esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.187
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
........ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;
Δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστής, αναβάτης, κάτοχος μικρού ή μεγάλου δικύκλου και φίλος ή συγγενής των παραπάνω, που να μην σοκαρίστηκε απο τις ειδήσεις των απανωτών, δραματικών δυστυχημάτων με μοτοσυκλέτες των τελευταίων ημερών.
Και το "σοκ" έδωσε τη θέση του σε ανείπωτη θλίψη, ανήμπορη "λύσσα" γι' αυτή την τεράστια, άσκοπη σπατάλη της ζωής νέων ανθρώπων, και αμέριστη κατανόηση και συμπόνια στους οικείους τους, για την οριστική τους απώλεια που δεν θα ξεπεραστεί ΠΟΤΕ.
Θα είμαστε ανόητοι, ανώριμοι, ανίκανοι και προ πάντων υποκριτές, αν αφήναμε αυτά τα τρομακτικά, "μάταια" δυστυχήματα "να περάσουν έτσι", ή αν σκαρώναμε κάποιο ψευτοδημοσιογραφικό άρθρο στα πλαίσια του "ρεπορτάζ", για να δείξουμε και καλά ότι είμαστε "ενημερωτικό site μοτοσυκλέτας".
Σκατά θα είμαστε.
"Διαφημιστές" των αντιπροσωπειών (με έμφαση σε αυτές που πληρώνουν τα περισσότερα) θα είμαστε.
"Συνυπεύθυνοι" για την εκατόμβη που συμβαίνει ΤΩΡΑ εδώ μπροστά μας θα είμαστε.
Χαζοχαρούμενοι και κακοπληρωμένοι γραφιάδες της μιάς βόλτας και του χαρισμένου κράνους θα είμαστε.
Ανίκανοι να απευθυνθούμε με τον σωστό τρόπο, και να «προστατέψουμε» το κοινό που (υποτίθεται ότι) "μας ζει" θα είμαστε.
Ανακόλουθοι με την Ιστορία του καθενός, αλλά και την ιστορία που γράφεται τώρα, θα είμαστε.
Γιατί όταν η κακή και «λάθος» χρηση ακατάλληλων μοτοσυκλετών σε ακατάλληλους δρόμους στερεί τη ζωή ανθρώπων στους οποίους μπορεί ΕΜΕΙΣ να έχουμε «πουλήσει» τις μοτοσυκλέτες, ΕΜΕΙΣ να έχουμε «οδηγήσει» το δεξί τους χέρι, ΕΜΕΙΣ να έχουμε «καθοδηγήσει» τα πρώτα δίτροχα βηματά τους, τότε δεν μπορούμε να προσποιούμαστε ότι «δεν τρέχει τίποτα out of the ordinary», και να γυρίζουμε αλλού το κεφάλι, στέλνοντας αυτά τα δυστυχήματα να καταγραφούν στις στατιστικές.
Αποτελεί ευθύνη και καθήκον κάθε ατόμου, παράγοντα, οργάνωσης ή εταιρείας που ασχολείται επαγγελματικά με τους δύο τροχούς σ’ αυτή τη χώρα, να σκύψει πάνω απο το πρόβλημα και να μην σηκωθεί αν δεν το αναλύσει και δεν πάρει κάποιες πρωτοβουλίες, ο καθένας απο το πόστο του και με την δυναμική του, για να το «επικοινωνήσει, σε μια προσπάθεια να το περιορίσει.
Αλλιώς, αν δεν πονέσουμε, αν δεν ασχοληθούμε, αν δεν το παλέψουμε, δεν θα αξίζουμε μία.
Νύχτα Σαββάτου προς Κυριακή, 26 Μαϊου, Παναγιούδα, στη Μυτιλήνη. Μοτοσυκλέτα προσπερνάει αυτοκίνητο σε δρόμο δύο λωρίδων και συγκρούεται μετωπικά με άλλη, που ερχόταν αντίθετα. Τρία άτομα νεκρά, μια κοπέλλα 16 χρονών η μικρότερη, αμαρτία, αμαρτία για όλους. Οι μοτοσυκλέτες χτύπησαν έτσι, ώστε «μηδένισαν» την ταχύτητά τους και έμειναν και οι δύο, μαζί, στο σημείο της σύγκρουσης! Τι κράνη, και τι μπουφάν...Τίποτα δεν σε σώζει, αν βρεθείς στη δίνη του μοιραίου. Και η ανάλυση του δυστυχήματος δεν βοηθάει, ούτε «φέρνει πίσω» όσους δεν είχαν την άμεση ευθύνη.
Βράδυ Τετάρτης 29 Μαϊου, λιμανάκι Βαρειάς, Μυτιλήνη (και πάλι...). Μοτοσυκλέτα συγκρούεται μετωπικά με σκούτερ. Ο οδηγός του, 40 χρονών, «φεύγει» εκεί, στην άσφαλτο. Τα δύο άτομα της μοτοσυκλέτας τραυματίζονται, ο οδηγός σοβαρά.
Πέμπτη 30 Μαϊου απόγευμα, Βάρκιζα. Μοτοσυκλέτα χτυπάει κοπέλλα που πέρναγε απέναντι τον δρόμο, με τα πόδια. Κοριτσάκι ήταν,14 χρονών, σε σοβαρή κατάσταση, στην εντατική, αν υπάρχει Θεός ας το βοηθήσει. Οι άλλοι τραυματίζονται, εκτός κινδύνου ζωής.
Πέμπτη προς Παρασκευή 31 Μαϊου, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, Θεσσαλονίκη, Πυλαία. Μοτοσυκλέτα χτυπάει σε κράσπεδο, ο οδηγός (51 ετών) νεκρός, η συνεπιβάτιδα τραυματίζεται.
Πέμπτη προς Παρασκευή, 31 Μαϊου, Αθήνα, Λεωφόρος Συγγρού. Μοτοσυκλέτα που κινείται ευθεία, παρεκκλίνει και χτυπάει με δύναμη στις τριπλές μπαρριέρες της νησίδας. Το παιδί που την οδηγεί χάνει με άσχημο και τραγικό τρόπο τη ζωή του, μια ζωή που στα 28 του ήταν όλη μπροστά του. Οι δικοί του, συντετριμμένοι, κάνουν έκκληση για μάρτυρες. «Μόνη» της πήγε στις μπαρριέρες η μοτοσυκλέτα, στην ευθεία; Όποιος ξέρει, ας βοηθήσει, στη μνήμη του παιδιού και στον πόλεμο των εγκληματιών “hit and run”.
Τι γίνεται εδώ; Εξη νεκροί και πέντε τραυματίες σε τρείς μέρες μέσα, νύχτα, με μοτοσυκλέτες μεγάλες, γρήγορες, δυνατές, σε συγκρούσεις μετωπικές, αδιανόητες, που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ.
Τι γίνεται εδώ; Τι κάνουμε; Πως αντιμετωπίζουμε τον οδηγό που ανοίγει διακόσια χιλιόμετρα με διακόσια άλογα σε δρόμο κατάλληλο πιο πολύ για ποδηλασία; Τι να του πούμε; «Να προσέχει»; Θα γελάσει και θα φύγει με το μοτέρ στους κόφτες. Να πάει να μάθει «σωστή οδήγηση» σε κάποια απο τις κερδοσκοπικές «σχολές», τη στιγμή που ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ότι δεν έχουν τίποτα να του διδάξουν; Να του «κουνήσουμε το δάχτυλο»; Να βγούμε στις τηλεοράσεις τρομοκρατώντας τον κόσμο σαν ιεραπόστολοι της ασφάλειας; Τα αντίθετα αποτελέσματα θα φέρουν τέτοιες ενέργειες, πιστέψτε μας, σε κανέναν δεν αρέσουν «οι δάσκαλοι», χρειάζεται ΑΛΛΗ προσέγγιση, προσεκτική, μοτοσυκλετιστική, μελετημένη..
Και βγαίνει την Παρασκευή 31 Μαϊου το πρωϊ ο (κάποτε σωστός και ταπεινός) Δημήτρης Οικονόμου στον ΣΚΑΪ, και με το ύφος της αυθεντίας που συνηθίζει να έχει απέναντι στα πολιτικά ανθρωπάκια που καλεί στην εκπομπή του, δηλώνει αγανακτισμένος: «Είχα μοτοσυκλέτα και ξέρω. Με τις μοτοσυκλέτες είναι σίγουρο ότι θα σου συμβεί ατύχημα. Το θέμα είναι πόσο σοβαρό!».
Ποιός θα απαντήσει στον κύριο; Πως θα πουλήσετε μοτοσυκλέτες ώ εταιρείες, πως θα πάρετε «τεστ» και διαφημίσεις ώ δημοσιογράφοι του «ειδικού Τύπου» (χωρίς να εξαιρούνται οι υπογράφοντες), πως θα «πείσετε» τους γονείς να δεχτούν το δίκυκλο σαν άθλημα για τα παιδιά τους ώ Σωματεία, πως θα απευθυνθείτε στη κοινωνία για να αντιστρέψετε την εικόνα που γέμισε θάνατο, ώ Λέσχες;
Ο καθενας, ας κάνει ό,τι μπορεί, απο το πόστο του. Οι εταιρείες, που τα λένε μια χαρά μεταξύ τους στον ΣΕΑΑ, ας κάνουν μια κοινή καμπάνια στα Μέσα (ξοδεύοντας ένα μικρό μέρος απο τα χρήματα που δεν έδωσαν για την Εκθεση μοτοσυκλέτας 2019 που δεν έγινε), και τα «Μέσα» μοτοσυκλέτας, αντί να κατηγορούν το ένα το άλλο στους διαφημιζόμενους, ας συνεννοηθούν και ας δημιουργήσουν μια κοινή καμπάνια για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, που θα την στείλουν και σε όλα τα ενημερωτικά sites (τα οποία με προθυμία θα την αναρτήσουν).
Το μόνο που «δεν επιτρέπεται» σε αυτή τη συγκυρία, όπου σαφώς «κάτι δεν πηγαίνει καλά» στην καθημερινή κυκλοφορία (το βλέπουμε όλοι), είναι η αδράνεια. Φτάνει! Δεν μπορούμε να χάνουμε τα αδέλφια μας, ούτε να τους φορτώνουμε την ευθύνη για την δική μας αδυναμία να βγάλουμε σωστούς μοτοσυκλετιστές στους δρόμους.
Πέμπτη, 30 Μαϊου, πίστα Ντόνιγκτον, Αγγλία. Ο αναβάτης του Βρεττανικού Πρωταθλήματος Superbike (BSB) Τζος Έλλιοτ, πέφτει στις δοκιμές «με όλα», και η μοτοσυκλέτα του, μια Suzuki GSXR 1000 R, κόβεται στη μέση, όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία της αρχής του άρθρου. Ο Έλλιοτ σηκώνεται χωρίς γρατζουνιά, και το πρωϊ της Παρασκευής παίρνει μέρος κανονικά στο FP2, έτοιμος για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου.
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;
Δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστής, αναβάτης, κάτοχος μικρού ή μεγάλου δικύκλου και φίλος ή συγγενής των παραπάνω, που να μην σοκαρίστηκε απο τις ειδήσεις των απανωτών, δραματικών δυστυχημάτων με μοτοσυκλέτες των τελευταίων ημερών.
Και το "σοκ" έδωσε τη θέση του σε ανείπωτη θλίψη, ανήμπορη "λύσσα" γι' αυτή την τεράστια, άσκοπη σπατάλη της ζωής νέων ανθρώπων, και αμέριστη κατανόηση και συμπόνια στους οικείους τους, για την οριστική τους απώλεια που δεν θα ξεπεραστεί ΠΟΤΕ.
Θα είμαστε ανόητοι, ανώριμοι, ανίκανοι και προ πάντων υποκριτές, αν αφήναμε αυτά τα τρομακτικά, "μάταια" δυστυχήματα "να περάσουν έτσι", ή αν σκαρώναμε κάποιο ψευτοδημοσιογραφικό άρθρο στα πλαίσια του "ρεπορτάζ", για να δείξουμε και καλά ότι είμαστε "ενημερωτικό site μοτοσυκλέτας".
Σκατά θα είμαστε.
"Διαφημιστές" των αντιπροσωπειών (με έμφαση σε αυτές που πληρώνουν τα περισσότερα) θα είμαστε.
"Συνυπεύθυνοι" για την εκατόμβη που συμβαίνει ΤΩΡΑ εδώ μπροστά μας θα είμαστε.
Χαζοχαρούμενοι και κακοπληρωμένοι γραφιάδες της μιάς βόλτας και του χαρισμένου κράνους θα είμαστε.
Ανίκανοι να απευθυνθούμε με τον σωστό τρόπο, και να «προστατέψουμε» το κοινό που (υποτίθεται ότι) "μας ζει" θα είμαστε.
Ανακόλουθοι με την Ιστορία του καθενός, αλλά και την ιστορία που γράφεται τώρα, θα είμαστε.
Γιατί όταν η κακή και «λάθος» χρηση ακατάλληλων μοτοσυκλετών σε ακατάλληλους δρόμους στερεί τη ζωή ανθρώπων στους οποίους μπορεί ΕΜΕΙΣ να έχουμε «πουλήσει» τις μοτοσυκλέτες, ΕΜΕΙΣ να έχουμε «οδηγήσει» το δεξί τους χέρι, ΕΜΕΙΣ να έχουμε «καθοδηγήσει» τα πρώτα δίτροχα βηματά τους, τότε δεν μπορούμε να προσποιούμαστε ότι «δεν τρέχει τίποτα out of the ordinary», και να γυρίζουμε αλλού το κεφάλι, στέλνοντας αυτά τα δυστυχήματα να καταγραφούν στις στατιστικές.
Αποτελεί ευθύνη και καθήκον κάθε ατόμου, παράγοντα, οργάνωσης ή εταιρείας που ασχολείται επαγγελματικά με τους δύο τροχούς σ’ αυτή τη χώρα, να σκύψει πάνω απο το πρόβλημα και να μην σηκωθεί αν δεν το αναλύσει και δεν πάρει κάποιες πρωτοβουλίες, ο καθένας απο το πόστο του και με την δυναμική του, για να το «επικοινωνήσει, σε μια προσπάθεια να το περιορίσει.
Αλλιώς, αν δεν πονέσουμε, αν δεν ασχοληθούμε, αν δεν το παλέψουμε, δεν θα αξίζουμε μία.
Νύχτα Σαββάτου προς Κυριακή, 26 Μαϊου, Παναγιούδα, στη Μυτιλήνη. Μοτοσυκλέτα προσπερνάει αυτοκίνητο σε δρόμο δύο λωρίδων και συγκρούεται μετωπικά με άλλη, που ερχόταν αντίθετα. Τρία άτομα νεκρά, μια κοπέλλα 16 χρονών η μικρότερη, αμαρτία, αμαρτία για όλους. Οι μοτοσυκλέτες χτύπησαν έτσι, ώστε «μηδένισαν» την ταχύτητά τους και έμειναν και οι δύο, μαζί, στο σημείο της σύγκρουσης! Τι κράνη, και τι μπουφάν...Τίποτα δεν σε σώζει, αν βρεθείς στη δίνη του μοιραίου. Και η ανάλυση του δυστυχήματος δεν βοηθάει, ούτε «φέρνει πίσω» όσους δεν είχαν την άμεση ευθύνη.
Βράδυ Τετάρτης 29 Μαϊου, λιμανάκι Βαρειάς, Μυτιλήνη (και πάλι...). Μοτοσυκλέτα συγκρούεται μετωπικά με σκούτερ. Ο οδηγός του, 40 χρονών, «φεύγει» εκεί, στην άσφαλτο. Τα δύο άτομα της μοτοσυκλέτας τραυματίζονται, ο οδηγός σοβαρά.
Πέμπτη 30 Μαϊου απόγευμα, Βάρκιζα. Μοτοσυκλέτα χτυπάει κοπέλλα που πέρναγε απέναντι τον δρόμο, με τα πόδια. Κοριτσάκι ήταν,14 χρονών, σε σοβαρή κατάσταση, στην εντατική, αν υπάρχει Θεός ας το βοηθήσει. Οι άλλοι τραυματίζονται, εκτός κινδύνου ζωής.
Πέμπτη προς Παρασκευή 31 Μαϊου, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, Θεσσαλονίκη, Πυλαία. Μοτοσυκλέτα χτυπάει σε κράσπεδο, ο οδηγός (51 ετών) νεκρός, η συνεπιβάτιδα τραυματίζεται.
Πέμπτη προς Παρασκευή, 31 Μαϊου, Αθήνα, Λεωφόρος Συγγρού. Μοτοσυκλέτα που κινείται ευθεία, παρεκκλίνει και χτυπάει με δύναμη στις τριπλές μπαρριέρες της νησίδας. Το παιδί που την οδηγεί χάνει με άσχημο και τραγικό τρόπο τη ζωή του, μια ζωή που στα 28 του ήταν όλη μπροστά του. Οι δικοί του, συντετριμμένοι, κάνουν έκκληση για μάρτυρες. «Μόνη» της πήγε στις μπαρριέρες η μοτοσυκλέτα, στην ευθεία; Όποιος ξέρει, ας βοηθήσει, στη μνήμη του παιδιού και στον πόλεμο των εγκληματιών “hit and run”.
Τι γίνεται εδώ; Εξη νεκροί και πέντε τραυματίες σε τρείς μέρες μέσα, νύχτα, με μοτοσυκλέτες μεγάλες, γρήγορες, δυνατές, σε συγκρούσεις μετωπικές, αδιανόητες, που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ.
Τι γίνεται εδώ; Τι κάνουμε; Πως αντιμετωπίζουμε τον οδηγό που ανοίγει διακόσια χιλιόμετρα με διακόσια άλογα σε δρόμο κατάλληλο πιο πολύ για ποδηλασία; Τι να του πούμε; «Να προσέχει»; Θα γελάσει και θα φύγει με το μοτέρ στους κόφτες. Να πάει να μάθει «σωστή οδήγηση» σε κάποια απο τις κερδοσκοπικές «σχολές», τη στιγμή που ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ότι δεν έχουν τίποτα να του διδάξουν; Να του «κουνήσουμε το δάχτυλο»; Να βγούμε στις τηλεοράσεις τρομοκρατώντας τον κόσμο σαν ιεραπόστολοι της ασφάλειας; Τα αντίθετα αποτελέσματα θα φέρουν τέτοιες ενέργειες, πιστέψτε μας, σε κανέναν δεν αρέσουν «οι δάσκαλοι», χρειάζεται ΑΛΛΗ προσέγγιση, προσεκτική, μοτοσυκλετιστική, μελετημένη..
Και βγαίνει την Παρασκευή 31 Μαϊου το πρωϊ ο (κάποτε σωστός και ταπεινός) Δημήτρης Οικονόμου στον ΣΚΑΪ, και με το ύφος της αυθεντίας που συνηθίζει να έχει απέναντι στα πολιτικά ανθρωπάκια που καλεί στην εκπομπή του, δηλώνει αγανακτισμένος: «Είχα μοτοσυκλέτα και ξέρω. Με τις μοτοσυκλέτες είναι σίγουρο ότι θα σου συμβεί ατύχημα. Το θέμα είναι πόσο σοβαρό!».
Ποιός θα απαντήσει στον κύριο; Πως θα πουλήσετε μοτοσυκλέτες ώ εταιρείες, πως θα πάρετε «τεστ» και διαφημίσεις ώ δημοσιογράφοι του «ειδικού Τύπου» (χωρίς να εξαιρούνται οι υπογράφοντες), πως θα «πείσετε» τους γονείς να δεχτούν το δίκυκλο σαν άθλημα για τα παιδιά τους ώ Σωματεία, πως θα απευθυνθείτε στη κοινωνία για να αντιστρέψετε την εικόνα που γέμισε θάνατο, ώ Λέσχες;
Ο καθενας, ας κάνει ό,τι μπορεί, απο το πόστο του. Οι εταιρείες, που τα λένε μια χαρά μεταξύ τους στον ΣΕΑΑ, ας κάνουν μια κοινή καμπάνια στα Μέσα (ξοδεύοντας ένα μικρό μέρος απο τα χρήματα που δεν έδωσαν για την Εκθεση μοτοσυκλέτας 2019 που δεν έγινε), και τα «Μέσα» μοτοσυκλέτας, αντί να κατηγορούν το ένα το άλλο στους διαφημιζόμενους, ας συνεννοηθούν και ας δημιουργήσουν μια κοινή καμπάνια για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, που θα την στείλουν και σε όλα τα ενημερωτικά sites (τα οποία με προθυμία θα την αναρτήσουν).
Το μόνο που «δεν επιτρέπεται» σε αυτή τη συγκυρία, όπου σαφώς «κάτι δεν πηγαίνει καλά» στην καθημερινή κυκλοφορία (το βλέπουμε όλοι), είναι η αδράνεια. Φτάνει! Δεν μπορούμε να χάνουμε τα αδέλφια μας, ούτε να τους φορτώνουμε την ευθύνη για την δική μας αδυναμία να βγάλουμε σωστούς μοτοσυκλετιστές στους δρόμους.
Πέμπτη, 30 Μαϊου, πίστα Ντόνιγκτον, Αγγλία. Ο αναβάτης του Βρεττανικού Πρωταθλήματος Superbike (BSB) Τζος Έλλιοτ, πέφτει στις δοκιμές «με όλα», και η μοτοσυκλέτα του, μια Suzuki GSXR 1000 R, κόβεται στη μέση, όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία της αρχής του άρθρου. Ο Έλλιοτ σηκώνεται χωρίς γρατζουνιά, και το πρωϊ της Παρασκευής παίρνει μέρος κανονικά στο FP2, έτοιμος για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου.