Είναι τα μεγάλα scooter μοτοσυκλέτες;

Ειναι ;

  • Ναι ,ειναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%
  • Οχι ,δεν είναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%

  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    18

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Και για την επίγευση...

Πιο ψεύτικο και από τα β****α των κοριτσιών όπου συχνάζεις...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μια ομορφιά!!!!! abcdefghgk
Honda helix 1986 !!
View attachment 14577
Αλλά απίστευτη αξιοπιστία και σουξέ στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αυτό δεν είναι το παράθυρο επιλογών στο car.gr;
RollingRollingRollingRollingRolling

Σωστό το point πάντως. Δίκυκλα με κινητήρα τα περισσότερα. Τιμόνι, δύο ρόδες, σέλα. Κοντέρ. Ολα παρόμοια.

Αν τα σκουτερ δεν είναι μοτοσυκλέτες, τι είναι; Κι επίσης γιατί δεν είναι μοτοσυκλέτες; Τι είναι αυτο που τα κάνει μη μοτοσυκλέτες;
Το αυτόματο κιβώτιο; Κάποια έχουν και manual κιβώτιο. Επίσης κάποιες μοτοσυκλέτες aprilia mana πχ έχουν αυτόματο κιβώτιο και κάποιες BMW έχουν κιβωτιο με κουμπάκι στο χέρι όπως πχ το Burgman που είναι σκούτερ. Κάποια μοντέλα μοτο αντί για ντεπόζιτο έχουν θέση για κράνος ή στερεοφωνικό. Ούτε εκείνα είναι μοτοσυκλέτες.

Εγώ θέλω να ξεδιαλύνω λίγο τον λόγο που κάνει τα σκουτερ όχι μοτοσυκλέτες. Ενώ δεν το κάνει στα τσόπερ ή στα μοτοκρος πχ
Είναι το κιβώτιο; Η θέση οδήγησης; Η μετάδοση; Η φόρτωση; Η ευκολία οδήγησης; Η αδυναμία γρήγορης οδήγησης;
Επειδή όλα τα παραπάνω βρίσκονται διάσπαρτα και σε άλλους τύπους μοτοσυκλετών που όμως τα θεωρούμε μοτοσυκλέτες.

Προς θεού, δεν αντιδικώ. Κι εγώ την ίδια άποψη είχα. Ότι τα σκουτερ δεν είναι μοτοσυκλέτες. Μέχρι που τα έβαλα κάτω να δω για ποιον λόγο δεν είναι και δεν βρίσκω ένα πειστικό λόγο να μην τα κατηγοριοποιήσω ως τέτοιες.
Άλλο αν αρέσουν σε όλους, άλλο αν ταιριάζουν σε όλους, άλλο αν έχουν χαρακτηριστικά που κάποιοι τα θεωρούν must για να αγοράσουν, ενώ άλλοι δεν θέλουν να τα βλέπουν. Το ερώτημα δεν είναι αν είναι καλές μοτοσυκλέτες (μιας και αυτό ακόμη είναι υποκειμενικό. Καλές για ποιον και για ποια χρήση; ). Το ερώτημα είναι αν είναι μοτοσυκλέτες.

Εγώ θα πω είναι, επειδή δεν μπορώ να βρω ένα σοβαρό επιχείρημα να πω πως δεν είναι. Με τις ιδιαιτερότητες τους που άλλοι τις αναζητούν ενώ άλλοι τις απεχθάνονται.
Ναι με την ευρύτερη έννοια είναι μοτό. Με απίστευτη όμως βολικότητα λόγω:
χωρων ταμπλω-σελας, αγκιστρα ποδιάς και χερούλια χωρίς χούφτες για κουβαλημα σακουλες,μικρού όγκου,στεγνων ποδιών,ανεμοκαλυψης με ψηλή ζελατίνα.
Χαμηλό κέντρο βάρους που ευνοεί επίσης το φιλτράρισμα στην κίνηση ,και την καλύτερη ισορροπία. Αν μεταφέρεις συνεπιβάτη στην πολη,λόγω επίπεδης σέλας δεν σε χτυπά στους νεφρούς- πλάτη και ανεβαίνει η ευελιξία.
Εγώ όταν πήρα το bev έπαθα πολιτισμικό σοκ από το ραφινάρισμα που έχουν πετύχει οι συγκεκριμένες βιομηχανίες . Μπορεί με mega scooter πλέον να στερείσαι μηχανής χωρίς να σου λείπει τίποτε,εκτός από τα γκάζια!!!
Στις ευθείες της Εγνατίας( στη μάζωξη Κοζάνης), πήγαινα με 235 και το χαμόγελο στ'αυτια, παρόλο τον πάγο κάτω και το κρύο.


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Αλλά απίστευτη αξιοπιστία και σουξέ στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλα οι Αμερικανοί δεν φημίζονται για το γούστο τους !! abcdefghgkabcdefghgk
Γιαυτό τους άρεσε... Όπως και το μικρό το elite 150 deluxe
DSC_0106-1-720x726.jpeg
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Βλέπω βιντεάκι με Αμερικάνους που κυνηγάνε να αγοράσουν αυτές τις παλιατζούρες και δεν το καταλαβαίνω.
Να αγοράσεις κάτι παλιό με διαχρονική αξίας, κάτι που έχει χαρακτηριστεί ως κλασικό, ναι, το καταλαβαίνω. Να σκοτώνονται σε δημοπρασίες (σε χαμηλές τιμές είναι η αλήθεια) να αγοράσουν κάτι τέτοια. cdefghig

Μετά τα βάζω με τον εαυτό μου κοιτάω τέτοιες *****ίες βιντεάκια στο youtube! Laugh
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ναι με την ευρύτερη έννοια είναι μοτό. Με απίστευτη όμως βολικότητα λόγω:
χωρων ταμπλω-σελας, αγκιστρα ποδιάς και χερούλια χωρίς χούφτες για κουβαλημα σακουλες,μικρού όγκου,στεγνων ποδιών,ανεμοκαλυψης με ψηλή ζελατίνα.
Χαμηλό κέντρο βάρους που ευνοεί επίσης το φιλτράρισμα στην κίνηση ,και την καλύτερη ισορροπία. Αν μεταφέρεις συνεπιβάτη στην πολη,λόγω επίπεδης σέλας δεν σε χτυπά στους νεφρούς- πλάτη και ανεβαίνει η ευελιξία.
Εγώ όταν πήρα το bev έπαθα πολιτισμικό σοκ από το ραφινάρισμα που έχουν πετύχει οι συγκεκριμένες βιομηχανίες . Μπορεί με mega scooter πλέον να στερείσαι μηχανής χωρίς να σου λείπει τίποτε,εκτός από τα γκάζια!!!
Στις ευθείες της Εγνατίας( στη μάζωξη Κοζάνης), πήγαινα με 235 και το χαμόγελο στ'αυτια, παρόλο τον πάγο κάτω και το κρύο.


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ούτε γκάζια λείπουν. Το είδες το TMAX. Μιλαγα με τον Ακη και μου λέει "και καρφωμένο στις τελικές του στα 185 να είναι, είναι βράχος. Θα έπρεπε να έχει λίγα άλογα ακόμη, αντέχει άνετα".
Πόσο μάλλον το GP800 η το Aprilia 850.
Αλλά κάπου εκει νομίζω χάνεται λίγο και το νόημα. Όποιος θέλει τέτοιες ταχύτητες ταξιδίου μπορεί άνετα να πάει σε κάποιο μαστόδοντο τούρινγκ που όλα πλέον έχουν σειριακό κιβώτιο και να έχει ουσιαστικά σκουτερ αλλά σε μοτοσυκλέτα.

Για εμένα η κατηγορία των θηριωδών τούρινγκ (πχ K1200LT) είναι πολύ πολύ κοντά στην κατηγορία των τούρινγκ σκουτερ τύπου burgman.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ούτε γκάζια λείπουν. Το είδες το TMAX. Μιλαγα με τον Ακη και μου λέει "και καρφωμένο στις τελικές του στα 185 να είναι, είναι βράχος. Θα έπρεπε να έχει λίγα άλογα ακόμη, αντέχει άνετα".
Πόσο μάλλον το GP800 η το Aprilia 850.
Αλλά κάπου εκει νομίζω χάνεται λίγο και το νόημα. Όποιος θέλει τέτοιες ταχύτητες ταξιδίου μπορεί άνετα να πάει σε κάποιο μαστόδοντο τούρινγκ που όλα πλέον έχουν σειριακό κιβώτιο και να έχει ουσιαστικά σκουτερ αλλά σε μοτοσυκλέτα.

Για εμένα η κατηγορία των θηριωδών τούρινγκ (πχ K1200LT) είναι πολύ πολύ κοντά στην κατηγορία των τούρινγκ σκουτερ τύπου burgman.
"Οποιος δεν έχει οδηγήσει τα Sport Scooters δεν ξέρει τι λέει...Τέλος.Angry old man
 

kalampokas

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Περιοχή
Κυψέλη
Μοτοσυκλέτα
"Σούζυ" GsxF 650 "Σκλάβος" Cbf 125
Όνομα
Θανάσης
Περιοχή
Κυψελάρα πάουα

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
"Οποιος δεν έχει οδηγήσει τα Sport Scooters δεν ξέρει τι λέει...Τέλος.Angry old man


Μανο δεν νομιζω να αμφισβητησε κανεις τις επιδοσεις τους.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μανο δεν νομιζω να αμφισβητησε κανεις τις επιδοσεις τους.
Δεν αναφέρομαι στις επιδόσεις Πάνο, περισσότερο αναφέρομαι στην συμπεριφορά τους..
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν αναφέρομαι στις επιδόσεις Πάνο, περισσότερο αναφέρομαι στην συμπεριφορά τους..

Τα ιδια λεμε.Η συμπεριφορα δεν εχει να κανει και με τις επιδοσεις;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τι είναι σκούτερ;
Μην είναι οι κάμποι, μην είναι τα ψηλά βουνά… Ιδού μια καλή ερώτηση. Πώς προσδιορίζεται ένα σκούτερ; Πάμε λοιπόν… Σκούτερ είναι ένα δίτροχο όχημα που διαθέτει πάτωμα για τα πόδια του αναβάτη-οδηγού… ε, και κινητήρα.

Η πλειοψηφία των σκούτερ διαθέτουν τροχούς μικρότερης διαμέτρου από τις μοτοσυκλέτες, δηλαδή τροχούς από 10 μέχρι 16 ίντσες. Παράλληλα, όμως, διαθέτουν και αποθηκευτικούς χώρους, πράγμα που δεν ισχύει παρά για ελάχιστες μοτοσυκλέτες.

Γιατί είναι πιο φιλικά από τις μοτοσυκλέτες;

Τα σκούτερ είναι αυτόματα, απαιτώντας πολύ λιγότερη ενέργεια εκ μέρους του αναβάτη για να οδηγηθούν.
Οι καλυμμένες από πλαστικό επιφάνειες εκπέμπουν μια πιο φιλική εικόνα στο μάτι.
Δεν απαιτούν να ασχολείται ο χρήστης με τη συντήρησή τους (βλ. δύσκολη προσβασιμότητα μηχανικών μερών).
Η ποδιά προσφέρει προστασία στο κάτω μέρος του κορμού και τα πόδια από τη βροχή και τον αέρα.

Γιατί τα σκούτερ βολεύουν στην πόλη;

Βολεύουν ιδιαίτερα – ειδικά σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες – επειδή είναι εύκολα στην χρήση. Χρησιμοποιούν άπαντα αυτόματη (φυγοκεντρική) μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό, πράγμα που σημαίνει πως δεν έχουν κιβώτιο ταχυτήτων.

Το γεγονός ότι είναι αυτόματα κάνει τα σκούτερ κατά 80% τουλάχιστον πιο εύκολα στην οδήγηση, σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Στα σκούτερ, το πίσω φρένο βρίσκεται αριστερά, στο τιμόνι, κι αυτό σημαίνει πως και τα δύο πόδια του αναβάτη είναι ελεύθερα υπηρεσίας και μπορούν απλά να ξεκουράζονται στο μεγάλο συνήθως δάπεδο.

Γιατί θεωρούνται “λαϊκά” οχήματα;

Με τον όρο “λαϊκά” εννοούμε για “τον πολύ κόσμο”, για το ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Τα σκούτερ θεωρούνται λαϊκά δίτροχα, γιατί όπως είπαμε και πιο πάνω είναι εύκολα στη χρήση και έτσι απευθύνονται σε περισσότερους ανθρώπους, οι οποίοι δεν χρειάζεται να έχουν ιδιαίτερες γνώσεις και οδηγικές ικανότητες, ούτε να έχουν συγκεκριμένη σωματική διάπλαση, ύψος, μυϊκή δύναμη, κ.λπ.

Γιατί τα αντιπαθούν οι μοτοσυκλετιστές;

Πιθανότατα επειδή αυτοί θεωρούν μόνο τους εαυτούς τους πραγματικούς “μοτοσυκλετιστές” και δεν ανέχονται να τους χαλάει η εικόνα από “ιμιτασιόν δίτροχους”. Το αστείο είναι πως η αντιπαλότητα σκουτεριστών και μοτοσυκλετιστών από τη δεκαετία του ’50 και του ’60 και κυρίως από στην Αγγλία, όπου υπήρχε μεγάλη κόντρα μεταξύ των Rockers (μοτοσυκλετιστών) και των Mods (σκουτεριστών). Η κάθε ομάδα είχε συγκεκριμένο ενδυματολογικό κώδικα.

Σήμα κατατεθέν των Rockers ήταν τα μπλουτζίν παντελόνια, τα άρβυλα και τα μαύρα δερμάτινα μπουφάν, ενώ οι πιο “κυριλέ” Mods φορούσαν στενά κουστούμια και παπούτσια λουστρίνι. Στην Ιταλία, πάντως, η οποία είναι επίσημα η “μητέρα” των σκούτερ, αλλά και πολλών εταιριών μοτοσυκλετών με ισχυρό ρεύμα (βλ. Ducati, Laverda, Moto Guzzi, MV Agusta, κ.λπ.) δεν υπήρχε το παραμικρό πρόβλημα: εκεί λειτουργούσαν ο ένας συμπληρωματικά με τον άλλο στη μεγάλη δίτροχη οικογένεια.


ΥΓ ειχα σκουτερ για αρκετα χρονια και δεν ξαναπαιρνω ταχω χ@σμενα YesYes
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τι είναι σκούτερ;
Μην είναι οι κάμποι, μην είναι τα ψηλά βουνά… Ιδού μια καλή ερώτηση. Πώς προσδιορίζεται ένα σκούτερ; Πάμε λοιπόν… Σκούτερ είναι ένα δίτροχο όχημα που διαθέτει πάτωμα για τα πόδια του αναβάτη-οδηγού… ε, και κινητήρα.

Η πλειοψηφία των σκούτερ διαθέτουν τροχούς μικρότερης διαμέτρου από τις μοτοσυκλέτες, δηλαδή τροχούς από 10 μέχρι 16 ίντσες. Παράλληλα, όμως, διαθέτουν και αποθηκευτικούς χώρους, πράγμα που δεν ισχύει παρά για ελάχιστες μοτοσυκλέτες.

Γιατί είναι πιο φιλικά από τις μοτοσυκλέτες;

Τα σκούτερ είναι αυτόματα, απαιτώντας πολύ λιγότερη ενέργεια εκ μέρους του αναβάτη για να οδηγηθούν.
Οι καλυμμένες από πλαστικό επιφάνειες εκπέμπουν μια πιο φιλική εικόνα στο μάτι.
Δεν απαιτούν να ασχολείται ο χρήστης με τη συντήρησή τους (βλ. δύσκολη προσβασιμότητα μηχανικών μερών).
Η ποδιά προσφέρει προστασία στο κάτω μέρος του κορμού και τα πόδια από τη βροχή και τον αέρα.

Γιατί τα σκούτερ βολεύουν στην πόλη;

Βολεύουν ιδιαίτερα – ειδικά σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες – επειδή είναι εύκολα στην χρήση. Χρησιμοποιούν άπαντα αυτόματη (φυγοκεντρική) μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό, πράγμα που σημαίνει πως δεν έχουν κιβώτιο ταχυτήτων.

Το γεγονός ότι είναι αυτόματα κάνει τα σκούτερ κατά 80% τουλάχιστον πιο εύκολα στην οδήγηση, σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Στα σκούτερ, το πίσω φρένο βρίσκεται αριστερά, στο τιμόνι, κι αυτό σημαίνει πως και τα δύο πόδια του αναβάτη είναι ελεύθερα υπηρεσίας και μπορούν απλά να ξεκουράζονται στο μεγάλο συνήθως δάπεδο.

Γιατί θεωρούνται “λαϊκά” οχήματα;

Με τον όρο “λαϊκά” εννοούμε για “τον πολύ κόσμο”, για το ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Τα σκούτερ θεωρούνται λαϊκά δίτροχα, γιατί όπως είπαμε και πιο πάνω είναι εύκολα στη χρήση και έτσι απευθύνονται σε περισσότερους ανθρώπους, οι οποίοι δεν χρειάζεται να έχουν ιδιαίτερες γνώσεις και οδηγικές ικανότητες, ούτε να έχουν συγκεκριμένη σωματική διάπλαση, ύψος, μυϊκή δύναμη, κ.λπ.

Γιατί τα αντιπαθούν οι μοτοσυκλετιστές;

Πιθανότατα επειδή αυτοί θεωρούν μόνο τους εαυτούς τους πραγματικούς “μοτοσυκλετιστές” και δεν ανέχονται να τους χαλάει η εικόνα από “ιμιτασιόν δίτροχους”. Το αστείο είναι πως η αντιπαλότητα σκουτεριστών και μοτοσυκλετιστών από τη δεκαετία του ’50 και του ’60 και κυρίως από στην Αγγλία, όπου υπήρχε μεγάλη κόντρα μεταξύ των Rockers (μοτοσυκλετιστών) και των Mods (σκουτεριστών). Η κάθε ομάδα είχε συγκεκριμένο ενδυματολογικό κώδικα.

Σήμα κατατεθέν των Rockers ήταν τα μπλουτζίν παντελόνια, τα άρβυλα και τα μαύρα δερμάτινα μπουφάν, ενώ οι πιο “κυριλέ” Mods φορούσαν στενά κουστούμια και παπούτσια λουστρίνι. Στην Ιταλία, πάντως, η οποία είναι επίσημα η “μητέρα” των σκούτερ, αλλά και πολλών εταιριών μοτοσυκλετών με ισχυρό ρεύμα (βλ. Ducati, Laverda, Moto Guzzi, MV Agusta, κ.λπ.) δεν υπήρχε το παραμικρό πρόβλημα: εκεί λειτουργούσαν ο ένας συμπληρωματικά με τον άλλο στη μεγάλη δίτροχη οικογένεια.


ΥΓ ειχα σκουτερ για αρκετα χρονια και δεν ξαναπαιρνω ταχω χ@σμενα YesYes
Στην κοπή της κολοκυθόπιτας θα έρθω με το σκούτερ, θα του βάλουμε φωτιά και θα χορεύουμε γύρω γύρω πίνοντας Λαγκαβούλια...HugHugHugHug
 
Top Bottom