Το θέμα της διαφοράς μεταξύ διαφορετικών τεχνολογιών φρένων σε διαφορετικές μηχανές το λύνεις έχοντας παραπάνω από μία ανά δεδομένη στιγμή (για να κρατιέσαι σε φόρμα βρε παιδί μου) - με ή χωρίς ABS, με συνδυαστικά ή όχι κλπ κλπ
Εκεί μπορείς να βγάλεις και τα δικά σου συμπεράσματα σχετικά με τη χρήση τους. Προφανώς δεν είναι κάτι που θέλουν ή μπορούν να το κάνουν όλοι αλλά σίγουρα βοηθά στην αποφυγή του φαινομένου του fixation με κάτι (fixation στα σχολεία το χρησιμοποιούν για το δρόμο ή το περιβάλλον αλλά είναι γενικότερος όρος)
Η εκπαίδευση και η ενημέρωση σχετικά με θέματα και τεχνικές οδήγησης σίγουρα είναι κάτι το θεμιτό και χρήσιμο και σου ανοίγει ορίζοντες ..... όπως και οτιδήποτε άλλο όμως δεν είναι πανάκεια, ούτε η άποψη των εκπαιδευτών / φίλων ή ότι άλλο, ευαγγέλιο. Μαθαίνεις, δοκιμάζεις, γράφεις χιλιόμετρα και βγάζεις τα συμπεράσματά σου για το δικό σου τρόπο οδήγησης, μηχανή και συνθήκες . Και μετά ξαναδοκιμάζεις και πάλι από τη αρχή ..... όσο αποκτάμε εμπειρία και γνώση βελτιωνόμαστε !
Τώρα για τον Εγγλέζο τον θεωρητικό τι να ειπώ ..... μήπως επειδή επέμενες σχετικά με τη χρήση του πίσω κατάλαβε τπτ άλλο και λόγω αμαρτιών παρελθόντος ήταν τόσο αρνητικός ?
(σόρυ το μάμησα λίγο αλλά δεν κρατήθηκα ......
k )