Έρχεται το Suzuki V-Strom 800 με μπροστινό τροχό 19 ιντσών

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Η Suzuki δεν το έχει ανακοινώσει επίσημα ακόμα, αλλά του χρόνου είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν δύο εκδόσεις του V-Strom 800

Το V-Strom 800DE, είναι ένα καθαρόαιμο adventure, με μπροστινό τροχό 21 ιντσών. Σε λίγους μήνες όμως θα είναι διαθέσιμο και με μπροστινό τροχό 19 ιντσών. Θα ονομάζεται V-Strom 800 και οι πρώτες ενδείξεις της άφιξής του χρονολογούνται από τον Μάιο, όταν οι Ιάπωνες κατέθεσαν αιτήσεις πιστοποίησης για τρία μοντέλα στο California Air Resources Board (CARB), στον οργανισμό που ασχολείται με τις εκπομπές ρύπων. Μαζί με το V-Strom 800DE (DL800DE RC) παρουσιάστηκε ένα ακόμη με όνομα «DL800 RQ».

Τα δεδομένα δείχνουν ότι το νέο V-Strom 800, θα είναι η έκδοση δρόμου, με χυτή ζάντα 19 ιντσών μπροστά και tubeless ελαστικό διαστάσεων 110/80. Το μεταξόνιο παρουσιάζεται πιο κοντό, 1514 mm αντί για 1570 mm, ενώ η μοτοσυκλέτα θα είναι ελαφρύτερη κατά 7 κιλά (223 κιλά αντί για 230).
Θα έχει επίσης στενότερο τιμόνι που θα μειώνει το πλάτος της μοτοσυκλέτα στα 904 χιλιοστά αντί για τα 975 του DE και θα έχει 63,5 χιλιοστά ψηλότερο ανεμοθώρακα.

Μια κίνηση που συνάδει με την απόφαση της Suzuki να έχει διαθέσιμο το V-Strom 1050 σε δύο εκδόσεις. Με μπροστινό τροχό 21 ιντσών με σαμπρέλα (έκδοση DE) και 19 ιντσών με χυτή ζάντα και tubeless ελαστικό για την «βασική»

Διέρρευσαν επίσημα έγγραφα​


Πηγή:2wo

 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki V-Strom 800: Νέα φτηνότερη έκδοση – Οι πρώτες φωτογραφίες​

Με αλουμινένιους χυτούς τροχούς, 19 ιντσών εμπρός
1


Όπως δείχνουν φωτογραφίες που προέρχονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες έγκρυσης τύπου της Αυστραλίας, το νέο V-Strom 800, με 19 ιντσών μπροστινό τροχό και πιο προσανατολισμένο στην ασφάλτινη χρήση, έρχεται για να συμπληρώσει την γκάμα των on-off της Suzuki στη μεσαία κατηγορία.
Όπως σας είχαμε γράψει πριν λίγους μήνες, η Suzuki είχε καταθέσει έγγραφα στους αρμόδιους φορείς σε Καλιφόρνια, Ελβετία αλλά και Αυστραλία προκειμένου να πάρει την απαραίτητη έγκριση τύπου για το νέο V-Strom 800, το οποίο δεν θα έχει δίπλα του το “DE” (Dual Explorer).
2

Από εκεί, και πιο συγκεκριμένα τη μακρινή Αυστραλία, έρχονται και οι πρώτες φωτογραφίες της νέας έκδοσης, που η Suzuki έχει καταχωρήσει ως μοντέλο 2024, επομένως αναμένουμε να είναι διαθέσιμο μέχρι την άνοιξη του ερχόμενου έτους. Ο κινητήρας θα είναι ο ίδιος δικύλινδρος εν σειρά των 776 κυβικών που χρησιμοποιούν τα V-Strom 800 DE και GSX-8S. Συνεπώς, δεν περιμένουμε να έχει μεγάλες αλλαγές στην απόδοση διατηρώντας την μέγιστη τιμή των 83 ίππων στις 8.500 στροφές και των 8 χιλιογραμμόμετρων ροπής στις 6.800 στροφές.
Αυτό που βλέπουμε στις πρώτες φωτογραφίες του V-Strom 800, είναι ο μικρότερος μπροστινός τροχός των 19 ιντσών, αλλά και το γεγονός ότι τα στεφάνια και οι ακτίνες του DE έχουν αντικατασταθεί με αλουμινένιους τροχούς με μπράτσα. Ακόμη, η ζελατίνα φαίνεται να είναι ψηλότερη από αυτή του DE, προσφέροντας καλύτερη προστασία από τον αέρα – όχι ότι είναι ένας τομέας που πάσχει τώρα το DE, όπως διαπιστώσαμε και στην δοκιμή του, φτάνοντας μέχρι την Ρουμανία μαζί του για τις ανάγκες του MEGA TEST 2023. Τέλος, βλέπουμε ότι απουσιάζει η προστασία στο κάτω μέρος του κινητήρα, τουλάχιστον σε στις συγκεκριμένες φωτογραφίες.

Σύμφωνα με τα έγγραφα, το νέο V-Strom 800 θα είναι 7 κιλά ελαδρύτερο από την έκδοση DE, που σημαίνει ότι θα σταματάει την ζυγαριά στα 223 γεμάτα ονομαστικά κιλά – αντί για τα 230 του DE.
3

Η Suzuki αναμένεται να “προικίσει” το V-Strom 800 με μικρότερης διαδρομής αναρτήσεις, κάτω από τα 200mm. Αυτό θα μειώσει τόσο το μεταξόνιο στα 1.515mm από τα 1.570mm, όπως και το ύψος της σέλας που θα βρεθεί στην περιοχή των 800mm, από τα 855mm που είναι στο DE. Από τις φωτογραφίες δεν είναι ξεκάθαρο αν οι αναρτήσεις θα είναι ρυθμιζόμενες ή όχι.

Η Suzuki μέχρι πρότινος δεν είχε τόσο έντονες διαφορές στα μοντέλα της, με τις XT εκδόσεις των 1050 και 650 να έχουν ακτινωτούς τροχούς, χωρίς ωστόσο διαφορετική διάμετρο μπροστινό τροχό ή μεγάλες αλλαγές στα περιφερειακά. Πρώτη φορά που διαχώρισε τόσο έντονα τις δύο εκδόσεις των V-Strom ήταν το 2023 με το 1050, ενώ τώρα όπως φαίνεται θα κάνει το ίδιο και για το 800. Η τιμή του νέου V-Strom 800 δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί όμως κρίνοντας από τις αντίστοιχες εκδόσεις του 1050, πιθανότατα η νέα έκδοση θα είναι φθηνότερη από το V-Strom 800 DE.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki V-Strom 800SE / RE 2024 – Για τους πιο «ασφάλτινους»​
















Παρουσιάστηκε και η πιο «ήπια» έκδοση του V-Strom 800, που περιμέναμε εδώ και καιρό, με εμπρόσθιο τροχό 19 ιντσών και προσανατολισμένο περισσότερο στην χρήση δρόμου.

Το ότι θα παρουσιαζόταν μία πιο «δρομίσια» έκδοση του V-Strom 800DE, ήταν βέβαιο, μετά από πολλαπλά ρεπορτάζ, αλλά και επίσημες δηλώσεις από μέρους της Suzuki. Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πλέον πραγματικότητα: Το νέο Suzuki V-Strom 800 SE, ή RE, όπως το αναφέρουν οι Άγγλοι, παρουσιάστηκε ήδη. Το πώς ακριβώς θα ονομάζεται, μένει να διευκρινιστεί, καθώς τα δύο πιθανά ακρωνύμια του σημαίνουν «Road Explorer» ή «Street Explorer».

Το μοντέλο έχει την ειδοποιό διαφορά, της χρήσης εμπρός τροχού διαμέτρου 19 ιντσών, συνδυαζόμενο με πίσω τροχό 17 ιντσών, ενώ οι ζάντες είναι πλέον αλουμινένιες, χυτές και όχι ακτινωτές. Τα ελαστικά είναι επίσης νέα, διαστάσεων 110/80-19’’ εμπρός και 150/70-17’’ πίσω, ενώ και οι αναρτήσεις έχουν αλλαγές με μείωση των διαδρομών τους στα 150 χιλιοστά, εμπρός και πίσω. Το εμπρός πιρούνι ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, ενώ το αμορτισέρ έχει ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς.

Το ύψος σέλας έχει μειωθεί, στα 825 χιλιοστά, αντί 855 της DE έκδοσης, ενώ άλλες αλλαγές έχουν ως εξής: Οι εμπρός δαγκάνες φρένων είναι πλέον 4πίστονες, ακτινικής τοποθέτησης για ισχυρότερο φρενάρισμα στο δρόμο, η ζελατίνα είναι φαρδύτερη και ψηλότερη σε σχέση με την DE έκδοση, ενώ παράλληλα ρυθμίζεται σε ένα εύρος 15 χιλιοστών, ενώ το τιμόνι είναι χαμηλότερο κατά 13 χιλιοστά, στενότερο κατά 15 χιλιοστά και τοποθετημένο 23 χιλιοστά πιο μπροστά. Τα μαρσπιέ είναι πλέον αλουμινένια αντί για ατσάλινα, τοποθετημένα 7 χιλιοστά ψηλότερα και 14 χιλιοστά πιο πίσω, σε σχέση με το DE μοντέλο.

Παράλληλα, το SE/RE μοντέλο αποχωρίζεται τις χούφτες, το προστατευτικό ψυγείου και την ποδιά προστασίας του κινητήρα. Το βάρος του, ανακοινώνεται στα 223 κιλά. Ο κινητήρας παραμένει όμοιος με αυτόν του 800DE, με απόδοση 83-85 ίππων (αναμένουμε επιβεβαίωση για την χώρα μας) και ροπή στα 8 kgm. Στα ηλεκτρονικά, θα συναντήσουμε τις χαρτογραφήσεις ισχύος A-B-C της Suzuki, Quickshifter, υποβοήθηση εκκίνησης και σέρβο λειτουργία μίζας, Traction Control σε 3 επίπεδα με επιλογή απενεργοποίησης, αλλά και ABS με δύο επίπεδα επεμβατικότητας.

Η νέα έκδοση Suzuki V-Strom 800SE/RE έχει ανακοινωθεί σε χαμηλότερη τιμή, από το 800DE, σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές – περιμένουμε επίσημη ενημέρωση και για την Ελλάδα.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τα φρένα πρέπει να σκοτώνουν πάντως.
4πιστονες ακτινικές Cool
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το δείξα σε ένα φίλο , μην μου το δείχνεις μου λέει νευριάζω ! Αχαχαχχα
Όλοι cf 800 θα πάρουμε Hammer Smash
 

ibar

new member
Δημοσιεύσεις
267
Ηλικία
49
Όνομα
ηλιας
Είχες κάνει τεστ Ραηντ το DE ,για πες δύο λόγια ρε φίλος
μοτεραρα
φρέναρες
ελαφρυ
αλλά οι αναρτήσεις αλλού για αλλού
σαν να η ηταν τελείως αρρύθμιστες η δεν συνεργάζονται...
πιο όμορφο το de
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το έχει φίλος !!! Το έχω οδηγήσει κάμποσες φορές
Για πες ,τι εντοπίσες σε σχέση με το touareg ;
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.708
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Για πες ,τι εντοπίσες σε σχέση με το touareg ;
Παιδιά το τουαρεγκ το πήρα λίγο με κλειστά μάτια , καθώς ότι Είχε βγει … είχα κάνει ένα τεστ ραιντ αλλά για λίγο και μέσα στην Αθήνα !
Παρόλα αυτά όσο περνάει ο καιρός μου αρέσει η μηχανή και όσο την μάθαινω μου αρέσει περισσότερο ! Είναι σε όλα τα τερέν πολύ καλή ! Στο επαρχιακό στροφιλικη δεν υπάρχει ! Στο χώμα δεν υπάρχει οι αναρτήσεις στο δρόμο δεν υπάρχουν και επίσης στην εθνική μέχρι τα 150 δεν έχει κραδασμούς ούτε στα χέρια ούτε στα πόδια . Από τα 150 ξεκινάνε να τους νιώθεις στα πόδια .
Σε σχέση με το cf moto που πχ απτά 120-125 αρχίζεις ξα τους νιώθεις στο τιμόνι !
Δεν ξέρω πλέον αν είμαι αντικειμενικός ή το τουαρεγκ γ@@@ει τόσο πολύ

Στο cf moto δεν μου άρεσε λίγο η αίσθηση του μπροστινού που μοιάζει κάπως ελαφριά και δεν σου αποπνέει κάπως εμπιστοσύνη ειδικά όταν ανοίγεις στην εθνική ! Παρόλα αυτά δεν έχει δείξει ασάφεια ! Επίσης ο ψεκασμός του έχει κάποια θεματάκια στο άνοιγμα του
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki V-Strom 800 DE Djebel – Σκληροτράχηλη έκδοση-αναφορά στο παρελθόν​









Βασισμένη στην ολοκαίνουργια 800άρα V-Strom και με μια επιλογή εξτρά εξοπλισμού που την κάνει ακαταμάχητη.
Στην Ιταλία, παρουσιάστηκε μια νέα έκδοση της Suzuki V-Strom 800DE, με το όνομα «Djebel», μια αναφορά στις DR600R και DR650R του παρελθόντος και στις συμμετοχές στο Dakar κατά την δεκαετία του 80. Οι εκδόσεις Djebel ήταν τότε οι «κορυφαίες» ως προς τον εκτός δρόμου προσανατολισμό που μπορούσε να αποκτήσει κανείς.

Η νέα V-Strom 800DE Djebel κοσμείται από μια ιδιαίτερη διχρωμία, και αυτή αναφορά στις παλαιότερες εκδόσεις με το ίδιο όνομα, ενώ όσον αφορά τον εξοπλισμό οι προσθήκες είναι στοχευμένες. Μιλάμε συγκεκριμένα για τελικό εξάτμισης Akrapovic από τιτάνιο με carbon απόληξη και ελαστικά Dunlop Trailmax Raid στις εργοστασιακές ακτινωτές ζάντες, για αύξηση των δυνατοτήτων κίνησης εκτός δρόμου. Από τις φωτογραφίες, φαίνεται ότι και η ζελατίνα είναι νέα, πιθανότατα αυτή του «δρομίσιου» V-Strom 800.

H τεχνική βάση της μοτοσυκλέτας είναι όμοια με αυτή της V-Strom 800DE, ενώ η τιμή της για την αγορά της Ιταλίας, ανακοινώθηκε στα 14.150 ευρώ.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Ωραίο αλλά το λογότυπο της Σουζούκι είναι σαν να το έφτιαξα εγώ σε αυτοκολητο Α4 σε εκτυπωτή φτηνιαρικο

Sent from my X19 using Tapatalk
 
Top Bottom