Aggelos 1969
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 2.483
- Ηλικία
- 54
- Περιοχή
- Αθήνα
- Μοτοσυκλέτα
- Transalp 650
- Όνομα
- Άγγελος
- Περιοχή
- Αχαρναί Αττικής
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί τα τελευταία χρόνια θα έχετε παρατηρήσει ότι οι τιμές των μοτοσυκλετών ηλικίας 20 έτη και πάνω έχουν εκτοξευτεί. Πριν 5 χρόνια αγοράσαμε ένα cbr 929 του 2001 για τον ανιψιό στα 1500 ευρώ. Σήμερα στο car το πιο φθηνό είναι στα 2.200 ευρώ και πάνω.
Η λογική λέει όσο πιο καινούργια μοτοσυκλέτα με καλύτερη οδηγική συμπεριφορά κρατήματα φρένα λιγότερα προβλήματα κ.λ.π.
Ναι ισχύουν όλα αυτά αλλά οι τιμές πλέον και των νεότερων μεταχειρισμένων μοντέλων εξακολουθούν να είναι σε υψηλά επίπεδα μάλλον λόγω της ανόδου των τιμών σε όλες τις μοτοσυκλέτες. Ένα παράδειγμα είναι το v strom 650 που μετά από 15 και άνω χρόνια κυκλοφορίας η τιμή της εξακολουθεί να είναι υψηλή.
Η υπόθεση πλέον αρχίζει και θυμίζει χρηματιστήριο του 1999 με την ιδέα πότε θα σκάσουν οι φούσκες μετοχές και θα κλάψει κόσμος. Εντάξει σίγουρα δεν θα χαθούν περιουσίες αλλά για τον κάθε ένα που στερείται για να αγοράσει την μοτοσυκλέτα του και θα δει την τιμή της να πέφτει κατακόρυφα είναι βαρύ.
Σήμερα επισκέφτηκα έναν ιδιώτη γυρεύοντας ένα πλαστικό για το cbf μου πού είχε αγγελία στο car. Καμάρωνε γιατί είχε φτιάξει ένα παπάκι honda c50 όλο με γνήσια ανταλλακτικά και του είχε στοιχίσει μόνο 1500 ευρώ!!! Όταν τον ρώτησα γιατί το έφτιαξε μου είπε ότι θα το πουλήσει 2500-3000 ευρώ. Άσε τον κόπο του για να το φτιάξει και τις ώρες που ασχολήθηκε η ερώτηση είναι ότι πόσοι συλλέκτες υπάρχουν για να αγοράσουν όλα αυτά τα honda c50 που έχουν ανακατασκευαστεί;
Μάλλον μας έχει βαρέσει στο κεφάλι η καραντίνα και προσπαθούμε να βρούμε τρόπο να αδειάζει το μυαλό μας από τα προβλήματα. Είμαι από τους πρώτους που θα πιάσω μια παλιά μοτοσυκλέτα να φτιάξω αλλά δεν πιστεύω ότι θα βγάλω χρήματα από αυτό αλλά για το κέφι μου και μόνο.
Θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες γιατί σίγουρα υπάρχουν. Μπορεί τελικά εγώ να μην έχω καταλάβει σωστά αυτό που συμβαίνει και να είναι κάτι μόνιμο ή να μην υπάρχει καν.
Η λογική λέει όσο πιο καινούργια μοτοσυκλέτα με καλύτερη οδηγική συμπεριφορά κρατήματα φρένα λιγότερα προβλήματα κ.λ.π.
Ναι ισχύουν όλα αυτά αλλά οι τιμές πλέον και των νεότερων μεταχειρισμένων μοντέλων εξακολουθούν να είναι σε υψηλά επίπεδα μάλλον λόγω της ανόδου των τιμών σε όλες τις μοτοσυκλέτες. Ένα παράδειγμα είναι το v strom 650 που μετά από 15 και άνω χρόνια κυκλοφορίας η τιμή της εξακολουθεί να είναι υψηλή.
Η υπόθεση πλέον αρχίζει και θυμίζει χρηματιστήριο του 1999 με την ιδέα πότε θα σκάσουν οι φούσκες μετοχές και θα κλάψει κόσμος. Εντάξει σίγουρα δεν θα χαθούν περιουσίες αλλά για τον κάθε ένα που στερείται για να αγοράσει την μοτοσυκλέτα του και θα δει την τιμή της να πέφτει κατακόρυφα είναι βαρύ.
Σήμερα επισκέφτηκα έναν ιδιώτη γυρεύοντας ένα πλαστικό για το cbf μου πού είχε αγγελία στο car. Καμάρωνε γιατί είχε φτιάξει ένα παπάκι honda c50 όλο με γνήσια ανταλλακτικά και του είχε στοιχίσει μόνο 1500 ευρώ!!! Όταν τον ρώτησα γιατί το έφτιαξε μου είπε ότι θα το πουλήσει 2500-3000 ευρώ. Άσε τον κόπο του για να το φτιάξει και τις ώρες που ασχολήθηκε η ερώτηση είναι ότι πόσοι συλλέκτες υπάρχουν για να αγοράσουν όλα αυτά τα honda c50 που έχουν ανακατασκευαστεί;
Μάλλον μας έχει βαρέσει στο κεφάλι η καραντίνα και προσπαθούμε να βρούμε τρόπο να αδειάζει το μυαλό μας από τα προβλήματα. Είμαι από τους πρώτους που θα πιάσω μια παλιά μοτοσυκλέτα να φτιάξω αλλά δεν πιστεύω ότι θα βγάλω χρήματα από αυτό αλλά για το κέφι μου και μόνο.
Θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες γιατί σίγουρα υπάρχουν. Μπορεί τελικά εγώ να μην έχω καταλάβει σωστά αυτό που συμβαίνει και να είναι κάτι μόνιμο ή να μην υπάρχει καν.