MOTO GP 2022 PRE SEASON

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Είναι απογοητευτικό, δεν έχουμε τίποτα”​

Από τον BikerSpirit

Ο χρόνος με τον οποίο έκλεισε το τριήμερο των δοκιμών στην Mandalika στη 2η θέση ήταν 1: 31.074 για τον Γάλλο Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2021.

«Νιώθω καλά. Δουλέψαμε πολύ. Είχαμε αποφασίσει να βελτιώσουμε την αίσθηση μας με το *****ό και τα καταφέραμε: ο ρυθμός μας με το *****ό είναι γρήγορος. Έκανα και long run με μεσαίο πίσω ελαστικό. Η αίσθηση δεν ήταν τόσο καλή όσο με το *****ό ελαστικό, αλλά εξακολουθώ να είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό που καταφέραμε να κάνουμε σήμερα. Νομίζω ότι κάναμε εξαιρετική δουλειά».


Παρόλο που η επίσημη δήλωση του, ο Fabio Quartararo ήταν «απογοητευμένος» από τις επιδόσεις της νέας Yamaha M1 2022, παρά το γεγονός ότι ολοκλήρωσε το pre-season τεστ στο Mandalika με τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο.

«Ειλικρινά, αυτό που είναι απογοητευτικό είναι ότι με τόσο χρόνο για να εξελίξουμε τον κινητήρα, δεν έχουμε τίποτα»
, είπε ο δυσαρεστημένος Γάλλος από την Ινδονησίας.

«Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι σε οποιαδήποτε πίστα, κατά μέσο όρο, είμαστε πάντα 10 km/h πιο αργοί. Είτε η ευθεία είναι εκατό μέτρα είτε ένα χιλιόμετρο, είναι πάντα τουλάχιστον 10 km/h πιο αργή, ή μερικές φορές περισσότερο. Γι’ αυτό δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με αυτό. Το ξέρουν πολύ καλά, τους το επαναλαμβάνω μάλιστα συχνά», αναφερόμενος στους υπεύθυνους της Yamaha.

Ο Quartararo έκανε 86 γύρους την Παρασκευή, 68 το Σάββατο και 79 την Κυριακή για να κλείσει μια δοκιμή με 233 γύρους συνολικά, που αντιστοιχεί σε 494 χιλιόμετρα και πάνω από έντεκα φορές την απόσταση του αγώνα στη Mandalika (20 γύρους).

Αρκετή προπόνηση για να βγάλουν συμπεράσματα για το αγωνιστικό επίπεδο της μοτοσυκλέτας που πρέπει να υπερασπιστεί τον τίτλο του πρωταθλήματος.

«Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Από την πλευρά μου, είμαι 100% προετοιμασμένος και τα δίνω όλα κάθε φορά που βρίσκομαι στην πίστα. Αλλά έχουμε αυτό που έχουμε. Περίμενα πολύ καλύτερη τελική ταχύτητα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα το 2022, αλλά στην πραγματικότητα είναι ακριβώς το ίδιο, ήδη το έχω πει πολλές φορές και δεν πρόκειται να το πω ξανά, γιατί ξέρουμε ήδη τι έχουμε με τον κινητήρα και τη δύναμη. Δεν μπορώ παρά να είμαι προετοιμασμένος και θα είμαι 100%».

Υπό αυτές τις συνθήκες, ο Γάλλος, ο οποίος πέρσι κέρδισε πέντε αγώνες για να είναι πρωταθλητής, τέσσερις από αυτούς στα πρώτα εννέα grand prix της σεζόν, εξήγησε ότι από την πλευρά του δεν ξέρει πλέον τι άλλο μπορούσε να συνεισφέρει.

«Ειλικρινά, δεν ξέρω πού μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Όταν να νιώθεις ότι το μπροστινό κουνάει παντού, το πίσω γλιστράει στο όριο, όλα τρέμουν παντού, είναι δύσκολο να βρεις περισσότερα. Το πιο σημαντικό είναι ότι το εργοστάσιο ειδικά δουλεύει σκληρά για να βρει κάτι, να βρει περισσότερη ταχύτητα και να με κάνει να νιώθω λιγότερο μειονεκτικά. Για να οδηγώ σε αυτόν τον ρυθμό, κάθε φορά που είμαι στην πίστα πρέπει να πιέζω πολύ Όλοι είναι στο όριο, αλλά είναι αρκετά δύσκολο για εμάς».


Ο Fabio προσπάθησε να κάνει τον ταχύτερο γύρο στο τελευταίο μέρος των δοκιμών και σχεδόν κατάφερε να βάλει τον καλύτερο χρόνο όταν, με τέσσερα λεπτά για να τελειώσει το τεστ, σταμάτησε τον χρόνο μόλις 14 χιλιοστά πίσω από τον Pol Espargaro .

«Τώρα, όταν βγαίνω στην πίστα, είναι σαν να πάω σε πόλεμο. Ελπίζω να δουλέψουν και να βρουν κάτι, να μην είναι το ίδιο», είπε αναφερόμενος στο εργοστάσιο.

Ο Fabio δεν περιμένει «τίποτα ιδιαίτερο» για το πρώτο Grand Prix της χρονιάς, η δουλειά του στην πίστα και τα μηνύματά του πιέζουν τη Yamaha, όπως αυτό το Σάββατο που είπε : «Προφανώς περίμενα μεγαλύτερη βελτίωση της μοτοσυκλέτας και αυτό κάνει το μέλλον μου ανοιχτό. Πρέπει να κοιτάξω την καλύτερη επιλογή για μένα», και ελπίζει ότι αυτά τα λόγια θα έχουν αποτέλεσμα στο να κάνει τη Yamaha να αντιδράσει.

«Πιστεύω ότι για το Κατάρ δεν θα έχουμε τίποτα απολύτως, δυστυχώς. Σε αυτό που μπορώ να δουλέψω είναι να μελετήσω κάθε πίστα όσο το δυνατόν περισσότερο. Να μην κάνω λάθη, να πάρουμε καλή θέση στα προκριματικά και να κάνουμε καλές εκκινήσεις. Δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη. Στο Portimao την τελευταία χρονιά προκρίθηκα όγδοος και έμεινα πίσω. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους, νομίζω ότι το όριο είναι να ξεκινήσουμε από την έκτη θέση στο grid, διαφορετικά θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα».


Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η Yamaha εχει πνευματικες βαλβιδες στο μοτερ της ? .... εχει διαβασει κανεις κατι στα σιγουρα ? cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Mandalika Test – Η ανάλυση πριν την έναρξη της νέας σεζόν!​

Το τεστ στην Ινδονησία ήταν και το τελευταίο πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν. Πώς τα πήγαν τα εργοστάσια και ποια είναι τα συμπεράσματα πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς;
Οι χειμερινές δοκιμές ολοκληρώθηκαν με το τριήμερο τεστ στην καινούργια πίστα Mandalika της Ινδονησίας.

Στο σύνολο οι πιλότοι της μεγάλης κατηγορίας είχαν πέντε ημέρες δοκιμών, με μόνο τους Rookies να είχαν λίγο περισσότερες αφού συμμετείχαν και στο Shakedown Test στις αρχές του μήνα.
Παρ’ όλα αυτά, κάποια πρώτα συμπεράσματα βγήκαν για κάθε εργοστάσιο. Συμπεράσματα που πρέπει, βέβαια, να επιβεβαιωθούν το αμέσως επόμενο διάστημα μέσα στις πίστες.

mandalika-test-analysh-gjty2.jpg

Honda – Έμαθε να… ακούει!
Ενδεχομένως αυτό που πρέπει να ανησυχεί περισσότερο τους αντιπάλους της Honda, είναι το γεγονός ότι το εργοστάσιο φαίνεται ότι αρχίζει να ακούει και τους άλλους πιλότους του, πέρα από τον Marc Marquez.

Ξεκινώντας από τη βάση, το HRC εξέλιξε και ετοίμασε μια πολύ διαφορετική μοτοσυκλέτα από εκείνη που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια.
Το αποτέλεσμα είναι μια ουδέτερη μοτοσυκλέτα, περισσότερο φιλική σε ένα στυλ οδήγησης που δεν προσομοιάζει τόσο σε αυτό του μεγάλου της αστέρα, του Marc Marquez.
Ένας Marquez που όπως και ο ίδιος παραδέχεται, θα χρειαστεί χρόνο για να βρει το όριο του νέου του «όπλου». Αυτά είναι και τα καλά νέα για τους αντιπάλους του. Τα άσχημα είναι ότι ο Ισπανός είναι παραπάνω από ικανός να τα καταφέρει και να το βρει.

Μέχρι τότε όμως, οι αντίπαλοι της Honda θα πρέπει να προσέχουν τον αναγεννημένο Pol Espargaro! Ο Ισπανός έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου με τη νέα μοτοσυκλέτα της Honda και δεν ήταν τυχαία η πρώτη θέση του στις δοκιμές της Ινδονησίας.
«Τα πράγματα έχουν αλλάξει τελείως», έλεγε μετά το τεστ, συνοψίζοντας με λίγες λέξεις τις πολλές αλλαγές, προς το καλύτερο, που έχουν συντελεστεί στο γκαράζ της ομάδας.

mandalika-test-analysh-gjty3.jpg

Ducati – Κρατά κλειστά τα χαρτιά της…
Στην Ducati προτίμησαν να κρατήσουν κλειστά τα χαρτιά τους στο κομμάτι που συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον: στο ρυθμό αγώνα.
Μια συνειδητή επιλογή, αφού ο πρώτος αγώνας στο Qatar γίνεται σε μια πίστα ευνοϊκή για τους κόκκινους, κάτι που σημαίνει ότι μπορούν να κρατήσουν για περισσότερο στο σκοτάδι τους αντιπάλους τους, προτού αποκαλύψουν την πραγματική δυναμική της νέας τους μοτοσυκλέτας.
Αυτό, όμως, που είναι ξεκάθαρο, είναι το γεγονός ότι και πάλι στις κατατακτήριες ο «κόκκινος πύραυλος» θα μπορέσει να κυριαρχήσει. Μόνο τυχαίο δεν ήταν ότι στα τεστ εφτά Ducati ήταν στην κορυφή των τελικών ταχυτήτων!

Ας αφήσουμε όμως τον Pol Espargaro να μιλήσει για τους κόκκινους: «Οι Ducati είναι πολλές και όλες γρήγορες, όπως είδαμε και με τον Marini. Έχουν καλό ρυθμό, αλλά αυτό που είδαμε είναι ότι στον ένα γύρο μπορούν να κάνουν πάρα πολύ καλό χρόνο».
mandalika-test-analysh-gjty4.jpg

Yamaha – Λυγίζοντας υπό… πίεση!
Η πίεση για τους μπλε να φέρουν στα πρώτα τεστ του 2022 κάτι καλύτερο, σε ιπποδύναμη, από αυτό που είχαν στα τέλη του 2021 ήταν μεγάλη.
Μια πίεση που προερχόταν από τις συνεχείς δηλώσεις/παρακινήσεις του παγκόσμιου πρωταθλητή τους, του Fabio Quartararo, ο οποίος ήθελε να δει εμπράκτως περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα της Μ1.
Μάταια όμως… η Yamaha δεν έδωσε στους οδηγούς της αυτό το κάτι παραπάνω και μένει να δούμε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να φανεί πως θα εξελιχθούν τα πράγματα για τους μπλε από εδώ και πέρα.
Η απογοήτευση στο γκαράζ είναι δεδομένη, αφού η «νέα» Μ1 μοιάζει περισσότερο μια ανανέωση του περσινού μοντέλου σε… λεπτομέρειες και όχι στην ουσία.
«Δεν ξέρω πως γίνεται να βρούμε κάτι περισσότερο…», έλεγε ο Quartararo μετά και τις δοκιμές στην Mandalika. «Είμαι συνέχεια στο όριο, το μπροστινό μέρος κουνάει παντού, το πίσω σπινάρει συνέχεια κι εγώ ακουμπάω αγκώνες παντού. Είναι δύσκολο να βρούμε κάτι περισσότερο από αυτό».
mandalika-test-analysh-gjty5.jpg

Suzuki – Έτοιμη για μάχη!
Το τελευταίο τεστ δεν ήταν εύκολο για την Suzuki και κυρίως για τον Joan Mir, τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2020.
Τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών έχασε αρκετά μέλη της ομάδας του λόγω Covid-19 (και στην Suzuki δεν είναι ότι έχουν το τεράστιο ανθρώπινο δυναμικό όπως συμβαίνει σε άλλα εργοστάσια) ενώ την τελευταία ημέρα έπαθε τροφική δηλητηρίαση.
Έτσι δεν μπήκε καθόλου στην πίστα και το πλάνο του για τις δοκιμές στην Ινδονησία πήγε στράφι.
Όμως τα νέα από το γκαράζ της ομάδας είναι θετικά. Η Suzuki ανέβασε την απόδοσή της και «πήρε τα μαθήματά της» μετά από ένα δύσκολο 2021.
Η μοτοσυκλέτα της δείχνει να είναι περισσότερο ολοκληρωμένη από ποτέ. Μια λεπτομέρεια που δείχνει σε τι βαθμό ετοιμότητας είναι στην ομάδα, είναι και το γεγονός ότι ο Alex Rins – από τους ταχύτερους στις χειμερινές δοκιμές – τελείωσε το πρόγραμμα της τελευταίας ημέρας στην Mandalika από το μεσημέρι!
«Είμαστε πανέτοιμη για τη νέα σεζόν. Δεν θέλω να πω μεγάλα λόγια, ότι πάμε δλδ στο Qatar για τη νίκη, όμως σίγουρα νοιώθουμε έτοιμη για τον αγώνα», έλεγε ο Ισπανός.
«Σίγουρα η νέα μοτοσυκλέτα έχει πολλές βελτιώσεις σε σχέση με το παρελθόν και παρά το ότι μένουν κάποιες λεπτομέρειες να ρυθμίσουμε, αυτό το τεστ μας δίνει αυτοπεποίθηση και σε γενικές γραμμές η αίσθησή μου είναι πολύ καλή».
mandalika-test-analysh-gjty6.jpg

Aprilia – Χαμόγελα… μόνο!
Στην Aprilia δικαίως χαμογελούν και ξεκινούν με αισιοδοξία μια χρονιά που δείχνει ότι μπορεί να είναι η πιο επιτυχημένη τους στο MotoGP.
Πέρα από την Sepang, το εργοστάσιο κατάφερε να κάνει καλή εμφάνιση και στην καινούργια πίστα της Mandalika.
Μια πίστα που μπορεί να μην ευνοεί την ιπποδύναμη, όμως και σε αυτόν τον τομέα οι άνθρωποι της ομάδας κατάφεραν να σημειώσουν πρόοδο.
Γενικότερα κάθε πτυχή της μοτοσυκλέτας φαίνεται ότι έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο. Το πλαίσιο έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο, προσδίδοντας σιγουριά μέσα στις στροφές, βήματα μπροστά έγιναν και στα ηλεκτρονικά.
Το αεροδυναμικό κομμάτι παραμένει ένα από τα ατού της νέας μοτοσυκλέτας, ενώ πρόοδος σημειώθηκε και στη δύναμη του μοτέρ. Οι βάσεις έχουν μπει και μένει τόσο ο Aleix Espargaro, όσο και (κυρίως) ο Maverick Vinales, να καταφέρουν να την ανεβάσουν στο επόμενο επίπεδο.
mandalika-test-analysh-gjty7.jpg

KTM – Πίστη υπάρχει, αλλά…
Θεωρητικά αυτό το ξεκίνημα για τους Αυστριακούς δεν ήταν και το καλύτερο δυνατόν.
Δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν και το καλύτερο που πέτυχαν στην Ινδονησία ήταν η 11η θέση στα συνδυασμένα αποτελέσματα του Brad Binder.
Κι όμως στην ομάδα δεν χάνουν την πίστη τους. Αργά, αλλά σταθερά, θεωρούν ότι κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει μέσα από τις δηλώσεις του νέου Team Manager της ομάδας, του Fransesco Guidotti.
«Κάναμε πραγματικά πολλή δουλειά και πήραμε πολλές πληροφορίες από αυτά τα τεστ», εξηγεί. «Χρήσιμες πληροφορίες και καλές λύσεις».
«Τώρα περιμένουμε για τον πρώτο αγώνα. Στο μεσοδιάστημα όμως πρέπει να πάρουμε κάποιες αποφάσεις. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα, όμως πιστεύω ότι θα κάνουμε πολύ καλό ξεκίνημα. Πραγματικά το πιστεύω».


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Bagnaia – Δεν είμαι το φαβορί για τον τίτλο!​

60edbd62e5030dd500617b9f2d6dab8a_XL.jpg
Ο Pecco Bagnaia νοιώθει κολακευμένος που τον θεωρούν έναν από τους οδηγούς που μπορούν να κατακτήσουν τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή φέτος, ωστόσο δεν πιστεύει ότι είναι το φαβορί.
Στα τέλη της περασμένης σεζόν ήταν που άρχισε να ανατέλλει το άστρο του Pecco Bagnaia, όταν ο πιλότος της Ducati άρχισε να πιέζει τον Fabio Quartararo για τον τίτλο.

Κατάφερε να πάρει τέσσερεις νίκες, όμως η διαφορά που είχε χτίσει ο Γάλλος αποδείχθηκε ανυπέρβλητο εμπόδιο, με τον Ιταλό να τερματίζει τελικά στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.
Πολλοί τον θεωρούν ως το μεγάλο φαβορί για τον φετινό τίτλο, ειδικά μετά και τα χειμερινά τεστ που έδειξαν ότι η Yamaha δεν έκανε το βήμα μπροστά που περίμενε ο Quartararo.

Ωστόσο ο ίδιος ο Pecco σπεύδει να βγάλει από πάνω του την ταμπέλα του φαβορί, λέγοντας:
Bagnaia-Den_-Eimai-Favori-pkkl3.jpg

«Νοιώθω πολύ καλά… ναι! Όμως δεν είμαι ο μόνος. Είναι και πολλοί άλλοι! Δεν πιστεύω ότι εγώ είμαι το φαβορί για το πρωτάθλημα επειδή δεν κέρδισα εγώ τον τίτλο πέρυσι, αλλά ο Fabio».

Ο Bagnaia δεν χωρά αμφιβολία ότι είναι η αιχμή του δόρατος για την Ducati, που ακόμα προσπαθεί να βρει εκείνον τον πιλότο που θα την κάνει να «ξεχάσει» τον Casey Stoner.
«Δεν είναι κάτι που μου βάζει πολλή πίεση», αποκρίνεται σε σχετική ερώτηση ο νεαρός Ιταλός.
«Είμαι χαρούμενος που έκανα ένα καλό δεύτερο μισό πέρυσι και που είμαι μέλος της οικογένειας της Ducati και εργάζομαι γι’ αυτό το project».

«Τώρα έχουμε τον πρώτο αγώνα στο Qatar και δεν ξέρω ποιος θα είναι ο πιο δύσκολος αντίπαλός μας. Σίγουρα η Honda έχει κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά, όπως και η Aprilia και η Suzuki αλλά κι εμείς».

Bagnaia-Den_-Eimai-Favori-pkkl2.jpg


Σε γενικές γραμμές η Ducati ήταν «δύσκολο να τη διαβάσει κανείς» μετά και το τέλος των χειμερινών δοκιμών.
Ωστόσο υπάρχει η αίσθηση στο paddock ότι η μοτοσυκλέτα τους είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, με μοναδικό ερωτηματικό το πως συμπεριφέρεται ο νέος κινητήρας στην επιτάχυνση.
«Πιστεύω ότι τα δυνατά μας σημεία παραμένουν τα ίδια και φέτος», σχολιάζει ο Bagnaia. «Είμαστε δυνατοί στα φρένα, στην είσοδο της στροφής και στην επιτάχυνση».
«Όμως στο τελευταίο θέλουμε λίγο πιο ήπιο το μοτέρ. Πλησιάζουμε όμως στη λύση και είμαστε χαρούμενοι με τη δουλειά μας στην Ινδονησία».


Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Acosta.jpg

Ταχύτατος ο Pedro Acosta
Στο τεστ της Jerez


Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 στην Moto3, Pedro Acosta, φαίνεται ότι χρειάστηκε πολύ λίγο χρόνο για να προσαρμοστεί στην πολύ μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα Moto2 των 765cc.
Ο νεαρός Ισπανός ολοκλήρωσε ένα ιδιωτικό τεστ στη Jerez στην κορυφή της δεύτερης ημέρας και δεύτερος συνολικά, πίσω από τον Ai Ogura, στους συνδυασμένους χρόνους.
Παραμένοντας στην ομάδα Red Bull KTM Ajo με την οποία κέρδισε τον περσινό τίτλο της Moto3, ο Acosta συμμετείχε μόλις στη δεύτερη δοκιμή του με την νέα του μοτοσυκλέτα.
Ολοκληρώνοντας 149 γύρους τις δύο ημέρες στη Jerez, ο Acosta έμεινε 0,207 δευτ. πίσω από τον Ogura.
Ενώ ο Ιάπωνας ήταν ανάμεσα σε αυτούς που έκαναν πιο αργούς γύρους τη δεύτερη μέρα, ο Acosta ανέβασε περαιτέρω το ρυθμό του με 1:41.354 για να προηγηθεί κατά 0,122 δευτερόλεπτα έναντι του Ogura και να τερματίσει μόλις 0,003 δευτερόλεπτα μακριά από τον αναβάτη της Honda Team Asia στους συνδυασμένους χρόνους.
Σχεδόν 40 αναβάτες της Moto2 και της Moto3 συμμετείχαν στη δοκιμή. Το επίσημο ρεκόρ γύρου αγώνων στη Jerez για την Moto2 είναι 1:41.313 που σημειώθηκε από τον Sam Lowes την περασμένη σεζόν, αν και οι χαμηλότερες θερμοκρασίες του χειμώνα σημαίνουν ότι οι χρόνοι δοκιμών είναι συχνά ταχύτεροι.

"Ήταν μια καλή μέρα και, γενικά, ένα υπέροχο τεστ", είπε ο Αcosta. "Κάναμε πολλούς γύρους γιατί ήταν σημαντικό να καταλάβω τι βελτίωνα ή όχι".
"Η αλλαγή στη μοτοσυκλέτα Moto2 ήταν πολύ θετική, διασκέδασα πολύ και μπορώ να νιώσω την αλλαγή στο ελαστικό, το μέγεθος της μοτοσυκλέτας και, το πιο σημαντικό, την ταχύτητα".
"Φέτος δεν θέτουμε κανέναν στόχο, οπότε στο Portimao θα συνεχίσουμε με τη φιλοσοφία μας να διασκεδάζουμε κάθε φορά που βγαίνουμε στην πίστα".
Ο ομόσταυλός του, Augusto Fernandez, συμπλήρωσε 120 γύρους παρά την ενόχληση από την πρόσφατη επέμβαση για κάταγμα στον αριστερό αντίχειρά του. Ο Fernandez ήταν έκτος στους συνδυασμένους χρόνους με καλύτερο γύρο 0,657 δευτερόλεπτα μακριά από τον Ogura.

"Είμαι χαρούμενος γιατί μπορούσα να κάνω περισσότερα από όσα περίμενα πριν φτάσω εδώ", είπε ο Fernandez, μπαίνοντας στην ομάδα του Aki Ajo μετά από δύο χρόνια με την Marc VDS. "Παρόλα αυτά, καθώς περνούσαν περισσότερες ώρες, ένιωθα άβολα στο δάχτυλό μου. Πάντως, είμαι ικανοποιημένος γιατί κάναμε καλή δουλειά, αν και θα ήθελα να δοκιμάσω μερικά πράγματα ακόμα. Ήμασταν ήρεμοι σε αυτό το πρώτο τεστ γιατί δεν ήμουν 100% σωματικά έτοιμος και κάναμε σημαντικά βήματα".
"Ελπίζω να είμαι καλύτερος στο Portimao και να συνεχίσω να εργάζομαι για να φτάσω στην καλύτερη κατάσταση στο Qatar".
O Aki Ajo αποτίμησε θετικά το τεστ.
"Η οδήγηση ξανά σε αυτό το τεστ μετά από ένα μακρύ χειμερινό διάλειμμα ήταν θετική", ανέφερε ο Ajo. " Ήταν μια καλή αρχή, ακόμα περιμένουμε να δούμε πώς θα πάνε όλα, αλλά παρά τους τραυματισμούς, όπως στην περίπτωση του Augusto, ολοκληρώσαμε μια καλή δουλειά".
"Ο Pedro είναι πολύ συγκεντρωμένος και αυτό θα τον βοηθήσει να αποκτήσει αυτοπεποίθηση για αυτή τη σεζόν. Και οι δύο αναβάτες έχουν ολοκληρώσει πολλούς γύρους και έχουν συγκεντρώσει σημαντικά χιλιόμετρα, οπότε αυτό θα είναι θετικό πριν φτάσουν στην επίσημη δοκιμή στο Portimao".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Jake_Dixon_Test.jpg

Test Moto2- Moto3 Portimao
Ταχύτεροι οι Jake Dixon και Tatsuki Suzuki την πρώτη μέρα



Η πρώτη μέρα της επίσημης δοκιμής Moto2 και Moto3 στο Autodromo Internacional do Algarve είδε τον Jake Dixon (GASGAS Aspar Team) να κατακτά αργά την κορυφή στην ενδιάμεση κατηγορία, με τον Βρετανό να τελειώνει τη μέρα 0,075 μπροστά από τον Aron Canet (Flexbox HP 40). Σχεδόν το ίδιο κοντά ήταν ο Augusto Fernandez (Red Bull KTM Ajo), μόλις άλλα τέσσερα χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο πίσω. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3, Pedro Acosta έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, με τον νεαρό Ισπανό να φαίνεται ότι προσαρμόζεται πολύ γρήγορα στην κατηγορία.
Στη συνέχεια υπήρχε μια μικρή διαφορά προς τα πίσω όπου ο Cameron Beaubier (American Racing) τελείωσε την ημέρα 0,265 μακριά από την Acosta. Οι Ai Ogura (Idemitsu Honda Team Asia) και Albert Arenas (GASGAS Aspar Team) ήταν οι επόμενοι, με τον Marcel Schrötter (Liqui Moly Intact GP) μόλις 0,002 δευτερόλεπτα μακριά από τον Arenas. Ο Joe Roberts (Italtrans Racing Team) πήρε την 9η θέση, με τον Fermin Aldeguer (Speed Up Racing) να κλείνει την δεκάδα.


Οι Fernandez, Acosta, Ogura, Beaubier και Sam Lowes (Elf Marc VDS Racing) δεν βγήκαν στην πίστα στο τελικό session πρώτης μέρας.

Ο Tatsuki Suzuki ξεκίνησε τη θητεία του με τη Leopard Racing ολοκληρώνοντας την πρώτη μέρα στην κορυφή των χρόνων, με τον Ιάπωνα αναβάτη να κάνει χρόνο 1'48.575 για να απομακρυνθεί σχεδόν ενάμισι δέκατο από τον Izan Guevara (GASGAS Aspar Team), ο οποίος προετοιμάζεται για τη δεύτερη σεζόν στην Moto3. Ωστόσο, ήταν ένας rookie που ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα, με τον David Muñoz (BOE SKX) 0,283 δευτερόλεπτα από την κορυφή.
Ο Deniz Öncü (Red Bull KTM Tech 3) ήταν 0,053 δευτερόλεπτα πιο πίσω, με έναν άλλο rookie να ξεχωρίζει στην πέμπτη θέση: τον Diogo Moreira (MT Helmets - MSI). Ο Βραζιλιάνος πρωτοεμφανιζόμενος ήταν πολύ κοντά στον ρυθμό, 0,017 δευτρερόλεπτα πίσω από τον Öncü.

Ο Adrian Fernandez φαίνεται να βρίσκει τα πατήματά του στοην Red Bull KTM Tech 3 καθώς ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα στην έκτη θέση, λίγο μπροστά από τον Sergio Garcia (GASGAS Aspar Team). Ο Carlos Tatay (CFMoto Racing PrüstelGP) έβαλε τη CFMoto στην πρώτη δεκάδα στο ντεμπούτο του με την ομάδα στην 8η θέση, μπροστά από έναν άλλο εντυπωσιακό rookie, τον Ivan Ortola (Team MTA). Η πρώτη επίσημη ημέρα του Ayumu Sasaki στα χρώματα της Sterilgarda Husqvarna Max είδε τον Ιάπωνα αναβάτη να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.
Αυτό αφήνει τους Jaume Masia (Red Bull KTM Ajo) και John McPhee (Sterilgarda Husqvarna Max) εκτός της πρώτης δεκάδας. Ο Dennis Foggia (Leopard Racing), δεύτερος στο Πρωτάθλημα της περασμένης σεζόν έμεινε εκτός δράσης λόγω ασθένειας.
Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Acosta-test-2022-day2-main.jpg

Test Moto2 Portimao - 2η ημέρα
Ο Aron Canet στην κορυφή


Ο Aron Canet (Flexbox HP 40) ήταν ψηλά στην κατάταξη ήδη από το Σάββατο (πρώτη ημέρα) της Επίσημης δοκιμής Moto2 και Moto3 στο Autodromo Internacional do Algarve, την Κυριακή (2η ημέρα) ο Ισπανός βελτίωσε τους χρόνους του τελειώνοντας τη μέρα στην πρώτη θέση κάνοντας ταυτόχρονα και νέο ρεκόρ γύρου – 1'41.892.
Δεύτερος δεν ήταν άλλος από τον Pedro Acosta (Red Bull KTM Ajo) με διαφορά μόλις 0,037 δευτερόλεπτα. Ο ομόσταυλός του, Augusto Fernandez, ήταν τρίτος, 0,111 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, με τον ταχύτερο της πρώτης μέρας, Jake Dixon (GASGAS Aspar Team), τέταρτο την Κυριακή και τον τελευταίο αναβάτη που έσπασε το παλιό ρεκόρ γύρου.
Ο Joe Roberts (Italtrans Racing Team) πήρε την πέμπτη θέση, 0,147 δευτερόλεπτα πίσω από τον Dixon αλλά δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Marcel Schrötter (Liqui Moly Intact GP) στην έκτη θέση. Ο Fermin Aldeguer (MB Conveyors Speed Up) έβαλε την Boscoscuro του στην έβδομη θέση, μπροστά από τον Ai Ogura (Idemitsu Honda Team Asia) καθώς οι δύο τους συνεχίζουν να δείχνουν καλό ρυθμό.
Το ίδιο και ο Cameron Beaubier (American Racing) που έφτασε στην ένατη θέση. Ο Albert Arenas (GASGAS Aspar Team) μόλις 0,017 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αμερικανό, συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
suzuki_test_moto2_portimao-main.jpg

Test Moto3 Portimao - 2η ημέρα
O Suzuki ξανά στην κορυφή!


Ο Tatsuki Suzuki (Leopard Racing) διατήρησε την θέση του στην κορυφή και σήμερα (Κυριακή), τερματίζοντας μπροστά από τον νέο του ομόσταυλο, Dennis Foggia, με μόλις 0,019 δευτερόλεπτα διαφορά. Ο Andrea Migno (Rivacold Snipers Team) έκανε το 1-2-3 για τη Honda ένα δέκατο πιο πίσω.
Με μια μεγαλύτερη διαφορά μερικών δέκατων στην 4η θέση ήταν ο Carlos Tatay (CFMoto Racing PrüstelGP), 0,297 μπροστά από τον Riccardo Rossi (SIC58 Squadra Corse) που βρέθηκε στην τέταρτη θέση. Ο John McPhee ήταν έκτος και ο Sergio Garcia (GASGAS Aspar Team) έβδομος μόλις 0,003 δευτερόλεπτα πιο πίσω ακολουθούμενος από τον Alberto Surra (Rivacold Snipers Team) με διαφορά μόλις 0,077στην 8η θεση.
Ο David Muñoz (BOE SKX) πήρε την ένατη θέση, ο Ισπανός ήταν o κορυφαίος rookie καθώς βρέθηκε μόλις 0,144 πίσω από τον Surra. Τη δεκάδα έκλεισε ο Izan Guevara (GASGAS Aspar Team).
Υπήρξαν μερικές πτώσεις την δεύτερη μέρα, με την πιο αξιοσημείωτη να είναι μια πτώση για τον Deniz Öncü (Red Bull KTM Tech 3) καθώς ο Τούρκος έπεσε και παρέσυρε τον νέο ομόσταυλό του, Adrian Fernandez. Ο Fernandez ήταν εντάξει και ο Öncü κατευθύνθηκε προς το Ιατρικό Κέντρο.
Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Oxley_aero_main.jpg

Γιατί τα MotoGP ίσως γίνουν πιο δύσκολα για Yamaha και Suzuki
Του Mat Oxley

Οι πιο παρατηρητικοί οπαδοί μπορεί να είδαν κάτι περίεργο κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν σε Sepang και Mandalika…
Η Aprilia, η Ducati, η Honda και η KTM είχαν όλες μεγάλα αεροδυναμικά μέρη στις μοτοσυκλέτες τους: μεγάλα επάνω φτερά, συν μικρά πλαϊνά, εκτός από την Aprilia που έτρεχε χωρίς πλευρικά αεροδυναμικά. Αλλά η Suzuki δεν το έκανε και όταν η Yamaha δοκίμασε ένα μεγάλο φτερό και μικροσκοπικά πλαϊνά φτεράκια στη Sepang, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της, Fabio Quartararo, παραπονέθηκε ότι η αυξημένη αντίσταση έκανε την υποτονική YZR-M1 ακόμη πιο αργή στην τελική ταχύτητα.
Γιατί συνέβη αυτό; Και έχει σημασία;
Και οι έξι κατασκευαστές επιδιώκουν περισσότερη αεροδυναμική κάθετης δύναμης (αρνητική άντωση) για να βελτιώσουν τις επιδόσεις, εξ ου και τα μεγαλύτερα αεροδυναμικά μέρη του 2022. Αλλά δεν μπορείς να έχεις άντωση χωρίς οπισθέλκουσα. Οι πιο ισχυρές V4 μπορούν να αντεπεξέλθουν σε αυτήν την επιπλέον έλξη, αλλά φαίνεται ότι οι λιγότερο ισχυρές εν σειρά μοτοσυκλέτες δεν μπορούν, κάτι που θα μπορούσε να είναι πολύ άσχημα νέα για τη Suzuki και τη Yamaha.
Ο πόλεμος αρνητικής άντωσης των MotoGP ξεκίνησε πραγματικά το 2016, όταν η Ducati πρόσθεσε πολλαπλά φτερά στη Desmosedici της. Η ιδέα ήταν να αντισταθμιστεί το αδύναμο πρόγραμμα anti-wheelie στα νέα ηλεκτρονικά προδιαγραφών των MotoGP, κρατώντας φυσικά τον μπροστινό τροχό κάτω στις εξόδους των στροφών, επιτρέποντας στους αναβάτες να χρησιμοποιούν περισσότερο γκάζι για καλύτερη επιτάχυνση.
Αν πιστεύετε ότι οι σούζες δεν μπορούν να επηρεάσουν τόσο την επιτάχυνση, κάνετε λάθος. Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες MotoGP έχουν τόση ιπποδύναμη που το όριο επιτάχυνσης, τουλάχιστον στις τρεις πρώτες ταχύτητες, καθορίζεται από το όριο που θέτει η τάση του τροχού να σηκωθεί και όχι από την ισχύ.
Οι αντίπαλοι κατασκευαστές ακολούθησαν γρήγορα το παράδειγμα της Ducati και καθώς οι μηχανικοί έμαθαν περισσότερα για τις αεροτομές των MotoGP (οι οποίες είναι βασικά ανάποδα φτερά αεροπλάνου, που δημιουργούν ανύψωση προς τα κάτω αντί για ανύψωση προς τα πάνω), σύντομα συνειδητοποίησαν ότι η αεροδυναμική κάθετης δύναμης δεν βοηθά μόνο με τις σούζες.

Τα σωστά σχεδιασμένα αεροδυναμικά μέρη κάνουν τη μοτοσυκλέτα πιο σταθερή στα φρένα, επιτρέποντας στον αναβάτη να φρενάρει αργότερα. Κάνουν επίσης τη μοτοσυκλέτα να στρίβει καλύτερα στη στροφή, αυξάνοντας το μπροστινό κράτημα και την αίσθηση, και να κρατά τη γραμμή της καλύτερα σε όλη τη στροφή, για τον ίδιο λόγο.
Τα πλεονεκτήματα αυξάνονται όταν ο αναβάτης ανοίγει το γκάζι. Αυτό μεταφέρει το φορτίο στο πίσω ελαστικό, συρρικνώνοντας την επιφάνεια επαφής του μπροστινού ελαστικού, μειώνοντας την πρόσφυση στο μπροστινό μέρος, βγάζοντας την μοτοσυκλέτα εκτός γραμμής και έτσι ο αναβάτης πρέπει να χαλαρώσει το γκάζι. Αυτό δεν συμβαίνει με τα αεροδυναμικά, επειδή το πρόσθετο φορτίο στο μπροστινό ελαστικό το κρατά στο έδαφος και έτσι η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να στρίβει.
Επομένως, μια μοτοσυκλέτα με καλά αεροδυναμικά μέρη βοηθά τους αναβάτες να μπαίνουν πιο γρήγορα στις στροφές, να είναι πιο γρήγοροι μέσα στις στροφές και στην έξοδό τους. Θα μπορούσαν λοιπόν τα νέα αεροδυναμικά που χρησιμοποιούνται από τις V4 να μειώσουν τα πλεονεκτήματα στις στροφές που απολαμβάνουν πάντα οι πιο "ήπιες" εν σειρά;
Για όλους αυτούς τους λόγους τα μεγάλα αεροδυναμικά είναι η μεγάλη υπόθεση του 2022, γιατί πώς μπορείς να αγνοήσεις την τεχνολογία που θα σε κάνει πιο γρήγορο σχεδόν σε όλη την πίστα;
Η Aprilia ήταν το πρώτο εργοστάσιο που ακολούθησε το προβάδισμα της Ducati στα μεγάλα αεροδυναμικά, προσθέτοντας ένα τεράστιο μπροστινό φτερό στην RS-GP της για το 2021. Φέτος η Honda επιτέλους σοβαρεύτηκε, τοποθετώντας όμορφα σμιλεμένα φτερά στην RC213V της, πολύ μεγαλύτερα από οτιδήποτε είχε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν, συν πλαϊνά. Ταυτόχρονα, η KTM έχει τοποθετήσει μεγαλύτερα φτερά δύο μερών και πλευρικά φτεράκια στην RC16 της.
Η Yamaha δοκίμασε για λίγο το μεγαλύτερο φτερό και τα πλαϊνά της στη διήμερη δοκιμή Sepang, αλλά ο Quartararo δεν εντυπωσιάστηκε.
"Η ιδέα είναι να έχουμε λιγότερη ανύψωση του μπροστινού τροχού, το οποίο έχουμε, αλλά χάνουμε την τελική ταχύτητα επειδή οι ευθείες εδώ είναι πολύ μεγάλες", είπε ο Quartararo. "Έτσι κερδίζουμε λίγο στην επιτάχυνση, αλλά μετά τη χάνουμε στην τελική ταχύτητα".
Ο Quartararo έχει ήδη την πιο αργή μοτοσυκλέτα στο grid, επομένως λιγότερη τελική ταχύτητα είναι ακριβώς αυτό που δεν χρειάζεται, γιατί μόλις μπει σε μάχη με πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες παλεύει να βρει τον χώρο για να χρησιμοποιήσει την εξαιρετική ταχύτητα στις στροφές της YZR-M1 .
"Ίσως μπορούμε να δοκιμάσουμε αυτό το είδος αεροδυναμικού στη Jerez, όπου δεν έχουμε μεγάλες ευθείες και όπου θα ήταν πολύ σημαντικό", πρόσθεσε ο Quartararo, ο οποίος χρησιμοποίησε το μεγάλο φτερό της Yamaha πολύ περισσότερο στη Mandalika, η οποία διαθέτει μόνο μία ευθεία, που έχει μήκος μόνο 500 μέτρα.
Αλλά η εναλλαγή αεροδυναμικών από τη μια πίστα στην άλλη δεν είναι ιδανική, επειδή η αλλαγή της ανρητικής άντωσης απαιτεί μεγάλες αλλαγές στη ρύθμιση της μπροστινής ανάρτησης. Και πάλι, αυτό ακριβώς δεν θέλουν οι αναβάτες γιατί θα πρέπει να προσαρμοστούν σε μια διαφορετική αίσθηση από το μπροστινό μέρος.

Η Desmosedici της Ducati έχει εδώ και καιρό τον πιο ισχυρό κινητήρα στο grid, επί του παρόντος περίπου 300 ίππους. Αυτό είναι που επιτρέπει στους Ιταλούς να χρησιμοποιούν περισσότερα αεροδυναμικά μέρη από οποιονδήποτε – μεγάλα επάνω φτερά και πλαϊνά φτεράκια και πιο πρόσφατα διαχυτές (που πρέπει να δημιουργούν ΠΟΛΛΗ οπισθέλκουσα) – και να συνεχίζει να έχει την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Στη Sepang, τέσσερις από τις έξι ταχύτερες μοτοσυκλέτες ήταν Ducati και στη Mandalika οι πέντε ταχύτερες μοτοσυκλέτες ήταν όλες Desmosedici.
Η Honda δούλεψε ιδιαίτερα σκληρά για τον κινητήρα της κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ειδικά για να επιτρέψει στην RC213V να χρησιμοποιεί περισσότερα αεροδυναμικά μέρη χωρίς να χάνει την τελική ταχύτητα.
"Πέρυσι δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τόση άντωση, γιατί δεν είχαμε αρκετή ισχύ, αλλά τώρα έχουμε περισσότερη δύναμη", δήλωσε ο Pol Espargaró της Repsol Honda στη Sepang. "Έτσι, αλλάξαμε τα φτερά για φέτος για περισσότερη ανρητική άντωση, αλλά και πάλι η επιτάχυνση είναι όμορφη, οπότε όλα είναι πολύ καλύτερα".
Φυσικά, είναι δυνατό να το παρακάνεις με την ανρητική άντωση, ακόμα κι αν έχεις ισχύ V4. Η RC16 της KTM ήταν συχνά η δεύτερη πιο γρήγορη μοτοσυκλέτα πέρυσι, αλλά στη Sepang και στη Mandalika ξεπεράστηκε από τη GSX-RR της Suzuki, η οποία έχει μεγαλύτερη ταχύτητα για το 2022 και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα λιγότερα αεροδυναμικά μέρη από όλους.
Επομένως, μην εκπλαγείτε αν η KTM έχει τροποποιήσει ελαφρώς τα αεροδυναμικά της για το Grand Prix του Qatar που ξεκινάει τη σεζόν, όταν η πρώτη από τις δύο ετήσιες επιλογές αεροδυναμικών κάθε αναβάτη πρέπει να εγκριθούν την παραμονή των δοκιμαστικών. Στην πραγματικότητα, μην εκπλαγείτε αν οποιοδήποτε από τα εργοστάσια αποκαλύψει αναθεωρημένα αεροδυναμικά μέρη στο Qatar, χρησιμοποιώντας όσα έμαθαν από τις δοκιμές πριν από τη σεζόν, γιατί είναι ζωτικής σημασίας να καταφέρουν να πετύχουν τον στόχο τους ως προς την αρνητική άντωση.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αρχιζει και χανει την ομορφια της η εννοια δικυκλο ...... επιμενω να τους μειωσουν κατα πολυ την αρχικη ποσοτητα καυσιμου ωστε αναγκαστικα ολη η προσπαθεια να πεφτει στην εξελιξη του κινητηρα.cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Mooney_VR46_PRESENTATION_MAIN.jpg

Η παρουσίαση της Mooney VR46
Για το 2022

Η Mooney VR46 Racing Team έβγαλε τα καλύμματα από τις μοτοσυκλέτες MotoGP και Moto2 του 2022 στο ιστορικό Θέατρο Rossini στο Πέζαρο της Ιταλίας, καθώς η ομάδα ετοιμάζεται να ξεκινήσει την πρώτη της περιπέτεια στην κορυφαία κατηγορία με την Ducati.
Μετά από θετικές πρώτες δοκιμές στη Μαλαισία και την Ινδονησία, οι Marini και Bezzecchi είναι ενθουσιασμένοι που ξεκινούν την σεζόν τους στα MotoGP στις κίτρινες Ducati Desmosidici. Το φωσφορίζον κίτρινο και μαύρο της VR46 σε συνδυασμό με την κίτρινη ώχρα και το σκούρο γκρι της Mooney επανασχεδιάζουν τα γραφικά ολόκληρης της ομάδας με έναν πιο επιθετικό και αγωνιστικό τρόπο. Είναι ένα θέμα που επαναλαμβάνεται και στα Kalex των Vietti και Antonelli.

"Ήταν ένας μακρύς δρόμος από τη Moto3, αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το ντεμπούτο μας στα MotoGP με μια ομάδα VR46 και τέσσερις νεαρούς αναβάτες που ξέρω ότι θα δώσουν το 100%", ανέφερε ο Valentino Rossi. "Είναι το κλείσιμο ενός κύκλου για μένα αλλά και για όλους τους ανθρώπους που έχουν δουλέψει με τόσο πάθος σε αυτό το έργο όλα αυτά τα χρόνια. Ταυτόχρονα είναι ένα υπέροχο ντεμπούτο και η αρχή ενός νέου κεφαλαίου αυτής της όμορφης ιστορίας στα MotoGP. Είμαστε εδώ χάρη στην υποστήριξη όλων των συνεργατών μας και χαίρομαι που καλωσορίζω τον Mooney: συναντηθήκαμε αυτό το χειμώνα στο Ranch, υπήρχε μια άμεση σύνδεση και τώρα βρισκόμαστε εδώ σε αυτή τη σκηνή με αυτές τις όμορφες μοτοσυκλέτες με τα χρώματά μας".

"Μπορώ να είμαι ικανοποιημένος που είμαι μέρος αυτού του νέου έργου, το οποίο δεν είναι και τόσο νέο", ήταν τα λόγια του Alessio Salucci, Διευθυντή της Mooney VR46 Racing Team. "Μια ομάδα που έχει προχωρήσει πολύ, χάρη στην υποστήριξη της Sky Italia, μια μακρά μαθητεία μεταξύ Moto2 και Moto3 και που βήμα-βήμα έφτασε στα MotoGP. Μια φυσική εξέλιξη για να μπορείτε να παρακολουθείτε τα καλύτερα ταλέντα της VR46 Riders Academy ακόμη πιο προσεκτικά. Είδαμε τον Luca και τον Marco να μεγαλώνουν. Μια σημαντική δέσμευση στα MotoGP, αλλά που δεν κρύβει τη Moto2 όπου θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε γιατί πιστεύουμε ότι είναι προπαρασκευαστικό για τους αναβάτες μας. Ήταν η κατάλληλη στιγμή για να ανταποκριθώ σε αυτήν την πρόκληση, ένα νέο κεφάλαιο αυτού του βιβλίου πάντα υπό το σημάδι του ιταλικού πνεύματος και του DNA του VR46 και του Valentino που συμμετέχει 100%. Ήταν πάντα καινοτόμος και εδώ υπάρχει και το στίγμα του. Ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους τους συνεργάτες μας που συνεχίζουν να πιστεύουν σε αυτό το έργο και καλωσορίζουμε την Mooney, η οποία εντάσσεται στην οικογένειά μας ως βασικός χορηγός. Χωρίς την υποστήριξή τους δεν θα ήταν δυνατό να φτάσουμε εδώ, ελπίζουμε να είμαστε σε θέση να ανταποδώσουμε πραγματικά σε όλους για την εμπιστοσύνη τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο".


"Θα είναι μια πολύ σημαντική σεζόν για εμένα και για ολόκληρη την ομάδα Mooney VR46 Racing", δήλωσε ο Luca Marini. " Έχω αρχίσει να εξοικειώνομαι με τη νέα μοτοσυκλέτα Ducati GP22 και να κατανοώ τις δυνατότητές της στις τελευταίες δοκιμές. Τα συναισθήματα είναι κάτι παραπάνω από θετικά, ο στόχος είναι να καταφέρουμε να μείνουμε σταθερά στις πρώτες θέσεις, παλεύοντας για την πρώτη πεντάδα και πάντα στην πρώτη δεκάδα. Θα ήθελα να φτάσω στο βάθρο τότε, ξέρω ότι είναι ένας πολύ φιλόδοξος στόχος, αλλά έχω πίστη στην ομάδα μου. Η ατμόσφαιρα είναι υπέροχη, διασκεδάσαμε και πέρασα καλά. Επίσης μου αρέσουν πολύ τα χρώματα της μοτοσυκλέτας, ήταν πάντα αυτά της VR46".

"Το Qatar είναι μόλις μια ανάσα από τώρα και θα πρέπει να μάθω να διαχειρίζομαι τη θετική πίεση που θα έρθει. Έχει υπάρξει πολλή αναμονή και η αδρεναλίνη είναι πολλή πλέον. Είμαι ευχαριστημένος με το πώς πήγαν οι δοκιμές, φυσικά έχω πολλά να κάνω ακόμα, έχουμε κάνει μόνο μία προσομοίωση αγώνα μέχρι στιγμής και τα πρώτα Grand Prix θα είναι προκλητικά. Μου αρέσει η ομάδα, είναι δεμένη και η ατμόσφαιρα είναι καλή. Ο τίτλος του Rookie της χρονιάς είναι ένας μεγάλος στόχος, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο θα ήθελα να παλέψω για αυτόν μέχρι το τέλος. Θα είναι ξεχωριστή η έξοδος στην πίστα με αυτή τη μοτοσυκλέτα: έχει τα χρώματα του Valentino και της οικογένειας VR46 και το ιταλικό πνεύμα της Mooney και της Ducati".

"Θα είναι μια σεζόν που θα τη ζήσω με μια ανάσα: ένα έτος εμπειρίας στους ώμους μου, μια ομάδα εργασίας με κίνητρα, αυτή της Mooney VR46 Racing Team και μερικά πραγματικά θετικά συναισθήματα μετά τις πρώτες δοκιμές", είπε ο Celestino Vietti. "Ανυπομονώ για το Qatar GP, μια από τις αγαπημένες μου πίστες για να δοκιμάσω τον εαυτό μου. Ο ρυθμός είναι καλός, ο στόχος είναι να είσαι όσο το δυνατόν πιο σταθερός και ακριβής, κρίσιμα χαρακτηριστικά για να είσαι ανταγωνιστικός στη Moto2".
"Μια νέα κατηγορία, μια νέα ομάδα, η Mooney VR46 Racing Team και νέο κίνητρο και επιθυμία να τα πάμε καλά", ανέφερε ο Niccolo Antonelli. "Δουλέψαμε σκληρά στις δοκιμές για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα στο Qatar. Η ομάδα με βοηθά να ανταποκριθώ στη νέα κατηγορία και να είμαι άνετος στην οδήγηση: υπάρχουν πολλά να κάνουμε, αλλά δεν βιαζόμαστε. Συνεχίζουμε προς αυτή την κατεύθυνση, σταδιακά για να είμαστε ανταγωνιστικοί όσο το δυνατόν συντομότερα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto3 – Οι δύο που ξεχώρισαν και είναι τα πρώιμα φαβορί για τον τίτλο!​

d2364966cdee70a9d5a69883e745b6ba_XL.jpg
Οι τρεις ημέρες των δοκιμών της μικρής κατηγορίας στο Portimao της Πορτογαλίας, μας αποκαλύπτουν ότι δύο οδηγοί – όπως φαίνεται – είναι τα μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος.
Οι δύο αυτοί αναβάτες ανήκουν σε μια ομάδα που, αποδεδειγμένα, ξέρει να προετοιμάζει πρωταθλητές, όπως το έχει κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν.

Πρόκειται για την Leopard Racing, η οποία έχει κατακτήσει τα τρία από τα τελευταία εφτά πρωταθλήματα και για φέτος έχει επιλέξει ως αναβάτες της τον Dennis Foggia και τον Tatsuki Suzuki.
Οι δυο τους ήταν σε τρομερή κατάσταση στο τεστ της Moto3 στο Portimao και ήταν σταθερά στις πρώτες θέσεις και τις τρεις ημέρες των δοκιμών στην Πορτογαλία.

Ο Foggia, που έκανε πάρα πολύ καλή σεζόν πέρυσι και δεν πήρε τον τίτλο επειδή βρήκε μπροστά του ένα νέο «φαινόμενο» των Grand Prix, τον Pedro Acosta, έχασε την πρώτη ημέρα του τεστ.
Όμως τη δεύτερη ημέρα μπήκε στην πίστα με φόρα και κατέκτησε τη δεύτερη θέση στη λίστα με τους χρόνους, με διαφορά όμως μόλις 19 χιλιοστών από τον Tatsuki Suzuki.
Ο Suzuki ο οποίος ήταν ο ταχύτερος όλων και την πρώτη ημέρα του τεστ, όταν και έκανε το επίσημο ντεμπούτο του με τη νέα του ομάδα, έχοντας περάσει τα προηγούμενα χρόνια με αυτή του πατέρα του αείμνηστου Marco Simoncelli.

Την τελευταία ημέρα των δοκιμών στην Πορτογαλία, όμως, ο Dennis Foggia δεν επέτρεψε στον Ιάπωνα ομόσταυλό του να χαρεί μία ακόμα πρωτιά και ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Τόσο η δυναμική και το ταλέντο των δύο αυτών οδηγών, όσο και η εγνωσμένη αξίας ομάδα στην οποία αγωνίζονται, μας κάνουν να θεωρούμε ότι και οι δυο τους θα παλέψουν για τον τίτλο της Moto3 φέτος.
Και μια τελευταία λεπτομέρεια: κανένα από τα δίδυμα της κατηγορίας δεν έχει τις νίκες που έχουν μαζί ο Foggia και ο Suzuki.

Οι δύο ομόσταυλοι στην Leopard Racing έχουν οχτώ επιτυχίες, με τον Ιταλό – που είναι και το μεγάλο φαβορί για να πανηγυρίσει η Ιταλία έναν ακόμα παγκόσμιο πρωταθλητή στην Moto3 μετά τον Lorenzo Dalla Porta το 2019 – να έχει έξι νίκες.
Τις πέντε από αυτές μάλιστα τις πέτυχε την περασμένη χρονιά!

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom