ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ε για ποιον θα πει?
Για τον VALE που λόγω τιμωρίας είχε ξεκινήσει τελευταίος και για μια δυο θέσεις έχασε το πρωτάθλημα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha MotoGP: Για πρώτη φορά σε 33 χρόνια δεν παίρνει βαθμούς!​

Πρώτη φορά μετά από 544 αγώνες δεν βαθμολογήθηκε η Yamaha!

Τρεις πτώσεις και μια κακή εμφάνιση στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος φέρνουν ένα αρνητικό ρεκόρ για την εργοστασιακή και δορυφορική ομάδα της Yamaha, η οποία δεν πήρε βαθμούς στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, μετά από 33 χρόνια! Γράφει ο MotoGP Guru
Δεν είναι μόνο η Honda που δεν εισέπραξε καθόλου βαθμούς στο 10ο Grand Prix του 2022 στη Γερμανία. Έναν αγώνα μετά, το αρνητικό αυτό ρεκόρ “επιτεύχθηκε” στον Ολλανδικό γύρο της χρονιάς στην κατηγορία των MotoGP από τη Yamaha!

Η Yamaha και η Honda κυριαρχούν ουσιαστικά στην κορυφαία κατηγορία (δίχρονα 500cc τότε, τετράχρονα MotoGP σήμερα) του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από το 1975.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι δύο ιαπωνικές μάρκες κατέκτησαν 39 Πρωταθλήματα Αναβατών και 37 Τίτλους Κατασκευαστών. Ωστόσο Honda και Yamaha “έγραψαν ιστορία” το 2022.

Στο Γερμανικό Γκραν Πρι, οι αναβάτες της Honda δεν κατάφεραν να κερδίσουν βαθμό για πρώτη φορά μετά το μποϊκοτάζ του Γαλλικού Γκραν Πρι του 1982!

Franco Morbidelli (#21)
Ο φετινός αγώνας στο Sachenring που ήταν ο δέκατος του 2022, όχι μόνο έβαλε τέλος στο σερί 663 αγώνων και 14.651 ημερών μέσα στη βαθμολογία της εταιρίας, αλλά σηματοδότησε επίσης την πρώτη φορά χωρίς βαθμούς για το HRC (Honda Racing Corporation) κατά τη διάρκεια της εποχής των τετράχρονων MotoGP.

Μόλις μία εβδομάδα αργότερα, η Yamaha ακολούθησε τα βήματα του αντιπάλου της στο Assen TT του 2022.
Στον πέμπτο γύρο του αγώνα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος και πρωταθλητής MotoGP Fabio Quartararo έχασε το μπροστινό της M1 του στην 4ο στροφή ενώ επιχειρούσε προσπέραση στον αναβάτη της Aprilia, Aleix Espargaro.

Darryn Binder
Ο “El Diablo” ξαναμπήκε στην πίστα και επέστρεψε στα pits, μόνο και μόνο για να δεχθεί οδηγίες από την ομάδα του να συνεχίσει, με αποτέλεσμα να ξαναπέσει λίγο αργότερα στην ίδια στροφή!
Τα πράγματα δεν πήγαν πολύ καλύτερα για τον ομόσταυλό του Quartararo, τον Ιταλό Franco Morbidelli.
Ο αναβάτης της Yamaha εξέτισε ποινή μεγάλου γύρου νωρίς στον αγώνα, αλλά έπεσε κι αυτός λίγο αργότερα.

Andrea Dovizioso (#04)
Με τις δύο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες Monster Energy Yamaha να καταλήγουν εκτός πίστας, οι ελπίδες της Yamaha στηρίχτηκαν στους αναβάτες της δορυφορικής ομάδας RNF WithU Yamaha.
Δυστυχώς, ο νεοφερμένος στα MotoGP – που το ’22 έκανε το απονενοημένο βήμα να φύγει από τα Moto3, μετά από μια καταστροφική χρονιά, για να πάει στη μεγάλη κατηγορία – Darryn Binder είχε την ίδια μοίρα, ρίχνοντας την M1 του στην στροφή Νο8.

Franco Morbidelli
Μόνο ο ομόσταυλός του Andrea Dovizioso παρέμεινε στον αγώνα, αλλά τερμάτισε εκτός βαθμών στην 16η θέση. Το 2022 Assen TT σηματοδότησε την πρώτη φορά που η Yamaha δεν κέρδισε βαθμούς σε Grand Prix κατά την εποχή του MotoGP.
Το σερί εντός βαθμολόγησης της εταιρίας μετρούσε 12.096 ημέρες και 544 αγώνες, από το μποϊκοτάζ της Yamaha στο Misano τον Μάιο του 1989!

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Alex Marquez: Πρέπει να διαχωρίσω τον εαυτό μου από τον Marc
"Να πετάξω μόνος"

Ο αναβάτης της LCR Honda, Alex Marquez, είναι χαρούμενος που το νέο του συμβόλαιο για το 2023 με την Gresini Ducati σημαίνει ότι έχει επιτέλους την ευκαιρία να "πετάξει μόνος", ολοκληρώνοντας τρία χρόνια ως αναβάτης MotoGP υπό την πτέρυγα του μεγάλου αδελφού του και 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Marc.
Το νέο συμβόλαιο του Ισπανού, που φημολογούταν εδώ και μερικές εβδομάδες, επιβεβαιώθηκε επίσημα πριν από το ολλανδικό TT της περασμένης Κυριακής στο Assen και σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ο Marquez θα οδηγήσει μια μοτοσυκλέτα της κορυφαίας κατηγορίας εκτός από την Honda RC213V.
Πρώτα προωθήθηκε στα εργοστασιακά χρώματα της Repsol Honda μετά την απόσυρση-σοκ του Jorge Lorenzo στα τέλη του 2019 και στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από τον Pol Espargaro για το 2021, πριν καν ξεκινήσει η αργοπορημένη σεζόν του 2020 λόγω COVID, δεν ήταν και το πιο εύκολο ταξίδι για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή των Moto3/Moto2 είτε στην εργοστασιακή ομάδα είτε στην LCR Honda.

Καθώς η πρόσληψή του έχει θεωρηθεί από μερικούς οπαδούς των MotoGP ως τίποτα περισσότερο από μια παραχώρηση της Honda στον Marc - μια άποψη που αγνοεί πλήρως το βιογραφικό και τα επίπεδα ταλέντου του νεότερου Marquez – ο ίδιος θέλει να ξεφύγει από τη σκιά του αδελφού του και να δείξει τι είναι πραγματικά ικανός να κάνει σε μια καλύτερη μοτοσυκλέτα όπως η Desmosedici της Ducati.
"Αυτό το βήμα ήταν σημαντικό για μένα", ανέφερε ο Alex Marquez. "Να πετάξω λίγο μόνος. Ήμουν στη Honda και ήμουν ήδη μόνος, αλλά για τους ανθρώπους δεν ήμουν".
"Όλη την ώρα ακούς και για τα δύο αδέρφια στη Honda, όλα αυτά. Είναι καιρός τώρα να πετάξω περισσότερο μόνος και περισσότερο προς μια άλλη κατεύθυνση, και για την προσωπικότητά μου και όλα αυτά πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλό".
"Είμαι χαρούμενος, αυτή είναι η λέξη που μπορώ να πω. Θα είναι μια πραγματικά καλή ευκαιρία για μένα, και ανυπομονώ να ξεκινήσω με μια καλή μοτοσυκλέτα και μια καλή ομάδα, και θα δούμε πώς θα είναι το μέλλον. Έχω μπροστά μου ένα εξάμηνο συμβόλαιο με τη Honda και θα πιέσω 100% όπως πάντα, και μετά από εκείνο το σημείο θα δούμε τι θα γίνει".

Πριν από αυτό όμως, βρισκόμαστε σε ένα καλοκαιρινό διάλειμμα πέντε εβδομάδων – και ο Marquez λέει ότι η πρώτη προτεραιότητα τώρα είναι να χαλαρώσει, να επαναφορτίσει τις μπαταρίες του και να κάνει μια επανεκκίνηση.

"Χρειάζομαι τις καλοκαιρινές διακοπές", παραδέχτηκε. "Το πρώτο μισό της σεζόν δεν ήταν εύκολο και νιώθω σαν να είμαι λίγο μπλοκαρισμένος. Πρέπει να κάνω επανεκκίνηση, να αλλάξω κάτι στο κεφάλι μου ή κάτι τέτοιο".
"Και μετά θα δούμε πώς θα είναι το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Αλλά ναι, πρώτα πρέπει να αποσυνδεθώ για δύο εβδομάδες και μετά θα αρχίσω να δουλεύω πολύ για να επιστρέψω στο Silverstone με πολύ καλό τρόπο".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Rea: “Πέρασε η Χρυσή Εποχή του MotoGP;”
“Ο Valentino Rossi ήταν ο Mr.MotoGP”


Ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής SBK, o Jonathan Rea είναι ένας οδηγός που πέρασε από το MotoGP αντικαθιστώντας τον τραυματία Pedrosa για λογαριασμό του HRC, αλλά τότε οι Ιάπωνες της Honda δεν πίστεψαν ότι θα μπορούσε να κάνει κάτι καλό, αφήνοντάς τον εκτός της μεγάλης κατηγορίας, με τον Βρετανό να κερδίζει τόσο πολύ στα SBK, ώστε να δημιουργήσει το δικό του μύθο εκεί και να αφήνει ακόμη όλους να αναρωτιούνται για το τι θα γινόταν αν τελικά έβρισκε την κατάλληλη ομάδα στα MotoGP.
To Motorsport-Total φιλοξένησε μια συνέντευξη του οδηγού που και φέτος διεκδικεί τον Τίτλο στα SBK με την Kawasaki, στην οποία αναφέρεται στο γεγονός ότι η Χρυσή Εποχή του MotoGP έχει περάσει, όπως φάνηκε και από τις άδειες κερκίδες του Μουτζέλο!
Ο Rea είναι πεπεισμένος ότι τουλάχιστον στην Ιταλία η απουσία θεατών οφείλεται αποκλειστικά στην αγωνιστική απουσία του Rossi.
“Δεν θα είμαι τόσο δραματικός γι αυτό. Ο Valentino Rossi ήταν μια μεγάλη ατραξιόν. Ακόμη και χωρίς αυτόν το κίτρινο κατακλύζει τις κερκίδες. Είναι ο Mr. MotoGP. Αλλά εγώ είμαι οπαδός αυτής της παλιάς εποχής. Της εποχής του Nicky Hayden, Casey Stoner, Dani Pedrosa, Jorge Lorenzo, Valentino Rossi & Marc Marquez. Δεν μπορούμε να πούμε ότι η νέα γενιά είναι αργότερη ή ότι αποδίδει χειρότερα. Αυτοί οι τύπου είναι πραγματικά γρήγοροι. Ίσως γρηγορότεροι. Η εποχή των Quartararo, Rins, Mir & Bagnaia θα αφήσει την κληρονομιά της”.
Το διαφορετικό σημείο, σύμφωνα με τον Rea, είναι έλλειψη δυνατών αντιπάλων.
“Με τον Rossi, αλλά επίσης και με τους Marquez, Schwantz, Lorenzo και Casey, υπήρχαν προβλήματα και αντιπαλότητες. Τώρα στο MotoGP φάινεται ότι όλα είναι αρμονικά. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερο δράμα, λιγότερες επαφές, από ότι στο παρελθόν. Δεν πιστεύω το ότι φεύγει η Suzuki θα έχει αντίκτυπο στους αγώνες. Ο πιο δυνατός παράγοντας επίδρασης είναι το τέλος της καριέρας του Valentino Rossi.”
Ακόμη και ο τόσο έμπειρος Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν μπορεί να εξηγήσει το πως γίνεται στο MotoGP να υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί οδηγοί που μπορεί να κερδίσουν κάθε Κυριακή.
“Είναι τρελό! Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Υποπτεύομαι ότι ο οδηγός δεν κάνει τη διαφορά και ότι η μοτοσυκλέτα είναι πιο σημαντική. Το “παράθυρο” απόδοσης είναι τόσο μικρό. Σε μερικούς αγώνες ο Quartararo είναι δέκα δευτερόλεπτα μπροστά. Και στον επόμενο αγώνα πρέπει να δώσει σκληρή μάχη για την έκτη θέση. Το ίδιο για την ΚΤΜ. Κερδίζουν και μετά ξαφνικά βρίσκονται στο πίσω μέρος του γκρουπ. Δεν είναι εύκολο να το εξηγήσεις. Δεν το καταλαβαίνω επίσης. Μου αρέσει ως οπαδός”.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ




Επί τόπου αφαίρεση της πολιτικής άδειας οδήγησης ( δίπλωμα) έως και ένα χρόνο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Και εδώ στην μπανανία


Γελάνε και σχεδόν εκθειάζουν και συνάμα κάνουν και προμο το πώς ανακάλυψε ένας σχεδιαστής της honda το X ADV.


Έχει σημασία κάποιεε γραμμές του άρθρου στο πώς οι Έλληνες στο εξωτερικό είναι τύπος και υπογραμος.
Και εδώ ρωτάνε διάφοροι αν είναι υποχρεωτικό το κράνος !!!!

Να το πάω λίγο παραπέρα.
Στο περιθώριο του αγώνα του missano που είχα πάει.
Συνομίλησα με Ιταλούς carabineri .
Στην γείτονα δεν υπάρχει άρθρο/ πρόστιμο για μη χρήση κράνους.
Θεωρείται αυτονόητο όπως το να βάζεις το κλειδί,το να πατάς μίζα.
Αν παρελπιδα βρεθεί κάποιος επιβάλλουν μεγάλο πρόστιμο και 30 μέρες κοινωνική εργασία.
Αν οδηγάει χωρίς δίπλωμα ( πράγμα σπάνιο μου είπαν) πρόστιμο, φυλάκιση και κοινωνική εργασία.
Όχι αναστολές.
Εδώ αγοράζουν αυτοκίνητα/ μοτοσυκλέτες και δεν ξέρουν αν αυτός που αγοράζει έχει δίπλωμα η όχι!!
Για την ασφάλεια του παραπάνω παρεμβαίνει κάποιος γνωστός στον πρώτο και βγαίνει κανονικά η ασφάλεια.

Έξω δεν χαρίζουν κανέναν.
Υπουργό, βουλευτή, τραγουδιστή, ηθοποιοί πιλότο MotoGP.
Και εδώ ακόμα ψάχνουμε γιατί τόσα τροχαία και γιατί σκοτώνεται κόσμος.


Είπα πολλά και βγήκα εκτός θέματος, αλλά μου βγήκαν
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Και εδώ στην μπανανία


Γελάνε και σχεδόν εκθειάζουν και συνάμα κάνουν και προμο το πώς ανακάλυψε ένας σχεδιαστής της honda το X ADV.


Έχει σημασία κάποιεε γραμμές του άρθρου στο πώς οι Έλληνες στο εξωτερικό είναι τύπος και υπογραμος.
Και εδώ ρωτάνε διάφοροι αν είναι υποχρεωτικό το κράνος !!!!

Να το πάω λίγο παραπέρα.
Στο περιθώριο του αγώνα του missano που είχα πάει.
Συνομίλησα με Ιταλούς carabineri .
Στην γείτονα δεν υπάρχει άρθρο/ πρόστιμο για μη χρήση κράνους.
Θεωρείται αυτονόητο όπως το να βάζεις το κλειδί,το να πατάς μίζα.
Αν παρελπιδα βρεθεί κάποιος επιβάλλουν μεγάλο πρόστιμο και 30 μέρες κοινωνική εργασία.
Αν οδηγάει χωρίς δίπλωμα ( πράγμα σπάνιο μου είπαν) πρόστιμο, φυλάκιση και κοινωνική εργασία.
Όχι αναστολές.
Εδώ αγοράζουν αυτοκίνητα/ μοτοσυκλέτες και δεν ξέρουν αν αυτός που αγοράζει έχει δίπλωμα η όχι!!
Για την ασφάλεια του παραπάνω παρεμβαίνει κάποιος γνωστός στον πρώτο και βγαίνει κανονικά η ασφάλεια.

Έξω δεν χαρίζουν κανέναν.
Υπουργό, βουλευτή, τραγουδιστή, ηθοποιοί πιλότο MotoGP.
Και εδώ ακόμα ψάχνουμε γιατί τόσα τροχαία και γιατί σκοτώνεται κόσμος.


Είπα πολλά και βγήκα εκτός θέματος, αλλά μου βγήκαν
Τι άλλα νέα; στο σπίτι όλοι καλά;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


"Τελειώνουμε την καριέρα μας πρακτικά ακρωτηριασμένοι"
Οι ανησυχίες των αναβατών των MotoGP


Οι αναβάτες MotoGP αξίζουν «περισσότερη προστασία» και ορισμένες εγγυήσεις μισθού επειδή τελειώνουν την καριέρα τους «βασικά ακρωτηριασμένοι», σύμφωνα με τον rookie της Tech3 KTM, Remy Gardner.
Το θέμα της συμβατικής προστασίας και, ενδεχομένως, των συλλογικών διαπραγματεύσεων για τους αναβάτες σε αγώνες Grand Prix τέθηκε στην ημερήσια διάταξη φέτος από την εκδίωξη του αναβάτη της Moto2, Romano Fenati, στη μέση της σεζόν, κάτι που προκάλεσε μεγάλη ανησυχία και συζήτηση μεταξύ των αναβατών.
Ο Fenati εκδιώχθηκε από την ομάδα Speed Up μόλις μετά από 6 αγώνες και αντικαταστάθηκε από τον Alonso Lopez – και ενώ η κίνηση απέδωσε αμέσως σε αθλητικούς όρους, με τον Lopez να αποδεικνύεται μια σαφώς ανταγωνιστική αναβάθμιση, προκάλεσε σοβαρή ανησυχία στο paddock.

Αναλογιζόμενος αυτή την ανησυχία ενώ εμφανιζόταν σε ένα επεισόδιο του The Race MotoGP Podcast, ο Gardner είπε ότι μια επίσημη ένωση που εκπροσωπεί τα συμφέροντα των αναβατών θα ήταν «μια πολύ καλή ιδέα» που θα μπορούσε να πιέσει για έναν ελάχιστο μισθό και άλλα επιθυμητά οφέλη.
"Αισθάνομαι το ίδιο, ότι χρειαζόμαστε περισσότερη προστασία για τους αναβάτες", είπε ο Gardner. "Όλοι έχουν προστασία εκτός από εμάς".
"Και ήμουν στις επιτροπές ασφαλείας όπου ειπώθηκε, και ο Marc (Marquez) ήταν επίσης ο πρώτος που το ανέφερε, σχετικά με τους κατώτατους μισθούς".
"Ίσως το είπε αυτό επειδή αισθάνεται ότι τελειώνουμε την καριέρα μας αρκετά, ξέρετε, χτυπημένοι. Ουσιαστικά είμαστε ακρωτηριασμένοι όταν τελειώνουμε".
"Και (πρέπει) να φροντίζουμε τον εαυτό μας, για το υπόλοιπο της ζωής μας, χωρίς εκπαίδευση, χωρίς σπουδές ή κάτι παρόμοιο – που τα έχουμε θυσιάσει για να αγωνιζόμαστε. Προφανώς πρέπει να έχουμε κάποιο είδος μαξιλαριού ώστε να μπορούμε να φροντίσουμε τους εαυτούς μας. Γιατί βασικά χρειαζόμαστε φυσιοθεραπεία κάθε εβδομάδα, απλώς για να κρατήσουμε μακριά τον πόνο".
Ο Αυστραλός, του οποίου το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης του σεζόν στα MotoGP καθορίζεται από ένα κάταγμα στον δεξιό καρπό του λίγο πριν την έναρξη των δοκιμών, παραδέχτηκε ότι η ποιότητα ζωής μετά τα MotoGP είναι κάτι που ήδη βαραίνει το μυαλό του – παρόλο που είναι μόλις 24 ετών.
"Ακόμη και τώρα, για μένα… σηκώνομαι από το κρεβάτι μερικές φορές και μου χρειάζονται μερικά βήματα μόνο για να βάλω τα πόδια μου σε λειτουργία", είπε. "Μια βροχερή μέρα πονάνε οι αστραγάλοι μου".
"Ο καρπός μου πονάει πάντα – όταν κάνω απλώς κανονικά πράγματα, απλώς στρίβω το αυτοκίνητό μου, είναι σαν «α, ο καρπός μου!». Και δεν είμαι καν… Είμαι στα μισά της καριέρας μου αυτή τη στιγμή".
"Το κύριο μέλημα (για εμάς) είναι να έχουμε προφανώς αρκετά στην τράπεζα για να φροντίσουμε τους εαυτούς μας στο μέλλον, γιατί θα ζούμε με πόνο σχεδόν για το υπόλοιπο της ζωής μας".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καθε επαγγελμα εχει και τα ρισκα του ειδικα οταν εισαι εσυ ο .... αναλωσιμος υπαλληλος ...!cdefghigi
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Εντάξει για λυοηση και για έρανο δεν είναι.
Ο fenatil ας πρόσεχε την συμπεριφορά του και ας έφερνε και κανένα αποτέλεσμα.
Και ο τελευταίος μέντορας του ο MAX ήταν κωλοπαιδο, αλλά έπαιρνε και βάθρα και τίτλους
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Ανασκόπηση της πορείας των rookies μέχρι τώρα
Μεγάλη η διαφορά του Marco Bezzecchi


Μια πεντάδα από γρήγορους rookies ανέβηκαν στην κορυφαία κατηγορία στις αρχές του 2022 σε αυτήν που είναι, αναμφισβήτητα, η πιο ανταγωνιστική εποχή που έχουμε δει ποτέ στα MotoGP. Δεν θα μπορούσε να είναι πολύ πιο δύσκολο να είσαι rookie στη σημερινή εποχή, και καθώς έχουμε ξεπεράσει το πρώτο μισό στάδιο της σεζόν, ρίχνουμε μια σύντομη ματιά στο πώς τα πάει ο καθένας από αυτούς.
Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team – 55 βαθμοί)

Ο Bezzecchi ήταν μέχρι τώρα ο καλύτερος rookie το 2022. Κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό. H Ducati GP21 που υιοθέτησε ο Ιταλός είναι η μοτοσυκλέτα του Francesco Bagnaia που κέρδισε πολλούς αγώνες την περασμένη σεζόν, και όπως γνωρίζουμε, η Ducati GP21 είναι μια πολύ, πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Ο Enea Bastianini έδειξε φέτος ότι είναι περισσότερο από ικανός να κερδίσει τις μοτοσυκλέτες του 2022.

Αλλά ο Bezzecchi όχι μόνο έχει κάνει αξιοπρεπέστατη δουλειά στη Ducati μέχρι στιγμής, αλλά είναι εξαιρετικός, ειδικά στο ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν. Το GP της Αργεντινής ήταν ο πρώτος τερματισμός στην δεκάδα για τον #72, αλλά η εκκίνηση από την πρώτη σειρά στο Mugello, ακολουθούμενη από την πρώτη φορά που ο Bezzecchi οδήγησε αγώνα και τελικά τερμάτισε στην πέμπτη θέση, ήταν ένα πραγματικό χάρμα οφθαλμών για όλους. Ένας rookie, σε μια πίστα τόσο απαιτητική όσο το Mugello, που μάχεται για το βάθρο; Ήταν μια επίδειξη δύναμης.

Περισσότεροι βαθμοί ήρθαν στη Γερμανία με μια 11η θέση, πριν το ολλανδικό Grand Prix. Μετά από μόνο μία τελείως στεγνή περίοδο δοκιμών στον "καθεδρικό της ταχύτητας", ο Bezzecchi πήρε την πέμπτη θέση στις κατατακτήριες. Ακολούθησε ένα ονειρεμένο παρθενικό βάθρο MotoGP καθώς ο Bezzecchi είχε μια άψογη εμφάνιση, τερματίζοντας λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον στενό φίλο του και νικητή του αγώνα Pecco. Θα βρεθεί και άλλες φορές στο βάθρο πριν από το τέλος του 2022; Μια δύσκολη ερώτηση, αλλά δεν θα ήταν έκπληξη αν ο Bezzecchi μεγάλωνε και άλλο την τροπαιοθήκη του.
Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP - 18 βαθμοί)

Όπως ο Bezzecchi, έτσι και ο Di Giannantonio βρίσκεται πάνω σε μια Ducati GP21 μαζί με τον Bastianini στις τάξεις της Gresini Racing. Η σεζόν του Diggia ήταν σταθερή και η επιβεβαίωση ότι θα παραμείνει στα MotoGP με την Gresini το 2023 ήταν σχεδόν αναμενόμενη.

Η εκπληκτική pole position στον εντός έδρας αγώνα του στην Ιταλία είναι το αποκορύφωμα μέχρι σήμερα για τον 23χρονο, ενώ η όγδοη θέση του στο γερμανικό GP ήταν αθόρυβα μια από τις καλύτερες επιδόσεις ης ημέρας. Ο Di Giannantonio τερμάτισε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο μακριά από την έβδομη θέση και τον Brad Binder και ήταν σχεδόν έξι δευτερόλεπτα μπροστά από τον Bastianini στο Sachsenring. Ήταν επίσης μακράν ο καλύτερος rookie στη Γερμανία.
Ο Ιταλός είχε τέσσερις αγώνες όπου κέρδισε βαθμούς μέχρι σήμερα το 2022 και έχουμε δει αναλαμπές για τις δυνατότητες που διαθέτει ο Diggia. Το στέμμα του Rookie της χρονιάς φαίνεται ότι θα είναι δύσκολο έργο (κρίνοντας από την φόρμα του Bezzecchi), αλλά ο Di Giannantonio είναι ο πλησιέστερος αντίπαλος του τελευταίου φτάνοντας στις καλοκαιρινές διακοπές.
Darryn Binder (Yamaha RNF MotoGP – 10 βαθμοί)

Έχοντας κάνει το γιγαντιαίο άλμα από την Moto3 στα MotoGP, ο Binder έχει σταθεί καλά απέναντι στους καλύτερους αναβάτες του κόσμου. Ο Νοτιοαφρικανός έχει άφθονο ταλέντο και αυτό φάνηκε σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια του βρεγμένου GP στην Ινδονησία.

Η εκτόξευση του Binder από την 23η στη 10η θέση σε βρεγμένες συνθήκες, σε αυτόν που ήταν μόλις ο δεύτερος αγώνας του με μοτοσυκλέτα MotoGP, ήταν απίστευτη. Απείχε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από τον μεγαλύτερο αδερφό του, Brad, τον ένατο Aleix Espargaro και τερμάτισε μπροστά από τους Bastianini, Pol Espargaro, Pecco και Maverick Viñales.
Η 12η θέση στο GP της Καταλονίας ήταν η άλλη περίπτωση που ο Darryn Binder πήρε βαθμούς, ενώ το ιταλικό GP ήταν επίσης μια αξιοσημείωτη επίδοση. Η 16η θέση δεν είναι γενικά λόγος πανηγυρισμού, αλλά το να τερματίσει μόλις 20 δευτερόλεπτα μακριά από τη νίκη, κάτω από δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Jack Miller και να κερδίσει τον Franco Morbidelli ήταν μια καλή δουλειά. Ο Binder είχε το πιο δύσκολο έργο από όλους τους rookies το 2022 και, μέχρι στιγμής, ήταν αθόρυβα εντυπωσιακός.
Remy Gardner (Tech3 KTM Factory Racing – 9 βαθμοί):

Είναι δίκαιο να πούμε ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 του 2021 πέρασε μια δύσκολη σεζόν. Το ίδιο και ο ομόσταυλός του στην Tech3 KTM Factory Racing, Raul Fernandez. Η RC16 της KTM δεν ήταν μια εύκολη μοτοσυκλέτα για το 2022, γι' αυτό και ο Gardner - μαζί με τον τραυματισμό στον καρπό που συνεχίζει να τον ταλαιπωρεί - κατάφερε να κερδίσει μόνο εννέα βαθμούς ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών.

Οι πρώτοι βαθμοί του Gardner ήρθαν στο Qatar, με την 15η θέση και στη συνέχεια τερμάτισε 14ος στην Πορτογαλία όπου ήταν ο ταχύτερος rookie κατά έξι δευτερόλεπτα. Το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν ήταν η 12η θέση στη Βαρκελώνη και από το Επίσημο Τεστ τη Δευτέρα μετά το GP της Καταλονίας, ο Gardner αισθάνθηκε πιο άνετα στην KTM. Ο Αυστραλός θα ελπίζει ότι το δεύτερο μισό της σεζόν θα φέρει ένα παρθενικό τερματισμό στην πρώτη δεκάδα στην κορυφαία κατηγορία, καθώς η KTM συνεχίζει την προσπάθειά της και την αναζήτηση για βελτίωση.
Raul Fernandez (Tech3 KTM Factory Racing – 5 βαθμοί):

Στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Tech3, είναι μια παρόμοια ιστορία με αυτή του Gardner. Ο Fernandez ήταν απίστευτός στην Moto2 πέρυσι ως rookie, αλλά η σεζόν του Ισπανού rookie στα MotoGP ήταν δύσκολη μέχρι τώρα.

Η 15η θέση στο GP της Καταλονίας ήταν ο πρώτος βαθμός του Fernandez στην κατηγορία, και τον ακολούθησε με μια πολύ καλή 12η θέση στο γερμανικό GP. Ένα πρόβλημα arm pump ανάγκασε τον Fernandez να αποσυρθεί από το ολλανδικό Grand Prix πριν από το καλοκαίρι, προσθέτοντας στα προβλήματα τραυματισμού του στο χέρι από νωρίτερα στη σεζόν μετά από ένα ατύχημα στις ΚΑΤ1 στο Portimao που τον είδε να χάνει το πορτογαλικό και το ισπανικό Grand Prix. Ένας πλήρως σε φόρμα Fernandez θα στοχεύει να δείξει περισσότερες από τις δυνατότητές του στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Ο Bezzecchi προηγείται στην κούρσα του Rookie της χρονιάς με 37 βαθμούς διαφορά και με εννέα αγώνες να απομένουν το 2022. Μπορεί κάποιος να τον φτάσει; Είναι ένα δύσκολο έργο, ειδικά δεδομένης της σημερινής φόρμας του Ιταλού.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Paco Sánchez: Δεν υπάρχει σχέδιο Β
Ο Mir θα υπογράψει με την Honda ή θα πάει σπίτι του


Υπάρχει ένα μεγάλο μυστήριο στην αγορά των MotoGP φέτος: ο λόγος που η Honda δεν έχει ακόμη υπογράψει τη συμφωνία με τον Joan Mir. Ούτε ο κατασκευαστής ούτε ο αναβάτης έχουν επί του παρόντος άλλες εναλλακτικές λύσεις, αλλά αν και ο γάμος μεταξύ των δύο φαίνεται προφανής, η επίσημη ανακοίνωση λείπει ακόμα.
Ο Paco Sánchez, μάνατζερ του αναβάτη από τη Μαγιόρκα, έχει μιλήσει για την κατάσταση στο κανάλι TR MotoGP στο YouTube.
"Είναι ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον Alberto Puig", είπε απλώνοντας τα χέρια του διάπλατα. "Δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος για την αναβολή αυτής της απόφασης για τόσο καιρό. Ο Acosta δεν είναι η αιτία γιατί πιστεύω ότι πρέπει να μείνει άλλον έναν χρόνο στην Moto2, δεν νομίζω ότι είναι προετοιμασμένος για το άλμα στα MotoGP. Είναι σπουδαίος αναβάτης και θα έχει ένα καλό μέλλον μπροστά του, αλλά χρειάζεται ακόμα εμπειρία, δεν μπορείς να βάλεις το βάρος της Honda στους ώμους ενός τόσο νέου αναβάτη και δεν είναι ανόητος".
Δύο πράγματα είναι σίγουρα: ο Mir δεν φοβάται να αντιμετωπίσει τον Marquez και δεν έχει άλλες εναλλακτικές.
"Ο Joan δεν φοβάται τίποτα. Ξέρει ότι ο Marc οδηγούσε με αυτή τη μοτοσυκλέτα όλη του τη ζωή, αλλά ξέρει επίσης ότι είτε θα υπογράψει με το HRC, είτε θα μείνει σπίτι. Δεν υπάρχει σχέδιο Β". ομολόγησε ο μάνατζερ.

Πηγη www.motograndprix.gr

"Μίλησα με τον Lin Jarvis πριν την είδηση της αποχώρησης της Suzuki και είχε ήδη επιβεβαιώσει ότι ο Morbidelli θα συνεχίσει με τη Yamaha το 2023 - εξήγησε - μίλησα με τον Paolo Ciabatti μετά την ανακοίνωση και μου είπαν ξεκάθαρα ότι δεν θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με τον Joan γιατί έχουν άλλη φιλοσοφία".
Επομένως, o Mir πρέπει να φτάσει σε μια συμφωνία με την Honda και, όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, τα χρήματα έχουν σημασία.
"Φυσικά, τα οικονομικά αιτήματα του Joan δεν είναι αυτά ενός rookie, είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Για μένα η Honda είναι ο νούμερο 1 κατασκευαστής στον κόσμο, αλλά μπορεί πάντα να συμβεί να βρεθεί σε μια δύσκολη στιγμή. Η Suzuki είναι η Ατλέτικο Μαδρίτης, η Honda είναι η Μπαρτσελόνα ή η Ρεάλ Μαδρίτης, πρέπει να κερδίζουν κάθε χρόνο, το να τερματίζεις στη δεύτερη θέση είναι ήδη αποτυχία. Ως εκ τούτου, έχουν αμφιβολίες και δεν είναι μόνο ένα ή δύο άτομα που παίρνουν την απόφαση, αλλά μια ομάδα που εποπτεύει τα πάντα".

"Ο νούμερο 1 αναβάτης τους έχει υποστεί μια σειρά από προβλήματα, απρόβλεπτες συνθήκες για τις οποίες κανείς δεν ευθύνεται. Όταν χάνεις το αστέρι σου, που έφερε την μοτοσυκλέτα σου στη νίκη, χάνεις και τον δρόμο σου στην εξέλιξη. Είχαν ήδη χάσει τον Pedrosa, μετά έφτασαν οι Lorenzo και Espargarò, που είναι διαφορετικοί. Ο Pol οδηγεί με τον πίσω τροχό, ο Marc με τον μπροστινό, έτσι έγιναν αλλαγές στη μοτοσυκλέτα και δεν μπόρεσαν να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Όταν μπαίνεις σε μια αρνητική σπείρα, τότε όλα πάνε στραβά".
Μιλώντας για τον Marc, ο Ισπανός μάνταζερ έχει ξεκάθαρη άποψη: "Ελπίζω ότι ο Marquez θα επιστρέψει σύντομα, είναι ένα σύμβολο του Πρωταθλήματος, έχουμε ήδη χάσει τον Valentino και δεν μπορούμε να χάσουμε και τον Marc".
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ


Paco Sánchez: Δεν υπάρχει σχέδιο Β
Ο Mir θα υπογράψει με την Honda ή θα πάει σπίτι του


Υπάρχει ένα μεγάλο μυστήριο στην αγορά των MotoGP φέτος: ο λόγος που η Honda δεν έχει ακόμη υπογράψει τη συμφωνία με τον Joan Mir. Ούτε ο κατασκευαστής ούτε ο αναβάτης έχουν επί του παρόντος άλλες εναλλακτικές λύσεις, αλλά αν και ο γάμος μεταξύ των δύο φαίνεται προφανής, η επίσημη ανακοίνωση λείπει ακόμα.
Ο Paco Sánchez, μάνατζερ του αναβάτη από τη Μαγιόρκα, έχει μιλήσει για την κατάσταση στο κανάλι TR MotoGP στο YouTube.
"Είναι ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον Alberto Puig", είπε απλώνοντας τα χέρια του διάπλατα. "Δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος για την αναβολή αυτής της απόφασης για τόσο καιρό. Ο Acosta δεν είναι η αιτία γιατί πιστεύω ότι πρέπει να μείνει άλλον έναν χρόνο στην Moto2, δεν νομίζω ότι είναι προετοιμασμένος για το άλμα στα MotoGP. Είναι σπουδαίος αναβάτης και θα έχει ένα καλό μέλλον μπροστά του, αλλά χρειάζεται ακόμα εμπειρία, δεν μπορείς να βάλεις το βάρος της Honda στους ώμους ενός τόσο νέου αναβάτη και δεν είναι ανόητος".
Δύο πράγματα είναι σίγουρα: ο Mir δεν φοβάται να αντιμετωπίσει τον Marquez και δεν έχει άλλες εναλλακτικές.
"Ο Joan δεν φοβάται τίποτα. Ξέρει ότι ο Marc οδηγούσε με αυτή τη μοτοσυκλέτα όλη του τη ζωή, αλλά ξέρει επίσης ότι είτε θα υπογράψει με το HRC, είτε θα μείνει σπίτι. Δεν υπάρχει σχέδιο Β". ομολόγησε ο μάνατζερ.

Πηγη www.motograndprix.gr

"Μίλησα με τον Lin Jarvis πριν την είδηση της αποχώρησης της Suzuki και είχε ήδη επιβεβαιώσει ότι ο Morbidelli θα συνεχίσει με τη Yamaha το 2023 - εξήγησε - μίλησα με τον Paolo Ciabatti μετά την ανακοίνωση και μου είπαν ξεκάθαρα ότι δεν θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με τον Joan γιατί έχουν άλλη φιλοσοφία".
Επομένως, o Mir πρέπει να φτάσει σε μια συμφωνία με την Honda και, όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, τα χρήματα έχουν σημασία.
"Φυσικά, τα οικονομικά αιτήματα του Joan δεν είναι αυτά ενός rookie, είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Για μένα η Honda είναι ο νούμερο 1 κατασκευαστής στον κόσμο, αλλά μπορεί πάντα να συμβεί να βρεθεί σε μια δύσκολη στιγμή. Η Suzuki είναι η Ατλέτικο Μαδρίτης, η Honda είναι η Μπαρτσελόνα ή η Ρεάλ Μαδρίτης, πρέπει να κερδίζουν κάθε χρόνο, το να τερματίζεις στη δεύτερη θέση είναι ήδη αποτυχία. Ως εκ τούτου, έχουν αμφιβολίες και δεν είναι μόνο ένα ή δύο άτομα που παίρνουν την απόφαση, αλλά μια ομάδα που εποπτεύει τα πάντα".

"Ο νούμερο 1 αναβάτης τους έχει υποστεί μια σειρά από προβλήματα, απρόβλεπτες συνθήκες για τις οποίες κανείς δεν ευθύνεται. Όταν χάνεις το αστέρι σου, που έφερε την μοτοσυκλέτα σου στη νίκη, χάνεις και τον δρόμο σου στην εξέλιξη. Είχαν ήδη χάσει τον Pedrosa, μετά έφτασαν οι Lorenzo και Espargarò, που είναι διαφορετικοί. Ο Pol οδηγεί με τον πίσω τροχό, ο Marc με τον μπροστινό, έτσι έγιναν αλλαγές στη μοτοσυκλέτα και δεν μπόρεσαν να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Όταν μπαίνεις σε μια αρνητική σπείρα, τότε όλα πάνε στραβά".
Μιλώντας για τον Marc, ο Ισπανός μάνταζερ έχει ξεκάθαρη άποψη: "Ελπίζω ότι ο Marquez θα επιστρέψει σύντομα, είναι ένα σύμβολο του Πρωταθλήματος, έχουμε ήδη χάσει τον Valentino και δεν μπορούμε να χάσουμε και τον Marc".



Λένε ότι αν οι συνομιλίες γίνονταν ένα μήνα πριν χειρουργηθεί ο mm ,οι υπογραφές θα είχαν πέσει.
Αλλά όσο τα χειρουργεία του mm ,πήγαν 100% καλά σκέφτονται εναλλακτικές γιατί δεν θέλει η honda δύο τοπ οδηγούς με τον ένα να αφαιρεί βαθμούς από τον άλλο,θέλει τον ένα ,ένα και τον άλλο δεύτερο.
Τι δεν καταλαβαινετε
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Φτάνει η εποχή της ιαπωνικής κυριαρχίας στο τέλος της;
Υπάρχουν τα πρώτα σημάδια




Από τη δεκαετία του 1970, οι αγώνες Grand Prix κυριαρχούνται απόλυτα από Ιάπωνες κατασκευαστές, με κάθε Πρωτάθλημα στην μεγάλη κατηγορία πλην ενός (ο θρίαμβος του Casey Stoner για την Ducati το 2007) να κερδίζεται από ιαπωνικές μοτοσυκλέτες, από τη στιγμή που ο Giacomo Agostini πέρασε από την MV Agusta στη Yamaha το 1974.

Όμως, ενώ η Yamaha μπορεί να συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή το 2022 με τον Fabio Quartararo, φαίνεται ότι ολόκληρη η ισορροπία επιστρέφει αργά προς τα ευρωπαϊκά εργοστάσια για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν μισό αιώνα, δημιουργώντας το ερώτημα: είναι ορατό το τέλος της ιαπωνικής κυριαρχίας στα MotoGP;
Από τη μια πλευρά, φυσικά, αυτή ακούγεται μια χαζή ερώτηση. Τα τρία ιαπωνικά εργοστάσια στα MotoGP εξακολουθούν να διατηρούν σε μεγάλο βαθμό το μονοπώλιο στα βιβλία της ιστορίας, έχοντας και τα τρία κερδίσει τίτλους χάρη στους Marc Marquez (Honda), Joan Mir (Suzuki) και Quartararo (Yamaha) το 2019, 2020 και 2021 αντίστοιχα.
Ο Quartararo φαίνεται επίσης να είναι σε καλό δρόμο για να υπερασπιστεί τον τίτλο του και το 2022, φτάνοντας στο καλοκαιρινό διάλειμμα με μια διαφορά 21 βαθμών έναντι του πλησιέστερου ανταγωνιστή του, Aleix Espargaro.
Ωστόσο, ενώ τα αποτελέσματα μπορεί να εξακολουθούν να είναι υπέρ τους προς το παρόν, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις που υποδηλώνουν ότι ένα οριακό σημείο έχει σχεδόν φτάσει. Κοιτάζοντας πιο κάτω τη βαθμολογία του 2022 μετά τον Quartararo, για παράδειγμα, υπάρχει η αίσθηση ότι είναι μόνο το ακατέργαστο ταλέντο του Γάλλου που κρατά τους Ιάπωνες στην κορυφή και όχι το επίπεδο της μοτοσυκλέτας που παρέχεται.
Εκτός από το Quartararo, πρέπει να φτάσουμε μέχρι την όγδοη και ένατη θέση για να βρούμε τις επόμενες ιαπωνικές μοτοσυκλέτες στο δίδυμο της Suzuki Joan Mir και Alex Rins, οι οποίοι ολοκληρώνουν την τελευταία σεζόν για τον κατασκευαστή από το Hamamatsu που θα αποχωρήσει από το πρωτάθλημα (ξανά) στο τέλος του τρέχοντος έτους.
Η επόμενη Yamaha μετά τον Quartararo είναι ο Franco Morbidelli στη μακρινή 19η θέση, έχοντας σημειώσει μόνο 25 βαθμούς μέχρι στιγμής φέτος. Τα πράγματα στη Honda είναι ακόμη χειρότερα, με τον Marc Marquez να εξακολουθεί να είναι ο κορυφαίος αναβάτης της, παρόλο που έχει ξεκινήσει μόνο έξι από τους 11 αγώνες της χρονιάς μέχρι στιγμής.
Και χωρίς τις σημαντικές συνεισφορές του Quartararo, η βαθμολογία των κατασκευαστών θα είχε την Ducati, την Aprilia και την KTM μπροστά από τη Suzuki, τη Honda και τη Yamaha.
Γιατί λοιπόν γινόμαστε μάρτυρες μιας τόσο τεράστιας αλλαγής στις ισορροπίες τώρα;

Λοιπόν, φαίνεται ότι υπάρχουν δύο λόγοι για αυτό, και ενώ ο ένας μπορεί να βελτιωθεί τα επόμενα χρόνια, ο άλλος θα απαιτήσει μια χονδρική αλλαγή όχι μόνο στη μέθοδο αλλά στη σκέψη που μπορεί να είναι δύσκολο για μια παραδοσιακή ιαπωνική εταιρεία.
Πρώτον, υπάρχει ο COVID. Δεν είναι μυστικό ότι η κατάσταση της πανδημίας στην Ασία γενικά και στην Ιαπωνία ειδικότερα ήταν πολύ πιο σκληρή από ό,τι στην Ευρώπη. Τα ολοκληρωτικά lockdown, οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και οι εξαιρετικά αυστηροί περιορισμοί καραντίνας που συνεχίζονται μέχρι σήμερα, όχι μόνο οδήγησαν σε λιγότερη παραγωγικότητα πίσω στις βάσεις των ομάδων, αλλά εμπόδισαν επίσης τους μηχανικούς και τα αφεντικά των ομάδων από το να κάνουν τις μετακινήσεις από το paddock στο εργαστήριο, μειώνοντας την ανατροφοδότηση και επιβραδύνοντας την ανάπτυξη.
Όμως, ενώ ο χρόνος (και το ενδεχόμενο εκ νέου ανοίγματος των συνόρων, κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ιαπωνία) θα διορθώσει αυτό το πρόβλημα, υπάρχει μια μεγαλύτερη αιτία που θα συνεχίσει να επηρεάζει τα ιαπωνικά εργοστάσια: η τεράστια ανάπτυξη σε νέους τομείς όπως οι συσκευές ύψους οδήγησης (ride height devices) και ιδιαίτερα οι εξελίξεις στην αεροδυναμική.

Αρκεί να δει κανείς την M1 σε σύγκριση με την Desmosedici της Ducati ή την RS-GP της Aprilia. Η διαφορά είναι έντονη, με τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες να μοιάζουν με φουτουριστικό διαστημικό μαχητικό και τις ιαπωνικές με μια πολύ παλιά μοτοσυκλέτα MotoGP με μερικά φτερά βιδωμένα στο μπροστινό μέρος.

Η ίδια κατάσταση συμβαίνει με τις συσκευές ύψους οδήγησης, όπου η υπεράσπιση του τίτλου του Joan Mir το 2021 ουσιαστικά αυτο-σαμποταρίστηκε από το δικό του εργοστάσιο, το οποίο απέτυχε να προσφέρει το κρίσιμο αυτό εξάρτημα μέχρι που ήταν πολύ αργά.
Είναι αποτέλεσμα μιας συντηρητικής ιαπωνικής νοοτροπίας, που εξακολουθεί να υπάρχει, να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με τον τρόπο που κατασκεύαζαν πάντα τις μοτοσυκλέτες, φαινομενικά σε μια εντελώς ξεχωριστή φούσκα που υπάρχει δίπλα στα ευρωπαϊκά εργοστάσια αλλά δεν είναι απαραίτητα εμπνευσμένη από αυτά ή αρκετά πρόθυμη να αντιγράψει αυτό που κάνουν (κάτι που λειτούργησε πολύ καλά ιδιαίτερα για την Aprilia, καθώς έφτιαξε αναμφισβήτητα μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στο grid αντιγράφοντας την Ducati).
Ωστόσο, το μόνο πράγμα που μπορούν να κάνουν είναι να κάνουν αυτή τη νοητική αλλαγή όσο νωρίτερα γίνεται, γιατί αλλιώς θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο, εκτός εάν παρέμβουν οι επικεφαλής του Πρωταθλήματος και κάνουν κάποιες σημαντικές αλλαγές.
Η αποχώρηση της Suzuki (κάτι που όλο και περισσότερο φαίνεται να είναι αποτέλεσμα της εσωτερικής πολιτικής διαμάχης στην εταιρία περισσότερο από οτιδήποτε άλλο) είναι σημαντική για όλους τους άλλους για έναν και μόνο λόγο: ανατρέπει την ισορροπία της Ένωσης Κατασκευαστών Αθλητικών Μοτοσυκλετών (ουσιαστικά το όργανο λήψης αποφάσεων για τους κανόνες) οριστικά προς την Ευρώπη για πρώτη φορά.

Αποτελούμενη από τρία ιαπωνικά εργοστάσια και τρία ευρωπαϊκά από το 2016, η MSMA θα αλλάξει ως προς την σύνθεση για το 2023 – και αυτό θα σημαίνει ότι πιο δημιουργικοί μηχανικοί θα κατευθύνουν την ατζέντα και πιθανότατα θα κάνουν τη ζωή ακόμα πιο δύσκολη για τους πιο παραδοσιακούς, ακόμα και αν δεν γίνεται βάση σχεδίου αλλά τυχαία.
Φυσικά, είναι σίγουρα πολύ νωρίς για να διαγραφούν οι πιο έμπειρες ομάδες του αθλήματος και θα είναι αδύνατο να τερματιστεί οριστικά η εποχή της ιαπωνικής κυριαρχίας μέχρι να δούμε πολλούς Ευρωπαίους κατασκευαστές να κερδίζουν τίτλους με την πάροδο των ετών.
Όμως, με έναν λιγότερο Ιάπωνα κατασκευαστή στο άθλημα την επόμενη χρονιά και με τον μικρότερο αριθμό ιαπωνικών μοτοσυκλετών εδώ και δεκαετίες στο grid του 2023 (η έλλειψη δορυφορικής ομάδας από τη Yamaha και η απόσυρση της Suzuki σημαίνει ότι θα είναι έξι έναντι 16 ευρωπαϊκών), είναι δύσκολο να διαφωνήσουμε ότι δεν βλέπουμε τα πρώτα προειδοποιητικά σημάδια μιας τεκτονικής αλλαγής στο άθλημα.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καλα ας μην παρα-παιρνουμε και πολυ αερα ...... οτι ειναι σε θεση τα μολις χθεσινα ευρωπαικα εκκολαπτομενα υβριδια να υπεκερασουν τοσο απλα την γιαπωνεζικη τεχνολογια , εδω η ducati με τις καλυτερες προυποθεσεις και παλι ..... δεν ....!. :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Επετεύχθη η συμφωνία μεταξύ Dorna και Suzuki
Για την αποχώρηση της τελευταίας από τα MotoGP


Η Suzuki Motor Corporation και η Dorna κατέληξαν σε συμφωνία για τον τερματισμό της συμμετοχής της Suzuki στα MotoGP στο τέλος της σεζόν του 2022. Η Suzuki θα τερματίσει επίσης την εργοστασιακή της συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (EWC) στο τέλος της σεζόν του 2022.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε στα πρωταθλήματα MotoGP και EWC 2022, διατηρώντας τις μέγιστες προσπάθειές μας για να κερδίσουμε τους υπόλοιπους αγώνες. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την υποστήριξή μας στις αγωνιστικές δραστηριότητες των πελατών μας μέσω του παγκόσμιου δικτύου διανομέων μας.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μας σε όλους τους οπαδούς της Suzuki που μας έδωσαν την ενθουσιώδη υποστήριξή τους και σε όλους όσους υποστήριξαν τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Suzuki για πολλά χρόνια.

Παράθεση από τον Toshihiro Suzuki, Αντιπρόσωπο Διευθυντή και Πρόεδρο
"Η Suzuki αποφάσισε να τερματίσει τη συμμετοχή της στα MotoGP και στο EWC ενόψει της ανάγκης να ανακατανεμηθούν οι πόροι σε άλλες πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότητα. Οι αγώνες μοτοσικλετών ήταν πάντα ένα προκλητικό μέρος για την τεχνολογική καινοτομία, συμπεριλαμβανομένης της βιωσιμότητας και της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού. Αυτή η απόφαση σημαίνει ότι θα αναλάβουμε την πρόκληση να οικοδομήσουμε τη νέα επιχειρηματική λειτουργία μοτοσυκλετών ανακατευθύνοντας τις τεχνολογικές δυνατότητες και το ανθρώπινο δυναμικό που έχουμε καλλιεργήσει μέσω των αγώνων για να διερευνήσουμε άλλες διαδρομές για μια βιώσιμη κοινωνία".
"Θα ήθελα να εκφράσω τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου σε όλους τους οπαδούς μας, τους αναβάτες και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς που ενώθηκαν μαζί μας και μας υποστήριξαν με ενθουσιασμό από το στάδιο της ανάπτυξης από τότε που επιστρέψαμε στους αγώνες MotoGP".
"Θα συνεχίσω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να υποστηρίξω τους Alex Rins, Joan Mir την ομάδα SUZUKI ECSTAR και την YOSHIMURA SERT MOTUL για να έχουν μια ανταγωνιστική πορεία μέχρι το τέλος της σεζόν".
"Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Dovizioso: Δεν θα αγωνιστώ του χρόνου
Δεν υπάρχει λόγος


Η απόφαση του Andrea Dovizioso να ενταχθεί στη Yamaha δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η φετινή σεζόν δεν αφήνει περιθώρια για σχόλια και ο πρώτος που το γνωρίζει είναι ο ίδιος. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν προσπαθεί, αλλά στα 36 του και μετά από 8 χρόνια οδήγησης μιας εντελώς διαφορετικής μοτοσυκλέτας όπως η Ducati, η προσαρμογή αποδεικνύεται κάτι παραπάνω από περίπλοκη.
Απομένουν ακόμα 9 αγώνες μέχρι ο Dovi να αφήσει οριστικά τα MotoGP, τουλάχιστον ως αναβάτης. Ήταν ο ίδιος που το δήλωσε σε συνέντευξή του στο motogp.com.
"Σίγουρα (του χρόνου) δεν θα αγωνιστώ, δεν υπάρχει λόγος", ανέφερε ο Ιταλός αναβάτης. "Πάντα έλεγα ότι αν δεν είμαι ανταγωνιστικός, δεν θέλω να είμαι εδώ, γιατί δεν μπορείς να το απολαύσεις αν απλά είσαι εκεί και δυσκολεύεσαι, ειδικά μετά από 20 χρόνια αγώνων. Δεν έχω προσπαθήσει να βρω θέση για την επόμενη χρονιά. Είμαι εντελώς χαλαρός, έχω ήδη κάνει μια δοκιμή για το πώς είναι να μένεις σπίτι σου - αστειεύτηκε αναπολώντας το πρώτο εξάμηνο του 2021 – Είμαι καλά, αλλά σίγουρα δεν ήθελα να τελειώσω τη σεζόν έτσι, αλλά κανείς δεν έχει τα πάντα υπό έλεγχο και αυτό μπορεί να συμβεί".
Ο Andrea δεν έκρυψε τα σημερινά του προβλήματα και τα ανέλυσε.
"Κάθε αγώνας είναι ένας πραγματικά δύσκολος αγώνας γιατί κάθε φορά ξεκινάω από πίσω και όλα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Το να μην είμαι ανταγωνιστικός είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία από αυτή της καριέρας μου, είναι ένα δύσκολο πράγμα. Είναι η πρώτη φορά για μένα που δεν είμαι εκεί (από άποψη ανταγωνισμού) και είναι δύσκολο να το διαχειριστώ, ειδικά περίοδο δοκιμών με περίοδο δοκιμών, αγώνα με αγώνα γίνεται περισσότερο πραγματικότητα. Το MotoGP έχει αλλάξει, η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει, οι ανταγωνιστές έχουν αλλάξει, ο τρόπος που πρέπει να οδηγείς τη μοτοσυκλέτα είναι διαφορετικός, υπάρχουν πολλοί μεγάλοι και μικροί λόγοι και αν τα συνδυάσεις όλα μαζί, θα συμβεί αυτό που συμβαίνει σε εμένα τώρα".
Υπάρχουν και τεχνικοί λόγοι. Γιατί η Yamaha κερδίζει με τον Quartararo αλλά όχι με όλους τους άλλους αναβάτες. Όχι μόνο ο Dovizioso, αλλά και ο Morbidelli περνάει μια περίπλοκη στιγμή.
"Η Yamaha είναι αρκετά ασυνήθιστη, έχεις πολύ καλό συναίσθημα, μπορείς να στρίψεις τη μοτοσυκλέτα και να φρενάρεις πολύ καλά, αλλά υπάρχουν κάποια άλλα μέρη που δεν είναι τόσο καλά – ήταν η περιγραφή του Dovi για την M1 - Αν δεν οδηγείς όπως ο Fabio, είναι πολύ δύσκολο να είσαι ανταγωνιστικός. Αν ο Fabio κερδίζει, υπάρχει λόγος, οπότε αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα να είσαι γρήγορος, αλλά αν οι άλλοι αναβάτες παραπονιούνται, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι ανταγωνιστικός. Για παράδειγμα, ο τρόπος με τον οποίο οδηγούμε ο Morbidelli και εγώ είναι εντελώς αντίθετος: ο Franco ξαπλώνει περισσότερο την μοτοσυκλέτα κάθε φορά και δεν φρενάρει δυνατά, το αντίθετο από εμένα, αλλά τα αποτελέσματα είναι παρόμοια".
Η αντιπαράθεση με τη Honda είναι αναπόφευκτη.
"Όλες οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες δυσκολεύονται, σίγουρα η Yamaha κέρδισε τον τίτλο πέρυσι, αλλά είναι μόνο ένας αναβάτης που είναι γρήγορος, ο δεύτερος είναι πάντα μακριά. Αυτό σημαίνει ότι η βάση της μοτοσυκλέτας είναι λίγο δύσκολη και ιδιαίτερη, όπως ήταν η Honda τα τελευταία 8 χρόνια και νομίζω ότι είναι η Yamaha τώρα", κατέληξε ο Dovi.

Πηγη www.motograndprix.gr

Παει και αυτος καηκε κριμα cdefghig
 
Top Bottom