Νέα μοντέλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CRF 300LS – Για εντουράδες ασχέτως αναστήματος​


Μπορεί το CRF 300L να μην άλλαξε δραστικά μέσα στο 2023, ωστόσο η έκδοση που προστίθεται πλέον στο line up του το καθιστά «καταλληλότερο» για όλους.

Και αυτό χάρη στο νέο CRF300LS - ένα μικρότερο αδερφάκι του μοντέλου, με την έκδοση LS να ανακοινώνεται πρόσφατα μαζί με το XR150L, διευρύνοντας τη γκάμα μοτοσυκλετών φιλικών προς τους αρχάριους αναβάτες.

Το νέο μοντέλο συνοδευόμενο με τα αρχικά LS λοιπόν, βασίζεται μεν στην πλατφόρμα CRF300L, προσφέρει δε στους αναβάτες ευκολότερο πάτημα στο έδαφος χάρη στη χαμηλότερη ανάρτηση που έχει μειωθεί από 25,9 εκ. διαδρομής μπρος/πίσω σε 23,6 εκ. μπροστά και 22,8 εκ. πίσω. Σύμφωνα με τη Honda, η μοτοσυκλέτα εξακολουθεί να έχει καλή απόδοση αλλά και ευελιξία, με τη γωνία του τιμονιού να επιτρέπει μια φυσική θέση για τους αγκώνες και με τα αντίβαρα στο τιμόνι να περιορίζουν και τους κραδασμούς.
crfls2.jpg

Η κοντύτερη ανάρτηση του CRF300LS συμβάλλει σε χαμηλό ύψος καθίσματος κατά 5 εκ. χαμηλότερο από standar CRF300L. Τα πιο «κοντά πόδια» του CRF300LS μειώνουν επίσης την απόσταση από το έδαφος κατά 4 εκ. φτάνοντας τα 24,4 εκ. Το μεταξόνιο μειώνεται επίσης κατά 1,27 εκ., με τα υπόλοιπα γεωμετρικά χαρακτηριστικά όπως το ίχνος να παραμένουν ίδια με το μοντέλο CRF300L.
crfls3.jpg

Ακόμα, το LS είναι εξοπλισμένο με ABS, ενώ το CRF300L με κανονικό ύψος καθίσματος προσφέρεται τόσο σε άνευ όσο και σε με ABS εκδόσεις. Κατά τα άλλα, στο κομμάτι του κινητήρα υπενθυμίζουμε πως έχουμε τον ίδιο μονοκύλινδρο των 286 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 27 ίππους και 2.7 κιλά ροπής.

Περισσότερα για τη standard έκδοση μπορείτε να δείτε εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 1290 Super Duke RR 2023 - 180 Hp, 180 kg, 500 κομμάτια​

Δεύτερη παρτίδα μετά το RR του 2021, αυτή τη φορά σε πιο σκοτεινό ύφος
KTM 1290 Super Duke RR 2023


Το 2021 ήταν η χρονιά που η KTM παρουσίασε το πρώτο 1290 Super Duke RR, την κορυφαία έκδοση της streetfighter γκάμας της, με τα επίσημα νούμερα να κάνουν λόγο για 180 hp και 180 kg, και την παραγωγή των 500 μόλις μοτοσυκλετών να καθιστούν το μοντέλο συλλεκτικό. Το 2023, το RR επιστρέφει, και πάλι για 500 τυχερούς, με τα ίδια χαρακτηριστικά, αλλά αυτή τη φορά σε πιο λιτό και πιο “κακό” μαύρο look.
Αν το πρώτο RR είχε παραχθεί σε πορτοκαλί, λευκό, μπλε και μαύρο χρωματικό συνδυασμό, έξυπνα δοσμένο ώστε να θυμίζει 3D εικόνα που χρειάζεσαι ειδικά γυαλιά για να δεις, το δεύτερο του 23 είναι μια σπουδή στο μαύρο (gloss black & matt carbon) και στο πορτοκαλί, με λευκά γραφικά.
Ο V2 κινητήρας των 1.301 κ.εκ. παράγει 180 hp και 14,3 kgm, και αποτελεί τον ισχυρότερο V2 παραγωγής στον κόσμο όσον αφορά στη naked κατηγορία, ενώ παράλληλα είναι και ένας από τους τελευταίους των Μοϊκανών, όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν στραφεί στους δικύλινδρους εν σειρά, είτε στους τετρακύλινδρους στην ίδια διάταξη για τα μεγάλα Streetfighter μοντέλα τους.
1290 Super Duke RR

Το RR είναι 11 κιλά ελαφρύτερο από το 1290 Super Duke R EVO, ενώ παρά τη φωτογράφηση της ΚΤΜ που έγινε αποκλειστικά σε πίστα, μπορεί να βγάλει αριθμό κυκλοφορίας για να πατήσει και σε δημόσιους δρόμους.
Ο εξοπλισμός του RR είναι φυσικά κορυφαίος, και περιλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX -ανεστραμμένο πιρούνι PRO 7548 κλειστού φυσιγγίου και μονό αμορτισέρ PRO 7746 αλλά και ρυθμιζόμενο σε 30 θέσεις σταμπιλιζατέρ PRO 7117.
rr

Για τη “δίαιτα” οι Αυστριακοί έχουν αλλάξει τη μπαταρία με λιθίου, ενώ έχουν χρησιμοποιήσει μπόλικο carbon παντού -ακόμα και το υποπλαίσιο είναι από το συγκεκριμένο υλικό. Το πίσω φωτιστικό σώμα λάμπει δια της απουσίας του, ενώ η λειτουργία του έχει ενσωματωθεί στα LED πίσω φλας, τα οποία επιπρόσθετα έχουν και λειτουργία adaptive brake light.

Από carbon είναι και η κασετίνα που θα πάρει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης, μέσα στην οποία θα βρίσκονται τα κλειδιά για το νέο του κτήνος, ενώ στα έξτρα βρίσκεται η μοναδική factory τιμονόπλακα και τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ με κατεργασία CNC.
RR akrapovic

Και για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω ακόμα και στο RR πακέτο, η ΚΤΜ διαθέτει ως έξτρα μια ολόσωμη εξάτμιση Akrapovic EVO, για ακόμα μεγαλύτερη μείωση βάρους και λίγη ακόμα δύναμη.
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι επίσης κορυφαία, με έξτρα TRACK και PERFORMANCE modes, ενώ η KTM έχει και εκτενέστατη σειρά έξτρα αξεσουάρ (KTM PowerParts) αλλά και τεχνικού ρουχισμού (KTM PowerWear) για να βάλετε την προσωπική σας πινελιά στο RR και να είστε ντυμένοι και ασορτί.
Οι προ-παραγγελίες άνοιξαν από τις 13 Μαρτίου 2023, και γίνονται μόνο μέσα από συγκεκριμένους επίσημους dealer της ΚΤΜ.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Eliminator 400 / SE 2023 – Παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία​

kawasaki-eliminator-400-1.jpg


Η επιστροφή του Eliminator είναι γεγονός, χτισμένη πάνω στη βάση των Z400 και Ninja 400.
Ένας φίλος από τα παλιά κάνει ξανά την εμφάνισή του, καθώς η Kawasaki παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Eliminator 400 στην ιαπωνική έκθεση Osaka Motorcycle Show 2023.
Τη βάση για το νέο cruiser μοντέλο προσφέρει ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 398 cc των Ζ400 και Ninja 400, με απόδοση 47 hp στις 10,000 rpm και 3.8 kgm στις 8,000 rpm μέσω εξατάχυτου κιβωτίου για ένα σύνολο 176 στεγνών κιλών.
kawasaki eliminator 400 12

Το νέο ατσάλινο πλαίσιο χαρακτηρίζεται από το πολύ χαμηλό ύψος σέλας, το οποίο στα 735 mm περιγράφεται ως το χαμηλότερο στη γκάμα 250 ως 500 cc της Kawasaki.
Κυλά σε τροχούς 18 ιντσών μπροστά (130/70) και 16 πίσω (150/80), αναρτάται σε ένα συμβατικό πιρούνι 41 mm άνευ ρυθμίσεων και ένα ζεύγος αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης, ενώ φρενάρει με δισκόφρενα διαμέτρου 310 mm μπροστά και 240 mm πίσω, αμφότερα με διπίστονες δαγκάνες.
kawasaki eliminator 400 10

Ο αναβάτης βλέπει μπροστά του ένα κομψό στρογγυλό ψηφιακό LCD όργανο που δένει οπτικά με την αρκετά κλασική φιγούρα της λιτής cruiser, ωστόσο ενσωματώνει συνδεσιμότητα Bluetooth που επιτρέπει τη διασύνδεσή του με την εφαρμογή της Kawasaki, Rideology The App, για προβολή πληροφοριών και ενημερώσεων από το τηλέφωνο του αναβάτη στην οθόνη της μοτοσυκλέτας.
Επιπλέον, το Eliminator γίνεται το πρώτο μοντέλο της Kawasaki που ενσωματώνει στη στάνταρ μορφή του το σύστημα ETC 2.0. Πρόκειται για μια μετεξέλιξη συστήματος ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων (Electronic Toll Collector), το οποίο στη δεύτερη γενιά του έχει αναβαθμιστεί για να προσφέρει αμφίδρομη επικοινωνία της μοτοσυκλέτας με την ανάλογη ψηφιακή υποδομή των ιαπωνικών δρόμων, προβάλλοντας χρήσιμες πληροφορίες για τον κυκλοφοριακό φόρτο, καταστάσεις κινδύνου κ.ο.κ. – πάντως πρόκειται για ένα σύστημα που μάλλον θα έχει αξία μόνο στην Ιαπωνία, ή όπου υπάρχει η ανάλογη υποδομή συνδεσιμότητας του οδικού δικτύου.
kawasaki eliminator 400 14

Επιπλέον της βασικής έκδοσης, η Kawasaki θα διαθέσει και μια πολυτελέστερα εξοπλισμένη εκδοχή, Eliminator 400 SE.
Σε αυτήν το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι η προσθήκη καμερών μπροστά και πίσω για την καταγραφή της διαδρομής, επίσης για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Kawasaki.
Επιπλέον αυτού, η έκδοση SE θα ξεχωρίζει επίσης από τη μικρή μάσκα στον προβολέα, παροχή φόρτισης USB-C, προστατευτικές φυσούνες καλαμιών στο μπροστινό, δίχρωμη σέλα και αποκλειστικές χρωματικές λεπτομέρειες όπως το μαυρισμένο προστατευτικό της εξάτμισης.
kawasaki eliminator 400 3

Προς το παρόν δε γνωρίζουμε τίποτε για το εξαγωγικό μέλλον του νέου Eliminator 400 που μόλις παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία. Κατασκευασμένο στην Ταϊλάνδη από την εκεί θυγατρική της Kawasaki, θα διατεθεί σε δύο χρώματα για τη βασική έκδοση, μαύρο και λευκό, καθώς και σε μαύρο ματ για την SE.
Φανταζόμαστε πάντως πως ο ευρωπαϊκός δρόμος είναι ορθάνοικτος, καθώς η μηχανική βάση του νέου Eliminator 400 ήδη κυκλοφορεί στα μέρη μας εδώ και χρόνια. Η δε ισχύς του, που βολικότατα ανακοινώνεται στο άνω όριο της Α2 κατηγορίας, δείχνει πως και οι ευρω-αγορές είναι πιθανότατα στο πρόγραμμα.
kawasaki eliminator 400 9

To Eliminator παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη γκάμα της Kawasaki το 1985 ως ένα power cruiser με τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που προερχόταν από το GPZ900R με μερικές αλλαγές, όπως μικρότερα καρμπυρατέρ και διαφορετικούς εκκεντροφόρους και χρονισμό.
Τα επόμενα χρόνια ακολούθησαν εκδοχές με διάφορους τετρακύλινδρους της Kawasaki σε 1000, 750, 600 και 400 cc, ενώ τη δεκαετία του 1990 εμφανίστηκαν και μικρά μοντέλα, όπως το δικύλινδρο 250 και το μονοκύλινδρο 125. Τελευταίο μοντέλο της φαμίλιας αυτής ήταν το Eliminator 125, που έμεινε στην παραγωγή έως το 2007.
Γνωρίστε το στην ιαπωνική ιστοσελίδα της Kawasaki: https://www.kawasaki-motors.com/mc/lineup/eliminator/

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Παιδια εχει ιδεα κανεις ποτε θα κυκλοφορησει το Beneli trk 800x ??????
Το νέο μοντέλο αναμένεται στην Ευρώπη την Άνοιξη του 2023
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Παιδια εχει ιδεα κανεις ποτε θα κυκλοφορησει το Beneli trk 800x ??????
Οσονουπω Κώστα .
Αν θες όμως έχει έρθει ήδη το αδερφάκι του από την Qj ,τα φέρνει ο Γκοργκολης ,πάρε ένα τηλ ,δε ξέρω ποιον έχει Καβάλα να πας να πάρεις μια γεύση :
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το KTM 890 SMT σε δράση (Video)​

Με αναβάτη των τρεις φορές νικητή του Pikes Peak, Chris Fillmore​



Μετά τις πρώτες φωτογραφίες η KTM έδωσε στην δημοσιότητα video teaser του νέου 890 SMT
Ο Chris Fillmore, τρεις φορές νικητής του Pikes Peak International Hill Climb, ήταν ο καταλληλότερος για να οδηγήσει μια sport tourer με στοιχεία supermoto, στην θρυλική ανάβαση.


Το SMT, ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της «πορτοκαλί» εταιρείας, επιστρέφει στην γκάμα της KTM μετά από 10 χρόνια. Μια μοτοσυκλέτα που μπαίνει στην «καυτή» κατηγορία των crossover, όπως το Yamaha Tracer και το BMW F 900 XR, που σημειώνουν σημαντικές πωλήσεις στην Ευρώπη και στην χώρα μας.

Προς το παρόν παραμένουν άγνωστα τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του, ωστόσο ο επίσημος ιστότοπος που έχει δημιουργηθεί για την μοτοσυκλέτα, μας παρέχει περισσότερες πληροφορίες.

Γνωρίζουμε πως θα βασίζεται στον δικύλινδρο, εν σειρά, κινητήρα LC8c των 899 κ.εκ. πoυ χρησιμοποιείται στα 890 Adventure και 890 Duke. Το πλαίσιο αναμένεται να έχει μεγαλύτερη σχέση με αυτό του roadster 890 Duke. Οι τροχοί και στα δύο άκρα θα είναι 17 ιντσών.
ktm 890 smt video pikes peak 4

Ένα νέο ρεζερβουάρ θα τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του SMT. Ο αναβάτης θα προστατεύεται από φέρινγκ με «κοντή» ζελατίνα, όπως του 890 Adventure R.

Η σουίτα των ηλεκτρονικών, η TFT οθόνη και τα χειριστήρια της μοτοσυκλέτα θα είναι ίδια με του 890 Adventure.
«Πρόκειται για μοτοσυκλέτα χούλιγκαν που μπορεί να στρίψει απίστευτα και αλλάξει κατεύθυνση αστραπιαία. Έχει όλα όσα θέλει κάποιος για να καταβροχθίσει στροφές. Είναι μια μοτοσυκλέτα που οδηγείτε πολύ εύκολα, έχει δύναμη, εξαιρετική απόδοση και είναι ευέλικτη»

Μερικά από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του Αμερικάνου στον αγώνα του Pikes Peak, έχουν επιτευχθεί με μοτοσυκλέτες της KTM. Το 2017 κέρδισε με το 1290 Super Duke R. Το 2018 επέστρεψε στην θρυλική διαδρομή με το 790 Duke, με το οποίο πέτυχε το ρεκόρ στην κατηγορία Middleweight. Το ίδιο έκανε το 2019, στην κατηγορία Lightweight, με ένα 450 SX-F Factory Edition.

Μετά το τραγικό δυστύχημα του Carlin Dunne το 2019 (δείτε εδώ), οι διοργανωτές αποφάσισαν να μην συμμετέχουν στον αγώνα μοτοσυκλέτες.

Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στις 24 Απριλίου ωστόσο θα υπάρξουν νέες πληροφορίες στις 11 του ίδιου μήνα.

Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Και την παιρνει κι ο καθε 18-30αρης καυλωμενος,καυλογκαζος,και νομιζει οτι ειναι ο Chris Fillmore,και φυσικα τις περισσοτερες φορες με τα γνωστα επακόλουθα.Και ειδικα στο Ελλαδισταν σε δημοσιους ανοιχτους για την κυκλοφορια δρομους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 890 SMT 2023– Ήρθε και επίσημα στο «φως»​



















Το νέο 890 SMT παρουσιάστηκε επίσημα από την KTM, η οποία το αναβίωσε μετά από σχεδόν μια δεκαετία.
Για την «αποκάλυψη», η KTM επιστράτευσε μάλιστα τον αναβάτη των AMA Superbike και AMA Flat Track, Chris Fillmore, ο οποίος «έστυψε» το 890 SMT σε ανάβαση στη Σαρδηνία. Εντωμεταξύ, αυτό δεν είναι το πρώτο μοντέλο της KTM με το όνομα «SMT», καθώς «πάμε σαν άλλοτε» θα έλεγε κανείς, αφού υπήρχε η σχετική έκδοση του 990 στις αρχές της δεκαετίας του 2010. Βέβαια και αυτό σχετικό είναι μιας και το «Supermoto Touring» δεν ήταν το δυνατό χαρτί του προγόνου.
smt3.jpg

Η νέα μοτοσυκλέτα έχει ελαφρώς μικρότερο κινητήρα από την προηγούμενη, μιας και το 890 SMT χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα (LC8c 889cc) με αυτόν που βρίσκεται στα KTM 890 Duke και KTM 890 Adventure. Στην SMT έκφανση του, ο LC8c παράγει τη μέγιστη ισχύ των 105 ίππων στις 8.000 στροφές, ενώ 10 κιλά ροπής είναι διαθέσιμα στις 6.500 στροφές. Με την τροφοδοσία να έρχεται από ένα ρεζερβουάρ 15,8 λίτρων το οποίο συμπληρώνεται από ένα εφεδρικό συν 3 λίτρων και με την κατανάλωση καυσίμου που αναφέρεται από την KTM να είναι στα 4,6 λ./100χλμ., η αυτονομία πλησιάζει τα 350 χιλιόμετρα, αποκαθιστώντας τις τουριστικές περγαμηνές του μοντέλου.
smt4.jpg

Επειδή όμως έχουμε και τον παράγοντα «supermoto» στην εξίσωση, το ασφάλτινο alter ego του 890 Adventure συνοδεύεται από τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω, ανάρτηση της WP APEX εμπρός (ρυθμιζόμενη με συμπίεση και επαναφορά) και πίσω (ρυθμιζόμενη με προφόρτιση και επαναφορά) που παρέχει διαδρομή τροχού 180 mm. Ακόμα, συναντάμε διπλούς δίσκους στα 320 mm μπροστά και δίσκο στα 260 mm πίσω. Η μοτοσυκλέτα που αποτέλεσε τον καρπό της παρουσίασης, ήταν εξοπλισμένη με εξάτμιση της Akrapovic και τα ελαστικά της Michelin, PowerGP.
smt5.jpg

Ως προς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το supermoto» ενισχύεται περετέρω, χάρη στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το σύστημα ABS που συνδυάζει cornering και supermoto ABS. Υπάρχουν επίσης τέσσερα Riding Modes: Τα Rain, Street και Sport είναι στάνταρ, ενώ υπάρχει και μια προαιρετική επιλογή ονόματι Track, που επιτρέπει τη δυνατότητα προσαρμογής σε 10 επίπεδα του traction control.

Άλλα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν θερμαινόμενα grips και ρύθμιση ολίσθησης κινητήρα (MSR) στο πακέτο λογισμικού. Το Quickshifter+ και το cruise control είναι επίσης προαιρετικά και «έτοιμα να ξεκινήσουν με μια απλή διαδικασία ενεργοποίησης», αναφέρει χαρακτηριστικά η KTM.

Οι παραγγελίες ξεκινούν από τον τρέχοντα μήνα (Απρίλιο), με την άφιξη του νέου μοντέλου στις πορτοκαλί εκθέσεις να είναι θέμα χρόνου.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMotor SRK 700: Δυναμική αισθητική Streetfighter και τιμή έκπληξη​

Απέριττη και δυναμική

H πρόταση της QJMotor, η SRK 700, προσφέρει τις θεμελιώδεις αξίες των naked μοτοσυκλετών, χωρίς “φλυαρία” και περιττούς εντυπωσιασμούς. Υπηρετώντας την αγνή απόλαυση της οδήγησης, φιλοδοξεί να φέρει τον αναβάτη σε άμεση επαφή με τον δρόμο και το περιβάλλον, όπως επιτάσσει άλλωστε η φιλοσοφία των naked μοτοσυκλετών.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της SRΚ 700 αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000rpm και 67Nm ροπής στις 6.000 στροφές αντίστοιχα.
Οι υπερτετράγωνες διαστάσεις (83mm διάμετρος και 64,5mm διαδρομή) μαρτυρούν το χαρακτηριστικό της ευστροφίας, με διάρκεια της δύναμης ψηλά, χαρίζοντας επιδόσεις και κατ’ επέκταση τις συγκινήσεις που περιμένει ο αναβάτης από ένα streetfighter.

Η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου των έξι σχέσεων συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό, εκμεταλλευόμενη την κατανομή της ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, σε συνεργασία με τον μονόδρομο συμπλέκτη που απαιτεί μικρότερη δύναμη στη μανέτα.


Παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, της τάξης των 4,9L/100km, που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 15L, μπορεί να πετύχει αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.

“Μυώδης και λιτή” είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία της QJMotor SRK 700 και συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, σχηματίζοντας μια λεπτή “μυώδη” σιλουέτα, η οποία διαμορφώνεται από τις έντονες γωνίες και τις “κοφτερές” γραμμές του ρεζερβουάρ, των προστατευτικών των ψυγείων και της ουράς.


Αυτά είναι άλλωστε και τα στοιχεία που καθορίζουν την εμφάνιση της SRK 700, επιτρέποντας στον κινητήρα να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εικόνα του δικύλινδρου streetfighter. Οι δύο δίδυμοι LED προβολείς καταλήγουν σε μια αιχμηρή απόληξη, προσδίδοντας μια άκρως επιθετική όψη.

Τα διακριτικά, επίσης LED, φλας τονίζουν ακόμη περισσότερο τη μινιμαλιστική διάθεση σχεδιασμού της SRK 700, ενώ η διακριτική LCD οθόνη που προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, φροντίζει να παρεμβάλλονται μόνο τα ελάχιστα στην οπτική του αναβάτη με τον δρόμο.
Αντίστοιχο ποσοστό προσοχής έχει δοθεί και στα εργονομικά χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης της QJMotor SRK 700, με το τρίγωνο μαρσπιέ-σέλα τιμόνι να δημιουργεί φυσικές γωνίες για τα άκρα του αναβάτη, φιλοξενώντας με άνεση ένα μεγάλο εύρος σωματότυπων.

Το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ, έτσι ώστε να προσφέρει τον βέλτιστο μοχλό και τον καλύτερο σύμμαχο στις γρήγορες εναλλαγές κλίσεων, ενώ το σχήμα του ρεζερβουάρ επιτρέπει στα γόνατα να αγκαλιάζουν σφιχτά τη μοτοσυκλέτα συμβάλλοντας στον πολύ καλό έλεγχο της μάζας της SRK 700. Η σέλα του συνεπιβάτη προσφέρει αρκετό χώρο για τα δεδομένα των streetfighters, με αρκετή ποσότητα αφρώδους και στήριξη από τις χειρολαβές.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο προσφέρει πολύ μεγάλα ποσοστά ακαμψίας, συνεργάζεται αρμονικά με το ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43mm που δίνει διαδρομή τροχού 115 χιλιοστών και με το αμορτισέρ πίσω, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.

Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις των αποσβέσεων ισορροπούν ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά, δίνοντας μεγάλα περιθώρια για “παιχνίδι” μέσα σε ένα διαρκές περιβάλλον ασφάλειας.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα φρένα της QJMotor SRK 700, με τις ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες μπροστά και τους δίσκους των 320mm, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Η επιβραδυντική δύναμη, η προοδευτικότητα και η πληροφόρηση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πακέτου των φρένων, το οποίο συμπληρώνεται από το σύστημα ABS 9.1MB της Bosch.
Η τιμή της QJMotor SRK 700 έχει καθοριστεί στις 6.995€ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών της QJMotor της Γκοργκόλης ΑΕ, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και για test ride στην κεντρική έκθεση της αντιπροσωπείας.
Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton V4CR 2023 - Café racer για πολύ-πολύ λίγους​

02ba5d5686089c02c00fbae7c88128f0_XL.jpg

Το πρώτο μοντέλο της Norton Motorcycles υπό τη σκέπη της ινδικής TVS είναι γεγονός και το όνομα αυτού V4CR.
Το πρακτικά γυμνό superbike με τις café racer γραμμές, αποδίδει 185 ίππους και 125 Nm ροπής, αποτελώντας την πρώτη ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα που παράγεται από τη Norton υπό την ιδιοκτησία της TVS Motor Co. Με τιμή 41.999 £ -δηλαδή 48.000+ ευρώ- και μόλις με 200 μοτοσυκλέτες να κατασκευάζονται, το εν λόγω café racer αποτελεί ένα μοντέλο για πολύ λίγους, ερχόμενο σε συνέχεια του ανασχεδιασμένου V4SV και της νέας γενιάς του Norton Commando 961 που κυκλοφόρησε πέρυσι.
Κατασκευασμένη στο χέρι και στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Solihull, η νέα Norton κληρονομεί όλα τα χαρακτηριστικά του σχεδιαστικού DNA της Norton , με το απογυμνωμένο φέρινγκ από ανθρακονήματα να αποκαλύπτει τη σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια στο χειροποίητο πλαίσιο αλουμινίου, το σύστημα εξάτμισης τιτανίου και τη συγκόλληση ακριβείας.
V4CR2.jpg

Οι εκτεθειμένες εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος, σε συνδυασμό με το κοντό σώμα και τη «συμπαγή» ουρά, δίνουν στο V4CR την επιθετική του στάση. Τροφοδοτείται από τον υγρόψυκτο κινητήρα V4 των 1200cc, 72 μοιρών της Norton, ο οποίος έχει βελτιστοποιηθεί για να παράγει 185 ίππους στις 12.000 rpm και 125 Nm ροπής στις 9.000 rpm.
Διαθέτει ακόμα Quickshifter, αυτόματο φλας, ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω ανάρτηση της Ohlins, φρένα της Brembo, εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, τρεις λειτουργίες κινητήρα (wet, road και sport) κ.α. Στον εξοπλισμό συναντάμε ακόμα ως στάνταρ, έναν παραδοσιακό μονό στρογγυλό προβολέα εφοδιασμένο με LED, ανάφλεξη χωρίς κλειδί και έγχρωμη οθόνη TFT έξι ιντσών.
V4CR5.jpg

Σύμφωνα με την εταιρεία, «Ο συνδυασμός ενός χειροποίητου συστήματος εξάτμισης και του ήχου του κινητήρα V4 διασφαλίζει ότι οι δρόμοι του Ηνωμένου Βασιλείου αντηχούν με το εμβληματικό γρύλισμα ενός κινητήρα Norton για άλλη μια φορά».
Ο Dr. Robert Hentschel, Διευθύνων Σύμβουλος της Norton Motorcycles, δήλωσε: «Το Norton V4CR είναι μια ακατέργαστη έκφραση άψογης σχεδίασης και μεθυστικής απόδοσης. Πήραμε τη μηχανική του V4SV και αφαιρέσαμε το εξωτερικό περίβλημα για να διασφαλίσουμε ότι ο αναβάτης θα έχει μια πραγματικά απρόσκοπτη εμπειρία μοτοσικλέτας.
V4CR4.jpg

Το V4CR είναι το πρώτο εντελώς νέο μοντέλο που κατασκευάσαμε. Οι ομάδες μηχανικής και σχεδιασμού μας ήταν σχολαστικές στην προσέγγισή τους, από τα αρχικά σκίτσα μέχρι την παραγωγή ιδέας, μέχρι τις τελευταίες πινελιές. Η μοτοσυκλέτα είναι το αποκορύφωμα όλων των μαθημάτων και των επενδύσεών μας τα τελευταία τρία χρόνια και είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε τώρα να μοιραστούμε αυτή τη γεύση από το μέλλον του Norton.»
V4CR3.jpg

Το V4CR είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς, Carbon ή Manx Platinum, διαθέτοντας ρεζερβουάρ καυσίμου 15 λίτρων από ανθρακονήματα κάτω από τη σέλα, με ενίσχυση Kevlar και διάσπαρτες πινελιές στο φέρινγκ από ανθρακονήματα. Είπαμε όμως, 200 μοτοσυκλέτες θα είναι όλες και όλες, έναντι μάλιστα σχεδόν 50.000 ευρώ. Προλαβαίνετε δεν, προλαβαίνετε..

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW M 1000 XR: Στην κορυφή των crossover (Video)​

H γερμανική εταιρεία δημιουργεί μια αναμφισβήτητα πιο σπορ έκδοση του S 1000 XR​


Το τρίτο μοντέλο της σειράς M είναι ένα crossover με αεροδυναμικά φτερά, τελική 280 χλμ/ώρα και πάνω από 200 ίππους

Η BMW ισχυρίζεται πως πρόκειται για πρωτότυπο, αλλά από το γεγονός ότι μοιάζει με την μοτοσυκλέτα που εντοπίστηκε στο Isle of Man στα χέρια του Peter Hickman, η νέα M 1000 XR είναι σχεδόν έτοιμη για παραγωγή και θα αποτελέσει την κορυφή της εξέλιξης στην κατηγορία των crossover.
BMW M1000XR prototype 3

Ήταν μόνο θέμα χρόνου να δούμε το λογότυπο M να εφαρμόζεται και στο τρίτο 4κύλινδρο μοντέλο της βαυαρικής μάρκας. Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του M 1000 XR σε μαύρο χρώμα και με αρκετές λεπτομέρειες που το κάνουν να διαφέρει πολύ από το S 1000 XR.

Αυτά που ξέρουμε είναι τα αεροδυναμικά εξαρτήματα, προηγμένα ηλεκτρονικά (πιθανώς προέρχονται από τα μοντέλα της σειρά Μ) και μείωση βάρους μέσω της χρήσης «πολύτιμων» υλικών (ανθρακόνημα), τα οποία θα φέρει την βελόνα της ζυγαριάς στα 223 κιλά. Περαιτέρω μείωση μπορεί να επιτευχθεί με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού M Competition Package.

Ο εν σειρά 4κύλινδρος με τεχνολογία ShiftCam έχει επίσης «πειραχτεί» και θα αποδίδει 200 ίππους, με τελική ταχύτητα κοντά στα 280 χλμ/ώρα. Ότι πρέπει για όσους θέλουν να κάνουν πραγματικά γρήγορα ταξίδια.

Η εργονομία της μοτοσυκλέτας έχει αλλάξει με την θέση οδήγησης να μεταφέρει περισσότερο βάρος στο μπροστινό τροχό, αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης κάνοντας την μοτοσυκλέτα κατάλληλη για οδήγηση σε πίστες.
BMW M1000XR prototype 5

Το σύστημα πέδησης προέρχεται από τα μοντέλα της σειράς Μ και διακρίνεται από την μπλε ανοδιωμένη επίστρωση σε συνδυασμό με το λογότυπο M για την ακτινική βάση της δαγκάνας

Περισσότερες λεπτομέρειες θα μάθουμε μέσα στο 2023


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson CVO Street Glide και CVO Road Glide 2023: Η εξέλιξη των Grand American Touring (Video)​

Με νέο κινητήρα, προηγμένα ηλεκτρονικά και υπερσύγχρονο εξοπλισμό​


Η Harley-Davidson παρουσίασε τα δύο Premium μοντέλα Custom Vehicle Operations (CVO), Street Glide και Road Glide, που τροφοδοτούνται από τον νέο και πιο αποδοτικό κινητήρα Milwaukee-Eight VVT 121

«Η αποστολή των νέων μοντέλων CVO Street Glide και CVO Road Glide είναι να ενισχύσουν κάθε πτυχή της εμπειρίας μοτοσυκλετών Grand American Touring», δήλωσε ο Jochen Zeitz, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Harley-Davidson. «Αυτά τα μοντέλα θέτουν ένα νέα πρότυπα στις επιδόσεις, στην τεχνολογία και το στυλ της Harley-Davidson, επιταχύνοντας έτσι την εξέλιξη της πιο επιθυμητής μάρκας μοτοσυκλετών στον κόσμο».

Τα μοντέλα θα κάνουν την πρώτη επίσημη εμφάνισή τους μπροστά στο κοινό στη Βουδαπέστη κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ της 120ης Επετείου της Harley-Davidson που θα διεξαχθεί από τις 13 έως τις 16 Ιουλίου.
harley davidson cvo 2023 9 7

Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ των CVO Street Glide και Road Glide ενσωματώνουν εισαγωγές αέρα και φωτιστικά σώματα LED. Φτερά, ρεζερβουάρ 22,7 λίτρων, πλαϊνές επιφάνειες και βαλίτσες, αποτελούν συνέχεια του design των φέρινγκ και υπόσχονται μεγαλύτερη προστασία, άρα αυξημένη άνεση ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα. Οι αλλαγές συνεχίζονται με τις νέες ζάντες Combo Cast Laced, κατασκευασμένες από χυτό αλουμίνιο και ακτίνες. Κάθε μοντέλο θα προσφέρεται σε δύο χρώματα.
harley davidson cvo 2023 9 10

Ο κινητήρας και των δύο εκδόσεων θα διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVT, θα έχει χωρητικότητα 121 κυβικές ίντσες (1.982 κ.εκ.) και θα αποδίδει 115 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 19,3 Kgm ροπή στις 3.000 σ.α.λ.
harley davidson cvo 2023 9 13

Το βάρος έχει μειωθεί σημαντικά - κατά 14 κιλά για το μοντέλο CVO Street Glide (380 κιλά) και 16 κιλά για το μοντέλο CVO Road Glide (391 κιλά) - σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα. Η Brembo φροντίζει το σύστημα πέδησης, με δύο δίσκους μπροστά 320 χλστ. με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης και έναν πίσω διαμέτρου 300 χλστ. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Showa, με ανεστραμμένο πιρούνι 47 χλστ. και διαδρομή 117 χλστ. και αμορτισέρ διαδρομής 76 χλστ.
harley davidson cvo 2023 9 6

Για πρώτη φορά, υπάρχουν τρεις επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης (Road, Sport και Rain) που ελέγχουν ηλεκτρονικά την απόδοσης ισχύος, το φρένο κινητήρα, το cornering ABS και το cornering traction control.

Στα δύο μοντέλα, κάνει το ντεμπούτο μια νέα σειρά τεχνολογιών infotainment που βασίζονται στο νέο Skyline OS. Αποτελούνται από TFT οθόνη αφής 12,3" (με τρεις διαφορετικές επιλογές απεικόνισης - συμβατή με συσκευές Apple και Android) με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν θύρες USB-C. Τέλος, έχουν εξοπλιστεί με νέο ενισχυτή RMS 500 watt που τροφοδοτεί το σύστημα Harley-Davidson Audio που αποτελείται από ηχοσύστημα Rockford Fosgate Stage II και τέσσερα ηχεία.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Buell Hammerhead 1190 Freedom Edition – Πόσο είπατε πως ανεβάζει την τιμή ένα βάψιμο;​

7e2d1b0c632c3a163ca7a36f159f2c46_XL.jpg

Αν πάμε πίσω στο 1983 και κάπου στο Grand Rapids του Michigan θα είμαστε «παρόντες» στη γέννηση της Buell, η οποία φέτος γιορτάζει τα 40 της χρόνια.

Όντας τέκνο ενός πρώην μηχανικού της Harley-Davidson, του Erik Buell, η εν λόγω εταιρεία έχει περάσει αρκετές τρικυμίες, συνεχίζει ωστόσο και φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια της. Το κάνει με μια σειρά από πέντε διαφορετικά μοντέλα, συγκεκριμένα τα Hammerhead 1190, 1190SX, Super Cruiser, Supertouring και Baja Dune Racer. Από τις πέντε μοτοσυκλέτες, το Hammerhead είναι ίσως το πιο σημαντικό και γι' αυτό πιθανώς επιλέχθηκε από την εταιρεία ως βάση για μια ειδική έκδοση που προορίζεται να γιορτάσει τόσο την επέτειο όσο και την «αμερικανική ελευθερία».
burll23b.jpg

Το μοντέλο ονομάζεται επίσημα Hammerhead 1190 Freedom Edition και το κύριο (και μοναδικό) πράγμα που το ξεχωρίζει από τα στοκ αδέρφια του είναι τα χρώματα του, εκείνα δηλαδή της αμερικανικής σημαίας, κόκκινο, λευκό και μπλε, αλλά και τα αστέρια που τη διακρίνουν. Κάτω από όλο αυτό το μανδύα της.. «αμερικανιάς», υπάρχει το «απλό» Hammerhead 1190 με τον υγρόψυκτο V-Twin κινητήρα των 1.190cc, των 185 ίππων και των σχεδόν 14 κιλών ροπής.
burll23c.jpg

Τέλος, για την –οικονομική- ιστορία του πράγματος, στην απλή του μορφή, το φθηνότερο Hammerhead 1190 που υπάρχει ξεκινά από τα 19.995 δολάρια και μπορεί να φτάσει έως και τις 25.995 πλήρως «φορτωμένο». Φυσικά, η Freedom Edition είναι «λίγο» πιο ακριβή, με το χρώμα και μόνο να θέτει την τιμή εκκίνησης στις 24.990 δολάρια.

Θα είναι διαθέσιμο την 1η Ιουλίου, λίγο πριν οι ΗΠΑ γιορτάσουν την Ημέρα της Ανεξαρτησίας τους, χωρίς να είναι σαφές πόσα από αυτά θα κατασκευαστούν, με τις πρώτες 40 μοτοσυκλέτες να συνοδεύονται από ειδική τετραετή εγγύηση. Ε, το λες και ευκαιρία.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-S 1000T 2024 - Το «αντί-Tracer» της Suzuki αλλά στα 1.000 κυβικά!​

53cac83794223bc4258789b05f9d4737_XL.jpgsuzuki_gsxs1000t_2.jpg

Μια μοτοσυκλέτα που είχε αναφερθεί ότι έρχεται, στο παρελθόν, έκανε δημόσια εμφάνιση και απαθανατίστηκε στον φακό ιδιώτη, για να κάνει κατόπιν τον γύρο του κόσμου.

Η Suzuki πιθανότατα ετοιμάζει ένα «ψηλό sport touring» μοντέλο, σαν να λέμε δηλαδή Yamaha Tracer, Kawasaki Versys κλπ., και μάλιστα με τον γνωστό 4κύλινδρο κινητήρα του λίτρου, που χρησιμοποιεί και σε άλλα μοντέλα της. Η είδηση φτάνει από το γερμανικό περιοδικό Motorrad και, όπως δηλώνουν οι Γερμανοί, από τις φωτογραφίες του ιδιώτη-αναγνώστη Klaus Bagdahn.

O Bagdahn φέρεται να έπεσε πάνω στις δύο βαριά καμουφλαρισμένες, δοκιμαστικές μοτοσυκλέτες της Suzuki σε έναν χώρο στάθμευσης, στις Άλπεις και τις τράβηξε φωτογραφία. Με μια πρώτη ματιά, η «ψηλή» σιλουέτα του νέου μοντέλου είναι εμφανής, όπως επίσης και η χαρακτηριστική πλέον σχεδίαση Suzuki, στο εμπρός μέρος.

Ο κινητήρας, το ψαλίδι και πιθανόν και το πλαίσιο, βασίζονται στα αντίστοιχα μέρη του GSX-S 1000GT. Το μοτέρ μας είναι πολύ γνωστό πλέον, από το ανεπανάληπτο GSX-R 1000 K5, ενώ η μοτοσυκλέτα φαίνεται βαρέως καμουφλαρισμένη, στα εμπρός και πλάγια σημεία της.

Δεν αποκρύπτεται, πάντως, το γεγονός ότι υπάρχει μία TFT οθόνη ενδείξεων, μπροστά από τον αναβάτη, όπως επίσης και το ότι πολλά από τα επιμέρους τμήματα της μοτοσυκλέτας, βασίζονται σε ήδη υπάρχοντες κωδικούς. Αξιοσημείωτη, είναι η απουσία ενδείξεων για την χρήση ραντάρ, μια τεχνολογία που επεκτείνεται σταδιακά στην κατηγορία και οι κύριοι ανταγωνιστές της Suzuki αξιοποιούν ήδη.

Σύμφωνα με την σεναριολογία των Γερμανών, το νέο Suzuki GSX-S 1000T θα αποδίδει 152 ίππους περίπου, και ροπή της τάξης των 10,8 kgm. Το μεταξόνιο αλλά και άλλες σημαντικές διαστάσεις, ίσως αναφέρονται άμεσα στο GSX-S 1000 GT, ενώ το βάρος υποτίθεται στο επίπεδο των 226 κιλών. Ο χρόνος θα μας δείξει, εν τέλει, αν και πότε θα παρουσιαστεί το Suzuki GSX-S 1000 T, ίσως κάποια στιγμή μέσα στο 2024.

Πηγή/φωτογραφίες: Motorrad/Klaus Bagdahn
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda - Παραδόθηκαν οι CBR 1000 RR-R McGuinness στους ιδιοκτήτες τους​










17 νέοι κάτοχοι της ειδικής μοτοσυκλέτας της Honda παρέλαβαν τα οχήματα τους παρουσία του ίδιου του John McGuinness.
Σε μία ειδική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Ιουλίου στο Louth της Μ. Βρετανίας, στο Honda Racing Centre, η Honda παρέδωσε 17 κομμάτια της νέας CBR 1000 RR-R SP John McGuinness 100th Start, στους νέους ιδιοκτήτες τους. Ιδιαίτερη αξία στην εκδήλωση, έδωσε η παρουσία του ίδιου του John McGuinness, του θρύλου του Isle of Man TT με τις συνολικά 108 εκκινήσεις, τις 80 από τις οποίες έχει κάνει με μοτοσυκλέτα Honda.

Οι τυχεροί ιδιοκτήτες που βρέθηκαν στο Louth, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο αγωνιστικό κέντρο της Honda, να τραβήξουν φωτογραφίες και φυσικά να συνομιλήσουν πρόσωπο με πρόσωπο, με τον McGuinness, ο οποίος έχει μάλιστα υπογράψει τις μοτοσυκλέτες. Ο ίδιος ο McGuinness δήλωσε για την περίσταση: «Η μοτοσυκλέτα είναι υπέροχη, αλλά αυτό που σημαίνει περισσότερα για μένα είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που συνάντησα σήμερα.

Το Fireblade σημαίνει πολλά για μένα και για το TT όλα αυτά τα 30 χρόνια. Αλλά αυτό που μου θύμισε το γεγονός, είναι ότι το TT δεν είναι μόνο ο αγώνας με τις μοτοσυκλέτες, είναι οι θαυμαστές του που έρχονται από όλο τον κόσμο ,που το κάνουν μοναδικό».

Η ειδική έκδοση της Fireblade για την 100ή εκκίνηση του John McGuinness στον αγώνα, φέρει μια σπέσιαλ για την περίσταση βαφή, αλλά και ειδικά εξαρτήματα από την ίδια την Honda όπως ψηλή ζελατίνα, carbon φτερό εμπρός, καπάκι πίσω σέλας κ.ά. Στο πακέτο περιλαμβάνεται ένα ειδικό χαλάκι γκαράζ, paddock stand, κάλυμμα μοτοσυκλέτας και ένας ειδικός διακοσμητικός κρύσταλλος χαραγμένος με laser, με ένα σχέδιο της μοτοσυκλέτας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V100 Stelvio – Περισσότερες (και καλύτερες) φωτογραφίες​









Η νέα Adventure της Moto Guzzi πλησιάζει στην γέννηση της και το υλικό που γίνεται διαθέσιμο, σίγουρα θα ξεκινήσει συζητήσεις.
Δεν είναι πλέον άγνωστο, ότι μετά την V100 Mandello, η Moto Guzzi θα ετοιμάσει και το V100 Stelvio, επαναφέροντας το όνομα αυτό στην γκάμα της. Φυσικά, η νέα μοτοσυκλέτα δεν θα έχει καμία σχέση με το παλιότερο Stelvio, παρά μόνο στο όνομα και –ίσως- στον προσανατολισμό. Η νέα Moto Guzzi V100 Stelvio θα είναι μία Adventure μοτοσυκλέτα, σε αντίθεση με την Mandello, που είναι μία Sport Touring.

Περισσότερες φωτογραφίες της νέας V100 Stelvio είδαν το φως της δημοσιότητας, μέσα από το αυστριακό μέσο Motorrad Magazin, μάλιστα με τον αναβάτη της μοτοσυκλέτας να σηκώνει και το δεξί του πόδι στις εικόνες, δείχνοντας ότι έχει αντιληφθεί την παρουσία του φωτογραφικού φακού. Οι διαφορές από το V100 Mandello επιβεβαιώνονται για άλλη μία φορά:

Οι ακτινωτοί τροχοί, διαστάσεων 19/17 ιντσών κατά πάσα πιθανότητα, φαρδύτερο τιμόνι με χούφτες, πιο «όρθια» θέση οδήγησης και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, σχάρα για αποσκευές στο πίσω μέρος , αλλά και ξεκάθαρη εμφάνιση δύο θέσεων για ραντάρ, εμπρός και πίσω. Η V100 Stelvio αναμένεται να είναι η πρώτη Moto Guzzi, που θα εξοπλιστεί με αυτό το σύστημα.

Μπορεί η μοτοσυκλέτα να εμφανίζεται σχεδόν «ακάλυπτη», αλλά το καμουφλάζ στο εμπρός μέρος και στα πλαϊνά τμήματα γύρω από το ρεζερβουάρ, μας προετοιμάζουν για αλλαγές στην εμφάνιση. Δεν γίνεται γνωστό ακόμα, αν και το Stelvio θα φέρει το σύστημα ενεργής αεροδυναμικής που έχουμε δει και στο Mandello, με τα «πτερύγια» που ανοίγουν από μία ταχύτητα και πάνω, αλλά προφανώς… είναι θέμα χρόνου, η λήξη της αναμονής για το μοντέλο.

Πηγή/φωτογραφίες: Motorrad Magazin/BMH-Images
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Ducati DesertX: Τιμή και ημερομηνία διάθεσης στην Ιταλία​

Από 15.990 ευρώ στην Ιταλία.​






Η Ducati παρουσίασε την Πέμπτη 9/12 το πολυαναμενόμενο DesertX αναμοχλεύοντας μνήμες από θρυλικές εποχές του Rally Dakar.
Το Ιταλικό δικύλινδρο adventure των 950 κ. εκ. διαθέτει wild εμφάνιση που παραπέμπει στον σκληροτράχηλο αγώνα και έναν κινητήρα διαμάντι τον οποίο η εταιρεία του Borgo Panigale έχει χρησιμοποιήσει σε σειρά μοντέλων της, από γυμνά μέχρι super sport.
Σε μια εποχή που τα adventure επανέρχονται στο προσκήνιο και ο ανταγωνισμός φουντώνει προς όφελος φυσικά του καταναλωτή, η Ducati βγάζει άσσο από το μανίκι, ευελπιστώντας να κερδίσει το κοινό.
ducati italia desertx


Για να τα καταφέρει βέβαια, πέρα από ένα αξιόπιστο, ποιοτικό και όμορφο προϊόν, πρέπει να ακολουθήσει και μια συνετή τιμολογιακή πολιτική. Και αυτό απ' ότι φαίνεται θα συμβεί με την περίπτωση του DesertX το οποίο όπως αναφέρει η εταιρεία θα είναι διαθέσιμο στους επίσημους αντιπροσώπους από τον ερχόμενο Μάιο.
Όσο για το φλέγον ζήτημα, αυτό της τιμής δηλαδή, στην επίσημη ιστοσελίδα της μάρκας στην Ιταλία ξεκινά από τα 15.990 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
Το Ducati Desert X είναι η adventure επιλογή με V2 κινητήρα απόδοσης 110 ίππων, πλήρης γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων, χωμάτινους τροχούς 21 & 18 ιντσών και Quickshifter

Με κινητήρα V2 απόδοσης 110 ίππων και Quickshifter​



Το Ducati Desert X έχει τοποθετημένο τον υγρόψυκτο κινητήρα V2 Testastretta 11ος χωρητικότητας 937 κυβικών εκ. και η απόδοσή του φτάνει τους 110 ίππους στις 9.250 σαλ. με 92Nm ροπής στις 6.500 σαλ. Το σασμάν του αποτελείται από 6 ταχύτητες και συνδυάζεται από συμπλέκτη ολίσθησης με Quickshifter δύο κατευθύνσεων. Η απόκριση της απόδοσης του κινητήρα αλλά και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ελέγχεται μέσω έξι διαφορετικών επιλογών οδήγησης:Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro και Rally. Η IMU 6 αξόνων από την Bosch διαθέτει Traction Control 8 επιπέδων, Wheelie Control 4 επιπέδων καθώς και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα 3 επιπέδων.

Τροχοί 21 & 18 ιντσών, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Kayaba και σταμπιλιζατέρ​


Το πλαίσιο του Desert X κατασκευάστηκε αποκλειστικά για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του συγκεκριμένου μοντέλου. Ατσάλινου χωροδικτυώματος με υποπλαίσιο ίδιας κατασκευής επιτυγχάνει την απαραίτητη δυσκαμψία, κρατώντας το βάρος του χαμηλά στα 223 κιλά, πλήρης υγρών, υπολογίζοντας και το ρεζερβουάρ, 21 λίτρων. Η σέλα του απέχει 875 mm από το έδαφος, τοποθετώντας τον αναβάτη ψηλά και σε άνετη ορθή θέση προστατευμένο από την εμπρός ζελατίνα. Το αλουμινένιο ψαλίδι του Desert X κρατάει το πίσω αμορτισέρ 220mm με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου. Το εμπρός πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 46mm, διαδρομής 230mm συνεργάζεται απόλυτα με το σταμπιλιζατέρ που έχει στο τιμόνι του.
Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Kayaba ενώ υπεύθυνη για τα φρένα είναι η Brembo. Εμπρός έχει δύο δίσκους 320 mm με τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω μονό δίσκο 264 mm με διπίστονη δαγκάνα ενώ εποπτευόνται από Cornering ABS της Bosch, διαθέτοντας τρεις διαφορετικές λειτουργίας και την επιλογή πλήρης αφαίρεσής του. Ο εμπρός τροχός είναι 21 ιντσών με τις διαστάσεις του ελαστικού να είναι 90/90-21 και ο πίσω 18 ιντσών με διαστάσεις 150/70-18 δίνοντας την ελευθερία στο Desert X να κατακτήσει κάθε μορφή διαδρομής.


Έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με Ducati Multimedia System​

Το Desert X διαθέτει έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών και είναι τοποθετημένη κάθετα, κάτι που θυμίζει μοτοσυκλέτες του Rally Dakar, με τους τεράστιους πλοηγούς στο τιμόνι. Μέσω της οθόνης του Desert X ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει κάθε παράμετρο των ηλεκτρονικών συστημάτων του, ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης της με Smartphone τηλέφωνο. Μέσω της εφαρμογής Ducati Multimedia System παρέχονται πλειάδα επιλογών, όπως η διαχείριση κλήσεων και μηνυμάτων, αναπαραγωγή μουσικής, πλοήγηση GPS κ.α. Οι ακτινωτοί τροχοί του, οι στρόγγυλοι εμπρόσθιοι προβολείς τύπου LED, η προστατευτική ποδιά του κινητήρα από αλουμίνιο, οι χούφτες του τιμονιού και ο μίνιμαλ σχεδιασμός του μας κατευθύνουν στην Vintage αισθητική του. Στον έξτρα εξοπλισμό του εκτός από προστατεύτηκα κάγκελα και βαλίτσες υπάρχει και η επιλογή τοποθέτησης έξτρα ρεζερβουάρ καυσίμου 4 λίτρων αυξάνοντας έτσι την αυτονομία του κατά 40%. Διατίθεται σε δύο αποχρώσεις: Star White Silk και RR22.
Η τιμή του ξεκινάει από: 19.000 ευρώ.



Με κινητήρα V2 απόδοσης 110 ίππων και Quickshifter
Τροχοί 21 & 18 ιντσών, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Kayaba και σταμπιλιζατέρ
Έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με Ducati Multimedia System
Εσύ, τι άλλο χρειάζεσαι για να ζήσεις την περιπέτεια;


Οϊ μανουλαμ ,δεν θα μας μείνει λεπι από ευρώ , 19 χιλιάρικα @maik900 Μάηκ abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
 
Top Bottom