ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΣΚΟΥΤΕΡ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΣΚΟΥΤΕΡ: VESPA P150 EXCEL​

Από την Ινδονησία… με μεράκι​

Έχουμε δει, κι έχουμε δει “κομμένες” Βέσπες (chopped που λένε κι οι ξένοι) από λίγο, έως πολύ. Τόσο πολύ όμως; Οι Ινδονήσιοι μάστορες που δημιούργησαν αυτό το ακραίο καλλιτεχνικό έργο έχουν ξεφύγει από κάθε πεπατημένη. Ναι, μια παλιά δίχρονη Vespa είναι κάτω από το chopper.

Δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος μια τόσο υπερβολική Βέσπα-τσοπεριά και όμως οι ινδονήσιοι τεχνίτες του Kopi Kustom ενός εργαστηρίου-συνεργείου που βρίσκεται στο ανατολικό τμήμα της νήσου Ιάβας, το έκαναν πραγματικότητα με τον καλύτερο τρόπο.
Kopi Kustom Vespa7
Kopi Kustom Vespa11
Kopi Kustom Vespa13
Βλέπετε τι γίνεται όταν ένας ή μερικοί άνθρωποι πραγματοποιούν ένα ακραίο, αλλά τόσο πρωτότυπο δημιούργημα και υπάρχει το διαδίκτυο να το προβάλλει;
Τα σύνορα και οι αποστάσεις εκμηδενίζονται και μπορεί τελικά να μην υπάρχει οικονομικό όφελος για αυτούς τους ανθρώπους, αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον ότι μερικές χιλιάδες άνθρωποι στην άλλη άκρη του κόσμου (στην Ελλάδα στην περίπτωσή μας) θα θαυμάσουν τη δουλειά τους έστω και ιντερνετικά.
Kopi Kustom Vespa12
Kopi Kustom Vespa8
Kopi Kustom Vespa10
Kopi Kustom Vespa9
Οι Chopped Vespas των Kopi Kustom (συνεργείο που λειτουργεί μέσα σε παλιό καφενείο) δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο, έχουν τουμπάρει το σύμπαν, ελάχιστα πράγματα έχουν μείνει από την αρχική Piaggio Vespa Ρ150 του 1992 που την ονομάζουν πλέον Excel. Ένα μεγάλο μπράβο στους Kopi Kustom είναι απαραίτητο.

(Κι αν σας κάνει εντύπωση η προέλευση της κατασκευής, η Ινδονησία, και το κατά πόσο ένα τέτοιο μέρος θα μπορούσε να ασχολείται με “αυτά τα πράγματα”, που να δείτε τη μεγάλη underground punk σκηνή που διαθέτει η χώρα. Εκπλήξεις, εκπλήξεις…)

(Για όποιους ενδιαφέρονται να παραγγείλουν – εντάξει πέφτει λίγο μακριά – μια Chopper Vespa, σε μπλε ή ροζ χρώμα (αγόρι ή κορίτσι) θα απευθυνθούν στο: KopiKustom, Jl. Lapangan Gurah, Gurah-Kediri Jawa Timur Indonesia AT: 081335400091)

Πηγή: k-kustom.blogspot.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εξωφρενικά Σκούτερ: Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται… “φτιαγμένη”​

Τρία τέρατα, απ’ τα πέρατα…

Καιρό είχαμε να παρουσιάσουμε κανένα τρελο-σκούτερ των τρελο-Ιαπώνων, γι’ αυτό κι είπαμε να τα θυμηθούμε. Ιδού λοιπόν μια τριάδα, που θα… συζητηθεί. Ένα ντραγκστεράδικο “Rizla”, ένα φουτουριστικό custom και ένα ρετρο-αμερικάνικο ή αν θέλετε, ένα “αμερ’κάνικο”;

Ας ξεκινήσουμε από το κίτρινο χαμηλό, σαν σαύρα… εεεε, σκούτερ που έχει κάτι τεράστια αστέρια μπροστά και πίσω, παραπέμποντας ευθέως στην αστερόεσα των ΗΠΑ. Μας θυμίζει και λίγο κράνος του αναβάτη του παγκοσμίου πρωταθλήματος, του Colin Edwards να πούμε την αλήθεια.

Ο σκελετός του σκούτερ έχει “τεντώσει” και έχει μακρύνει, όπως επίσης και το κουστούμι, που είναι παραγγελία. Μονή η σέλα, αλλαγμένες οι ζάντες, τα φρένα, το πιρούνι, η εξάτμιση κι ένας Θεός ξέρει τι άλλο;



Μετά θα σας μιλήσουμε για το μελλοντικό σκούτερ, το μπλε με τις γραμμές που αντιγράφει την τάση των custom, τσοπεροειδών μοτοσυκλετών που είχε εμφανιστεί σχετικά πρόσφατα και ήθελε να προχωρήσει το design ένα βήμα παραπέρα.
Εκπληκτική η δουλειά που έχει γίνει εδώ με πανέμορφες ζάντες με την πίσω να έχει φαρδύνει σε εγκληματικό βαθμό. Απίθανες είναι οι δυο φάλτσα κομμένες εξατμίσεις, δηλαδή τα τελικά τους τμήματα, που ξεπροβάλλουν από το δεξί πλάι του scooter.



Τρίτο, αλλά πιο αγαπημένο “γιαπωνεζο-τρελο-σκούτερ”, μετά από δημοψήφισμα που κάναμε στο Scooternet είναι το γαλάζιο “Rizla”, αφού ο βελτιωτής από την Ιαπωνία με το όνομα Gotty Fam έχει αντιγράψει τα χρώματα της παλαιότερα αγωνιστική ςομάδς της Suzuki για να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό σύνολο.
Είναι τόσο χαμηλό και καλοφτιαγμένο το σκούτερ που ξεκίνησε από ένα ταπεινό Yamaha 250 και έχει φτάσει σε αυτή τη μορφή, κάνοντάς μας να λέμε ξανά και ξανά “Respect” προς τον δημιουργό τους.




Πηγη https://scooternet.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Τις βίδες στην πάνω τιμονόπλακα δεν τις κόνταινε λίγο να μην πετάνε και δείχνει άσχημο αυτό το κελεπούρι?

ΥΓ Άσπρο tie wrap σε μαύρη ντίζα ρε τεράστιε; cdefg
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.412
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Εξωφρενικά Σκούτερ: Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται… “φτιαγμένη”​

Τρία τέρατα, απ’ τα πέρατα…

Καιρό είχαμε να παρουσιάσουμε κανένα τρελο-σκούτερ των τρελο-Ιαπώνων, γι’ αυτό κι είπαμε να τα θυμηθούμε. Ιδού λοιπόν μια τριάδα, που θα… συζητηθεί. Ένα ντραγκστεράδικο “Rizla”, ένα φουτουριστικό custom και ένα ρετρο-αμερικάνικο ή αν θέλετε, ένα “αμερ’κάνικο”;

Ας ξεκινήσουμε από το κίτρινο χαμηλό, σαν σαύρα… εεεε, σκούτερ που έχει κάτι τεράστια αστέρια μπροστά και πίσω, παραπέμποντας ευθέως στην αστερόεσα των ΗΠΑ. Μας θυμίζει και λίγο κράνος του αναβάτη του παγκοσμίου πρωταθλήματος, του Colin Edwards να πούμε την αλήθεια.

Ο σκελετός του σκούτερ έχει “τεντώσει” και έχει μακρύνει, όπως επίσης και το κουστούμι, που είναι παραγγελία. Μονή η σέλα, αλλαγμένες οι ζάντες, τα φρένα, το πιρούνι, η εξάτμιση κι ένας Θεός ξέρει τι άλλο;



Μετά θα σας μιλήσουμε για το μελλοντικό σκούτερ, το μπλε με τις γραμμές που αντιγράφει την τάση των custom, τσοπεροειδών μοτοσυκλετών που είχε εμφανιστεί σχετικά πρόσφατα και ήθελε να προχωρήσει το design ένα βήμα παραπέρα.
Εκπληκτική η δουλειά που έχει γίνει εδώ με πανέμορφες ζάντες με την πίσω να έχει φαρδύνει σε εγκληματικό βαθμό. Απίθανες είναι οι δυο φάλτσα κομμένες εξατμίσεις, δηλαδή τα τελικά τους τμήματα, που ξεπροβάλλουν από το δεξί πλάι του scooter.



Τρίτο, αλλά πιο αγαπημένο “γιαπωνεζο-τρελο-σκούτερ”, μετά από δημοψήφισμα που κάναμε στο Scooternet είναι το γαλάζιο “Rizla”, αφού ο βελτιωτής από την Ιαπωνία με το όνομα Gotty Fam έχει αντιγράψει τα χρώματα της παλαιότερα αγωνιστική ςομάδς της Suzuki για να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό σύνολο.
Είναι τόσο χαμηλό και καλοφτιαγμένο το σκούτερ που ξεκίνησε από ένα ταπεινό Yamaha 250 και έχει φτάσει σε αυτή τη μορφή, κάνοντάς μας να λέμε ξανά και ξανά “Respect” προς τον δημιουργό τους.




Πηγη https://scooternet.gr
Σαν κεινα τα μπουκάλια κοκακολα που τα ζεσταιναν και τα τραβουσαν
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.288
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τις βίδες στην πάνω τιμονόπλακα δεν τις κόνταινε λίγο να μην πετάνε και δείχνει άσχημο αυτό το κελεπούρι?

ΥΓ Άσπρο tie wrap σε μαύρη ντίζα ρε τεράστιε; cdefg

Αφου δεν καταλαβαινεις από .... εικαστικες τέχνες... ! Tooth Bcdefgh
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Αυτό το τσοπερ σκούτερ είναι πολύ καλό εκεί που δεν έχει μοτέρ να βάλουνε ένα καρότσι σουπερμαρκετ να γιομισει λιγο

Sent from my X19 using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα Peugeot art Deco​

Αγνώριστο το Μetropolis

Έχουμε ξαναδεί αυτή την τεχνική: να καλύπτεται όλο το σκούτερ με φύλλα αλουμινίου κουρμπαρισμένα στο χέρι, αλλάζοντας τελείως το σχήμα του “οχήματος” πλέον. Έτσι με τίποτε δεν θυμίζει αυτό που ήταν πριν.

Πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο σχήμα που χρησιμοποίησε σαν βάση το τρίτροχο Peugeot Metropolis της 120ής επετείου από την ίδρυση της γαλλικής μάρκας.
Ένα πρώην χρηστικό τρίτροχο με μορφή “μεταλλαγμένου” που βγαίνει σε δημοπρασία του οίκου Artcurial, μοιάζοντας πλέον με μονοθέσιο αυτοκινητάκι της δεκαετίας του ’30.

Το γυαλισμένο αλουμινένιο σώμα αντανακλά εικόνες του περίγυρου, το όχημα ενσωματώνεται σχεδόν μέσα στο περιβάλλον. Για να δημιουργηθεί το περίβλημά του Metropolis έχουν επενδυθεί 500 ώρες εργασίας.

Κατασκευάστηκε από την εταιρία HH Services και έναν βελτιωτή αυτοκινήτων, ο οποίος εφάρμοσε τις γνώσεις του πάνω σε ένα σκούτερ.
Το συγκεκριμένο παρουσιάστηκε στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και βγαίνει σε δημοπρασία για μια εκτιμώμενη τιμή μεταξύ 20.000 και 40.000 ευρώ!


Πηγη https://scooternet.gr
 

Xdiavel80

new member
Δημοσιεύσεις
27
Ηλικία
44
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Xdiavel80
αν είχαν χιούμορ θα το βάζαν στα παπιά

Εξωφρενικά Σκούτερ: Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται… “φτιαγμένη”​

Τρία τέρατα, απ’ τα πέρατα…

Καιρό είχαμε να παρουσιάσουμε κανένα τρελο-σκούτερ των τρελο-Ιαπώνων, γι’ αυτό κι είπαμε να τα θυμηθούμε. Ιδού λοιπόν μια τριάδα, που θα… συζητηθεί. Ένα ντραγκστεράδικο “Rizla”, ένα φουτουριστικό custom και ένα ρετρο-αμερικάνικο ή αν θέλετε, ένα “αμερ’κάνικο”;

Ας ξεκινήσουμε από το κίτρινο χαμηλό, σαν σαύρα… εεεε, σκούτερ που έχει κάτι τεράστια αστέρια μπροστά και πίσω, παραπέμποντας ευθέως στην αστερόεσα των ΗΠΑ. Μας θυμίζει και λίγο κράνος του αναβάτη του παγκοσμίου πρωταθλήματος, του Colin Edwards να πούμε την αλήθεια.

Ο σκελετός του σκούτερ έχει “τεντώσει” και έχει μακρύνει, όπως επίσης και το κουστούμι, που είναι παραγγελία. Μονή η σέλα, αλλαγμένες οι ζάντες, τα φρένα, το πιρούνι, η εξάτμιση κι ένας Θεός ξέρει τι άλλο;



Μετά θα σας μιλήσουμε για το μελλοντικό σκούτερ, το μπλε με τις γραμμές που αντιγράφει την τάση των custom, τσοπεροειδών μοτοσυκλετών που είχε εμφανιστεί σχετικά πρόσφατα και ήθελε να προχωρήσει το design ένα βήμα παραπέρα.
Εκπληκτική η δουλειά που έχει γίνει εδώ με πανέμορφες ζάντες με την πίσω να έχει φαρδύνει σε εγκληματικό βαθμό. Απίθανες είναι οι δυο φάλτσα κομμένες εξατμίσεις, δηλαδή τα τελικά τους τμήματα, που ξεπροβάλλουν από το δεξί πλάι του scooter.






Πηγη https://scooternet.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα Honda Helix… διαβολικό​

Κόκκινο σαν πιπεριά

Από σκούτερ παραγωγής και σκούτερ εντυπωσιασμού. Από ένα κοινό δίτροχο της δεκαετίας του ’80 σε ένα φανταχτερό όχημα που θυμίζει πιπεριά, καυτερή και κόκκινη. Όλα αυτά στην Ιαπωνία.
Στην Ιαπωνία τα λένε Honda Fusion – αφήνοντας το ελληνικής ρίζας Helix-Έλιξ, όνομα, που χρησιμοποιούσε στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ – για το πιο μοντέρνο “Fusion”, που φέρνει στο μυαλό μουσική και τεχνολογία μαζί. Ίσως για αυτό το λόγο το πρώτο maxi scooter της ιστορίας κουβαλάει κάμποσο “διαστημικό” design στα πλαστικά του.

Παρότι είναι πολύ σημαντικό για την ιστορία των σκούτερ το συγκεκριμένο κόπηκε, ράφτηκε, κόντυνε και βάφτηκε σε έναν συνδυασμό που μόνο σαν “σατανικός” μπορεί να χαρακτηριστεί. Φταίει και το κατακόκκινο χρώμα, που κάνει το σχήμα ακόμα πιο ενδιαφέρον.

Μεταλλαγμένο στην επαρχία της Kagoshima, της Ιαπωνίας, από ένα συνεργείο που φτιάχνει custom scooter πιστά στην ιαπωνική σχολή: των μακριών και χαμηλών κατασκευών.

Απ’ ότι λένε οι πηγές μας, η συγκεκριμένη σκηνή ολοένα και μειώνεται στην Ιαπωνία πάντως, με τα εξειδικευμένα συνεργεία να κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο. Είναι σίγουρο – θυμηθείτε το αυτό – ότι η σκηνή να μεταλαμπαδευτεί κάπου αλλού στον κόσμο, κάποιος θα θελήσει να αντιγράψει τους Ιάπωνες, κάποιος άλλος θα το δει και θα τον αντιγράψει τον “κάποιον”, κλπ, αφού έτσι γίνεται συνήθως. Ο ένας αντιγράφει τον άλλον. Η παρθενογένεση είναι σπάνια εν γένει, τη σήμερον ημέρα.

“Κόκκινο της καραμέλας” λέει πως είναι το χρώμα του σκούτερ ο κατασκευαστής και όσον αφορά στο ύψος του μην τρομάζετε, δεν βρίσκει η ποδιά στην άσφαλτο σε κάθε λακκούβα, αφού το custom-Fusion χρησιμοποιεί αερο-αναρτήσεις που το σηκώνουν στο ύψος που πρέπει για να κινηθεί χωρίς πρόβλημα.

Πέρα από το χρώμα, το τελικό της εξάτμισης, το σωληνωτό στενό και μακρύ τιμόνι, ενδιαφέρον εμφανίζει και το κάλυμμα της σέλας που είναι γυαλιστερό σαν σκαμπό αμερικάνικου cafe και δίνει αρχικά την εντύπωση ότι δεν υπάρχει σέλα, παρά μόνο σκληρό πλαστικό.

Παραθέτουμε στο άρθρο και φωτογραφίες του αυθεντικού Honda CN 250 Helix-Fusion-Spada που ήταν τα τρία ονόματα με τα οποία βγήκε στην αγορά ανά τον κόσμο όχι για άλλο λόγο, αλλά για να δείτε πως ήταν το σκούτερ και πως έγινε. Κάποιοι μπορούν να πουν “πως ήταν – και πως κατάντησε”, αλλά αυτά είναι θέματα γούστου…

Πηγη https://scooternet.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βέσπα; Μπα, σαύρα είναι!​

Εκτός ορίων “Βέσπα”​

Λογικό είναι ότι όταν ακροβατείς γύρω από την υπερβολή κάποια στιγμή μπορεί να ξεπεράσεις τα όρια. Της λογικής τα όρια και του συνηθισμένου. Εδώ ο φίλος μας σκουτερίστας-μηχανικός-βελτιωτής, ε, και μεταλλο-εκδορέας (σφαγέας σημαίνει αυτό, στα αρχαία ελληνικά…) έφτιαξε αυτό το εξωφρενικό σκούτερ. Μια Vespa τόσο χαμηλή και μακριά, όσο λίγες στον κόσμο
1
Εκκεντρικό αν μη τι άλλο το αποτέλεσμα του κυρίου Geri Turga από το Cimahi Bandung της Ινδονησίας που βαρέθηκε τη Vespa, βαρέθηκε και τα αυτόματα σκούτερ και αποφάσισε να τα βάλει να ζευγαρώσουν…
Να ο καρπός του έρωτά τους, μια Vespa-Rat Rod. Πως λέμε Hot Rod τις γρήγορες μακριές, χαμηλές, αμερικανιές των αγώνων εκκινήσεων, έτσι λέμε και Rat Rod, ταπεινό, χαμηλού κόστους, φτωχικό… Rod.
2 4
“Μου φαινόταν βαρετό να φτιάξω ένα αυτόματο lowrider όπως κάνουν οι Αμερικάνοι και οι Ιάπωνες μετατροπείς, ήθελα κλασικές γραμμές και έτσι πήρα τη Vespa σαν βάση“ λέει ο Geri που δουλεύει για το συνεργείο με το ευφάνταστο όνομα “Do Νot Stop Garage”.
Πρώτα λοιπόν ακούμπησε το πλαίσιο από πρεσαριστή λαμαρίνα στο έδαφος και έβαλε δυο φαρδείς τροχούς μπροστά και πίσω για να δει τη δημιουργία του χονδρικά. Του άρεσε και προχώρησε.
5 6 3
Τα κοψίματα και τα ραψίματα έγιναν επιτόπου και φυσικά για να κινείται το δημιούργημα έπρεπε να έχει πνευματική, αερο-ανάρτηση πίσω για να σηκωθεί λίγο από τη γη και έτσι να μπορεί να στρίβει. Η ρύθμιση του ύψους του σκούτερ μάλιστα μπορεί να γίνει και καθώς αυτό κινείται.
8 7 10
Τοποθετήθηκε κινητήρας ενός δημοφιλούς αυτόματου σκούτερ στην Ινδονησία, του Honda Vario και ιδού η Vespa Rat Rod ή μήπως τελικά να τη λέγαμε Vesrod;

Πηγή: naikmotor.com/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΥΑΜΑΗΑ ΜΑΧΑΜ 250​

Στην Ιαπωνία το φωνάζουν… Μαγκουζάμου!

H ιστορία τoυ Yamaha Maxam CP 250 είναι από αυτές που ξεκινούν από έναν τρελό σχεδιαστή, ο οποίος στο δρόμο του παρασύρει κι άλλους και στο τέλος γίνεται μόδα. Το πρώτο Yamaha Maxam κυκλοφόρησε σαν πρωτότυπο μοντέλο στο Σαλόνι του Τόκιο το 2005 και αμέσως η ανταπόκριση του κόσμου υποχρέωσε την εταιρία να το φέρει στην παραγωγή… με μερικές υποχωρήσεις βεβαίως γιατί το πρωτότυπο… ήταν κάπως υπερβολικό.

Η λέξη εξωφρενικό ταιριάζει απόλυτα στο “Urban Τandem Cruiser”, δηλαδή το “σκούτερ cruiser πόλης για δύο άτομα”, δηλαδή ένα μακρύ και χαμηλό δίτροχο που διέθετε – εκτός των υπολοίπων – και πορτμπαγκάζ.
Το πρώτο, το πρωτότυπο Maxam ονομαζόταν Maxam 3000, γιατί το μήκος του ήταν 3 μέτρα! Επρόκειτο για ένα μεγάαααλο σκούτερ, με τρελή αισθητική και ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά. Χρώμια και δέρμα, μεγάλο πλάτος, μήκος σαύρας και αισθητική cruiser αμερικάνικης Cadillac της δεκαετίας του ’50.

To πρωτότυπο Μaxam 3000, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Τόκιο το 2005
Ευτυχώς ή δυστυχώς όταν βγήκε στην παραγωγή το Maxam είχε χάσει λίγο την αισθητική και τον όγκο του τζουκμπόξ του Maxam 3000 και είχε “μαζευτεί” γενικά.
Με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 250 κυβικών, 20 ίππων και τιμή κοντά στα 6.300 ευρώ.

Μaxam 250, μοντέλο 2011 με διχρωμίες
Το Yamaha Maxam 250 το οποίο στην Ιαπωνία ονομάζεται χαϊδευτικά Maguzamu έγινε στο πέρασμα του χρόνου μόδα, δήλωση αισθητικής τοποθέτησης.
Δεν μπορείς να βγαίνεις πάνω στο Μαγκουζάμου σου ντυμένος όπως-όπως. Ο ενδυματολογικός κώδικας πρέπει να είναι συγκεκριμένος, όπως και η διάθεση. Cool και χαμηλών τόνων, “Low & Long” όπως το σκούτερ σου.


Πιο σπορτίφ το άσπρο. Ειδικό για να πηγαίνεις με αυτό στο γήπεδο του τένις
Μονοκύλινδρος ο κινητήρας, υδρόψυκτος, τετράχρονος φυσικά με 2 εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες (υποτετράγωνος 66×73 για ροπή) με αντικραδασμικό άξονα, αλουμινένιο κύλινδρο με επίστρωση DiASil (ή Νταϊατζίρου όπως τη λένε οι Ιάπωνες) και τον Απρίλιο του 2005 ανακοινώνεται ότι θα βγει στην αγορά.
Μιαν αγορά που πουλάει 70 χιλιάδες σκούτερ από 125 μέχρι 250 κυβικά, εκ των οποίων τα 16.000 είναι Majesty. To Μaxam λανσάρεται σαν συμπληρωματικό, σαν alter ego του Majesty.

Χαμηλό κέντρο βάρους και σέλα, έτσι ώστε σε συνεργασία με το μήκος του scooter να απλώνεσαι πάνω του, με την υποστήριξη ενός μαξιλαριού/πλάτης. Διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι δημιουργήθηκαν στο “πολιτικό” Maxam. Πέντε λίτρα στο μπροστινό χώρο, 23 κάτω από τη σέλα και 11 ακόμα στο πορτμπαγκάζ.
Οι τροχοί είναι 13 ιντσών (λάστιχα 120/70, και 130/70 πίσω), βοηθώντας στο κατέβασμα του ύψους σέλας στα πολύ χαμηλά 655 χιλ. Ένα δισκόφρενο βρίσκουμε σε κάθε τροχό και το μεταξόνιο είναι 1.615 χιλιοστά, δηλαδή πολύ μεγάλο, ενώ το βάρος είναι 198 κιλά γεμάτο (182 άδειο)


Έτσι για να τις θυμηθούμε… και για να δείτε τι είχε προτείνει ο καλλιτέχνης σχεδιαστής σαν πρωτότυπο Maxam, δηλαδή το Maxam 3000, παρουσιάζουμε μερικές ακόμα φωτογραφίες από το Σαλόνι του Τόκιο του 2005.

Μaxam 3000 (πρωτότυπο): Είπατε κάτι για όγκο; Παρατηρήστε την σωλήνα της εξάτμισης

Μaxam 3000 (πρωτότυπο): Μιλάμε για μήκος έτσι; Τρία μέτρα σύνολο

Μaxam 3000 (πρωτότυπο): Η καρότσα του σκούτερ. Σαν αμερικάνικο ημιφορτηγό ένα πράγμα…

Μaxam 3000 (πρωτότυπο): Και πορτμπαγκάζ κάτω από την καρότσα

Πηγη https://scooternet.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ SCOOTER: SUZUKI GEMMA 250​

Μακρύ, χαμηλό και Cool

H διαφορετική προσέγγιση στα οχήματα καθημερινής μετακίνησης των Ιαπώνων επεκτείνεται φυσικά και στην οικογένεια των σκούτερ. Εκεί οι σχεδιαστικές επιλογές είναι πάντοτε ενδιαφέρουσες. Στα σκούτερ που προορίζονται για την τοπική αγορά μερικές φορές η σχεδίαση, το design, υποσκελίζει τη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα. Ειδικά για αυτούς που θέλουν να είναι πολύ “kakoii” (cool) όπως λένε οι Ιάπωνες, και να ταυτίζονται με το ντόπιο καρτουνίστικο στιλ “τύπου Akira”.


Για την συγκεκριμένη μερίδα καταναλωτών, που ασχολούνται με τη μόδα και τις τάσεις είναι προτιμότερο ένα σκούτερ να είναι όμορφο και “μουράτο” παρά ελαφρύ ή ευέλικτο. Μετά από τo Yamaha Maxam 250 που παρουσιάσαμε στο παρελθόν (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε) σειρά έχει το αντίστοιχο 250άρι της Suzuki που ονομάζεται Suzuki Gemma 250. Το Gemma δεν παρουσιάστηκε τώρα, μετράει ήδη τρια χρόνια στην γιαπωνέζικη αγορά, όμως αξίζει να το παρουσιάσουμε για να κατανοήσουμε τη φιλοσοφία των σκούτερ της μακρινής ασιατικής χώρας.





Φτιαγμένο έτσι ώστε να φιλοξενεί δύο ενήλικες (Ιάπωνες…) με άνεση και να τους μεταφέρει στις γιαπωνέζικες μεγαλουπόλεις με διαφορετικό στιλ, το Gemma προσδιορίζεται με δύο λέξεις: μακρύ και χαμηλό, long and low. Παράλληλα με το ιδιόμορφο στιλ, προσφέρεται και μια σχετική άνεση στα ταξίδια, αν και η κοντή ζελατίνα αφήνει τον αναβάτη απροστάτευτο. Ο κινητήρας είναι όπως συνήθως τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, μόνο που ο συγκεκριμένος έχει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες. Η απόδοσή του φτάνει λίγο παρακάτω από τους 22 ίππους.

Το Gemma είχε παρουσιαστεί στο σαλόνι του Τόκιο το 2007 σαν πρωτότυπο μαζί με τα Biplane και Crosscage και στην συνέντευξη Τύπου, άφησε τους δημοσιογράφους με ανοικτό το στόμα λόγω του ασυνήθιστου του design. Η γιαπωνέζικη μόδα βλέπετε… Το μήκος του Gemma φτάνει τα 2.350 χιλιοστά και το ύψος του μόλις τα 1.050, ένα μέτρο δηλαδή. Η βασική ιδέα ήταν να θυμίζει μοτοσυκλέτα cruiser, για αυτό τον λόγο υπάρχει πλάτη αναβάτη-συνεπιβάτη και μεγάλα μαρσπιέ.

Το scooter της Suzuki βγήκε στην παραγωγή τον Ιούλιο του 2008 με τιμή κοντά στις 5.000 ευρώ. Λόγω του ότι το Gemma ήταν κατά 10 εκατοστά κοντύτερο από το Υamaha Maxam oι πρώτοι δημοσιογράφοι που το οδήγησαν ανέφεραν ότι είναι “πιο ευέλικτο από το Maxam και το ίδιο ισχύει και στις αλλαγές κατεύθυνσης και στις στροφές”, επίσης πως “η απόσταση μεταξύ τιμονιού και σέλας είναι μικρότερη, κι έτσι ο αναβάτης κάθεται πιο όρθιος”.

Οι τροχοί είναι 13 ιντσών πίσω και 14 ιντσών μπροστά (ελαστικά 120/80-14, 150/70-13) το μεταξόνιο είναι τεράστιο στα 1.690 και λόγω του ότι οι σχεδιαστές (τους οποίους θα δείτε και στο βίντεο να μιλάνε) θέλησαν να κατεβάσουν το ύψος του πίσω μέρους δεν υπάρχει – παρά ελάχιστος – αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα . Ένα ανοικτό κράνος χωράει στο κεντρικό τούνελ (για κάποιο λόγο οι Ιάπωνες συνδέουν τα κράνη της ΜΟΜΟ με το Gemma). Kάτω από τη σέλα που ο χώρος σέλα είναι πολύ περιορισμένος, φιλοξενείται ο κινητήρας. Το συνολικό βάρος του Gemma είναι 210 κιλά και το ύψος της σέλας μόλις 705 χιλιοστά.


Ένα ακόμα περίεργο στοιχείο για το σκούτερ της Suzuki είναι ότι έχει πάρει το όνομά του από έναν Ιταλό ηθοποιό, που έγινε πολύ δημοφιλής στην Ιαπωνία μέσα από τις ταινίες του, τον Giuliano Gemma! Τώρα τι σχέση είχε ο γόης μεσογειακός χαρακτήρας με το σκούτερ με την επικλινή πλακουτσωτή μούρη (σε στιλ ροφός), τους διαφορετικούς προβολείς και την “διαστημική”, καρτουνίστικη αύρα που έχει το σκούτερ της Suzuki… είναι μια άλλη ιστορία.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ VIDEO ΤΗΣ SUZUKI ΓΙΑ ΤΟ GEMMA 250
 
Top Bottom