Πως στριβει η μηχανη!!

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ότι λέει ο τίτλος.
Δε μας ενδιαφέρουν γραμμές, φρενάρισμα, ποτέ ανοίγουμε το γκάζι, ποτέ το κλείνουμε... Τίποτα από αυτά..
Μόνο πως ρίχνουμε τη μηχανή απ την ορθια θέση στο πλαι.
Και πως μπορουμε να την ρίξουμε ακόμα πιο κάτω ενώ είμαστε ήδη πλαγιασμενοι.
Ποιους τρόπους χρησιμοποιειτε προκειμένου να υπέρνικησετε την αδράνεια της μοτο?
Αναφέρομαι σε βαριά μηχανάκια.
Η αδράνεια αυξάνει όσο αυξάνει το βάρος, μεγαλώνει το μεταξόνιο, και η γωνια καστερ...
Απαντήσεις του τύπου κοιτάω τη στροφή και είμαι ήδη μέσα φέτα δεν προσφέρουν στη συζήτηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.411
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Και πως μπορουμε να την ρίξουμε ακόμα πιο κάτω ενώ είμαστε ήδη πλαγιασμενοι.
Ποιους τρόπους χρησιμοποιειτε προκειμένου να υπέρνικησετε την αδράνεια της μοτο?
Αναφέρομαι σε βαριά μηχανάκια.
Με το γυροσκοπικό.
Ελαφριά-βαριά μηχανάκια,όσο γερτός και να είσαι στη στροφή κάνεις μία ακόμα το τιμόνι και μπαίνεις.
Τίποτε άλλο.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγώ το βιωνω ως εξής.
Με counter steering έρχεται κάποια στιγμή που δεν μπορώ να πιέσω κι άλλο το τιμόνι. Έχω ξεμείνει από μοχλό.. . Το χέρι έχει τεντωσει, έχω μια ωφέλιμη περιοχή πίεσης, μετα τέλος.
Κάποια στιγμή είχα φτιάξει σέλα στο αφρικα με πλατακι, δε με βόλεψε γιατί ήταν στριμωκολη, όμως βάζοντας κόντρα στο πλατακι σταθεροποιουσα τον κορμό και μπορούσα να πιέσω το τιμόνι παραπάνω.. Ηταν και η μοναδική φάση που μπόρεσα να τελειώσω το λάστιχο.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Στα κλασσικα ορθοδοξα μηχανακια και το μεταξονιο μικραινει λογω συμπιεσεως των αναρτησεων ( βαρος , στροφες) αλλα και η καστερ στο ψιλοφρεναρισμα ..... για τα γερμανικα δεν ξερω ......! cde
Αλλα γιατι ενδιαφερεσαι τωρα εσυ ?......... αφου πλεον εκλεισες κατι σε Honda , ως μαθαινω ......!abcdefghgk
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Στα κλασσικα ορθοδοξα μηχανακια και το μεταξονιο μικραινει λογω συμπιεσεως των αναρτησεων ( βαρος , στροφες) αλλα και η καστερ στο ψιλοφρεναρισμα ..... για τα γερμανικα δεν ξερω ......! cde
Αλλα γιατι ενδιαφερεσαι τωρα εσυ ?......... αφου πλεον εκλεισες κατι σε Honda , ως μαθαινω ......!abcdefghgk
Στις πομονες το μεταξόνιο και η καστερ αυξάνει στη συμπίεση.
.
Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό.
Είναι με ποιο τρόπο ρίχνετε τη μηχανή στη στροφη
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
¨Η να αλλαξεις μηχανακι τοτε Μπαμπη μου ..... γιατι σε ειδα και γερνεις αναποδα το κορμι σου στις στροφες στον Ωρωπο που πηγαμε .... ή μπορεις να αλλαξεις και το κορμι , διαλεξε .....! abcdefghgk
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Με το μυαλό!

Και δεν αστειεύομαι καθόλου!

Το μάτια παίζουν πρωταρχικό λόγο σε μια στροφή, και τον δεύτερο λόγο τον παίζει το μυαλό! Δεν μιλώ για καταστάσεις τύπου Γιουρι Γκελέρ με το μυαλό στραβώνεις κουτάλια φυσικά.
Δυστυχώς πρέπει να μιλήσω για το που κοιτάμε διότι στρίβουμε με τα μάτια! Οταν προχωράμε και κάποιος φωνάξει το όνομα μας το πρώτο πράγμα που στρίβει πάνω μας είναι το κεφάλι και το βλέμμα μας για να δούμε ποιος είναι και ακολουθεί το σώμα! Αρα λοιπόν δεν στρίβουμε ούτε με το κορμί, ούτε με το γυροσκοπικό, ούτε αν η Αφροδίτη είναι στον Κρόνο και ο Ερμής Ανάδρομος. Στρίβουμε με τα μάτια. Και δεν φτάνει να μας δείξουν την κατεύθυνση αλλά να παραμείνουν κολλημένα στον στόχο για να ενημερώσουν το μυαλό για τυχόν αλλαγές στην κατάσταση μας.

Τα μάτια λοιπόν μας έδειξαν την κατεύθυνση, οπότε πλέον ξέρουμε την πορεία μας άρα έχουμε υπολογίζει βάσει της τροχιάς που θα ακολουθήσουμε την κλίση της μοτοσυκλέτας μας...ακολουθήσαμε όλες τις τεχνικές οδήγησης που έχουμε μάθει ή "μάθει" και πλέον βρισκόμαστε μέσα στην στροφή πλαγιασμένοι....Πόσο πλαγιασμένοι; Ακολουθούμε την τροχιά που αποφασίσαμε; Αν ναι δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα αλλό. Αν όχι και ταυτόχρονα έχουμε ρίξει την μηχανή στην στροφή αλλά αυτή αρνείται να ακολουθήσει την τροχια΄που μας έδειξαν τα μάτια και θέλει το μυαλό...πρέπει να πειστεί το αρχαιότερο μέρος του εγκεφάλου του ανθρώπου που είναι υπεύθυνο για την επιβίωση (την παρεγκεφαλίτιδα συγκεκριμένα) ότι για την ισορροπία μας είναι υπεύθυνο κάτι άλλο και όχι εμείς. 'Εχουμε γείρει την μοτοσυκλέτα όσο ακριβώς χρειάζεται για να ακολουθήσει την τροχιά της στροφής αλλά κρατάμε το σώμα μας όρθιο και με φορά προς την εξωτερική μεριά της στροφής. Αυτό από μόνο αναιρεί μεγάλο μέρος της κεντρομόλου δύναμης που μας κρατάει στην στροφή και έτσι θέλουμε να γείρουμε την μοτοσυκλέτα περισσότερο και τελικά δεν μας φτάνουν τα χέρια/τιμόνι/λάστιχα κλπ.

Αρα ΜΥΑΛΟ αυτό μας κάνει να στρίβουμε σωστά με την κλίση που χρειαζόμαστε και αυτό κάνει την μοτοσυκλέτα να γέρνει όσο χρειάζεται ή αν στρίβουμε εσφαλμένα όσο πιστεύει το μυαλό ότι χρειάζεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
¨Η να αλλαξεις μηχανακι τοτε Μπαμπη μου ..... γιατι σε ειδα και γερνεις αναποδα το κορμι σου στις στροφες στον Ωρωπο που πηγαμε .... ή μπορεις να αλλαξεις και το κορμι , διαλεξε .....! abcdefghgk
Είμαι για supermotard... Rolling
Πολύ συχνά γερνω αναποδα στα κλειστα
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Με το μυαλό!

Και δεν αστειεύομαι καθόλου!

Το μάτια παίζουν πρωταρχικό λόγο σε μια στροφή, και τον δεύτερο λόγο τον παίζει το μυαλό! Δεν μιλώ για καταστάσεις τύπου Γιουρι Γκελέρ με το μυαλό στραβώνεις κουτάλια φυσικά.
Δυστυχώς πρέπει να μιλήσω για το που κοιτάμε διότι στρίβουμε με τα μάτια! Οταν προχωράμε και κάποιος φωνάξει το όνομα μας το πρώτο πράγμα που στρίβει πάνω μας είναι το κεφάλι και το βλέμμα μας για να δούμε ποιος είναι και ακολουθεί το σώμα! Αρα λοιπόν δεν στρίβουμε ούτε με το κορμί, ούτε με το γυροσκοπικό, ούτε αν η Αφροδίτη είναι στον Κρόνο και ο Ερμής Ανάδρομος. Στρίβουμε με τα μάτια. Και δεν φτάνει να μας δείξουν την κατεύθυνση αλλά να παραμείνουν κολλημένα στον στόχο για να ενημερώσουν το μυαλό για τυχόν αλλαγές στην κατάσταση μας.

Τα μάτια λοιπόν μας έδειξαν την κατεύθυνση, οπότε πλέον ξέρουμε την πορεία μας άρα έχουμε υπολογίζει βάσει της τροχιάς που θα ακολουθήσουμε την κλίση της μοτοσυκλέτας μας...ακολουθήσαμε όλες τις τεχνικές οδήγησης που έχουμε μάθει ή "μάθει" και πλέον βρισκόμαστε μέσα στην στροφή πλαγιασμένοι....Πόσο πλαγιασμένοι; Ακολουθούμε την τροχιά που αποφασίσαμε; Αν ναι δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα αλλό. Αν όχι και ταυτόχρονα έχουμε ρίξει την μηχανή στην στροφή αλλά αυτή αρνείται να ακολουθήσει την τροχια΄που μας έδειξαν τα μάτια και θέλει το μυαλό...πρέπει να πειστεί το αρχαιότερο μέρος του εγκεφάλου του ανθρώπου που είναι υπεύθυνο για την επιβίωση (την παρεγκεφαλίτιδα συγκεκριμένα) ότι για την ισορροπία μας είναι υπεύθυνο κάτι άλλο και όχι εμείς. 'Εχουμε γείρει την μοτοσυκλέτα όσο ακριβώς χρειάζεται για να ακολουθήσει την τροχιά της στροφής αλλά κρατάμε το σώμα μας όρθιο και με φορά προς την εξωτερική μεριά της στροφής. Αυτό από μόνο αναιρεί μεγάλο μέρος της κεντρομόλου δύναμης που μας κρατάει στην στροφή και έτσι θέλουμε να γείρουμε την μοτοσυκλέτα περισσότερο και τελικά δεν μας φτάνουν τα χέρια/τιμόνι/λάστιχα κλπ.

Αρα ΜΥΑΛΟ αυτό μας κάνει να στρίβουμε σωστά με την κλίση που χρειαζόμαστε και αυτό κάνει την μοτοσυκλέτα να γέρνει όσο χρειάζεται ή αν στρίβουμε εσφαλμένα όσο πιστεύει το μυαλό ότι χρειάζεται.
Έτσι την πατάω..
Δυσκολεύομαι σε αργά κλειστά κομμάτια να γερνω στο εσωτερικό.. Νιωθω δεν έχω στήριξη.. Και μου τελειώνει η μηχανή..
Στα πιο ανοιχτά γρήγορα μια χαρα
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Έτσι την πατάω..
Δυσκολεύομαι σε αργά κλειστά κομμάτια να γερνω στο εσωτερικό.. Νιωθω δεν έχω στήριξη.. Και μου τελειώνει η μηχανή..
Στα πιο ανοιχτά γρήγορα μια χαρα
Δοκίμασε αντιολισθητικά αυτοκόλλητα στο ντεπόζιτο εκεί που ακουμπούν τα γόνατα. Θα κοροϊδεψεις το μυαλό σου οτι κρατιέσαι πανω στην μηχανή και θα ακολουθήσουν όλα τα υπόλοιπα!
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Εγω μολις θελω να την ριξω στην στροφη,κατεβαινω κατω ,την βαζω στο σταντ,της ριχνω μια κλωτσια προς το εσωτερικο της στροφης,ΜΠΑΜ ΠΑΡΤΗΝ ΚΑΤΩ.Μετα την σηκωνω, παω παρακατω στην επομενη το ιδιο.Μεχρι να φτασω σπιτι,εχει μαθει να τις παιρνει μονη της.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Εγω μολις θελω να την ριξω στην στροφη,κατεβαινω κατω ,την βαζω στο σταντ,της ριχνω μια κλωτσια προς το εσωτερικο της στροφης,ΜΠΑΜ ΠΑΡΤΗΝ ΚΑΤΩ.Μετα την σηκωνω, παω παρακατω στην επομενη το ιδιο.Μεχρι να φτασω σπιτι,εχει μαθει να τις παιρνει μονη της.
Ειδικά αν έχει boxer κινητήρα είναι το ιδανκό...σαν μύτη διαβήτη χρησιμοποιείται και παίρνεις τις κατάλληλες τροχιές
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τα καταλαβες τωρα ολα αυτα , ετσι Mπαμπη μου ? ...... αντε να σε δω τωρα βρε γιαβρι μου και με τον αγκωνα κατω .........! cde

 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Με το μυαλό!

Και δεν αστειεύομαι καθόλου!

Το μάτια παίζουν πρωταρχικό λόγο σε μια στροφή, και τον δεύτερο λόγο τον παίζει το μυαλό! Δεν μιλώ για καταστάσεις τύπου Γιουρι Γκελέρ με το μυαλό στραβώνεις κουτάλια φυσικά.
Δυστυχώς πρέπει να μιλήσω για το που κοιτάμε διότι στρίβουμε με τα μάτια! Οταν προχωράμε και κάποιος φωνάξει το όνομα μας το πρώτο πράγμα που στρίβει πάνω μας είναι το κεφάλι και το βλέμμα μας για να δούμε ποιος είναι και ακολουθεί το σώμα! Αρα λοιπόν δεν στρίβουμε ούτε με το κορμί, ούτε με το γυροσκοπικό, ούτε αν η Αφροδίτη είναι στον Κρόνο και ο Ερμής Ανάδρομος. Στρίβουμε με τα μάτια. Και δεν φτάνει να μας δείξουν την κατεύθυνση αλλά να παραμείνουν κολλημένα στον στόχο για να ενημερώσουν το μυαλό για τυχόν αλλαγές στην κατάσταση μας.

Τα μάτια λοιπόν μας έδειξαν την κατεύθυνση, οπότε πλέον ξέρουμε την πορεία μας άρα έχουμε υπολογίζει βάσει της τροχιάς που θα ακολουθήσουμε την κλίση της μοτοσυκλέτας μας...ακολουθήσαμε όλες τις τεχνικές οδήγησης που έχουμε μάθει ή "μάθει" και πλέον βρισκόμαστε μέσα στην στροφή πλαγιασμένοι....Πόσο πλαγιασμένοι; Ακολουθούμε την τροχιά που αποφασίσαμε; Αν ναι δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα αλλό. Αν όχι και ταυτόχρονα έχουμε ρίξει την μηχανή στην στροφή αλλά αυτή αρνείται να ακολουθήσει την τροχια΄που μας έδειξαν τα μάτια και θέλει το μυαλό...πρέπει να πειστεί το αρχαιότερο μέρος του εγκεφάλου του ανθρώπου που είναι υπεύθυνο για την επιβίωση (την παρεγκεφαλίτιδα συγκεκριμένα) ότι για την ισορροπία μας είναι υπεύθυνο κάτι άλλο και όχι εμείς. 'Εχουμε γείρει την μοτοσυκλέτα όσο ακριβώς χρειάζεται για να ακολουθήσει την τροχιά της στροφής αλλά κρατάμε το σώμα μας όρθιο και με φορά προς την εξωτερική μεριά της στροφής. Αυτό από μόνο αναιρεί μεγάλο μέρος της κεντρομόλου δύναμης που μας κρατάει στην στροφή και έτσι θέλουμε να γείρουμε την μοτοσυκλέτα περισσότερο και τελικά δεν μας φτάνουν τα χέρια/τιμόνι/λάστιχα κλπ.

Αρα ΜΥΑΛΟ αυτό μας κάνει να στρίβουμε σωστά με την κλίση που χρειαζόμαστε και αυτό κάνει την μοτοσυκλέτα να γέρνει όσο χρειάζεται ή αν στρίβουμε εσφαλμένα όσο πιστεύει το μυαλό ότι χρειάζεται.

Για άλλη μια φορά θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Η μοτοσυκλέτα οδηγείται με τα μάτια.
Να προσθέσω μόνο ότι αυτό δε συμβαίνει αυτόματα, αλλά είναι προϊόν εξάσκησης. Αρχικά νιώθεις άνετα με αυτά που έχεις μάθει και διστάζεις να πάρεις το βλέμμα απ’την ευθεία και να το γυρίσεις μέσα στη στροφή ενώ η μοτοσυκλέτα από κάτω σου ακόμα ακολουθεί άλλη πορεία. Έπειτα, κοιτάς τη στροφή και ψάχνεσαι, σε ποιό ακριβώς σημείο να εστιάσεις; Σιγά σιγά μαθαίνεις ν’ακολουθείς (να «διαβάζεις» όπως πολύ σωστά λένε οι δάσκαλοι) το δρόμο, όπως ένα παιδάκι που ξεκινά απ’την αλφαβήτα και σιγά σιγά μαθαίνει να διαβάζει τις σελίδες.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Παρατηρησεις προς συζήτηση.

1.Εαν εφαρμόσεις Counter-Steering, το σώμα έχει την τάση να φύγει απ την άλλη.. Άρα για να έχουμε σώμα με κλιση ίδια με της μηχανής, πρέπει πρώτα να πάρει θέση η κεφαλήν στο εσωτερικό της στροφής, και μετά να εφαρμοσθεί Counter-Steering. Μπορεί να μη χρειαστεί και καθόλου countersteering

2. σωματοτυπος.
Στις βολτες με τα αφρικα, ειχα μπροστα μου 2 φιλους, ιδιο σβελτο ρυθμο στα κλειστα.
Ο ενας εγερνε μαζι με τη μηχανη, ο αλλος ο ψηλεας θυμιζε supermotard..
Και γω ειμαι ψηλεας, γιατι εχω και μακρυ κορμο..

3.κατασταση μηχανης.
Σε ελλιπη αποσβεση αμορτισερ, υπαρχουν ταλαντωσεις
Ειναι πιο δυσκολο να εμπιστευτεις μια μοτο και να πλαγιασεις με ωμο κεφαλι εξω, οταν δεν υπαρχει σταθεροτητα υπο κλιση.
Ο εγκεφαλος δινει σημα να μεινεις πιο ορθιος, γιατι αμα σε παρει κατω....ποναει Tooth
Στην πραγματικοτητα ομως νομιζω καλυτερο να πλαγιασεις μαζι, γιατι θα εχει μικροτερη κλιση η μοτο...ας κουναει....ειναι ψυχολογικο το θεμα οπως ειπε ο και ο Σοφιανος

4.Το εντονο countersteering σε πενφε telelever, τρωει για πλακα το εμπρος λάστιχο η μου φαίνεται;

5..εγω κατι φορες παταω και το μαρσπιε να κατσει κατω...σα να σβηνω γοπα Rolling ...Φυσικα ειμαι πιο ορθιος απ τη μηχανη
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom