Μοντέλα που δεν θα φτάσουν στην Ευρώπη

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Παλιά τα κοροϊδεύαμε τα κινεζικα πάπια όπως κοροϊδεύουν οι Ουκρανοί τα μπαιρακταρ. Τώρα ....

Sent from my X19 using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Θέλουμε και εμείς το νέο Honda XRE 300 Sahara​











Με μικρομεσαίο κυβισμό, σαφή ρετρό στοιχεία στην εμφάνιση και σαφείς Adventure προθέσεις, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα έκανε σοβαρή επιτυχία στην «απο εδώ» πλευρά του Ατλαντικού.

Με την Adventure παλίρροια στα μεγαλύτερα ύψη εδώ και πολλά χρόνια, η Honda αποφάσισε μία αλλαγή στρατηγικής για το εξαιρετικά επιτυχημένο Adventure 500 κυβικών της -το CB500X, το οποίο μετονόμασε σε NX500, αναφερόμενη στην ομώνυμη σειρά του παρελθόντος. Μοντέλο της οποίας, ήταν και το XR 350 Sahara, που σημείωσε πολύ μεγάλη επιτυχία στην Βραζιλία.

Στις αρχές του μήνα, η Honda παρουσίασε το XRE 300 Sahara Concept, στο Sao Paolo της Βραζιλίας. Η μοτοσυκλέτα εμφανίστηκε στον «τρικολόρ» χρωματισμό του λευκού, κόκκινου και μπλε, που θυμίζει μοντέλα όπως οι κλασικές Africa Twin και πετυχαίνει μια έντονη ρετρό οπτική εντύπωση. Στην τελευταία, συμβάλλουν και οι «φυσούνες» στο πιρούνι, αλλά και οι χρυσού χρώματος ακτινωτές ζάντες.

Η concept μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε και με μία σειρά χρήσιμων αξεσουάρ, όπως οι πλαϊνές βαλίτσες που βλέπουμε εδώ, βάση κινητού τηλεφώνου, ποδιά κινητήρα, χούφτες, προβολάκια, επέκταση ζελατίνας κ.ά. Μια γνήσια μεσαία Adventure, όπως θα έλεγαν πολλοί αναγνώστες μας, που εκτιμούν το μικρό μέγεθος και βάρος, αλλά και σωστό στήσιμο για εκτός δρόμου οδήγηση.

Όμορφη μοτοσυκλέτα, αλλά προς το παρόν... δεν την βλέπουμε καν να εμφανίζεται στην Ευρώπη, ενώ είναι ακόμα αβέβαιο αν θα κυκλοφορήσει καν, στην Βραζιλία -παρά την επιτυχία και τις θετικές εντυπώσεις που συγκέντρωσε, από το κοινό.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda RS-X: Το υπερ-παπί που «απαγορεύεται» να έχουμε στην Ευρώπη​


honda-rsx-2023-9.jpg3.jpg

Ακόμα ένα από τα χαρακτηριστικά... παπιο-τερατάκια της Ασίας που, ενώ μας τρέχουν τα σάλια για αυτά, τα χαζεύουμε μόνο σε φωτογραφία- και υπάρχουν κάποιοι λόγοι για αυτό.

Στην Νοτιοανατολική Ασία, τα «υπερ-παπιά» είναι ένα φαινόμενο από μόνο τους, με φανατικούς θαυμαστές, τρομερή κουλτούρα βελτίωσης, ακόμα και... αγώνες προς τιμήν τους. Και στην Ελλάδα, είμαστε... μία από τα ίδια -αφαιρώντας φυσικά τους ανύπαρκτους σε γενικές γραμμές αγώνες. Αλλά, για super παπί που θυμίζει μοτοσυκλέτα, η λατρεία τεράστιας μερίδας αναβατών και στην χώρα μας δεν χρειάζρται συστάσεις.

Η Honda διαθέτει, σε αγορές όπως η Μαλαισία, το RS-X: Διασταύρωση... όλων την κατηγοριών μαζί! «Παπί» σε θέμα μορφής και εργονομίας, «μοτοσυκλέτα» στην ψυχή και scooter στην εμφάνιση. Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, με επικλινή κύλινδρο και 4βάλβιδη κεφαλή, που αποδίδει 16 ίππους στις 9.000 στροφές, έχει κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και συμπλέκτη κανονικά στο χέρι, όπως μία μοτοσυκλέτα.

Η μοτοσυκλετιστική προσέγγιση κατασκευής δεν τελειώνει εδώ, όμως, αφού το RS-X χαρακτηρίζεται και από πλαίσιο διπλών σωλήνων, σύστημα ABS στο εμπρός φρένο (με το πίσω, κάνεις όσα παντιλίκια γουστάρεις), ανάρτηση Monoshock στο πίσω μέρος και ελαστικά μεγάλουν πλάτους, συνδυαζόμενα με χυτές ζάντες 17 ιντσών. Τα φωτιστικά σώματα του RS-X είναι LED, τα όργανα του είναι ψηφιακά, ενώ τα διαθέσιμα χρώματα είναι πολλά και όλα ζωηρά -μεταξύ των οποίων, και Repsol Honda MotoGP Replica! H τιμή του; Εδώ ετοιμαστείτε να σας πέσουν τα σαγόνια: 9.698 Ρινγκίτ Μαλαισίας, σε άμεση ισοτιμία, μόλις 1.890 ευρώ...

Γιατί όμως, αυτά τα μοντέλα δεν βρίσκουν τον δρόμο τους για την Ευρώπη; Οι εύκολες απαντήσεις είναι: Προδιαγραφές ρύπων, ασυμβατότητα με τις τάσεις της ευρωπαϊκής (όχι την ελληνικής) αγοράς και, πλέον, νέα νομοθεσία διπλώματος που δημιουργεί άλλες συνθήκες εμπορικότητας. Η Ελλάδα σίγουρα θέλει τέτοια μηχανάκια -και πάμε στοίχημα ότι, αν και η Ευρώπη, κυρίως η Νότια, πάρει μια γεύση, θα θέλει και αυτή.

Προς το παρόν όμως, τίποτα δεν δείχνει ότι τα μοντέλα αυτά θα βρουν το δρόμο προς τις χώρες μας -άσχετα με τα όσα έχουν κατα καιρούς ειπωθεί. Κρίμα!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson Pan America 350: Σμίκρυνση Κίνας​

Από τα 1250 στα 350 με ένα μοντέλο

Να υποθέσουμε πως οι Κινέζοι θεώρησαν την αντιαισθητική, εκκεντρική εμφάνιση της Pan America 1250 πετυχημένη; Δεν εξηγείται αλλιώς το γιατί αποφάσισαν να λανσάρουν μια Harley-Davidson με τον “τετραγωνισμένο όγκο – τύπου κουτί” προβολέα της αμερικάνικης εταιρίας πάνω σε ένα crossover 350 που θα κυκλοφορήσει μόνο στην Κίνα.

Πέρα από την “περιπετειώδη” εμφάνιση η Harley-Davidson Pan America 350 που θα κυκλοφορήσει εντός των επομένων εβδομάδων στην κινεζική αγορά, έχει τροχούς 17 ιντσών, τονίζοντας την χρήση στην άσφαλτο.

Κάτω από τα πλαστικά της κρύβεται μια Harley Davidson X350, μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται από την QJMotor, με δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά απόδοσης 36 ίππων.

Το νέο για την Harley-Davidson Pan America 350 κυκλοφόρησε μετά από διαρροή εγγράφων που δεν έπρεπε να βγουν νωρίτερα και, φυσικά τα media στην Ασία αναπαρήγαγαν την είδηση.

Ήταν το γιαπωνέζικο περιοδικό Young Machine που ξετρύπωσε ένα owners manual και δημοσίευσε πρώτο την είδηση.

Η νέα μικρο-Pan America μαζί με την Χ350 θα είναι οι βασικές, πρώτες μοτοσυκλέτες της γκάμας της Harley-Davidson στην Κίνα. Κάτι προσιτό δηλαδή, για να γίνει η πρώτη επαφή με τους νέους αναβάτες/πελάτες.
Στο manual γίνεται αναφορά στο X350RA λοιπόν και αυτόν τον κωδικό “RA” τον χρησιμοποιεί η Harley-Davidson στο Pan America.

Οι τροχοί των 17 ιντσών φορούν όμως λάστιχα δρόμου 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω, ενώ η απόδοση του δικύλινδρου κινητήρα 353cc, είναι 36 ίπποι στις 9.000 rpm με τη ροπή στα 31 Nm στις 7.000 rpm.

Θα αρέσει στους Κινέζους το νέο, μικρό Pan America; Κάποιοι λένε πως ναι, αφού το καβούκι που περικλείει τον προβολέα, όπως και όλη η αισθητική της μοτοσυκλέτας θυμίζει λίγο παγόδα…

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki W175 Street – Παρουσιάστηκε για την αγορά της Ινδίας​





Μία πολύ όμορφη μικρή μοτοσυκλέτα, με αυθεντικά ρετρό εμφάνιση και όχι «προσποιητή», που δεν θα μας χαλούσε καθόλου να έρθει και προς την Ελλάδα.

Πριν λίγα 24ωρα, η Kawasaki προχώρησε στην παρουσίαση της νέας W175 Street, για την αγορά της Ινδίας, ένα ακόμη μοντέλο που συμπληρώνει την ρετρό σειρά μοτοσυκλετών W. Στην προκειμένη περίπτωση, το Street σηματοδοτεί μία νέα έκδοση της W175, με χυτούς τροχούς αντί ακτινωτών και η Kawasaki δηλώνει, ότι το μοντέλο αποτελεί μία λίγο πιο «δυναμική», σπορ εκδοχή της μοτοσυκλέτας.

O μονοκύλινδρος κινητήρας των 177 κυβικών αποδίδει 13 ίππους και μέγιστη ροπή 1,3 kgm, όντας αερόψυκτος. Οι νέοι τροχοί έχουν διάμετρο 18 ιντσών, ενώ στις αναρτήσεις συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω – προφανώς η απλούστερη, αλλά ίσως και η πιο δοκιμασμένη λύση, για μία μοτοσυκλέτα σαν αυτή.

Η εμφάνιση της είναι αβίαστα ρετρό, προφανώς επαφίεται στο παρελθόν σε μεγαλύτερο βαθμό από τα «νεορετρό» του σήμερα. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος εμπρός και ένα ταμπούρο πίσω, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να ανακοινώνεται στα 135 κιλά.

Η τιμή της μοτοσυκλέτας έχει ανακοινωθεί ιδιαίτερα χαμηλή, στις 135.000 Ινδικές ρουπίες, δηλαδή κάτω από 1.500 Ευρώ -τιμιότατο ποσόν, θα λέγαμε εμείς. Ειδικά, αν μπορούσε να έρθει και στην Ελλάδα με αυτή την τιμή...

Πηγη www.bikeit.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δυστυχώς ΔΕΝ μπορεί να έρθει στην Ελλάδα,ούτε σ' αυτήν την τιμή,ούτε μ' αυτές τις προδιαγραφές καυσαερίων.ΚΡΙΜΑ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha Tenere 250 Rally – Το μηχανάκι που δεν ήξερες ότι θέλεις!​

Yamaha-Tenere-250-Rally-10.jpgYamaha-Tenere-250-Rally-9.jpg

Μία μοτοσυκλέτα που την απολαμβάνουν οι κάτοικοι Νότιας Αμερικής, αλλά ξέρουμε ότι χτυπά κατευθείαν φλέβα στους Έλληνες μοτοσυκλετιστές – και για αυτό σας την δείχνουμε.

Η αγάπη των Ελλήνων αναβατών για την On-Off κατηγορία δεν χρειάζεται ιδιαίτερη μνεία, ειδικά δε για τα μοντέλα μικρού κυβισμού, που πλέον βρίσκονται στο περιθώριο. Ωστόσο, σε αγορές της Νότιας Αμερικής, μπορείς να αγοράσεις (καινούργιο εννοείται) το Yamaha Tenere 250, μια dual purpose μοτοσυκλέτα με αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, 21 ίππους ισχύος, τροχούς 21 και 18 ιντσών με ακτίνες και βάρος... κάτω από 140 κιλά. Ό,τι πρέπει δηλαδή για παιχνίδι στο βουνό!

Αυτή είναι η εργοστασιακή μορφή του Yamaha Tenere 250.

Κι όμως, αυτό το μοντέλο άνοιξε την όρεξη σε έναν συγκεκριμένο πελάτη της STG Tracker από την Αργεντινή, ο οποίος απέκτησε ένα μεταχειρισμένο Tenere 250 από. Οι μετατροπές ξεκίνησαν από το σετ τροχών, που αντικαταστάθηκε με στεφάνια αλουμινίου και εμπρός ζάντα 19 ιντσών, για ταχύτερη γεωμετρία -τα ελαστικά ωστόσο παρέμειναν εκτός δρόμου, κατάλληλα φουσκωμένα και με τα απαραίτητα τακουνάκια.

Παράλληλα, στη μοτοσυκλέτα τοποθετήθηκε ποδιά προστασίας κινητήρα, ψηλό εμπρός φτερό, μια νέα εξάτμιση από ανοιξείδωτο ατσάλι και πολύ ψηλά τοποθετημένο τελικό πίσω, της Akrapovic, όπως και φώτα LED. Παράλληλα, τοποθετήθηκε και τιμόνι Fat Bar.

O απίστευτα όμορφος χρωματισμός, που αναφέρεται ευθέως στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Yamaha της δεκαετίας του 70, είναι πλήρως βαμμένος ακόμα και στα γραφικά, χωρίς καταφυγή σε αυτοκόλλητα. Να ντρέπεσαι να το λερώσεις! Μήπως είναι ώρα, τέτοια μοντέλα να έρθουν και από τα μέρη μας;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki KLX230S 2024 - Όπου δεν έχει Euro​

Ανανεωμένο και με φρέσκια εμφάνιση το KLX230S ενισχύθηκε με αρκετές αλλαγές για να συνεχίσει την οικονομικότατη πορεία του σε αρκετές αγορές του κόσμου.

Μια μοτοσυκλέτα γνωστή στην Ελλάδα, όπου κυκλοφορούσε ως το 2020 πριν το φάει η μαρμάγκα των Euro 5 (δείτε την τελευταία δοκιμή του από το Bikeit εδώ), εξακολουθεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της όπου οι προδιαγραφές το επιτρέπουν.

Αυτό σημαίνει σίγουρα την πατρίδα του, Ιαπωνία, όπου τον περασμένο Φθινόπωρο η Kawasaki παρουσίασε για πρώτη φορά το ανανεωμένο μοντέλο της, αλλά και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής όπου το KLX230S του 2024 πωλείται δίπλα στο KLX230 προδιαγραφών 2023 ως προσιτότατες λύσεις καθημερινής εξυπηρέτησης και διασκέδασης στο χώμα.

Το μοντέλο του 2024 εκσυγχρονίστηκε και αναβαθμίστηκε από την Kawasaki στην Ιαπωνία με πολλές αλλαγές σε πλαίσιο, αναρτήσεις, ABS, όργανα, εμφάνιση και άλλα. Σχεδιαστικά οι νέες γραμμές του έχουν ως σημείο αναφοράς τα αγωνιστικά ΚΧ της εταιρείας, με σαφώς πιο επιθετική σιλουέτα και περισσότερες γωνίες, καθώς και νέο προβολέα.

Η Kawasaki άλλαξε το υποπλαίσιο του KLX230S ώστε να αυξήσει τη διαδρομή του αμορτισέρ, καθώς στόχος της ήταν να προσφέρει μεγαλύτερες διαδρομές και στα δύο άκρα της μοτοσυκλέτας της, φτάνοντας στο μοντέλο του 2024 στα 198 mm μπροστά και 221 πίσω.
Το πιρούνι παραμένει συμβατικό τηλεσκοπικό με διάμετρο καλαμιών 37 mm και πίσω βρίσκουμε ένα αμορτισέρ με μοχλικό Uni-Trak και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, το οποίο δένει με ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι που δηλώνει 1.2 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του.
kawasaki klx230s 2024 4

Οι τροχοί έχουν διάμετρο 21 και 18 ιντσών μπροστά και πίσω αντιστοίχως, ενώ τα φρένα αναλαμβάνει δίσκος 265 mm με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και 220 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Σημειώνουμε πως στις ΗΠΑ η μοτοσυκλέτα διατίθεται με ABS κατ' επιλογή του πελάτη, με την έκδοση δίχως ABS να φορά μικρότερη μπροστινή δισκόπλακα διαμέτρου 240 mm. Η κεντρική μονάδα του συστήματος αυτού είναι νέα και ενσωματώνει δυνατότητα απενεργοποίησης.

Ο αερόψυκτος μονοκύλιδρος διβάλβιδος κινητήρας τροφοδοτείται με ψεκασμό για να αποδώσει μέγιστη ισχύ 19 hp και ροπή 1.8 kgm μέσω εξατάχυτου κιβωτίου για μια μοτοσυκλέτα που δηλώνει υγρό βάρος 133 κιλών - ή ένα λιγότερο δίχως το ABS.

Το KLX230S βάζει τον αναβάτη του σε ύψος (σέλας) 843 mm και απολαμβάνει χορταστική ελάχιστη απόσταση από το έδαφος που φτάνει στα 239 mm, ενώ η θέση οδήγησης μπορεί να καστομαριστεί με εργοστασιακά εξαρτήματα του προγράμματος Kawasaki Ergo-Fit.
kawasaki klx230s 2024 2

Η τελευταία αναβάθμιση που πέρασε στο ανανεωμένο μοντέλο αφορά στα όργανά του, όπου η LCD οθόνη έχει αποκτήσει και συνδεσιμότητα Bluetooth, φέρνοντας στο μικρό on-off όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής Rideology the App.

Στις ΗΠΑ το νέο KLX230S κοστίζει 4,999 δολάρια χωρίς το ABS και 5,299 με αυτό, δηλαδή μιλάμε για περίπου €4,600 και €4,860 με βάση την ισοτιμία της 25/1/2024.

Αν μη τι άλλο, οι Αμερικανοί έχουν την τύχη να απολαμβάνουν μια σειρά on-off μοτοσυκλετών που κοστίζουν λίγα και προσφέρουν πολλά, μοντέλα που πολύ θα θέλαμε να έχουμε ακόμη στην Ευρώπη όπως την πλήρη γκάμα KLX που στις ΗΠΑ μετρά τα: 110R, 140R, 230R, 300R (μοντέλα χωρίς εξοπλισμό δρόμου), τα αερόψυκτα διβάλβιδα 230S και 230SM καθώς και τα υγρόψυκτα τετραβάλβιδα 300 και 300SM.
Ζηλεύει κανείς; Αν ναι, μια επίσκεψη στην αμερικανική ιστοσελίδα του Kawasaki KLX230S 2024 μάλλον δεν είναι καλή ιδέα...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Kawasaki παρουσίασε το νέο KLX230SM 2024 στην Ιαπωνία​

7fceb9ab502e83de4caad03e5b635996_XL.jpg

Δίπλα στο on-off KLX230S η Kawasaki παρουσίασε και τη supermoto παραλλαγή του μικρού και οικονομικού της μοντέλου.

Πριν λίγες μέρες είχαμε μιλήσει για το Kawasaki KLX230S, το μικρό on-off που είχε αποκαλυφθεί σε έκθεση στην Ιαπωνία έχοντας δεχτεί σωρεία βελτιώσεων και αναβαθμίσεων για να ενταχθεί στη γκάμα 2024 χωρών όπως οι ΗΠΑ και φυσικά η πατρίδα του.

Στην ίδια ιαπωνική έκθεση η Kawasaki είχε δείξει και τη supermoto εναλλακτική KLX230SM, βασισμένη στην ίδια ακριβώς πλατφόρμα με τον αερόψυκτο μονοκύλιδρο διβάλβιδο κινητήρα 19 hp και 1.8 kgm με εξατάχυτο κιβώτιο.
kawasaki klx230sm 24 4

Στις 25 Ιανουαρίου η Kawasaki ανακοίνωσε πως το νέο KLX230SM έχει πάρει σειρά για τη γραμή παραγωγής στην Ιαπωνία, ενώ έχει ήδη ενσωματωθεί και στην αμερικανική ιστοσελίδα της εταιρείας.
Στην ιαπωνική αγορά ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές και χρόνοι παράδοσης, ενώ στις ΗΠΑ το νέο KLX230SM 2024 διατίθεται αποκλειστικά στον γκρίζο χρωματισμό Battle Gray και λιανική τιμή 5,599 δολαρίων ΗΠΑ, δηλαδή περίπου €5,200 με βάση την ισοτιμία της 29/1/2024.
kawasaki klx230sm 24 14

Χαζέψτε το στην αμερικανική ιστοσελίδα της Kawasaki, γιατί πολύ δύσκολα θα το δούμε και διά ζώσης στη γη των Euro 5.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki V-Strom 250 SX & Haojue DL 160 – Τα μικρά V-Strom​

To πρώτο κατασκευάζεται στην Ινδία και το δεύτερο στην Κίνα​


Στην Ινδία, την Αυστραλία και την Ιαπωνία κυκλοφορεί το V-Strom 250 SX με μονοκύλινδρο κινητήρα και στην Κίνα, η Haojue συνεργάτης της Suzuki, παρουσίασε το DL 160

Θα μπορούσαν να μεγαλώσουν την γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της Suzuki και να αναπληρώσουν το κενό που άφησε το V-Strom 250. Η συγγένεια και των δύο, με τα μεγαλύτερα V-Strom είναι εμφανέστατη. Ρίξτε μια ματιά στους προβολείς αλλά και στο ρύγχος.
Το V-Strom 250 SX διαθέτει κινητήρα μονοκύλινδρο ελαιόψυκτο 249 κ. εκ. και πληροί τις αυστηρές ινδικές προδιαγραφές ρύπων BS6 που αντιστοιχούν στις προδιαγραφές Euro5.
suzuki vstrom 250 sx 2

Προέρχεται από το GSX-250R και σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία, αποδίδει 26,1 hp @ 9.300 σ.α.λ. και 2,3 kgm ροπής @ 7.300 σ.α.λ. Σε σχέση με το δικύλινδρο μοτέρ έχουμε αυξημένη ισχύ κατά 1.4 hp και μειωμένη κατάτι τιμή ροπής (2,4 kgm @ 6.500 σ.α.λ.). Η μετάδοση γίνεται μέσω εξατάχυτου κιβωτίου.

Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο της νέας μοτοσυκλέτας είναι το βάρος της, με το νέο V-Strom να ζυγίζει 167 κιλά έτοιμο προς χρήση, τη στιγμή που το βάρος του προηγούμενου μοντέλου ήταν στα 188 κιλά.
suzuki vstrom 250 sx 4

Το V-Strom SX «πατά» σε αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι με διαδρομή 120 mm και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε 7 θέσεις.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι που συνεπικουρούνται από δικάναλο ABS.
suzuki vstrom 250 sx 5

Σε επίπεδο εξοπλισμού το νέο Suzuki V-Strom SX 250 διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, θύρα USB, οθόνη LCD που ενσωματώνει το Suzuki Ride Connect. Αυτό σημαίνει ότι υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω Bluetooth με τον αναβάτη να έχει τη δυνατότητα μέσω της οθόνης να ενημερώνεται για κλήσεις, μηνύματα, αλλά και να λαμβάνει οδηγίες πλοήγησης.
H Haοjue αποτελεί συνεργάτη της Suzuki στην Κίνα. Οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί στην υλοποίηση των GSX-250R και V-Strom 250, ενώ στις εγκαταστάσεις της Haojue, η οποία ανήκε στον όμιλο Dachangjiang, που είναι μέσα στους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές δικύκλων της χώρας, στον τομέα των πωλήσεων αλλά και των εξαγωγών.
Haojue DL160 4 1

Το DL 160 είναι μια απλή μοτοσυκλέτα, με μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 162 κ.εκ., 15 ίππους στις 8.000 σ.αλ. και 14 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5.
To ύψος σέλας είναι 795 χλστ. και το βάρος του 148 κιλά. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρα.
Haojue DL160 6 1

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό και ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει δικάναλο ABS της Bosch. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 17 ιντσών.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του βρίσκουμε ψηφιακό πάνελ οργάνων. LED φωτιστικά σώματα, αμορτισέρ KYB, αλυσίδα D.I.D. και θύρα φόρτισης USB.
Haojue DL160 10

Οι πιθανότητες να έρθουν κάποια στιγμή στην Ευρώπη είναι μηδαμινές.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Sahara 300-Σε τρεις εκδόσεις​

Στην Λατινική Αμερική η «περιπέτεια» έχει 300 κ.εκ.​


Με σχεδίαση που παραπέμπει στα σύγχρονα adventure της Honda το XRE 300 είναι διαθέσιμο σε αγορές της Λατινικής Αμερικής σε τρεις εκδόσεις, Standard, Rally και Adventure
Από το 1989 έως το 1999 το Sahara 350, μια μικρογραφία Transalp στα χρώματα Africa Twin, σημείωσε υψηλές πωλήσεις στην βραζιλιάνικη αγορά. Η Honda αποφάσισε να το επαναφέρει στην παραγωγή και αυτή την φορά να του χαρίσει την εμφάνιση του CB500Χ.
Honda Sahara 350 1990

Honda Sahara 350 1990​


Το Sahara βασίζεται σε πλαίσιο παρόμοιο με αυτό του CRF300 με αναρτήσεις που προσφέρουν μεγάλες διαδρομές, 245 χλστ. το πιρούνι και 225 χλστ. το αμορτισέρ, το οποίο ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Οι τροχοί είναι διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω και είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά Metzeler Karoo 90/90 μπροστά και 120/80 πίσω. Το «θηρίο» σταματά χάρη σε ένα δισκόφρενο 265 χλστ. μπροστά και ένα 220 χλστ. και υποβοηθάτε με δικάναλο ABS.
Honda Sahara 300 Adventure

Honda Sahara 300 Adventure​

Η σέλα του Honda XRE Sahara βρίσκεται 859 χλστ , ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 269 mm στις εκδόσεις Rally και ABS και 265 mm στην Adventure. Το βάρος χωρίς υγρά είναι στα 147 κιλά και 149 κιλά, αντίστοιχα. Ο κινητήρας προέρχεται από το CB300F αν και με κάποιες τροποποιήσεις. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας SOHC των 293,5 κ.εκ. φτάνει τους 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με μέγιστη τιμή ροπής 26,4 Nm στις 5.750 στροφές.
Honda Sahara 300 2024 7

Honda Sahara 300 Rally​

Όσον αφορά τον εξοπλισμό, όλες οι εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με ABS, full LED φωτιστικά και ψηφιακό πάνελ που κληρονομήθηκε από το Honda CB300F. Οι εκδόσεις ABS και Rally είναι σχεδόν πανομοιότυπες και μόνο το χρώμα αλλάζει. Το Adventure διακρίνεται για την ψηλότερη ζελατίνα, καθώς και για τα προστατευτικά κάγκελα.

Μην ετοιμάζεστε... To Sahara θα μείνει στην Λατινική Αμερική μιας και δεν προορίζεται για την Ευρώπη.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μην ετοιμάζεστε... To Sahara θα μείνει στην Λατινική Αμερική μιας και δεν προορίζεται για την Ευρώπη.
Ρε μας φύλαξε ο Θεός δε λες ;
abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX250R 2024: Με 3.875 ευρώ στην Ιαπωνία​

Το GSXR που ονειρεύονται οι νέοι αναβάτες​



Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Στη μοτοσικλέτα, το όνομα GSXR έγραψε ιστορία όταν η Suzuki παρουσίασε το GSX-R750 το 1984 . Ένα μοντέλο που πέτυχε σχεδόν το αδύνατο για εκείνη την εποχή. Μια εξαιρετική αναλογία ισχύος-βάρους σε προσιτή τιμή. Η ιαπωνική εταιρεία χρησιμοποιεί αυτά τα τέσσερα γράμματα για 40 χρόνια στα πιο σπορ μοντέλα της, ακόμη και σε ορισμένα μικρού κυβισμού.
suzuki gsx250r 2024 japan 2

Αναφερόμαστε στο Suzuki GSX250R που δεν είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη. Μόνο οι Ιάπωνες προς το παρόν μπορούν να απολαύσουν την πανέμορφη μικρή supersport. Λόγω της δημοφιλίας της η Suzuki συνεχίζει να την εξελίσσει και πρόσφατα παρουσίασε μια νέα έκδοση με κάποιες μικρές αλλαγές όπως η υιοθέτηση του φωτιστικών σωμάτων LED.

Οι μηχανικοί της Suzuki το 2023 έπρεπε να ξεπεράσουν τους νέους ιαπωνικούς κανονισμούς κατά της ρύπανσης. Εξέλιξαν την εξάτμιση και τον καταλύτη, αλλά οι τιμές μέγιστης ισχύος μέγιστης ροπής παρέμειναν αμετάβλητες. Το υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρας των 248 cc αποδίδει 24 HP στις 8.000 rpm, με μέγιστη ροπή 21,5 Nm στις 6.500 στροφές.
suzuki gsx250r 2024 japan 4

Παρόλο που ονομάζεται Suzuki GSX250R, δεν είναι ένα ακραίο sport μοντέλο, αλλά μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση. Δυστυχώς όμως ο συνεπιβάτης θα πρέπει να βολευτεί σε ένα πολύ μικρό κομμάτι σέλας στον «δεύτερο όροφο», καθώς έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά με αυτήν του αναβάτη. Κάτι που δεν είναι πρακτικό σε καθημερινή βάση. Το Suzuki GSX250R μπορεί να αποκτηθεί στην Ιαπωνία με 635.800 γιεν (περίπου 3.875 ευρώ ).
 
Top Bottom