Διοδια...γενικως

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.501
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Για γινε πιο συγκεκριμενος.Που μπορει να γραφτει καποιος και τι του προσφερουν;

Νομικες συμβουλες;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.431
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ναι ,νομικες συμβουλες σε πρωτη φαση.
Εδω Κατερινη γινεται στο συλλογο που εχουν.
Εγω δεν εχω ακομα γραφτει ,εχω τον δικο μου.
Καποιοι το εχουν κανει παντως και λενε οτι συμφερει.
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Αν ειναι να πληρωνουμε καθε φορα τα διπλα σε δικηγορο,την κατσαμε την βαρκα.
Κλέφτες θα γίνουν δλδς;


GS is the best way to lot of time on the roads
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.602
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
de93eb48e3fea0b82c4a81cf22dd43fe_XL.jpg

Ολυμπία Οδός: Ξεκινά τη χρέωση ανά χιλιόμετρο - Έως 76% χαμηλότερη χρέωση - VIDEO

Δείτε ένα διαφωτιστικό βίντεο της Ολυμπίας Οδού, για την χρέωση ανά χιλιόμετρο που έρχεται για πρώτη φορά σε αυτοκινητόδρομους στην Ελλάδα, την 1η Ιανουαρίου του 2021.
Μέχρι τώρα, πληρώναμε διόδια ανεξάρτητα με την χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε. Έτσι, ανεξάρτητα σε ποια έξοδο βγαίναμε πριν τα επόμενα διόδια, πληρώναμε -και πληρώνουμε ακόμα- το ίδιο.

Τώρα όμως, με τη χρέωση ανά χιλιόμετρο, η πληρωμή που κάνουμε θα είναι ακριβέστερη, με κέρδος για εμάς έως και 76%!
Πώς λειτουργεί το σύστημα Hybrid της Ολυμπίας Οδού

Το «Υβριδικό Σύστημα Χιλιομετρικής Χρέωσης» (Hybrid ETC), ένα σύστημα χρέωσης με βάση τη διανυθείσα απόσταση, ήταν δέσμευση της Ολυμπίας Οδού, την οποία ξεκίνησε να σχεδιάζει και στη συνέχεια να υλοποιεί αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής της Κορίνθου – Πατρών.
Αφορά ειδικότερα στην ενίσχυση του υπάρχοντος «ζωνικού» συστήματος με την εγκατάσταση «Ηλεκτρονικών Πυλών» (gantries) σε επιλεγμένες εξόδους του αυτοκινητόδρομου, έτσι ώστε οι συνδρομητές O-pass να χρεώνονται με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που διανύουν.
Η ιδέα του στηρίζεται στη λογική της χρεω-πίστωσης: Το εξοπλισμένο με πομποδέκτη όχημα διέρχεται από τον μετωπικό σταθμό, πληρώνει όλο το αντίτιμο της ζώνης χρέωσης και στην περίπτωση που βγει από τον αυτοκινητόδρομο πριν από το τέλος της συγκεκριμένης ζώνης, επιστρέφεται και πιστώνεται αυτόματα στον πομποδέκτη του το ποσό που αντιστοιχεί στην απόσταση που δεν διένυσε.

Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες, κάμερες και συστήματα ενδοεπικοινωνίας εγκατεστημένα στους κόμβους εισόδου και εξόδου του αυτοκινητόδρομου. Βασίζεται στη δημιουργία «Ηλεκτρονικών Πυλών» με την χωροθέτηση διατάξεων προβόλων (δηλαδή μεταλλικού φορέα) και των απαραίτητων τεχνικών κτιρίων Η/Μ επί των υφιστάμενων σταθμών διοδίων. Ειδικότερα, για τη λειτουργία του συστήματος εγκαταστάθηκε τεχνολογικός εξοπλισμός (αισθητήρες, κάμερες και κεραίες τεχνολογίας DSRC) σε 13 ανισόπεδους κόμβους της Ολυμπίας Οδού:
Ανισόπεδος Κόμβος Νέας Περάμου, Πάχης, Αγ. Θεοδώρων, Λουτρακίου, Επιδαύρου, Ζευγολατιού, Κιάτου, Δερβενίου, Ακράτας, Καλαβρύτων, Σελιανίτικων, Δρεπάνου και Ημικόμβος Μεγάρων.
Το υβριδικό σύστημα απευθύνεται στους κατόχους πομποδέκτη της Ολυμπίας Οδού και λειτουργεί αποκλειστικά με τη χρήση πομποδέκτη. Οι οδηγοί που επιλέγουν να πληρώνουν με μετρητά ή κάρτα, αναγκαστικά συνεχίζουν να χρεώνονται με το υφιστάμενο «ζωνικό σύστημα». Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει εξάλλου κλειστό σύστημα χρέωσης με μπάρες (διατηρώντας το προηγούμενο σύστημα), με σύστημα ανοιχτής κυκλοφορίας Free-flow για να δίνει επιστροφές.


Πηγη www.bikeit.gr
 

xiliamilia

new member
Δημοσιεύσεις
57
Όνομα
Vasilisxiliamilia
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν πληρώνουν
Εγώ λέω έναν και μοναδικό στην γέφυρα Ριου κάνει 13,5€ και δεν έχεις μετρητά πως περνάς ;;;
Το νομοθετεν κράτος μαζί με την ανάδοχο εταιρεία σε αφήνουν ακάλυπτο και σε οθούν στην παρανομία να φύγεις έτσι προκειμένου να γυρίσεις πίσω αφού έχεις μόνο κάρτα !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αφού Υπογράψεις ένα χαρτί που σου δίνουν με όλα σου τα στοιχεία για να διεκδικήσουν τα χρήματα....σε αφήνουν να περάσεις....κάνεις δεν μπορεί να σε κρατήσει....είναι υποχρεωμένοι να σε αφήσουν αφού κάνουν όλα τα διαδικαστικά.....αυτό ξέρω εγω
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Τελικα εφαρμοστηκε το συστημα που με εναν πομποδεκτη περνας απ ολα τα διοδια ,ανεξαρτητα απ την εταιρια που τα εκμεταλευεται??
Ειχαν πει οτι θα ξεκιναγε να δουλευει το συστημα απο 4-11,αλλα με τη καραντινα......
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
View attachment 24350

Ολυμπία Οδός: Ξεκινά τη χρέωση ανά χιλιόμετρο - Έως 76% χαμηλότερη χρέωση - VIDEO

Δείτε ένα διαφωτιστικό βίντεο της Ολυμπίας Οδού, για την χρέωση ανά χιλιόμετρο που έρχεται για πρώτη φορά σε αυτοκινητόδρομους στην Ελλάδα, την 1η Ιανουαρίου του 2021.
Μέχρι τώρα, πληρώναμε διόδια ανεξάρτητα με την χιλιομετρική απόσταση που θα διανύαμε. Έτσι, ανεξάρτητα σε ποια έξοδο βγαίναμε πριν τα επόμενα διόδια, πληρώναμε -και πληρώνουμε ακόμα- το ίδιο.

Τώρα όμως, με τη χρέωση ανά χιλιόμετρο, η πληρωμή που κάνουμε θα είναι ακριβέστερη, με κέρδος για εμάς έως και 76%!
Πώς λειτουργεί το σύστημα Hybrid της Ολυμπίας Οδού

Το «Υβριδικό Σύστημα Χιλιομετρικής Χρέωσης» (Hybrid ETC), ένα σύστημα χρέωσης με βάση τη διανυθείσα απόσταση, ήταν δέσμευση της Ολυμπίας Οδού, την οποία ξεκίνησε να σχεδιάζει και στη συνέχεια να υλοποιεί αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής της Κορίνθου – Πατρών.
Αφορά ειδικότερα στην ενίσχυση του υπάρχοντος «ζωνικού» συστήματος με την εγκατάσταση «Ηλεκτρονικών Πυλών» (gantries) σε επιλεγμένες εξόδους του αυτοκινητόδρομου, έτσι ώστε οι συνδρομητές O-pass να χρεώνονται με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που διανύουν.
Η ιδέα του στηρίζεται στη λογική της χρεω-πίστωσης: Το εξοπλισμένο με πομποδέκτη όχημα διέρχεται από τον μετωπικό σταθμό, πληρώνει όλο το αντίτιμο της ζώνης χρέωσης και στην περίπτωση που βγει από τον αυτοκινητόδρομο πριν από το τέλος της συγκεκριμένης ζώνης, επιστρέφεται και πιστώνεται αυτόματα στον πομποδέκτη του το ποσό που αντιστοιχεί στην απόσταση που δεν διένυσε.

Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρες, κάμερες και συστήματα ενδοεπικοινωνίας εγκατεστημένα στους κόμβους εισόδου και εξόδου του αυτοκινητόδρομου. Βασίζεται στη δημιουργία «Ηλεκτρονικών Πυλών» με την χωροθέτηση διατάξεων προβόλων (δηλαδή μεταλλικού φορέα) και των απαραίτητων τεχνικών κτιρίων Η/Μ επί των υφιστάμενων σταθμών διοδίων. Ειδικότερα, για τη λειτουργία του συστήματος εγκαταστάθηκε τεχνολογικός εξοπλισμός (αισθητήρες, κάμερες και κεραίες τεχνολογίας DSRC) σε 13 ανισόπεδους κόμβους της Ολυμπίας Οδού:
Ανισόπεδος Κόμβος Νέας Περάμου, Πάχης, Αγ. Θεοδώρων, Λουτρακίου, Επιδαύρου, Ζευγολατιού, Κιάτου, Δερβενίου, Ακράτας, Καλαβρύτων, Σελιανίτικων, Δρεπάνου και Ημικόμβος Μεγάρων.
Το υβριδικό σύστημα απευθύνεται στους κατόχους πομποδέκτη της Ολυμπίας Οδού και λειτουργεί αποκλειστικά με τη χρήση πομποδέκτη. Οι οδηγοί που επιλέγουν να πληρώνουν με μετρητά ή κάρτα, αναγκαστικά συνεχίζουν να χρεώνονται με το υφιστάμενο «ζωνικό σύστημα». Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει εξάλλου κλειστό σύστημα χρέωσης με μπάρες (διατηρώντας το προηγούμενο σύστημα), με σύστημα ανοιχτής κυκλοφορίας Free-flow για να δίνει επιστροφές.


Πηγη www.bikeit.gr


Πίπες
- χρηση πομποδέκτη για έκπτωση η αλλιώς πληρωνεις με το υφιστάμενο μέτρο.


Μπαίνεις εθνική
Παίρνεις χαρτάκι με ωρα ,αρ κυκλοφορίας κλπ
Βγαινεις απο εθνική ,Σταμάτας στο αυτόματο μηχάνημα πληρώνεις τόσο - όσο
Γεια σας

Όχι πρέπει να εχεις πομποδέκτη στο ελλαντα.
Αλλά να μειώσουν τον αριθμό των υφιστάμενων σταθμών ουτε κουβέντα.
Αρα παλι πρέπει να σταματας - επιβραδύνεις κάθε 60/70 χλμ
Αρα πίπες
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.675
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
.......
Μπαίνεις εθνική
Παίρνεις χαρτάκι με ωρα ,αρ κυκλοφορίας κλπ
Βγαινεις απο εθνική ,Σταμάτας στο αυτόματο μηχάνημα πληρώνεις τόσο - όσο
Γεια σας
......

Έτσι ακριβώς !!!!
Και με την υποδομή έτοιμη (σιγά το πολύ δύσκολο - σε πόσες χώρες δουλεύει ήδη) το ενεργοποιείς καθολικά από μια ημερομηνία και μετά.
Ούτε υβριδικά συστήματα ούτε *****ίες.
Απλούστερο και φθηνότερο στην υλοποίηση. Στους σταθμούς πληρωμής μπορείς με μετρητά, κάρτα ή ότι είδος αυτόματης πληρωμής διοδίων έχεις ήδη. Έτσι και αλλιώς μπαίνοντας έχει καταγραφεί το σημείο εισόδου είτε με χάρτινη απόδειξη είτε στο ηλεκτρονικό σου μπλιμπλίκι ......
Στη Σερβία για παράδειγμα, υλοποιήθηκε η λύση αυτή το καλοκαίρι του 19.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Με κουράσανε...

Δύο από δαύτα έχω κολλημένα στο παμπρίζ του αμαξιού.
Και τρίτο?

Θα τα ξηλώσω και άει σιχτήρια. Τώρα με την κάρτα δεν υπάρχει πρόβλημα ιδιαίτερο.
Να ξηλώσουν κανά σταθμό που θες να πας υποτίθεται γρήγορα και σταματάς κάθε 48 χλμ μπά ε ?
 

Giorgos-Patra

well know member
Δημοσιεύσεις
3.059
Ηλικία
54
Περιοχή
Πατρα
Μοτοσυκλέτα
VSTROM DL 650
YAMAHA A 100
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Πάτρα
Τελικα εφαρμοστηκε το συστημα που με εναν πομποδεκτη περνας απ ολα τα διοδια ,ανεξαρτητα απ την εταιρια που τα εκμεταλευεται??
Ειχαν πει οτι θα ξεκιναγε να δουλευει το συστημα απο 4-11,αλλα με τη καραντινα......
Λειτουργεί κανονικά η διέλευση με ένα πομποδέκτη απ' όλα τα διόδια.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.156
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
απλά με ενα πομποδεκτη της Ολυμπιας περνας απ ολα και εχεις και το αναλογικο χλμ στην ολυμπια οδό....τωρα για το α θα μειωθουν οι σταθμοι διοδιων ...;;;; αλλα λογια να αγαπιομαστε..........
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.602
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;​

nonpaper122024.jpg

Σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες οι μοτοσυκλέτες δεν πληρώνουν διόδια πουθενά​

Παρόλο που εδώ στην Ελλάδα θεωρούμε πλέον «φυσιολογικό» το να πληρώνουμε διόδια με τη μοτοσυκλέτα μας, οι περισσότεροι Ευρωπαίοι θα μας κοιτάξουν με γνήσια απορία και ίσως λύπη όταν τους πούμε ότι χρειαζόμαστε 23,5 ευρώ για να διανύσουμε μια απόσταση περίπου 500 χιλιομέτρων (Αθήνα – Θεσσαλονίκη). Υπάρχουν πολλές χώρες της Ε.Ε. όπου κανένα όχημα δεν πληρώνει διόδια, όπως η Φινλανδία και η Κύπρος, ενώ υπάρχουν άλλες χώρες στις οποίες μόνο τα βαρέα οχήματα (άνω συγκεκριμένων τόνων) υποχρεούνται να πληρώσουν διόδια (όπως στην Εσθονία ή το Λουξεμβούργο). Τέλος, πολλές χώρες της Ε.Ε. έχουν εξαιρέσει τις μοτοσυκλέτες γενικά από οποιαδήποτε πληρωμή διοδίων, όπως η Σλοβακία ή η Τσεχία.

Βινιέτες: Πληρώνεις μια φορά το χρόνο και το χρησιμοποιείς όσο θες​

Ένα άλλο αρκετά διαδεδομένο σύστημα στην Ευρώπη είναι η λεγόμενη βινιέτα. Αυτή είναι ένα αυτοκόλλητο (πλέον στις περισσότερες χώρες ιντερνετικό), το οποίο αγοράζει ο οδηγός ή αναβάτης και έχει περιορισμένη χρονική διάρκεια. Μπορείς να το αγοράσεις για διάφορα διαστήματα, από μια μέρα μέχρι ένα χρόνο και σου δίνει απεριόριστα περάσματα στις εθνικές οδούς της συγκεκριμένης χώρας. Τα νούμερα εν τω μεταξύ είναι αποκαλυπτικά.

Στην Αυστρία η ΕΤΗΣΙΑ βινιέτα για μοτοσυκλέτα κοστίζει μόλις 38,5 ευρώ! Πληρώνεις δηλαδή λιγότερα από ένα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και πίσω και μπορείς να χρησιμοποιείς τους αυτοκινητόδρομους της Αυστρίας για όλο το χρόνο, όσες φορές θες! To ίδιο ισχύει και σε άλλες χώρες, όπως η Σλοβενία (58,7 ευρώ η ετήσια βινιέτα για μοτοσυκλέτες) ή την Ουγγαρία, όπου μπορείς να αγοράσεις βινιέτες που είτε καλύπτουν μια συγκεκριμένη περιφέρεια είτε όλο το κράτος. Σε κάθε περίπτωση το κόστος τους είναι αρκετά χαμηλό και οι διαδρομές που μπορείς να κάνεις απεριόριστες.

Αλλού υπάρχουν ειδικά διόδια μόνο για γέφυρες και τούνελ​

Aλλες χώρες δεν έχουν διόδια στις εθνικές οδούς (είτε για όλους είτε για τις μοτοσυκλέτες), αλλά εφαρμόζουν ένα καθολικό σύστημα διοδίων σε συγκεκριμένα σημεία, όπως γέφυρες ή τούνελ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Σουηδία, που δεν έχει κανένα σύστημα διοδίων στις εθνικές οδούς και η μόνο περίπτωση που καλείσαι να πληρώσεις είναι η γέφυρα Øresund, που συνδέει τη χώρα με την Δανία. Aλλα παραδείγματα είναι η Γερμανία (δωρεάν οι εθνικές για οχήματα κάτω των 7,5 τόνων και διόδια μόνο στα τούνελ Herren και Warnow) και η Ολλανδία (πληρωμή στα τούνελ Kiltunnel και Westerscheldetunnel).

Χειρότερη στην Ευρώπη η Πορτογαλία, χρεώνει το ίδιο μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα​

Και μετά υπάρχουν οι περιπτώσεις όπως η Ελλάδα. Διόδια παντού και δεν εξαιρείται κανείς. Δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτή την κατηγορία (αν και έχουμε από τους περισσότερους σταθμούς διοδίων). Η Ιρλανδία επίσης ακολουθεί αυτό το παράδειγμα, όμως έχει πραγματικά ελάχιστους σταθμούς διοδίων και για τις μοτοσυκλέτες το κόστος είναι πολύ χαμηλό. Ιταλία και Γαλλία είναι δύο «τσουχτερά» παραδείγματα, θεωρούμενες από τις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης όσον αφορά τα διόδια. Τα πρωτεία όμως τα έχει η Πορτογαλία.

Ενώ η γείτονάς της Ισπανία, βρίσκεται σε μια πορεία εθνικοποίησης δρόμων, τους οποίους απαλλάσσει από διόδια, η Πορτογαλία έχει ένα σύστημα με το οποίο χρεώνει μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα με τον ίδιο τρόπο στα διόδια. Έτσι, μια διαδρομή από τη Λισαβόνα στο Πόρτο (λίγο πάνω από 300 χιλιόμετρα) μπορεί να κοστίσει σε έναν μοτοσυκλετιστή 22-24 ευρώ, ανάλογα ποια από τις δύο διαθέσιμες οδούς θα επιλέξει. Κλείνουμε λοιπόν με μια νότα αισιοδοξίας. Είμαστε κακοί, κάκιστοι, αλλά υπάρχουν και χειρότεροι.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.510
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Γιατι υπαρχει τοσο κομπλεξ στο Ελλαδισταν του στυλ "γιατι να πληρωνω εγω και να μην πληρωνει ο αλλος;"!
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.501
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Γιατι υπαρχει τοσο κομπλεξ στο Ελλαδισταν του στυλ "γιατι να πληρωνω εγω και να μην πληρωνει ο αλλος;"!
Το αντιθετο θα ελεγα.Γιατι να πληρωνω εγω οταν δεν πληρωνει ο αλλος.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.431
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Κοιτάτε ,το πρόβλημα σε μας που καβαλάμε μηχανές δεν είναι το να μην πληρώνουμε ,ας πληρώνουμε αναλογικά με το αποτύπωμα του οχήματος ,πως για παράδειγμα στην γέφυρα Ρίου η μοτό πληρώνει 1.90 και τα γιωταχι 13( ; ).
Εγώ το βρίσκω πιο δίκαιο ετσι
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.501
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Κοιτάτε ,το πρόβλημα σε μας που καβαλάμε μηχανές δεν είναι το να μην πληρώνουμε ,ας πληρώνουμε αναλογικά με το αποτύπωμα του οχήματος ,πως για παράδειγμα στην γέφυρα Ρίου η μοτό πληρώνει 1.90 και τα γιωταχι 13( ; ).
Εγώ το βρίσκω πιο δίκαιο ετσι
Στο φερυ δεν μου κοβουν καν εισητηριο.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.317
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κοιτάτε ,το πρόβλημα σε μας που καβαλάμε μηχανές δεν είναι το να μην πληρώνουμε ,ας πληρώνουμε αναλογικά με το αποτύπωμα του οχήματος ,πως για παράδειγμα στην γέφυρα Ρίου η μοτό πληρώνει 1.90 και τα γιωταχι 13( ; ).
Εγώ το βρίσκω πιο δίκαιο ετσι

Πολύ σωστή άποψη όπως και το ίδιο αναλογικα θα έπρεπε να ισχύει και για τα τέλη κυκλοφορίας. Bcdefghg
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.156
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Κοιτάτε ,το πρόβλημα σε μας που καβαλάμε μηχανές δεν είναι το να μην πληρώνουμε ,ας πληρώνουμε αναλογικά με το αποτύπωμα του οχήματος ,πως για παράδειγμα στην γέφυρα Ρίου η μοτό πληρώνει 1.90 και τα γιωταχι 13( ; ).
Εγώ το βρίσκω πιο δίκαιο ετσι
Μα αυτό ουσιαστικά γίνεται.αλλα διόδια η μηχανή κι άλλα το αυτοκίνητο...
Ενώ πχ στας,Ευρώπης ας πούμε αυτοκίνητο και μηχανή έχουν το ίδιο τιμολόγιο....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.317
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μα αυτό ουσιαστικά γίνεται.αλλα διόδια η μηχανή κι άλλα το αυτοκίνητο...
Ενώ πχ στας,Ευρώπης ας πούμε αυτοκίνητο και μηχανή έχουν το ίδιο τιμολόγιο....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Μωρέ ότι γίνεται ... γίνεται, αναλογικά όμως δεν γίνεται. cdefghigi
Το ΙΧ πληρώνει λιγότερο του μισού διοδίου των ελαφρων επαγγελματικών. Η παναλαφρη μοτοσικλέτα με 2 ροδες ... τα 3/4 του διοδίου του θεοβαρου Ι.Χ.
Αδικία κύριε Πρόεδρε...!Tooth




Μετωπικά Διόδια Αφιδνών2,303,308,3011,65Νέα Οδός
 
Top Bottom