Βοήθεια για την επιλογή νέας μηχανής.

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Καλημέρα/Καλησπέρα στην παρέα. Είμαι ο Χριστόφορος και είμαι νέος στο φόρουμ, οπότε να πω αρχικά καλώς σας βρήκα! Θα ήθελα μία βοήθεια στην επιλογή νέας μηχανής. Οδηγώ μία ktm 390 duke μεταχειρισμένη τα τελευταία 4 χρόνια και νομίζω ήρθε ο καιρός να πάω σε πιο adventure μοτοσυκλέτα, λόγω του ότι μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω. Θα ήθελα κάτι που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη και επίσης να είναι κατηγορία α2, καθώς δεν έχω δίπλωμα για απεριόριστο, καθώς δεν πήγα ποτέ να κάνω την αναβάθμιση, ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον :cool:.

Βρίσκομαι ανάμεσα στις Himalayan 450 και cf moto 450 mt, καθώς το budget είναι περιορισμένο και θα ήθελα κάτι καινούργιο κι όχι μεταχειρισμένο. Παρότι μιλάμε για μη ευρωπαϊκές/ιαπωνικές εταιρίες, έχω ακούσει καλά λόγια γι αυτούς τους δύο κατασκευαστές και οι τιμές τους σε σύγκριση με αυτά που φαίνεται να προσφέρουν είναι πολύ ελκυστικές. Θα ήθελα τις γνώμες σας, εάν έχει τύχει να είστε κάτοχοι αυτών των δύο μοτοσυκλετών ή γενικότερα εάν έχετε εμπειρίες με αυτούς τους δύο κατασκευαστές.

Εάν έχετε να προτείνετε κάποια εναλλακτική λύση, ευχαρίστως την ακούω. Να πω την αλήθεια τείνω λίγο περισσότερο για τη Himalayan λόγω εμφάνισης που είναι λίγο πιο ρετρό έχει και το στρογγυλοφάναρο μπροστά, έχει και ένα καντράν στρογγυλό πολύ όμορφο. Επίσης, έχοντας ακούσει από κοντά το μοτέρ της, ο ήχος του μονοκύλινδρου μου αρέσει πάρα πολύ.

Από την άλλη πλευρά και το mt μου αρέσει στο μάτι, αλλά δεν το έχω δει καθόλου από κοντά, ούτε έχω ακούσει το μοτέρ του. Στα χαρτιά φαίνεται καλύτερο από το himalayan και σε λίγο χαμηλότερη τιμή και φαίνεται να έρχεται με αρκετά έξτρα.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σας και τα φώτα σας!
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
127
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Πέραν των 2, μπορείς να δεις επίσης τα Voge 525 DSX & Benelli TRK 502 (X). Στα ταξίδια σε τι είδους δρόμους θα δώσεις προτεραιότητα; Επαρχιακό ή έθνική; Και αν επαρχιακό, θα προτιμήσεις χωμάτινες διαδρομές ή κυρίως άσφαλτο και χώμα μόνο για απλή διέλευση;
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Ωραίο και το voge εμφανησιακά, το benelli το είχα δει αλλά κάτι πάνω του που δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς τι, με χαλάει. Επαρχιακό θα δώσω προτεραιότητα, αλλά εννοείται καλό είναι να μπορώ να πάω και στην εθνική με 120-130 όταν χρειαστεί. Σίγουρα θα ήθελα να μπω και μέσα σε μονοπάτια, αλλά κυρίως για διέλευση μόνο, δεν θέλω δηλαδή κάτι που να είναι κυρίως χωμάτινο.
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Γράψε λάθος, κοιτούσα το benelli το 502 το απλό όχι το x, και τελικά αυτό που με χαλούσε ήταν η εξάτμιση. Το x πολύ όμορφο, απλά στα 6.670 ξεφεύγει λίγο στην τιμή.
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Mπορείς να πάρεις μια πρώτη άποψη πατώντας ΕΔΩ για το 450ΜΤ ενώ πατώντας ΕΔΩ για το Himalayan (μέχρι να σ απαντησουν οι συντροχοι που τα οδήγησαν).

Κοιτώντας τα "χαρτιά" και μόνο κι εξαιρώντας την αισθητική που ναι προσωπική άποψη, το 450ΜΤ δείχνει να έχει το πάνω χέρι ΑΝ σ ενδιαφέρουν πρώτιστα οι επαρχιακοί, οι εκδρομές και η πολιτισμένη λειτουργία ενός δικύλινδρου, αλλά από την άλλη, ΑΝ χρειάζεσαι την αναρριχητική ικανότητα του μονοκύλινδρου σε δασικούς, το πιο "άγριο" δούλεμα και την πιο απλή σχεδίαση με λιγότερα πλαστικά, το Himalayan δείχνει τα δόντια του (η κλασσικη μάχη δικυλινδρου VS μονοκύλινδρου). Επίσης το ΜΤ έχει μεγάλη αναμονή, απ ότι λένε, κάτι που μάλλον δεν θ αντιμετωπίσεις στο Himalayan.
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Mπορείς να πάρεις μια πρώτη άποψη πατώντας ΕΔΩ για το 450ΜΤ ενώ πατώντας ΕΔΩ για το Himalayan (μέχρι να σ απαντησουν οι συντροχοι που τα οδήγησαν).

Κοιτώντας τα "χαρτιά" και μόνο κι εξαιρώντας την αισθητική που ναι προσωπική άποψη, το 450ΜΤ δείχνει να έχει το πάνω χέρι ΑΝ σ ενδιαφέρουν πρώτιστα οι επαρχιακοί, οι εκδρομές και η πολιτισμένη λειτουργία ενός δικύλινδρου, αλλά από την άλλη, ΑΝ χρειάζεσαι την αναρριχητική ικανότητα του μονοκύλινδρου σε δασικούς, το πιο "άγριο" δούλεμα και την πιο απλή σχεδίαση με λιγότερα πλαστικά, το Himalayan δείχνει τα δόντια του (η κλασσικη μάχη δικυλινδρου VS μονοκύλινδρου). Επίσης το ΜΤ έχει μεγάλη αναμονή, απ ότι λένε, κάτι που μάλλον δεν θ αντιμετωπίσεις στο Himalayan.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση, θα μπω να διαβάσω τα threads που επισύναψες. Όντως αυτό για την αναμονή το έχω ακούσει κι εγώ, ούτε για test ride δεν το έχουν επαρχία που μένω το mt. Πάντως τα μονοκύλινδρα έχουν τη χάρη τους, είναι τσαχπίνικα Dancing.
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.754
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μετα τον Δουκα το enfield θα σου φανει ταφος και μαλλον θα σε απογοητευσει.Αντιθετα το mt ειναι πιο σπιρτοζικο.Μειονεκτημα του η σελα που θα ελεγα οτι δεν βοηθα σε μεγαλες αποστασεις.
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Μετα τον Δουκα το enfield θα σου φανει ταφος και μαλλον θα σε απογοητευσει.Αντιθετα το mt ειναι πιο σπιρτοζικο.Μειονεκτημα του η σελα που θα ελεγα οτι δεν βοηθα σε μεγαλες αποστασεις.
Το αντιλαμβάνομαι απόλυτα αυτό που λες. Η αλήθεια είναι ότι δεν ψάχνω κάτι που να είναι γρήγορο, αλλά κάτι που θα είναι ταξιδιάρικο και θα στρίβει ωραία σε ανηφόρες-κατηφόρες. Σίγουρα δεν θα σύγκρινα adventure μοτοσυκλέτα με μία streetαδικη naked όπως ο δούκας. Αν το μόνο μειονέκτημα του mt είναι η σέλα τότε δεν υπάρχει θέμα, την αλλάζω αργότερα με μία aftermarket ή κάνω κανά modαρισμα στην υπάρχουσα για να γίνει πιο άνετη.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.295
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Να θέσω και ένα ακόμη ζήτημα στο τραπέζι. Σε συζητήσεις με φίλους, που είναι προκατηλειμένοι για του λόγου το αληθές σε ότι δεν είναι ιαπωνικό/ευρωπαϊκό, μου λένε δώσε ένα χιλιάρικο παραπάνω και πάνε σε honda cb500x. Στα χαρτιά πάντως δεν μου φαίνεται πολύ καλύτερη από τις κινέζικες. Αξίζει όντως τα 1000 ευρώ παραπάνω; Αξίζει να το σκεφτώ σαν επιλογή; Προσωπική γνώμη είναι πως τα τελευταία χρόνια ορισμένες κινέζικες εταιρίες έχουν ανέβει πολύ επίπεδο και κρατάνε χαμηλές τιμές. Το αντεπιχείρημα είναι το ζήτημα της αξιοπιστίας πάντα που βλέπω ότι θέτουν όλοι. Οπότε ερωτώ εάν όντως δικαιολογούνται αυτά τα 1000 ευρώ παραπάνω στην τιμή για την ιαπωνική (το πόσο ιαπωνική είναι δεν το γνωρίζω, αμφιβάλλω αν κατασκευάζεται στην Ιαπωνία το συγκεκριμένο μοντέλο, ωστόσο δέχομαι ότι έχει ιαπωνικές προδιαγραφές σε κάθε περίπτωση).

Και κάτι ακόμη όσον αφορά τις cf moto, είδα κάποια reviews εξωτερικού από άτομα που έχουν cf moto μοτοσυκλέτες, ότι παρουσιάζουν θεματάκια με τον ψεκασμό, πράγμα που αυξάνει πάρα πολύ την κατανάλωση εντός πόλης και δημιουργεί "λόξιγκα" στο μοτέρ, ισχύει αυτό όντως για τις cf moto και ειδικότερα για το mt;
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Καλως μας ηρθες Χριστοφορε cdefghcdefgh


Αστο το Himalayan με 24 αλογα που να πας αμα πας 50 χρονων παρτο

Μια καλη λυση και δοκιμασμενο με μεγαλο ρεζερβουαρ 46 αλογα και σε καλη τιμη 5.795,00 € https://motorbike.gr/dokimes/daytona-maverick-500-super-test-θετική-ενέργεια/
Ευχαριστώ πολύ για το καλοσόρισμα και την απάντηση, θα το τσεκάρω βεβαίως και το maverick, καθώς δεν τη γνωρίζω καθόλου τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Ο κατασκευαστής είναι αξιόπιστος γενικότερα (βλέπω και 4 χρόνια εγγύηση, κάτι πολύ ενθαρυντικό στο θέμα αξιοπιστία); Η τιμή πολύ δελεαστική και βλέπω φοράει και επώνυμα πραγματάκια πάνω της και ωραία εμφάνιση. Οπότε σίγουρα θα το ψάξω περαιτέρω. Μία υποσημείωση για το himalayan μόνο, αν δεν κάνω λάθος έχει 40 άλογα η καινούργια έκδοση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
127
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Ωραίο και το voge εμφανησιακά, το benelli το είχα δει αλλά κάτι πάνω του που δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς τι, με χαλάει. Επαρχιακό θα δώσω προτεραιότητα, αλλά εννοείται καλό είναι να μπορώ να πάω και στην εθνική με 120-130 όταν χρειαστεί. Σίγουρα θα ήθελα να μπω και μέσα σε μονοπάτια, αλλά κυρίως για διέλευση μόνο, δεν θέλω δηλαδή κάτι που να είναι κυρίως χωμάτινο.

Το ΜΤ θεωρώ ανώτερο και από το Himalayan το οποίο είναι για να το σπάσεις στα βουνά. Το CB500X αν θες να δώσεις 1000 ευρώ για αγορά και άλλα πόσα για να προσθέσεις αυτά που λείπουν γιατί μιλάμε για γυμνό από εξοπλισμό μηχανάκι, θεωρώ πως δεν είναι στην υπάρχουσα φάση η τέλεια επιλογή (πέραν αν είσαι κολλημένος τύπου "Μόνο Japan, τα άλλα είναι για τους πράσινους κάδους").

Το 21 τροχό μπροστά του 450MT δεν ξέρω πόσο θα βοηθήσει σε ταξίδια πάνω σε εθνική...Εγώ το 21'' το συνδυάζω αποκλειστικά για off-road oriented μηχανάκι. Βέβαια το συγκεκριμένο έχει 18αρι πίσω σε αντίθεση με άλλα μοτόρια που κρατάνε 17αρι. Στη θέση σου είτε θα πήγαινα στο 450MT ή μπορεί και στο Voge 525 DSX ή Kove Maverick 500 αν σε ενδιαφέρει ως εναλλακτική (πάντα με βάση αυτό που καταλαβαίνω από το τι θέλεις να κάνεις με τη μηχανή). Τελευταία ερώτηση: θα πηγαίνεις ταξίδια κυρίως solo ή δικάβαλο;!!!
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.754
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Να θέσω και ένα ακόμη ζήτημα στο τραπέζι. Σε συζητήσεις με φίλους, που είναι προκατηλειμένοι για του λόγου το αληθές σε ότι δεν είναι ιαπωνικό/ευρωπαϊκό, μου λένε δώσε ένα χιλιάρικο παραπάνω και πάνε σε honda cb500x. Στα χαρτιά πάντως δεν μου φαίνεται πολύ καλύτερη από τις κινέζικες. Αξίζει όντως τα 1000 ευρώ παραπάνω; Αξίζει να το σκεφτώ σαν επιλογή; Προσωπική γνώμη είναι πως τα τελευταία χρόνια ορισμένες κινέζικες εταιρίες έχουν ανέβει πολύ επίπεδο και κρατάνε χαμηλές τιμές. Το αντεπιχείρημα είναι το ζήτημα της αξιοπιστίας πάντα που βλέπω ότι θέτουν όλοι. Οπότε ερωτώ εάν όντως δικαιολογούνται αυτά τα 1000 ευρώ παραπάνω στην τιμή για την ιαπωνική (το πόσο ιαπωνική είναι δεν το γνωρίζω, αμφιβάλλω αν κατασκευάζεται στην Ιαπωνία το συγκεκριμένο μοντέλο, ωστόσο δέχομαι ότι έχει ιαπωνικές προδιαγραφές σε κάθε περίπτωση).

Και κάτι ακόμη όσον αφορά τις cf moto, είδα κάποια reviews εξωτερικού από άτομα που έχουν cf moto μοτοσυκλέτες, ότι παρουσιάζουν θεματάκια με τον ψεκασμό, πράγμα που αυξάνει πάρα πολύ την κατανάλωση εντός πόλης και δημιουργεί "λόξιγκα" στο μοτέρ, ισχύει αυτό όντως για τις cf moto και ειδικότερα για το mt;
Το μονο μειονεκτημα των κινεζικων για μενα ειναι η ελειψη οργανωμενων αποθηκων με ανταλλακτικα.Αν πηγαινα σε honda θα το εκανα μονο και μονο γι αυτο.ουτε αισθητικα μου αρεσει ουτε εχει εξοπλισμο αντιστοιχο του mt.
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Το ΜΤ θεωρώ ανώτερο και από το Himalayan το οποίο είναι για να το σπάσεις στα βουνά. Το CB500X αν θες να δώσεις 1000 ευρώ για αγορά και άλλα πόσα για να προσθέσεις αυτά που λείπουν γιατί μιλάμε για γυμνό από εξοπλισμό μηχανάκι, θεωρώ πως δεν είναι στην υπάρχουσα φάση η τέλεια επιλογή (πέραν αν είσαι κολλημένος τύπου "Μόνο Japan, τα άλλα είναι για τους πράσινους κάδους").

Το 21 τροχό μπροστά του 450MT δεν ξέρω πόσο θα βοηθήσει σε ταξίδια πάνω σε εθνική...Εγώ το 21'' το συνδυάζω αποκλειστικά για off-road oriented μηχανάκι. Βέβαια το συγκεκριμένο έχει 18αρι πίσω σε αντίθεση με άλλα μοτόρια που κρατάνε 17αρι. Στη θέση σου είτε θα πήγαινα στο 450MT ή μπορεί και στο Voge 525 DSX ή Kove Maverick 500 αν σε ενδιαφέρει ως εναλλακτική (πάντα με βάση αυτό που καταλαβαίνω από το τι θέλεις να κάνεις με τη μηχανή). Τελευταία ερώτηση: θα πηγαίνεις ταξίδια κυρίως solo ή δικάβαλο;!!!
Solo μόνο, γενικά δεν μου αρέσει να παίρνω δικάβαλο στη μηχανή :smile:.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.709
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εγώ θα έκανα βόλτα και τα δύο αυτά που κοιτάς.
Υπάρχουν διαθέσιμα τεστ ράιντς αν είσαι Αθήνα.



Εγώ αν θα έπαιρνα κάποιο από τα δύο θα ήταν το cfmoto το 450 γιατί θα θελα δικυλινδρο κι όχι μονοκύλινδρο και μάλιστα ένα που είναι τελείως ψοφιο χαμηλό μεσαία .

Τεσπα ,αν θες μονοκιλυνδρο λοιπόν και με ζωντανό μοτεράκι και σε ενδιαφέρει περισσότερο να κινεισαι εντος πόλης ,σε αυτά τα λ7 παίζει το πανέμορφο για εμένα triumph 400X και φοράει 19αρη τροχό εμπρός
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.230
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Χριστόφορε, έχω το Himalayan 450 και έχω οδηγήσει το CFMOTO 450mt.

To νέο himalayan μόνο τάφος δεν είναι (αναλογικά με τα κυβικά του) επίσης έχει πιο μακρύ γρανάζωμα απο το 450ΜΤ, έχει τα ίδια χλμ 1000 στροφές λιγότερες.
Επίσης το Himalayan δείχνει πιο δυνατό από το 450ΜΤ παρόλο που έχει πιο μακριές σχέσεις, αρκετοί από ότι διαβάζω αλλάζουν μπροστά γρανάζι με μεγαλύτερο μπροστά και κάποιοι βάζουν και 2 δόντια μικρότερο πίσω ....
Αν το 450 είναι πιο αδύναμο με το κοντό γρανάζι δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι με αυτήν την αλλαγή επίσης αν βάλεις ένα δόντι μικρότερο μπροστά γρανάζι στο himalayan θα σκάβει και πάλι δεν θα είναι τοσο κοντό όσο είναι μαμα το 450ΜΤ.

Όσον αφορά την σέλα του 450ΜΤ αν είσαι κοντά στο 180 και πάνω τότε βάζεις την ψηλή σέλα που είναι απίστευτα άνετη (ίσως να είναι λόγος για να πάρεις την μηχανή μόνο για αυτήν την σέλα)
Η σέλα του Himalayan είναι για φακίριδες.

Το Himalayan δείχνει να είναι πιο σταθερό στο δρόμο σε σύγκριση με το 450ΜΤ ακόμα και στην τελική του που είναι 160 περίπου το 450ΜΤ είναι πιο νευρικό όσο ανεβαίνουν τα χλμ.

Ανεμοκάλυψη έχει καλύτερη το 450ΜΤ.

Το 450ΜΤ αν και έχει παρόμοιο βάρος με το Himalayan δείχνει πολύ πιο ελαφρύ.

Το himalayan δείχνει πιο ολοκληρρωμένη μηχανή και πιο ταξιδιάρικο αν εξαιρέσεις την σέλα ...

Επίσης το Himalayan είναι λίγο πιο οικονομικό σε σύγκριση με το 450ΜΤ ...

το Himalayan έχει καλύτερο ψεκασμό.

το 450ΜΤ δείχνει να προτιμά πιο πολύ το χώμα (ίσως και λόγω της αίσθησης του βάρους)

Και τα 2 είναι πιο χωμάτινα σε σύγκριση με τα ktm 390 adv, voge 525, honda nx500, kove 500 maverick ....
Η μεγαλύτερες διαφορές τους είναι ο 21 μπροστά τροχός και οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων.

προσωπική άποψη ότι από όλα αυτά το πιο καλοστημένο είναι το himalayan !!!

θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 2 αλλά και όποιο άλλο σε ενδιαφέρει ώστε να αποκτήσει άποψη !!!

Επίσης και τα 2 αυτά μηχανάκια που αναφέρεις σε θέμα επιδόσεων είναι παραπλήσια με αυτό που έχεις απλά είναι πιο χωμάτινα αν δεν σε ενδιαφέρει το χωμάτινο ταξίδι ίσως να κοιτάγες σε άλλα που σου αναφέρθηκαν πιο πάνω ...

Αν θες να ρωτήσεις κάτι άλλο στην διάθεση σου

Smileys drinking beer Emoticon
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Εγώ θα έκανα βόλτα και τα δύο αυτά που κοιτάς.
Υπάρχουν διαθέσιμα τεστ ράιντς αν είσαι Αθήνα.



Εγώ αν θα έπαιρνα κάποιο από τα δύο θα ήταν το cfmoto το 450 γιατί θα θελα δικυλινδρο κι όχι μονοκύλινδρο και μάλιστα ένα που είναι τελείως ψοφιο χαμηλό μεσαία .

Τεσπα ,αν θες μονοκιλυνδρο λοιπόν και με ζωντανό μοτεράκι και σε ενδιαφέρει περισσότερο να κινεισαι εντος πόλης ,σε αυτά τα λ7 παίζει το πανέμορφο για εμένα triumph 400X και φοράει 19αρη τροχό εμπρός
Δυστυχώς εδώ που βρίσκομαι δεν υπάρχει δυνατότητα test ride.
 

christopher2

new member
Δημοσιεύσεις
11
Ηλικία
28
Περιοχή
greece
Όνομα
Χριστόφορος
Χριστόφορε, έχω το Himalayan 450 και έχω οδηγήσει το CFMOTO 450mt.

To νέο himalayan μόνο τάφος δεν είναι (αναλογικά με τα κυβικά του) επίσης έχει πιο μακρύ γρανάζωμα απο το 450ΜΤ, έχει τα ίδια χλμ 1000 στροφές λιγότερες.
Επίσης το Himalayan δείχνει πιο δυνατό από το 450ΜΤ παρόλο που έχει πιο μακριές σχέσεις, αρκετοί από ότι διαβάζω αλλάζουν μπροστά γρανάζι με μεγαλύτερο μπροστά και κάποιοι βάζουν και 2 δόντια μικρότερο πίσω ....
Αν το 450 είναι πιο αδύναμο με το κοντό γρανάζι δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι με αυτήν την αλλαγή επίσης αν βάλεις ένα δόντι μικρότερο μπροστά γρανάζι στο himalayan θα σκάβει και πάλι δεν θα είναι τοσο κοντό όσο είναι μαμα το 450ΜΤ.

Όσον αφορά την σέλα του 450ΜΤ αν είσαι κοντά στο 180 και πάνω τότε βάζεις την ψηλή σέλα που είναι απίστευτα άνετη (ίσως να είναι λόγος για να πάρεις την μηχανή μόνο για αυτήν την σέλα)
Η σέλα του Himalayan είναι για φακίριδες.

Το Himalayan δείχνει να είναι πιο σταθερό στο δρόμο σε σύγκριση με το 450ΜΤ ακόμα και στην τελική του που είναι 160 περίπου το 450ΜΤ είναι πιο νευρικό όσο ανεβαίνουν τα χλμ.

Ανεμοκάλυψη έχει καλύτερη το 450ΜΤ.

Το 450ΜΤ αν και έχει παρόμοιο βάρος με το Himalayan δείχνει πολύ πιο ελαφρύ.

Το himalayan δείχνει πιο ολοκληρρωμένη μηχανή και πιο ταξιδιάρικο αν εξαιρέσεις την σέλα ...

Επίσης το Himalayan είναι λίγο πιο οικονομικό σε σύγκριση με το 450ΜΤ ...

το Himalayan έχει καλύτερο ψεκασμό.

το 450ΜΤ δείχνει να προτιμά πιο πολύ το χώμα (ίσως και λόγω της αίσθησης του βάρους)

Και τα 2 είναι πιο χωμάτινα σε σύγκριση με τα ktm 390 adv, voge 525, honda nx500, kove 500 maverick ....
Η μεγαλύτερες διαφορές τους είναι ο 21 μπροστά τροχός και οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων.

προσωπική άποψη ότι από όλα αυτά το πιο καλοστημένο είναι το himalayan !!!

θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 2 αλλά και όποιο άλλο σε ενδιαφέρει ώστε να αποκτήσει άποψη !!!

Επίσης και τα 2 αυτά μηχανάκια που αναφέρεις σε θέμα επιδόσεων είναι παραπλήσια με αυτό που έχεις απλά είναι πιο χωμάτινα αν δεν σε ενδιαφέρει το χωμάτινο ταξίδι ίσως να κοιτάγες σε άλλα που σου αναφέρθηκαν πιο πάνω ...

Αν θες να ρωτήσεις κάτι άλλο στην διάθεση σου

Smileys drinking beer Emoticon
Ευχαριστώ πολύ αρχικά που μπήκες στον κόπο να το αναλύσεις τόσο εμπεριστατωμένα. Αυτό με τον ψεκασμό στα κινέζικα το έχω ακούσει κι εγώ, ότι έχουν θεματάκια κάποια cf moto, δεν ξέρω αν όντως ισχύει κι αν ισχύει και στα νέα μοντέλα όπως το mt. Και εγώ για το νέο himalayan έχω ακούσει πολύ καλά λόγια γενικότερα. Να τα οδηγήσω δυστυχώς δεν μπορώ εδώ που βρίσκομαι, είμαι επαρχία. Έχεις οδηγήσει μήπως και κάποιο από τα παραπάνω που αναφέρθηκαν, πέρα από το cf moto και το himalayan;

Το himalayan πόσο καιρό το έχεις; από κατανάλωση και τιμές σέρβις πως είναι; έχεις εντοπίσει κάποιο αρνητικό;
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.230
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Ευχαριστώ πολύ αρχικά που μπήκες στον κόπο να το αναλύσεις τόσο εμπεριστατωμένα. Αυτό με τον ψεκασμό στα κινέζικα το έχω ακούσει κι εγώ, ότι έχουν θεματάκια κάποια cf moto, δεν ξέρω αν όντως ισχύει κι αν ισχύει και στα νέα μοντέλα όπως το mt. Και εγώ για το νέο himalayan έχω ακούσει πολύ καλά λόγια γενικότερα. Να τα οδηγήσω δυστυχώς δεν μπορώ εδώ που βρίσκομαι, είμαι επαρχία. Έχεις οδηγήσει μήπως και κάποιο από τα παραπάνω που αναφέρθηκαν, πέρα από το cf moto και το himalayan;

Το himalayan πόσο καιρό το έχεις; από κατανάλωση και τιμές σέρβις πως είναι; έχεις εντοπίσει κάποιο αρνητικό;
την προηγούμενη έκδοση του ΝΧ500 το CB 500X το οποίο είναι μια πολύ καλή πρόταση αν και είναι το πιο ακριβό από όλα.
Αν θα κινείσαι περισσότερο σε άσφαλτο με περιστασιακές διασχίσεις χωματόδρομων ίσως τα υπόλοιπα με 19αρι μπροστινό τροχό να είναι καλύτερες επιλογές.

Το Himalayan και το 450ΜΤ εγώ θα τα κατέτασα στην κατηγορία travel enduro ...
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
127
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Ευχαριστώ πολύ αρχικά που μπήκες στον κόπο να το αναλύσεις τόσο εμπεριστατωμένα. Αυτό με τον ψεκασμό στα κινέζικα το έχω ακούσει κι εγώ, ότι έχουν θεματάκια κάποια cf moto, δεν ξέρω αν όντως ισχύει κι αν ισχύει και στα νέα μοντέλα όπως το mt. Και εγώ για το νέο himalayan έχω ακούσει πολύ καλά λόγια γενικότερα. Να τα οδηγήσω δυστυχώς δεν μπορώ εδώ που βρίσκομαι, είμαι επαρχία. Έχεις οδηγήσει μήπως και κάποιο από τα παραπάνω που αναφέρθηκαν, πέρα από το cf moto και το himalayan;

Το himalayan πόσο καιρό το έχεις; από κατανάλωση και τιμές σέρβις πως είναι; έχεις εντοπίσει κάποιο αρνητικό;

Ότι και να πάρεις καλό είναι να κανονίσεις μία μέρα να πας στη πιο κοντινή πόλη για τεστ ράιντ. Όπως τα ρούχα και τα παπούτσια, η μοτοσυκλέτα θέλει δοκιμή αλλιώς θα σιχτιρίσεις τα λεφτά που έδωσες.
 
Top Bottom