- Δημοσιεύσεις
- 26.763
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι μοτοσυκλετιστές στην Κύπρο δεν αποδέχονται την απαγόρευση μοτοσικλετών που η αστυνομία εφάρμοσε σε ορισμένους δρόμους για τον έλεγχο της «ηχορύπανσης».
Στις 13/8/20 ο Αναπληρωτής Αρχηγός της Αστυνομίας, εξέδωσε Παγκύπριο διάταγμα για την απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών σε συγκεκριμένες ώρες και μέρες, εξαιτίας παραπόνων διαφόρων πολιτών για ηχορύπανση και οχλαγωγία, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες.
Η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου (CMRC), μέλος της FEMA, εξέδωσε και έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στο Υπουργείο και στον Αρχηγό της Αστυνομίας, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι ενοχοποιούμαστε σαν κοινότητα μοτοσικλετιστών, εξαιτίας προβλημάτων που δημιουργούν μερικοί. Ζητήθηκε η άμεση άρση του διατάγματος η’ η μετατροπή του, αναφέροντας ότι λύση στο πρόβλημα που προέκυψε είναι η στοχευμένη αστυνόμευση στις προβληματικές περιοχές και η άμεση εφαρμογή από το κράτος του Μ.Ο.Τ.
Επιστολές διαμαρτυρίας στάλθηκαν επίσης και από άλλα Σωματεία, οργανώσεις και φορείς που επηρεάζονται άμεσα από το διάταγμα, δίνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι πρόκειται για μια βεβιασμένη απόφαση, χωρίς ενημέρωση η επικοινωνία μεταξύ Αστυνομίας και της κοινότητας μοτοσικλετιστών, όπως επίσης και των άλλων εμπλεκομένων, ούτως ώστε να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις για το διάταγμα, αλλά και για αλλά υφιστάμενα η μελλοντικά προβλήματα.
Επιπρόσθετα, η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου, οργάνωσε συνάντηση με σχεδόν όλους τους προέδρους των Λεσχών / Σωματείων Μοτοσυκλέτας, οργανώσεις και φορείς σε Παγκύπρια βάση. Η συνάντηση είχε μεγάλη επιτυχία τόσο σε συμμετοχή αλλά και σε ομοφωνία όσο αφορά το πλάνο των επόμενων κινήσεων
«Η απαγόρευση αποτελεί σαφή παραβίαση των βασικών μας ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως ελεύθεροι και νόμιμοι πολίτες»
- γιατί να τιμωρηθούν οι μοτοσικλετιστές για την αδυναμία της Αστυνομίας να ελέγξει μερικούς παρανομουντες; Η συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών είναι νομοταγείς πολίτες, έχουν άδεια και πληρώνουν ασφάλεια και άδεια κυκλοφορίας και φυσικά τηρούν τους κώδικες οδικής κυκλοφορίας. Το διάταγμα είναι ξεκάθαρα αντισυνταγματικό και αποτελεί παράβαση των δικαιωμάτων μας σαν πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας
- τι γίνεται με τους πολίτες που χρησιμοποιούν την μοτοσυκλέτα σαν μέσο μεταφοράς από και προς την εργασία τους στις συγκεκριμένες περιοχές που αναφέρει το διάταγμα; Με ποιο τρόπο θα μετακινούνται όταν δεν υπάρχει δημόσια συγκοινωνία μετα τις 23:00;
- ποιο είναι το πλάνο δράσης όσο αφορά τους πολίτες που έχουν επιχειρήσεις ενοικιάσεως; Πως θα ανταπεξέλθουν οικονομικά, ειδικά μετα το πλήγμα στην οικονομία από τους περιορισμούς των τελευταίων μηνών λόγω του COVID-19;
- πως μπορεί η Αστυνομία να ελέγξει και να πιστοποιήσει την πιθανή ηχορύπανση, χωρίς ένα μετρητή Decibel; Έχει έτσι μετρητή καν στην διάθεση της;
- τι γίνεται όσο αφορά την μεγέθυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος εξαιτίας του διατάγματος; Η χρήση της μοτοσυκλέτας και του ποδηλάτου, είναι από τους καλύτερους τρόπους για την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
- τι προτείνει η Αστυνομία όσο αφορά τις μοτοσικλέτες και τις οργανωμένες παράνομες κόντρες, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες;
- τι γίνεται όσο αφορά την ηχορύπανση και την οχλαγωγία από μεγάλες ομάδες ανηλίκων που μαζεύονται συστηματικά στις περιοχές που αναφέρει το διάταγμα και όχι μόνο; Πολλοί από αυτούς έχουν μοτοσυκλέτα μέχρι 125cc και άλλοι δεν έχουν άδεια οδήγησης, ασφάλεια και άδεια κυκλοφορίας και έχουν τροποποιήσει τις μοτοσυκλέτες τους για μέγιστο θόρυβο με σκοπό εντυπωσιασμού των συνομήλικων τους.
- τι γίνεται όσο αφορά άλλες περιοχές της Κύπρου που θα έχουν επίσης παρόμοια προβλήματα μετα το διάταγμα, μιας και οι αναβάτες θα αναγκαστούν να περνούν από εκεί λόγω της απαγόρευσης; Μήπως αυτοί οι πολίτες έχουν λιγότερα δικαιώματα από άλλους; Τι θα συμβεί με θέμα ηχορύπανσης εκεί;
Καταφέραμε να πέτυχουμε συνάντηση με τον Αρχηγό της Αστυνομίας στις 18/8/20, μαζί με αντιπροσώπους που επιλέχθηκαν στην Παγκύπρια συνάντηση μοτοσικλετιστών, αλλά με απογοήτευση διαπιστώσαμε ότι το μόνο που ήταν διατεθειμένος ο Αρχηγός να πράξει, ήταν η μετατροπή του διατάγματος να εξαιρέσει από το διάταγμα τις επιχειρήσεις ενοικιάσεως και να μειώσει τις μέρες και τις ώρες της απαγόρευσης.
Είμαστε και πάλι απόλυτα ενάντια στο διάταγμα και παρόλο που η μετατροπή του είναι μια μικρή βελτίωση, είναι και πάλι ξεκάθαρη παραβίαση των βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων μας σαν ελεύθεροι και νομοταγείς πολίτες.
Αυτό το άρθρο υπόκειται στα πνευματικά δικαιώματα της FEMA