Το Keihin ναι, φτιάξτο...το κινέζικο αν είναι κομπλέ άστο όπως είναι.
Αλήθεια όμως, τι έπαθε το γνήσιο;
Το παπί το είχα δύο χρόνια στην ακινησία, είχα καταθέσει πινακίδες. Έκανα επέκταση στο δίπλωμα έως 125κ.εκ. και είπα για λόγους οικονομίας να το κάνω ένα σέρβις και να το ξανακυκλοφορησω.
Ο μάστορας, λοιπόν, όταν του το πήγα μου είπε ότι το καρμπυρατέρ τα έχει φτύσει, "έχει γίνει μέσα σούπα". Επέμενε να το αλλάξει. Στην αρχή του είπα καθάρισε το και άσε να δούμε πως θα πάει. Μου έκανε υπερχείλιση. Οπότε αποφάσισα να το κρατήσω (γιατί απ' όλη τη συμπεριφορά του μάστορα και τα λεφτά που μου πήρε κατάλαβα ότι ήθελε να μου το "φάει" το παπί, γτ είναι όλο μαμά) και να μου βάλει καινούριο, αυτός το μόνο που πρότεινε, για να μην αλλάξει λαιμό όπως είπε, είναι το Sheng Wey .
Οι εργασίες και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν, καθαρισμός εξάτμισης, τσιμουχα μανιβέλας, μπαταρία, αλλαγή λαδιών, μπουζί+πίπα, ντιζα μπροστινού φρένου, σωληνάκι βενζίνης, 2 φίλτρα βενζίνης, 3 λάμπες, καρμπυρατέρ+χοάνη. Μαζί με την εργασία του πήγαν όλα στα 135€. Πιστεύω μία τίμια τιμή θα ήταν κάπου στο 100€ (έτσι μου είχε πει και αυτός αρχικά).
Τεσπά, το μηχανάκι δουλεύει ωραία τώρα.
Το Keihin θα κοιτάξω να το φτιάξω, μόνος μου.