Νέα μοντέλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το νέο Cromwell 1200 από την BRIXTON ήρθε στην Ελλάδα – Φωτογραφίες – Δείτε την τιμή της​

Το νέο Brixton Cromwell 1200 ήρθε στην Ελλάδα – Δείτε την τιμή της

Νέο Cromwell1200 ! ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΙΜΗ !!
YOU DON’T RIDE IT. YOU UNLEASH IT!

Το νέο Cromwell 1200 από την BRIXTON Motorcycles ήρθε στην Ελλάδα και διατίθεται αποκλειστικά στους επίσημους αντιπροσώπους του δικτύου της KSR Hellas.

Gedersdorf / Αυστρία, 29.7.2022 Η αναμονή τελείωσε. Το πρωτότυπο του Cromwell 1200, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην EICMA 2019 και το περασμένο Σεπτέμβριο, η Brixton Motorcycles, παρουσίασε το πρώτο μοντέλο προπαραγωγής του Cromwell 1200 στην εκδήλωση Moto Republic στην κάτω Αυστρία. Σήμερα τα πρώτα μοντέλα είναι διαθέσιμα και σύντομα θα παραδοθούν στους Ευρωπαίους αντιπροσώπους.

Με τη μεγάλη Cromwell, η Brixton πραγματοποιεί ένα τεράστιο άλμα στην γκάμα κυβισμού των μοντέλων της.
Δικύλινδρος κινητήρας 1222cc, ροπή 108 Nm, 235 κιλά με πλήρες καύσιμο, τιμή 9.995 ευρώ.

Τα βασικά χαρακτηριστικά και ο εξοπλισμός του Cromwell 1200 είναι εντυπωσιακά, ακόμη και αν δεν εξετάσει κανείς την ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΗ τιμή των 9.995 ευρώ, (προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένων ΦΠΑ και ΕΤΤ) καθιστώντας το, μοναδικά ανταγωνιστικό.
Ο εν σειρά δικύλινδρος με τα 1222 cc αποδίδει 60Kw (83 hp) στις 6.550 rpm, η ροπή των 108 Nm είναι διαθέσιμη στις 3.100 rpm. Ο 4-βάλβιδος κινητήρας εξοπλισμένος με έμβολα της Mahle προσφέρει υψηλή απόδοση και συνεργάζεται αρμονικά με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων πού λειτουργεί με αντιολισθητικό συμπλέκτη.

Nissin, KYB, Bosch, Magnetti Marelli
Η μοτοσυκλέτα είναι πλήρως εξοπλισμένη με διπλές αναρτήσεις KYB, φρένα Nissin και σύστημα ABS από την Bosch.

Το Cromwell 1200 διαθέτει επίσης τεχνολογία Ride-by-Wire, Traction Control, Cruise Control, δύο λειτουργίες οδήγησης, φώτα LED, στρογγυλή οθόνη TFT και θύρα USB.

Τα ελαστικά Pirelli είναι εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης, σε πολλά μοντέλα BRIXTON και στην περίπτωση του Cromwell 1200, τοποθετούνται Pirelli Phantom Sportscomp.

Διαθέσιμοι χρωματισμοί:
  • Black Edition*
  • Cargo Green
  • Timberwolf Gray.

* Στην παραλλαγή Black Edition το σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα.

Το νέο Brixton Cromwell 1200 θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα άμεσα και εντός Σεπτεμβρίου 2022 και έρχεται με επέκταση της εγγύησης στα 3 χρόνια δωρεάν για όλους!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ​

Κυβισμός1222 cc
Φρένα εμπρός2 x Υδραυλικά δισκόφρενα Ø310mm, με ABS
Φρένα πίσωΥδραυλικό δισκόφρενο Ø260mm, με ABS
Ανάρτηση μπροστινού τροχούTηλεσκοπικό πιρούνι Ø41 mm με διαδρομή 120 mm
Ανάρτηση πίσω τροχούΔιπλό αμορτισέρ KYB ρυθμιζόμενης προφόρτισης
Μπροστινό ελαστικό100/90R-18
Πίσω ελαστικό150/70R-17
Ζάντα εμπρός2,50×18
Ζάντα πίσω4,25×17
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας235 kg
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος400 kg
Μήκος2180 mm
Πλάτος800 mm
Ύψος1115 mm
Ύψος καθίσματος800 mm
Αριθμός θέσεων2
Μέγ. χωρητικότητα δεξ. καυσίμου16 L
Μέγιστη ταχύτητα198 km/h
Κατανάλωση καυσίμου*4,5 l/100km**
Εκπομπές CO2*105 g/km**

Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η πισω αναρτηση σχεδιασης δεκαετιας '80 και πισω ( διπλα αμορτισερ ) ειναι κατι που πλεον .... δεν συμφωνω ειδικα σε μεγαλη μηχανη. cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η πισω αναρτηση σχεδιασης δεκαετιας '80 και πισω ( διπλα αμορτισερ ) ειναι κατι που πλεον .... δεν συμφωνω ειδικα σε μεγαλη μηχανη. cdefghigi
Μια χαρα ειναι Στελιο για το κοινο που απευθυνεται ειναι και ρυθμιζομενα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ARC Vector: Όνειρα… βρετανικής νυκτός​

Πάμε πάλι ξανά το ίδιο παραμύθι

Είναι κι αυτοί οι Βρετανοί… τους πιάνει ώρες-ώρες και μεγαλοπιάνονται σε βαθμό που δεν ξέρεις αν πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις. Μια ακόμα μεγαλόπνοη προσπάθεια με την αύρα της “βρετανικής αυτοκρατορικής” μοτοβιομηχανίας του παρελθόντος κάνει την εμφάνισή της. Είναι σοβαρή η προσπάθεια της Arc Motorcycles ή θα τρέχει ο κόσμος να πάρει πίσω τα λεφτά του;

Μεγάλα λόγια και ωραία ψηφιακά σχέδια μπορούν να φτιάξουν μια καλή μοτοσυκλέτα; Σαφώς όχι, ούτε καν τα πρώτα κομμάτια που θα παραχθούν γιατί όσοι τολμήσουν να τα πάρουν αγοράζουν “γουρούνι στο σακί”, μια ποσότητα άγνωστων επιδόσεων, κάτι πιθανώς επικίνδυνο.



Αφού πρώτα η βρετανική εταιρία Arc Motorcycles χρηματοδοτήθηκε από τον κόσμο σαν startup επιχείρηση, τώρα βγάζει τις πρώτες της ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες στο δρόμο. Παρότι το χρώμα δεν έχει στεγνώσει πάνω στο κουστούμι τους, που λέει ο λόγος, η Arc περνάει σε βαρύγδουπες δηλώσεις.


Ο διευθύνων σύμβουλος της Arc Motorcycles, Mark Truman, αποκάλυψε στον κόσμο τα σχέδια για μια ισχυρότερη έκδοση, του εξεζητημένου ηλεκτρικού μοντέλου Vector που βλέπετε στις φωτογραφίες, αλλά και δυο ακόμα μοντέλα και μάλιστα για οδήγηση εκτός δρόμου για το 2024.

Η εταιρία με έδρα το Coventry θα (δώστε έμφαση στο “θα”) κάνει την παράδοση των πρώτων μοτοσυκλετών της μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Με μια ιστορία που σε πολλούς θυμίζει τις ψεύτικες υποσχέσεις και τα “έκτροπα”, που έκανε η επίσης πρώην βρετανική Norton στο παρελθόν, οι άνθρωποι της εταιρίας μιλούν για τις προκλήσεις (δηλαδή τις δυσκολίες) που αντιμετώπισαν την περίοδο της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας, αλλά δίνουν μεγαλύτερο βάρος στις εξωπραγματικές επιδόσεις της μοτοσυκλέτας τους. Όπως για παράδειγμα τον χρόνο φόρτισης 40 λεπτών και την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα στους 115,4 ίππους!

Μέχρι στιγμής υπάρχουν 17 παραγγελίες για την, καλοσχεδιασμένη είναι αλήθεια, Arc Vector, με την πρώτη μοτοσυκλέτα να έχει αγοραστεί από έναν Αμερικάνο.
Η διαδικασία παραγωγής είναι αργή βεβαίως όπως και η συναρμολόγηση, ενώ οι ανακοινώσεις για περισσότερα μοντέλα δίνουν και παίρνουν.

“Ξεκινήσαμε ήδη να εργαζόμαστε για το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο μοντέλο μας, αφού θα παρουσιάσουμε μια έκδοση supersport της Vector με πλήρες σπορ φέρινγκ, η οποία θα έχει υψηλότερη τελική ταχύτητα και καλύτερη επιτάχυνση”.
Μην ξεχάσουμε να σας πούμε πόσο στοιχίζει η Arc Vector, που είναι το μοντέλο που παράγεται σήμερα, γιατί έχει κι αυτό το ενδιαφέρον του: κοντά στις 120.000 ευρώ…

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW S 1000 RR 2023 - Αποκαλύφθηκε λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση​

Βελτιώσεις σε κινητήρα, ηλεκτρονικά, φέρινγκ και γεωμετρία

Λίγη ώρα πριν την επίσημη παρουσίαση της BMW S 1000 RR του 2023 που γίνεται στις 29/9/2022, το ιταλικό Motociclismo "πρόλαβε" την BMW Motorrad, έχοντας όλες τις πληροφορίες αλλά και επίσημες φωτογραφίες της νέας γερμανικής Superbike.
Το ιταλικό περιοδικό δεν αναφέρει την πηγή των πληροφοριών του, όμως είτε με την έγκριση της BMW είτε χωρίς αυτήν, φαίνεται πως όλες οι λεπτομέρειες της νέας S 1000 RR του 2023 βρίσκονται στο φως.

Νέο είναι το κοστούμι της μοτοσυκλέτας, με πιο αιχμηρό στιλ, και με αεροδυναμικά βοηθήματα (φτερά) στο μπροστινό μέρος, τα οποία φορτίζουν το μπροστινό μέρος με βάρος 10 κιλών στις υψηλές ταχύτητες.
Όπως σας είχαμε γράψει, και είχε αποκαλυφθεί στα έγγραφα τεχνικών προδιαγραφών που είχε καταθέσει η BMW, ο κινητήρας αποδίδει 210 hp / 13.750 rpm (αύξηση 3 hp με παράλληλη αύξηση του ορίου στροφών κατά 250 rpm), με τη ροπή στα 11,5 kgm / 11.000 rpm.
Το πίσω γρανάζι έχει 46 δόντια από 45 που είχε προηγουμένως για καλύτερες επιταχύνσεις, ενώ βελτιώσεις έχουμε και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Εκεί βλέπουμε τη μοτοσυκλέτα να κερδίζει λειτουργία Slide Control 2 επιπέδων (που υπάρχει ήδη στην Μ), χάρη στον νέο αισθητήρα IMU που βελτιώνει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας. Με το Slide Control η μοτοσυκλέτα επιτρέπει ελεγχόμενα γλιστρήματα με το γκάζι, προστατεύοντας παράλληλα τον αναβάτη από το να το παρακάνει.
Το ABS Pro έχει πλέον λειτουργία Brake Slide assist και ρύθμιση για slick ελαστικά.





Ανασχεδιασμένο είναι και το πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου της μοτοσυκλέτας, με την πλευρική ακαμψία να έχει αυξηθεί, ενώ νέα είναι η γωνία κάστερ στις 23,6 μοίρες αντί για τις 23,1 του προηγούμενου μοντέλου.
Μειωμένη είναι η τιμή του ίχνους κατά 3 mm, ενώ το μεταξόνιο της S 1000 RR του 2023 ανέβηκε από τ1 1.441 mm στα 1.457 mm.

Έτσι η S 1000 RR "αντιγράφει" την M 1000 RR στα νούμερα της γεωμετρίας της, ενώ το πίσω αμορτισέρ αλλά και η θέση του πίσω άξονα μπορούν να ρυθμιστούν φέρνοντας τη γεωμετρία στα μέτρα του κάθε αναβάτη.
Οι αναρτήσεις παραμένουν ως είχαν, με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 45 mm και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό η BMW διαθέτει και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.

Τέλος η μοτοσυκλέτα θα φέρει την ελαφρύτερη μπαταρία λιθίου της M 1000 RR, ενώ θα διατίθεται σε τρία χρώματα για το 2023: Κόκκινο, μαύρο και λευκό, αλλά και σε έκδοση Μ με λεπτομέρειες που παραπέμπουν στην M 1000 RR όπως τις μπλε δαγκάνες στα φρένα μπροστά.
Μόλις η BMW παρουσιάσει επίσημα τη νέα S 1000 RR θα συμπληρώσουμε σε υψηλή ανάλυση και τις φωτογραφίες της.

Gallery BMW S 1000 RR 2023


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Ducati εξελίσσει μονοκύλινδρο κινητήρα 659 κ. εκ.!​

Φουντώνουν οι φήμες για νέα off-road μοντέλα​




Η λίστα με τους κωδικούς αναγνώρισης ταυτότητας οχημάτων (VIN) για το 2023 που κατέθεσε η Ducati στις 22 Σεπτεμβρίου στην Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ (NHTSA) -αποτελεί τμήμα του Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ-, έκρυβε μια τεράστια έκπληξη

Ανάμεσα στους V4 και V2 φιγουράρει ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτούς που τροφοδοτούν τα μοντέλα της εταιρείας σήμερα.
Και αυτό διότι πρόκειται για έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα χωρητικότητας 659 κ. εκ.! Την πληροφορία έφερε στο φως της δημοσιότητας το motorcycle.com.
Προφανώς και δεν είναι η πρώτη φορά που στο Borgo Panigale ασχολούνται με μονοκύλινδρα μοτέρ.
Τα πρώτα Scrambler ήταν μονοκύλινδρα, ενώ υπάρχει και το θρυλικό Supermono, το τελευταίο μονοκύλινδρο μοντέλο της Ducati, που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 για να συμμετάσχει σε αγώνες super single.
Ο κινητήρας του Supermono ήταν ουσιαστικά ένας μισός V2 με την αντικραδασμική μπιέλα του αρχιμηχανικού Massimo Bordi. Αρχικά είχε χωρητικότητα 550 κ.εκ. με ισχύ 78 hp, ενώ στη συνέχεια έφτασε τα 572 κ.εκ. και η ισχύς τους 81 hp. Και όλα αυτά με βάρος μόλις 121 κιλά.
Τώρα, όπως φαίνεται, η Ducati έχει στα σκαριά νέο μονοκύλινδρο μοτέρ το οποίο ουδείς μπορεί να πει με ακρίβεια που θα το χρησιμοποιήσει.
Το πιθανότερο σενάριο είναι αυτό που θέλει την Ducati να ετοιμάζει off-road μοντέλα και στο πλαίσιο αυτό εξελίσσει μονοκύλινδρο κινητήρα που μπορεί να τροφοδοτήσει τόσο μοτοσυκλέτα MX όσο και μελλοντικό adventure για το Rally Dakar!
Σε πρόσφατα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν σε Ιταλία και Αγγλία, γινόταν λόγος για μονοκύλινδρο κινητήρα 450 κ. εκ. αλλά αυτό μικρή σημασία έχει από τη στιγμή που έχουμε πλέον κάτι πιο «χειροπιαστό». Στην EICMA 2022 όπου η Ducati θα επιστρέψει με όλα της τα μοντέλα, είναι πολύ πιθανό να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για τις προθέσεις της.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton Commando 961 2023: Η επιστροφή του θρύλου (Video)​

Μια μοτοσυκλέτα σύμβολο της Βρετανικής βιομηχανίας επιστρέφει καλύτερη από ποτέ​


Η αναγεννημένη Norton παρουσίασε την Τρίτη 11/10 το νέο Commando 961 το οποίο χαρακτηρίζει ως «το καλύτερο Commando της ιστορία της»

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Με νέα ιδιοκτησία και νέο επικεφαλής, η Norton επανασυστήνεται στο κοινό θέλοντας να διαγράψει τις άσχημες εμπειρίες που βίωσαν οι πελάτες της υπό το καθεστώς της προηγούμενης ηγεσίας.
Η TVS επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια ώστε να βγάλει την Norton από την αφάνεια και την απαξίωση και να την οδηγήσει εκεί που της αρμόζει. Και αυτή η νέα εποχή που ξημερώνει για την θρυλική μάρκα είναι πολλά υποσχόμενη.
Για να κάνουμε μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν, το πρώτο Commando εμφανίστηκε το 1967 και αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Norton με περισσότερες από 55.000 πωλήσεις στο πέρασμα των χρόνων. Δεν πρόκειται για άλλη μια μοτοσυκλέτα, αλλά για ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της Βρετανικής μοτοβιομηχανίας.
Norton Commando 916 2023 5

Εμφανισιακά τουλάχιστον, το νέο Commando δεν διαφέρει από τον προκάτοχό του. Στην ουσία όμως πρόκειται για μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα με τους μηχανικούς της Norton να ρίχνουν το βάρος στην βελτίωση της ποιότητας και της αξιοπιστίας.
Χρειάστηκαν περισσότερες από 100.000 εργατοώρες μέχρι το νέο Commando πάρει την τελική έγκριση για να περάσει στην παραγωγή, ενώ όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία «το 36% των εξαρτημάτων του προηγούμενου μοντέλου -δηλαδή περίπου 350- έχουν αντικατασταθεί με νέα, καλύτερης ποιότητας». Τα περισσότερα από αυτά αφορούν στον κινητήρα.
Norton Commando 916 2023 3

Ο δικύλινδρος παράλληλος αερο-ελαιόψυκτος κινητήρας 961 κ. εκ. αποδίδει 76.8 hp @ 7.250 σ.α.λ. και 81 Nm @ 6.300 σ.α.λ. Οι τιμές είναι ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, αλλά η συνολική απόδοση, σύμφωνα με Βρετανούς δημοσιογράφους που βρέθηκαν στην παρουσίαση του μοντέλου και είχαν την ευκαιρία να το οδηγήσουν, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με του προηγούμενου.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στην ποιότητα των μετάλλων, ενώ τοποθετήθηκαν νέος εκκεντροφόρος και νέο σύστημα βαλβίδων.
Το σύστημα εξάτμισης με τα δύο τελικά είναι επίσης χειροποίητο αλλά αποτελεί το βασικό λόγο που -προσωρινά τουλάχιστον- το Commando 961 δεν πληροί προδιαγραφές Euro5, λόγω αυξημένων ντεσιμπέλ!
Norton Commando 916 2023 14

Το κιβώτιο είναι μηχανικό και περιλαμβάνει πέντε σχέσεις.
To πλαίσιο είναι -επίσης- χειροποίητο και αποτελείται από σωλήνες που έχουν συγκολληθεί με μεθόδους MIG και TIG στο εργοστάσιο της Norton.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Ohlins διαμέτρου 43mm μπροστά και πλήρως ρυθμιζόμενα διπλά αμορτισέρ της Σουηδικής μάρκας πίσω. Την πέδηση «υπογράφει» η Brembo με δύο δισκόφρενα 320 mm μπροστά που συνδυάζονται με mono bloc τετραέμβολη δαγκάνα και έναν δίσκο 240 mm πίσω που συνοδεύεται από δαγκάνα δύο εμβόλων. Το σύστημα συνεπικουρείται από δικάναλο ABS. Αυτό είναι και το μοναδικό προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα που διαθέτει η μοτοσυκλέτα! Μην περιμένετε ούτε συνδεσιμότητα με smartphone, ούτε προγράμματα οδήγησης, ούτε traction control.
Norton Commando 916 2023 15

Το πάνελ οργάνων αποτελείται από δύο κλασσικά στρογγυλά αναλογικά όργανα με μια μικρή οθόνη ψηφιακών ενδείξεων. O κλασσικός στρογγυλός προβολέας, το πανέμορφο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 15 λίτρων, τα χρωμιωμένα καλύμματα του κινητήρα, το μπροστινό ανθρακονημάτινο φτερό και το ουραίο τμήμα με το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη (σ.σ. κοκοβιός) που ενσωματώνει μικρό φωτιστικό σώμα, προσδίδουν τα μέγιστα στην old school εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Το νέο Commando 961 ζυγίζει 230 κιλά έτοιμο προς χρήση και έρχεται σε δυο εκδόσεις: την SP (Sport) με ψηλότερο τιμόνι και την CF (Cafe Racer) με κλιπ-ον. Και οι δύο θα είναι διαθέσιμες σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς που γίνονται στο χέρι: Manx Platinum με κόκκινες λεπτομέρειες και χρωμιωμένους ακτινωτούς τροχούς και Matrix Black με χρυσές λεπτομέρειες που συνδυάζεται είτε με μαύρους -επίσης ακτινωτούς- τροχούς είτε με χρωμιωμένους. Και στις δύο περιπτώσεις οι τροχοί είναι 17 ιντσών και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.
Norton Commando 916 2023 9

Οι παραδόσεις του νέου Norton Commando 961 θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023 με την τιμή του SP να ορίζεται στις 16.499 στερλίνες (σ.σ. 18.852 ευρώ με βάση την ισοτιμία της Τρίτης 11/10) και το CR να κοστίζει 16.999 (σ.σ. 19.400 ευρώ).

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Norton.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW S 1000 RR 2023 - Αποκαλύφθηκε λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση​

Βελτιώσεις σε κινητήρα, ηλεκτρονικά, φέρινγκ και γεωμετρία

Λίγη ώρα πριν την επίσημη παρουσίαση της BMW S 1000 RR του 2023 που γίνεται στις 29/9/2022, το ιταλικό Motociclismo "πρόλαβε" την BMW Motorrad, έχοντας όλες τις πληροφορίες αλλά και επίσημες φωτογραφίες της νέας γερμανικής Superbike.
Το ιταλικό περιοδικό δεν αναφέρει την πηγή των πληροφοριών του, όμως είτε με την έγκριση της BMW είτε χωρίς αυτήν, φαίνεται πως όλες οι λεπτομέρειες της νέας S 1000 RR του 2023 βρίσκονται στο φως.

Νέο είναι το κοστούμι της μοτοσυκλέτας, με πιο αιχμηρό στιλ, και με αεροδυναμικά βοηθήματα (φτερά) στο μπροστινό μέρος, τα οποία φορτίζουν το μπροστινό μέρος με βάρος 10 κιλών στις υψηλές ταχύτητες.
Όπως σας είχαμε γράψει, και είχε αποκαλυφθεί στα έγγραφα τεχνικών προδιαγραφών που είχε καταθέσει η BMW, ο κινητήρας αποδίδει 210 hp / 13.750 rpm (αύξηση 3 hp με παράλληλη αύξηση του ορίου στροφών κατά 250 rpm), με τη ροπή στα 11,5 kgm / 11.000 rpm.
Το πίσω γρανάζι έχει 46 δόντια από 45 που είχε προηγουμένως για καλύτερες επιταχύνσεις, ενώ βελτιώσεις έχουμε και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Εκεί βλέπουμε τη μοτοσυκλέτα να κερδίζει λειτουργία Slide Control 2 επιπέδων (που υπάρχει ήδη στην Μ), χάρη στον νέο αισθητήρα IMU που βελτιώνει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας. Με το Slide Control η μοτοσυκλέτα επιτρέπει ελεγχόμενα γλιστρήματα με το γκάζι, προστατεύοντας παράλληλα τον αναβάτη από το να το παρακάνει.
Το ABS Pro έχει πλέον λειτουργία Brake Slide assist και ρύθμιση για slick ελαστικά.





Ανασχεδιασμένο είναι και το πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου της μοτοσυκλέτας, με την πλευρική ακαμψία να έχει αυξηθεί, ενώ νέα είναι η γωνία κάστερ στις 23,6 μοίρες αντί για τις 23,1 του προηγούμενου μοντέλου.
Μειωμένη είναι η τιμή του ίχνους κατά 3 mm, ενώ το μεταξόνιο της S 1000 RR του 2023 ανέβηκε από τ1 1.441 mm στα 1.457 mm.

Έτσι η S 1000 RR "αντιγράφει" την M 1000 RR στα νούμερα της γεωμετρίας της, ενώ το πίσω αμορτισέρ αλλά και η θέση του πίσω άξονα μπορούν να ρυθμιστούν φέρνοντας τη γεωμετρία στα μέτρα του κάθε αναβάτη.
Οι αναρτήσεις παραμένουν ως είχαν, με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 45 mm και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό η BMW διαθέτει και ηλεκτρονικές αναρτήσεις.

Τέλος η μοτοσυκλέτα θα φέρει την ελαφρύτερη μπαταρία λιθίου της M 1000 RR, ενώ θα διατίθεται σε τρία χρώματα για το 2023: Κόκκινο, μαύρο και λευκό, αλλά και σε έκδοση Μ με λεπτομέρειες που παραπέμπουν στην M 1000 RR όπως τις μπλε δαγκάνες στα φρένα μπροστά.
Μόλις η BMW παρουσιάσει επίσημα τη νέα S 1000 RR θα συμπληρώσουμε σε υψηλή ανάλυση και τις φωτογραφίες της.

Gallery BMW S 1000 RR 2023


Πηγη www.motomag.gr

BMW M 1000 RR 2023 - Αεροδυναμικό αριστούργημα​

Σε δύο εκδόσεις, χωρίς αλλαγές στον κινητήρα

Οι μεγάλες αλλαγές στο M 1000 RR του 2023 αφορούν στην νέα εντυπωσιακή αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας, που χάρη στην εξαντλητική εξέλιξη στην αεροσήραγγα, ανεβάζει θεαματικά την τελική ταχύτητα -παρόλο που ο κινητήρας παραμένει ως είχε-, ενώ παράλληλα φορτίζει περισσότερο τον μπροστινό τροχό.

Δίπλα στην ολοκαίνουργια M 1000 R, η BMW Motorrad παρουσίασε τη βελτιωμένη M 1000 RR που αποτελεί το νέο ορόσημο της εταιρείας στην ομολογκασιόν αγωνιστικών μοτοσυκλετών.
Ο τετρακύλινδρος εν σειρά Shift cam κινητήρας με τις βαλβίδες τιτανίου παραμένει ως είχε, με απόδοση 212 hp / 14.500 rpm και 11,5 kgm / 11.000 rpm, ενώ ίδιο παραμένει και το πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου, ίδιες και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Η νέα M 1000 RR θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις, στη βασική M RR που θα κυκλοφορήσει σε Lightwhite non-metallic χρωματισμό με κυρίαρχο χρώμα το λευκό και στην M RR M Competition σε Blackstorm metallic χρωματισμό με κυρίαρχο το μαύρο.
Η BMW αναφέρει πως χάρη στο νέο carbon φαίρινγκ (που για πρώτη φορά διαθέτει και βάσεις από carbon) με την ψηλότερη ζελατίνα, τα νέα M φτεράκια, το νέο κάλυμμα του μπροστινού τροχού με ενσωματωμένους M αεραγωγούς φρένων και τα Μ Aero καλύμματα τροχών, η πραγματική τελική ταχύτητα αυξήθηκε από τα 306 στα 314 χλμ/ώρα, ενώ παράλληλα αυξήθηκε η άνεση και μειώθηκε η καταπόνηση του αναβάτη στις υψηλές ταχύτητες.

Στην αεροσήραγγα τα Μ φτεράκια ξανασχεδιάστηκαν από την αρχή, και πλέον φορτίζουν σημαντικά περισσότερο τον μπροστινό τροχό, τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Ο αναβάτης έχει πλέον μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο μπροστινό, ενώ μειωμένη είναι η τάση για σούζες.

Στον μπροστινό τροχό η BMW Motorrad χρησιμοποιεί για πρώτη φορά στην ιστορία της αεραγωγούς φρένων από άβαφο carbon, που ενσωματώνονται στο νέο μπροστινό φτερό, που έχει σχεδιαστεί για βελτιωμένη ροή αέρα γύρω από τα καλάμια του πιρουνιού και τις δαγκάνες των φρένων. Τα M Aero καλύμματα τροχών είναι επίσης κατασκευασμένα από άβαφο carbon, μειώνουν ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση, ειδικά σε ταχύτητες άνω των 250 χλμ/ώρα. Σημειώστε πως τα M Aero καλύμματα τροχών αφορούν στην M RR M Competition.




Στον στάνταρ εξοπλισμό της νέας M RR περιλαμβάνονται carbon τροχοί που ξεχωρίζουν χάρη στο νέο τους διάφανο βερνίκι, και στα διακοσμητικά τους σιρίτια. Αν τώρα θέλει ο πελάτης μπορεί εναλλακτικά να παραγγείλει τη μοτοσυκλέτα με σφυρήλατους αλουμινένιους τροχούς για αγωνιστική χρήση, καθώς οι carbon απαγορεύονται από τους κανονισμούς.

Ανασχεδιασμένο είναι το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, κάνοντας την M RR να δείχνει ελαφρύτερη και πιο σπορ, ενώ νέα είναι η κοντή βάση πινακίδας και η εργονομική M Endurance σέλα. Χάρη στη νέα καλωδίωση με LWS φίσα, η πινακίδα με το πίσω φωτιστικό σώμα μπορούν να αφαιρεθούν ταχύτερα.

Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται τα Riding Modes "Rain", "Road", "Dynamic", "Race" και "Race Pro1-3", Dynamic Traction Control DTC, DTC wheelie control, με IMU 6 αξόνων, 2 επίπεδα απόκρισης κινητήρα, τρία επίπεδα ρύθμισης φρένου κινητήρα, Shift Assistant Pro για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, Launch Control, Hill Start Control Pro, M φρένα, έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη 6,5 ιντσών με OBD διεπαφή για τηλεμετρία M GPS Datalogger και M GPS Laptrigger, M μπαταρία λιθίου, USB θύρα φόρτισης, full-LED φώτα, ηλεκτρονικό cruise control και θερμαινόμενα γκριπ.

Το M Competition πακέτο που διατίθεται στον έξτρα εξοπλισμό ενεργοποιεί τις δυνατότητες τηλεμετρίας της μοτοσυκλέτας, ενώ περιλαμβάνει M κατεργασμένα αλουμινένια εξαρτήματα, M Carbon εξαρτήματα, ανωδιωμένο ψαλίδι 220 γραμμάρια ελαφρύτερο από το βασικό, M Endurance αλυσίδα και κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη.
Τέλος η BMW παρέχει και πληθώρα άλλων αξεσουάρ για τις δύο M RR.
Η BMW M 1000 RR 2023 ξεκινά από τα 34.900 ευρώ στην Ελλάδα. To πακέτο M Competition κοστίζει 5.500 ευρώ επιπλέον.


Πηγη www.motomag.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan

Norton Commando 961 2023: Η επιστροφή του θρύλου (Video)​

Μια μοτοσυκλέτα σύμβολο της Βρετανικής βιομηχανίας επιστρέφει καλύτερη από ποτέ​


Η αναγεννημένη Norton παρουσίασε την Τρίτη 11/10 το νέο Commando 961 το οποίο χαρακτηρίζει ως «το καλύτερο Commando της ιστορία της»

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Με νέα ιδιοκτησία και νέο επικεφαλής, η Norton επανασυστήνεται στο κοινό θέλοντας να διαγράψει τις άσχημες εμπειρίες που βίωσαν οι πελάτες της υπό το καθεστώς της προηγούμενης ηγεσίας.
Η TVS επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια ώστε να βγάλει την Norton από την αφάνεια και την απαξίωση και να την οδηγήσει εκεί που της αρμόζει. Και αυτή η νέα εποχή που ξημερώνει για την θρυλική μάρκα είναι πολλά υποσχόμενη.
Για να κάνουμε μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν, το πρώτο Commando εμφανίστηκε το 1967 και αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Norton με περισσότερες από 55.000 πωλήσεις στο πέρασμα των χρόνων. Δεν πρόκειται για άλλη μια μοτοσυκλέτα, αλλά για ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της Βρετανικής μοτοβιομηχανίας.
Norton Commando 916 2023 5

Εμφανισιακά τουλάχιστον, το νέο Commando δεν διαφέρει από τον προκάτοχό του. Στην ουσία όμως πρόκειται για μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα με τους μηχανικούς της Norton να ρίχνουν το βάρος στην βελτίωση της ποιότητας και της αξιοπιστίας.
Χρειάστηκαν περισσότερες από 100.000 εργατοώρες μέχρι το νέο Commando πάρει την τελική έγκριση για να περάσει στην παραγωγή, ενώ όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία «το 36% των εξαρτημάτων του προηγούμενου μοντέλου -δηλαδή περίπου 350- έχουν αντικατασταθεί με νέα, καλύτερης ποιότητας». Τα περισσότερα από αυτά αφορούν στον κινητήρα.
Norton Commando 916 2023 3

Ο δικύλινδρος παράλληλος αερο-ελαιόψυκτος κινητήρας 961 κ. εκ. αποδίδει 76.8 hp @ 7.250 σ.α.λ. και 81 Nm @ 6.300 σ.α.λ. Οι τιμές είναι ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, αλλά η συνολική απόδοση, σύμφωνα με Βρετανούς δημοσιογράφους που βρέθηκαν στην παρουσίαση του μοντέλου και είχαν την ευκαιρία να το οδηγήσουν, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με του προηγούμενου.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στην ποιότητα των μετάλλων, ενώ τοποθετήθηκαν νέος εκκεντροφόρος και νέο σύστημα βαλβίδων.
Το σύστημα εξάτμισης με τα δύο τελικά είναι επίσης χειροποίητο αλλά αποτελεί το βασικό λόγο που -προσωρινά τουλάχιστον- το Commando 961 δεν πληροί προδιαγραφές Euro5, λόγω αυξημένων ντεσιμπέλ!
Norton Commando 916 2023 14

Το κιβώτιο είναι μηχανικό και περιλαμβάνει πέντε σχέσεις.
To πλαίσιο είναι -επίσης- χειροποίητο και αποτελείται από σωλήνες που έχουν συγκολληθεί με μεθόδους MIG και TIG στο εργοστάσιο της Norton.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Ohlins διαμέτρου 43mm μπροστά και πλήρως ρυθμιζόμενα διπλά αμορτισέρ της Σουηδικής μάρκας πίσω. Την πέδηση «υπογράφει» η Brembo με δύο δισκόφρενα 320 mm μπροστά που συνδυάζονται με mono bloc τετραέμβολη δαγκάνα και έναν δίσκο 240 mm πίσω που συνοδεύεται από δαγκάνα δύο εμβόλων. Το σύστημα συνεπικουρείται από δικάναλο ABS. Αυτό είναι και το μοναδικό προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα που διαθέτει η μοτοσυκλέτα! Μην περιμένετε ούτε συνδεσιμότητα με smartphone, ούτε προγράμματα οδήγησης, ούτε traction control.
Norton Commando 916 2023 15

Το πάνελ οργάνων αποτελείται από δύο κλασσικά στρογγυλά αναλογικά όργανα με μια μικρή οθόνη ψηφιακών ενδείξεων. O κλασσικός στρογγυλός προβολέας, το πανέμορφο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 15 λίτρων, τα χρωμιωμένα καλύμματα του κινητήρα, το μπροστινό ανθρακονημάτινο φτερό και το ουραίο τμήμα με το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη (σ.σ. κοκοβιός) που ενσωματώνει μικρό φωτιστικό σώμα, προσδίδουν τα μέγιστα στην old school εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Το νέο Commando 961 ζυγίζει 230 κιλά έτοιμο προς χρήση και έρχεται σε δυο εκδόσεις: την SP (Sport) με ψηλότερο τιμόνι και την CF (Cafe Racer) με κλιπ-ον. Και οι δύο θα είναι διαθέσιμες σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς που γίνονται στο χέρι: Manx Platinum με κόκκινες λεπτομέρειες και χρωμιωμένους ακτινωτούς τροχούς και Matrix Black με χρυσές λεπτομέρειες που συνδυάζεται είτε με μαύρους -επίσης ακτινωτούς- τροχούς είτε με χρωμιωμένους. Και στις δύο περιπτώσεις οι τροχοί είναι 17 ιντσών και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.
Norton Commando 916 2023 9

Οι παραδόσεις του νέου Norton Commando 961 θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023 με την τιμή του SP να ορίζεται στις 16.499 στερλίνες (σ.σ. 18.852 ευρώ με βάση την ισοτιμία της Τρίτης 11/10) και το CR να κοστίζει 16.999 (σ.σ. 19.400 ευρώ).

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Norton.


Πηγη https://2wo.gr
Το μόνο που με χαλάει,είναι τα ανάποδα πηρούνια.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

BMW M 1000 RR 2023 - Αεροδυναμικό ανοσιούργημα​

Σε δύο εκδόσεις, χωρίς αλλαγές στον κινητήρα

Οι μεγάλες αλλαγές στο M 1000 RR του 2023 αφορούν στην νέα εντυπωσιακή αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας, που χάρη στην εξαντλητική εξέλιξη στην αεροσήραγγα, ανεβάζει θεαματικά την τελική ταχύτητα -παρόλο που ο κινητήρας παραμένει ως είχε-, ενώ παράλληλα φορτίζει περισσότερο τον μπροστινό τροχό.

Δίπλα στην ολοκαίνουργια M 1000 R, η BMW Motorrad παρουσίασε τη βελτιωμένη M 1000 RR που αποτελεί το νέο ορόσημο της εταιρείας στην ομολογκασιόν αγωνιστικών μοτοσυκλετών.
Ο τετρακύλινδρος εν σειρά Shift cam κινητήρας με τις βαλβίδες τιτανίου παραμένει ως είχε, με απόδοση 212 hp / 14.500 rpm και 11,5 kgm / 11.000 rpm, ενώ ίδιο παραμένει και το πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου, ίδιες και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Η νέα M 1000 RR θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις, στη βασική M RR που θα κυκλοφορήσει σε Lightwhite non-metallic χρωματισμό με κυρίαρχο χρώμα το λευκό και στην M RR M Competition σε Blackstorm metallic χρωματισμό με κυρίαρχο το μαύρο.
Η BMW αναφέρει πως χάρη στο νέο carbon φαίρινγκ (που για πρώτη φορά διαθέτει και βάσεις από carbon) με την ψηλότερη ζελατίνα, τα νέα M φτεράκια, το νέο κάλυμμα του μπροστινού τροχού με ενσωματωμένους M αεραγωγούς φρένων και τα Μ Aero καλύμματα τροχών, η πραγματική τελική ταχύτητα αυξήθηκε από τα 306 στα 314 χλμ/ώρα, ενώ παράλληλα αυξήθηκε η άνεση και μειώθηκε η καταπόνηση του αναβάτη στις υψηλές ταχύτητες.

Στην αεροσήραγγα τα Μ φτεράκια ξανασχεδιάστηκαν από την αρχή, και πλέον φορτίζουν σημαντικά περισσότερο τον μπροστινό τροχό, τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές. Ο αναβάτης έχει πλέον μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο μπροστινό, ενώ μειωμένη είναι η τάση για σούζες.

Στον μπροστινό τροχό η BMW Motorrad χρησιμοποιεί για πρώτη φορά στην ιστορία της αεραγωγούς φρένων από άβαφο carbon, που ενσωματώνονται στο νέο μπροστινό φτερό, που έχει σχεδιαστεί για βελτιωμένη ροή αέρα γύρω από τα καλάμια του πιρουνιού και τις δαγκάνες των φρένων. Τα M Aero καλύμματα τροχών είναι επίσης κατασκευασμένα από άβαφο carbon, μειώνουν ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση, ειδικά σε ταχύτητες άνω των 250 χλμ/ώρα. Σημειώστε πως τα M Aero καλύμματα τροχών αφορούν στην M RR M Competition.




Στον στάνταρ εξοπλισμό της νέας M RR περιλαμβάνονται carbon τροχοί που ξεχωρίζουν χάρη στο νέο τους διάφανο βερνίκι, και στα διακοσμητικά τους σιρίτια. Αν τώρα θέλει ο πελάτης μπορεί εναλλακτικά να παραγγείλει τη μοτοσυκλέτα με σφυρήλατους αλουμινένιους τροχούς για αγωνιστική χρήση, καθώς οι carbon απαγορεύονται από τους κανονισμούς.

Ανασχεδιασμένο είναι το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, κάνοντας την M RR να δείχνει ελαφρύτερη και πιο σπορ, ενώ νέα είναι η κοντή βάση πινακίδας και η εργονομική M Endurance σέλα. Χάρη στη νέα καλωδίωση με LWS φίσα, η πινακίδα με το πίσω φωτιστικό σώμα μπορούν να αφαιρεθούν ταχύτερα.

Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται τα Riding Modes "Rain", "Road", "Dynamic", "Race" και "Race Pro1-3", Dynamic Traction Control DTC, DTC wheelie control, με IMU 6 αξόνων, 2 επίπεδα απόκρισης κινητήρα, τρία επίπεδα ρύθμισης φρένου κινητήρα, Shift Assistant Pro για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, Launch Control, Hill Start Control Pro, M φρένα, έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη 6,5 ιντσών με OBD διεπαφή για τηλεμετρία M GPS Datalogger και M GPS Laptrigger, M μπαταρία λιθίου, USB θύρα φόρτισης, full-LED φώτα, ηλεκτρονικό cruise control και θερμαινόμενα γκριπ.

Το M Competition πακέτο που διατίθεται στον έξτρα εξοπλισμό ενεργοποιεί τις δυνατότητες τηλεμετρίας της μοτοσυκλέτας, ενώ περιλαμβάνει M κατεργασμένα αλουμινένια εξαρτήματα, M Carbon εξαρτήματα, ανωδιωμένο ψαλίδι 220 γραμμάρια ελαφρύτερο από το βασικό, M Endurance αλυσίδα και κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη.
Τέλος η BMW παρέχει και πληθώρα άλλων αξεσουάρ για τις δύο M RR.
Η BMW M 1000 RR 2023 ξεκινά από τα 34.900 ευρώ στην Ελλάδα. To πακέτο M Competition κοστίζει 5.500 ευρώ επιπλέον.


Πηγη www.motomag.gr
Τώρα είναι σωστός ο τίτλος
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μα πως ?... ειχα πληροφοριες οτι η Νorton 'συνοδευσε' την βασιλισσα στο κοιμητηριο του Αγ. Γιωργη ... οπως τα αλογα των Φαραω. Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Diavel V4 2023 – Το ιταλικό power cruiser στα καλύτερα του​

568d078c42cb423793db180da45fb2b5_XL.jpgMY23_Ducati_Diavel_V4__60__UC450505_Mid.jpgMY23_Ducati_Diavel_V4__26__UC450373_Mid.jpg

Το 2023 είναι η χρονιά που ο γνωστός πλέον V4 κινητήρας περνάει σε μια ακόμα μοτοσυκλέτα της Ducati, συστήνοντας μας εκ νέου το Diavel V4.
Η μυώδης Ιταλίδα διατηρεί την ταυτότητα της, με εμφανείς αλλαγές στις εισαγωγές αέρα αλλά και στους πλήρως led φωτισμούς, με την παράσταση να κλέβει η εξάτμιση με το ιδιαίτερο, τετραπλό -πολυβόλο- τελικό. Ακόμα, η νέα εποχή του ιταλικού power cruiser, το βρίσκει να υιοθετεί τον κινητήρα V4 Granturismo των 1.158 cc, ένα κεντρικό στοιχείο της σχεδίασης της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα μια τεχνική επιλογή που βελτιώνει τις επιδόσεις, τη δυναμική και την οδηγική συμπεριφορά, χάρη επίσης στην εξελιγμένη επιλογή ενός αντίθετα περιστρεφόμενου στροφαλοφόρου άξονα, που μειώνει το γυροσκοπικό αποτέλεσμα αυξάνοντας την ευελιξία της μοτοσυκλέτας.

Diavel_V4_D.jpg

Η ισχύς φτάνει τους 168 ίππους, με το κινητήριο σύνολο να είναι πλούσιο σε ροπή σε όλο το φάσμα του στρφόμετρου με μέγιστη τιμή τα 12,8 kgm στις 7.500 στροφές, (0,5 περισσότερη από το Multistrada V4). Ταυτόχρονα, ο V4 Granturismo (που προέρχεται από το Desmosedici Stradale της Panigale V4 και Streetfighter V4) είναι ελαφρύτερος και συμπαγής, ενώ χαρακτηρίζεται επίσης από χαμηλό κόστος λειτουργίας, με σημαντική συντήρηση σε διαστήματα των 60.000 χλμ για το «μεγάλο» service. Επίσης και εδώ συναντάμε το σύστημα απενεργοποίησης για τους πίσω κυλίνδρους, το οποίο επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί ως δικύλινδρος ή ως τετρακύλινδρος με ανεπαίσθητη μετάβαση λόγω της σταδιακής του αλλαγής, προκαλώντας μια αλλαγή στον τόνο του θορύβου της εξάτμισης αλλάζοντας από τη μια λειτουργία στην άλλη. Ένας βαθύτερος ήχος, με χαμηλότερες συχνότητες, χαρακτηρίζει το V4 Granturismo όταν είναι ενεργοί μόνο οι δύο μπροστινοί κύλινδροι.Οι συχνότητες, από την άλλη πλευρά, γίνονται υψηλότερες όταν λειτουργούν και οι τέσσερις κύλινδροι.

Diavel_V4_B.jpg

Οι αλλαγές στο κομμάτι του κινητήρα φέρνουν και παράλληλα οφέλη, μιας και το Diavel V4 έχει απόβαρο χωρίς καύσιμο 223 κιλά, σημειώνοντας απώλεια βάρους άνω των 13 κιλών (-5 στον κινητήρα, -8 στο όχημα) σε σύγκριση με το Diavel 1260S, χάρη στην «ελαφρότητα» του V4 Granturismo και συγκεκριμένες ενέργειες σε πολλά από τα «συστατικά» του. Στο κομμάτι της ανάρτησης συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. Και πίσω μια ανάρτηση «cantilever», αμφότερες πλήρως ρυθμιζόμενες. Το σύστημα πέδησης βασίζεται σε δαγκάνες Brembo Stylema με διπλούς μπροστινούς δίσκους στα 330χλστ. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα ικανή να κόβει την ανάσα σε επιτάχυνση και επιβράδυνση. Μάλιστα, οι επιδόσεις του V4 Granturismo των 168 ίππων, σε συνδυασμό με το πίσω ελαστικό 240/45 και μια ειδική σχέση μετάδοσης, του επιτρέπουν να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από 3''.
Diavel_V4_G.jpg


Από τα παραπάνω, δε θα μπορούσε να λείπει και ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό πακέτο, με το Diavel V4 προσφέρει τρεις λειτουργίες ισχύος και τέσσερις λειτουργίες οδήγησης: Sport, Touring, Urban και τη νέα Wet, σχεδιασμένη για επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης. Τα Riding Modes επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και την παρέμβαση των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (Ducati Traction Control στην έκδοση Cornering, ABS Cornering και Ducati Wheelie Control) στις προτιμήσεις του αναβάτη.
Diavel_V4_E.jpg

Το Cruise Control κάνει την εθνική πιο ξεκούραστη, ενώ το Launch Control παρέχει δυνατές εκκινήσεις με το Ducati Quick Shift σε ανεβάσματα και κατεβάσματα να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων πιο άνετες στη σπορ οδήγηση. Ο αναβάτης μπορεί να διαχειριστεί όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα μέσω φωτιζόμενων χειριστηρίων στο τιμόνι, τα οποία προβάλλονται στο νέο έγχρωμο TFT ταμπλό 5’’, το οποίο προσφέρει επίσης συνδεσιμότητα Bluetooth για σύζευξη του smartphone και χρήση του για κλήσεις, μηνύματα και μουσική ή χρήση του Turn-by. – ένα σύστημα πλοήγησης από στροφή σε στροφή το οποίο διατίθεται ως αξεσουάρ- μέσω της εφαρμογής Ducati Link.

Diavel_V4_C.jpg

Τέλος, το Diavel V4 θα είναι διαθέσιμο σε Ducati Red και Thrilling Black, ενώ δε λείπει και μια μεγάλη λίστα εξαρτημάτων και αξεσουάρ, που θα κάνουν το Diavel V4 ακόμα πιο ξεχωριστό, όπως οι πλαϊνές βαλίτσες των 48 λίτρων, το backrest του συνεπιβάτη αλλά και πολλά-πολλά μέρη αλουμίνιο billet ή ανθρακόνημα.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom