Βενζινη και Καυσιμα...γενικως

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Εν ολίγοις όταν έχεις να περάσεις euro5, πολιτισμένη λειτουργία, marketing, και βενζίνη από το βενζινάδικο, έχεις κάτι περιορισμούς. Όταν δεν έχεις περιορισμούς βάζεις κυβικά και μια τουρμπιναρα με τρελή παροχή και βγάζεις όσα άλογα θελεις

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
682
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns
Εν ολίγοις όταν έχεις να περάσεις euro5, πολιτισμένη λειτουργία, marketing, και βενζίνη από το βενζινάδικο, έχεις κάτι περιορισμούς. Όταν δεν έχεις περιορισμούς βάζεις κυβικά και μια τουρμπιναρα με τρελή παροχή και βγάζεις όσα άλογα θελεις

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πόσα να είναι αυτά τα ντραξτερ αυτοκίνητα όμως ρε συ;; για φαντάσου να μην υπήρχε περιορισμός στα συμβατικά αυτοκίνητα, πόσα εκατομμύρια οδηγοί θα κάνανε ότι θέλανε και τι θα γινόταν στην ατμόσφαιρα;
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πόσα να είναι αυτά τα ντραξτερ αυτοκίνητα όμως ρε συ;; για φαντάσου να μην υπήρχε περιορισμός στα συμβατικά αυτοκίνητα, πόσα εκατομμύρια οδηγοί θα κάνανε ότι θέλανε και τι θα γινόταν στην ατμόσφαιρα;
Όσο υπάρχουν ακόμα αποθέματα σε στεραια/υγρά καύσιμα θα βλέπουμε πυροτεχνήματα του στιλ ηλεκτρικά υβριδικά.
Η αιθανόλη,το οινόπνευμα και άλλα παρεμφερή μπορούν να παραχθούν και να κινήσουν πάντως είδους οχήματα.
Ολόκληρα κράτη της Νοτίου Αμερικής το εφαρμόζουν επιτυχώς.
Τα rop fuel methanol το ίδιο.
Και εμείς ψάχνουμε το αύριο στις πανάκριβες μπαταρίες
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Πόσα να είναι αυτά τα ντραξτερ αυτοκίνητα όμως ρε συ;; για φαντάσου να μην υπήρχε περιορισμός στα συμβατικά αυτοκίνητα, πόσα εκατομμύρια οδηγοί θα κάνανε ότι θέλανε και τι θα γινόταν στην ατμόσφαιρα;
Σε λίγο θα μας πεις ότι ξέρεις ΚΑΙ από καύσιμα funny
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.814
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η συνθετική βενζίνη βγάζει περισσότερη δύναμη και μικρότερη κατανάλωση​

471cf082f2aa031bc18b80c249ef8d2d_XL.jpg

Δεδομένα που θα συζητηθούν, μετά από έρευνα Γερμανών συναδέλφων μας για τα καύσιμα του παρόντος και του μέλλοντος.
Τα συνθετικά καύσιμα είναι μία από τις εναλλακτικές, που οι αρμόδιοι της αυτοκίνησης εξετάζουν για την πολυπόθητη «πράσινη μετάβαση» και την ανεξαρτητοποίηση μας από τον άνθρακα, στα επόμενα χρόνια.

Ακόμα, τα συνθετικά καύσιμα είναι ένας τρόπος να μείνουν ζωντανοί, οι πατροπαράδοτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης και να μείνουν ικανοποιημένοι οι… σκληροπυρηνικοί πολέμιοι των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών. Και αν σας λέγαμε, λοιπόν, ότι τα συνθετικά καύσιμα είναι ίσως καλύτερα από την απλή βενζίνη, με το «καλημέρα σας»;

Το γερμανικό περιοδικό Motorrad πραγματοποίησε μία δοκιμή σύγκρισης καυσίμων, μεταξύ «απλής» και συνθετικής βενζίνης, χρησιμοποιώντας δύο BMW R 1250GS μοτοσυκλέτες και καταστρώνοντας ένα σχέδιο με ποικίλες δοκιμασίες, για μέτρηση κατανάλωσης αλλά και ισχύος.

Οι μοτοσυκλέτες οδηγήθηκαν σε όλες τις συνθήκες, με δύο αναβάτες που άλλαζαν διαρκώς θέση μεταξύ τους, ενώ η διαδρομή που επιλέχθηκε είχε μήκος 300 χιλιομέτρων. Για την μέτρηση της ισχύος, μία από τις δύο GS ανέβηκε στο δυναμόμετρο κάνοντας 5 μετρήσεις με το κάθε καύσιμο, από τις οποίες κρατήθηκε η υψηλότερη τιμή.

Και περισσότερα άλογα, και μικρότερη κατανάλωση «έδειξε» η συνθετική βενζίνη

Τα αποτελέσματα του τεστ είναι τουλάχιστον ενδιαφέροντα! Οι Γερμανοί δηλώνουν ότι η συνθετική βενζίνη έφερε μείωση της κατανάλωσης κατά 2,5%, σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα (κατανάλωση 5,93λτ./100 χιλιόμετρα με συνθετική βενζίνη, έναντι 6,08 λτ/100 χλμ. με την κανονική βενζίνη).

Ακόμα πιο ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα από το δυναμόμετρο, καθώς οι Γερμανοί δηλώνουν ότι μέτρησαν περισσότερα άλογα, με την συνθετική βενζίνη! Η μέγιστη τιμή ισχύος που μετρήθηκε με το συνθετικό καύσιμο έφτασε τους 135,9 ίππους, ενώ με απλή βενζίνη τους 135,1. Σίγουρα η διαφορά είναι ελάχιστη. Αλλά υπάρχει και είναι υπέρ της συνθετικής βενζίνης!

Οι Γερμανοί δεν παρέλειψαν να αναφέρουν μάλιστα, ότι το συνθετικό καύσιμο δεν προκαλεί δύσοσμα καυσαέρια κατά την ψυχρή εκκίνηση (σε πλήρη αντίθεση με την βενζίνη, η οποία σου… καίει τα μάτια)…

Διαβάστε την έρευνα τους, με ένα κλικ εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
682
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns

Η συνθετική βενζίνη βγάζει περισσότερη δύναμη και μικρότερη κατανάλωση​

View attachment 49557

Δεδομένα που θα συζητηθούν, μετά από έρευνα Γερμανών συναδέλφων μας για τα καύσιμα του παρόντος και του μέλλοντος.
Τα συνθετικά καύσιμα είναι μία από τις εναλλακτικές, που οι αρμόδιοι της αυτοκίνησης εξετάζουν για την πολυπόθητη «πράσινη μετάβαση» και την ανεξαρτητοποίηση μας από τον άνθρακα, στα επόμενα χρόνια.

Ακόμα, τα συνθετικά καύσιμα είναι ένας τρόπος να μείνουν ζωντανοί, οι πατροπαράδοτοι κινητήρες εσωτερικής καύσης και να μείνουν ικανοποιημένοι οι… σκληροπυρηνικοί πολέμιοι των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών. Και αν σας λέγαμε, λοιπόν, ότι τα συνθετικά καύσιμα είναι ίσως καλύτερα από την απλή βενζίνη, με το «καλημέρα σας»;

Το γερμανικό περιοδικό Motorrad πραγματοποίησε μία δοκιμή σύγκρισης καυσίμων, μεταξύ «απλής» και συνθετικής βενζίνης, χρησιμοποιώντας δύο BMW R 1250GS μοτοσυκλέτες και καταστρώνοντας ένα σχέδιο με ποικίλες δοκιμασίες, για μέτρηση κατανάλωσης αλλά και ισχύος.

Οι μοτοσυκλέτες οδηγήθηκαν σε όλες τις συνθήκες, με δύο αναβάτες που άλλαζαν διαρκώς θέση μεταξύ τους, ενώ η διαδρομή που επιλέχθηκε είχε μήκος 300 χιλιομέτρων. Για την μέτρηση της ισχύος, μία από τις δύο GS ανέβηκε στο δυναμόμετρο κάνοντας 5 μετρήσεις με το κάθε καύσιμο, από τις οποίες κρατήθηκε η υψηλότερη τιμή.

Και περισσότερα άλογα, και μικρότερη κατανάλωση «έδειξε» η συνθετική βενζίνη

Τα αποτελέσματα του τεστ είναι τουλάχιστον ενδιαφέροντα! Οι Γερμανοί δηλώνουν ότι η συνθετική βενζίνη έφερε μείωση της κατανάλωσης κατά 2,5%, σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα (κατανάλωση 5,93λτ./100 χιλιόμετρα με συνθετική βενζίνη, έναντι 6,08 λτ/100 χλμ. με την κανονική βενζίνη).

Ακόμα πιο ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα από το δυναμόμετρο, καθώς οι Γερμανοί δηλώνουν ότι μέτρησαν περισσότερα άλογα, με την συνθετική βενζίνη! Η μέγιστη τιμή ισχύος που μετρήθηκε με το συνθετικό καύσιμο έφτασε τους 135,9 ίππους, ενώ με απλή βενζίνη τους 135,1. Σίγουρα η διαφορά είναι ελάχιστη. Αλλά υπάρχει και είναι υπέρ της συνθετικής βενζίνης!

Οι Γερμανοί δεν παρέλειψαν να αναφέρουν μάλιστα, ότι το συνθετικό καύσιμο δεν προκαλεί δύσοσμα καυσαέρια κατά την ψυχρή εκκίνηση (σε πλήρη αντίθεση με την βενζίνη, η οποία σου… καίει τα μάτια)…

Διαβάστε την έρευνα τους, με ένα κλικ εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
Ναι και οι Γερμανοί επίσης μαζί με τους Ιταλούς είναι αυτοί που ανέβαλαν επ αόριστα πριν λίγες μέρες την κατάργηση παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης που ήθελε όλη η Ε.Ε λέγοντας ότι το πρόβλημα θα μπορέσει να λυθεί με σύνθετα καύσιμα. Να περιμένετε πολλές τέτοιες, τέτοιου τύπου, ((έρευνες)) από εδώ και πέρα, ιδιαίτερα από τους Γερμανούς
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.814
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έξι χώρες μέλη της Ε.Ε. αρνούνται να υπογράψουν την απαγόρευση πωλήσεων βενζινοκίνητων οχημάτων​

"Μαραίνεται" η Πράσινη Συμφωνία, με τις φωνές να πληθαίνουν για περισσότερες εναλλακτικές λύσεις πέρα από την ηλεκτροκίνηση!
Μαραίνεται η πράσινη συμφωνία


Έξι κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης αρνούνται να υπογράψουν την απαγόρευση πωλήσεων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και βαν που η Επιτροπή εισηγείται να ισχύσει από το 2035, με τους αντιδρώντες να καλούν για περισσότερες εναλλακτικές λύσεις στην Πράσινη Συμφωνία, όπως τα συνθετικά καύσιμα, ώστε να μην πληγούν κατασκευαστές και ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σημειώστε πως η Πράσινη Συμφωνία της Ε.Ε. συνεχίζει να μην κάνει την παραμικρή αναφορά στη μοτοσυκλέτα, όμως είναι 100% σίγουρο πως θα την επηρεάσει στο άμεσο μέλλον.

Θυμίζουμε πως στις 27 Οκτωβρίου του 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωκοινοβούλιο και τα κράτη μέλη της Ένωσης συμφώνησαν σε ένα σχέδιο μετάβασης από τα βενζινοκίνητα στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, με κομβικό σημείο την απαγόρευση πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων και βαν με θερμικό κινητήρα από το 2035.

Στη συμφωνία υπήρχε ένα μικρό παράθυρα για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μια μη δεσμευτική ρήτρα που ζητούσε από την Επιτροπή να εξερευνήσει τις δυνατότητες για εναλλακτικές μορφές κίνησης μηδενικών ρύπων, όπως τα συνθετικά καύσιμα. Όμως την ίδια στιγμή ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής και υπεύθυνος για την Πράσινη Συμφωνία (Green Deal) Frans Timmermans, δήλωσε ευθέως πως δεν έβλεπε μέλλον σε εναλλακτικούς δρόμους πέρα από τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες.

Το επόμενο βήμα στη διαδικασία ήταν η υιοθέτηση της συμφωνίας από το Ευρωκοινοβούλιο. Εκεί φάνηκε πως θα υπήρχαν αντιδράσεις, όμως στις 15 Φεβρουαρίου του 2023 το Ευρωκοινοβούλιο υιοθέτησε τη νέα συμφωνία με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές. Οι κατασκευαστές οχημάτων με θερμικό κινητήρα ενώθηκαν στη συμμαχία των συνθετικών καυσίμων με την ονομασία E-Fuel Alliance και συνέχισαν να αντιδρούν μέσω διαδικτύου.

Τώρα, ούτε μια εβδομάδα πριν τα κράτη μέλη της E.E. κληθούν να επικυρώσουν τη συμφωνία, η νέα ιταλική κυβέρνηση ανακοίνωσε πως τελικά δεν θα την υπογράψει, ανακοίνωση την οποία ακολούθησαν παρόμοιες δηλώσεις από Γερμανία., Πολωνία, Τσεχία, Βουλγαρία και Πορτογαλία. Αργότερα στους αρνητές προσχώρησε και η Αυστρία, που ανακοίνωσε πως δεν θα δεχτεί νομοθεσία που να εστιάζει μόνο σε μία εναλλακτική λύση, εξαιρώντας όλες τις υπόλοιπες. Κάπως έτσι, η υπογραφή της συμφωνίας στις 7 Μαρτίου 2023 αναβλήθηκε!

Εισερχόμαστε έτσι σε μια πρωτόγνωρη περίοδο, όπου είτε θα πιεστούν οι αρνητές για να υπογράψουν τη συμφωνία που έχει ψηφιστεί από το Ευρωκοινοβούλιο, είτε θα πρέπει να βρεθεί (άμεσα) μια εναλλακτική, κοινά αποδεκτή λύση που θα μας βγάλει από το αδιέξοδο.

Πηγη www.motomag.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.182
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Έξι χώρες μέλη της Ε.Ε. αρνούνται να υπογράψουν την απαγόρευση πωλήσεων βενζινοκίνητων οχημάτων​

"Μαραίνεται" η Πράσινη Συμφωνία, με τις φωνές να πληθαίνουν για περισσότερες εναλλακτικές λύσεις πέρα από την ηλεκτροκίνηση!
Μαραίνεται η πράσινη συμφωνία


Έξι κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης αρνούνται να υπογράψουν την απαγόρευση πωλήσεων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και βαν που η Επιτροπή εισηγείται να ισχύσει από το 2035, με τους αντιδρώντες να καλούν για περισσότερες εναλλακτικές λύσεις στην Πράσινη Συμφωνία, όπως τα συνθετικά καύσιμα, ώστε να μην πληγούν κατασκευαστές και ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σημειώστε πως η Πράσινη Συμφωνία της Ε.Ε. συνεχίζει να μην κάνει την παραμικρή αναφορά στη μοτοσυκλέτα, όμως είναι 100% σίγουρο πως θα την επηρεάσει στο άμεσο μέλλον.

Θυμίζουμε πως στις 27 Οκτωβρίου του 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωκοινοβούλιο και τα κράτη μέλη της Ένωσης συμφώνησαν σε ένα σχέδιο μετάβασης από τα βενζινοκίνητα στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, με κομβικό σημείο την απαγόρευση πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων και βαν με θερμικό κινητήρα από το 2035.

Στη συμφωνία υπήρχε ένα μικρό παράθυρα για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μια μη δεσμευτική ρήτρα που ζητούσε από την Επιτροπή να εξερευνήσει τις δυνατότητες για εναλλακτικές μορφές κίνησης μηδενικών ρύπων, όπως τα συνθετικά καύσιμα. Όμως την ίδια στιγμή ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής και υπεύθυνος για την Πράσινη Συμφωνία (Green Deal) Frans Timmermans, δήλωσε ευθέως πως δεν έβλεπε μέλλον σε εναλλακτικούς δρόμους πέρα από τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες.

Το επόμενο βήμα στη διαδικασία ήταν η υιοθέτηση της συμφωνίας από το Ευρωκοινοβούλιο. Εκεί φάνηκε πως θα υπήρχαν αντιδράσεις, όμως στις 15 Φεβρουαρίου του 2023 το Ευρωκοινοβούλιο υιοθέτησε τη νέα συμφωνία με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές. Οι κατασκευαστές οχημάτων με θερμικό κινητήρα ενώθηκαν στη συμμαχία των συνθετικών καυσίμων με την ονομασία E-Fuel Alliance και συνέχισαν να αντιδρούν μέσω διαδικτύου.

Τώρα, ούτε μια εβδομάδα πριν τα κράτη μέλη της E.E. κληθούν να επικυρώσουν τη συμφωνία, η νέα ιταλική κυβέρνηση ανακοίνωσε πως τελικά δεν θα την υπογράψει, ανακοίνωση την οποία ακολούθησαν παρόμοιες δηλώσεις από Γερμανία., Πολωνία, Τσεχία, Βουλγαρία και Πορτογαλία. Αργότερα στους αρνητές προσχώρησε και η Αυστρία, που ανακοίνωσε πως δεν θα δεχτεί νομοθεσία που να εστιάζει μόνο σε μία εναλλακτική λύση, εξαιρώντας όλες τις υπόλοιπες. Κάπως έτσι, η υπογραφή της συμφωνίας στις 7 Μαρτίου 2023 αναβλήθηκε!

Εισερχόμαστε έτσι σε μια πρωτόγνωρη περίοδο, όπου είτε θα πιεστούν οι αρνητές για να υπογράψουν τη συμφωνία που έχει ψηφιστεί από το Ευρωκοινοβούλιο, είτε θα πρέπει να βρεθεί (άμεσα) μια εναλλακτική, κοινά αποδεκτή λύση που θα μας βγάλει από το αδιέξοδο.

Πηγη www.motomag.gr
Οι δικοί μας οι οσφυοάμπτες βιάστηκαν να υπογράψουν πέρισυ...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.814
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι δικοί μας οι οσφυοάμπτες βιάστηκαν να υπογράψουν πέρισυ...
Οι δικοι μας ειναι και αρχιμ@λακες τι περιμενες δηλαδη Bcdef
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.814
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Συμφωνία Ε.Ε. - Γερμανίας: τα συνθετικά καύσιμα σωσίβιο για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης​

Έσπασε το απόλυτο της ηλεκτροκίνησης ως της μόνης λύσης για τα αυτοκίνητα και τα βαν το 2035
E-Fuels


Ενώ στο Ευρωκοινοβούλιο είχε ψηφιστεί η “πράσινη συμφωνία” για την απαγόρευση πωλήσεων καινούργιων ΙΧ με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 με αποκλειστική λύση τα αμιγώς ηλεκτρικά, στη συνέχεια η αντίδραση κάποιων χωρών να ψηφίσουν τη συμφωνία προκάλεσε πανικό στην Ένωση. Τελικά οι Βρυξέλλες ήρθαν σε συμφωνία με το Βερολίνο -που ως γίγας της αυτοκινητοβιομηχανίας αντιδρούσε σθεναρά στην προηγούμενη μορφή του Grean Deal- ώστε να διασωθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μέσω των συνθετικών καυσίμων.

Η νέα συμφωνία μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Γερμανίας ανακοινώθηκε το Σάββατο 25/3 το πρωί, μέσω ενός tweet του υπεύθυνου της Grean Deal Frans Timmermans. ( )
Κάπως έτσι, η Ε.Ε. δεν θα “σκοτώσει” τον κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 -τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα και τα βαν, καθώς για την ώρα δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη / ανακοίνωση για τις μοτοσυκλέτες-, εντάσσοντας τα συνθετικά καύσιμα στην Πράσινη Συμφωνία, μαζί με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για την ώρα δεν έχει διευκρινιστεί το πώς ακριβώς θα ενταχθούν τα e-fuels στην Πράσινη Συμφωνία, με την Ε.Ε. να ανακοινώνει πως θα δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στις Euro προδιαγραφές, που θα μπορούν να λειτουργήσουν με συνθετικά καύσιμα.

Τα συνθετικά καύσιμα παράγονται με τρόπο που τα καθιστά ελαφρώς πιο φιλικά στο περιβάλλον, αν και συνεχίζουν να εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα, και με την προηγούμενη Πράσινη Συμφωνία δεν θα μπορούσαν να πάρουν το “οκ” για το 2035. Όμως η βιομηχανία αυτοκινήτου της Γερμανίας πίεσε την Επιτροπή να αναθεωρήσει, κάτι που από την άλλη δεν είδαν με καλό μάτι όσοι επιθυμούσαν πιο δραστικά μέτρα κατά των ρυπογόνων οχημάτων.

“Ο δρόμος είναι καθαρός” δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Volker Wissing. “Εξασφαλίσαμε ευκαιρίες για την Ευρώπη διατηρώντας σημαντικές επιλογές ανοιχτές για κλιματικά ουδέτερη και οικονομικά προσιτή κινητικότητα”.

Εντωμεταξύ η συμφωνία της Γερμανίας με την Ε.Ε. “αδειάζει” την Ιταλία που επιθυμούσε να μπουν και τα βιοκαύσιμα στην Πράσινη Συμφωνία, διαλύοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό μια γενικευμένη αντίδραση από κάποια κράτη-μέλη που απειλούσε να ανατρέψει το Green Deal.
Αναμένουμε νεότερες λεπτομέρειες για τη νέα Πράσινη Συμφωνία μέσα στην εβδομάδα

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.814
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στα 3 ευρώ η βενζίνη - Πότε πιθανόν θα εκτοξευτεί η τιμή των καυσίμων​

17da2cf579ef6b82463e5ffb0d7e3cd2_XL.jpg

Και για όλα «φταίνε» οι μεγάλες αλλαγές περιβαλλοντικού χαρακτήρα και τα συνθετικά καύσιμα.

Οι κινητήρες βενζίνης που ξέρουμε και αγαπάμε (πολύ) πήραν δυνατή παράταση ζωής τουλάχιστον μέχρι το 2035, όμως υπό όρους τους οποίους πιθανόν θα πληρώσουμε πολύ ακριβά στο μέλλον. Και αυτό, επειδή μόλις ξεκίνησε το «παιχνίδι» με τα συνθετικά καύσιμα, προσδοκία από τα οποία είναι να επιτρέπουν την λειτουργία των κινητήρων, χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Όμως, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, αν τα συνθετικά καύσιμα επικρατήσουν και πάρουν το πράσινο φως, τότε θα είναι σημαντικά ακριβότερα από τα προϊόντα πετρελαίου. Σύμφωνα με ρεπορτάζ από το εξωτερικό, το κόστος του λίτρου συνθετικής βενζίνης μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 2,80 ευρώ, μια αύξηση της τάξης του 40% σε σχέση με το καταραμένο 2ευρω ανά λίτρο που πληρώνουμε σήμερα…

Οπωσδήποτε είναι ένα αποθαρρυντικό δεδομένο, όμως η παραγωγή των συνθετικών καυσίμων σε μεγάλη κλίμακα στο μέλλον, μπορεί κάλλιστα να οδηγήσει στην μείωση της τιμής τους σε αποδεκτά επίπεδα. Και ελπίζουμε να γίνει αυτό, διότι με μία σημερινή Adventure μοτοσυκλέτα με π.χ. 30 λίτρα τεπόζιτο, ο αναβάτης καλείται να πληρώσει 84 ευρώ! Δεν θα θέλαμε να ξέρουμε καν, πόσα χρήματα θα χρειάζεσαι για να γεμίσεις ένα αυτοκίνητο…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.814
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τα απίστευτα βενζινάδικα του Λόμποκ

Το Λόμποκ ένα από τα 17,500 νησιά της Ινδονησίας, είναι αρκετά μεγάλο, περίπου η μισή Κρήτη, αλλά με πληθυσμό σχεδόν πενταπλάσιο αφού πλησιάζει τα τέσσερα εκατομμύρια κάτοικους. Όπως και στην υπόλοιπη Ινδονησία κύριο μέσο μετακίνησης είναι η μοτοσυκλέτα, με τα παπιά και τα σκούτερ να καταλαμβάνουν το μεγάλο ποσοστό της προτίμησης των κατοίκων.

Το πιο παράξενο όμως είναι τα “βενζινάδικα”, που είναι είτε κινητά, είτε προσαρμοσμένα σε άλλου είδους μαγαζιά, όπως μίνι-μάρκετ αλλά και καταστήματα ρούχων. Τα βενζινάδικα λοιπόν είναι ειδικές προθήκες στις οποίες ο πωλητής βάζει βενζίνη μέσα σε γυάλινα μπουκάλια και την πουλάει στις μοτοσυκλέτες που περνούν και χρειάζονται βενζίνη και φυσικά έχει το ειδικό χωνί ώστε να αδειάσει το πολύτιμο περιεχόμενο του μπουκαλιού στο ρεζερβουάρ σου, χωρίς να χυθεί σταγόνα έξω.

Η τιμή είναι στα 0,80 € το λίτρο, ενώ στα κανονικά βενζινάδικα είναι στα 0,60 € το λίτρο. Προφανώς το σέρβις χρεώνεται αρκετά ψηλά, δηλαδή στο 33% ακριβότερα από ότι στα λιγοστά βενζινάδικα που υπάρχουν, στα οποία οι ουρές για βενζίνη είναι πολύ μεγάλες.

Φυσικά σε αυτά τα βενζινάδικα – που λειτουργούν νόμιμα – τα μέτρα ασφαλείας είναι ανύπαρκτα, δεν υπάρχουν πυροσβεστήρες και είναι δίπλα σε εύφλεκτα υλικά, όπως τα ρούχα της κυρίας που γέμισε το ρεζερβουάρ της ολοκαίνουργιας Honda PCX 160 που είχαμε για τις μετακινήσεις μας αυτές τις ημέρες του GP της Ινδονησίας.
Το είδαμε και αυτό λοιπόν.
10,000 Ρουπίες το λίτρο

10,000 Ρουπίες το λίτρο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.814
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρχεται η βενζίνη από... χρησιμοποιημένα λάδια μαγειρέματος!​

c89bcbadd8c33b1c4e837bcbf829408c_XL.jpg

Όχι, δεν σας κάνουμε πλάκα – Στην Ισπανία, η Repsol ήδη την εμπορεύεται!
Στην διαρκή αναζήτηση λύσεων για το μέλλον της κινητικότητας, πέρα από την ηλεκτροκίνηση, τα «ουδέτερα άνθρακος» καύσιμα ή/και τα βιοκαύσιμα αποτελούν μία από τις εναλλακτικές που ερευνώνται. Η Repsol, ο γνωστός γίγαντας των πετρελαιοειδών από την Ισπανία, έχει μια δική του πρόταση: Παράγει βιολογική βενζίνη χρησιμοποιώντας, μεταξύ άλλων, και... χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια!

Πράγματι, όπως ξέρουμε καλά, η απόρριψη των χρησιμοποιημένων λαδιών μαγειρέματος είναι σοβαρό πρόβλημα και μεγάλες ποσότητες τους, καταλήγουν στην φύση χωρίς να πρέπει. Η Repsol όμως ισχυρίζεται ότι έχει βρει τρόπο να τα χρησιμοποιεί, στην νέα της συνθετική βενζίνη. Μάλιστα, προσκαλεί τους πελάτες της να προσκομίζουν τα παλιά τους λάδια στα πρατήρια, κερδίζοντας έτσι εκπτώσεις στον ανεφοδιασμό τους. Για κάθε λίτρο χρησιμοποιημένου λαδιού μαγειρέματος που επιστρέφεται, η Repsol κάνει έκπτωση 30 λεπτών στον λογαριασμό του πελάτη.

Το συγκεκριμένο βιοκαύσιμο παράγεται και με την χρήση βιομάζας από δασικά και αγροτικά απόβλητα, αλλά και ανακύκλωση του νερού των αποχετεύσεων στα αστικά δίκτυα, σε συνδυασμό με τα προαναφερθέντα έλαια μαγειρέματος. Η συγκεκριμένη βενζίνη θεωρείται ουδέτερη άνθρακος, διότι η διαδικασία παραγωγής της δεσμεύει τόσο διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα, όσο εκπέμπεται κατά την καύση της.

Η Repsol έχει ήδη ξεκινήσει την διάθεση αυτής της συνθετικής, βιο-βενζίνης, αν και μόνο σε 3 πρατήρια στην Μαδρίτη για τώρα (Hippodromo, Arturo Soria, Herrera Oria). Η τιμή της είναι ίδια με αυτή της «παραδοσιακή» ορυκτής βενζίνης. Αυτό μάλιστα!

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom