customizing

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν το εβλεπα ετσι απο μακρια και νυχτα , χωρις τα γυαλια μου , θα ελεγα πως ειναι .... GPZ 900 καρχαριας πειραγμενος ....! ooops Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H FCR Original καστομάρει την Triumph Bobber​







H FCR Original είναι μια γαλλική εταιρεία και λειτουργεί εδώ και 9 χρόνια. Η τελευταία της δημιουργία βασίστηκε στο Triumph Bonneville Bobber και το ονόμασαν Graphic Bobber
Τα Triumph Bonneville Bobber έτσι κι αλλιώς είναι από τις πιο αγαπημένες πλατφόρμες εργασίας για πολλούς καστομάδες σε όλο τον κόσμο.
Η δουλειά που έχει γίνει από την FCR Original είναι πολύ σχολαστική. Η βαφή δείχνει εργοστασιακή. Η εταιρεία ήθελε να μετατρέψει την Bobber σε ένα άψογο κόσμημα. Το πλέγμα που έχει γίνει με την βαφή συνδέει την κλασική με τη σύγχρονη αισθητική. Τα φρένα είναι Brembo, έχουν «πειραχτεί» τα φτερά και τα «οπίσθια» της κυρίας είναι ανεπανάληπτα. Επίσης ο πίνακας οργάνων είναι της FCR, καθώς και η γρίλια του ψυγείου. Μπορείτε να την κάνετε δική σας ερχόμενοι σε επικοινωνία με την εταιρεία και μπορείτε να έχετε και την εγγύηση της Triumph γι ‘ αυτό το κόσμημα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Forza 750R by Aloisi 2 Roues: Εις το όνομα της Honda VFR750 RC30​

Μετεμψύχωση​


H Honda VFR750R γνωστή και με την κωδική της ονομασία RC30, συστήθηκε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας το 1987, αρχικά στην Ιαπωνία ενώ ένα χρόνο αργότερα (1988) εισήχθη στην Ευρώπη

Μια εμβληματική αγωνιστική ρέπλικα με 16βάλβιδο V4 (σ.σ. στην ανοιχτή έκδοση η απόδοση έφτανε τους 118 hp @ 11.000 σ.α.λ.) που βγήκε στην παραγωγή για να λάβει την απαραίτητη ομολογκασιόν ώστε να μπορέσει να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sperbike. Και μάλιστα το αγωνιστικό της ντεμπούτο ήταν εντυπωσιακό καθώς στα χέρια του Fred Merkel στέφθηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια επί δυο συναπτά έτη - το 1988 και το 1989.
Η παραπάνω εισαγωγή είναι απαραίτητη διότι η Werther Honda, επίσημος αντιπρόσωπος της Big H στη Νις της Γαλλίας, θέλησε με το δικό του τρόπο να τιμήσει εκείνη την εμβληματική μοτοσυκλέτα.
Honda Forza 750R by Aloisi 2 Roues 5

Και το έκανε χρησιμοποιώντας ως βάση ένας maxi-scooter της εταιρείας: το Forza 750.
Οι μηχανικοί της Aloisi 2 Roues (σ.σ. μετρ στις custom κατασκευές και ιδιαίτερα στις μετατροπές των TMax), που ανέλαβαν το project, χρησιμοποίησαν τη φαντασία τους, ανταλλακτικά από VFR750 και αρκετή δουλειά, για να φτάσουν στο τελικό αποτέλεσμα το οποίο παρουσίασαν πρόσφατα: το Honda Forza 750R!
Λιβρέα στα ίδια χαρακτηριστικά χρώματα της RC30 (γαλάζιο, κόκκινο, λευκό, μαύρο) με το βάψιμο να αναλαμβάνει η Aeromagic, μονόμπρατσο ψαλίδι που προέρχεται από το Ιαπωνικό Superbike, όπως άλλωστε και οι πανέμορφες 17άρες ζάντες λευκού χρώματος, συνθέτουν την εντυπωσιακή εικόνα του Forza 750R.
Honda Forza 750R by Aloisi 2 Roues 8

Η μεγαλύτερη πρόκληση των μηχανικών ήταν να μοντάρουν το μονόμπρατσο ψαλίδι και τους τροχούς του VFR750 στο Forza, πράγμα που τελικά κατάφεραν έπειτα από μεγάλη προσπάθεια και τις περισσότερες από τις 200 εργατοώρες που αφιέρωσαν στο project.
Και επειδή ο στόχος ήταν η κατασκευή ενός max-scooter με DNA από Superbike, οι μετατροπές δεν σταμάτησαν εκεί. Τοποθετήθηκαν ολόσωμη εξάτμιση της Akrapovic μαζί με φίλτρο αέρα της Malossi και νέοι δίσκοι στον μπροστινό τροχό, έγιναν αλλαγές στα ηλεκτρονικά του κιβωτίου DCT, άλλαξαν οι χαρτογραφήσεις του μοτέρ και του ψεκασμού. Τέλος, τοποθετήθηκαν μανέτες, γκριπ και καθρέπτες της Rizoma, ενώ η βάση της πινακίδας προέρχεται από την DPM.
Θυμίζουμε ότι το Honda Forza 750 τροφοδοτείται από δικύλινδρο σε σειρά 8βάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα 745 κ. εκ. που αποδίδει 58.6 PS @ 6.750 σ.α.λ. και 69Nm ροπής @ 4.750 σ.α.λ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfield Cerra GT 865 (Video)​

Οι εποχές αλλάζουν​


Τα Twins 650 της Royal Enfield αποτελούν ιδανικό καμβά για πειραματισμούς

Σε αυτό το πλαίσιο η Skunk Machine, ένα συνεργείο μετατροπών που εδρεύει στο Greensborough της Μελβούρνης στην Αυστραλία, παρουσίασε μια supersport εκδοχή του Continental GT 650, που μάλιστα θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό.
Το Cerra GT 865 φέρει την υπογραφή του Carl Cerra, ενός έμπειρου βιομηχανικού σχεδιαστή με πλούσια θητεία σε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BMW, η General Motors, η Audi, η Ford. Ως ιδρυτής πλέον της Skunk Machine, ο Cerra είχε την ευκαιρία να ασχοληθεί και με τις μοτοσυκλέτες, δημιουργώντας αρκετά ενδιαφέρουσες εκδοχές γνωστών μοντέλων της αγοράς.
Το πιο πρόσφατο δημιούργημά του είναι το Cerra GT 865. Ντυμένο όλο με ανθρακονημάτινο κουστούμι, εντυπωσιακό προβολέα LED και μονόσελο, το πόνημα του Cerra αποτελεί χάρμα ιδέσθαι.
royal enfield gt650 cerra 2

Οι μετατροπές δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αισθητική πλευρά, καθώς οι επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη είναι αρκετές και σημαντικές.
Για αρχή αυξήθηκε στα 865 κ. εκ. η χωρητικότητα του δικύλινδρου παράλληλου κινητήρα του Continental GT 650, ενώ τοποθετήθηκαν σύστημα εξάτμισης της SC Project, πεταλούδες γκαζιού 40 mm και δύο μεγάλες φιλτροχοάνες. Το αποτέλεσμα όλων αυτών των μετατροπών δεν ανακοινώνεται, είναι δεδομένο ωστόσο πως οι 47.6 hp του συμβατικού μοντέλου έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Από κει και πέρα, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αυξημένης ισχύος, τοποθετήθηκε νέο μπροστινό σύστημα με αντεστραμμένο πιρούνι που προέρχεται από Suzuki GSX-R600, διπλά αμορτισέρ της Ohlins, καθώς επίσης και φρένα της Brembo (τρεις δίσκοι και ακτινωτές δαγκάνες). Οι ακτινωτοί τροχοί 17 ιντσών είναι της Excel. Το πίσω φωτιστικό σώμα αποτελείται από λωρίδα LED που ενσωματώνει και φλας, ενώ τα μπροστινά φλας (LED και αυτά) ενσωματώνονται στα ακρόμπαρα του τιμονιού. Το πακέτο ηλεκτρονικών προέρχεται από τη Motogadget.
royal enfield gt650 cerra 9

Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μεγάλη, έγχρωμη οθόνη που υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone, ενώ διαθέτει και κάμερα που επιτρέπει στον οδηγό να καταγράφει τους γύρους του στην πίστα!
Η ολοκλήρωση του πρώτου πρωτότυπου καθυστέρησε 8 μήνες όπως σημειώνει ο ίδιος ο δημιουργός του τονίζοντας πως οι εργατοώρες που επενδύθηκαν για την ολοκλήρωσή του έχουν περάσει κατά πολύ τις 2.000.
Όσο για το τι ακριβώς είναι το Cerra GT 865, την απάντηση δίνει σε συνέντευξή του στο pipeburn.com ο Carl Cerra.
«Στόχος μου ήταν να δημιουργήσω κάτι μοναδικό, εκλεπτυσμένο και έτοιμο για παραγωγή. Πάντα μου άρεσαν τα αγωνιστικά του στυλ της δεκαετίας του '80. Είναι ελαφρώς άβολα αλλά cool. Δεν ήθελα να αναπαραγάγω τη δεκαετία του '80, αλλά να δημιουργήσω ένα στυλ της δεκαετίας του '80 με μοντέρνα πινελιά. Νέο και επίκαιρο σε σχέση με το παρελθόν, ίσως μια αναδρομή στους κλασσικούς αγώνες Isle of Man και στα GP».

Το Cerra GT 865 θα παραχθεί σε μόλις 25 αντίτυπα, χωρίς προς το παρόν να γνωρίζουμε την τιμή διάθεσή τους. Όσοι ενδιαφέρεστε πάντως μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της Skunk Machine (https://www.skunkmachine.com/).


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda FT400 και KTM DUKE 200 με παραλιακή διάθεση​







Το καλοκαίρι μπορεί να πέρασε, αλλά κανείς δεν απαγορεύει να ονειρευόμαστε τι θα κάνουμε το επόμενο. Μία Honda FT400 και μία ΚΤΜ Duke 200 μπορεί να θεωρούνται ταπεινά όνειρα, αλλά μπορεί να γίνουν υπερπαραγωγές αν πέσει πάνω τους λίγη χρυσόσκονη από την Deus Ex Machina.
H Deus Ex Machina είναι εταιρεία με εργαστήρια custom αλλά και καταστήματα καφέ σε όλο τον κόσμο, συνδυάζοντας την ψυχαγωγία με τους δύο τροχούς. Τον καφέ τους δεν τον έχουμε δοκιμάσει, αλλά οι φωτογραφίες από τις κατασκευές τους είναι πάντα απολαυστικές.
green-envy-honda-ft400---rear.jpg

Το παράρτημα της Ιαπωνίας με επικεφαλή τον Tomoyuki Soeda πήρε μία ταπεινή Honda FT400 και τη μετέτρεψε σε scrabler και μάλιστα προσπαθώντας να κρατήσει σε χαμηλό κόστος όλη την διαδικασία. Έβγαλε τα πλαϊνά πάνελ αφήνοντας το πλαίσιο εκτεθειμένο και αντικατέστησε το ρεζερβουάρ. Επίσης αφαίρεσε τα δύο αμορτισέρ πίσω, και με την κατάλληλη μετατροπή τοποθέτησε ένα, το οποίο λόγω μεγέθους τραβάει το βλέμμα. Τοποθετήθηκαν ελαστικά Dunlop D603,ψηλό μοτοκροσάδικο εμπρός φτερό και τελικό εξάτμισης SuperTrapp και τέλος πλαϊνή σχάρα για σερφ. Και το όνομά της είναι Green Envy.
beluga-xm-ktm-200-duke---side-left.jpg

Το άλλο project είναι η μετατροπή μιας KTM 200 Duke. Την έγδυσε και έβαλε καινούριο κουστούμι πιο στρογγυλεμένο σε αντίθεση με την αιχμηρή αισθητική της εργοστασιακής. Το όνομα αυτού Beluga XM το οποίο φοράει ελαστικά AX41 adventure και διαθέτει πλαϊνή σχάρα για σερφ γι’ αυτούς που θέλουν να δαμάσουν τα κύματα. Και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν πίσω σχάρες για φορτία, όπως ένα σετ κάμπινγκ, ενώ η Beluga διαθέτει παρόμοια και μπροστά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

K-Speed Custom: Radical μετατροπές παπιών παραγωγής!​

Ριζοσπαστικό “παπί” από τους Ταϊλανδέζους K-Speed

Μεγάλης έμπνευσης μετασκευασμένο “παπί” από το Custom Shop των Κ-Speed στην Ταϊλάνδη, για ένα δίτροχο που για περισσότερα από 60 χρόνια δεν έχει αλλάξει την εμφάνισή του!
Το K-Speed από την Ταϊλάνδη αλλάζει ριζικά το εμβληματικό παπί της Honda, με ένα κιτ μετατροπής που το μεταμορφώνει σε αυτό που βλέπετε!

Ο σχεδιασμός και κατασκευή των κιτ μετατροπής γίνεται από το K-Speed και το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχουν αντίστοιχα κιτ για πολλά μοντέλα που κυκλοφορούν στις ασιατικές αγορές.

Όλα τα εξαρτήματα μετατροπής για αυτό το κιτ του Super Cub προέρχονται από τα καλούπια της K-Speed, κι όλα ξεκίνησαν από μια ιδέα δημιουργίας μεγάλων φτερών που περιβάλλουν τους τροχούς του Super Cub.

Χρειάστηκαν δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί το σχέδιο του καλουπιού και τελικά να προσαρμοστεί πάνω στο παπί.

Τα καλύμματα των τροχών συμπληρώνουν τις μπαρόκ φόρμες και ακολουθούν ταιριαστά το νέο μπροστινό μέρος με μάσκα και προβολέα μαζί με το γυμνό/ντυμένο σωληνωτό τιμόνι.

Η νέα ουρά, που καλύπτεται πλήρως καμουφλάρει τα κοντύτερα αμορτισέρ και κάνει τελικά το Super Cub μονοθέσιο.
Η εικόνα ολοκληρώνεται από τα κλασικά λάστιχα εμφάνισης ’30s σε στυλ Firestone. Δεν είναι ακόμη γνωστό εάν, πότε και πώς η K-Speed θα προσφέρει το κιτ μετατροπής για πώληση, όπως επίσης δεν είναι γνωστό αν θα μπορεί να εισαχθεί στην Ευρώπη λόγω προδιαγραφών.
Μπράβο πάντως στους K-Speed οι οποίοι συστηματικά μας εντυπωσιάζουν με τις δουλειές τους!

Πηγη https://motorbike.gr


cdefghicdefghicdefghiSamurai suicideSamurai suicide
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H BMW Motorrad παρουσιάζει επτά R 18 customs από την Πολωνία​


Ο μεγάλος boxer της BMW αποδεικνύεται η χαρά του κατασκευαστή custom, καθώς σχετικές δημιουργίες έρχονται από όλες τις γωνίες του κόσμου. Οι παρακάτω επτά έρχονται με την ευλογία της BMW Motorrad Poland.

BMW ZK Motors - BMW R 18 Black Jack

Το σημείο-κλειδί στο R 18 Black Jack είναι η βαφή με μαύρο χρώμιο, ενώ η τοποθέτηση τροχών με ζάντες διαμέτρου 16 ιντσών εντείνει την αίσθηση μεγέθους της μοτοσυκλέτας, κάνοντάς τη να φαίνεται μεγαλύτερη και μακρύτερη.
P90484831 highRes

Η μοτοσυκλέτα έχει εξοπλιστεί με μερικά έτοιμα στοιχεία από την αγορά, όπως τα καπάκια κεφαλών κυλίνδρων της Roland Sands, καθώς και με αρκετές λεπτομέρειες που δε φαίνονται με την πρώτη ματιά, ενώ κάποια άλλα στοιχεία είναι οφθαλμοφανέστατα, όπως τα τραπουλόχαρτα στο πίσω φτερό που απλώς υπογραμμίζουν το όνομα της μοτοσυκλέτας.
P90484843 highRes
BMW Dobrzanski Team Customs - BMW R 18 Isle of Man

Εδώ το R 18 χρησιμοποιείται ως φόρος τιμής στο BMW RS 255 Kompressor με το οποίο ο Georg "Schorsch" Meier κέρδισε το Senior TT στο Isle of Man το 1939.
Ξεχωρίζει φυσικά από τον αριθμό 49 με τον οποίο έτρεχε ο Meier, βαμμένη σε πράσινο χρώμα που λέγεται “Isle of Man green metallic", ίδιο με αυτό που χρησιμοποιεί η BMW στο αυτοκίνητο M4.
P90485103 highRes

Nine Hills Motorcycles - BMW R 18 Liberty
Η γνωστή σε όλον τον κόσμο του customizing, Nine Hills Motorcycles από την πόλη Chełmno και υπό τις οδηγίες του έμπειρου κατασκευαστή Paweł Stachura άλλαξε σχεδόν τα πάντα στο R 18 για να δημιουργήσει το δικό της όραμα.

Ρεζερβουάρ καυσίμου, καπάκια κεφαλών κυλίνδρων, μαρσπιέ, φτερά, σέλα και καβούκι προβολέα είναι μερικά από αυτά, ενώ το πολωνικό συνεργείο άλλαξε και τις διαστάσεις των τροχών, επιλέγοντας ζάντα 3.5 x 21 ιντσών μπροστά με λάστιχο 130/60-21, ενώ πίσω η ζάντα 8 x 18 ιντσών φορά ένα λάστιχο 240/40-18.
Το συνολάκι ολοκληρώνεται με δαγκάνες φρένων της Beringer και κοντή εξάτμιση της FCR.
P90484856 highRes
BMW Inchape Wrocêaw - BMW R 18 Roadster
Εμπνευσμένο από τη σχεδιαστική φιλοσοφία των αυτοκινήτων των δεκαετιών 1920 και 1930, το Roadster ξεχωρίζει ως ένα σχέδιο Art Deco.

Τα επί τούτου κατασκευασμένα κουστούμια της μοτοσυκλέτας είναι αυτά που της δίνουν τον απαραίτητο χαρακτήρα, συμπληρωμένα με προσεγμένες λεπτομέρειες, όπως η τάπα καυσίμου σε ρετρό στυλ Monza.
P90485115 highRes
BMW Smorawiński - BMW R 18 Roar
Η απλότητα είναι το κλειδί σε αυτήν την κατασκευή, που περισσότερο θα την περιγράφαμε ως αφαιρετική. Οι Πολωνοί επένδυσαν σε ένα πολύ λιτό πίσω μέρος με κοντό φτερό, ενώ στο ίδιο πνεύμα αφαίρεσαν και το τελικό της εξάτμισης – εμπλουτίζοντας προφανώς κατά πολύ το ηχητικό αποτέλεσμα.
Πέραν αυτών, τα βασικά στοιχεία που ξεχωρίζουν στο R 18 Roar είναι οι ακτινωτές ζάντες και οι χρωμιωμένες δαγκάνες των φρένων.
P90484870 highRes
BMW Inchcape Poznań - BMW R 18 Speedy Gonzales
Ένα αμερικανικής λογικής σχέδιο, αυτό το R 18 επιλέγει και ένα ανάλογο όνομα με ρίζες από το Μεξικό, Speedy Gonzales.
Το ψηλό (apehanger) τιμόνι βγάζει μάτια, όπως και τα τεράστια φτερά, αλλά και η περίτεχνη βαφή με αερογραφίες που απλώνονται σε όλο το κορμί της μοτοσυκλέτας.
Το θέαμα κλείνει με τα μακρύτερα τελικά εξατμίσεων που έχουμε δει εδώ και καιρό.
P90484886 highRes
BMW Team Długołęka - BMW R 18 The Great Wave
Σε συνεργασία με τη Unikat Motorworks, η BMW Team Długołęka σχεδίασε το R 18 The Great Wave με το μυαλό στην ιαπωνική παράδοση. Το αποτέλεσμα ακολουθεί τη βασική λιτή λογική των bobbers, με μια βαφή του Πολωνού καλλιτέχνη Łukasz Elbalenko που υιοθετεί την αισθητική της ιαπωνικής κουλτούρας και τέχνης. Το θέμα που έχει ζωγραφίζει το ρεζερβουάρ εμπνέεται από το ιαπωνικό έργο τέχνης Great Wave in Kanagawa που χρονολογείται πίσω στο 1831.
Η δουλειά συνεχίζεται με κομμένο πίσω φτερό, σέλα καλυμμένη με καφέ δέρμα, κοντά χειροποίητα τελικά εξατμίσεων για βροντερό ήχο από τον μεγάλο boxer και ρετρό εμφάνισης λάστιχα της Shinko tyres, καθώς και πολλές προσεγμένες λεπτομέρειες όπως τα καλυμμένα από δέρμα γκριπ και τα ανοδιωμένα κομμάτια όπως οι κεφαλές των κυλίνδρων και το εκτεθειμένο τμήμα του άξονα μετάδοσης.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SOFTAIL “ENVY” BY LORD DRAKE KUSTOMS. Χάρμα οφθαλμών​

02dd9ef15f03448dcbed95058792b74f_XL.jpg

Η Lord Drake Kustoms πήρε μία Harley Davidson Fat Boy του 2001 και τη μετέτρεψε σε κάτι πραγματικά αξιοζήλευτο. Και όλα πάνω της έχουν έναν λόγο ύπαρξης, όπως ο αριθμός 76 που είναι η χρονολογία γέννησης της συζύγου του ιδρυτή της Lord Drake Kustoms, Fran Manen. Είναι μία από τις πιο αγαπημένες μοτοσυκλέτες μεταξύ των followers της εταιρείας, λέει ο ίδιος ο Manen. Η αποδοχή είναι τόσο μεγάλη, συνεχίζει, που έχουμε ήδη λάβει δύο παραγγελίες για παρόμοια σχέδια με της Envy.
«Είναι τόσες οι λεπτομέρειες που κάνουν την Envy μοναδική, όπως ο τρόπος που ενσωματώσαμε τα δερμάτινα κομμάτια πάνω της, η μπροστινή μάσκα. Το Envy είναι περίεργο όνομα για μοτοσυκλέτα, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι από τις καλύτερες μετατροπές που έχει κάνει η Lord Drake Kustoms σε μία Harley Davidson Softail, βγάζει νόημα. Η εργασία έγινε στο εργαστήριο της εταιρείας στη Μάλαγα της Ισπανίας. Δεν είναι μία Cafe Racer, ούτε μία Bobber. Είναι μία μίξη μοτοσυκλετών παλιάς σχολής και custom. Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν custom μοτοσυκλέτες στην Ισπανία είτε Café racer, είτε άλλους τύπους μοτοσυκλετών εκτός από Harley Davidson, οι οποίοι με ρώτησαν πολλές φορές ποιο είναι το στυλ καστομαρίσματός της. Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι την ερωτεύονται και κάποιοι άλλοι την μισούν».
ENVY_EXTERIOR_4.jpg

Το πίσω μέρος, το ρεζερβουάρ, το τιμόνι, οι αριθμοί, το μπροστινό φτερό, η εμπρός γρίλια, αυτά είναι κάποια από τα μέρη που φτιάχτηκαν αποκλειστικά γι’ αυτή την Harley Davidson Softail Fat Boy και τη μετέτρεψαν σε μία πολύ ιδιαίτερη κατασκευή. Σημειωτέων ότι όλες οι καλωδιώσεις είναι εσωτερικές, (μέσα στους κούφιους σωλήνες του τιμονιού, του πλαισίου κ.λπ.).
ENVY_EXTERIOR_6.jpg

Επιπλέον ο κινητήρας έχει διακοσμηθεί με διάφανα καλύμματα. Υπάρχουν λεπτομέρειες με δέρμα όπως στα ποδωστήρια, στις χειρολαβές του τιμονιού και στην εμπρός μάσκα. Κοιτώντας προσεκτικά οι λεπτομέρειες που έχουν υποστεί δουλειά είναι ατελείωτες. Και όπως λέει και ο Manen «μην ζηλεύεις τίποτα και κανέναν. Φρόντισε να δουλεύεις σκληρά και όλα θα έρθουν μόνα τους. ας μετατρέψουμε τη ζήλεια σε κίνητρο και έμπνευση, αυτό είναι το μυστικό»!
ENVY_EXTERIOR_10.jpg


Τεχνικά χαρακτηριστικά
2001 Harley Davidson Fat Boy.
Κινητήρας: 1450cc Twin Cam carburation
Μετατροπές:
Πλαίσιο και ψαλίδι
Η μετάδοση από ιμάντα έγινε με αλυσίδα
Υδραυλικός συμπλέκτης
Ηλεκτρική καλωδίωση εσωτερική
Αλλαγή εμπρός ανάρτησης
Πίσω ανάρτηση: Κιτ χαμηλώματος
Τροχοί: Fat Daddy wheels 21 “front and 18” rear.
Εξάτμιση και φίλτρο αέρα
Αλλαγή τιμονιού, χειριστηρίων, κλειδαριάς και οργάνων ελέγχου
Αλλαγή ρεζερβουάρ, πίσω λαιμού και σέλας.
Αλλαγή δοχείου λαδιού και σωληνώσεων φρένων
Διάφανα καλύμματα στο κινητήρα
Εμπρός μάσκα μεταλλική, διακοσμημένη με δέρμα
Αλλαγή δισκόφρενα και δαγκάνες
Τοποθέτηση πλαϊνών νούμερων και εμπρός, βελτίωση της εμφάνισης της εξάτμισης• Headlamp, rear turn signals on swingarm, front turn signals on seatposts.
Κάλυμμα σέλας με δέρμα
Αλλαγή τάπας βενζίνης και λαδιού
Αλλαγή ποδωστηρίων
Άλλη βαφή στο ρεζερβουάρ και στην ουρά, χρώμιο και πλατίνα σε πολλά μέρη της μοτοσυκλέτας


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Μια Moto Guzzi στα χρώματα της Alfa Romeo
Από την εταιρία custom μοτοσυκλετών Kaffeemaschine


Η διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία Alfa Romeo και ο κατασκευαστής μοτοσυκλετών Moto Guzzi μπορεί να προέρχονται από την Ιταλία, αλλά η επιρροή τους είναι αισθητή σε όλο τον κόσμο. Για απόδειξη, μπορούμε απλά να δούμε την, με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας, Kaffeemaschine και την νέα της δημιουργία, KM37 GTA.
Με επικεφαλής τον Axel Budde, η ομάδα μεταμόρφωσε μια Moto Guzzi SP1000 του 1981 "Κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν" της Giulia GTA 1300 Stradale της Alfa Romeo. Υιοθετώντας το εμβληματικό χρώμα Biancospino και τα φινιρίσματα χρωμίου της Alfa Romeo, η μοτοσυκλέτα αυτή βρίσκει νέα ζωή ως cafe racer.

Η Kaffeemaschine δεν ξεχνά ούτε τις μικρές λεπτομέρειες, χρησιμοποιώντας το σύμβολο Biscione (ανθρωποφάγο φίδι) από το λογότυπο της Alfa Romeo. Ο Budde σχεδιάζει ακόμα δύο Quadrifoglio (τετράφυλλα τριφύλλια) στην εσωτερική πλευρά του πλαισίου.

Ωστόσο, οι αλλαγές αυτής της custom μοτοσυκλέτας εκτείνονται πέρα από τα καλλωπιστικά στοιχεία. Χάρη στο πλαίσιο Lino Tonti της SP1000, οι κατασκευαστές επιτυγχάνουν εύκολα τη συνηθισμένη εμφάνιση café racer αφαιρώντας τα "περιττά" μέρη. O Budde μειώνει ακόμα περισσότερο το βάρος, δημιουργώντας το νέο ντεπόζιτο, την ουρά και το φέρινγκ από υλικό carbon-κεβλάρ. Συνολικά, η Kaffeemaschine μειώνει το βάρος της SP στα 183 κιλά.

Η ομάδα εξοπλίζει επίσης τον V-twin κινητήρα με προσαρμοσμένο εκκεντροφόρο άξονα, νέο στρόφαλο, μεγαλύτερες βαλβίδες και καρμπυρατέρ Dell'Orto PHF. Οι αλλαγές αυτές ανεβάζουν την απόδοση στα 82 άλογα. Ωστόσο, ο Budde στρέφεται στα ταμπύρα όσον αφορά το φρενάρισμα για να σταματήσει όλα αυτά τα άλογα.

Φυσικά, τα ηλεκτρονικά Motogadget φέρουν πολλά από τα στοιχεία του παρόντος και η KM37 δεν διαφέρει. Η οθόνη Chronoclassic αγγίζει τη γραμμή μεταξύ του κλασικού και του σύγχρονου ενός αναλογικού στροφόμετρου και ενός ψηφιακού ταχύμετρου. Από την άλλη πλευρά, ο Budde σχεδίασε και ανέπτυξε ο ίδιος τους διακόπτες του τιμονιού, διατηρώντας την απλή αλλά εκλεπτυσμένη αισθητική της κατασκευής.

Προκειμένου να φέρει τις δημιουργίες της Kaffeemaschine στο αμερικανικό κοινό, ο Budde συνεργάστηκε με τον Peter Boggia της Moto Borgotaro. Η KM37 εκτίθεται επί του παρόντος στο κατάστημα με έδρα το Μπρούκλιν.


Πηγή: Zougla.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Sportster Forty-Eight της Harley-Davidson όπως θα έπρεπε να είναι​

ca7f51275b3873e189b22b49dbc5c0c3_XL.jpg

Ένα από τα πλέον ριζοσπαστικά customαρισμένο Sportster Forty-Eight που έχουμε δει, έρχεται για να μας αποδείξει ότι ποτέ δεν είναι αργά για την προσθήκη μιας Harley-Davidson στη λίστα των δώρων μας.
Όπως μας αφηγείται το Bike EXIF, το όλο project σχεδιάστηκε από τον Chakkaphan «Mark» Rungsukcharoen της FatBoy Design στην Ταϊλάνδη, ο οποίος ήθελε να φτιάξει μια μοτοσυκλέτα για το Bangkok Hot Rod Custom Show του 2022. Έχοντας έμπνευση από τη Lamborghini Murcielago SV που ανήκε στον πατέρα του (φτώχια καταραμένη), ο Mark θέλησε να συνεργαστεί με ένα συνεργείο που να εξειδικεύεται στα ανθρακονήματα, βρίσκοντας την άκρη του στον Nattapat Janyapanich της Slayer House.
Ένα από τα εντυπωσιακά στοιχεία του όλου εγχειρήματος, είναι πως η ομάδα είχε μόλις 60 ημέρες για να μετατρέψει το εντελώς εργοστασιακό Sportster Forty-Eight. Η ιδέα ήταν να κατασκευαστεί ένα σύγχρονο café racer με ισχυρή ατμόσφαιρα «πίστας», ενώ ταυτόχρονα να δένει και με τον κόσμο των υπεραυτοκίνητων. Ή, όπως το θέτει ο Nattapat, «να παρουσιάσει τη Harley-Davidson με έναν νέο τρόπο, για να φτάσει σε μια νέα γενιά με τρέλα για ταχύτητα».
48α.jpg

Ο Mark και ο Nattapat ξεκίνησαν σχεδιάζοντας επί χάρτου τις ιδέες τους, προτού σκανάρουν τρισδιάστατα τη stock μοτοσυκλέτα και σχεδιάζοντας τη εν τέλει ψηφιακά. Στη συνέχεια, ο Nattapat εκτύπωσε τρισδιάστατα καλούπια για το φέρινγκ, από τα οποία σχηματίστηκαν τα τελικά μέρη από ανθρακονήματα. Ο βασικός κατάλογος των αλλαγών περιλαμβάνει νέο φέρινγκ, ένα κάλυμμα ρεζερβουάρ που κάθεται πάνω από μια χαλύβδινη δεξαμενή και το επίπεδο τμήμα της ουράς.
Το πάλαι ποτέ τέκνο της H-D, συμπληρώνεται από μια σειρά από τρισδιάστατα εκτυπωμένες λεπτομέρειες, όπως σχάρες, εισαγωγές αέρα και πτερύγια κάτω και πάνω από την ουρά. Αντί να βάψει την τελική μοτοσυκλέτα, ο Mark επέλεξε να στολίσει τα μέρη από ανθρακονήματα με ένα σετ αυτοκόλλητων εμπνευσμένων από τους αγώνες.
Ο Mark εμπλούτισε επίσης τη δίτροχη βάση του με μια λίστα απαρτισμένη από αναβαθμίσεις στα της απόδοσης. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ένα σετ αναρτήσεων της Showa, που συγκρατούνται στη θέση τους με εξαρτήματα κατεργασμένα μέσω CNC, ενώ ένα ακόμα σετ αμορτισέρ της Öhlins βρίσκεται και στο πίσω μέρος. Νέοι είναι οι τροχοί, με τις δαγκάνες των φρένων να έχουν κίτρινη βαφή ως αναφορά στη Lamborghini. Τα προαναφερθέντα αλλά και διάφορα ακόμα εξαρτήματα έρχονται από την Performance Machine, τη Roland Sands Design ή φτιάχτηκαν in-house από τους Ταϊλανδούς customάδες.
48γ.jpg

Τέλος και ο κινητήρας φοράει μια σειρά από καλούδια, με αλλαγές που υπογράφουν η Evolution Industries, η Figure Machine, η Two Brothers στην εξάτμιση κ.α. Η λίστα έχει πολλές βελτιώσεις από το γρανάζωμα και την εισαγωγή αέρα μέχρι τους παραπάνω ίππους που μπορεί να αποδώσει το «πείραγμα» της ECU.
Για την ιστορία, ο Mark και ο Nattapat τέλειωσαν έγκαιρα το project τους, πηγαίνοντας το στο Bangkok Hot Rod Custom Show και φεύγοντας με το βραβείο «Best Café Racer».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfiled HNTR 350 σε έκδοση Street Tracker​

Tο HNTR 350 αποτελεί ιδανικό καμβά για ατελείωτο customizing!​



Λίγοι μήνες έχουν περάσει από την παρουσίαση του Royal Enfield Hunter 350 (ή HNTR 350 όπως λανσάρεται στην Ευρώπη) και ήδη τα συνεργεία που ασχολούνται με το customizing έχουν αρχίσει να πειραματίζονται με το νέο πόνημα της Ινδικής μάρκας

Άλλωστε, όπως και τα άλλα μοντέλα της σειράς 350, σε προδιαθέτει να ασχοληθείς μαζί του και να το διαμορφρώσεις ανάλογα με το γούστο σου.
Το Okeasyshop, ένα από τα πιο γνωστά συνεργεία της Ταϊλάνδης που ασχολούνται με custom κατασκευές, παρουσίασε το Hunter 350 σε Street Tracker εκδοχή.
Royal Enfiled HNTR 350 Street Tracker 3

Η μοτοσυκλέτα έχει τον απολύτως απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να μπορέσει να κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους. Ο στρογγυλός προβολέας έδωσε τη θέση του σε ένα φλατ πάνελ πάνω στο οποίο εδράζονται σε κάθετη διάταξη φωτιστικά σώματα LED.
Το πολυόργανο μεταφέρθηκε στην αριστερή πλευρά του ρεζερβουάρ, ενώ το εργοστασιακό τιμόνι έδωσε τη θέση του σε ένα ψηλότερο που ταιριάζει γάντι στον νέο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Royal Enfiled HNTR 350 Street Tracker 2

Το συμβατικό πιρούνι αντικαταστάθηκε από after market αντεστραμμένο χρυσού χρώματος, ενώ τα διπλά αμορτισέρ του εργοστασιακού μοντέλου έδωσαν τη θέση τους σε monoshock.
Για τις ανάγκες του project κατασκευάστηκε νέο πίσω υποπλαίσιο πάνω στο οποίο βρίσκεται το νέο, κοντό ουραίο τμήμα. Μάλιστα για να μπορέσει να «κουμπώσει» στο πλαίσιο και να τοποθετηθεί monoshock χρειάστηκε να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις. Εντυπωσιακή είναι η χειροποίητη εξάτμιση με το «ελεύθερο» τελικό που βγαίνει προς τα πάνω. Σε ό,τι αφορά στην πέδηση, χρησιμοποιήθηκαν δαγκάνες της Nissin.
Δεν γνωρίζουμε αν οι μηχανικοί του Okeasyshop έβαλαν χέρι και στον κινητήρα, πάντως το τελικό αποτέλεσμα μόνο αδιάφορο δεν μπορεί να σε αφήσει.
Και προφανώς αυτή η εκδοχή δεν θα είναι η μόνη που θα δούμε καθώς το HNTR 350 αποτελεί ιδανικό καμβά για ατελείωτο customizing!

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ABC 500 από την «A Bike Company» - Ο designer του Ariel Atom σχεδιάζει μια εκπληκτική custom μοτοσυκλέτα​

a-bike-company-abc500-4.jpga-bike-company-abc500-3.jpg

Ο 46χρονος Βρετανός industrial designer Niki Smart είναι γνωστός μεταξύ άλλων για το Ariel Atom project αλλά και για αρκετά αυτοκίνητα για την Cadillac, ως υπεύθυνος σχεδιασμού της General Motors. Τώρα, δημιούργησε μια δική του εταιρεία μοτοσυκλετών, την «A Bike Company» και το πρώτο, εντυπωσιακό custom μοντέλο αυτής ακούει στο όνομα ABC 500.

Για την ώρα δεν έχουμε καταλάβει αν ο Smart σχεδιάζει να παράγει μοτοσυκλέτες για πελάτες -έστω και σε εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή- ή αν το site της εταιρείας του είναι απλώς μια πλατφόρμα προώθησης των custom ανησυχιών του.
Κύρια έμπνευση για το ABC 500, κάποιες φωτογραφίες που είχε δει ο Smart, με board track μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του 1920, λιτές και απέριττες αγωνιστικές κατασκευές.

a-bike-company-abc500-9.jpg

Οι εν λόγω κατασκευές είχαν στην αρχή κινητήρες 1.000κ.εκ., που αργότερα «συρρικνώθηκαν» στα 500, σε μια προσπάθεια μείωσης των υψηλών ταχυτήτων και κατά συνέπεια και των θεαματικών ατυχημάτων στις ξύλινες (board track= πίστες με σανίδες) διαδρομές της εποχής.
Μια ακόμα έμπνευση για τον Smart ήρθε από την ανάρτηση του Norman Hossack, την οποία και προσάρμοσε στην μοτοσυκλέτα του.
Ωραία. Έχουμε design εμπνευσμένο από τις board track μοτοσυκλέτες, ανάρτηση Hossack μπροστά… και κινητήρα; Vintage, είναι η λέξη κλειδί.
a-bike-company-abc500-11.jpg

Η αερόψυκτη καθαρότητα σε γραμμές και design ήταν το ζητούμενο για την καρδιά της μοτοσυκλέτας, κι έτσι ο Smart προτίμησε τον κλασικό κινητήρα του XL500 της Honda. Ένα τετραβάλβιδο, μονοκύλινδρο και τετράχρονο μοτέρ 497κ.εκ. με 33hp, πεντατάχυτο κιβώτιο και ικανή ροπή, με καρμπιρατέρ Keihin και εκκίνηση με μανιβέλα!
a-bike-company-abc500-10.jpg

Το σύνολο ολοκληρώνουν 2 τεράστιοι τροχοί 26 ιντσών από ανθρακόνημα (!) με κέντρα από CNC αλουμίνιο, με την διάσταση αυτή να συνηθίζονται είτε στα… ποδήλατα, είτε στις custom μοτοσυκλέτες, συνήθως αμερικάνικης προέλευσης.
Σημειώστε πως πλαίσιο, πιρούνι, ψαλίδι, τροχοί, ρεζερβουάρ, σέλα, φτερά, κ.α. είναι ΟΛΑ custom σχεδιασμένα από τον Smart!

Η τελική μορφή του ABC 500 είναι θεαματική, κάτι που οδήγησε τους οργανωτές του custom show «The Quail Gathering» να του δώσουν όχι ένα αλλά δύο βραβεία, κερδίζοντας τόσο την Custom/Modified κατηγορία, όσο και το βραβείο Design and Style, που δίνεται από την Arch Motorcycles του Keanu Reeves.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda X4 «Bumblebee» - Το customizing όπως ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι​


Αν θυμάστε τον Bumblebee να γίνεται Chevrolet Camaro και τούμπαλιν ξεχάστε το καθώς ο Reza Hussain της RH Customs είχε άλλα πλάνα για αυτό το Autobot.
Κάτι επίκαιρο μάλιστα καθώς τα Transformers επιστρέφουν προσεχώς στις κινηματογραφικές αίθουσες με τους γνωστούς μας ήδη Optimus Prime, Bumblebee κ.α. Η δημοτικότητα δε του δεύτερου έχει αυξηθεί τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια τραβώντας τη προσοχή και του Reza.
Το αποτέλεσμα είναι ένα άκρως τροποποιημένο Honda X4 που φέρει την εικόνα του κίτρινου πρωταγωνιστή. Από την κίτρινη βαφή και τα μυώδη πάνελ του αμαξώματος έως το φθαρμένο από τη μάχη φινίρισμα, ίσως όλα να πήγαιναν καλά αν ένα… αποκεφαλισμένο κεφάλι Bumblebee δεν είχε τη θέση του εμπρός φωτιστικού σώματος.
bumbl2.jpg

Ακόμα, σε αυτό τον ιδιαίτερο «φόρο τιμής», το ρεζερβουάρ με τα πτερύγια που μοιάζουν με καλύμματα βαλβίδων V8, θυμίζουν -υποτίθεται- το Chevrolet Camaro, το alter ego δηλαδή του χαρακτήρα. Η RH Customs διατήρησε το χαρακτήρα του X4 με έναν υπερμεγέθη μπροστινό τροχό, αλλά με τη μονοθέσια πλέον διαμόρφωση και το πίσω φτερό τοποθετημένο στο ψαλίδι να ενισχύουν τις custom φιλοδοξίες του όλου… έργου. Από την όλη υπερβολή φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει και το δίχως αύριο πίσω ελαστικό.
Αυτά συνέβησαν από την RH Customs της Ινδίας ενώ εμείς έχουμε απλά να προσθέσουμε «καημένε Bumblebee τι σου ‘μέλλε να πάθεις».

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW G 310 R μετατράπηκε σε... κόσμημα!​

bmw-11123-atrmtr (2).jpg

Μία BMW G 310 R έπεσε στα χέρια των βελτιωτών της STG Tracker και μεταμορφώθηκε ριζικά!

Δια χειρός STG Tracker​

Η BMW G 310 R είναι το μικρότερο… όπλο στο οπλοστάσιο της γερμανικής μάρκας. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 34 ίππων και των 28 Nm την καθιστά ικανή για μετακινήσεις εντός πόλης, ενώ σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από τα μεγαλύτερα γυμνά μηχανάκια της BMW. Όμως η BMW G 310 R που πρωταγωνιστεί στο θέμα μας είναι κάτι το διαφορετικό.

Μοναδικό κάλυμμα για το ντεπόζιτο​

Υπεύθυνοι για αυτή τη μοναδική BMW G 310 R, είναι οι άνθρωποι της βελτιωτικής εταιρείας STG Tracker, η οποία την παρέλαβε από άλλον βελτιωτή που είχε ξεκινήσει να δουλεύει σε αυτή, όμως ποτέ δεν ολοκλήρωσε το έργο του. Με επικεφαλής των Marcelo Obarrio η STG Tracker κατασκεύασε ένα νέο κάλυμμα για το ντεπόζιτο και μετά επικεντρώθηκε στο πίσω μέρος.

bmw-11123-atrmtr (3).jpg

Σέλα με Alcantara​

Η σέλα είναι τυλιγμένη από Alcantara, με εξαγωνικό σχέδιο ραφής που ταιριάζει με τις γρίλιες στο μπροστινό μέρος του ρεζερβουάρ. Η μπαταρία βρίσκεται πλέον κάτω από το ψαλίδι, τα μικρά φλας προέρχονται από τη Motogadget, ενώ το πίσω φως είναι ενσωματωμένο στο πίσω μέρος. Οι δύο κυκλικοί προβολείς είναι τοποθετημένοι κάθετα, ενώ η STG αναφέρει ότι έχει επαναχρησιμοποιήσει το στοκ ταμπλό.

Νέα εξάτμιση και λάστιχα​

Το μπροστινό φτερό είναι επίσης αναδιαμορφωμένο, ενώ προσαρμοσμένο διαφορετικά είναι και το πιρούνι. Πηγαίνοντας και πάλι από μπροστά πίσω, αξίζει να σημειωθεί η ύπαρξη μίας νέας εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα. Τέλος, η ιδιαίτερη αυτή BMW G 310 R παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της με ένα ζευγάρι ελαστικά Continental TKC70.

bmw-11123-atrmtr (1).jpg
Δια χειρός STG Tracker
Μοναδικό κάλυμμα για το ντεπόζιτο
Σέλα με Alcantara
Νέα εξάτμιση και λάστιχα

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Biker Fest International 2023 – Η γιορτή της Custom και μη μοτοσυκλέτας​

891f69162d2a9ad2d511b022f5f33dc8_XL.jpg

Το Biker Fest International γιορτάζει το 2023 την 37η διοργάνωση του από τις 18 έως τις 21 Μαΐου στο Lignano Sabbiadoro.
Αναφέρεται ως «Η μεγαλύτερη και θεαματικότερη εκδήλωση μοτοσυκλετιστών στην Ευρώπη», καθώς για περισσότερα από 36 χρόνια, συγκεντρώνει εκατοντάδες χιλιάδες θαυμαστές με καλεσμένους του καλύτερους δημιουργούς custom μοτοσυκλετών στον κόσμο. Το Lignano Sabbiadoro στα βορειοανατολικά της Ιταλίας αποτελεί γραφικό και τουριστικό προορισμό, φιλοξενώντας και αγκαλιάζοντας μαζικά την εκδήλωση. Η είσοδος είναι δωρεάν και στα 5 σημεία όπου «μοιράζεται» η διοργάνωση, δίνοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να περιηγηθούν σε διαφορετικά μέρη με διαφορετικές δραστηριότητες.
bkf23b.jpg

Σε μια περιοχή 7 χιλιομέτρων αφιερωμένη στο Off Road, τις Moto Tours για να ανακαλύψετε την ομορφιά της περιοχής Friuli Venezia Giulia, εμπειρίες Globe Trotters, Demo Ride με τις επίσημες μάρκες μοτοσυκλετών και πολλή ροκ μουσική με πάνω από 12 ζωντανές συναυλίες, το Pin Up Contest και πολλά άλλα, όπως 15 διαφορετικές έθνικ κουζίνες, για όλα τα γούστα. Ένα από τα αξιοσημείωτα γεγονότα του Biker Fest International είναι η «Παρέλαση Φωτός του Σαββάτου» στους δρόμους του Lignano Sabbiadoro, με χιλιάδες αναβάτες να πλημμυρίζουν τους δρόμους με τα φώτα τους.
bkf23c.jpg

Παρόντα θα είναι και κλασσικά αυτοκίνητα, με πάνω από 400 αμερικάνικους V8 να δίνουν το παρών.Τέλος, δε θα λείπει στον αντίποδα τον ρύπων και η.. μικροκινητικότητα, με μια περιοχή να είναι αφιερωμένη σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα από τον κόσμο και των 2 αλλά και των τεσσάρων τροχών.
Ακολουθήστε το τελικό πρόγραμμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον ιστότοπο της εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί 18 έως τις 21 Μαΐου 2023 στο Lignano Sabbiadoro της Ιταλίας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sportster Bobber BabyBlue by Lord Drake Kustoms​

sportster_bobber_babyblue_1.jpg

O Francisco Alí Manén και η Lord Drake Kustoms επιστρέφουν με ένα νέο σχέδιο Harley Bobber που βαπτίζεται Sportster Bobber BabyBlue, μια μεταμόρφωση που έγινε στο εργαστήριό μας στη Vélez Málaga της Ισπανίας.

Η βάση είναι μια Harley Sportster XL 883 R του 2003, με καρμπυρατέρ, η οποία έπεσε στα χέρια του Francisco Alí Manén (ιδιοκτήτη της Lord Drake Kustoms) και έπρεπε να μετασκευαστεί σε ένα πολύ εκλεπτυσμένο ρετρό σχέδιο, έτσι αποφάσισε να φτιάξει μια Harley bobber με κλασικά χρώματα από το παρελθόν.

Πρώτα απ’ όλα ένα πίσω φτερό bobber τοποθετήθηκε πάνω από τον τροχό με πλευρικές εδράσεις, όλα φτιαγμένα στο εργαστήριο από μέταλλο και τοποθετημένα αφότου αφαιρέθηκε το υποπλαίσιο. Προστέθηκε μια πλαϊνή βάση πινακίδας κυκλοφορίας για Harley, επίσης κατασκευασμένη από την LDK και φυσικά μια σέλα bobber της Biltwell με custom εδράσεις.
sportster bobber babyblue 8
Μπροστά το φτερό και η διαδρομή του πιρουνιού τροποποιήθηκαν, ενώ κατασκευάστηκε ένα μπροστινό σπόιλερ κι ένα ψηλό και στενό τιμόνι (mini ape) για να ολοκληρωθεί το σχήμα αυτού του Sportster Bobber BabyBlue.
Οι εξατμίσεις φτιάχτηκαν ειδικά γι’ αυτή τη μοτοσυκλέτα από τη Lord Drake Kustoms, ενώ μαζί με το μινιμαλιστικό φίλτρο αέρα φροντίζουν να αφήνουν τον κινητήρα σε κοινή θέα. Προστέθηκαν χαμηλότερα αμορτισέρ και η μεταμόρφωση αυτής της Harley bobber ολοκληρώθηκε με λεπτομέρειες όπως οι φυσούνες πιρουνιού της Biltwell, τι μικροσκοπικό όργανο, τα LED φλας κάτω από τις βάσεις των μανετών, καθρέπτες, γκριπς κ.ά….
sportster bobber babyblue 7
Το σημείο που πρέπει να αναδείξουμε περισσότερο σε αυτήν την custom μοτοσυκλέτα της Lord Drake Kustoms είναι η βαφή, ένας συνδυασμός babyblue (γαλάζιο) και creamy white (λευκό) με πινελιές παλαιωμένου χρυσού που δίνει στη Sportster Bobber BabyBlue την εντυπωσιακή εικόνα που δένει με το καφέ δέρμα που ντύνει τη σέλα.
Λίγο αργότερα αυτή η μοτοσυκλέτα παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της, ώστε να απολαμβάνει τις βόλτες του στους δρόμους με αυτή την όμορφη Harley Davidson Bobber, κάτι που μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου μέσω της σχετική υπηρεσίας που διαθέτει η Lord Drake kustoms.
Lord Drake Kustoms: Web / YouTube / Facebook / Instagram / Pinterest
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW F 900 R NCT Motorcycles Custom – Ελιξίριο νεότητας​








Αυτό είναι το αποτέλεσμα, όταν παίρνεις μία BMW F 900 R για πείραγμα κατά παραγγελία της ίδιας της BMW και την πασπαλίζεις με κάτι από M3 Competition...

H BMW F 900 R είναι μία από τις Street μοτοσυκλέτες της γκάμας των Βαυαρών, μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να μην βρίσκεται στο προσκήνιο στο επίπεδο του R 1250 GS, αλλά είναι πολύ ενδιαφέρουσα και οδηγικά, και σαν χαρακτήρας. Η BMW Motorrad Αυστρίας αποφάσισε να δώσει λίγη αγάπη παραπάνω στο δικύλνινδρο Roadster της BMW, απευθυνόμενη στον οίκο βελτιώσεων NCT Motorcycles.

Η F 900 R είναι μια άκρως διασκεδαστική μοτοσυκλέτα ήδη, ωστόσο οι αλλαγές της NCT πάνω στο μοντέλο είναι κυρίως εμφανισιακές. Το σπορ μεν, αλλά ήπιο δε, στιλ της μοτοσυκλέτας από το εργοστάσιο δέχθηκε οριστική διαγραφή, με την NCT να κατασκευάζει νέα τμήματα fairing, ενώ τα χρώματα του είναι εμπνευσμένα από την M3 Competition, το αυτοκίνητο δρόμου της BMW. Στο εμπρός μέρος, νέες είναι οι βάσεις του προβολέα και της οθόνης TFT, αλλά και στο πίσω μέρος έχει πέσει δουλειά, με νέο μινιμαλιστικό φωτιστικό σώμα και βάσεις για numberplates, που ντουμπλάρουν και ως βάσεις για βαλίτσες.

Οι όμορφοι ακτινωτοί τροχοί αντικαθιστούν τις εργοστασιακές ζάντες και προέρχονται από την Alpina, ενώ μία εξάτμιση της Mivv φέρνει στο προσκήνιο το απαραίτητο… «πράου-πράου» για να μην προσελκύεις την προσοχή μόνο οπτικά, αλλά και ακουστικά!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Motorrad ANNIE: Με αεροπορικές αρχές​









Ακόμη μία custom κατασκευή βασισμένη στο R 18, με πλούσιες αναφορές στην αεροπορική βιομηχανία και στο Junkers Ju 52.

H αεροπορία εξακολουθεί να εμπνέει, από παιδιά μέχρι ενήλικες , αφού η μοναδική εμπειρία του να πετάς στον ουρανό δεν συγκρίνεται με τίποτε άλλο. Καθώς η αεροπορία, όμως, έχει παίξει και σημαντικό ιστορικό ρόλο ανά τις εποχές, ακόμη περισσότερες αναφορές σε αυτή εμφανίζονται κατά καιρούς. Η τελευταία από αυτές, είναι η custom μοτοσυκλέτα που βλέπουμε εδώ: Μία BM R 18 «Iron Annie», δημιουργία των VTR Motorrad AG και VTR Customs από την Ελβετία.

H δημιουργία βασίστηκε στο αεροσκάφος Junkers JU 52 και πιο συγκεκριμένα, στο μοντέλο με το ψευδώνυμο «Iron Annie». Το συγκεκριμένο τρικινητήριο ξεκίνησε την καριέρα του με τον κωδικό D-AQUI και τα χρώματα της Lufthansa από το 1936, όμως πήρε το όνομα του κατά την διάρκεια της αμερικανικής καριέρας του, από το 1970 μέχρι το 1984, υπ’ αριθμόν N52JU.

H μοτοσυκλέτα βασίστηκε σε μία R 18 First Edition, η οποία ντύθηκε εξολοκλήρου με τμήματα από αλουμίνιο διαμορφωμένο στο χέρι, ώστε να αποκτήσει αυτή την μορφή. Η αναφορά στον τρόπο κατασκευής των αεροσκαφών είναι σαφής, ενώ μάλιστα φαίνονται ακόμα και τα πριτσίνια που ενώνουν τα τμήματα μεταξύ τους. Σύμφωνα με τους VTR, αυτό ήταν και το πιο χρονοβόρο κομμάτι της όλης κατασκευής. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον στο μάτι, το σημείο γύρω από τα τελικά των εξατμίσεων, που θυμίζει γρίλιες ψύξης.

Ο κινητήρας αφαιρέθηκε από το πλαίσιο και βάφτηκε μαύρος, όπως και όλα τα τμήματα της αρχικής μοτοσυκλέτας που έφεραν χρώμιο. Το πιρούνι εμπρός είναι κοντύτερο κατά 70 χιλιοστά και, στο πίσω μέρος, χρησιμοποιείται αμορτισέρ Willbers ρυθμιζόμενο σε ύψος. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 21 και 18 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ακόμα, αγωνιστικού τύπου τρόμπες εμπρός φρένου και συμπλέκτη, από την Magura, αντικατέστησαν τα εργοστασιακά μέρη του μοντέλου.

Το κοντέρ είναι σημείο ιδιαίτερης προσοχής, αφού βρίσκεται «χωνευτό» στο ρεζερβουάρ θυμίζοντας κόκπιτ παλιού αεροσκάφους, ενώ το καντράν του έχει δεχθεί την φροντίδα της ελβετικής ωρολογοποιίας Zeitszone Zurich. Η μοτοσυκλέτα θα δεχθεί, στην συνέχεια, έγκριση για νόμιμη κυκλοφορία στον δρόμο και θα βρεθεί στην λίμνη Geneva, όπου και θα την παραλάβει ο νέος της ιδιοκτήτης. Σύμφωνα με τις απαιτήσεις του τελευταίου, η «Iron Annie» θα παραμείνει μοναδικό κομμάτι.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom