User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Τί είδα άμεσα..
Η μοτοσικλέτα πήρε μπροστά με το τσικ και είχε καρφί ρελαντί!!!.
Εντός πόλεως.
1η-2α-3η ακόμα και με 1300 στροφές η μοτοσυκλέτα τσουλάει πολιτισμένα στην κίνηση χωρίς κόμπιασμα κι αν ανοίξεις φεύγει χωρίς κραδασμό/σκοτσάρισμα.Κυριλέ!!!
Πρίν έψαχνες το λεβιέ για να μην ακούγεται..
Σε πορεία:
Βούτυρο η λειτουργία της,ομαλή η κίνησή της.Ακούγεται καλύτερα και είναι πρόθυμη να ανοίξει..
Προ chip το έβλεπα.Δεν είχε αυτή τη διάθεση/σπιρτάδα.
Τώρα... χαρά Θεού.
Έγινε κι ένα συγκριτικό (μέτρηση/άνοιγμα) από εμένα μετά από βόλτα σε συγκεκριμένο ανοιχτό σημείο,συγκεκριμένη ώρα.
Μαμά:
Στο σημείο εκκίνησης ρολλαριστος με 2α και 2000 στροφές.. άνοιγμα όλες οι ταχύτητες μέχρι συγκεκριμένες στροφές
Έξοδος στο σημείο τέλους ???χλμ
Με chip:
Εκκίνηση όπως παραπάνω.
Έξοδος στο σημείο τέλους με περισσότερα των 20χλμ από τα ???!!!.
Η κίνηση/μέτρηση έγινε με ντεπόζιτο στο 1/3 με Avin Best 95άρα περίπου μιας εβδομάδας.
Παράθεση/Σύγκριση κατανάλωσης θα αναφερθεί αργότερα μιας και πρέπει να γράψω χιλιόμετρα.
Συμπέρασμα:
Α)Ο Γιάννης είναι επιστήμονας.-
β)Έπραξα λαμπρά!!!
γ)Η μοτοσικλέτα είναι πλέον όπως έπρεπε να είναι από πλευράς λειτουργίας για τα κυβικά της.
Ευχαριστώ τον φίλο Γιάννη για τις απαντήσεις σε κάθε απορία μου.Επίσης για τις συμβουλές πχ:λίπανση κινητήρα κλπ.
Δεν μου υποσχέθηκε,ούτε του ζήτησα,άλογα.Μου υποσχέθηκε ομαλή ροπή σε πιο ευρύ φάσμα στροφών και σωστότερη λειτουργία του κινητήρα.
Θα χαιρόμουν να έρθω Νάουσα ώστε τα παραπάνω να είναι "απτά" για όσους το επιθυμούν και κάνουν test drive την πομόνα μου.
Τέλος
Η εργασία έγινε στον φίλο κι εμπειρότατο μηχανικό Τούσση Ιωάννη στην Πρέβεζα ο οποίος και την συντηρεί ευλαβικά.
Η μοτοσικλέτα πήρε μπροστά με το τσικ και είχε καρφί ρελαντί!!!.
Εντός πόλεως.
1η-2α-3η ακόμα και με 1300 στροφές η μοτοσυκλέτα τσουλάει πολιτισμένα στην κίνηση χωρίς κόμπιασμα κι αν ανοίξεις φεύγει χωρίς κραδασμό/σκοτσάρισμα.Κυριλέ!!!
Πρίν έψαχνες το λεβιέ για να μην ακούγεται..
Σε πορεία:
Βούτυρο η λειτουργία της,ομαλή η κίνησή της.Ακούγεται καλύτερα και είναι πρόθυμη να ανοίξει..
Προ chip το έβλεπα.Δεν είχε αυτή τη διάθεση/σπιρτάδα.
Τώρα... χαρά Θεού.
Έγινε κι ένα συγκριτικό (μέτρηση/άνοιγμα) από εμένα μετά από βόλτα σε συγκεκριμένο ανοιχτό σημείο,συγκεκριμένη ώρα.
Μαμά:
Στο σημείο εκκίνησης ρολλαριστος με 2α και 2000 στροφές.. άνοιγμα όλες οι ταχύτητες μέχρι συγκεκριμένες στροφές
Έξοδος στο σημείο τέλους ???χλμ
Με chip:
Εκκίνηση όπως παραπάνω.
Έξοδος στο σημείο τέλους με περισσότερα των 20χλμ από τα ???!!!.
Η κίνηση/μέτρηση έγινε με ντεπόζιτο στο 1/3 με Avin Best 95άρα περίπου μιας εβδομάδας.
Παράθεση/Σύγκριση κατανάλωσης θα αναφερθεί αργότερα μιας και πρέπει να γράψω χιλιόμετρα.
Συμπέρασμα:
Α)Ο Γιάννης είναι επιστήμονας.-
β)Έπραξα λαμπρά!!!
γ)Η μοτοσικλέτα είναι πλέον όπως έπρεπε να είναι από πλευράς λειτουργίας για τα κυβικά της.
Ευχαριστώ τον φίλο Γιάννη για τις απαντήσεις σε κάθε απορία μου.Επίσης για τις συμβουλές πχ:λίπανση κινητήρα κλπ.
Δεν μου υποσχέθηκε,ούτε του ζήτησα,άλογα.Μου υποσχέθηκε ομαλή ροπή σε πιο ευρύ φάσμα στροφών και σωστότερη λειτουργία του κινητήρα.
Θα χαιρόμουν να έρθω Νάουσα ώστε τα παραπάνω να είναι "απτά" για όσους το επιθυμούν και κάνουν test drive την πομόνα μου.
Τέλος
Η εργασία έγινε στον φίλο κι εμπειρότατο μηχανικό Τούσση Ιωάννη στην Πρέβεζα ο οποίος και την συντηρεί ευλαβικά.