"Επισκευαί και Μετατροπαί - ΕΠΕ"

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.836
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Παιδιά καλησπερα

Μια απορία που είχα ξεχάσει...

Παρατήρησα πως το γρανάζι του εκκεντροφόρου δεν ειναι 100% ευθυγραμμισμένο με την εγκοπη στην κεφαλή...το Τ κάθεται σωστά στο κέντρο από το παραθυράκι στο καπάκι βολάν.

Με δεδομένο πως ο κινητήρας γυρνάει προς τα μπροστά, τότε αυτό σημαίνει πως το γρανάζι είναι "πίσω" κατά 1-2 δοντάκια περίπου.

Ο εκκεντροφορος είναι aftermarket, 3ο στάδιο. Να σημειωθεί πως δεν τον άλλαξα εγώ το είχα πάει μάστορα.

Ερώτηση 1) μήπως φταίει όταν αλλαζα δισκακια, που ίσως γυρισε η μηχανή λίγο;

Ερώτηση 2) πως στο καλό το φτιάχνω

Ερώτηση 3) μήπως το έκανε ο μάστορας "επίτηδες" λόγο του εκκεντροφορου; Να δουλέψει σωστά δηλαδή;
Από όσο θυμάμαι το δικό μου παπί… θα πω πως δεν είναι απαραίτητο να είναι 100% ευθυγραμμισμένο το σημάδι του γραναζιού με το σημάδι της κεφαλής.
Μπορεί οντως να είναι ένα κλικ πάνω ή κάτω απο το σημάδι.

Το μοτέρ δουλεύει κανονικά;
Αν ναι τότε μπορεί να είναι και έτσι το σωστό.
Αν όχι τότε ναι θέλει διόρθωση 1 δόντι.
Αν ήταν 2 δόντια και πάνω ή δεν θα δούλευε καθόλου ή μπορεί να χτύπαγε κάποια βαλβίδα στο πιστόνι.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Για μισό με ένα δόντι, θα δουλέψει οχι 100% σωστά μεν. Αν είναι 2 δόντια off τότε παίζει να μην πάρει καν μπρος το μοτερ.

Χθες το χρονισαμε νταν όπως πρέπει.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.836
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Για να είμαστε λιγάκι ακριβείς μισό δόντι δεν υπάρχει!

1, 2, κλπ…
Σορυ αλλά καταραμένη ocd!!!
Banging head
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Μισό δόντι που λέει ο λόγος.

Βέβαια δεν μπορείς να το πετύχεις ευκολα 100% γιατί ο εκκεντροφορος έχει και μια μικρή ελευθερία κίνησης.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Χθες ολόκληρα 1000χλμ από την αλλαγή κυλινδροπίστονου, οπότε ήτανε ευκαιρία να κάτσω να του κάνω ένα σέρβις και να κοιτάξω και τις βαλβίδες του προληπτικά.

Είπα να βάλω και λίγο ποιότητα στο έρμο πειραματόζωο μου αυτή τη φορά:



Θες να διασκεδάσεις και να ξεριζώνεις άσφαλτο; Polini είναι για σένα, ΠΑΜ!

Εντάξει, να βάλουμε ένα σωστό μια φορά επιτέλους. Η Polini έχει δεκαετίες δραστηριότητας (από το 1946 συγκεκριμένα) στην σχεδίαση ανταλλακτικών για σκούτερ και μικρά μοτέρ. Σίγουρα, πιο ακριβό σε αντίθεση με ένα no-name κινέζικο ιμιτασιόν, αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη.



Το τσοκ είναι πιο "απαλό", δεν χρειάζεται πολύ δύναμη (όπως τα ΟΚΟ/Sudco) για να τραβηχτεί και δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ τζόγο όσο είναι ανοιχτό ή κλειστό.



Πολύ καλύτερης ποιότητας κράμα στο σώμα του καρμπυρατέρ, και το φλαντζάκι στο καπάκι του slide είναι καλύτερο.



Το έβρισκα και σε 26/28, υπάρχει και σε μεγαλύτερης διαμέτρου σε 30/32 και 34. Υπερβολικά νούμερα, το 24mm είναι μια χαρά για 125 κυβικά, παραπάνω είναι υπερβολή ειδικά σε ημιπλακέ καρμπυρατέρ. Προφανώς είναι αντιγραφή του Keihin, η Polini το αναφέρει ως "Polini D24"

Ένα ακόμα στοιχείο είναι πως δεν έχει το power jet. Και καλύτερα δηλαδή, μιας και είναι παντελώς άχρηστο σε 4Τ μοτέρ, μπουκώνει άσκοπα τον κινητήρα. Οπότε μάζεψα τα συμπράγαλα μου και κατέβηκα στο μοτόρι.




Φρέσκο λαδάκι + φίλτρο...



Λοιπόν, το μοτέρ δεν καίει ΟΥΤΕ σταγόνα λάδι! Το έβλεπα και από το παραθυράκι ότι η στάθμη κατέβηκε ελάχιστα ως καθόλου σχεδόν. Και πράγματι το μονόλιτρο μπουκαλάκι γέμισε σχεδόν όλο.

Το είχα μια έγνοια μιας και ο κύλινδρος αυτός πρόκειται...για ρεκτιφιέ!



Ουσιαστικά ο iRacing κύλινδρος, είναι από το Suzuki Smash. Ένα 115αρι μοντέλο του οποίου το μοτέρ είναι σχεδόν ίδιο με το δικό μου. Η διαδρομή είναι ακριβώς η ίδια (55.2mm), ωστόσο ο κύλινδρος έχει 51mm διάμετρο και είναι 112cc, όπως φαίνεται και στην φωτό πάνω.

Αυτός τα ανοίγει σε τόρνο, τα κάνει 53.5mm και τα πακετάρει μαζί με ένα ημιμπομπέ πιστόνι. Οπότε, μέχρι στιγμής το ρεκτιφιέ δείχνει να κρατάει άριστα.

Λάδι 10W-40 (κλασσικά), μπουζί NGK, φίλτρο το γνήσιο.



Κοίταξα και τα διάκενα βαλβίδων, η εξαγωγής ήτανε λίγο off, ήθελε λίγο μικρότερο διάκενο. Το πέτυχα σωστά αυτή τη φορά, η εισαγωγής δεν ήθελε απολύτως τίποτα.

Έβγαλα και το παλιό καρμπ, τοποθέτησα το καινούριο:



Και πιο μαζεμένο σε διαστάσεις, χωράει άνετα εκεί μέσα.

Η κύλιση του slide είναι άριστη, και δεν κροταλίζει στο ρελαντί λόγο κενών που έχει όπως τα ΟΚΟ. Το ελατήριο έχει καλή σκληρότητα, ούτε *****ό να μην επαναφέρει σωστά το slide, ούτε και πολύ σκληρό είναι just όπως πρέπει.

Ευχάριστη έκπληξη πως πήρε απευθείας μπρος με μια μανιβελιά μόνο! Το άφησα λίγο να ζεσταθεί ξεκίνησαν τα όργανα...ασταθές ρελαντί, μπούκωνε λίγο στο άνοιγμα και γενικά "παρπάριζε" στις χαμηλές...οκ ζιγκλέρωμα...



Ακόμα και το λεκανάκι μαζί με την λαστιχιένα φλάντζα του είναι καλύτερης ποιότητας.



Λοιπόν, το κεντρικό ζιγκλέρ ήτανε #105 το οποίο είναι καλό.

Το pilot ήτανε #45 το οποίο είναι τεράστιο προφανώς. Το άλλαξα με ένα #32, αποδείχτηκε μικρό...δοκίμασα #38 αποδείχτηκε και αυτό μεγάλο.



Τα έχω και όλα διαθέσιμα απευθείας...

Μετά από δοκιμές το #35 φάνηκε να δουλεύει καλύτερα από όλα, με το βιδάκι αέρα στις 2 στροφές. Εντάξει, αυτού του τύπου καρμπυρατέρ (PWK γενικώς) δεν έχουν και την καλύτερη συμπεριφορά σε ρελαντί/χαμηλές αλλά χαλάλι, τουλάχιστον δεν μπουκώνει. Δεν είναι και ραπτομηχανή αλλά κρατάει ρελαντί χωρίς ιδιαίτερα θέματα.

Την βελόνα την κατέβασα μια θέση και δεν χρειάστηκε κάτι άλλο, δουλεύει καλά με αυτό το φίλτρο. Άφιλτρο δεν αποδίδει τόσο σωστά, έτσι όπως το ρύθμισα είναι ταμάμ.

Next: κεφαλή
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Λοιπόν, θα σας πω μια αλήθεια και ένα ψέμα για εμένα

1) Μου αρέσει η γαριδομακαρονάδα
και
2) Διακρίνομαι για την σταθερότητα απόψεων μου

Όσοι μου ξέρουν λίγο καλύτερα θα καταλάβουν απευθείας ποιο είναι ποιο, οπότε θα αφήσω τους υπόλοιπους να μαντέψουν.

Ξεκάθαρα το άθλημα της μετατροπής είναι διασκεδαστικό. Σίγουρα το Address (και το κάθε παπί) οδηγικά είναι όσο συναρπαστικά όσο το να περιμένεις στην ουρά του ΚΕΠ. Ωστόσο δεν παύει να είναι ένα καλό σχολείο για όποιον θέλει να μάθει έμπρακτα ορισμένα πράγματα περί μηχανολογίας.

Και που λέτε...καλό μωρέ το Polini αλλά εν τέλει το σούταρα με συνοπτικές διαδικασίες. Βρήκε καλύτερη χρήση σε ένα Crypton περί των 140 κυβικών. Ωραία, άρα τα PWK-ειδή δεν κάνουν. Τα ΡΕ, εεε έτσι και έτσι. Οπότε στράφηκα σε κάτι διαφορετικό...

Καταρχάς αυτό που σκόπευα να κάνω απαιτούσε και τον ρότορα...οπότε τον επανατοποθέτησα. Αυτή τη φορά όμως για να σιγουρευτώ πως δεν θα χάνει όπως πριν, έβαλα και μια κοκάλινη φλάντζα μαζί με νέες φλαντζούλες πάνω-κάτω. Δεν χάνει ούτε με σφαίρες τώρα.



Επίσης το κοκάλινο μέρος βοηθάει στο να μην διοχετεύεται η θερμότητα του κινητήρα προς την εισαγωγή. Γενικά καλό είναι να υπάρχει το συγκεκριμένο, δεν βλάπτει.

Να και ο νέος αντικαταστάτης!



Το Keihin PD24J...το κλασσικό τύπου GY6 125/150. Το συγκεκριμένο είναι υποπίεσης!

Κάνει ακριβώς ότι και ένα μηχανικό καρμπυρατέρ, απλώς με διαφορετικό τρόπο.

Και γιατί να μην πούμε μερικά λογάκια περί αυτής της "θαυματουργής" υποπίεσης;

Σε ένα μηχανικό καρμπυρατέρ, το slide και η βελόνα συνδέονται απευθείας με το χέρι του αναβάτη μέσω της ντίζας γκαζιού. Όταν ανοίγουμε το γκάζι, σηκώνεται το slide, μαζί με την βελόνα, και έτσι έχουμε τροφοδοσία μείγματος αέρα/καυσίμου στον κινητήρα.

Στα καρμπυρατέρ υποπίεσης, ή και CV (constant velocity, σταθερής ταχύτητας), η ντίζα γκαζιού καταλήγει σε μια πεταλούδα:


Το βιδάκι στο πάνω μέρος της, μας επιτρέπει να ρυθμίσουμε το ρελαντί του κινητήρα



Ουσιαστικά σε αυτό εδώ, το μοναδικό που ελέγχουμε με το χέρι μας είναι ο αέρας που εισέρχεται στον κινητήρα. Το δε slide βρίσκεται μπροστά από την πεταλούδα και στην πάνω μεριά του βρίσκεται μια μεμβράνη.

Ακριβώς πάνω από την μεμβράνη υπάρχει ένας κενός θάλαμος που επικοινωνεί με αυτή τη δίοδο στην πρόσοψη του καρμπ:



Όταν ο κινητήρας δουλεύει και το πιστόνι οδηγείται στο ΚΝΣ, δημιουργεί υποπίεση στην εισαγωγή. Αυτή η υποπίεση είναι υπεύθηνη για την αναρρόφηση του αέρα μέσα απο το καρμπυρατέρ, ο οποίος στην συνέχεια "τραβάει" προς τα πάνω την μεμβράνη.

Η μεμβράνη έπειτα σηκώνει και το slide του καρμπυρατέρ, μαζί με την βελόνα, και έτσι μπορεί και παρέχει και βενζίνη στον κινητήρα. Ουσιαστικά το καρμπυρατέρ υποπίεσης τροφοδοτεί τον κινητήρα με την ανάλογη ποσότητα μείγματος που χρειάζεται εκείνη την χρονική στιγμή. Όσο αυξάνουμε τις στροφές, τόσο μεγαλύτερη υποπίεση έχουμε οπότε και το slide σηκώνεται περισσότερο.

"Μετράει" καλύτερα την αναλογία μείγματος δηλαδή.

Σε γενικές γραμμές τα υποπίεσης είναι πιο προοδευτικά στο γκάζι τους, μιας και δίνουν αυτό που ζητά το μοτέρ και όχι απαραίτητα αυτό που θέλει ο αναβάτης. Για αυτόν τον λόγο είναι και πιο οικονομικά σε κατανάλωση, έχουν πιο γεμάτο τράβηγμα και δεν επιτρέπουν στο μοτέρ να σβήσει όταν σε χαμηλές στροφές ανοιχθεί απότομα το γκάζι.

Ωστόσο δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Στις ψηλές στροφές δεν είναι τόσο αποδοτικά όσο τα μηχανικά και δεν έχουν αυτή την άμεση απόκριση γκαζιού. Και αυτό γιατί μέχρι να "ανοίξει" η υποπίεση υπάρχει ένα μικρό lag. Ωστόσο για απλή χρήση, καλύπτουν άνετα τον αναβάτη που ζητά μια πιο πολιτισμένη και γεμάτη λειτουργία κινητήρα, έχοντας το γκαζάκι του ενώ παράλληλα παραμένει οικονομικό σε καύσιμα.

Επίσης δεν επηρεάζονται τόσο από τις υψομετρικές αλλαγές, μιας και η παροχή καυσίμου τους, εξαρτάται καθαρά στις διαφορές πιέσεων και όχι απλώς στο ύψος του slide όπως στα μηχανικά.

Και με αυτά, ας προχωρήσουμε στην εγκατάσταση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δωσε πονο Τασοοοοοοοοοοοο :cool:
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καταρχάς η μοναδική ντίζα που βρήκα να ταιριάζει στο συγκεκριμένο είναι από το Kymco Agility...



Μμμμναι...είναι λίγο μακρυνάρι αυτό το πράμα. Δεν πειράζει, θα την φέρω περιμετρικά...θα κάνει λίγο ταξιδάκι αλλά θα δουλέψει.

Θα ξεκινάει κλασσικά μέσα από το τιμόνι και θα πάει προς τα κάτω, από την μεριά του πολλαπλασιαστή:




Έπειτα θα χωθεί μέσα από το κενό μεταξύ κινητήρα και πλαισιού, δίπλα από το σωληνάκι αναθυμιάσεων:



Και θα έρχεται κάπως έτσι:



Και εν τέλει ήρθε στην ακριβώς σωστή θέση που την ήθελα!



Το καρμπυρατέρ θα κοιτάει ευθεία, και όχι πλάγια ή το οτιδήποτε μας και αυτή η θέση φαίνεται να τα χωράει όλα καλύτερα εκεί μέσα.

Εντάξει, εννοείται πως πριν μπουν τα πλαστικά τα συμμάζεψα όλα όσο πιο προσεγμένα γινόταν εκεί μέσα.




Το σωληνάκι καυσίμου εν τέλει το πέρασα πάνω από την κορυφή του καρμπυρατέρ (στο καπάκι υποπίεσης) για να μην προεξέχει τόσο, και του έβαλα και ένα νταϊράπ εκεί που κουμπώνει στο καρμπυρατέρ, για να κρατιέται σφιχτά.



Η ντίζα ταιριάζει άνετα μέσα από τα πλαστικά, την έφερα όσο πιο κοντά μπορούσα στον σκελετό αλλά παράλληλα να μην τραβιέται στο στρίψιμο του τιμονιού. Λίγο σκληρή στο άνοιγμα, αλλά δεν βλέποντας πως στην πεταλούδα έχει και έναν μικρό τζόγο (σε φυσιολογικά επίπεδα) αυτό σημαίνει πως δεν είναι τεντωμένη άτσαλα σε κάποιο σημείο.

Το καρμπυρατέρ παραμένει εντελώς ακίνητο στο ανοιγόκλειμα του γκαζιού και με το στρίψιμο του τιμονιού δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Δεν χρειάστηκε να αλλάξω τίποτα στα ζιγκλέρ του, μόνο το βιδάκι ρύθμισα μιση στροφή δεξιά (λίγο πιο φτωχό) και σήκωσα λίγο περισσότερο το ρελαντί.

Η βίδα ρελαντί μπορεί να ρυθμιστεί και επιτόπου με ένα μικρό κατσαβιδάκι όπως έβαλα τα σωληνάκια του, δεν σε εμποδίζει κάτι. All in all, είναι απλά εξαιρετικό! Γραμμικό γκάζι, όσο στροφάρει τόσο δίνει! Θυμίζει πολύ το injection στην δύναμη! Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που ζητούσα!

Για το τσοκ, το οποίο είναι ηλεκτρονικό, μπορώ να το συνδέσω στο διακοπτάκι on/off για τα φώτα που έχω. Άχρηστο είναι προς το παρόν, μιας και τα έκανα ξανά αυτόματα. Θα τραβήξω μια γραμμή από τον κεντρικό διακόπτη, και θα βρω φισάκι με 2 pin για να βάλω την υποδοχή του καρμπυρατέρ.

Ε, θα πατάς το διακοπτάκι και θα ενεργοποιεί το τσοκ. Καλοκαιριάζει τώρα βέβαια, οπότε δεν χρειάζεται ακόμα...

Βέβαια έχω μια απορία...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Έχει αυτά εδώ τα σωληνάκια:





Τα οποία ξεκινάνε από εδώ:



Για βαλβίδα εμπλουτισμού μου κάνει, αλλά όποιος ξέρει να μου ει με σιγουριά θα με βοηθούσε πολύ

Και αυτό εδώ τι φάση;



Η υπερχείληση είναι από την μπροστινή μεριά, αλλά έχει και αυτό εδώ το οποίο δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνει.

Γενικά any help?
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.290
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπας ειναι και για διχρονο μηχανακι το καρμπυρατερ ?... οποτε για το μιξαρισμα λαδιου ? ...cdefghigi
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.444
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Στην τελευταία φωτό είναι η είσοδος για το διχρονολαδο ....

Θύμησε μου ...δεν ήταν ψεκαστο το παπί σου;

Γιατί το έκανες καρμπ....;πάει καιρός και δεν....
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτό το καρμπυρατέρ για 4Τ ξέρω πως είναι...anyways, εφόσον δουλευει και έτσι αστο.

Ναι ψεκαστο ήτανε καααποτε, το καλοκαίρι 2022 το έκανα καρμπυρατέρ. Ο λόγος ήτανε πως η τρίτη (!!!) μονάδα ψεκασμου τα εκλασε και δεν εψηνα να πληρωσω παλι τα κερατα μου.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτή τη στιγμή το μηχανάκι έχει περί τα 137.000χλμ περίπου.

Πρώτη βλάβη ήτανε στα 40κατι χιλιάδες αν θυμάμαι, αλλαχθηκε με μεταχειρισμένο το οποίο κράτησε 5 μήνες....160€

Έπειτα πήγα σε καινουριο (300€) το οποίο κράτησε 2 χρόνια και με την σειρά του εμφάνισε και αυτό θέμα με ρεταρισμα. Είχαμε καθαρίσει σωληνακια, κοιτάξαμε ντεπόζιτο, καινουριο φίλτρο βενζίνης, αλλά δεν έκανε κάτι.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Βέβαια το σώμα, το μπεκ και τα μαμά συναφή τα έχω όλα ακόμα κρατημενα
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σήμερα είπα να δοκιμάσω το νέο μου απόκτημα



Το βρήκα από ίντερνετ και η αλήθεια είναι πως χρειαζόμουν ένα ντρέμελ. Εντάξει, σαφώς υπάρχουν και πολύ καλύτερα στην αγορά, αλλά το συγκεκριμένο για ερασιτεχνική χρήση θα είναι οπότε δεν ήθελα κάτι το σπουδαίο.

Και για πειραματόζωο θα πάρω το 18αρακι Mikuni...

To πριν:


Και το μετά!



Κάνει φοβερή δουλειά!



Εντάξει ήθελε λίγη ώρα μέχρι να περάσω όλο το σώμα του καρμπυρατέρ..αφού πρώτα το καθάρισα με λίγο σπρέι.


Ο φωτισμός δεν βοηθάει ιδιαίτερα αλλά you get the point







Για 50€ (49.50 για την ακρίβεια) φαίνεται άριστο.

Δεν περίμενα να γυαλίσει τόσο καλά.

Με αυτό θα τακτοποιήσω και την κεφαλή του μοτέρ και εσωτερικά και εξωτερικά όπως και να βγάλω την σκουριά από ορισμένα μέρη της εξάτμισης.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Και κάτι διαφορετικό...

Ωραία η μηχανολογία αλλά και η όψη είναι ένα άλλο κεφάλαιο. Όσο να ναι, υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο να οδηγάς ένα περιποιημένο οπτικά δίτροχο, σε σχέση με ένα...φαινομενικά παρατημένο!

Έχει μια άλλη χάρη ρε παιδί μου...και τα περιφερειακά είναι μέρος της όλης "ιστορίας", και σίγουρα δεν θα γλίτωναν από την τρέλα μου. Οπότε λοιπόν βάλθηκα πριν 2-3 μέρες να αλλάξω τα πλαστικά που ήτανε φάουλ...

Συγκεκριμένα, οι ουρές στο πίσω μέρος τους ήτανε σπασμένες και η ένωση έφυγε. Είναι ενιαία αυτά τα 3 στα περισσότερα μηχανάκια και στο δικό μου μετά από τόσα χρόνια λακούβες και δικάβαλα με άφησαν για σόλο καριέρα. Το είχα κάναν χρόνο έτσι έλεγα άστο μωρέ άλλη φορά...όπως και το ασημί φτερό το οποίο και είχε τοποθετηθεί όταν τράκαρα ως φθηνή λύση (μεταχειρισμένο).

Οπότε πιάστηκα:



Το φτερό ήτανε εύκολη υπόθεση μιας και αρκείται σε μόνο 3 βίδες για να συγκρατηθεί στην θέση του. Καθάρισα και βρωμιές που υπήρχαν εκεί μέσα. Τα πίσω πλαστικά όμως είναι μια άλλη ιστορία...



Για λυθούν πρέπει να βγάλεις ΚΑΙ το πίσω φανάρι αναγκαστικά! Το πίσω φανάρι βιδώνει με δυο σταυρωτές βίδες στο πλαίσιο (πίσω από το ντεπόζιτο) και παράλληλα βιδώνει ΚΑΙ στις ουρές. Και από πάνω του κουμπώνει και η ένωση.

Αλλά μιας και το είχα και λυμένο καθάρισα και σκόνες/βρωμιές δεκαετίας (και βάλε) που είχαν κάτσει μέσα στον σκελετό και έσφιξα ένα τικ παραπάνω (1/8) τις βίδες από τα αμορτισέρ απλά για να είμαι σίγουρος. Το μοναδικό θέμα είναι πως δεν έβρισκα ένωση σε κόκκινο χρώμα. Σε όσους ρώτησα δεν υπήρχε, έπρεπε να το κάνουμε παραγγελία....οπότε μπλε it is.

Τα αυτοκόλλητα FOX, Drag Technology, NGK κλπ τα έβγαλα όλα από το μηχανάκι...παραήτανε κιτς.



Fast forward, σήμερα...

Βάλθηκα να καθαρίσω το μοτέρ και να αλλάξω και ένα μπροστά γρανάζι στην αλυσίδα (από 14Τ σε 13Τ) γιατί παραέχει μεγάλη 4η το Address. Την τέντωσα κιόλας και την λάδωσα με Repsol σπρέι.



Ε ναι! Πολύ πιο καθαρό από πριν! Αυτά τα σακουλάκια πίσω είναι τα καλώδια του ψεκασμού...για κάποιο λόγο όσες φορές βρέχονται (πχ νερά δρόμου ή σε πλύσιμο) δεν άναβαν τα φώτα. Ίσως κάπου βραχυκυκλώνει...οπότε και τα τύλιξα καλά με ταινία, έβαλα και 2-3 σακουλάκια, και τα στρίμωξα εκεί μέσα.

Δεν μπαίνει νερό ούτε με αίτηση στο ΙΚΑ τώρα.

Αυτό το κόκκινο στην εισαγωγή είναι ρότορας από Kawasaki...



Είναι ο μοναδικός με την ανάλογη κλίση για να κάθεται ΣΩΣΤΑ το καρμπυρατέρ και όχι στραβά ή λοξά, ή να χρειάζεται να κάνω πατέντες με λάστιχα και λαιμούς και πάλι να βρίσκει το φίλτρο είτε στο φτερό είτε στις ποδιές.

Και όχι, πριν το οτιδήποτε, ΔΕΝ έχει αλλάξει κάτι στην απόδοση. Έβαλα καλές φλάντζες, δεν χάνει ούτε στο ελάχιστο. Οπότε we're good.

Και τέλος ένα ΚΑΛΟ πλύσιμο και γυάλισμα παντού!


...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος


Με αγάπη, στοργή, φροντίδα (και προδέρμ)...





Ε ναι! Αρχίζει να ξαναβρίσκει την αίγλη της η Suzie μου...



Η λάμπα είναι Philips Racingvision GT200 60/55W....φοβερό φως σε όλες τις συνθήκες και σωστή δέσμη...




Πέρασα με αλοιφή για νίκελο την εξάτμιση + τα στεφάνια από τις ζάντες



Ναι και το μπλε πίσω....εντάξει δεν είναι τόσο άσχημο...αν μπουν μπλε χειρολαβές στο τιμόνι, ίσα ίσα θα ταιριάξουν όλα μαζί.






Τα μαύρα πλαστικά έδειξαν ξανά την πέρλα τους. Το αστείο είναι πως τα συγκεκριμένα δεν έχουν αλλαχθεί ΠΟΤΕ. Είναι τα ίδια από το 2008! Η μαύρη μανιβέλα και το μαύρο ψευτοκάπακο είναι ωραίες λεπτομέρειες. Το καπάκι κάποια στιγμή θα το ξύσω και θα το βάψω ξανά σωστά.



Γυάλισα και καθάρισα και το κοντέρ....

Δεν ξέρω πόσο καιρό είχε να πλυθεί έτσι....το χάλι του το μαύρο ήτανε.

Μένει μια σέλα και αυτοκόλλητα....
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Εμένα δεν με ενοχλούν να σου πω την αλήθεια. Από το 2020 τα έχω μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος.
 
Top Bottom