Βαλεντίνο Ρόσι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi - Μια ανάσα από το βάθρο στον 24ωρο αγώνα του Spa​

Μια ποινή 30 δευτερολέπτων του στέρησε το πολυπόθητο βάθρο
Valentino Rossi


Στον 24ωρο αγώνα του Spa που διεξήχθη την Κυριακή 2 Ιουλίου, ο Valentino Rossi, μαζί με τους teammates του στην BMW M Team, Maxime Martin και Augusto Farfus τερμάτισαν στην έκτη θέση αν και ξεκινούσαν από την 21η θέση του grid. Ταυτόχρονα η BMW με τη νίκη που πέτυχε η ROWE Racing, έφτασε τις 25 νίκες στο Spa, με αποτέλεσμα να γίνει ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στην ιστορία της διοργάνωσης.
Valentino Rossi


Είχατε διαβάσει στο ΜΟΤΟ για την νίκη που πέτυχε ο Valentino Rossi στην υποστηρικτική κατηγορία “Road to Le Mans” η οποία διεξαγόταν στα πλαίσια του κυρίως αγώνα των 24ωρων του Le Mans. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ο “γιατρός” βρέθηκε εκ νέου πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 στον 24ωρο αγώνα του Spa. Τα πράγματα δεν κύλησαν καθόλου καλά για την ομάδα του Rossi -Team WRT- στις κατατακτήριες δοκιμές καθώς λόγω έντονης βροχόπτωσης δεν κατάφερε να μπει στην τελική 20αδα για την superpole.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ξεκινήσει τον κυρίως αγώνα της Κυριακής από την 21η θέση του grid. Στα πρώτα στάδια του αγώνα ο Valentino Rossi κατάφερε να ανακτήσει αρκετές θέσεις ενώ κάποια στιγμή η Team WRT με οδηγό τον Augusto Farfus είχε καταφέρει να ανέβει στην πρώτη θέση.

Το βάθρο όπως όλα έδειχναν θα ήταν εφικτό ωστόσο μία ποινή 30 δευτερολέπτων η οποία επιβλήθηκε στον Valentino Rossi για παραβίαση ορίων της πίστας είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν πολύτιμα δευτερόλεπτα και κάθε ελπίδα για το βάθρο. Παρολαυτά η ομάδα του Ιταλού πολυπρωταθλητή κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα στην έκτη θέση. Αν αναλογιστούμε πως ξεκινούσε από την 21η θέση τότε αυτός ο τερματισμός αποτελεί μεγάλη επιτυχία. Για την ιστορία τον αγώνα στο Spa κέρδισε η ομάδα ROWE Racing με μια BMW M4 GT3 με οδηγούς τους Philipp Eng, Marco Wittmann και Nick Yelloly.
Valentino Rossi

Ο Rossi δήλωσε: “Είμαι χαρούμενος. Ήταν ένας θετικός αγώνας για μένα. Ήταν η δεύτερη φορά που συμμετείχα στις 24 ώρες του Spa. Μετά την 17η θέση πέρυσι, η έκτη θέση ήταν ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός αυτή τη φορά, αλλά φυσικά θέλουμε περισσότερα και θα κάνουμε άλλη μια προσπάθεια του χρόνου. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα και τους συναδέλφους μου οδηγούς για τη μεγάλη τους προσπάθεια!"
Valentino Rossi


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
_lg99928.gallery_full_top_lg (1).jpg

Ο Rossi αναφέρει πότε πήρε την απόφαση να αποσυρθεί

Ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Valentino Rossi, έδωσε τέλος στην απίστευτη καριέρα του στους 2 τροχούς μετά τη σεζόν του 2021, αλλά η απόφασή του να παραιτηθεί ήρθε μήνες νωρίτερα και συνέπεσε με κάποια άλλα τεράστια νέα.
Ο Rossi εξηγεί πώς έφτασε στη δύσκολη απόφαση να σταματήσει.

"Τα τελευταία χρόνια, όταν δυσκολευόμουν περισσότερο, μίλησα για αυτό με τον Carlo, τον προπονητή μου", είπε στο podcast του Gianluca Gazzoli. "Είπαμε: «Πρέπει να αγωνιστείς μέχρι να μην αντέχεις άλλο, για να μην έχεις τύψεις μετά»".
"Υπήρχαν πολλοί αναβάτες που τα παράτησαν πολύ νωρίς. Αλλά δεν μπορούσαν να μείνουν μακριά. Επέστρεψαν και μπέρδεψαν τα πράγματα".

Ο Rossi αγωνίστηκε για 12 χρόνια μετά το τελευταίο από τα 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα που κατέκτησε. Ήταν 42 ετών όταν πήρε την απόφαση να αποσυρθεί.

"Αποφάσισα να σταματήσω μετά το Assen", είπε. "Ήθελα να αγωνιστώ ξανά, αλλά είπα στον εαυτό μου: «Ας δούμε αν είμαι ανταγωνιστικός γιατί δεν μπορώ να έρθω εδώ για να τερματίσω 12ος». Το Assen ήταν ένας σημαντικός αγώνας γιατί είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες. Είναι μια από τις πίστες όπου έχω κερδίσει 10 φορές, οπότε ήταν πάντα μια πίστα που ένιωθα σαν σπίτι μου".

Αλλά κάτι άλλο συνέβαινε στη ζωή του Rossi ταυτόχρονα.

"Πριν φύγω, πήγα για φαγητό με τη Φραντσέσκα και μου είπε: «Δεν μου αρέσει πια ο καφές, περίεργο γιατί πάντα μου άρεσε ο καφές, ίσως κάνω ένα τεστ τις επόμενες μέρες»".

"Της είπα «καλά» και έφυγα για το Assen. Όσο ήμουν εκεί, δεν σκέφτηκα το τεστ της. Στον αγώνα είχα κακή εκκίνηση, έπεσα ενώ πάλευα με τον Enea Bastianini και κατέστρεψα τη μοτοσυκλέτα".

"Όταν είσαι στην αμμοπαγίδα λες: «Αν χρειάζομαι ένα σημάδι για να σταματήσω, είναι αυτό!». Φανταστείτε την ψυχική μου κατάσταση, τι σημαίνει να εγκαταλείπεις μια ζωή που είχες για 25 χρόνια".

Ο Rossi επέστρεψε στην Ιταλία γνωρίζοντας ότι η καριέρα του πλησίαζε στο τέλος, αλλά δεν το είχε ανακοινώσει σε κανέναν ακόμα. Όμως ακόμα μεγαλύτερα νέα περίμεναν τον Ιταλό αστέρα.

"Όταν έφτασα είπα στη Φραντσέσκα να βγούμε για δείπνο, αλλά μου είπε «όχι, έλα εδώ». Είχα την εντύπωση ότι ήθελε να μου πει κάτι.

Έγιναν όλα μαζί - έμαθα ότι θα γινόμουν πατέρας την ημέρα που αποφάσισα να σταματήσω τους αγώνες".
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – Πρώτη νίκη και στο Fanatec GT World Challenge Europe​

891c1d0d18cfef244b17b12ac88525f4_XL.jpg

Ο Valentino Rossi ξεσήκωσε τα πλήθη στο Misano, κερδίζοντας τον πρώτο του αγώνα στο Fanatec GT World Challenge Europe την Κυριακή.
Ο Rossi και ο συνοδηγός του, Maxime Martin, με την ομάδα της WRT BMW και το M4 GT3 κέρδισαν τον Αγώνα 2, μετά τη μάλλον όχι και τόσο καλοδεχούμενη 8η θέση στον Αγώνα 1 το Σάββατο.

Μιλάμε για νίκη που αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην απίστευτη καριέρα του Rossi, μιας και ο θρύλος του MotoGP πέρασε από τους δυο στους τέσσερις τροχούς μόλις την περασμένη σεζόν και ήδη σημειώνει βάθρα.

Νωρίτερα φέτος προηγήθηκε το νικηφόρο πέρασμα του και από το Road to Le Mans, τον προπομπό για την είσοδο του στις 24 ώρες του Le Mans του επόμενου έτους, ενώ πλέον έχει κερδίσει και σε μια ιταλική πίστα, «εντός έδρας».

Για την ιστορία, οι Rossi και Martin ξεκίνησαν τον αγώνα τους από την 3η θέση, καταφέρνοντας να περάσουν τους Lucas Legeret και Christopher Haase της Comtoyou Racing που ήρθαν δεύτεροι, αλλά και τους Jean-Baptiste Simmenauer και Thomas Neubauer της Team WRT, που ολοκλήρωσαν το βάθρο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi - Νέο έργο τέχνης προς τιμήν του στην Tavullia​

Παράλληλα συνεχίζονται οι εργασίες για το υπαίθριο μουσείο Route 46, αφιερωμένο στον "γιατρό"
Valentino Rossi Tavuglia art


Μετά την τοιχογραφία του Valentino Rossi που κοσμεί εδώ και καιρό την Tavullia στην οδό Via Borgo San Michele, όσοι κάνουν μια επίσκεψη στη γενέτειρα του Ιταλού θρύλου θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν ακόμη ένα νέο δημιούργημα προς τιμήν του.
Valentino Rossi

Το έργο του καλλιτέχνη Ettore Gambioli έχει διαστάσεις 4 x 3 μέτρα ενώ έχει περισσότερα από 500 κεραμικά κομμάτια, τα οποία με τη σειρά τους είναι τοποθετημένα σε μία μαρμάρινη βάση με μεταλλικό πλαίσιο. Το νέο αξιοθέατο προς τιμήν του “γιατρού” τοποθετήθηκε στον κεντρικό δρόμο στην είσοδο της πόλης έχοντας κατεύθυνση προς το Pesaro.

Επιπρόσθετα στην Tavullia συνεχίζονται οι εργασίες για το “Route 46”, ένα υπαίθριο μουσείο το οποίο θα μνημονεύει τα κατορθώματα του πολυπρωταθλητή Valentino Rossi και θα προσφέρει στους τουρίστες που επισκέπτονται την γενέτειρα του Ιταλού ακόμη μια ξεχωριστή εμπειρία.

Η δήμαρχος της Tavullia, Francesca Paolucci, δήλωσε: “Θέλουμε να εμπλουτίσουμε τους δρόμους όπου μεγάλωσε ο Valentino Rossi με έργα που θυμίζουν την εξαιρετική του καριέρα και τη σύνδεσή του με την περιοχή”
Valentino Rossi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – «Ειδική» τιμητική διάκριση από τη Brembo​



Το μόνο που μπορούσε να… σταματήσει το Valentino Rossi τα χρόνια που μεσουρανούσε στους αγώνες ήταν τα φρένα της Brembo, με την ιταλική εταιρεία να τον τιμά δεόντως.

Όσες εταιρείες στήριξαν τον «Γιατρό» κατά τη διάρκεια της καριέρας του, αν μη τι άλλο είδαν τις πωλήσεις τους να παίρνουν την ανιούσα, επομένως είναι φυσικό τώρα που απέχει από τους αγώνες να τον τιμούν δεόντως. Κάπως έτσι, μια εταιρεία που μας είναι γνωστή για μερικά από τα πιο αποτελεσματικά και εστιασμένα στην απόδοση συστήματα πέδησης, η Brembo έχει διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην επιτυχία της καριέρας του Rossi, καθώς κυριολεκτικά κάθε αγωνιστική του μοτοσυκλέτα ήταν εξοπλισμένη με φρένα από την ιταλική εταιρεία.

Με την ευκαιρία του GP του San Marino στο Misano λοιπόν, η Brembo απένειμε στον Valentino Rossi ένα ειδικό, χειροποίητο βραβείο για να τιμήσει την επιτυχημένη αγωνιστική του καριέρα. Στο εν λόγω βραβείο, χρησιμοποιήθηκαν εξαρτήματα από την πρώτη αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Rossi το 1996.

Ομοίως, περιλαμβάνει επίσης εξαρτήματα από την τελευταία αγωνιστική μοτοσυκλέτα του, τη Yamaha YZR-M1, την οποία οδήγησε στον τελευταίο του αγώνα στη Valencia το 2021.
Brembo46b.jpg

Σχολιάζοντας την τελετή, ο διευθύνων σύμβουλος της Brembo, Daniele Schillaci, δήλωσε: «Είναι τιμή για εμάς που μπορούμε να του απονείμουμε αυτό το μοναδικό τρόπαιο, το οποίο υπογραμμίζει τον άρρηκτο δεσμό του με την Brembo. Ευχαριστώ τον Valentino εκ μέρους της εταιρείας που ήταν πάντα μαζί μας και που μας επέτρεψε να φέρνουμε συνεχή καινοτομία σε κάθε τύπο σπορ μοτοσυκλέτας με τον οποίο έχει αγωνιστεί και κερδίσει.»

Η αγωνιστική καριέρα του Valentino Rossi άλλωστε, είναι μια από τις σπουδαιότερες του χώρου. Έχοντας ολοκληρώσει 432 Grand Prix, ο Rossi συγκέντρωσε πάνω από 6.350 βαθμούς. Μόνο στην κατηγορία MotoGP, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου 89 φορές και συνολικά κέρδισε 115 αγώνες σε όλη την καριέρα του.

Ποτέ δεν χρησιμοποίησε άλλο σύστημα πέδησης εκτός από της Brembo, με κάποιες ενδιαφέρουσες εκτιμήσεις σχετικά με το πόσα πράγματα χρησιμοποίησε ο Ιταλός κατά τη διάρκεια της καριέρας του.

Η Brembo υπολογίζει ότι ο Rossi χρησιμοποίησε περισσότερους από 450 μπροστινούς ρότορες, περισσότερα από 1.000 τακάκια φρένων και περίπου 280 λίτρα υγρού φρένων σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η απίθανη συλλογή κρανών του Valentino Rossi [Βίντεο]​


0bc286d8ac9f16072f1cc759efd507bf_XL.jpg

Ο Valentino Rossi μας ξεναγεί με μια GoPro στο χέρι στη μοναδική συλλογή κρανών αναβατών από πολλά διαφορετικά αθλήματα που διαθέτει στο προσωπικό του μουσείο.

Για τον Valentino Rossi θα αρκούσαν τα κράνη που φόρεσε ο ίδιος στη διάρκεια της 25ετούς καριέρας του στο κορυφαίο επίπεδο (1996-2021) για να γεμίσουν ένα μουσείο, ωστόσο στον προσωπικό χώρο του Ιταλού πρωταθλητή βρίσκεται μια ακόμη πιο σπάνια συλλογή – δίπλα φυσικά στα δικά του κράνη, φόρμες και τρόπαια.

Σε όλα αυτά τα χρόνια που πέρασε αγωνιζόμενος, ο Rossi συνέλεγε κράνη σημαντικών αθλητών από διάφορους χώρους, από το MotoGP και το WorldSBK ως το MX και διάφορες αυτοκινητάδικες κλάσεις, όπως F1 και Rally.
Μεταξύ αυτών θα βρει κανείς κράνη θρύλων της F1 όπως οι Ayrton Sena και Nigel Mansel (προσωπικό ίνδαλμα του Rossi), κράνη σπουδαίων παλιών πρωταθλητών μοτοσυκλέτας όπως οι Angel Nieto και Kevin Schwantz, καθώς και πολλών άλλων αθλητών του χώρου της μηχανοκίνησης.

Ο Rossi μας ξεναγεί ο ίδιος με μια GoPro (και μια σκάλα!) ανά χείρας στις προθήκες της εκλεκτότατης συλλογής αυτής και μας τα συστήνει ένα προς ένα, ενίοτε συνοδευόμενα από την ιστορία του πώς τα απέκτησε. Διότι όλα αυτά τα κράνη του έχουν δοθεί από τους ίδιους τους αθλητές και τα περισσότερα φέρουν ιδιόχειρες αφιερώσεις των πρώην ιδιοκτητών τους – μη φανταστείτε δηλαδή πως πήγε κι αγόρασε ρέπλικες από τα μαγαζιά.

Όσο για το αν υπάρχει και κράνος Marc Marquez στην ειδική βιτρίνα με τους αναβάτες MotoGP, θα το ανακαλύψετε στο βίντεο που ακολουθεί.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Ένα λιγότερο εύηχο όνομα θα έχει από εδώ και πέρα η VR46 καθώς αλλάζει την Mooney με την Pertamina​

Τα λιπαντικά Pertamina γίνονται χορηγός της ομάδας του Rossi
MotoGP: Ένα λιγότερο εύηχο όνομα θα έχει από εδώ και πέρα η VR46 καθώς αλλάζει την Mooney με την Pertamina


Από το 2024 ο Marco Bezzecchi και ο Luca Marini θα φέρουν νέα χρώματα, γραφικά αλλά και όνομα ομάδας καθώς τα λιπαντικά Pertamina ανέλαβαν χορηγός τίτλου της ομάδας η οποία από εδώ και πέρα θα λέγεται “Pertamina Enduro VR46 Racing Team”.

Η σημερινή τους απόδοση στον αγώνα Sprint δεν αποτέλεσε έναυσμα για την συνεργασία αυτή καθώς η συμφωνία είχε ήδη κλείσει από τον περασμένο Αύγουστο και υπογράφθηκε σήμερα πριν τον αγώνα. Ωστόσο σίγουρα έκανε τα στελέχη της Pertamina να αισθάνονται πιο σίγουρα για την επιλογή τους, έως και ανυπόμονα καθώς το βάθρο θα μπορούσε να είχε δύο μοτοσυκλέτες της Pertamina σε μία πίστα που επίσης φέρει το όνομά της.

Αντιλαμβάνεται κανείς πως η Pertamina είναι αρκετά μεγάλος Όμιλος και η επιλογή της για μία τέτοια κίνηση γίνεται με στόχο την εδραίωσή της στο ευρύτερο κοινό.

Στο μεταξύ η συμφωνία που έκλεισε με την ομάδα του Rossi δεν είναι η συνήθης, διετούς διάρκειας αλλά τριετής με πρόβλεψη ανανέωσης. Το συμβόλαιο της VR46 με την Ducati λήγει στο τέλος της σεζόν του 2025 που σημαίνει πως η Pertamina αυξάνει το ρίσκο της διότι δεν γνωρίζει σε τι μοτοσυκλέτα θα έχει το όνομά της, την τελευταία σεζόν.
MotoGP: Ένα λιγότερο εύηχο όνομα θα έχει από εδώ και πέρα η VR46 καθώς αλλάζει την Mooney με την Pertamina


Η Yamaha έχει δηλώσει την πρόθεσή της να αναλάβει προμηθευτής της VR46 για να πάρει την απάντηση πως θα πρέπει να έχει γίνει ανταγωνιστική μέχρι τότε. Ο Rossi έχει ζήσει τα προβλήματα της Yamaha και δεν θέλει να τα μεταβιβάσει στους αναβάτες του, ούτε θέλει να ριψοκινδυνέψει την φήμη της VR46 ως έναν από τους καλύτερους τρόπους δημιουργίας νέων ταλέντων.

Μία συνεργασία με την Yamaha ή την Honda θα βοηθούσε ωστόσο τον νέο μεγάλο χορηγό της VR46 καθώς Yamaha και Honda κάνουν πωλήσεις εκατομμυρίων μονάδων στην Ινδονησία, έχουν μεγάλα εργοστάσια εκεί και φανατικό κοινό, που η ταύτιση θα είναι καλύτερη με μία μοτοσυκλέτα των δύο ιαπωνικών εργοστασίων, αντί της Ducati.
Έχουν ανάγκη να δείξουν πως τα λιπαντικά τους μπορούν να αντέξουν σε αγωνιστικές συνθήκες και όχι μόνο στα δίκυκλα των δρόμων της Ινδονησίας - Αυτό δεν σημαίνει πως οι Ducati της VR46 θα τα χρησιμοποιούν και στα αλήθεια...


MotoGP: Ένα λιγότερο εύηχο όνομα θα έχει από εδώ και πέρα η VR46 καθώς αλλάζει την Mooney με την Pertamina


Σε δήλωσή του, στέλεχος της Pertamina τόνισε πως τους ενδιαφέρει το ιταλικό κοινό αλλά και το κοινό της Ινδονησίας οπότε δεν αποκλείεται να θέλει ο Όμιλος να πραγματοποιήσει και ένα μεγαλύτερο άνοιγμα στην αγορά της Ευρώπης. Ιδιαίτερα αν δούμε αργότερα και το αυτοκίνητο του Rossi, στη νέα του αγωνιστική καριέρα, να ντύνεται με τα χρώματα της Pertamina.
Κλεισμένη συμφωνία από τον Αύγουστο που σήμερα υπογράφθηκε

Αυτό δικαιολογεί και την φημολογία πως το ύψος της νέας συμφωνίας εκτείνεται πολύ περισσότερο από το κόστος που είχε η Mooney. Αυτή είναι και ιδιαίτερα κερδισμένη βέβαια, καθώς η επιτυχία της ομάδας και το γεγονός πως βρισκόταν συνέχεια στις πρώτες θέσεις, έφερε και μία μεγαλύτερη προβολή από την προσδοκώμενη ή τουλάχιστον σύμφωνη με το πιο αισιόδοξο σενάριο.

Διότι όταν η Mooney μπήκε χορηγός, δεν διαφαινόταν η επιτυχία του Bezzecchi ή του Marini, ήταν απλά στην σφαίρα της ελπίδας γεγονός που περιορίζει το κόστος. Ο Rossi εξαργύρωσε λοιπόν την επιτυχία της ομάδας του και ταυτόχρονα την κλείδωσε και στον συν ένα χρόνο από την μεγάλη αλλαγή που έρχεται μπροστά του. Έπαιξε σωστά και αυτή την κίνηση με λίγα λόγια…



 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όλα θα τους τα μαζέψει ο ... μπαγασας ....! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP #Throwback - Η απίστευτη νίκη του Valentino Rossi στο Phillip Island το 2003​

af174b479e9d722bbb895c47f5ae9e48_XL.jpg

Μιας και χάσαμε λόγω καιρού τον αγώνα Sprint στο Phillip Island φέτος, ας πάμε πίσω... 20 χρόνια, όταν στην ίδια πίστα ο "Γιατρός" θα έδινε οδηγικό ρεσιτάλ.

Επρόκειτο για τον προτελευταίο αγώνα της σεζόν, όταν επιβλήθηκε στο Valentino Rossi ποινή 10 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα επειδή πέρασε το Marco Melandri υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας εξαιτίας της πτώσης του Troy Bayliss. Ο Rossi ενημερώθηκε για την ποινή του λίγους γύρους αργότερα, όταν προηγείτο από τον Loris Capirossi κατά τρία δευτερόλεπτα, όταν και έδειξαν στον Capirossi ότι ήταν ο πρωτοπόρος του αγώνα, παρόλο που είχε τον Rossi μπροστά του. Ο Valentino έπρεπε να προσθέσει άλλα 7 δευτερόλεπτα στο προβάδισμά του στον αγώνα για να μπορέσει να κερδίσει τον αγώνα, όπως και έκανε, φτάνοντας τα 10,392 δεύτερα από τον Loris.

Εντωμεταξύ, η επίμαχη προσπέραση φαίνεται πως ήταν ακούσια, με τον Rossi να μην γνωρίζει γιατί του επιβλήθηκε η ποινή, δηλώνοντας μετά τον αγώνα: «Έκανα την επίθεση μου και μετά από επτά ή οκτώ γύρους βλέπω στο ταμπλό μου στο πιτ «λιγότερα από 10», δεν κατάλαβα τι σήμαινε, ώσπου στον επόμενο γύρο είδα το «P8». Λέω στον εαυτό μου «τι έγινε;» Αφού σκέφτηκα μια κίτρινη σημαία, δεν θυμάμαι να... είδα καμία σημαία.» Σημειωτέο δε, όταν ο Loris Capirossi συνειδητοποίησε τι είχε συμβεί, αποφάσισε και αυτός να αγωνιστεί όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να σώσει τη νίκη, προσπαθώντας να πιάσει τον Ιταλό συμπατριώτη του αλλά δίχως αποτέλεσμα καθώς ήταν πολύ αργά.

Μετά τον τερματισμό στο βάθρο, ο Rossi είπε: «Δεν είχα πρόβλημα με τους βαθμούς, οπότε έκλεισα τα μάτια μου για τους τελευταίους 10 γύρους. Ποτέ πριν δεν έκανα αγώνα στο100%. Ίσως σήμερα είναι η πρώτη φορά. Ο αγώνας για μένα ήταν απίστευτος».

Για την ιστορία, το 2003 ο Rossi θα έπαιρνε το 3ο Παγκόσμιο Τίτλο του στην κατηγορία του MotoGP.

Μπορείτε να δείτε όλο τον αγώνα του 2003 στο Phillip Island στο ακόλουθο video.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Valentino Rossi ανεβαίνει επίπεδο - Στο rookie test του Μπαχρέιν με το πρωτότυπο LMP2 Oreca 07​

Με απώτερο σκοπό να αγωνιστεί την επόμενη χρονιά στην κατηγορία Hypercar με το BMW M Hybrid V8
motomag O Valentino Rossi στο rookie test του Μπαχρέιν με το πρωτότυπο LMP2 Oreca 07


Ο Valentino Rossi για πρώτη φορά στην καριέρα του θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός πρωτότυπου αγωνιστικού της κατηγορίας LMP2, με τον Ιταλό να λαμβάνει μέρος στο rookie test του WEC στο Μπαχρέιν με το Oreca 07 της WRT.

Ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP, μετά την ολοκλήρωση του 8ωρου αγώνα αντοχής στο Μπαχρέιν ο οποίος αποτελεί τον τελευταίο γύρο της σεζόν του 2023 στο WEC, θα λάβει μέρος στο rookie test του θεσμού το οποίο θα γίνει στην ίδια πίστα την Κυριακή 5 Νοεμβρίου. Ο Ιταλός σουπερστάρ δεν θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3, αλλά θα έχει την ευκαιρία για πρώτη φορά να οδηγήσει το πρωτότυπο κατηγορίας LMP2 Oreca 07 της WRT.
Rossi


Ο λόγος πίσω από αυτό το τεστ είναι συγκεκριμένος για τον Ιταλό, να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ώστε να είναι έτοιμος να μεταπηδήσει την επόμενη χρονιά στη μεγάλη κατηγορία Hypercar. Άλλωστε ο Rossi έχει δηλώσει πως όνειρο του είναι να αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Le Mans στην κορυφαία κατηγορία, και αυτό φαίνεται πως θα συμβεί λίαν συντόμως με την ομάδα της BMW και συγκεκριμένα με το νέο BMW M Hybrid V8.

O Valentino Rossi ανέφερε για το επερχόμενο τεστ: “Είμαι πολύ χαρούμενος που δοκιμάζω ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP2 για πρώτη φορά, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία που μου δίνεται από την WRT, καθώς έχουμε σχέδια να δοκιμάσω το BMW Hypercar στο μέλλον. Επομένως, πριν το δοκιμάσω, νομίζω ότι είναι καλή εμπειρία να δοκιμάσω το πρωτότυπο LMP2 καθώς είναι παρόμοιο όσον αφορά στην κάθετη δύναμη (downforce) που χρησιμοποιεί με το κοστούμι και τις αεροτομές του. Θα είμαι στο Μπαχρέιν για να παρακολουθήσω τον τελευταίο αγώνα της σεζόν και καθώς ελπίζω να αγωνιστώ στο WEC στο μέλλον, θα είναι καλό να κατανοήσω την ατμόσφαιρα και τη δομή του”.
Rossi
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αϊντε μπρε! .... μπας και σε δούμε στο Nascar που είναι το προ-τελευταίο αντρικό προπύργιο αφου στο Isle of Man .... δεν πατάς ...! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi Unlimited Collection: Μια συλλογή που δεν πρέπει να χάσετε​

Τα t-shirt με τα οποία πανηγύριζε ο Ιταλούς τους τίτλους του​


Τα 9 συλλεκτικά t-shirts είναι αυτά με τα οποία ο Valentino Rossi πανηγύριζε όταν κατακτούσε τους τίτλους του

«Αποφασίσαμε μετά από πολύ καιρό να δημιουργήσουμε τις μπλούζες που φόρεσα όταν πανηγύριζα του εννέα τίτλους στα Grand Prix και να δώσω την ευκαιρία σε όλους τους θαυμαστές μου να τα αποκτήσουν». Αυτή ήταν η δήλωση του Valentino Rossi για την σειρά των επετειακών t-shirt που το κάθε ένα εξιστορεί τα κατορθώματα του GOAT.
Valentino Ross collectable tshirts 9 champions 2

Τα 9 t-shirt θα πωλούνται σε ειδική συσκευασία με τα γραφικά του που δημιουργήθηκαν για κάθε ένα από τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Θα συνοδεύονται από άλμπουμ με αδημοσίευτες φωτογραφίες της εκάστοτε χρονιά. Θα υπάρχει επίσης QR code για να μπορεί ο κάτοχος του t-shirt να δει την αφήγηση του Valentino Rossi για την ιδέα της δημιουργία των γραφικών, για τους πανηγυρισμούς και της πορείας προς τον τίτλο.
Valentino Ross collectable tshirts 9 champions 6

Η "Valentino Rossi Unlimited Collection" είναι ένα project που οραματίζεται τη δημιουργία αποκλειστικών εμπειριών και προϊόντων που εξιστορούν και θυμίζουν σε όλους τους θαυμαστές του την θρυλική καριέρα του Valentino.

Η τιμή του κάθε ενός είναι 180 ευρώ. Περισσότερα δείτε εδώ.

Πηγη https://2wo.gr

Περι ορεξεως τραχανοπιτα ooops
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Θα αναμένω το φουλ σετακι ... σωβρακο-φανελας να βγάλει ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η VR46 σε διαβουλεύσεις για να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha από το 2025!​

Με την μία από τις δύο μοτοσυκλέτες να είναι εργοστασιακών προδιαγραφών
motomag Η VR46 σε διαβουλεύσεις για να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha από το 2025


Οι δεσμοί Rossi – Yamaha δεν κρύβονται έστω και αν ο πολυπρωταθλητής καταφέρνει να τους κρατά σε επαγγελματικό επίπεδο τις περισσότερες φορές. Αυτό αφορά και τις κατά καιρούς δηλώσεις οι οποίες ανέφεραν πως η ομάδα του στο MotoGP VR46 θα αφήσει την Ducati ώστε να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha.

Η Yamaha μετά την αποχώρηση της RNF από τις αγκάλες της έμεινε χωρίς δορυφορική ομάδα και αυτό είχε αρκετές επιπτώσεις κυρίως σε αγωνιστικό επίπεδο καθώς δεν υπήρχαν αρκετά δεδομένα ώστε η M1 να είναι ανταγωνιστική με ότι αυτό συνεπάγεται.

Σε πολλά GP είδαμε τους ανθρώπους του ιαπωνικού εργοστασίου να προσεγγίζουν κάποιες ομάδες ώστε να βολιδοσκοπήσουν την κατάσταση όσον αφορά το μέλλον τους ως δορυφορικές ομάδες, με το μεγαλύτερο φλερτ να γίνεται στην ομάδα του Valentino Rossi καθώς ο Ιταλός αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών.

Ο team manager της VR46, Alessio Salucci διαβεβαίωσε πολλές φορές πως η ομάδα θα μείνει πιστή στην Ducati τιμώντας το συμβόλαιο της μέχρι το τέλος του 2024 ωστόσο άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.
Η VR46 σε διαβουλεύσεις για να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha από το 2025

Νέα δημοσιεύματα κάνουν λόγω πως η Yamaha έχει έρθει σε συμφωνία με την VR46 ώστε το 2025 και 2026 η ομάδα του Ιταλού θρύλου του MotoGP να αποτελέσει την δορυφορική ομάδα των Ιαπώνων. Μάλιστα τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως η μία εκ των δύο μοτοσυκλετών θα είναι εργοστασιακών προδιαγραφών, ενώ ο Ισπανός αναβάτης της Moto2 Fermin Aldeguer φαίνεται να είναι αυτός που θα αποτελέσει το πρώτο βιολί της συγκεκριμένης ομάδας.

Αν τελικά δούμε αυτό το σενάριο να υλοποιείται τότε θα είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την Yamaha καθώς όχι μόνο θα αποκτήσει νέους οικονομικούς πόρους αλλά ταυτόχρονα θα καταφέρει να αποκτήσει πολύτιμα αγωνιστικά δεδομένα τα οποία της λείπουν εδώ και χρόνια.

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τωρα πλεον δεν προκειται ποτε μου να αγορασω ..... Υamaha ...! abcdefghgkTooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.238
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τωρα πλεον δεν προκειται ποτε μου να αγορασω ..... Υamaha ...! abcdefghgkTooth
Ναι ρε και ήσουν έτοιμος μπορώ να πω χαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχααααααα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi - Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Αυτοκινήτου (WEC) το 2024​

Ο πρώτος Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP που θα λάβει μέρος σε πλήρη σεζόν στο WEC
motomag Το επόμενο βήμα του Valentino Rossi στους αγώνες αυτοκινήτου


Ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi ανακοίνωσε πως το 2024 θα κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του στον κόσμο των αγώνων των τεσσάρων τροχών, με τον Ιταλό να μετακομίζει με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).

Ο 44χρονος πολυπρωταθλητής τα δύο τελευταία χρόνια αγωνιζόταν στον θεσμό GT World Challenge Europe αρχικά με ένα Audi R8 LMS GT3 Evo της WRT -2022- και στη συνέχεια με ένα BMW M4 GT3 ως εργοστασιακός οδηγός της BMW M Team WRT. O Rossi κατά διαστήματα δεν είχε κρύψει πως ήθελε να μεταπηδήσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, κάνοντας γνωστό ταυτόχρονα πως όνειρο του κάποια στιγμή είναι να αγωνιστεί στις 24 Ώρες του Le Mans στην κορυφαία κατηγορία LMP1.
Rossi


Αυτή τελικά η επιθυμία του Ιταλού θα γίνει πράξη καθώς από το 2024 ο Rossi θα αφήσει πίσω του την κατηγορία GT World Challenge Europe, μεταπηδώντας στην κατηγορία LMGT3 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC). O Valentino Rossi θα οδηγεί και την επόμενη χρονιά το BMW M4 GT3 της BMW M Team WRT ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν και οι υπόλοιποι οδηγοί οι οποίοι θα τον πλαισιώσουν.

Valentino Rossi:
"Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ στο WEC, είναι το επόμενο βήμα στον κόσμο των τεσσάρων τροχών για μένα, το να συμμετάσχω σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα. Είμαι χαρούμενος γιατί θα αγωνιστώ ξανά σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι μόνο στην Ευρώπη.”
Το επόμενο βήμα του Valentino Rossi στους αγώνες αυτοκινήτου


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi – Ο Marquez θα είναι πολύ επικίνδυνος​


1d7263afb7158902edfe115af69bfbf2_XL.jpg

Ο μεγαλύτερος αστέρας των αγώνων της τελευταίας 30ετίας μίλησε εκφράζοντας την άποψη του για τον #93 και την πιο ηχηρή μεταγραφή για το 2024 – Την μετάβαση στην Gresini Ducati

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση το γεγονός, ότι ο Valentino Rossi θεωρείται ακόμα ο σημαντικότερος αθλητής της ιστορίας των MotoGP, αφού έχει τα περισσότερα πρωταθλήματα από όλους τους αντιπάλους του, από την γένεση της κλάσης το 2002 μέχρι και σήμερα, ενώ υπήρξε ανταγωνιστικός μέχρι και το 2017 κάνοντας νίκες.

Η αντιπαλότητα του με τον Marc Marquez πλέον αγγίζει τα όρια του θρύλου με τους δύο αθλητές να μην τα έχουν βρει, από τα γνωστά συμβάντα του 2015...

Ωστόσο, τα εκατέρωθεν σχόλια από τον έναν για τον άλλο, δεν έχουν σταματήσει και, μετά από την μεταγραφή του Marquez στην Gresini Ducati, ο Rossi δεν παρέλειψε να κάνει σχόλιο -και ως ιδιοκτήτης ομάδας στα MotoGP, που θα έχει τον Marquez αντίπαλο της. «Η άφιξη του θα έχει πολύ ενδιαφέρον, ως προς το πως θα τον μανατζάρει η Ducati.

Ο Marc θα είναι πολύ επικίνδυνος και η ομάδα μας θα πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων» είπε ο Rossi, προφανώς μιλώντας ως προς την αθλητική παρουσία του Marquez και όχι κάτι άλλο.

O Rossi σχολίασε και την παραμονή του Marco Bezzecchi στην VR46, παρά το ότι συζητήθηκε η μεταγραφή του στην Pramac Ducati:

«Ελπίζαμε ότι η Ducati θα μας έδινε την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα (σ.σ. κάτι που ο Bezzecchi θα είχε στην Pramac), αλλά τελικά υπερασπιστήκαμε την θέση του Bezzecchi με τα δόντια μας. Παρόλα αυτά, ελπίζουμε ότι θα υπάρχει μικρή διαφορά μεταξύ της GP23 και της GP24, προσπαθώντας για το πρωτάθλημα με τον Bezz».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
25.769
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge - Βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]​

Ένα πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3 του στέρησε τη νίκη
motomag Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]


Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP, Valentino Rossi, ο οποίος συμμετείχε με την ομάδα της BMW M Team WRT μαζί με τους Dries Vanthoor και Nick Yelloly στον αγώνα αντοχής “Gulf 12 Hours” που πραγματοποιήθηκε στη Yas Marina Circuit λίγο έλειψε να κατακτήσει τη νίκη ωστόσο ένα μηχανικό πρόβλημα στην BMW MT GT3, του στέρησε το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ξεκινώντας από την τέταρτη θέση του grid, o Dries Vanthoor κατάφερε να πλασαριστεί στην τρίτη θέση, με τον Valentino Rossi να παίρνει τη θέση του πίσω από το τιμόνι της BMW M4 GT3 φτάνοντας στις εφτάμιση ώρες του αγώνα. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής ο οποίος είχε πάρει την πρωτοπορία (!) του αγώνα θα έβλεπε λίγο αργότερα τις ελπίδες για την κατάκτηση της νίκης στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να σβήνουν άδοηξα...

Κατά τη διάρκεια του pitstop αλλαγής οδηγού, ο Nick Yelloly ο οποίος θα έκανε το τελευταίο stint του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού της BMW M4 GT3, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο καταφέρνοντας ωστόσο να βγει στην πίστα στη δεύτερη θέση.

Ο Βρετανός οδηγός πίεσε όσο μπορούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα ωστόσο τερμάτισε 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους Luca Stolz, Mikael Grenier και Maro Engel της GroupM Racing Mercedes-AMG GT3 οι οποίοι πανηγύρισαν μια ανέλπιστη όπως φάνηκε νίκη.
Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]


Ο Valentino Rossi ο οποίος ετοιμάζεται την επόμενη χρονιά να αγωνιστεί με την BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), μετά το βάθρο στον αγώνα “Gulf 12 Hours” δήλωσε: "Στο τέλος, ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ο στόχος ήταν να ανέβουμε στο βάθρο και ήμασταν πολύ δυνατοί, πολύ γρήγοροι. Είχαμε έναν σχεδόν τέλειο αγώνα. Θα μπορούσαμε επίσης να είχαμε κερδίσει. Έτσι στο τέλος είμαστε λίγο στεναχωρημένοι γιατί νιώσαμε τη γεύση της νίκης, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού και χάσαμε κρίσιμα δευτερόλεπτα στο pitstop.

Αυτό είναι πολύ κρίμα γιατί τελικά χάσαμε 12 δευτερόλεπτα, ενώ αν δεν είχαμε το τεχνικό αυτό πρόβλημα θα είχαμε μια φανταστική μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αλλά όπως και να 'χει, είναι σπουδαίο, το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό, η ομαδική δουλειά ήταν όπως πάντα πολύ καλή και μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τον Dries και τον Nick. Είναι σπουδαίο να ολοκληρώνουμε τη σεζόν με ένα βάθρο. Είναι το έκτο βάθρο της σεζόν. Έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη φετινή σεζόν και για τη βελτίωση που είχα αγωνιστικά".

Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]
Valentino Rossi, Intercontinental GT Challenge – Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο στο Abu Dhabi με την BMW M Team WRT [VIDEΟ]



Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.154
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Να τρέχουν μονον γερμανικά μηχανήματα άντε και ένα ιταλικό και να χαλάει το ΒΜW του Ροσσι .... μεγάλη γκαντεμιά ....! facepalm 2 abcdefghgk
 
Top Bottom