DimitrisGlx
new member
Καλησπέρα παιδιά έχω ένα glx 72cc. Και θα γίνει αλλαγή στον στρόφαλο. Βρήκα καινούργια στρόφαλομπιελα 54mm από ένα παλιο project όπου δεν έγινε ποτέ δωρεάν. Τι λέτε θα μπορέσει το glx να γίνει 47x54 ή θα έχω προβληματα.
Για να είναι 72cc σημαίνει ότι είναι κοντόμπιελο! (Δηλαδή έχει στρόφαλο από 50cc και μπήκαν κυλινδρομπίστονα 47mm για να γίνει 72cc)Καλησπέρα παιδιά έχω ένα glx 72cc. Και θα γίνει αλλαγή στον στρόφαλο. Βρήκα καινούργια στρόφαλομπιελα 54mm από ένα παλιο project όπου δεν έγινε ποτέ δωρεάν. Τι λέτε θα μπορέσει το glx να γίνει 47x54 ή θα έχω προβληματα.
Και στρόφαλος και μπιέλα θα μπει θα το φτιάξω εγω μαζί με τον ξάδερφος μου που είναι μηχανικος .ναι το μηχανακι έχει 47 mm κύλινδροπιστονο.Απλα είπα να πάρω και μια δεύτερη γνωμηΓια να είναι 72cc σημαίνει ότι είναι κοντόμπιελο! (Δηλαδή έχει στρόφαλο από 50cc και μπήκαν κυλινδρομπίστονα 47mm για να γίνει 72cc)
Τα 54 χιλιοστά είναι πολλά για αυτή την μπιέλα, καλύτερα να μην ανέβεις πάνω από τα 50mm αν θέλεις να δουλεύει για αρκετό καιρό!
Υπολόγισε ότι στα 54mm το πάχος του χιτωνίου στο τμήμα του κυλίνδρου που μπαίνει μέσα στο κάρτερ αρχιζει να γίνεται πολύ λεπτό με μεγάλη πιθανότητα να σπάσει.Σε
Και στρόφαλος και μπιέλα θα μπει θα το φτιάξω εγω μαζί με τον ξάδερφος μου που είναι μηχανικος .ναι το μηχανακι έχει 47 mm κύλινδροπιστονο.Απλα είπα να πάρω και μια δεύτερη γνωμη
Για να είναι 72cc σημαίνει ότι είναι κοντόμπιελο!
Ένα-ένα μου έρχονται...
Έχε στον νου σου, πως το Astrea ναι μεν πάει καλά, αλλά με την μανίσια κεφαλή του και άγριο εκκεντροφόρο, κοπανάνε οι βαλβίδες. Αυτό ΝΑΙ, χρειάζεται την CDI κεφαλή για να μην έχει θέμα με τον εκκτρόφόρο Ή βάζει ξανά τον εργοστασιακό εκκεντροφόρο.
Αν το κάνεις, όπως θα το έκανα εγώ, αμφιβάλλω να μην δουλεύει σωστά.
Σκληρά ελατήρια κλπ όχι, απλά βάλε ένα σετ καλά δισκάκια και ελατήρια καινούρια. Για καρμπυρατέρ, μην βάλεις κάνα IQTech, θα σου βγάλει την Παναγία, μέχρι να το ρυθμίσεις σωστά.
Θελω να βάλω 53 κυλινδροπιστονο αλλά αυτό θα γίνει το Μάρτιο. Μέχρι το Μάρτιο το μηχανακι θα μπορεί να δουλεύει 47x54 και τι καρμπ θεωρείται σωστό να βάλω;Κοτόπουλο διάβασα...
Είτε 40mm είτε 39.5mm διαδρομή έχει, όλα τα 50αρια έτσι είναι. Και τα σημερινά κινέζικα 50αρια, ίδιες διαστάσεις με GLX50 έχουν.
Λίγο πιο αναλυτικά, τώρα που μου ήρθανε στο μυαλό...
Με την μανίσια μπιέλα, και με 50mm πιστόνι θα γίνει 78cc, με 53mm θα πας στα 88.2cc....αυτά τα δυο πάντως, να ξέρεις είναι τα πιο safe γιατί, και τα κάρτερ δεν χρειάζονται άνοιγμα, και το μηχανάκι θα κρατήσει μια ζωή με την ανάλογη συντήρηση. Τώρα, αν θες να ανεβάσεις και άλλο τον κυβισμό, αναγκαστικά θα πας σε στροφαλομπιέλα, την οποία ήδη έχεις.
Astrea φίλου, 54x54, με ένα καρμπυρατέρ 22αρι και έναν εκκεντροφόρο, πάει μια χαρά. Αλλά εγώ τι θα έκανα στην θέση σου...
Εγώ θα το έκανα 51mm x 54mm...18 ή 20 mm καρμπυρατέρ, εκκεντροφόρος και κεφαλή από Astrea. Μην παίξεις με CDI κλπ, δεν θα χρειαστεί.
Θα είναι 110 κυβικά, αλλά λόγο υποτετράγωνης γεωμετρίας και όχι πολύ μεγάλου καρμπυρατέρ*, θα είχε καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλομεσαίες. Και στο παπί κυρίως αυτό σε νοιάζει, και όχι η δύναμη στις ψηλές και τα τελικιάσματα...αυτά άστα για τις μηχανές. Και δικάβαλο θα τραβάει, και ανηφόρες θα ανεβαίνει και το κυριότερο: είναι πιο ασφαλές setup και θα κρατήσει.
*τα μικρότερα καρμπυρατέρ δίνουν ροπή
Τουλάχιστον, αυτό θα έκανα εγώ...