιπόν είναι οι βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω. Μοτέρ δεν πειράζω γιατί είναι ένα απλό παπί. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Κανείς δεν είπε οτι με μια εξάτμιση απο 10 άλογα θα γίνει 32 προφανώς...
Αυτά λοιπόν θα ακολουθήσουνε! Και πάλι αν τις βελτιώσεις πρέπει να της αναφέρω σε άλλο μέρος του φόρουμ πέιτε το μου. Οποιαδήποτε απορία για το παπάκι αυτό δεκτή!:)
Θα ξεκινήσω με τα δυο πιο σημαντικά ζητήματα και αργότερα θα αναφέρω και τι βελτιώσεις έχω στον νου μου. Για αρχή το μηχανάκι όταν ανοίγω τέρμα τέρμα το γκάζι φαίνεται να μπουκώνει και να μην μπορεί να ανεβάσει στροφές. Με το που κλείνω λίγο το γκάζι στα 6/8 να το πω το μηχανάκι ανοίγει κανονικά, όχι όπως θα έπρεπε ωστόσο, αλλά σχετικά ομαλά. Σε 2 μάστορες που το πήγα μου είπανε οτι είναι το μπεκ ψεκασμού. Έριξα ένα 25αρικο είδα μια μικρή βελτίωση αλλά δεν λύθηκε. Έπειτα το πήγα στην Suzuki εδω στον Βόλο όπου μου είπανε οτι θα χρειαστεί να αλλάξω αντλία. Εδω θα ήθελα να ρωτήσω: μήπως επειδή και η μπαταρία μου θέλει αλλαγή μου κάνει κόλπα η τροφοδοσία; Γιατί η αντλία χρειάζεται και ρεύμα απο όσο ξέρω και εδω εγω ούτε καν μίζα δεν έχω πλέον. Εκτιμώμενο κόστος: 100-150€ μεταχειρισμένη αντλία απο τρακαρισμένο Address σε καλή κατάσταση.
Έπειτα πάμε στην μεγαλοπρεπής γκάφα μου! Το μηχανάκι έκανα το μοιραίο λάθος το καλοκαίρι να μην κοιτάω σχεδόν καθόλου τα λάδια του (6 μέρες την εβδομάδα ντελίβερι κιόλας) συνεπώς στο άνοιγμα του γκαζιού πλέον κάνει έναν θόρυβο σαν κροτάλισμα...απο όσο μου λέει και ο μάστορας που το πάω, το πιστόνι μάγκωσε κάπως απο έλλειψη λίπανσης (συνεπώς και κακής ψύξης) και γραντζούνισε να το πω τον κύλινδρο. Αυτό είναι ορατό ειδικά όταν τα κρύα πρωινά το βάζω μπρος και το μηχανάκι αφήνει λίγο καπνό όταν ανοίγω λίγο το γκάζι. Εκτιμώμενο κόστος: 100-150€ ΑΝ το κάνω με ρεκτιφιέ (ιαπωνικό πιστόνι ένα χιλιοστό μεγαλύτερο) αλλά την φοβάμαι αυτή την λύση Ή κοντά στα 200κατι άν βάλω γνήσιο κύλινδρο ο οποίος κοστίζει 100-150€ (άτιμη Suzuki!)
Τέλος θα ακολουθήσουνε αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, ίσως χρειαστεί και το φυγοκεντρικό (σιαγώνες κλπ) μαζί με αλυσιδογράναζα!
Αυτά λοιπόν ζητάει το Addressακι πλέον. Κανένα μηχανάκι δεν κρατάει για πάντα προφανώς ωστόσο απο το 2ο πήρα το μάθημα μου και πλέον τα λάδια τα προσέχω σαν τα μάτια μου. Αφού ξεμπερδέψω με τον κινητήρα θα αλλάξω αλυσίδα καθώς και γρανάζωμα. Τώρα έχει 14-34 και σκεφτόμουνα για 15-35 δηλαδή να μακρύνει μέν απο το 15αρι μπροστά αλλά παράλληλα με ένα λίγο μεγαλύτερο 35Τ δηλαδή πίσω να μην κρεμάσει στην 4η. Το παπί βγάζει ήδη καλή ροπή στις μεσσαίες και χαμηλές στροφές (για τα δεδομένα ενός παπιού...γιατί τα 0.96 κιλά ροπής δεν είναι και τρελή απόδοση) συνεπώς με 15-35 δεν νομίζω να υπάρξει θέμα...ίσα ίσα στην 4η σε εκδρομές θα πηγαίνει πιο άνετα ο κινητήρας, ίσως δώσει κάτι τοις παραπάνω σε τελική ταχύτητα και προφανώς θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο αφού οι στροφές του μοτέρ θα είναι μειωμένες. Μετά θα αλλάξω αμορτισέρ πίσω με τα YSS για τα οποία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, και σκέφτομαι για πιο χοντρά λάστιχα (καλύτερα κρατήματα) και σέλα με αντιολισθητικό υλικό για βελτιωμένη άνεση! Αυτά λοιπόν είναι οι βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω. Μοτέρ δεν πειράζω γιατί είναι ένα απλό παπί. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Κανείς δεν είπε οτι με μια εξάτμιση απο 10 άλογα θα γίνει 32 προφανώς...
Αυτά λοιπόν θα ακολουθήσουνε! Και πάλι αν τις βελτιώσεις πρέπει να της αναφέρω σε άλλο μέρος του φόρουμ πέιτε το μου. Οποιαδήποτε απορία για το παπάκι αυτό δεκτή!:)
Τελευταία επεξεργασία: