Ότι θέλεις Πάνο και εδώ είμαι για να βοηθήσω όσο μπορώ με λόγια βέβαια και με έργα στο δρόμο αφού τελειώσει αυτό το βάσανο που περνάμε και βγούμε από τη φυλακή.
Οπότε είναι της δεύτερης γενιάς το δικό σου οπότε ναι έχει μόνο D και ένα mode S που χονδροειδέστατα (όχι ακριβώς αλλά περίπου) αντιστοιχεί στο S2 το δικό μου και έχει δεχθεί σωστά όπως και η πρώτη γενιά τόνους αρνητικών κριτικών δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου διότι έλειπε το πλήρες Fun to drive έστω και με αυτόν τον κινητήρα των λίγων αλόγων αλλά της μεγάλης ροπής.
Επιπρόσθετα υπάρχουν και πολλές άλλες διαφορές στην χαρτογράφηση του κιβωτίου και πολλά άλλα που είναι τεχνικά - κουραστικά και δεν ενδιαφέρουν τον χρήστη.
Παρόλα αυτά αν και δεν τόχω οδηγήσει όπως το δικό μου, έχω συνταξιδέψει όμως με τέτοιας γενιάς αρκετά, δεν διαπίστωσα πως υπολείπεται σε ζωηρό ρυθμό μιας και δεν πηγαίναμε βόλτα σε χιλιάδες χλμ σε οριακό ρυθμό οπότε εκτιμώ ότι βάζοντάς το στο S και οδηγώντας σταδιακά ανεβάζοντας ρυθμό σιγά σιγά θα το μάθεις και θα δεις πως πάει και αυτό. Απλά προσπάθησε να το μάθεις δείχνοντας εμπιστοσύνη και αυτό θα γίνει πηγαίνοντας μόνος σου όχι με άλλους γιατί μπορεί να παρασυρθείς και έτσι δεν μαθαίνεται τίποτα, αντιθέτως υπάρχει ίσως και κίνδυνος ατυχήματος όπως στα πάντα βέβαια που δεν γνωρίζουμε.
Για να σου δώσω και ένα τιπ δοκίμασε έχοντας μέσα το S πρόγραμμα και πριν την στροφή να τσιμπήσεις μία μπροστινό φρένο και δες θα κατεβάσει μόνο του μία ? Την επόμενη φορά που θα μάθεις την μία κάτω με το φρένο δοκίμασε πριν τα φρένα στην στροφή να πατήσεις ποιο δυνατά τη μανέτα να δεις κατεβάζει δύο? Την επόμενη αφού μάθεις αυτά κάνε μια επέμβαση χειροκίνητη και ένα κατέβασμα στις κοντά στις 4.000 να δεις μετά τι θα κάνει και ούτω καθ' εξής.
Δεν ξέρω αν διαβάζεις από κινητό ή από υπολογιστή.
Αν διαβάζεις από υπολογιστή βάλε ακουστικά, ρύθμισε ποιότητα στα 1.440 και δες το βίντεο που ξανάβαλα στο άλλο θέμα και κυρίως από το 6.20 και μετά.
Για να σου εξηγήσω τι θα δεις αναφέρω ότι εδώ έχει παιχνίδι στον κωλοσούρτη με τον αδερφό Άρη με GS 1.200 και οδηγάρα καθώς επίσης με τον καλό φίλο Γιάννη, επίσης οδηγάρα με CRF 1.0 χειροκίνητα φυσικά και τα δύο.
Τρίτος ακολουθώ εγώ με S2 συνεχώς (γεροραμολιμέντο). Δεν βάζω S3 γιατί έχει υγρασίες όπως θα δεις και δεν θέλω νάχουμε αναγούλες.
Στη συνέχεια θα δεις και άλλους συντρόχους με ΚΤΜ 1.190, TRACER, GS, HAYABUSA και πολλά άλλα πανέμορφα εργαλεία όλα στο παιχνίδι άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν έγινε σε ότι δεις καμία απολύτως χειροκίνητη αλλαγή.
Εμείς πάντως το διασκεδάσαμε δεόντως!
Καλή διασκέδαση και σε σας (Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στο βίντεο φίλους που ξαναθυμήθηκα βλέποντάς το ξανά, για εκείνη την υπέροχη μέρα πούχαμε!):