Aldebaran
new member
- Δημοσιεύσεις
- 287
- Ηλικία
- 42
- Περιοχή
- Σαλαμίνα
- Μοτοσυκλέτα
-
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure '05
- Όνομα
- Γιάννης
- Περιοχή
- Στον αστερισμό του Ταύρου.
Προσωπικά χρησιμοποιώ το σπρευ της denicol μια 5ετια τώρα. Λερώνει, αλλά ότι λερώνει, λαδωνει.
Παλαιότερα έβαζα λευκά σπρευ τα οποία δεν πιτσιλουσαν, αλλά διαπίστωσα ότι η αλυσίδα ήθελε τακτικά σφίξιμο που σημαίνει ότι η λίπανση δεν ήταν σωστή. Είχα τη ζάντα χαρτί και την αλυσίδα σωβρακο.
Αργότερα μου είπε γνωστός μηχανικός στον χώρο ότι η αλυσίδες με orings χρειάζονται γρασσο το οποίο να διεισδυει στα orings όταν η αλυσίδα δουλεύει, γιατί θερμενεται και διαστέλλεται και στην ουσία δεν υπάρχουν αυτολιπαινομενες αλυσίδες, δηλαδή με μόνιμο γρασσο στους συνδέσμους, αυτό είναι καθαρό marketing. Επομένως τα λευκά γρασσα, τα οποία έχουν συνήθως τεφλον και γίνονται κολλωδη, να μεν διατηρούν τον περιβάλλοντα χωρο σχετικά καθαρό αλλά δεν κάνουν καλή δουλειά στο θέμα της λίπανσης.
Στις αλυσίδες που δουλεύουν σε χρήση motocross και Enduro δεν έχουν orings και χρησιμοποιούν συνήθως λευκό γρασσο γιατι δουλεύουν μέσα στη λάσπη και το χώμα, επομένως το λευκό εκεί είναι προτιμότερο, άσε που αυτές οι αλυσίδες αντικαθιστανται σχετικά γρήγορα.
Πάντως @Σάββας θα συμφωνήσω με τον @apache γιατι το WD40 ως υπερδιεισδυτικό που είναι ναι μεν καθαρίζει την αλυσίδα αλλά ταυτόχρονα εισχωρεί και μέσα στα orings με αποτέλεσμα να δυαλυει το γρασσο που έχουν. Και το κακό είναι ότι αν μετά τον καθαρισμό με WD40, στα καπάκια λιπανεις την αλυσίδα τότε δε θα μπει ποτέ γρασσο εκεί μέσα, που αυτή είναι η ουσία της λίπανσης.
Προσωπικά χρησιμοποιώ παραφινελαιο για καθάρισμα το οποίο είναι ότι πιο safe υπάρχει και κάνει και καλή δουλειά.
Με αυτό επίσης βγάζω κολλημένα γρασσα και βρωμιές, ψεκαζω το μοτέρ με παραφινελαιο πριν το πλύνω, καθαρίζω εξατμίσεις, μοχλικα, πίσω αναρτήσεις και γενικά δύσκολα σημεία και είναι και φτηνό, μόνο 5 ευρώ το λίτρο το οποίο θα σε βγάλει σίγουρα 6 μήνες. Το βάζω και στο φαγητό καμιά φορά
Το παίρνω από φαρμακείο.
Παλαιότερα έβαζα λευκά σπρευ τα οποία δεν πιτσιλουσαν, αλλά διαπίστωσα ότι η αλυσίδα ήθελε τακτικά σφίξιμο που σημαίνει ότι η λίπανση δεν ήταν σωστή. Είχα τη ζάντα χαρτί και την αλυσίδα σωβρακο.
Αργότερα μου είπε γνωστός μηχανικός στον χώρο ότι η αλυσίδες με orings χρειάζονται γρασσο το οποίο να διεισδυει στα orings όταν η αλυσίδα δουλεύει, γιατί θερμενεται και διαστέλλεται και στην ουσία δεν υπάρχουν αυτολιπαινομενες αλυσίδες, δηλαδή με μόνιμο γρασσο στους συνδέσμους, αυτό είναι καθαρό marketing. Επομένως τα λευκά γρασσα, τα οποία έχουν συνήθως τεφλον και γίνονται κολλωδη, να μεν διατηρούν τον περιβάλλοντα χωρο σχετικά καθαρό αλλά δεν κάνουν καλή δουλειά στο θέμα της λίπανσης.
Στις αλυσίδες που δουλεύουν σε χρήση motocross και Enduro δεν έχουν orings και χρησιμοποιούν συνήθως λευκό γρασσο γιατι δουλεύουν μέσα στη λάσπη και το χώμα, επομένως το λευκό εκεί είναι προτιμότερο, άσε που αυτές οι αλυσίδες αντικαθιστανται σχετικά γρήγορα.
Πάντως @Σάββας θα συμφωνήσω με τον @apache γιατι το WD40 ως υπερδιεισδυτικό που είναι ναι μεν καθαρίζει την αλυσίδα αλλά ταυτόχρονα εισχωρεί και μέσα στα orings με αποτέλεσμα να δυαλυει το γρασσο που έχουν. Και το κακό είναι ότι αν μετά τον καθαρισμό με WD40, στα καπάκια λιπανεις την αλυσίδα τότε δε θα μπει ποτέ γρασσο εκεί μέσα, που αυτή είναι η ουσία της λίπανσης.
Προσωπικά χρησιμοποιώ παραφινελαιο για καθάρισμα το οποίο είναι ότι πιο safe υπάρχει και κάνει και καλή δουλειά.
Με αυτό επίσης βγάζω κολλημένα γρασσα και βρωμιές, ψεκαζω το μοτέρ με παραφινελαιο πριν το πλύνω, καθαρίζω εξατμίσεις, μοχλικα, πίσω αναρτήσεις και γενικά δύσκολα σημεία και είναι και φτηνό, μόνο 5 ευρώ το λίτρο το οποίο θα σε βγάλει σίγουρα 6 μήνες. Το βάζω και στο φαγητό καμιά φορά
Το παίρνω από φαρμακείο.