Πλάκα έχει που λέτε γιατί να καθαρίσει κάποιος ψυγείο εσωτερικά.
Αν το ψυγείο με τον καθαρισμό βγάζει τέτοια εσωτερικά, τότε πρέπει να επαναληφθεί εντός 1000-2000 χλμ νέος καθαρισμός και νέα αλλαγή υγρών. Παθών και μαθών!
Στο δεύτερο τρανσαλπ μου, μετά την αγορά έγινε ένα βαθύ σέρβις πολυκαιρίας με αλλαγή μέχρι και φλαντζών σχεδόν σε όλα τα σημεία του κινητήρα. Φυσικά μέσα στις εργασίες ήταν και ο καθαρισμός του ψυγείου και πλήρωση με νέα υγρά. Το ψυγείο όταν καθαρίστηκε έβγαλε τέτοια αρκουδάκια απο μέσα.
Μετά απο 2000-3000 χλμ και ξεκινώντας για τριήμερη εκδρομή, φτάνοντας στο σημείο του ραντεβού σε διπλανή πόλη, είδα πως το τρανσάλπ ξεκίνησε να δουλεύει στα κόκκινα στην θερμοκρασία κινητήρα. Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου...τίποτα. Το άφηνα κρύωνε, με το που ξεκινούσα, πάλι μετά απο λίγο στα κόκκινα. Χαιρέτησα και το έκοψα για πίσω. Αντί να περάσω το ΣΚ βολτάροντας με το "ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΜΗΧΑΝΑΝΑΚΙΤΟΥΚΟΣΜΟΥ" ιαπωνικό μου άτι, το πέρασα λύνοντας το.
Έβγαλα το ψυγείο, το ξαναέπλυνα και τι είδα. Έβγαζε κι άλλα αρκουδάκια απο μέσα σε μορφή φλούδας. Πιο πολλά απο την σκουριά που έβγαλε την πρώτη φορά και ήταν όπως η φώτο. Είχαν κάτσει στα τοιχώματα του ψυγείου στο πρώτο πλύσιμο και με το που μπήκαν τα νέα υγρά και δουλεύτηκαν 2000-3000 χλμ, ξεφλούδιζαν σιγά σιγά. Οπότε και έφραζαν το σύστημα και δεν γυρνούσε τα νερά όπως έπρεπε.
Επαναλήφθηκε όλη η διαδικασία. Έκανα άλλα 1000 χλμ και το ξανέλυσα για τρίτη φορά προληπτικά και το έπλυνα και πάλι κάτι ψιλά έβγαλε. Καθόλου όμως ανησυχητικά.
Μετά το αποχωρίστηκα, αλλά απο όσο γνωρίζω δεν το ξαναπαρουσίασε στον επόμενο κάτοχο.
Ρε κάτι ξέρουν αυτοί στην Ασία και φτιάχνουν τα μεκανάκια τους αερόψυκτα. Γιατί το Himalayan αερόψυκτο; Να γιατί!
