Συμβαίνει τώρα....

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Περάσαμε και το ΚΤΕΟ μας ... με άριστα ...! funny

View attachment 41418
Ωραίο, υπέροχο, θεσπέσιο. Είναι μαγεία, τέτοιες μοτό, να κυκλοφορούν κανονικά και να είναι μάχιμες.

Το μούτρο γιατί είναι μαύρο και δεν είναι κόκκινο οπως το υπόλοιπο; (οντως δεν ξέρω και ρωτάω).

Από την άλλη όμως, αν αυτό εννοούσες σε προηγούμενη απάντηση ότι έχει 60 ίππους, θα σου θυμίσω την ατάκα που τελειώνει το γνωστό ανέκδοτο ''ψαρά, κόψε κάτι από το ψάρι, γιατί δεν θα αφήσω παιδάκι για παιδάκι''

Tooth
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ενα ξεκαπνισμα το θελει τωρα φιλε Yes
Τέτοια πες του να μας ανεβάσει φωτό με. Ducati από Βόρειο Ακρωτήριο σε μια εβδομάδα.... cdefghi

Να τις βάλουμε φωτιά να τις κάψουμε τις δικές μας.. Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
....... Από την άλλη όμως, αν αυτό εννοούσες σε προηγούμενη απάντηση ότι έχει 60 ίππους, θα σου θυμίσω την ατάκα που τελειώνει το γνωστό ανέκδοτο ''ψαρά, κόψε κάτι από το ψάρι, γιατί δεν θα αφήσω παιδάκι για παιδάκι''

Tooth

... αφού το λες εσύ έτσι θα' ναι ...!
:cool:

 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
... αφού το λες εσύ έτσι θα' ναι ...!
:cool:

Οτι ψαγμένοι μοτοσυκλετιστές άνθρωποι, παίρνετε παραπάνω σοβαρά απότι πρέπει το MCSPECS, που είναι για τα πανηγύρια, με ξεπερνάει.

Και ότι ψαγμένοι μοτοσυκλετιστές άνθρωποι, δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα η κρίση σας, ότι ένα δικύλινδρο, αρχαιοετρουσκικό τετράχρονο αερόψυκτο 500-600 έχει εξήντα ίππους, που εξήντα ίππους εκείνη την εποχή δεν είχαν ούτε τα τετρακύλινδρα τετράχρονα 750 και τα δίχρονα τρικύλινδρα 750, και που σαράντα-κάτι πενήντα-παρά έβγαζε με το ζόρυ το πολύ μεταγενέστερο ψεκαστό, εξελιγμένο κ.ο.κ. 620 τελών δεκαετίας 90.

Ετσι κι αλλοιώς το νούμερο ιπποδύναμης είναι μια σαχλαμάρα θα μου πείτε, όταν έχεις ένα τέτοιο μοντέλο, και περνάει ΚΤΕΟ και κυκλοφορεί ανάμεσά μας, ποιός νοιάζεται για λογιστικά πράγματα τύπου ιπποδύναμη.

Μπράβο και πάλι, ωραίο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ρε εσύ Στελιο... το 62 που παραπέμπει; cdefghigi
Με ανησύχησε το ποστ του Δέcποτα παραπάνω.Αν είναι να φυλαγόμαστε....
:eek:

Tο πηγαινε για 69 αλλα τον επιασε λουμπαγκο.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Οτι ψαγμένοι μοτοσυκλετιστές άνθρωποι, παίρνετε παραπάνω σοβαρά απότι πρέπει το MCSPECS, που είναι για τα πανηγύρια, με ξεπερνάει.

Και ότι ψαγμένοι μοτοσυκλετιστές άνθρωποι, δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα η κρίση σας, ότι ένα δικύλινδρο, αρχαιοετρουσκικό τετράχρονο αερόψυκτο 500-600 έχει εξήντα ίππους, που εξήντα ίππους εκείνη την εποχή δεν είχαν ούτε τα τετρακύλινδρα τετράχρονα 750 και τα δίχρονα τρικύλινδρα 750, και που σαράντα-κάτι πενήντα-παρά έβγαζε με το ζόρυ το πολύ μεταγενέστερο ψεκαστό, εξελιγμένο κ.ο.κ. 620 τελών δεκαετίας 90.

Ετσι κι αλλοιώς το νούμερο ιπποδύναμης είναι μια σαχλαμάρα θα μου πείτε, όταν έχεις ένα τέτοιο μοντέλο, και περνάει ΚΤΕΟ και κυκλοφορεί ανάμεσά μας, ποιός νοιάζεται για λογιστικά πράγματα τύπου ιπποδύναμη.

Μπράβο και πάλι, ωραίο.
Νομίζω ότι κάποια πράγματα δεν είναι όπως τα λες. Ξεχνάς κλασικά μηχανάκια του 90 και πριν μην πω για τα δίχρονα π.χ, tdr 250 στους 50 hp kawasaki kr1s στους 60 hp και άλλα. Το ducati 600 tl εν έτη 85 έβγαζε 50 hp. Ο ψεκασμός αντί καρμπυρατέρ βελτίωσε την οικονομία στο καύσιμο και την καλύτερη λειτουργία όχι τους hp.Ναι σίγουρα τα καινούργια είναι πολύ πιο δυνατά αλλά παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο για αυτό. Αν κοιτάξεις στις δυνατές βελτιώσεις αφαιρούν τον ψεκασμό και βάζουν πάνω καρμπυρατέρ για να δώσουν άλογα. Τα 600άρια της τότε εποχής ήταν δυνατά(για τότε) και στέκονταν καλά στον δρόμο π.χ. kawasaki gpz 600 του 85 με 75 hp. To ducati 600 sl pantah δήλωνε 57 hp κάτι όχι εξωπραγματικό σαν νούμερο.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ο ψεκασμός αντί καρμπυρατέρ βελτίωσε την οικονομία στο καύσιμο και την καλύτερη λειτουργία όχι τους hp.
Οτι βελτιώνει την καύση και την κάνει πιο σωστή, αυτόματα βελτιώνει και την απόδοση ισχύος.
Αν κοιτάξεις στις δυνατές βελτιώσεις αφαιρούν τον ψεκασμό και βάζουν πάνω καρμπυρατέρ για να δώσουν άλογα.
Ήμουν στην πρώτη παρουσίαση του Daytona 675 στους Ελληνες εξουσιοδοτημένους Triumph από τους Εγγλέζους τεχνικούς στα Μέγαρα.

Κάποια στιγμή, ένας εξουσιοδοτημένος, αφού ο Εγγλέζος είχε εξηγήσει πόσο έχουν δουλέψει στον ψεκασμό της Keihin, ρώτησε ακριβώς το ίδιο ''θεώρημα''. ''Αμα ξηλώσουμε τον ψεκασμό και βάλουμε τρία μηχανικά, δεν θα πάει καλύτερα;'' . Οταν ο μεταφραστής έκανε την δουλειά του, και ο Εγγλέζος κατάλαβε τι είχε ρωτήσει ο άνθρωπας, πήρε μια έκφραση ''που ήρθα-τιντουτοι-πως φεύγω-σκοτώστε με''. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ, ήταν μεταξύ του να βάλει τα γέλια ή να βάλει τα κλάμματα, αλλά νταξ κρατήθηκε και απάντησε μια τυπικούρα συνώνυμη του meme ''εχεις δίκιο''.

Πιο δυνατές παλιές κατασκευές, είναι μόνο εκείνες που δεν είχαν συνέχεια. Π.χ. τα δίχρονα 250 supersport. Σε κάθε άλλη περίπτωση, πλην οικονομοτεχνικών πολιτικών, η εξέλιξη πάντα αυξάνει τις αποδόσεις, και όλα αυτά τα ''παλιά ήταν πιο δυνατά'' είναι παραμύθια της χαλιμάς.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οτι ψαγμένοι μοτοσυκλετιστές άνθρωποι, ,............. κυκλοφορεί ανάμεσά μας, ποιός νοιάζεται για λογιστικά πράγματα τύπου ιπποδύναμη.

Μπράβο και πάλι, ωραίο.

Κάτι έχεις μπερδευτεί μάλλον και πρέπει να το πάρεις αλλοιως.
Και σου μιλάω σαν μάστορας ....τώρα....!.Cool:cool:
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Εδώ νομίζω χρειάζεται να γραφτεί ότι σε όλα τα site αναγράφονται οι αποδόσεις σε hp που αναφέρει το εργοστάσιο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι κατεβαίνουν στον τροχό.
Όλοι στις κουβέντες,τα άρθρα κλπ αναφέρουν την ονομαστική απόδοση του κάθε μοντέλου και ΜΟΝΟ αν έχει γίνει δυναμομέτρηση(σπάνιο σε τεστ) αναφέρεται τι μέτρησαν τα μηχανήματα.
Τα επίσημα ΜΟΝΟ ονομαστική.
Δε βρίσκω λόγο να αμφισβητήσω τους 57-60hp ενός V μοτέρ 600cc της Ducati.
50hp ονομαστικούς έδινε για το παλιότερο 500cc.

Δεν ήταν ποτέ Honda η Ducati για να παίζει στα χαμηλά και σίγουρα...
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Οτι βελτιώνει την καύση και την κάνει πιο σωστή, αυτόματα βελτιώνει και την απόδοση ισχύος.

Ήμουν στην πρώτη παρουσίαση του Daytona 675 στους Ελληνες εξουσιοδοτημένους Triumph από τους Εγγλέζους τεχνικούς στα Μέγαρα.

Κάποια στιγμή, ένας εξουσιοδοτημένος, αφού ο Εγγλέζος είχε εξηγήσει πόσο έχουν δουλέψει στον ψεκασμό της Keihin, ρώτησε ακριβώς το ίδιο ''θεώρημα''. ''Αμα ξηλώσουμε τον ψεκασμό και βάλουμε τρία μηχανικά, δεν θα πάει καλύτερα;'' . Οταν ο μεταφραστής έκανε την δουλειά του, και ο Εγγλέζος κατάλαβε τι είχε ρωτήσει ο άνθρωπας, πήρε μια έκφραση ''που ήρθα-τιντουτοι-πως φεύγω-σκοτώστε με''. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ, ήταν μεταξύ του να βάλει τα γέλια ή να βάλει τα κλάμματα, αλλά νταξ κρατήθηκε και απάντησε μια τυπικούρα συνώνυμη του meme ''εχεις δίκιο''.

Πιο δυνατές παλιές κατασκευές, είναι μόνο εκείνες που δεν είχαν συνέχεια. Π.χ. τα δίχρονα 250 supersport. Σε κάθε άλλη περίπτωση, πλην οικονομοτεχνικών πολιτικών, η εξέλιξη πάντα αυξάνει τις αποδόσεις, και όλα αυτά τα ''παλιά ήταν πιο δυνατά'' είναι παραμύθια της χαλιμάς.
Τότε εξήγησε μου γιατί σε μοτοσυκλέτες dragster δουλεύουν καρμπυρατέρ για πιο απόλυτες επιδόσεις και όχι ψεκασμό; Στις μοτοσυκλέτες παραγωγής έχει να κάνει ότι κοιτάνε την οικονομία και την ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Για την βελτίωση της καύσης παίζουν και άλλα ρόλο όπως τα ρεύματα του κινητήρα ο χώρος καύσεως οι εκκεντροφόροι.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το άλλο δεν στο'πα ... προσπαθούν να μας πείσουν σημερα ότι πήγανε στο φεγγάρι τότε .... ! Tooth

Περαν της πλακας δεν έχει σημασία αν μπορουσε ή οχι να εχει 60 ίππους ένα μηχανάκι με αποκλειστικά αγωνιστικό dna .....!
Δύο ιδιοι κινητήρες λοιπον (σχεδόν , γιατί οι δικοί μου εκκεντροφόροι είναι ρουλεμανατοι..!) όπου ο ένας έχει injection , που καλώς επεβλήθη για τα καυσαέρια με σωστή διαχείριση καυσιμου ....και ο άλλος με τα 36αρια Dellorto που σκορπαγαν άφθονη την βενζινα ....!

Επειδή όμως τότε η Ducati έπαιζε το τελευταίο της χαρτί με το μοτέρ αυτό (το 1979 περίπου) και εμπορικά αλλά και αγωνιστικά (TT2 600 με 70 ιππους) ....ας υποθέσουμε ότι είχε και πιο άγριους εκκεντροφόρους , (δεν έχει πρόβλημα λόγω desmo) το παλιό μοτέρ ..... πράγμα ομως το οποιο τώρα στο Μonster με το Injection δεν χρειαζοταν να πουσαρει το μοτερ αλλά και για θέμα αξιοπιστίας μετάλλων κυρίως πιστεύω.

Pantah 597 c.c. 78 hp at 10500 rpm....


 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τότε εξήγησε μου γιατί σε μοτοσυκλέτες dragster δουλεύουν καρμπυρατέρ για πιο απόλυτες επιδόσεις και όχι ψεκασμό; Στις μοτοσυκλέτες παραγωγής έχει να κάνει ότι κοιτάνε την οικονομία και την ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Για την βελτίωση της καύσης παίζουν και άλλα ρόλο όπως τα ρεύματα του κινητήρα ο χώρος καύσεως οι εκκεντροφόροι.
αυτο θα παρω ...εριξε και την τιμη

 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
αυτο θα παρω ...εριξε και την τιμη

Δεν έχει ανεμοκαλυψη ρε Μπάμπη.

Εκτός κι αν του βάλεις μπαμπριζακι από παπί.. tongue
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
αυτο θα παρω ...εριξε και την τιμη

Ρε συ, έχω απορία. Πως κάνεις αναζήτηση στο car;
Δεν βρίσκω την επιλογή "βγάλε μου ότι χρέπι και καγκουριά κυκλοφορεί"

ooops
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
H Ducati ειναι εταιρια που παντα εδινε στην δημοσιότητα τα πιο πραγματικά αλογα απ ολες τις εταιρείες παραγωγης μοτοσυκλετων....

Δειτε π.χ. 916,996,1098 τι εγραφε στα specs κ ποσο τις δυναμομετρουσαν τα περιοδικά....

Τα 60 ειναι εφικτά σε ενα τετοιο μοτέρ...κ ανεβαινουν κ σχετικα ευκολα με κάποιες μετατροπές.

Υ.Γ.
Ρε Μπαμπινο....τι εξαμβλωμα ειναι αυτο...

Ποτε δεν κατάλαβα αυτους που γ@##@ ενα μηχανάκι τοσο πολυ ...

Ετσι οπως την εκανε την Gl, εχει ενα αβολο, βαρυ, αργο, μακρυ και ενεργοβορο μηχανακι διχως προστασια!!!!

WTF!!!!

O tempora O mores!!!
 
Top Bottom