- Δημοσιεύσεις
- 26.599
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
ATK 604E (Anti-Tension Kettenantrieb) 1989-94 κινητήρας ROTAX 598cc συμπίεση 9,5:1 4 βαλβίδες 48hp/7200 RPM 129kg
Ο Horst Leitner
Γεννημένος το 1942 κοντά στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, ήταν μηχανικός και οδηγός μοτοσικλέτας Grand Prix και ISDT, λαμβάνοντας τέσσερα χρυσά μετάλλια ISDT.
Όμως, ο Horst Leitner είδε την Αμερική ως τον τόπο όπου τα όνειρά του για τη μοτοσυκλέτα θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα. Έτσι, ο Horst πηρε την οικογένειά του και μετακόμισε από την πατρίδα του στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1980. Ζώντας σε ένα τροχόσπιτο, και στηριζόμενος πάντα στο τεχνικό υπόβαθρο και στο δημιουργικό μυαλό του.
Η πρώτη του σκέψη ήταν να εφαρμόσει τις καινοτόμες ιδέες του σε μια σειρά για μοτοσικλέτες δρόμου και μοτοκρός . Στη συνέχεια, σχεδίασε και έφτιαξε σκελετούς μοτοκρός που θα δέχονταν κινητήρες Honda XR350. στην ουσία, κιτ τύπου Rickman Metisse για τους τετράχρονους κινητήρες Honda της δεκαετίας του 1980.
Η επιτυχία των κιτ πλαισίων του προσέλκυσε ένα μέλος της οικογένειας Puch, που προσέγγισε τον Horst με την ιδέα της παραγωγής μιας νέας μάρκας μοτοσικλετών.
Το όνομα Puch ήταν γνωστό στον χώρο κατασκευής μοτοσυκλετών, καθώς η εταιρεία με έδρα την Αυστρία είχε κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM 250 το 1975 με το Puch MC250 με περιορισμένη παραγωγή.
Ο Horst Leitner ενθουσιάστηκε στην ιδέα όταν ο κληρονόμος της Puch του υποσχέθηκε να εξασφαλίσει όλα όσα απαιτούνται για την κατασκευή μιας μοτοσικλέτας, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης σε κινητήρες τετράχρονους Rotax. Αυτή ήταν η ώθηση που χρειάστηκε ο Horst για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τις δικές του μοτοσυκλέτες ATK.
Αντί να σχεδιάσουν τη δική τους μηχανή από την αρχή, η ATK στράφηκε στο Rotax για να παράσχει τη δύναμη για τις μοτοσυκλέτες τους. Ο αυστριακός κινητήρας ήταν βαρύς και σίγουρα χαμηλής τεχνολογίας, αλλά αξιόπιστος για να δεχτεί βελτιώσεις.
Τα μοντέλα ATK 560 και ATK 604/605 ήταν οι πρώτες επιτυχίες. Κάθε αγοραστής ATK 605 Πείστηκε στην ιδέα ότι το τετράχρονο ήταν το μοτέρ του μέλλοντος-μια δεκαετία πριν από την εισαγωγή του YZ400.
Το ATK 604 χρησιμοποίησε ένα μονό σοκ White Power τοποθετημένο απευθείας στην αριστερή πλευρά του πίσω ταλαντευόμενου βραχίονα ( ψαλίδι ). Όπως το KTM 1998-2010, υπήρχε σύνδεση μεταξύ του μονό σοκ και του swingarm (πίσω πιρούνι - ψαλίδι). Αυτό έδινε απλοποιημένη συντήρηση και εξοικονόμηση βάρους.
Η ( Kettenantrieb Anti-Tension ) ή "ATK" για συντομία, το 1981 κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την εξάλειψη της ροπής της αλυσίδας για βελτιωμένο χειρισμό.
Δείτε αυτόν το μοναδικό δεσμό αλυσίδας ήταν η αρχική αξίωση της φήμης της ATK. Ονομάστηκε αντι-τεντωμένη διάταξη για την αλυσίδα αυτή επέτρεψε την καλύτερη ανάρτηση της πίσω ανάρτησης, μειώνοντας τις δυνάμεις ροπής που τοποθετούσε πάνω του ο κινητήρας.
Ο Horst πώλησε χιλιάδες μοτοσυκλέτες ATK 560 και 605, παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος της μοτοσικλέτας αποτελούταν από εξαρτήματα ευρωπαϊκής προέλευσης. Κάθε ATK έφερε με υπερηφάνεια την ετικέτα "Made in USA".
Η κατοχή ενός ATK ήταν σαν να έχεις μια Mercedes-Benz, ήταν ένα σύμβολο πολυτελείας.
Ο Horst Leitner
Γεννημένος το 1942 κοντά στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, ήταν μηχανικός και οδηγός μοτοσικλέτας Grand Prix και ISDT, λαμβάνοντας τέσσερα χρυσά μετάλλια ISDT.
Όμως, ο Horst Leitner είδε την Αμερική ως τον τόπο όπου τα όνειρά του για τη μοτοσυκλέτα θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα. Έτσι, ο Horst πηρε την οικογένειά του και μετακόμισε από την πατρίδα του στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1980. Ζώντας σε ένα τροχόσπιτο, και στηριζόμενος πάντα στο τεχνικό υπόβαθρο και στο δημιουργικό μυαλό του.
Η πρώτη του σκέψη ήταν να εφαρμόσει τις καινοτόμες ιδέες του σε μια σειρά για μοτοσικλέτες δρόμου και μοτοκρός . Στη συνέχεια, σχεδίασε και έφτιαξε σκελετούς μοτοκρός που θα δέχονταν κινητήρες Honda XR350. στην ουσία, κιτ τύπου Rickman Metisse για τους τετράχρονους κινητήρες Honda της δεκαετίας του 1980.
Η επιτυχία των κιτ πλαισίων του προσέλκυσε ένα μέλος της οικογένειας Puch, που προσέγγισε τον Horst με την ιδέα της παραγωγής μιας νέας μάρκας μοτοσικλετών.
Το όνομα Puch ήταν γνωστό στον χώρο κατασκευής μοτοσυκλετών, καθώς η εταιρεία με έδρα την Αυστρία είχε κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM 250 το 1975 με το Puch MC250 με περιορισμένη παραγωγή.
Ο Horst Leitner ενθουσιάστηκε στην ιδέα όταν ο κληρονόμος της Puch του υποσχέθηκε να εξασφαλίσει όλα όσα απαιτούνται για την κατασκευή μιας μοτοσικλέτας, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης σε κινητήρες τετράχρονους Rotax. Αυτή ήταν η ώθηση που χρειάστηκε ο Horst για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει τις δικές του μοτοσυκλέτες ATK.
Αντί να σχεδιάσουν τη δική τους μηχανή από την αρχή, η ATK στράφηκε στο Rotax για να παράσχει τη δύναμη για τις μοτοσυκλέτες τους. Ο αυστριακός κινητήρας ήταν βαρύς και σίγουρα χαμηλής τεχνολογίας, αλλά αξιόπιστος για να δεχτεί βελτιώσεις.
Τα μοντέλα ATK 560 και ATK 604/605 ήταν οι πρώτες επιτυχίες. Κάθε αγοραστής ATK 605 Πείστηκε στην ιδέα ότι το τετράχρονο ήταν το μοτέρ του μέλλοντος-μια δεκαετία πριν από την εισαγωγή του YZ400.
Το ATK 604 χρησιμοποίησε ένα μονό σοκ White Power τοποθετημένο απευθείας στην αριστερή πλευρά του πίσω ταλαντευόμενου βραχίονα ( ψαλίδι ). Όπως το KTM 1998-2010, υπήρχε σύνδεση μεταξύ του μονό σοκ και του swingarm (πίσω πιρούνι - ψαλίδι). Αυτό έδινε απλοποιημένη συντήρηση και εξοικονόμηση βάρους.
Η ( Kettenantrieb Anti-Tension ) ή "ATK" για συντομία, το 1981 κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την εξάλειψη της ροπής της αλυσίδας για βελτιωμένο χειρισμό.
Δείτε αυτόν το μοναδικό δεσμό αλυσίδας ήταν η αρχική αξίωση της φήμης της ATK. Ονομάστηκε αντι-τεντωμένη διάταξη για την αλυσίδα αυτή επέτρεψε την καλύτερη ανάρτηση της πίσω ανάρτησης, μειώνοντας τις δυνάμεις ροπής που τοποθετούσε πάνω του ο κινητήρας.
Ο Horst πώλησε χιλιάδες μοτοσυκλέτες ATK 560 και 605, παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος της μοτοσικλέτας αποτελούταν από εξαρτήματα ευρωπαϊκής προέλευσης. Κάθε ATK έφερε με υπερηφάνεια την ετικέτα "Made in USA".
Η κατοχή ενός ATK ήταν σαν να έχεις μια Mercedes-Benz, ήταν ένα σύμβολο πολυτελείας.
Τελευταία επεξεργασία: