ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο Dovizioso θα έχει τον Ramon Forcada ως επικεφαλής τεχνικό
αυτο το διδυμο θα δωσει ομορφα πραματα πιστευω.
προσωπικα χαιρομαι που επιστρεφει
Το αυτό
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Ο Dovizioso στην δορυφορική Yamaha το 2022, ξεκινώντας από φέτος στο Misano​

Από τον BikerSpirit

Ο πρώην αναβάτης της Ducati θα βρίσκεται ήδη στην πίστα φέτος από το Misano με το M1 2019 μαζί με τον Valentino Rossi στην Petronas


Ο Lin Jarvis, Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha Motor Racing, σε συνέντευξη του Sky Sport, επιβεβαίωσε την άφιξη του Andrea Dovizioso τόσο για το φινάλε της σεζόν 2021 όσο και για τη σεζόν 2022.

Ο πρώην αναβάτης της Ducati και σήμερα ο δοκιμαστής Aprilia, θα οδηγήσει το M1 2019 του Franco Morbidelli από το Misano, ενώ του χρόνου θα είναι στην ίδια Ομάδα (τώρα Petronas) αλλά με μοτοσυκλέτες Factory.

Μια όμορφη επιστροφή για τον «Dovi» ο οποίος σε αυτό το φινάλε της σεζόν θα συνεργαστεί με τον Valentino Rossi, ένα από τα πιο επιτυχημένα ζευγάρια στο MotoGP.

Ο Dovizioso θα έχει τον Ramon Forcada ως επικεφαλής τεχνικό, ενώ ο Franco Morbidelli, που προήχθη στην επίσημη ομάδα, θα οδηγεί στην εργοστασιακή της Yamaha στο πλάι του Fabio Quartararo.

Πηγη www.bikerspirit.net
Είχα στείλει mail στον lin ,τον jarvis ντε.
Και φαίνεται ότι Μ άκουσε
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Vinales στο Misano – φωτογραφίες με τον Ισπανό στα χρώματα της Aprilia​

Vinales-Test-Aprilia-1st-Time-erm23.jpgVinales-Test-Aprilia-1st-Time-erm21.jpgVinales-Test-Aprilia-1st-Time-erm20.jpg
Ο Ισπανός βρέθηκε στην πίστα του Misano μαζί με οδηγούς όπως ο Pedrosa, ο Bagnaia, ο Zarco κλπ οδηγώντας για πρώτη φορά την RS-GP της Aprilia!
Χαμογελαστός και ευδιάθετος, ο Maverick Vinales ξεκίνησε το νέο κεφάλαιο της αγωνιστικής του καριέρας με τις δοκιμές στο Misano.

Ο Ισπανός οδήγησε για πρώτη φορά τη μοτοσυκλέτα της Aprilia, ενώ μαζί του ήταν και μερικοί από τους αντιπάλους του στις πίστες το προηγούμενο διάστημα.
Για την Ducati έδωσε το παρών ο Pecco Bagnaia, για την Pramac ο Johann Zarco και για την SKY VR46 Avintia ο Luca Marini.
Vinales-Test-Aprilia-1st-Time-erm1-.jpgVinales-Test-Aprilia-1st-Time-erm4.jpgVinales-Test-Aprilia-1st-Time-erm12.jpg
Μιας και το τεστ αυτό δεν είναι επίσημο, οι παραπάνω οδηγοί δεν είχαν το δικαίωμα να οδηγήσουν τις κανονικές τους μοτοσυκλέτες.
Στο Misano βρέθηκαν και οι οδηγοί εξέλιξης της KTM, με τον Dani Pedrosa και τον Mika Kallio και της Ducati με τον Michele Pirro.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Κάλλιο αργά παρά ποτέ – Η αλλαγή πλεύσης στην Honda​

a512314f3292517c2fccf84d84d2b786_XL.jpg
Στην Honda έμαθαν με το δύσκολο τρόπο ότι η προσήλωση σε μια κατευθυντήρια γραμμή που ορίζει ένας και μόνο αναβάτης, δεν μπορεί να συνιστά μια «υγιή» εξέλιξη για τη μοτοσυκλέτα.
Ο Luccio Cecchinello, πρώην αγωνιζόμενος με δεκαετή παρουσία στα 125cc από το 1993 έως και το 2003, είναι ο ιδιοκτήτης της LCR Honda.

Μια ομάδα που έχει καταφέρει, χάρη στον Cal Crutchlow, να γευτεί τρεις φορές τη χαρά της νίκης στο παρελθόν.
Φέτος όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ή καλύτερα τα τελευταία χρόνια.

Με την Honda, όπως δείχνουν και τα στατιστικά στοιχεία των πτώσεων του MotoGP, είναι πιο εύκολο να πέσεις παρά να πάρεις ένα θετικό αποτέλεσμα.
Οι πτώσεις των οδηγών της RC213-V είναι πολλές.
Kallio-arga-allagh-pleusis-EspargaroPol-olx2.jpg


Ο Pol Espargaro έχει τη μερίδα του λέοντος και ούτε η καλή του παρουσία στο Silverstone δεν καλύπτει το γεγονός ότι έχει μόλις 52 βαθμούς μετά από 12 αγώνες στο πρωτάθλημα.
Και να σκεφτεί κανείς ότι πέρυσι, με την ΚΤΜ, είχε καταφέρει να τερματίσει στην 5η θέση της βαθμολογίας – με 4β διαφοράς από την τρίτη – και ήρθε όλο όνειρα και ενθουσιασμό στην Honda.
Την ίδια ώρα, ο Marc Marquez έχει μόλις 18 βαθμούς στα 4 τελευταία Grand Prix κι ένα ποσοστό 40% πτώσεων στους αγώνες που έχει δώσει μέχρι στιγμής φέτος.

Τα προβλήματα της Honda είναι γνωστά για τον Lucio Cecchinello, η τελευταία νίκη της ομάδας του οποίου ήταν στην Αργεντινή το 2018.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του στο SpeedWeek, ο Ιταλός έκανε μερικές αποκαλύψεις για τον τρόπο που λειτουργεί η Honda πλέον, οι οποίες και έχουν ενδιαφέρον.

Kallio-arga-allagh-pleusis-Cecchinello-olx3.jpg

«Οι μηχανικοί της Honda πάντα μας άκουγαν και πάντα πρόσεχαν τα λόγια του Cal για παράδειγμα και προσπαθούσαν να βελτιώσουν τη μοτοσυκλέτα».
«Η αλήθεια όμως είναι ότι η μοτοσυκλέτα κέρδιζε στην περίπτωση του Marquez από το 2012 έως το 2019, οπότε δεν υπήρχε λόγος για δραστική αλλαγή στην πορεία εξέλιξής της».
Τα παραπάνω λόγια επιβεβαιώνουν το κοινό μυστικό ότι οι Ιάπωνες εξέλισσαν τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα του Marc Marquez και στο δικό του, ιδιαίτερο στυλ οδήγησης.
Τώρα όμως η RC213V δεν κερδίζει – για τους λόγους που γνωρίζουμε – οπότε (έστω και αργά) υπάρχει αλλαγή πλεύσης στην εξέλιξη.

«Στην Honda ξέρουν ότι η μοτοσυκλέτα μας δεν είναι εύκολη στην οδήγηση. Αυτή είχε τεράστιες δυνατότητες τα προηγούμενα χρόνια, στα χέρια του Stoner ή του Marquez, αν είχες ένα συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης».
«Τώρα όμως οι μηχανικοί επιτρέπουν στον κάθε οδηγό να προσαρμόζει ανάλογα με τις ανάγκες του τη μοτοσυκλέτα και αυτή η προσωποποίηση είναι πολύ σημαντική».
Kallio-arga-allagh-pleusis-Marquez-olx4.jpg

«Γι’ αυτό βλέπετε και διαφορετικά αεροδυναμικά στις τέσσερεις μοτοσυκλέτες μας. Είναι του 2021 αλλά κάποια πρώτης και άλλα δεύτερης γενιάς».
«Κάποιοι άλλοι χρησιμοποιούν και το γνωστό ως “κουτάλι” ενώ άλλοι όχι. Έχουμε και διαφορετικές προτιμήσεις στο πλαίσιο. Μπορείτε να δείτε και το πλαίσιο του ’20. Μας αφήνουν πλέον και προσαρμόζουμε τις μοτοσυκλέτες».
Σημείωση: Αυτές οι αλλαγές δεν είναι πάντοτε καλές, μιας και ελλοχεύει ο κίνδυνος να χαθεί ο σωστός δρόμος εξέλιξης της μοτοσυκλέτας.
Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο Pol Espargaro από την παρουσία του στην ΚΤΜ, η οποία είναι γνωστό ότι δεν φείδεται χρημάτων και φέρνει σε κάθε τεστ τεράστιο όγκο εξαρτημάτων για δοκιμές.
Με αυτόν τον τρόπο η μοτοσυκλέτα αλλάζει και θυμόμαστε τον Espargaro να λέει αυτό ακριβώς, ότι με τις συνεχείς αλλαγές δεν υπήρχε η σταθερότητα προς μια κατεύθυνση εξέλιξης.
Κάτι που έδωσε στην ομάδα η παρουσία του Dani Pedrosa στο γκαράζ, ως οδηγός εξέλιξης.

Πηγη www.bikeit.gr

Ξυπνησατε τωρα πουλακια μου
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι κρύβεται πίσω από το καλωσόρισμα του Rossi στον Dovizioso​

992eae3082d37daa7403449f2599cb5b_XL.jpg
Με τους δύο Ιταλούς να ετοιμάζονται να αγωνιστούν ως ομόσταυλοι, ο Rossi επιχειρηματολογεί για το πώς η Yamaha μπορεί να χρησιμοποιήσει τις ικανότητες του Dovi.
Το πλάνο της Yamaha για τους επόμενους αγώνες αποκαλύφθηκε πρόσφατα από τον ισχυρό άνδρα της Yamaha, τον Lin Jarvis.

Σύμφωνα με αυτό, ο Andrea Dovizioso θα επιστρέψει στο MotoGP μετά από 9 μήνες και θα πάρει τη θέση του Franco Morbidelli από το Misano και μετά.
Έτσι θα είναι ομόσταυλος με τον Valentino Ross, ενώ ο Ιταλοβραζιλιάνος θα πάει στην εργοστασιακή ομάδα, στη θέση του Maverick Vinales.

Οι δύο βετεράνοι θα μοιράζονται το γκαράζ της ομάδας της Petronas και προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι ουδέποτε – στις 36 σεζόν που έχουν και οι δυο αγωνιστεί στα GP – δεν έχουν υπάρξει ομόσταυλοι.
Και οι δύο έχουν αγωνιστεί για την Ducati και την Honda, αν και ποτέ δεν βρέθηκαν εκεί την ίδια χρονιά.
rossi-dovizioso-kalosorisma-fre2.jpg


Αυτό θα γίνει φέτος, έστω και για λίγους αγώνες μιας και στο τέλος της αγωνιστικής σεζόν ο Valentino Rossi θα κρεμάσει την αγωνιστική του φόρμα.
Το καλωσόρισμα του Vale πάντως προς τον συμπατριώτη του ήταν αρκετά θερμό: «Είμαι χαρούμενος για τον Dovi», έλεγε ο Rossi. «Έχει μεγάλη εμπειρία, είναι γρήγορος κι έχουμε καλή σχέση».
«Δίνουμε μάχες μαζί από το 2008 και είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφει. Νομίζω επίσης ότι έχει να προσφέρει στην Yamaha για να βελτιώσει τη μοτοσυκλέτα και είμαι χαρούμενος που θα είμαστε ομόσταυλοι».

Η εμπειρία και η οξυδέρκεια του Valentino Rossi βλέπει πιο μακριά από τα σχόλια κάποιων που δεν βλέπουν με καλό μάτι το γεγονός ότι μια ομάδα που υποτίθεται είναι εκεί για να φέρνει νέα ταλέντα στην Yamaha, έχει πλέον δυο οδηγούς πάνω από 35 χρονών.
Κι αυτό επειδή η Yamaha δεν πρέπει – και δεν φαίνεται – ότι θα κάνει το ίδιο λάθος με την Honda στην εξέλιξη της Μ1.

rossi-dovizioso-kalosorisma-fre3.jpg

Από το 2016 και μετά, όταν η μονομάρκα στο MotoGP άλλαξε, η Yamaha άρχιζε σταδιακά να αντιμετωπίζει όλο και μεγαλύτερα προβλήματα, τα οποία ουκ ολίγες φορές έχει υπογραμμίσει ο Vale.
Είναι το γνωστό θέμα της πρόσφυσης στον πίσω τροχό και της επιτάχυνσης, το οποίο συνεχίζει να ταλαιπωρεί τους οδηγούς της παρά τα διαστήματα των επιτυχιών που έχει η ομάδα.
Τα προβλήματα παραμένουν παρά τον εντυπωσιακό Fabio Quartararo, ο οποίος σαν άλλος Jorge Lorenzo έχει καταφέρει να τα ξεπεράσει με τις ικανότητές του και να οδεύει προς τον 1ο παγκόσμιο τίτλο του.
Με την προσθήκη του Dovizioso, η Yamaha κερδίζει πολύτιμη πληροφόρηση από έναν έμπειρο πιλότο που κατάφερε τα προηγούμενα χρόνια (έστω κι αν του πήρε χρόνο) να βοηθήσει στην εξέλιξη και να κάνει την Ducati ικανή για νίκες.

rossi-dovizioso-kalosorisma-fre4.jpg

Η Yamaha έχει στην ομάδα εξέλιξης κι έναν άλλον πολύ έμπειρο οδηγό, τον Cal Crutchlow. Η συνεισφορά των δύο στην εξέλιξη της M1 θα είναι καθοριστική, για να μην βρεθεί ξαφνικά στη θέση της Honda.
Βέβαια ακόμα κι έτσι, θα πρέπει στο εργοστάσιο όχι μόνο ν’ ακούν την πληροφόρηση των έμπειρων οδηγών τους, αλλά και ως ένα σημείο να τις εφαρμόζουν.
Διότι μόλις πρόσφατα ο Luccio Cecchinello αποκάλυψε ότι και στην Honda οι άνθρωποι της ομάδας άκουγαν τι έλεγαν για την RC213V οι άλλοι αναβάτες, όμως το δέλεαρ (βλ. νίκες) να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του Marc Marquez ήταν μεγάλο…

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... βρε γμτ, τι να πεις ....! facepalm 2
Μου θυμιζει τις παλιες εποχες οπου οι θρυλικοι αλλα τελειωμενοι πλεον ... παιχτες του Ολυμπιακου πηγαινανε στον Παναθηναϊκό...! Tooth
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Σαν σκέψη κ κίνηση είναι σωστή.
Η εμπειρία των γερολυκων θα φτιάξει τα νέα μηχανάκια που θα τα τρέξουν οι νεότεροι.
Παντού, σε όλους του τομείς αυτό γινεται.
Άλλωστε το λέει κ η παροιμία..
Του γερου θα ακούς την βουλή του κ όχι την πορδή του φίλε Στέλιο. Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Zarco ταξιδεύει στην Aragon με μια Ducati 900 SS Darmah του 1981!​

«Yπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου»​




Με ένα ξεχωριστό μέσο επέλεξε να ταξιδέψει στην Αραγονία όπου διεξάγεται το τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου το 13ο Grand Prix ο Johann Zarco.

Ο Γάλλος αναβάτης αποφάσισε να κάνει το ταξίδι οδικώς επιλέγοντας ως μέσο μια Ducati 900 SS Darmah του 1981 που του παραχώρησε ο φίλος του δημοσιογράφος Adrian Parassol.
το ταξίδι του 31χρονου αναβάτη της Pramac Racing ξεκίνησε την Τρίτη με τον ίδιο να αστειεύεται λέγοντας πως «υπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου».
«Μου έστειλε μήνυμα την προηγούμενη εβδομάδα και μου ζήτησε να του δώσω την Ducati 900 SS Darmah. Την επόμενη μέρα την είχε σπίτι του και τώρα ξεκίνησε το ταξίδι για Aragon...», έγραψε μεταξύ άλλων ο Γάλλος δημοσιογράφος στους λογαριασμούς που διατηρεί στα social media, αναρτώντας μάλιστα και φωτογραφίες του Zarco με τη μοτοσυκλέτα.
Σε μια άλλη ανάρτησή του ανέφερε το εξής: «Ας αφιερώσουμε λίγα λεπτά για να ευχηθούμε καλό ταξίδι στον Johann Zarco που βρίσκεται στο δρόμο για την πίστα Aragon οδηγώντας το Ducati 900 SS Darmah του 1981. Ποιος άλλος αναβάτης από τα MotoGP θα είχε τα κότσια και το πάθος να κάνει κάτι τέτοιο; Θα ήθελα εκ των προτέρων να ζητήσω συγνώμη αν καθυστερήσει στο FP1».

Η Ducati Darmah 900
H Ducati Darmah 900 Sport Desmo σχεδιάστηκε από τον Leopoldo Tartarini και πρωτοκυκλοφόρησε το 1978. Στην ουσία ήταν μια «υποβαθμισμένη» γυμνή έκδοση της 900SS, με μικρότερα καρμπιρατέρ, μίζα, ηλεκτρονική ανάφλεξη της Bosch, όργανα Nippon Denso και προβολέα της Bosch. H χαμηλή της τιμή την καθιστούσε ιδιαίτερα ανταγωνιστική προς τα ιαπωνικά μοντέλα.
Την επόμενη χρονιά (1979) παρουσιάστηκε η Darmah 900 SS με μισό φέρινγκ και ωραία βαφή σε δύο τόνους, η οποία έμεινε στην παραγωγή έως και το 1981.
Ο δικύλινδρος αερόψυκτος σε διάταξη L 90 μοιρών με Desmo κινητήρας των 864 κ. εκ. απέδιδε 65 hp @ 7.500 σ.α.λ. ενώ το κιβώτιο είχε πέντε ταχύτητες. Την τροφοδοσία αναλάμβαναν δύο Dell'Orto PHF 32C. Oι αναρτήσει ήταν της Marzocchi με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονταν σε τρία επίπεδα.
Την επιβράδυνση αναλάμβαναν τρία δισκόφρενα - δύο μπροστά διαμέτρου 280 mm με μονοέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω διαμέτρου επίσης 280 mm. Το βάρος της μαζί με τα υγρά της ήταν στα 242 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 205.0 km/h.

Πηγη https://2wo.gr
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.

Ο Zarco ταξιδεύει στην Aragon με μια Ducati 900 SS Darmah του 1981!​

«Yπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου»​




Με ένα ξεχωριστό μέσο επέλεξε να ταξιδέψει στην Αραγονία όπου διεξάγεται το τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου το 13ο Grand Prix ο Johann Zarco.

Ο Γάλλος αναβάτης αποφάσισε να κάνει το ταξίδι οδικώς επιλέγοντας ως μέσο μια Ducati 900 SS Darmah του 1981 που του παραχώρησε ο φίλος του δημοσιογράφος Adrian Parassol.
το ταξίδι του 31χρονου αναβάτη της Pramac Racing ξεκίνησε την Τρίτη με τον ίδιο να αστειεύεται λέγοντας πως «υπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου».
«Μου έστειλε μήνυμα την προηγούμενη εβδομάδα και μου ζήτησε να του δώσω την Ducati 900 SS Darmah. Την επόμενη μέρα την είχε σπίτι του και τώρα ξεκίνησε το ταξίδι για Aragon...», έγραψε μεταξύ άλλων ο Γάλλος δημοσιογράφος στους λογαριασμούς που διατηρεί στα social media, αναρτώντας μάλιστα και φωτογραφίες του Zarco με τη μοτοσυκλέτα.
Σε μια άλλη ανάρτησή του ανέφερε το εξής: «Ας αφιερώσουμε λίγα λεπτά για να ευχηθούμε καλό ταξίδι στον Johann Zarco που βρίσκεται στο δρόμο για την πίστα Aragon οδηγώντας το Ducati 900 SS Darmah του 1981. Ποιος άλλος αναβάτης από τα MotoGP θα είχε τα κότσια και το πάθος να κάνει κάτι τέτοιο; Θα ήθελα εκ των προτέρων να ζητήσω συγνώμη αν καθυστερήσει στο FP1».

Η Ducati Darmah 900
H Ducati Darmah 900 Sport Desmo σχεδιάστηκε από τον Leopoldo Tartarini και πρωτοκυκλοφόρησε το 1978. Στην ουσία ήταν μια «υποβαθμισμένη» γυμνή έκδοση της 900SS, με μικρότερα καρμπιρατέρ, μίζα, ηλεκτρονική ανάφλεξη της Bosch, όργανα Nippon Denso και προβολέα της Bosch. H χαμηλή της τιμή την καθιστούσε ιδιαίτερα ανταγωνιστική προς τα ιαπωνικά μοντέλα.
Την επόμενη χρονιά (1979) παρουσιάστηκε η Darmah 900 SS με μισό φέρινγκ και ωραία βαφή σε δύο τόνους, η οποία έμεινε στην παραγωγή έως και το 1981.
Ο δικύλινδρος αερόψυκτος σε διάταξη L 90 μοιρών με Desmo κινητήρας των 864 κ. εκ. απέδιδε 65 hp @ 7.500 σ.α.λ. ενώ το κιβώτιο είχε πέντε ταχύτητες. Την τροφοδοσία αναλάμβαναν δύο Dell'Orto PHF 32C. Oι αναρτήσει ήταν της Marzocchi με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονταν σε τρία επίπεδα.
Την επιβράδυνση αναλάμβαναν τρία δισκόφρενα - δύο μπροστά διαμέτρου 280 mm με μονοέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω διαμέτρου επίσης 280 mm. Το βάρος της μαζί με τα υγρά της ήταν στα 242 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 205.0 km/h.

Πηγη https://2wo.gr
Ωχ...με σκουτερ SH τον βλέπω να συνεχίζει και αυτόν...
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Ο Zarco ταξιδεύει στην Aragon με μια Ducati 900 SS Darmah του 1981!​

«Yπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου»​




Με ένα ξεχωριστό μέσο επέλεξε να ταξιδέψει στην Αραγονία όπου διεξάγεται το τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου το 13ο Grand Prix ο Johann Zarco.

Ο Γάλλος αναβάτης αποφάσισε να κάνει το ταξίδι οδικώς επιλέγοντας ως μέσο μια Ducati 900 SS Darmah του 1981 που του παραχώρησε ο φίλος του δημοσιογράφος Adrian Parassol.
το ταξίδι του 31χρονου αναβάτη της Pramac Racing ξεκίνησε την Τρίτη με τον ίδιο να αστειεύεται λέγοντας πως «υπάρχει περίπτωση να μην φτάσω στην ώρα μου».
«Μου έστειλε μήνυμα την προηγούμενη εβδομάδα και μου ζήτησε να του δώσω την Ducati 900 SS Darmah. Την επόμενη μέρα την είχε σπίτι του και τώρα ξεκίνησε το ταξίδι για Aragon...», έγραψε μεταξύ άλλων ο Γάλλος δημοσιογράφος στους λογαριασμούς που διατηρεί στα social media, αναρτώντας μάλιστα και φωτογραφίες του Zarco με τη μοτοσυκλέτα.
Σε μια άλλη ανάρτησή του ανέφερε το εξής: «Ας αφιερώσουμε λίγα λεπτά για να ευχηθούμε καλό ταξίδι στον Johann Zarco που βρίσκεται στο δρόμο για την πίστα Aragon οδηγώντας το Ducati 900 SS Darmah του 1981. Ποιος άλλος αναβάτης από τα MotoGP θα είχε τα κότσια και το πάθος να κάνει κάτι τέτοιο; Θα ήθελα εκ των προτέρων να ζητήσω συγνώμη αν καθυστερήσει στο FP1».

Η Ducati Darmah 900
H Ducati Darmah 900 Sport Desmo σχεδιάστηκε από τον Leopoldo Tartarini και πρωτοκυκλοφόρησε το 1978. Στην ουσία ήταν μια «υποβαθμισμένη» γυμνή έκδοση της 900SS, με μικρότερα καρμπιρατέρ, μίζα, ηλεκτρονική ανάφλεξη της Bosch, όργανα Nippon Denso και προβολέα της Bosch. H χαμηλή της τιμή την καθιστούσε ιδιαίτερα ανταγωνιστική προς τα ιαπωνικά μοντέλα.
Την επόμενη χρονιά (1979) παρουσιάστηκε η Darmah 900 SS με μισό φέρινγκ και ωραία βαφή σε δύο τόνους, η οποία έμεινε στην παραγωγή έως και το 1981.
Ο δικύλινδρος αερόψυκτος σε διάταξη L 90 μοιρών με Desmo κινητήρας των 864 κ. εκ. απέδιδε 65 hp @ 7.500 σ.α.λ. ενώ το κιβώτιο είχε πέντε ταχύτητες. Την τροφοδοσία αναλάμβαναν δύο Dell'Orto PHF 32C. Oι αναρτήσει ήταν της Marzocchi με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονταν σε τρία επίπεδα.
Την επιβράδυνση αναλάμβαναν τρία δισκόφρενα - δύο μπροστά διαμέτρου 280 mm με μονοέμβολες δαγκάνες και ένα πίσω διαμέτρου επίσης 280 mm. Το βάρος της μαζί με τα υγρά της ήταν στα 242 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 205.0 km/h.

Πηγη https://2wo.gr
συγγενής του @stelios62 ? gilfoλάγνοι....
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο λόγος που ο Maverick Vinales είναι 100% βέβαιος ότι θα πετύχει με την Aprilia​

Το ντεμπούτο του Maverick Vinales με την Aprilia δεν ήταν εντυπωσιακό. Κάθε άλλο. Κι όμως ο Ισπανός είναι βέβαιος ότι θα τα καταφέρει με την RS-GP. Γιατί είναι τόσο σίγουρος;
Ο Maverick Vinales τερμάτισε 27.1’’ μακριά από τον νικητή του αγώνα στην Aragon και δεν πήρε ούτε ένα βαθμό στο ντεμπούτο του με τη μοτοσυκλέτα της Aprilia.

Κι όμως, μετά τον αγώνα ο Ισπανός ήταν χαρούμενος. Γιατί; Διότι αν και οδήγησε για πρώτη φορά την RS-GP, σημείωσε πρόοδο. Αυτό ήταν το ζητούμενο για το πρώτο του Σ/Κ στη νέα του ομάδα.
«Ο αγώνας ήταν θετικός για μένα επειδή κατάλαβα πολλά πράγματα για τη μοτοσυκλέτα και ειδικά πάνω σε ποιους τομείς πρέπει να δουλέψουμε», έλεγε ο Ισπανός.

«Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε γύρους για να μαθαίνουμε κι εγώ να συνηθίζω και να μπορώ να πιέζω περισσότερο τη μοτοσυκλέτα».
Vinales-100-sigouros-petixei-Aprilia-tnx2.jpg

«Είχα περίπου το ρυθμό που είχα και στις ΕΔ4 και δεν έχασα πρόσφυση που είναι σημαντικό. Στην αρχή του αγώνα ένοιωσα κάπως περιορισμένος γιατί δεν ήξερα τη μοτοσυκλέτα και δεν ήξερα πόσο θα μπορούσα να πιέσω».

«Στα μισά ένοιωθα καλά και προς το τέλος κατάφερα να πιέσω. Τώρα πρέπει να μαζέψουμε όλες τις πληροφορίες και να καταλάβω την ομάδα και να με καταλάβουν τι θέλω».
«Αυτό είναι το πρώτο βήμα, όμως είμαι 100% βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε. Αυτό σήμερα ήταν μόνο το πρώτο βήμα».
Και στη συνέχεια μας αποκαλύπτει το λόγο που είναι αισιόδοξος.

«Στην αρχή έχανα πάνω από ένα δευτερόλεπτο στο γύρο, αλλά μετά που συγκεντρώθηκα είχα ένα πολύ καλό ρυθμό, αρκετά κοντά σ’ αυτόν των πρώτων».
Vinales-100-sigouros-petixei-Aprilia-tnx3.jpg


«Υπάρχουν σημεία που πρέπει να βελτιωθούμε, αυτό είναι ξεκάθαρο, ειδικά στους πρώτους γύρους του αγώνα. Όμως ένοιωθα καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα και ξέρω τι πρέπει να κάνουμε».
Τα λεγόμενά του επιβεβαιώνονται και από τους αριθμούς. Οι πιο αργοί χρόνοι του Ισπανού ήρθαν στην αρχή του αγώνα (1:50).
Στο δεύτερο μισό και προς το τέλος όμως, είχε σταθεροποιηθεί στο μεσαίο 1:49 με τους τελευταίους 14 γύρους να έχουν μεταξύ τους διαφορά όχι μεγαλύτερη από μισό δευτερόλεπτο.
Αντίθετα ο ομόσταυλός του έκανε χρόνους στο ψηλό 1:48 στην αρχή, αλλά στο τέλος η φθορά των ελαστικών τον επηρέασε και ήταν πιο αργός από τον Vinales.
Έναν Vinales που πρέπει να αλλάξει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα το στυλ του, εκμεταλλευόμενος τις αρετές της Aprilia και αφήνοντας πίσω του τον τρόπο οδήγησης της Μ1 της Yamaha.

Vinales-100-sigouros-petixei-Aprilia-tnx4.jpg

«Πρέπει να βελτιωθώ πολύ στις εισόδους των στροφών γιατί είχα συνηθίσει να μπαίνω με ένα συγκεκριμένο τρόπο και τώρα πρέπει να τον αλλάξω. Χρειάζομαι χρόνο, όμως είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρω».
«Υπάρχουν θετικά σημεία, όπως ότι δεν είχα φθορά τόσο μεγάλη και μπόρεσα και πίεσα και προς το τέλος. Όλο αυτό είναι μια πρόκληση για μένα».
«Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει, όμως η όλη κατάσταση μοιάζει σαν μια ευχή που πραγματοποιήθηκε και τώρα πρέπει να δουλέψω και να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο».
«Θα ήθελα να είμαι με τους μπροστά από τον πρώτο αγώνα, αλλά αυτό δεν είναι δίκαιο. Πρέπει να δουλέψω σκληρά και βήμα-βήμα θα βρεθούμε εκεί».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha: Ανακοίνωσε Morbidelli και Dovizioso​

Επιστρέφουν και οι δύο στη δράση στο Misano.​

B_morbidelli.jpgB_dovizioso.jpg

Ο Morbidelli εργοστασιακός μέχρι και το 2023, ο Dovizioso στη «δορυφορική» ομάδα της Yamaha το 2022 με εργοστασιακή M1.

Kείμενο: Μένιος Κατής


Λίγα 24ωρα πριν τον αγώνα του Misano (19/9), η Yamaha ανακοίνωσε επίσημα την προαγωγή του Franco Morbidelli στην εργοστασιακή της ομάδα μέχρι και το 2023, όπως επίσης και την πρόσληψη του Andrea Dovizioso που θα αγωνιστεί στους εναπομείναντες αγώνες φέτος στο πλευρό του Valentino Rossi με τα χρώματα της Petronas και του χρόνου με την νέα «δορυφορική» ομάδα της Yamaha που θα προκύψει μετά την αποχώρηση της Petronas.

Στο Misano o Morbidelli επιστρέφει στη δράση έπειτα από πέντε αγώνες, τυος οποίους έχασε λόγω τραυματισμού στο αριστερό του γόνατο. Θα είναι παρτενέρ του Fabio Quartararo οδηγώντας την εργοστασιακή M1 του Maverick Vinales που συνεχίζει την καριέρα του στην Aprilia.

O Dovi από την πλευρά του επιστρέφει στoυς αγώνες μετά από πολύμηνη απουσία, έχοντας μείνει χωρίς ομάδα μετά το επεισοδιακό διαζύγιο με την Ducati. Θα έχει στη διάθεσή του την M1 προδιαγραφών 2019 που μέχρι πρότινος οδηγούσε ο Morbidelli στην Petronas Yamaha, αλλά του χρόνου θα αγωνιστεί με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.

«Δεν βλέπω την ώρα να ανέβω στην εργοστασιακή Yamaha M1 σε μια πίστα που γνωρίζω καλά και που έχω σπουδαίες αναμνήσεις. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος από αυτό το νέο κεφάλαιο που ανοίγει στην καριέρα μου», σχολίασε ο 26χρονος Morbidelli που πέρσι στο Misano πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στα MotoGP.

O Dovi από την άλλη επιστρέφει σε «δορυφορική» ομάδα της Yamaha έπειτα από σχεδόν 10 χρόνια. Το 2012 είχε αγωνιστεί με την Yamaha Tech 3, έχοντας μάλιστα πολύ καλή παρουσία καθώς τερμάτισε στην 4η θέση της βαθμολογίας. «Έχω να μάθω πολλά πράγματα. Νέα μοτοσυκλέτα, νέος τρόπος δουλειάς, νέα ομάδα. Αλλά είναι μια μεγάλη πρόκληση η οποία ξεκινά από το "σπίτι" μου, το Misano. Δεν βλέπω την ώρα να ανέβω στην M1», είπε χαρακτηριστικά ο 35χρονος οδηγός.

Πηγη https://2wo.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ





Και στους αγώνες η CF
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Miller έξαλλος με τον Mir: “Δεν με ενδιαφέρουν οι δικαιολογίες του συνεχώς κάνει το ίδιο”​

Από τον BikerSpirit

Ο Μίλερ είναι πολύ θυμωμένος με τον Μιρ για την επαφή του στο MotoGP του Austin. Ο αναβάτης της Ducati δεν δέχεται τις δικαιολογίες του αντιπάλου του της Suzuki που τον έκανε να χάσει δύο θέσεις.


Ο Ισπανός τιμωρήθηκε τότε και ως εκ τούτου ο Αυστραλός πήρε τουλάχιστον την έβδομη θέση, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν προβλήματα στην πίστα μεταξύ των δύο.

Ο Joan Mir ζήτησε συγγνώμη από τον Miller, αλλά ο τελευταίος ωστόσο εξέφρασε πολύ επικριτικά λόγια προς αυτόν μετά το GP της Αμερικής: « Προστάτευα τη γραμμή μου, στο Misano έκανε το ίδιο πράγμα. Δεν με νοιάζει αν ζητά συγγνώμη, κάθε φορά που είμαι δίπλα του επαναλαμβάνεται η ίδια ιστορία. Εδώ, στο Misano, στο Assen, δεν έχει σημασία … ο κατάλογος συνεχίζεται και συνεχίζεται, κάθε φορά που τον βρίσκω δίπλα μου. Έχω χάσει το μέτρημα του πόσες φορές με έχει χτυπήσει ο Joan.».


«Νομίζω ότι είμαι ένας από τους πιο καθαρούς οδηγούς. Φυσικά μπορώ να είμαι επιθετικός όταν πρέπει, αλλά προσπαθώ να μην χτυπήσω αυτόν που είναι δίπλα μου. Προσπαθώ να προσπεράσω και να είμαι όσο το δυνατόν πιο καθαρός, μερικές φορές συμβαίνουν ατυχήματα, αλλά… δεν ξέρω καν, έχω χάσει το μέτρημα αυτή τη σεζόν, πόσες φορές έχει συμβεί ».

«Νομίζω ότι υπάρχουν καλύτεροι τρόποι αντιμετώπισης της κατάστασης, αλλά αυτός είναι ο τρόπος που θέλει να οδηγήσει. Ο καθένας κάνει το δικό του.»

«Το μόνο που μπορούμε να εστιάσουμε είναι να κάνω τη δουλειά μου. Πρέπει να δουλέψω για να μην βρεθώ σε αυτή την κατάσταση στο τέλος του αγώνα, πρέπει να είμαι αυτός που επιτίθεται, αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα ».



Για το μέλλον, ο αναβάτης της Ducati ελπίζει να βελτιωθεί και να μην βρεθεί σε παρόμοιες καταστάσεις: « Πρέπει να δουλέψω για να αποφύγω να είμαι σε αυτές τις θέσεις. Θα πρέπει να είμαι ένας από αυτούς που επιτίθενται στο τέλος του αγώνα, όχι ένας από αυτούς που αμύνονται ».

Για την τιμωρία του Mir είπε: «Στο Misano στο MotoE, ο Aegerter πήρε ποινή άνω των 30 δευτερολέπτων για παρόμοιο ελιγμό που πραγματοποιήθηκε εναντίον του Torres. Στην πραγματικότητα επίτρεψε στον Torres να κερδίσει το πρωτάθλημα. Δεν είμαι εγώ που θέτω τους κανόνες, η διοίκηση κάνει ό, τι θέλει».

Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lin Jarvis: “Ο πόλεμος μεταξύ Rossi, Márquez και Lorenzo το 2015 άλλαξε το MotoGP για πάντα”​

Από τον BikerSpirit

Ο Lin Jarvis μιλάει στην «The Oxley Interview» και θυμάται τώρα που η καριέρα του Valentino Rossi ολοκληρώνεται, και ανατρέχει σε πολλές στιγμές ορόσημο.


Σε μια συνέντευξη 6 σελίδων στο νέο Bike Magazine o επικεφαλής αγώνων της Yamaha Lin Jarvis, μίλησε για τις 16 σεζόν του με τον Valentino Rossi, τις προκλήσεις της διαχείρισης μιας εργοστασιακής προσπάθειας στο MotoGP.

Μεταξύ άλλων μίλησε και για την ταραγμένη σεζόν του 2015 που όπως ο ίδιος λέει ότι άλλαξε το MotoGP!


«Προσπαθείς να εκπαιδεύσεις τους οδηγούς σου, ώστε να καταλάβουν ότι έχουν συμβόλαιο με την εταιρεία σου»


Η άφιξη του Jorge Lorenzo δεν άρεσε στον Valentino Rossi « Το 2010 είπε “Είτε εγώ είτε ο Lorenzo”, κάτι που ήταν απαράδεκτο για εμάς. Η σχέση μας άρχισε να επιδεινώνεται και υπήρχε μεγάλη πίκρα».

Μετά από δύο χρόνια στην Ducati, ο Lin Jarvis εργάστηκε σκληρά για να τον φέρει πίσω στη Yamaha.


«Δεν είναι εύκολο έργο να διαχειριστείς δύο οδηγούς με παρόμοια προσωπικότητα.»

«Το 2015 ήταν μια συναρπαστική χρονιά για τη Yamaha. Κέρδισε όλη την σεζόν, το τριπλό στέμμα και ο Jorge και ο Valentino ήταν πρώτος και δεύτερος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, οπότε ήταν μια χρονιά για να την απολαύσουμε.»


«Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν ο Valentino δεν είχε κατηγορήσει τον Marquez μετά τον αγώνα στο Phillip Island, πιθανότατα θα είχε κερδίσει το πρωτάθλημα… Έμπλεξε και τον Lorenzo και όλα λειτούργησαν πολύ διαβρωτικά. Το MotoGP άρχισε να μοιάζει με το ποδόσφαιρο, με φανατικούς οπαδούς να προσβάλλουν τους αναβάτες. Αυτό άλλαξε για πάντα το MotoGP, το άθλημα που αγαπάμε έχει δηλητηριαστεί ».
κατέληξε ο Lin Jarvis.

Πηγη www.bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πες τα μεγαλε Lin Jarvis να σ΄ακουσουν τι τραβηξες και συ .....! ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η YART πουλά την Yamaha YZF-R1 του Maverick Vinales​

Ήταν η μοτοσυκλέτα προπόνησης του Ισπανού.​




Τώρα που ο Maverick Vinales αποτελεί παρελθόν για την Yamaha καθώς μετά το επεισοδιακό τους διαζύγιο συνεχίζει την καριέρα του στην Aprilia, η YART αποφάσισε να βάλει πωλητήριο στην YZF-R1 την οποία ο Ισπανός αναβάτης χρησιμοποιούσε για προπόνηση.
Έτσι, λοιπόν, η Yamaha Austria Racing Team (ή YART) ανήρτησε σχετική αγγελία τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα της όσο και στους λογαριασμούς που διατηρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενημερώνοντας τους ενδιαφέρομενους πως η μοτοσυκλέτα διατίθεται προς πώληση.
Η συγκεκριμένη R1 είναι σε μαύρο ματ χρώμα, φέρει τα λογότυπα της ομάδας και έχει το Νο12 στα φέρινγκ της, τον αριθμό δηλαδή με τον οποίο αγωνίζεται ο 26χρονος Ισπανός αναβάτης στα MotoGP.
Προφανώς και δεν πρόκειται για μια απλή R1, αλλά για μια μοτοσυκλέτα με μεγάλη «προίκα» που επιμελήθηκε η YART (σ.σ. αναρτήσεις, εξάτμιση, αναβαθμίσεις κινητήρα) ώστε να μπορεί να ικανοποιήσει ως ένα βαθμό τις απαιτήσεις ενός κε των κορυφαίων αναβατών του γκριντ των MotoGP.
Στην αγγελία δεν αναγράφεται η τιμή πώλησης, ωστόσο όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνήσουν είτε μέσω e-mail είτε μέσω whatsapp για να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2022: Σενάρια επιστροφής του Davide Brivio στη Suzuki!​

Τι αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα.​




Ιταλικά δημοσιεύματα θέλουν τον Davide Brivio να έχει πρόταση από την Suzuki για να επιστρέψει στα MotoGP αναλαμβάνοντας καθήκοντα Team Manager της ομάδας!

Ήταν αρχές Γενάρη όταν «έσκασε» η βόμβα της μετακίνησης του Davide Brivio από τη Suzuki και τα MotoGP στην Alpine και την Formula 1. Σε αυτό το διάστημα το Ιαπωνικό εργοστάσιο που είδε τον Joan Mir να κατακτά τον τίτλο το 2020, έχασε το δρόμο του προσπαθώντας να καλύψει το κενό του Ιταλού Manager.
Παρά τις ανακατατάξεις που έγιναν ο ρόλος του Brivio δεν καλύφθηκε και έτσι οι άνθρωποι της Suzuki αποφάσισαν να βγουν στην αγορά αναζητώντας έναν νέο... θαυματοποιό.
Έφτασαν μια ανάσα από τη συμφωνία με τον Wilko Zeelenberg, όμως την τελευταία στιγμή ο έμπειρος Ολλανδός προτίμησε να παραμείνει στη Yamaha αναλαμβάνοντας ρόλο στη νέα «δορυφορική» ομάδα της εταιρείας.

Την ίδια στιγμή φαίνεται πως ο 57χρονος Brivio δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στους ακόμα πιο έντονους ρυθμούς της Formula 1, ενώ η μετακόμιση στη Μεγάλη Βρετανία έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην επιθυμία του να επιστρέψει σε παλιά λημέρια.
Τι εννοούμε όταν λέμε παλιά λημέρια; Το Ιταλικό moto.it αναφέρει σε δημοσίευμά του πως ο Davide Brivio είναι πιθανό να επιστρέψει στα MotoGP αναλαμβάνοντας ρόλο team-manager της Suzuki!

Οι επαφές έχουν γίνει όσο κι αν η πλευρά του Brivio διαψεύδει και μέχρι τον αγώνα του Misano που θα διεξαχθεί στις 24 Οκτωβρίου θα υπάρξει απόφαση. Στη Suzuki έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τον Davide Brivio καθώς είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε να οργανώσει την επιστροφή της μάρκας στα MotoGP. Εκτός αυτού γνωρίζει πολύ καλά πως να χειρίζεται δύσκολες καταστάσεις και να επικοινωνεί με τους Ιάπωνες, πως να τους παρακινεί και το σημαντικότερο, ξέρει πως να τους οδηγήσει ξανά στο δρόμο των επιτυχιών.

Να σημειωθεί πάντως πως η παρουσία του Brivio στην Formula 1 κάθε άλλο παρά αποτυχημένη μπορεί να χαρακτηριστεί ως τώρα. H Alpine F1 αποτελεί τη συνέχεια της Renault F1 και φέτος αγωνίζεται στο Πρωτάθλημα με τους Fernando Alonso - Esteban Ocon. Ο Ιταλός εκτελεί χρέη αγωνιστικού διευθυντή και επί των ημερών του η ομάδα έχει πανηγυρίσει ήδη μια νίκη αυτή που σημείωσε ο Ocon στην Ουγγαρία. Επτά αγώνες πριν το τέλος του Πρωταθλήματος η Alpine F1 φιγουράρει στην 5η θέση της βαθμολογίας με 103 βαθμούς.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom