Ναι Ντινο και εγω αν δεις γερμανικα ειναι.
Τα κινεζικα δεν συχρονιζουν.
Οντως οσοι πηραν κινεζιες τα πεταξαν.
Το φθηνο ειναι και ακριβο ....
Αν εννοείς αυτό Μάνο είναι σε λίρες.Στην αρχικη σελίδα λέει για Ευρώπη κανει 149€.
Και κατεβασα το motoscan απο το γκουγκπλεϊ.
Αγορασα το πακετο των 35€ που σβηνει σφαλματα και σερβις.
Με αλλα 30 εχει το φουλ πακετο που κανει τα παντα.
Προς το παρον δεν το χρειαζομαι,γιατι λεω καπου καπου να πηγαινω αντιπροσωπεια για αυτα
Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι απο ebay.deΈτσι είναι Γιάννη. Από την Γερμανία το πηρες;
@apache: το καλώδιο με motoscan απο την wgsoft πηρα και δουλεύουν μόνο στα BMW KTM και Harley με το ανάλογο Software
To κουμπωμα λογικα ναι .Απο που το πηρες?Ειναι διαφορετικο για καθε μηχανη?
Καλημέρα παίδες.
Έχω συστηματάκια OBDII και για το Triumph και για τα BMW.
Για το Triumph είναι σχετικά proprietary και καλύπτει όλα τα Triumph και κάτι ψιλά ακόμα. Κυρίως έχει διαγνωστικό ρόλο: https://dealertoolcouk.ipage.com/ και περιλαμβάνει hardware / software ειδικά για την περίπτωση, απλά αν θέλεις και δεύτερη μηχανάκι (ECU) χρειάζεται επιπλέον άδεια .... οπότε πληρώνεις ένα overhead για πολλαπλές μηχανές.
Για τα BMW μέχρι και τα πολύ πρόσφατα, χρειάζεται ένας μετατροπέας από τη στρογγυλή φίσα στην κλασσική τραπεζοειδή OBDII (όπου μια κινεζιά που αγόρασα δούλεψε άνευ προβλήματος και στο Κ και στο GS), χρειάζεται ο OBDII bluetooth adapter - και εδώ κάνει τη μεγάλη διαφορά ή κινεζιά ή το πιο επώνυμο προϊόν - και το λογισμικό. Μακρά το πιο κατάλληλο λογισμικό για BMW μηχανάκια είναι το Motoscan - όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω - και το έχω πάρει και εγώ στην έκδοση των 30 Ευρώ. Με τους κινέζικους BT adaptors τα θέματα εστιάζονται και στην έκδοση firmware που διαθέτουν. Σε έκδοση 1.4 η κινεζιά adapter που έχω επικοινωνεί μια χαρά με Μotoscan και με Torque pro. Απλά δεν υποστηρίζει όλες τις δυνατότητες του Motoscan καθώς δεν μπορεί να περάσει μεγάλο μήκος κειμένου (string length) σε εντολές, με αποτέλεσμα λειτουργίες όπως ο επαναπροσδιορισμός της ημερομηνίας σέρβις να μην είναι εφικτές. Ο προσδιορισμός σφαλμάτων του ECU όμως δουλεύει μια χαρά. Σε έκδοση 2.1 μια δεύτερη κινεζιά, ούτε που αναγνωρίζεται. Σε αυτό το σημείο χρειάζονται συσκευές όπως το OBDLink LX που προσφέρουν πλήρη υποστήριξη των δυνατοτήτων του σχετικού λογισμικού. Εκτός από τον προμηθευτή που παραθέτει ο Μάνος παραπάνω παίζουν και άλλες πηγές από Ευρώπη για μείωση κόστους, π.χ. amazon Αγγλίας : https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00H9S71LW/ref=ox_sc_saved_title_2?smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1 (μου βγαίνει τελική τιμή με ταχυδρομικά για Ελλάδα στα 88 Ευρώ)
Βασικά το προϊόν που παρουσιάζει ο Παναγιώτης στην πρώτη σελίδα, φαίνεται να καλύπτει λίγο πολύ όλες τις περιπτώσεις για πολλές μηχανές και συνθήκες και αν και ακριβότερο εξαρτάται από τη χρήση που έχει κανείς υπόψη ως μια γενικότερης χρήσης ενιαία πλατφόρμα. Απλά θα πρέπει κανείς να είναι βέβαιος για την ευρύτερη συμβατότητά του με αυτά που θέλει να κάνει και για τις μηχανές που το θέλει και βέβαια να πληρώσει το επιπλέον κόστος.
Beware!
Diagnostic tools for Honda (motorcycles and marine engines), Kawasaki (motorcycles, ATVs and Jet-Skis) and Suzuki (motorcycles and ATVs) are offered by some Chinese companies too. While the module looks different, the PCB inside is a clone of our OBD hardware and it will NOT work without our software. They supply an old version of our software on CD. This has very limited functionality. As soon as you update the software, the module will be disabled permanently and you will not get a refund from the seller. Also, these clones do not have the quality, do not come with the same connectors, do not come with a hard case, do not come with a 2-year warranty and free updates. Be sure to purchase the OBD Tool from a HealTech distributor or dealer. Do NOT purchase on AliExpress. Do NOT purchase on eBay from a Chinese seller.
Και Γιαουρτουλού κερνάμε...Αχαχαχχαχαχχχχξαναλεω...
εχω το full version στο οποιο δεν κανω update για να μην μου το κλειδωσουν τα νιαμου
κ με ενα odbc του 20αρικου εχω τα παντα....
Do not ψαρωνετε....
Και Γιαουρτουλού κερνάμε...Αχαχαχχαχαχχχχ
Καλημέρα παίδες.
Έχω συστηματάκια OBDII και για το Triumph και για τα BMW.
Για το Triumph είναι σχετικά proprietary και καλύπτει όλα τα Triumph και κάτι ψιλά ακόμα. Κυρίως έχει διαγνωστικό ρόλο: https://dealertoolcouk.ipage.com/ και περιλαμβάνει hardware / software ειδικά για την περίπτωση, απλά αν θέλεις και δεύτερη μηχανάκι (ECU) χρειάζεται επιπλέον άδεια .... οπότε πληρώνεις ένα overhead για πολλαπλές μηχανές.
Για τα BMW μέχρι και τα πολύ πρόσφατα, χρειάζεται ένας μετατροπέας από τη στρογγυλή φίσα στην κλασσική τραπεζοειδή OBDII (όπου μια κινεζιά που αγόρασα δούλεψε άνευ προβλήματος και στο Κ και στο GS), χρειάζεται ο OBDII bluetooth adapter - και εδώ κάνει τη μεγάλη διαφορά ή κινεζιά ή το πιο επώνυμο προϊόν - και το λογισμικό. Μακράν το πιο κατάλληλο λογισμικό για BMW μηχανάκια είναι το Motoscan - όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω - και το έχω πάρει και εγώ στην έκδοση των 30 Ευρώ. Με τους κινέζικους BT adaptors τα θέματα εστιάζονται και στην έκδοση firmware που διαθέτουν. Σε έκδοση 1.4 η κινεζιά adapter που έχω επικοινωνεί μια χαρά με Μotoscan και με Torque pro. Απλά δεν υποστηρίζει όλες τις δυνατότητες του Motoscan καθώς δεν μπορεί να περάσει μεγάλο μήκος κειμένου (string length) σε εντολές, με αποτέλεσμα λειτουργίες όπως ο επαναπροσδιορισμός της ημερομηνίας σέρβις να μην είναι εφικτές. Ο προσδιορισμός σφαλμάτων του ECU όμως δουλεύει μια χαρά. Σε έκδοση 2.1 μια δεύτερη κινεζιά, ούτε που αναγνωρίζεται. Σε αυτό το σημείο χρειάζονται συσκευές όπως το OBDLink LX που προσφέρουν πλήρη υποστήριξη των δυνατοτήτων του σχετικού λογισμικού. Εκτός από τον προμηθευτή που παραθέτει ο Μάνος παραπάνω παίζουν και άλλες πηγές από Ευρώπη για μείωση κόστους, π.χ. amazon Αγγλίας : https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00H9S71LW/ref=ox_sc_saved_title_2?smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1 (μου βγαίνει τελική τιμή με ταχυδρομικά για Ελλάδα στα 88 Ευρώ)
Βασικά το προϊόν που παρουσιάζει ο Παναγιώτης στην πρώτη σελίδα, φαίνεται να καλύπτει λίγο πολύ όλες τις περιπτώσεις για πολλές μηχανές και συνθήκες και αν και ακριβότερο εξαρτάται από τη χρήση που έχει κανείς υπόψη ως μια γενικότερης χρήσης ενιαία πλατφόρμα. Απλά θα πρέπει κανείς να είναι βέβαιος για την ευρύτερη συμβατότητά του με αυτά που θέλει να κάνει και για τις μηχανές που το θέλει και βέβαια να πληρώσει το επιπλέον κόστος.