Dunlop Trailsmart Max.Γνώμη μετά από περίπου 2,5 χρόνια και ~24.000χλμ.

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Τα λάστιχα ήταν με ημερομηνία παραγωγής 38η εβδομάδα του 2018.
Πρόκειται γι'αυτό το λάστιχο.


Φορέθηκαν λίγο καιρό αφότου αγόρασα το GS.

Φόραγε τα προηγούμενα Dunlop με το ίδιο σκάλισμα κι έναν κωδικό(γράμμα & νούμερο) στο τέλος τον οποίο δεν θυμάμαι..Δεν τα έβρισκα οπότε φόρεσα την εξέλιξή τους.
Λάθος ή σωστό δεν ξέρω.Θεωρώ ότι τα προηγούμενα είχαν καλύτερη ποιότητα γόμας,παρότι ξερά.

Τα 24.000 χλμ σίγουρα είναι πολλά σαν νούμερο.Μην ξεχνάτε ότι ΔΕΝ τα ταξίδευα αρκετά λόγω υποχρεώσεων.Από την άλλη το μεγαλύτερο πεδίο τους ήταν τα 50χλμ πηγαιν'έλα στην Πρέβεζα για δουλειά.

Χρήση:Άσφαλτο 99,99%.

Επαρχιακό Ελληνικό Δίκτυο 85%
Ταχύτητες ανάλογα τις συνθήκες.
Όχι απότομες επιταχύνσεις και ξεσπάσματα.
Σχετικά σβέλτα σε στροφούλες θα έλεγα..

Εθνικό δίκτυο 8% συνήθως δικάβαλος.
Μέση ταχύτητα τα 130χαω.

Εξωτερικό μόνο Σκόπια για το υπόλοιπο 7%

Σε όλη τη συμβίωση είχα 5-6 γλιστρήματα.
1)Ένα μπροστινό από δικό μου καθαρά λάθος.
Σε είσοδο/κίνηση σε κυκλικό κόμβο στο δρόμο για Πάτρα από τον παλιό πριν το Αγρίνιο.Έπρεπε να είμαι μια ταχύτητα κάτω αλλά χαλάρωσα.Ευτυχως η κοντρά με το αριστερό πόδι κάτω έσωσε την πτώση.Άσχημη εμπειρία..
2)Ένα πίσω σε γλιστερό σημειο.Δεν ήταν σοβαρό.
3-6)Χωματάκι/γαρμπιλάκι σε οδόστρωμα.Άφηνα τη μηχανή να περάσει χωρίς πανικό αλλά αισθανώσουν το γλίστρημα.

Το λάστιχο σε καλή άσφαλτο ήταν εξαιρετικό.
Σε μέτρια πολύ καλό.
Σε βρεγμένο ήταν επίφοβο εκτός κι αν ήσουν σε εξαιρετική άσφαλτο.
Στη βροχή φυλαγόμουν πολύ.

Στο χώμα λόγω μη εμπειρίας,βάρους της μοτοσυκλέτας κλπ αισθανόμουν άβολα.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΧΑ εμπιστοσύνη.

Όσες φορές το κυνήγησα σε άσφαλτο ανταποκρίθηκε.
Έπιανε γρήγορα θερμοκρασία και δεν με προβλημάτιζε σε αλλαγές κατεύθυνσης.

Τελευταία οι μετακινήσεις ήταν λιγότερες.Λογικό.
Σε γνώριμα πατήματα με στροφες δεν δίστασα να το πιεσω.Καλά αισθανόμουν.

Γενικά έχουν πολλά χρόνια να μου "τετραγωνίσουν χαρακτηριστικά" λάστιχα.
Μάλλον τα προσέχω στις ευθείες..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τα λάστιχα ήταν με ημερομηνία παραγωγής 38η εβδομάδα του 2018.
Πρόκειται γι'αυτό το λάστιχο.


Φορέθηκαν λίγο καιρό αφότου αγόρασα το GS.

Φόραγε τα προηγούμενα Dunlop με το ίδιο σκάλισμα κι έναν κωδικό(γράμμα & νούμερο) στο τέλος τον οποίο δεν θυμάμαι..Δεν τα έβρισκα οπότε φόρεσα την εξέλιξή τους.
Λάθος ή σωστό δεν ξέρω.Θεωρώ ότι τα προηγούμενα είχαν καλύτερη ποιότητα γόμας,παρότι ξερά.

Τα 24.000 χλμ σίγουρα είναι πολλά σαν νούμερο.Μην ξεχνάτε ότι ΔΕΝ τα ταξίδευα αρκετά λόγω υποχρεώσεων.Από την άλλη το μεγαλύτερο πεδίο τους ήταν τα 50χλμ πηγαιν'έλα στην Πρέβεζα για δουλειά.

Χρήση:Άσφαλτο 99,99%.

Επαρχιακό Ελληνικό Δίκτυο 85%
Ταχύτητες ανάλογα τις συνθήκες.
Όχι απότομες επιταχύνσεις και ξεσπάσματα.
Σχετικά σβέλτα σε στροφούλες θα έλεγα..

Εθνικό δίκτυο 8% συνήθως δικάβαλος.
Μέση ταχύτητα τα 130χαω.

Εξωτερικό μόνο Σκόπια για το υπόλοιπο 7%

Σε όλη τη συμβίωση είχα 5-6 γλιστρήματα.
1)Ένα μπροστινό από δικό μου καθαρά λάθος.
Σε είσοδο/κίνηση σε κυκλικό κόμβο στο δρόμο για Πάτρα από τον παλιό πριν το Αγρίνιο.Έπρεπε να είμαι μια ταχύτητα κάτω αλλά χαλάρωσα.Ευτυχως η κοντρά με το αριστερό πόδι κάτω έσωσε την πτώση.Άσχημη εμπειρία..
2)Ένα πίσω σε γλιστερό σημειο.Δεν ήταν σοβαρό.
3-6)Χωματάκι/γαρμπιλάκι σε οδόστρωμα.Άφηνα τη μηχανή να περάσει χωρίς πανικό αλλά αισθανώσουν το γλίστρημα.

Το λάστιχο σε καλή άσφαλτο ήταν εξαιρετικό.
Σε μέτρια πολύ καλό.
Σε βρεγμένο ήταν επίφοβο εκτός κι αν ήσουν σε εξαιρετική άσφαλτο.
Στη βροχή φυλαγόμουν πολύ.

Στο χώμα λόγω μη εμπειρίας,βάρους της μοτοσυκλέτας κλπ αισθανόμουν άβολα.
ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΧΑ εμπιστοσύνη.

Όσες φορές το κυνήγησα σε άσφαλτο ανταποκρίθηκε.
Έπιανε γρήγορα θερμοκρασία και δεν με προβλημάτιζε σε αλλαγές κατεύθυνσης.

Τελευταία οι μετακινήσεις ήταν λιγότερες.Λογικό.
Σε γνώριμα πατήματα με στροφες δεν δίστασα να το πιεσω.Καλά αισθανόμουν.

Γενικά έχουν πολλά χρόνια να μου "τετραγωνίσουν χαρακτηριστικά" λάστιχα.
Μάλλον τα προσέχω στις ευθείες..
Βρε μητσο....ειναι τρελλο νουμερο τα 24.000χλμ.
Το πισω λες, δεν τετραγωνισε..το μπροστα ειχε ακομα κορωνα σωστη??
Τι πιεσεις δουλευεις?
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μήτσο 24000 χλμ είναι τα σχεδόν διπλά από αυτά που έπρεπε να τα αλλάξεις .
Μια χαρά τον πήγαν.
Μη ξεχνάς ότι είναι μόνο πορεία ,τι να πάθουν ;
Και μην ξεχνάς επίσης ότι ο Ω δεν πατάει πλέον φρένο ,φοβάται μη χαλάσουν τα σερβοφρενα
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δεν μπορούσα να τα ανεβάσω άμεσα.Τα έβγαλα φωτό χθες για να τα παραθέσω.

Πιέσεις μονός στο 33 μπροστά με 37-38 πίσω.

Φορτωμένος στο 36-42.



Το μπροστινό είχε τα σκαλοπατάκια του.

Δεν ξέρω αν είναι λόγω πίεσης.Εγω πιστεύω ότι παίζει ρόλο η μπροστινή ανάρτηση και οι όποιες υπερωρίες στις στροφές.


Δεν παίρνει επισκευή το αμορτισέρ.Δουλευει με το ελατήριο και το σώζει στο πάτημα το ξεχωριστό του σύστημα telelever.

Ένα διάστημα είχα πιο κοντό μπροστά φορεμένο από GT1200.Εκεί κι αν έφαγαν πίεση..

Γενικότερα ΔΕΝ δουλεύω τα φρένα του..


Θα τα πρότεινα σίγουρα σε φίλους με mega ON off για ασφάλτινη χρήση.Στο φόρτωμα ήταν γαϊδούρια!!

Θα τα δοκίμαζα και στο μικρό V-Strom για ανάλογη χρήση.


Η κατάστασή τους χθες ήταν η παρακάτω.

Πρώτο το μπροστινό.
Κατόπιν το πίσω.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Βρε μητσο....ειναι τρελλο νουμερο τα 24.000χλμ.
Το πισω λες, δεν τετραγωνισε..το μπροστα ειχε ακομα κορωνα σωστη??
Τι πιεσεις δουλευεις?
Μήτσο 24000 χλμ είναι τα σχεδόν διπλά από αυτά που έπρεπε να τα αλλάξεις .
Παιδιά δεν έχω σταμάτα-ξεκίνα εδώ που είμαι.
Η μηχανή ρολλάρει με ελάχιστα φρένα όπως σημείωσα κι έγραψε ο Γιάννης.
Τα λάστιχα αναλώθηκαν περισσότερο στα 50 καθημερινά.

Κάπου εκεί άλλαξα και τα pilot road II στο CBF.
Μόνο που εκείνα είχαν παραπάνω πέλμα γιατί ήταν σκληρά.Μη τετραγωνισμένα επίσης.

Τα μηχανάκια μου περνάνε όμορφα!!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν μπορούσα να τα ανεβάσω άμεσα.Τα έβγαλα φωτό χθες για να τα παραθέσω.

Πιέσεις μονός στο 33 μπροστά με 37-38 πίσω.

Φορτωμένος στο 36-42.



Το μπροστινό είχε τα σκαλοπατάκια του.

Δεν ξέρω αν είναι λόγω πίεσης.Εγω πιστεύω ότι παίζει ρόλο η μπροστινή ανάρτηση και οι όποιες υπερωρίες στις στροφές.


Δεν παίρνει επισκευή το αμορτισέρ.Δουλευει με το ελατήριο και το σώζει στο πάτημα το ξεχωριστό του σύστημα telelever.

Ένα διάστημα είχα πιο κοντό μπροστά φορεμένο από GT1200.Εκεί κι αν έφαγαν πίεση..

Γενικότερα ΔΕΝ δουλεύω τα φρένα του..


Θα τα πρότεινα σίγουρα σε φίλους με mega ON off για ασφάλτινη χρήση.Στο φόρτωμα ήταν γαϊδούρια!!

Θα τα δοκίμαζα και στο μικρό V-Strom για ανάλογη χρήση.


Η κατάστασή τους χθες ήταν η παρακάτω.

Πρώτο το μπροστινό.
Κατόπιν το πίσω.
Μητσο το μπροστινο το επιβαρυνει πολυ το τελελεβερ...
το 36-42 να το εχεις κ μονος...εχεις 250 κιλα μηχανη
Ξεχνα τι λεει το βιβλιαρακι για τις πιεσεις....αλλες εποχες, αλλα λαστιχα
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Μητσο το μπροστινο το επιβαρυνει πολυ το τελελεβερ...
το 36-42 να το εχεις κ μονος...εχεις 250 κιλα μηχανη
Ξεχνα τι λεει το βιβλιαρακι για τις πιεσεις....αλλες εποχες, αλλα λαστιχα
Mπάμπη όταν πήγαινα διπλός κι ανέβαζα πιέσεις συνήθως δεν κατέβαζα μετά.Τσεκαρα μετά από μήνα.. Tooth

Δεν έχουν κι ακριβείας μηχάνημα στο βενζινάδικο που βάζω.

Είμαι κι εγώ χαζός όμως.
Ενώ μου έχει δώσει φορητό στιγμιαίο μετρητή ο @Zatara δεν τον δουλεύω. ooops
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Εγω στο Gs και με τα bridgestone κ με τα Michelin...
Σχεδον 25.000 - 30.000 εκανα αναμεσα στις αλλαγες και τα πιεζα πολυ....

Ποτε δεν ειχα προβλήματα προσφυσης
 
Τελευταία επεξεργασία:

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Με οδηγηση και τροπο "ορθοδοξο" σε μοτο, SS & Sport Touring, πανω απο 5000-6000 κμ,
δεν εχω δει! (πισινα)
Σε Transalp που ειχα 12000κμ το μεγιστο με Michelin Anakee 3!
Βελουδινο θα σε χαρακτηριζα! Bike
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ευω στο Gs και με τα bridgestone κ με τα Michelin...
Σχεδον 30.000 εκανα αναμεσα στις αλλαγες και τα πιεζα πολυ....

Ποτε δεν ειχα προβλήματα προσφυσης
παω να παρω Gs1100...τελος..
ουτε 10.000χλμ δεν εχω κανει στο RT
το μπροστινο τριγωνισε, το πισω τετραγωνισε..με 38-42
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
παω να παρω Gs1100...τελος..
ουτε 10.000χλμ δεν εχω κανει στο RT
το μπροστινο τριγωνισε, το πισω τετραγωνισε..με 38-42

.... και εχεις αργησει ....αλλα μετα θα μας αρχισεις με το gs πανω που τελειωσαμε.....! abcdefghgk

Περαν της πλακας πιστευω οτι ειναι και θεμα πως κατεβαζεις και την .... ροπη κατω στον δρομο .....!Bike
Αμα ανοιγεις το γκαζι πολυ απαλα σιγουρα θα κανει την διαφορα αλλοιως μην αστειευομαστε ειδικα για το πισω λαστιχο οτι βγαζει δεκαδες χιλιομετρα .....βεβαια εδω αλλοι βγαζουν εκατονταδες με την αλυσιδα ..... περι ορεξεως λοιπον.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ευω στο Gs και με τα bridgestone κ με τα Michelin...
Σχεδον 30.000 εκανα αναμεσα στις αλλαγες και τα πιεζα πολυ....

Ποτε δεν ειχα προβλήματα προσφυσης

Τα δουλευα κυριως σε βόλτες...(σβελτες)

Έτσι οταν εβλεπα οτι ξεραίνονται....εψαχνα φρεσκοστρωμενα κομματια κ τους εδινα...

Ειδικα τα bridgestone στα 25.000 ηταν καταξερα...

Πηγα ενα track day Μεγαρα με σκοπο να τα αλλαξω αμεσως μετα...

Τελειώνοντας την μερα ηταν σαν καινούργια....στριγγλιζαν στις στροφες σαν φρεσκα...τα κρατησα αλλο ενα χρονο....

Υ.Γ.
Τις μοτο τις εχω σε κλειστό κλιματιζομενο χωρο...

Οδηγω στρωτα διχως τρελες εξαρσεις και αποτομες αλλαγες
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Με ξεπερνα αυτη η θεωρια εμενα ... αν μιλαμε για μοτοσυκλετα δρομου και μαλιστα ελληνικου δρομου καθρεπτιζοντα .....! Tooth
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
το πισω ναι αμα το πλακωσεις στην εθνικη δεν εχει ελπιδες..
το τελελεβερ ομως τρωει και το μπροστα...
Δειτε εδω στην τελευταια φωτο το μπροστα...στο 0.12..,,(

 
Τελευταία επεξεργασία:

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Ευω στο Gs και με τα bridgestone κ με τα Michelin...
Σχεδον 30.000 εκανα αναμεσα στις αλλαγες και τα πιεζα πολυ....

Ποτε δεν ειχα προβλήματα προσφυσης


Τα τελευταία Bridgestone που έβαλα ήταν τα 501-502 και έχω κάνει πάρα πολύ χιλιόμετρο με αυτά . Στους έξω δρόμους και με την μηχανή φορτωμένη (δικάβαλη,τριβάλιτση) πάρα πολύ καλό , με απίστευτα κρατήματα και δεν φαγωνόταν ποτέ . Τα έβαζα γι΄αυτό τον λόγο . Στην Ελλάδα όμως ,τουλάχιστον με τους δρόμους του τότε , δεν απέδιδαν τόσο καλά , μιας και αργούσαν να ζεσταθούν . Όταν φαγώνονταν όμως λιγάκι , έκανε καλλιτεχνικό πατινάζ η μηχανή...
Έβγαζα σίγουρα 20000 χλμ
 
Top Bottom