ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MOTOh!: Σαλόνι Μοτοσυκλέτας στη Βαρκελώνη 2023 – VIDEO – Φωτογραφίες​

Την περασμένη εβδομάδα, μεταξύ 11 και 14 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε το MOTOh!, η έκθεση μοτοσικλετών της Βαρκελώνης, η οποία συγκέντρωσε κατασκευαστές, αντιπροσώπους και θαυμαστές για να δουν και να δοκιμάσουν ό,τι πιο πρόσφατο στον κλάδο της μοτοσυκλέτας!

Μετα το ξέσπασμα της πανδημίας, η ζωή επανέρχεται σιγά σιγά στο κανονικό.
Στην Βαρκελώνη στην Ισπανία, μια χώρα με τεράστια Μοτοσυκλετιστική παιδία, είχε ακόμα μια έκθεση μοτοσυκλέτας.

Όπως έχουμε δει στην μετα κορονοϊό εποχή το παρόν δεν έδωσαν όλες οι εταιρίες, όλες οι μάρκες, αφού κάποιες από αυτές έχουν στραφεί προς ένα νέο μάρκετινγκ των προϊόντων τους, άλλες εξακολουθούν να κινούνται με ποιο παραδοσιακό τρόπο και άλλες ακολουθούν και τους δυο δρόμους.

Το Bikerspirit βρέθηκε στο MOTOh!, το Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της Βαρκελώνης, και είδαμε αρκετά πράγματα και μια εικόνα της Ισπανικής αγοράς και βέβαια αναπόφευκτα μπαίνεις να συγκρίνεις δυο κόσμους.

Δείτε ένα Video και μερικές φωτογραφίες από το Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της Βαρκελώνης MOTOh!


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αστυνομία εναντίον «φιμέ» ζελατινών κράνους – Νέα μέτρα στον ορίζοντα​

e6d67175e3e6be45ffef595dbacc0ecc_XL.jpg

Προ των πυλών έλεγχοι για την νομιμότητα των «φιμέ» και εν γένει σκούρων και χρωματισμένων ζελατινών, στα κράνη των μοτοσυκλετιστών, από την τροχαία. Δείτε τι ισχύει.

Η είδηση είδε το φως της δημοσιότητας στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης. Παράλληλα με το μεγάλο πρόβλημα της αστυνομίας της χώρας, με τα αυτοκίνητα που φορούν παράνομα φιμέ τζάμια, η αστυνομία στρέφει την προσοχή της και στις παράνομες, ακατάλληλες σκούρες ζελατίνες στα κράνη. Σύμφωνα με το ανάλογο ρεπορτάζ, δυστυχώς έχουν καταγραφεί θανατηφόρα ατυχήματα στην Βρετανία, στα οποία έπαιξε ρόλο η μειωμένη ορατότητα του αναβάτη –με τις αρχές να αφήνουν να εννοηθεί, ότι μια ακατάλληλη ζελατίνα ήταν ο παράγοντας.

Τώρα, και με την χρήση μιας νέας μεθόδου μέτρησης, η αστυνομία μπορεί να ελέγξει αν η ζελατίνα ενός κράνους είναι νόμιμη ή όχι. Βάσει της νομοθεσίας της Αγγλίας, η ελάχιστη επιτρεπόμενη διαπερατότητα μιας φιμέ ζελατίνας, είναι το 50% φωτός. Η τροχαία, λοιπόν, θα μπορεί να πραγματοποιεί ελέγχους ρουτίνας, στους οποίους θα συμπεριλαμβάνεται και η διαπερατότητα της ζελατίνας και, φυσικά, να επιβάλλει ποινές αν διαπιστώνει παραβάσεις.

Σύμφωνα με τον αστυνομικό James Shrimpton, αν και η συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών γνωρίζει την νομοθεσία και χρησιμοποιεί τον κατάλληλο εξοπλισμό, «κάποιοι αναβάτες μπορεί να θέλουν να αποκτήσουν σκούρα ζελατίνα μόνο για την αισθητική τους, θέτοντας τους ίδιους εκτός νομικού πλαισίου και σε κίνδυνο», ενώ υπογραμμίζει την ρητή απαγόρευση της χρήσης σκούρων ζελατινών σε συνθήκες σκότους, κατά τις οποίες ο παραβάτης μπορεί να θεωρηθεί υπαίτιος και για επικίνδυνη οδήγηση.

Με απλά λόγια, η αστυνομία της Βρετανίας σύντομα θα ελέγχει και τις ζελατίνες στα κράνη, για την νομιμότητα τους. Θα φτάσει ένα τέτοιο μέτρο και στην Ελλάδα;

Πηγη www.bikeit.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.646
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan

Αστυνομία εναντίον «φιμέ» ζελατινών κράνους – Νέα μέτρα στον ορίζοντα​

View attachment 51570

Προ των πυλών έλεγχοι για την νομιμότητα των «φιμέ» και εν γένει σκούρων και χρωματισμένων ζελατινών, στα κράνη των μοτοσυκλετιστών, από την τροχαία. Δείτε τι ισχύει.

Η είδηση είδε το φως της δημοσιότητας στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης. Παράλληλα με το μεγάλο πρόβλημα της αστυνομίας της χώρας, με τα αυτοκίνητα που φορούν παράνομα φιμέ τζάμια, η αστυνομία στρέφει την προσοχή της και στις παράνομες, ακατάλληλες σκούρες ζελατίνες στα κράνη. Σύμφωνα με το ανάλογο ρεπορτάζ, δυστυχώς έχουν καταγραφεί θανατηφόρα ατυχήματα στην Βρετανία, στα οποία έπαιξε ρόλο η μειωμένη ορατότητα του αναβάτη –με τις αρχές να αφήνουν να εννοηθεί, ότι μια ακατάλληλη ζελατίνα ήταν ο παράγοντας.

Τώρα, και με την χρήση μιας νέας μεθόδου μέτρησης, η αστυνομία μπορεί να ελέγξει αν η ζελατίνα ενός κράνους είναι νόμιμη ή όχι. Βάσει της νομοθεσίας της Αγγλίας, η ελάχιστη επιτρεπόμενη διαπερατότητα μιας φιμέ ζελατίνας, είναι το 50% φωτός. Η τροχαία, λοιπόν, θα μπορεί να πραγματοποιεί ελέγχους ρουτίνας, στους οποίους θα συμπεριλαμβάνεται και η διαπερατότητα της ζελατίνας και, φυσικά, να επιβάλλει ποινές αν διαπιστώνει παραβάσεις.

Σύμφωνα με τον αστυνομικό James Shrimpton, αν και η συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών γνωρίζει την νομοθεσία και χρησιμοποιεί τον κατάλληλο εξοπλισμό, «κάποιοι αναβάτες μπορεί να θέλουν να αποκτήσουν σκούρα ζελατίνα μόνο για την αισθητική τους, θέτοντας τους ίδιους εκτός νομικού πλαισίου και σε κίνδυνο», ενώ υπογραμμίζει την ρητή απαγόρευση της χρήσης σκούρων ζελατινών σε συνθήκες σκότους, κατά τις οποίες ο παραβάτης μπορεί να θεωρηθεί υπαίτιος και για επικίνδυνη οδήγηση.

Με απλά λόγια, η αστυνομία της Βρετανίας σύντομα θα ελέγχει και τις ζελατίνες στα κράνη, για την νομιμότητα τους. Θα φτάσει ένα τέτοιο μέτρο και στην Ελλάδα;

Πηγη www.bikeit.gr
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΗΜΕΡΑ ισως.Εδω τα μισα αυτοκινητα,ειδικα ορισμενων ομαδων αλλοδαπων,κυκλοφορανε με τελειως φυμέ ,τζαμια στα αυτοκινητα,οπως οι εμποροι ναρκωτικων ,και κανεις δεν νοιαζεται.Σιγα μην ασχοληθουν με τις ζελατινες. Rolling Rolling
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα

Αστυνομία εναντίον «φιμέ» ζελατινών κράνους – Νέα μέτρα στον ορίζοντα​

-Νιαρέ είν πουλύ σκούρα η ζιλατίνα σ, θασιγράψ!
-Μα κύριε όργανο που το είδατε? μια χαρά διάφανη είναι!
-Ρε ακους τι σλέου? Ξέρω εγώ από εφτούνα,είχε ο πατέραςμ ένα Μπίφε ίδιου,κατράμι σλέω!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Από το Μιλάνο στην Νάπολη με τη Vespa του Μαραντόνα​

"Επικό" ταξίδι για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ιταλίας​




Ένας Μιλανέζος αρχιτέκτονας που λάτρευε το θρύλο του ποδοσφαίρου Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα, έχει στην κατοχή του τη Vespa του Αργεντίνου που έγραψε ιστορία με τη φανέλα της Νάπολη

Αυτή η Vespa T5 πριν από έξι χρόνια πέρασε στην κατοχή του Corrado Lopresto, έναν Μιλανέζου αρχιτέκτονα και συλλέκτη.
Ο Μαραντόνα την απέκτησε το 1986 και την κράτησε για λίγο χρόνια χωρίς όμως να μπορέσει να την χαρεί, αφού το συμβόλαιο με την ομάδα της Νάπολη του απαγόρευε να οδηγεί δίκυκλο. Η Vespa πουλήθηκε αργότερα σε ιδιώτη στη Νάπολη και τώρα και από αυτόν ήρθε στα χέρια του Corrado Lopresto.
vespa maradona

Ο Μιλανέζος συλλέκτης θα ταξιδέψει μέχρι το γήπεδο της Νάπολη όπου θα τον περιμένουν οπαδοί και τα τοπικά κλαμπ Vespa. Σε δηλώσεις του στην Corriere della Sera είπε: « Έχω αυτή τη Vespa εδώ και έξι χρόνια. Την βρήκα τυχαία από έναν αντιπρόσωπο στην περιοχή της Μόντενα στον οποίο είχα απευθυνθεί για να αγοράσω το Panda 4X4 του Gianni Agnelli.

Στο κατάστημά του είχε πολλά ενδιαφέροντα οχήματα, συμπεριλαμβανομένου μιας υπουργικής Lancia Thema του Umberto Agnelli. Πίσω από αυτήν, σχεδόν κρυμμένη, υπήρχε η Vespa του Μαραντόνα. Δεν το σκέφτηκα ούτε στιγμή και μετά από μια σύντομη διαπραγμάτευση αγόρασα τη βέσπα μαζί με το Panda του Agnelli. ”

Το «επικό» ταξίδι από το Μιλάνο στην Νάπολη έγινε με αφορμή την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ιταλίας από την ομάδα της πόλης, στην οποία ο Μαραντόνα λατρεύεται σαν θεός.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Μπολόνια της Ιταλίας κατεβάζει το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα​

b33a8e4842f6fa1c12c09a50b653019e_XL.jpg

Μία από τις πόλεις που δεν αντέδρασαν στο πολύ χαμηλό όριο ταχύτητας, αλλά το εφάρμοσαν.

H μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλεων και κατοικημένων περιοχών, από τα 50 στα 30 χλμ/ώρα, είναι ένα θέμα που έχει συζητηθεί εκτενώς και εντόνως, εδώ και καιρό, τόσο για την Ελλάδα όσο και για άλλες χώρες. Η Μπολόνια της Ιταλίας, αποφάσισε να εφαρμόσει το προτεινόμενο μέτρο – Από την αρχή του Ιουλίου, το όριο ταχύτητας μέσα στην πόλη της Μπολόνια πέφτει στα 30 χλμ/ώρα.

Το μέτρο έχουν εφαρμόσει και άλλες πόλεις, όπως οι Βρυξέλλες, το Όσλο, η Βαλένθια, το Ελσίνκι αλλά και η Grenoble. Το κόστος της μετάβασης στα 30 χλμ/ώρα θα ανέλθει στα 24 εκατομμύρια ευρώ, λόγω της ανάγκης για έργα τοποθέτησης πινακίδων και «σαμαριών» στην πόλη.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι θα υπάρχει μεταβατική περίοδος, η οποία προβλέπει ότι οι ουσιαστικές ποινές για όσους παραβαίνουν το όριο των 30 χλμ/ώρα, θα ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2024. Το όριο των 50 χλμ/ώρα θα παραμείνει σε εφαρμογή, σε σημεία όπως οι λεωφόροι και οι περιφερειακές οδοί.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί σε ελληνικά μέσα, κατά την διάρκεια των συζητήσεων για το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα στις κατοικημένες περιοχές, ο κίνδυνος για θανάσιμο τραυματισμό ενός πεζού που θα συγκρουστεί με όχημα στα 50 χλμ/ώρα, είναι 8 φορές μεγαλύτερος από την περίπτωση μιας σύγκρουσης με 30 χλμ/ώρα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FEMA - Καταγγελίες για τακτικές «μονοπωλίου» στο service μοτοσυκλετών​

88853e47d33c106c60998658478cf5ce_XL.jpg

Ερώτηση από Δανή ευρωβουλευτή για ένα σοβαρό ζήτημα – Απίστευτη παραδοχή της E.E. ότι… δεν αναγνωρίζουν τίποτα!

Η Δανή ευρωβουλευτής Pernille Weiss κατέθεσε ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εντοπίζοντας και φέρνοντας στην επιφάνεια ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, που συνδέεται με τακτικές μονοπωλίου. Πιο συγκεκριμένα, η Weiss εντόπισε ότι οι μοτοσυκλέτες δεν συμπεριλαμβάνονται στην νομοθεσία EU/461/2010, η οποία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, να μην δεσμεύονται να κάνουν στην συντήρηση τους σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ή στην αντιπροσωπεία, όσο ισχύει η εγγύηση.

Όπως αναγράφεται επακριβώς, στην ερώτηση της Weiss στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η αναφορά στα μηχανοκίνητα οχήματα στην «επίμαχη» διάταξη νόμου, γίνεται αποκλειστικά για «οχήματα με 3 τροχούς και άνω, εξαιρώντας τις μοτοσυκλέτες», σημειώνοντας ότι «ως αποτέλεσμα, μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία απαγορεύεται να κάνουν συντήρηση σε μοτοσυκλέτες εντός εγγύησης, με τους αναβάτες να αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για να επισκεφθούν εξουσιοδοτημένα καταστήματα, ενώ αποτελεί πρόβλημα και σε επίπεδο μονοπωλίου, καθώς δεν υπάρχουν πολλά εξουσιοδοτημένα καταστήματα, με αποδεδειγμένο το μονοπώλιο τους σε μεγάλες γεωγραφικές περιοχές».

Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ, ακόμα και προκλητική, απάντηση της Κομισιόν, ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι οι νομοθέτες έχουν γραμμένες τις μοτοσυκλέτες στα παλιά τους τα παπούτσια. Και αυτό, διότι η Επιτροπή απάντησε, ότι «δεν υπάρχουν επαρκή και ακλόνητα δεδομένα ότι υπάρχει πρόβλημα στον τομέα των μοτοσυκλετών, ώστε να συμπεριληφθούν στον νόμο», έχοντας ουσιαστικά εξαιρέσει την μοτοσυκλέτα ως μηχανοκίνητο όχημα!

Το απίστευτο αυτό ζήτημα, αφήνει αναπάντητα τα 3 ερωτήματα της Weiss, στα οποία η ευρωβουλευτής ρωτά:
  • Τι μέτρα λαμβάνει η Κομισιόν ώστε να εγγυάται την αρχή του ελέυθερου ανταγωνισμού και να αποτρέπει ελάχιστα εξουσιοδοτημένα καταστήματα, από το να έχουν μονοπώλιο;
  • Θα σκεφτεί η Κομισιόν αναθεώρηση του όρου του «μηχανοκίνητου οχήματος» και θα επεκτείνει την ελεύθερη πρόσβαση σε συντήρηση εντός εγγύησης, και για τα δίτροχα οχήματα;
  • Έχουν τα κράτη-μέλη την κατάλληλη εξουσία, ώστε να εφαρμόσει αυτή την νομοθεσία με τρόπο ώστε να εγγυάται η λειτουργία της, και για τις μοτοσυκλέτες;
Θα επανέλθουμε και με περισσότερα, για το θέμα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

FEMA - Καταγγελίες για τακτικές «μονοπωλίου» στο service μοτοσυκλετών​

View attachment 52083

Ερώτηση από Δανή ευρωβουλευτή για ένα σοβαρό ζήτημα – Απίστευτη παραδοχή της E.E. ότι… δεν αναγνωρίζουν τίποτα!

Η Δανή ευρωβουλευτής Pernille Weiss κατέθεσε ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εντοπίζοντας και φέρνοντας στην επιφάνεια ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, που συνδέεται με τακτικές μονοπωλίου. Πιο συγκεκριμένα, η Weiss εντόπισε ότι οι μοτοσυκλέτες δεν συμπεριλαμβάνονται στην νομοθεσία EU/461/2010, η οποία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, να μην δεσμεύονται να κάνουν στην συντήρηση τους σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία ή στην αντιπροσωπεία, όσο ισχύει η εγγύηση.

Όπως αναγράφεται επακριβώς, στην ερώτηση της Weiss στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η αναφορά στα μηχανοκίνητα οχήματα στην «επίμαχη» διάταξη νόμου, γίνεται αποκλειστικά για «οχήματα με 3 τροχούς και άνω, εξαιρώντας τις μοτοσυκλέτες», σημειώνοντας ότι «ως αποτέλεσμα, μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία απαγορεύεται να κάνουν συντήρηση σε μοτοσυκλέτες εντός εγγύησης, με τους αναβάτες να αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για να επισκεφθούν εξουσιοδοτημένα καταστήματα, ενώ αποτελεί πρόβλημα και σε επίπεδο μονοπωλίου, καθώς δεν υπάρχουν πολλά εξουσιοδοτημένα καταστήματα, με αποδεδειγμένο το μονοπώλιο τους σε μεγάλες γεωγραφικές περιοχές».

Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ, ακόμα και προκλητική, απάντηση της Κομισιόν, ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι οι νομοθέτες έχουν γραμμένες τις μοτοσυκλέτες στα παλιά τους τα παπούτσια. Και αυτό, διότι η Επιτροπή απάντησε, ότι «δεν υπάρχουν επαρκή και ακλόνητα δεδομένα ότι υπάρχει πρόβλημα στον τομέα των μοτοσυκλετών, ώστε να συμπεριληφθούν στον νόμο», έχοντας ουσιαστικά εξαιρέσει την μοτοσυκλέτα ως μηχανοκίνητο όχημα!

Το απίστευτο αυτό ζήτημα, αφήνει αναπάντητα τα 3 ερωτήματα της Weiss, στα οποία η ευρωβουλευτής ρωτά:
  • Τι μέτρα λαμβάνει η Κομισιόν ώστε να εγγυάται την αρχή του ελέυθερου ανταγωνισμού και να αποτρέπει ελάχιστα εξουσιοδοτημένα καταστήματα, από το να έχουν μονοπώλιο;
  • Θα σκεφτεί η Κομισιόν αναθεώρηση του όρου του «μηχανοκίνητου οχήματος» και θα επεκτείνει την ελεύθερη πρόσβαση σε συντήρηση εντός εγγύησης, και για τα δίτροχα οχήματα;
  • Έχουν τα κράτη-μέλη την κατάλληλη εξουσία, ώστε να εφαρμόσει αυτή την νομοθεσία με τρόπο ώστε να εγγυάται η λειτουργία της, και για τις μοτοσυκλέτες;
Θα επανέλθουμε και με περισσότερα, για το θέμα.

Πηγη www.bikeit.gr
-ρδελο η κομισιον(ε)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ολλανδός μοτοσυκλετιστής που επισκέφτηκε το Λονδίνο πήρε κλήση από… το Ουζμπεκιστάν!​

Για παράβαση της ζώνης Εξαιρετικά Χαμηλών Ρύπων της αγγλικής πρωτεύουσας
ULEZ


Όπως μας ενημερώνει η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστικών Ενώσεων FEMA, μία εταιρεία στο Ουζμπεκιστάν, στέλνει πρόστιμα για λογαριασμό του Οργανισμού Μεταφορών του Λονδίνου (Transport for London) -και όχι μόνο…

Μία απίστευτη ιστορία έδωσε στη δημοσιότητα η FEMA, σύμφωνα με την οποία, η εταιρεία Euro Parking Collection plc (EPC) που ενώ... δείχνει αγγλική, στην πραγματικότητα μας λέει η FEMA βασίζεται στο Ουζμπεκιστάν, και διαχειρίζεται την αποστολή προστίμων για λογαριασμό όχι μόνο του Transport of London, αλλά και για 15 ακόμα χωρών της Ευρωπαικής Ένωσης!

Η αφορμή για να αποκαλυφθεί η παραπάνω ιστορία, είναι η κλήση που δέχθηκε ένας Ολλανδός αναβάτης μοτοσυκλέτας, μετά από επίσκεψη του στο Λονδίνο, για παραβίαση της ULEZ (Ultra Low Emission Zone), του δακτυλίου δηλαδή της βρετανικής πρωτεύουσας.

Η οδηγία της Ε.Ε. προβλέπει τη διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών για την επιβολή κυρώσεων σε τουρίστες παραβάτες του νόμου από τα κράτη μέλη της, που περιλαμβάνει διατάξεις και για ορισμένους κανόνες του Κ.Ο.Κ. Το Ηνωμένο Βασίλειο εξακολουθεί να παραμένει ανάμεσα στις χώρες που ακολουθούν αυτή την οδηγία, ακόμα και μετά το Brexit. Ένα από τα θέματα εδώ είναι ότι η παραβίαση του βρετανικού δακτυλίου δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της οδηγίας 2015/413 της Ε.Ε.

Το γεγονός ότι η ποινή ήρθε μέσω... Ουζμπεκιστάν, φόρτωσε την άφιξη της στα χέρια του Ολλανδού αναβάτη με μεγάλη καθυστέρηση, στερώντας του έτσι το δικαίωμα να ασκήσει έφεση (είχε περάσει το χρονικό περιθώριο), αλλά και επιβαρύνοντας τον και με... προσαυξήσεις, λόγω παρέλευσης χρόνου! Κερασάκι στην τούρτα, το γεγονός πως η κλήση φαίνεται πως επιβλήθηκε άδικα στον Ολλανδό, καθώς η η μοτοσυκλέτα του πληροί τις προδιαγραφές Euro3 και κατά συνέπεια δεν παραβίασε την ULEZ...

Ο Ολλανδός επικοινώνησε με την Ολλανδική Αρχή Οχημάτων (RDW), καθώς αυτή είναι η μόνη πηγή των προσωπικών δεδομένων του μοτοσυκλετιστή. Με την ίδια αρχή επικοινώνησε και η FEMA, απ’ όπου ενημερώθηκε ότι η RDW δεν είχε καμία γνώση για το πώς δεδομένα από το ολλανδικό μητρώο οχημάτων κατέληξαν στο Ουζμπεκιστάν, και μάλιστα για παραβίαση που είχε λάβει χώρα στην Αγγλία.

Αργότερα αποδείχθηκε ότι ο εισπράκτορας οφειλών για λογαριασμό της Transport for London (TfL), η EPC, είχε ζητήσει προσωπικά δεδομένα (ονόματα και διευθύνσεις) Ολλανδών πολιτών, με βάση τις πινακίδες κυκλοφορίας. Το αίτημα αυτό έγινε... σε μία κυβερνητική υπηρεσία της Ιταλίας, η οποία δεν είχε καμία εξουσιοδότηση για να κάνει κάτι τέτοιο. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα αυτά αποκτήθηκαν παράνομα.
Τον Μάρτιο του 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε αναθεωρήσεις για τη διασυνοριακή επιβολή της οδηγίας 2015/413.

Στην αναθεωρημένη πρόταση, διευρύνθηκε ο αριθμός των παραβάσεων της οδικής ασφάλειας που σχετίζονται με την οδική κυκλοφορία με οκτώ επιπλέον περιπτώσεις, και επήλθε εξορθολογισμός στον τρόπο με τον οποίο τα κράτη μέλη στα οποία έχει διαπραχθεί η παράβαση, μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα του παραβάτη. Για να συλλέξει τα προσωπικά δεδομένα παραβατών, το κράτος μέλος που τα θέλει, μπαίνει μέσω του συστήματος EUCARIS στην βάση δεδομένων της χώρας μόνιμης κατοικίας του αναβάτη.

Το σύστημα αυτό, έχει αρκετά κενά, καθώς το εξουσιοδοτημένο προσωπικό μπορεί να συλλέξει στοιχεία και για άλλους σκοπούς, ή ενδεχομένως για κάποια κακόβουλη ενέργεια. Επομένως, υπάρχει σοβαρή έλλειψη στην ασφάλεια και κατ’ επέκταση στην προστασία των δεδομένων.
Η FEMA έχει ήδη δηλώσει τους πιθανούς κινδύνους της εκτεταμένης χρήσης του EUCARIS και έχει προβεί σε ενστάσεις, από τον Μάρτιο του 2023. Παρ’ όλα αυτά, η αναθεωρημένη πρόταση για το EUCARIS στάλθηκε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον Ιούνιο του ίδιου έτους, για να ψηφιστεί, χωρίς κάποια αλλαγή.

Όπως μας ενημερώνει, η FEMA κατάφερε να επικοινωνήσει με τον κ. Kosma Zlotowski, μέλος του Ευρωκοινοβουλίου και εισηγητή της επιτροπής μεταφορών για το συγκεκριμένο θέμα, δουλειά του οποίου είναι να συντάξει την έρευνα και να επεξεργαστεί τις τροπολογίες των ευρωβουλευτών.

Ο κ. Zlotowski δήλωσε στη FEMA ότι έχει λάβει τις ενστάσεις της Ομοσπονδίας υπ’ όψιν του, και μένει να δούμε αν θα προχωρήσει σε αλλαγές στη διαδικασία απόκτησης των προσωπικών μας δεδομένων από τα κράτη μέλη της Ε.Ε.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γαλλία - Γιατί ανεβάζουν ξανά τα όρια ταχύτητας σε επαρχίες της;​

9dbf2e15305be991cccc55158ce9c6ad_XL.jpg

Δεν είναι η μόνη φορά που η μείωση των ορίων ταχύτητας αμφισβητείται, ως μέτρο ασφαλείας και τελικά αναιρείται.

Μετά από 3 χρόνια, στην περιοχή Doubs της Ανατολικής Γαλλίας, τα όρια ταχύτητας στο επαρχιακό δίκτυο αυξάνονται ξανά, στα 90 χιλιόμετρα την ώρα, από τα 80. Το τελευταίο όριο, είχε εφαρμοστεί από το 2018, ωστόσο μετά από 3 χρόνια αποφασίστηκε η επιστροφή στο όριο των 90 χιλιομέτρων την ώρα.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της επαρχίας του Doubs, η επιστροφή στο παλιό όριο ταχύτητας των 90 χλμ/ώρα, δεν έγινε για λόγους που σχετίζονται άμεσα με την οδική ασφάλεια, όσο για την βελτίωση της κυκλοφοριακής πραγματικότητας της επαρχίας, ώστε να «κάνουν την κυκλοφορία πιο ρευστή και η απόφαση να λειτουργήσει ως αφορμή κοινωνικής αλληλεγγύης και ισότητας».

Δεν είναι η πρώτη φορά, που τα ολοένα και μικρότερα όρια ταχύτητας σε διάφορα σημεία του κόσμου, απασχολούν την ειδησεογραφία, καθώς η… γκρίνια για το θέμα συνεχίζεται και σε άλλα μέρη.

Ειδικά τον τελευταίο καιρό, που γίνεται λόγος για ακόμα μεγαλύτερη μείωση των ορίων ταχύτητας για περιβαλλοντικούς λόγους, οι οδηγοί αντιδρούν στην αύξηση της διάρκειας των διαδρομών, ενώ και εμείς θα λέγαμε ότι η μείωση των ορίων ταχύτητας αυτή καθεαυτή, δεν μπορεί να είναι «πανάκεια» για την επίλυση των προβλημάτων οδικής ασφάλειας…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Italian Bike Week 2023 – Μια γιορτή για το κλείσιμο του Καλοκαιριού​











Η δεύτερη Italian Bike Week έρχεται να επαναλάβει τη μεγάλη επιτυχία της περσινής παρθενικής διοργάνωσης στις ακτές της Αδριατικής.
Το παραθαλάσσιο θέρετρο Lignano Sabbiadoro στη βόρεια Ιταλία θα φιλοξενήσει τη δεύτερη Italian Bike Week, μια ετήσια γιορτή που – παρά το όνομά της – απευθύνεται στους φίλους τόσο των δύο όσο και των τεσσάρων τροχών. Πρόκειται για μια εκδήλωση που γεννήθηκε από τα σπλάχνα της Biker Fest, η οποία στην 37η διοργάνωσή της τον Μάιο του 2022 συγκέντρωσε περισσότερους από 120,000 επισκέπτες.

Το ραντεβού δίνεται για το τρίτο σαββατοκύριακο του Σεπτέμβρη, 14 ως 17, για μια τετραήμερη γιορτή που πέρυσι προσέλκυσε πάνω από 40,000 επισκέπτες και ένα γεμάτο πρόγραμμα εκδηλώσεων που έχει κάτι για τον καθένα.
Italian Bike Week 16

Η Off-Road Arena θα αποτελέσει το επίκεντρο της φετινής Italian Bike Week, αφιερωμένη στους λάτρεις των adventure και on-off μοτοσυκλετών, σε μια έκταση 155 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων με διαδρομές και μονοπάτια ειδικά για μοτοσυκλέτες enduro και motocross, με το μεγαλύτερο εξ αυτών, μήκους 7 χιλιομέτρων, να αποτελεί ειδική διαδρομή του αγώνα 12 Hours of Enduro.
Η Demo Ride Area φέτος εστιάζει στις μοτοσυκλέτες παντός εδάφους, με test rides μοτοσυκλετών διαφόρων κατηγοριών, από καθαρόαιμες χωματερές ως μεγάλες adventure διαφόρων κατασκευαστών.
Italian Bike Week 2022Lignano Sabbiadoro

Ειδικά για τους φίλους του enduro, η Notturna Tassellata είναι μια νυχτερινή βόλτα 350 χιλιομέτρων αποκλειστικά από χώμα που θα οδηγήσει τους συμμετέχοντες ως τη γειτονική Σλοβενία και πίσω, ενώ οι Adventure Rides που διοργανώνει η εταιρεία MV Adventure θα εξερευνήσουν μια διαδρομή 70 χιλιομέτρων στη διάρκεια του τετραημέρου.
Ωστόσο η Italian Bike Week 2023 δεν περιορίζεται μόνο στον off-road κόσμο, καθώς η custom σκηνή αποτελεί βασικό μέρος της.
Italian Bike Week 2022Lignano Sabbiadoro

Στη Luna Park Area ο επισκέπτης θα βρει πληθώρα περιπτέρων με φαγητά από όλον τον κόσμο, ζωντανή μουσική και πολλούς εκθέτες με προϊόντα που απευθύνονται σε κάθε είδους μοτοσυκλέτες.
Το βράδι του Σαββάτου (16/9) εδώ θα στηθεί η εκκίνηση της Saturday Night Parade, μιας παρέλασης που θα πλημμυρίσει τους δρόμους του Lignano με χιλιάδες μοτοσυκλέτες, ενώ την επόμενη μέρα η εκδήλωση US Car on the Beach 2023 θα γεμίσει την ακτή με αμερικάνικα αυτοκίνητα, τη χαρά του μεγάλου V8 και των muscle cars.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της εκδήλωσης Italian Bike Week 2023
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης από την BMW​

bmwcollision.jpg

Η ΒΜW ανακοίνωσε ότι έχει εξελίξει ένα σύστημα το οποίο θα μπορεί να προειδοποιεί τον αναβάτη και να επεμβαίνει όταν χρειάζεται για την αποφυγή συγκρούσεων με προπορευόμενα οχήματα.

H BMW έχει αναπτύξει ένα σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης για το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας, το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στο «εγγύς μέλλον».

Το σύστημα αυτό (το οποίο είναι πολύ πιθανό να κάνει το ντεμπούτο του στην R1300GS) είναι σχεδιασμένο για να αποτρέπει τους αναβάτες από το να χτυπήσουν σε κάποιο προπορευόμενο όχημα αν, για παράδειγμα, η προσοχή του αναβάτη αποσπαστεί και δεν συνειδητοποιήσει ότι η κίνηση μπροστά του επιβραδύνει ή έχει σταματήσει.

Το έξτρα αυτό «μάτι» βασίζεται σε ένα ραντάρ, σαν αυτό που η BMW χρησιμοποιεί ήδη για το Active Cruise Control (το οποίο περιορίζει την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας ώστε να κρατάει μια ασφαλή απόσταση στην κίνηση) στην R1250RT.

Το σύστημα προειδοποίησης έχει σκοπό να αυξήσει την ασφάλεια ακόμα και όταν το Active Cruise Control δεν είναι ενεργοποιημένο, πρώτα προειδοποιώντας τον αναβάτη και, αν χρειαστεί σε δεύτερο χρόνο, επιβραδύνοντας τη μοτοσυκλέτα.

Σε περίπτωση που ο αναβάτης οδηγεί με το ABS πλήρως ενεργοποιημένο (δηλαδή στα modes Road, Rain, Dynamic) και κινείται ανάμεσα στα 30 και 160 χ.α.ω. το σύστημα Front Collision Waring (FCW) θα παραμένει ενεργό.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ευρώπη - Αύξηση στις πωλήσεις μοτοσυκλετών, μαύρα μαντάτα για τα ηλεκτρικά​

2fba98a1fbf5ce133340cc8fe2e1775a_XL.jpg

Όλο και περισσότεροι οδηγοί στρέφονται στους δύο τροχούς, με την μοτοσυκλέτα να ζει μια δεύτερη νεότητα. Δεν θα έλεγες το ίδιο, για τα ηλεκτρικά scooter, που δέσμευσαν μονοψήφιο ποσοστό μεριδίου…

Σύμφωνα με τα δεδομένα ταξινομήσεων από τις μεγαλύτερες αγορές μοτοσυκλέτας της Ευρώπης, η ανοδική τάση συνεχίζεται, ανενόχλητη.

Για το 2ο εξάμηνο του 2023, οι 5 μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Μ. Βρετανία) σημείωσαν 600.784 ταξινομήσεις, μια αύξηση της τάξης του 11,3% σε σχέση με το περσινό εξάμηνο.

Η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, στην μοτοσυκλέτα, παραμένει η Ιταλία, η οποία κατέγραψε 192.497 μονάδες για το εξάμηνο του 2023, αύξηση 19,1% σε σχέση με πέρσι. Ακολουθούν, η Γερμανία (129.964 μονάδες, αύξηση 10,1%) και η Γαλλία (116.224 μονάδες, αύξηση 7,5%).

Σύμφωνα με τον ACEM, o οποίος κατέγραψε και τα δεδομένα, η μοτοσυκλέτα συνολικά έχει καταγράψει άνοδο σε ποσοστό που αγγίζει το 50%, τα τελευταία 3 χρόνια. Από την άλλη μεριά, μεγάλη πτώση ταξινομήσεων σημείωσαν τα 50άρια σε όλη την Ευρώπη, αφού έχασαν περίπου 25,8% σε σύγκριση με πέρσι (99.782 μονάδες, σε σύγκριση με 134.503 μονάδες για το 6μηνο του 2022), ενώ τα ηλεκτρικά… δεν τα πάνε καθόλου καλά, αφού πέτυχαν μόλις 3,22% επί των συνολικών ταξινομήσεων, με 19.375 κομμάτια.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ηλεκτροκίνηση - Υποχρεωτικοί σταθμοί φόρτισης κάθε 50 χιλιόμετρα μέχρι το 2025​

df05ccb2eaf08d66fc472a4899276179_XL.jpg

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε – Οι νέοι σταθμοί θα εγκατασταθούν σε όλη την Ευρώπη, όπως και στην Ελλάδα.

Με βάση πληροφορίες που δημοσιεύονται στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει λάβει σημαντικές αποφάσεις, για την διεύρυνση της χρήσης της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, την διευκόλυνση όσων διαθέτουν και χρησιμοποιούν ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και την ακόμα μεγαλύτερη μείωση στους ρύπους από τα οχήματα στην επικράτεια της -οι οποίοι, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της δράσης «Fit for 55%», αποτελούν το 25% των συνολικά εκπεμπόμενων ρύπων στην Ε.Ε.

Οι νέες αλλαγές καθιστούν υποχρεωτική, την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, σε όλο το «κεντρικό δίκτυο» αυτοκινητόδρομων του συστήματος TEN-T στην Ευρώπη -πρόκειται για το διηπειρωτικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, που ενώνουν τις μεγάλες πόλεις μεταξύ τους. Οι σταθμοί φόρτισης θα πρέπει να απέχουν μεταξύ τους 60 χιλιόμετρα, ενώ θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον μία θύρα φόρτισης με ισχύ 150 kW, αλλά και συνολική ισχύ φόρτισης τουλάχιστον 400kW.

Αυτό μέχρι το τέλος του 2025, διότι στην επόμενη φάση του σχεδίου, μέχρι το τέλος του 2027, οι σταθμοί θα πρέπει να παρέχουν συνολική ισχύ φόρτισης 600 kW, ενώ σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή από το κεντρικό δίκτυο TEN-T, οι σταθμοί φόρτισης θα πρέπει να τοποθετηθούν και στο «βοηθητικό» δίκτυο TEN-T.

Μέρος του δικτύου TEN-T αποτελούν και σημαντικοί αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας, όπως η Εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης (Α1), ο αυτοκινητόδρομος από Ηγουμενίτσα έως Αλεξανδρούπολη και Εύζωνες (Α2), η Εθνική Αθηνών-Πατρών (Α8) αλλά και η οδική σύνδεση Θεσσαλονίκη-Σόφια Βουλγαρίας.

Παράλληλα, ο νέος κανονισμός καθιστά δυνατές τις πληρωμές επί τόπου, μέσω καρτών ή κινητών συσκευών, χωρίς την απαίτηση εγγραφής σε κάποια υπηρεσία εκ των προτέρων, ενώ θα απαιτείται η σαφής αναγραφή των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας που ισχύουν, αλλά και τον χρόνο φόρτισης που απαιτείται.

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Ηλεκτροκίνηση - Υποχρεωτικοί σταθμοί φόρτισης κάθε 50 χιλιόμετρα μέχρι το 2025​

View attachment 52758

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε – Οι νέοι σταθμοί θα εγκατασταθούν σε όλη την Ευρώπη, όπως και στην Ελλάδα.

Με βάση πληροφορίες που δημοσιεύονται στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει λάβει σημαντικές αποφάσεις, για την διεύρυνση της χρήσης της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, την διευκόλυνση όσων διαθέτουν και χρησιμοποιούν ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και την ακόμα μεγαλύτερη μείωση στους ρύπους από τα οχήματα στην επικράτεια της -οι οποίοι, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της δράσης «Fit for 55%», αποτελούν το 25% των συνολικά εκπεμπόμενων ρύπων στην Ε.Ε.

Οι νέες αλλαγές καθιστούν υποχρεωτική, την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, σε όλο το «κεντρικό δίκτυο» αυτοκινητόδρομων του συστήματος TEN-T στην Ευρώπη -πρόκειται για το διηπειρωτικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, που ενώνουν τις μεγάλες πόλεις μεταξύ τους. Οι σταθμοί φόρτισης θα πρέπει να απέχουν μεταξύ τους 60 χιλιόμετρα, ενώ θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον μία θύρα φόρτισης με ισχύ 150 kW, αλλά και συνολική ισχύ φόρτισης τουλάχιστον 400kW.

Αυτό μέχρι το τέλος του 2025, διότι στην επόμενη φάση του σχεδίου, μέχρι το τέλος του 2027, οι σταθμοί θα πρέπει να παρέχουν συνολική ισχύ φόρτισης 600 kW, ενώ σε μεταγενέστερη χρονική στιγμή από το κεντρικό δίκτυο TEN-T, οι σταθμοί φόρτισης θα πρέπει να τοποθετηθούν και στο «βοηθητικό» δίκτυο TEN-T.

Μέρος του δικτύου TEN-T αποτελούν και σημαντικοί αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας, όπως η Εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης (Α1), ο αυτοκινητόδρομος από Ηγουμενίτσα έως Αλεξανδρούπολη και Εύζωνες (Α2), η Εθνική Αθηνών-Πατρών (Α8) αλλά και η οδική σύνδεση Θεσσαλονίκη-Σόφια Βουλγαρίας.

Παράλληλα, ο νέος κανονισμός καθιστά δυνατές τις πληρωμές επί τόπου, μέσω καρτών ή κινητών συσκευών, χωρίς την απαίτηση εγγραφής σε κάποια υπηρεσία εκ των προτέρων, ενώ θα απαιτείται η σαφής αναγραφή των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας που ισχύουν, αλλά και τον χρόνο φόρτισης που απαιτείται.

Πηγη www.bikeit.gr
Έχουν να κάνουν πάρτυ οι γιουφτοι ,δεν περιγράφω άλλο abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
1 india.jpg

Το τερμάτισε ένας Ινδός με τις σακούλες του Super Market!

Οι δρόμοι της Ινδίας πέρα από το ατελείωτο κορνάρισμα, με τις σφήνες αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, ποδηλατών, πεζών και αγελάδων, έχει πολλά ακόμη παράξενα στους δρόμους.

Ένα από αυτά συναντήσαμε χθες στο δρόμο προς το αεροδρόμιο.
Δεν ήταν ΑΤΙΑ (Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο), αλλά ένας κύριος που μόλις είχε βγει από το τοπικό Σούπερ Μάρκετ και είχε βάλει τα ψώνια της εβδομάδας ή μάλλον του μήνα, παντού πάνω στο κακόμοιρο μηχανάκι του. Υπήρχαν και άλλοι με πολλές σακούλες στις μοτοσυκλέτες τους, αλλά αυτός το τερμάτισε.

Κατά τα άλλα εκεί που πηγαίνεις κανονικά ακόμη και σε μεγάλης κυκλοφορίας δρόμους μπορείς να συναντήσεις στην αριστερή πλευρά του δρόμου (οι Ινδοί οδηγούν δεξιοτίμονα αυτοκίνητα), μοτοσυκλέτες να κινούνται ανάποδα, σαν να μην συμβαίνει τίποτα, περνώντας ακόμη και μπροστά από τροχονόμους ανήμπορους να αντιδράσουν, την ώρα που προσπαθούν να βάλουν σε τάξη το χάος. Τα τρίκυκλα με τη σειρά τους κάνουν συνεχείς σφήνες και φυσικά κορνάρουν στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα για να καταλάβουν ότι κάποιος βρίσκεται ποοολύ κοντά τους. Με τη σειρά τους τα μεγάλα αυτοκίνητα γράφουν στα αγγλικά ότι πρέπει να τους κορνάρεις (Blow Horn)!

Βέβαια ο απόλυτος κυρίαρχος του δρόμου είναι οι αγελάδες, που είναι δια νόμου ιερό ζώο στην Ινδία και έχουν απεριόριστη προτεραιότητα. Έχει υπολογιστεί ότι πάνω από 6 εκατομμύρια αγελάδες κυκλοφορούν σε όλη την Ινδία και οι ποινές για θανάτωσή της είναι ιδιαίτερα βαριές.
Κατά ένα μαγικό τρόπο όμως έξι ημέρες στην Ινδία δεν είδαμε ούτε ένα έστω μικροατύχημα, καθώς η ιεραρχία, Αγελάδα, πεζός, ποδήλατο,
Βέβαια ο απόλυτος κυρίαρχος του δρόμου είναι οι αγελάδες, που είναι δια νόμου ιερό ζώο στην Ινδία και έχουν απεριόριστη προτεραιότητα. Έχει υπολογιστεί ότι πάνω από 6 εκατομμύρια αγελάδες κυκλοφορούν σε όλη την Ινδία και οι ποινές για θανάτωσή της είναι ιδιαίτερα βαριές.

Κατά ένα μαγικό τρόπο όμως έξι ημέρες στην Ινδία δεν είδαμε ούτε ένα έστω μικροατύχημα, καθώς η ιεραρχία, Αγελάδα, πεζός, ποδήλατο,μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο,

Κορνάρισε, ρε φίλε που θέλεις να περάσεις...

Κορνάρισε, ρε φίλε που θέλεις να περάσεις...

φορτηγό ή λεωφορείο, κρατιέται ευλαβικά και ο πιο δυνατός προσέχει και δίνει χώρο στον πιο αδύναμο του δρόμου, έστω κορνάροντας. Τα φανάρια που υπάρχουν είναι λιγοστά και η κυκλοφορία σε μερικά μέρη γίνεται με τη βοήθεια τροχονόμων, αλλά στα περισσότερα αυτορυθμίζεται, χάρις και στις πολλές πλατείες. 'Οπως και νάχει η κυκλοφορία στους δρόμους του Νέου Δελχί και της Ινδίας γενικότερα είναιφορτηγό ή λεωφορείο, κρατιέται ευλαβικά και ο πιο δυνατός προσέχει και δίνει χώρο στον πιο αδύναμο του δρόμου, έστω κορνάροντας. Τα φανάρια που υπάρχουν είναι λιγοστά και η κυκλοφορία σε μερικά μέρη γίνεται με τη βοήθεια τροχονόμων, αλλά στα περισσότερα αυτορυθμίζεται, χάρις και στις πολλές πλατείες. 'Οπως και νάχει η κυκλοφορία στους δρόμους του Νέου Δελχί και της Ινδίας
είναι μια εμπειρία.

Από τους λίγους σωστούς, χωρίς σαγιονάρα

Από τους λίγους σωστούς, χωρίς σαγιονάρα

Τα τρίκυκλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή

Τα τρίκυκλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή
Η αγελάδα ατάραχη στους δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας

Η αγελάδα ατάραχη στους δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας
Τρικάβαλο

Τρικάβαλο
Δεν υπάρχουν κράνη για τα παιδιά

Δεν υπάρχουν κράνη για τα παιδιά
κλασική εικόνα στα βενζινάδικα

κλασική εικόνα στα βενζινάδικα
Και μια καστομιά, σε Roayla Enfield

Και μια καστομιά, σε Roayla Enfield
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki: Νέος κινητήρας που καίει υδρογόνο​

Θα παρουσιαστεί στο Japan Mobility Show 2023 μαζί με νέα ηλεκτρικά scooter
1


Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να έχει επιβληθεί δια νόμου από τους πολιτικούς και τα οικονομικά λόμπι που εκπροσωπούν, ως “το μέλλον” στις περισσότερες χώρες της δύσης, όμως όσοι έχουν πάνω από δύο ενεργά κύτταρα μέσα στο κρανίο τους ή δεν έχουν προσωπικά οικονομικά συμφέροντα, μπορούν να καταλάβουν πως η καθολική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων θα οδηγήσει στα ίδια ακριβώς αδιέξοδα που οδήγησε η αποκλειστική χρήση υδρογονανθράκων.

Στην πραγματικότητα το μέλλον είναι η χρήση συνδυασμών πηγών ενέργειας και τεχνολογίας, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας, αλλά και την χρήση για την οποία προορίζεται το κάθε όχημα.


Ένα λαμπρό παράδειγμα μιας ορθολογιστικής χρήσης των νέων τεχνολογιών στα οχήματα του μέλλοντος θα μας δείξει η Suzuki στο JAPAN MOBILITY SHOW 2023, μεταξύ 26 Οκτωβρίου και 5 Νοεμβρίου 2023.
2

Πρόκειται για δύο Burgman, όπου το ένα θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος θα καίει υδρογόνο και το άλλο θα είναι ηλεκτρικό με την καινούρια αποσπώμενη μπαταρία που εξέλιξαν από κοινού οι τέσσερεις Ιαπωνικές εταιρείες (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha).
Το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δύο τρόπους ως καύσιμο. Ο ένας είναι να τροφοδοτεί ειδικά σχεδιασμένες κυψέλες, η οποίες μέσω χημικών διεργασιών παράγουν ρεύμα. Η Honda κατασκευάζει ήδη πάνω από μια δεκαετία ένα αυτοκίνητο παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου που πωλείται κανονικότατα στην Καλιφόρνια.

Ο δεύτερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις το υδρογόνο ως “συμβατικό” καύσιμο σε ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτή η λύση είναι πολύ πιο οικονομική από τις κυψέλες υδρογόνου, διότι δεν απαιτεί σε μεγάλες ποσότητες σπάνια και εξωτικά υλικά για την κατασκευή ενός κινητήρα που καίει υδρογόνο.

Σίγουρα δεν θα είναι τόσο φτηνός στην κατασκευή όσο ένας κινητήρας που καίει βενζίνη, αλλά την ίδια στιγμή δεν έχει καμία σχέση με τα 400-500 κιλά σπάνιων ορυκτών που απαιτούνται για την κατασκευή μιας μπαταρίας ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Επίσης μπορεί να κατασκευαστεί πολύ πιο εύκολα στα ήδη υπάρχοντα εργοστάσια και δεν κινδυνεύει η ζωή των εργατών στις γραμμές παραγωγής.
Suzuki Burgman Hydrogen


Το σημαντικότερο όμως είναι πως η χρήση του υδρογόνου ως καύσιμου λύνει τα δύο βασικά προβλήματα των ηλεκτρικών οχημάτων, δηλαδή τα black-out στο σύστημα ηλεκτροδότησης των χωρών και φυσικά δεν χρειάζεται κατασκευή δικτύων επαναφόρτισης σε κάθε σημείο της γης, αφού οι δεξαμενές υγρού υδρογόνου μπορούν να προστεθούν σε οποιοδήποτε βενζινάδικο, όπως ήδη συμβαίνει στην Καλιφόρνια.

Η Suzuki ασχολείται με το υδρογόνο σε επίπεδο πρωτότυπων από το 2003 με κυψέλες υδρογόνου, και με κινητήρες εσωτερικής καύσης υδρογόνου από το 2008.
Εννοείται πως δεν είναι η μόνη, καθώς η BMW και η Kawasaki έχει φτιάξει πρωτότυπα με κινητήρες εσωτερικής καύσης υδρογόνου και έχουν έτοιμη την τεχνολογία.

Το πρωτότυπο Burgman που θα δούμε στο επόμενο Japan Mobility Show 2023 βασίζεται στο υπάρχον Burgaman 400, όπου οι σχεδιαστές έχουν μεγαλώσει το μεταξόνιό του για να χωρέσει μια μπουκάλα 70MPa πεπιεσμένου υδρογόνου. Η αυτονομία του δεν ανακοινώνεται, όμως η Suzuki λέει πως το συγκεκριμένο πρωτότυπο έχει σχεδιαστεί για εκείνους που κάνουν καθημερινά μεγάλες αποστάσεις στις μεγαλουπόλεις.
6

Αντιθέτως για εκείνους που κινούνται αποκλειστικά μέσα στο κέντρο της πόλης και κάνουν delivery σε κοντινές αποστάσεις ή απλώς κάνουν τις καθημερινές τους δουλειές χωρίς να απομακρυνθούν από την περιοχή τους, η Suzuki θα δείξει το μικρό ηλεκτρικό e-Burgman που θα έχει την “universal” αποσπώμενη μπαταρία των Ιαπώνων, την οποία μπορείς να την αλλάζεις σε σταθμούς μπαταριών χωρίς να περιμένεις να φορτίσεις την δική σου.
8


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το σέρβις και η μοτοσυκλέτα στην Ινδονησία​

Η Ινδονησία των 274 εκατομμυρίων κατοίκων στα 17,500 νησιά της, είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές μοτοσυκλέτας



Η Ινδονησία των 274 εκατομμυρίων κατοίκων στα 17,500 νησιά της, είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές μοτοσυκλέτας του κόσμου, με το δίκυκλο να αποτελεί βασικό μέσο μεταφοράς. Στην Πρωτεύουσα Τζακάρτα των 11 εκατομμυρίων κατοίκων τα μποτιλιαρίσματα είναι συχνό φαινόμενο, αλλά γενικά δεν υπάρχει το πρόβλημα που έχουμε συναντήσει στο Νέο Δελχί στην Ινδία, στην Σαϊγκόν (Χο Τσι Μινχ) στο Βιετνάμ ή στην Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης.

Ο κύριος όγκος των πωλήσεων είναι στα παπιά, τα σκούτερ και φυσικά τις μικρές μοτοσυκλέτες 125 και 150 κ.εκ.
Όπως και σε άλλες χώρες της Ασίας – ακόμη και στην πιο προηγμένη Μαλαισία – τα συνεργεία μοτοσυκλέτας στεγάζονται σε λαμαρινοκατασκευές, τα εργαλεία υπάρχουν ατάκτως ριγμένα στους πάγκους και συνήθως οι μηχανικοί εργάζονται καθισμένοι στο χώμα ή στην καλύτερη περίπτωση το τσιμέντο του χώρου. Η δουλειά βέβαια γίνεται και με την εξειδίκευση που υπάρχει σε αυτές τις μικρές μοτοσυκλέτες, είναι δύσκολο να μην σε εξυπηρετήσουν.

Το δεύτερο μεγαλύτερο σέρβις του Λόμποκ

Ο πελάτης παρατηρεί προσεκτικά το λύσιμο του καρμπυρατέρ από τον μηχανικό
Βέβαια υπάρχουν και οι μεγάλες μοτοσυκλέτες και είδαμε Multistrada 1260 σε συνεργείο, ενώ τα κλαμπ μοτοσυκλέτας της Τζακάρτα περιλαμβάνουν και πολλές σούπερσπορ μοτοσυκλέτες, των οποίων οι ιδιοκτήτες κατεβάζουν αρκετές φορές το χρόνο σε Track Day που διοργανώνονται στην καταπληκτική πίστα της Mandalika στο νησί Λόμποκ.


Προετοιμασμένα για χωμάτινες διαδρομές τα μικρά εντούρο
Το νησί των σχεδόν 4 εκ. κατοίκων έχει και ενοικιάσεις εκτός δρόμου μοτοσυκλετών, με ειδικά χωμάτινα λάστιχα, οι οποίες νοικιάζονται με χαμηλό κόστος ανά ημέρα γύρω στα 15 €, ενώ η τιμή μπορεί να κατεβεί στα 12 αν το ενοίκιο είναι για πάνω από τέσσερις ημέρες.

Το κλαμπ αυτό ήρθε από το διπλανό νησί, το Μπαλί για να δει τον Αγώνα


Ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης, με το κλαμπ από το Μπαλί
Στη διάρκεια της παραμονής μας στο Λόμποκ συναντήσαμε και το κλαμπ ιδιοκτητών Honda CB που ήρθε από το γειτονικό Μπαλί για να δει τον Αγώνα του MotoGP. Προσεκτικά φορτωμένες οι μοτοσυκλέτες τους και όλοι με εξοπλισμό ασφαλείας, κράνη και μπουφάν κ.λπ., κάτι που οι κάτοικοι του Λόμποκ δεν είναι εύκολα διατεθειμένοι να το ακολουθήσουν.

Πάντως και στην Τζακάρτα οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές κυκλοφορούν με κράνος, αφού όπως μάθαμε τα πρόστιμα είναι τσουχτερά και η αστυνομία κάνει τη δουλειά της. Στο Λόμποκ οι αστυνομικοί ήταν εντελώς αδιάφοροι για το ότι οι περισσότεροι κυκλοφορούσαν μπροστά τους χωρίς κράνος…

Καλοντυμένο το ζευγάρι μοτοσυκλετιστών πάνω στην προσεγμένη Yamaha R3
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Προδιαγραφές Euro 5+ : Έναρξη τον Ιανουάριο με αυστηρότερα απαιτούμενα​

1299f384c2dcc6bd92340e9555fb43f2_XL.jpg

Νέοι περιορισμοί ρύπων θα ισχύσουν, ακόμα και για τις μοτοσυκλέτες Enduro/Trial.
Με την έναρξη του Ιανουαρίου του 2024, θα ενεργοποιηθούν και οι νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 5+, ως το επόμενο βήμα σε ένα διαρκώς πιο αυστηρό σύστημα ελέγχου των ρύπων των μοτοσυκλετών. Κάτι λιγότερο από 3 μήνες, λοιπόν, μας χωρίζουν από την εφαρμογή των νέων κανόνων και οι εταιρείες ετοιμάζονται πυρετωδώς, για την συμμόρφωση τους με τις νέες απαιτήσεις.

Η απαίτηση για την συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 5+ θα αφορά όλα τα νέα μοντέλα 2024, ενώ τα μοντέλα Euro 5 θα μπορούν να ταξινομούνται, έως και το τέλος του επόμενου έτους.

Όπως είχαμε αναφέρει και στο παρελθόν, ίσως η σημαντικότερη αλλαγή που οι προδιαγραφές Euro 5+ φέρνουν, είναι η κατάργηση του μαθηματικού υπολογισμού των ρύπων μετά από κάποια συγκεκριμένα χιλιόμετρα, αλλά η απαίτηση για πραγματοποίηση νέων τεστ. Αυτό σημαίνει, ότι οι εταιρείες πρέπει να συγκεντρώσουν δεδομένα από δοκιμές μακροχρόνιας λειτουργίας των μοτοσυκλετών, δημιουργώντας έτσι την απαίτηση νέων εργαστηριακών ελέγχων.

Οι δοκιμές απαιτούν οι εκάστοτε μοτοσυκλέτες, να «μαζέψουν» έως και 35.000 χιλιόμετρα χρήσης στο δυναμόμετρο, ώστε να βεβαιώνεται η σταθερότητα των εκπεμπόμενων ρύπων, ακόμα και μετά από μακροχρόνια χρήση του οχήματος.

Ακόμα, οι προδιαγραφές Euro 5+ απαιτούν την αναβάθμιση του λογισμικού OBD II, ενώ οι αισθητήρες λάμδα θα έχουν νέες προδιαγραφές ανοχών σε ισχύ. Το λογισμικό, θα πρέπει να κάνει διάγνωση της καλής λειτουργίας του καταλύτη, μέσω ενός δεύτερου αισθητήρα που θα τοποθετείται μετά από αυτόν, ενώ όλες οι απαραίτητες διαγνωστικές μετρήσεις θα γίνονται με συγκεκριμένη συχνότητα, από την ηλεκτρονική μονάδα.

Τέλος, το σύστημα θα παρακολουθεί αλλά και θα ενημερώνει τον αναβάτη, για τυχόν προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα που δεν επιτρέπουν την χρήση της πλήρους ισχύος του, ή όταν εντοπίσει εκπεμπόμενους ρύπους πάνω από τα όρια, παροτρύνοντας τον αναβάτη να μεταβεί σε συνεργείο για να ελέγξει την μοτοσυκλέτα του.

Υποχρεωτικό το Euro 5 και για τις μοτοσυκλέτες Enduro/Trial

Σύμφωνα με τις τελευταίες ενημερώσεις, και οι νέες μοτοσυκλέτες τύπου Enduro/Trial θα υποχρεούνται σε περιορισμό των ρύπων τους, βάσει Euro 5 -όχι ακόμα, Euro 5+, αξίζει να σημειωθεί. Οι μοτοσυκλέτες Enduro/Trial που εμπίπτουν στις Euro 4, θα μπορούν να ταξινομούνται μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2024.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπραβο. Να τον εφαρμόσουν και στα ευρωπαϊκά ΙΧ αυτο τον μετα από 35.000 km περίοδο ελεγχο ... σταθερότητας ρύπων ...! abcdefghgk
 
Top Bottom