Πάμε.
Παλιότερα σε ότι μοτοσικλέτα είχα τσίμπαγα λίγο και το πίσω.Όλοι λίγο-πολύ ξέρετε ότι στα περισσότερα συμβατικά μηχανάκια 15τίας+ το πίσω ήταν για να είναι..
Το 2014 πέρασα ένα σχολείο γρήγορης οδήγησης,στο οποίο εκπαιδευτής(& φίλος μετά) ήταν/είναι ενεργός αγωνιζόμενος των SS 600 στην Ελλάδα.Η οδηγία ήταν να ΜΗΝ δουλεύεται το πίσω διότι η μηχανή φρενάρει με το μπροστά.Κατεβάσματα προ στροφής σε συνδιασμό με φρένο για σωστή ταχυτητα εισόδου σε στροφή..
Από τότε προσπάθησα και υιοθέτησα την παραπάνω τακτική με επιτυχία στο CBF που αγόρασα μετά από λίγο.
Με πήγαινε όμορφα μέχρι... Να περάσω το σχολείο του Χούντρα.
Ήμουν έτοιμος κι έγραφα όμορφα στην αρχή.. Αυτά που διδασκόμουν ήταν ηδη κτήμα μου.Είχα γραμμές μπασίματα κλπ πριν μας πει που φρένο,γιατί.. που γκαζι,γιατί..
Με το που άρχισαν τα φρένο σε εκείνο το σημείο... κλπ... πρόβλημα.
Πρόβλημα γιατί κυνηγούσα το μηχανάκι κι ο περιορισμός με έβγαζε από ρυθμό... γραμμές... κι έκανε την ψυχολογία μου χάλια.
Όταν δε είπε για πίσω φρένο... ΜΑΝΤΑΡΑ!!!
Είχα σβήσει από τον σκληρό αυτή την πληροφορία εδώ και χρόνια.. Το πίσω ήταν επικουρικό σε καμια επιτοπια μανούβρα ή σε πανικό..
ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΣΩΣΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΡΟΦΗ.Τα νεύρα μου χάλια...
Δεν μπορώ να απαξιώσω την τεχνική "πάτα και πίσω" γιατί είμα σίγουρος ότι θεωρητικά και πρακτικά φαίνεται/είναι σωστή..
Τυχαία η συνδιασμένη πέδηση;Όχι.
Συνήθισα όμως το μπροστά μόνο... Τώρα η γριά δίνει και πίσω,έχει και το συγκεκριμένο μπροστινό... Πολιτισμικό σοκ για εμένα για λίγο. Τώρα αερας.
Αν γυρίσω κάποια στιγμή σε άλλη μοτοσικλέτα,μάλλον θα προσπαθήσω να δουλέψω και το πίσω.Αν δεν μου βγει και με δεδομένο ότι ζητάω πράγματα και τα παίρνω από τα μηχανάκια μου θα συνεχίσω μόνο μπροστινό..
"Σεντόνια" με έκπτωση έως 80%!!!
Πληροφορίες εντός...