Ο αγώνας αυτός καθαυτός δεν εδρεψε δάφνες θεάματος ( τουλάχιστον για τους φανατικούς)
Περιορίστηκε στο σβήσιμο του quartarro ,στην εκκίνηση και το τι θα έκανε το γαλλακι με το δορυφορικό yamaha - petronas αν ξεκίναγε κανονικά.
Αν είπαμε...
Με το αν δεν κερδίζονται αγώνες.
Ταυτόχρονα διάβασα συνειρμούς γιατί προπερσι άφησαν τον mm να μπει το τιμ να τον σπρώξει και να εκκινήσει κανονικά.
Όλοι όσοι ασχολούνται ( θεαματικά πάντα, γιατί κανείς δεν μπορεί να πει οτι τα ξέρει εκ των έσω, εκτός αν είσαι ο Σούπο,ο νταλινια και οι διάφοροι τιμ μάνατζερ)
ήξεραν οτι η Ντουκάτι θα είναι λίγο ποου όπως πέρυσι και καλύτερη.
Οι χρόνοι του χειμώνα στα δοκιμαστικά και του τριημέρου απο εργοστάσιακα και μη το έδειχναν.
Ατυχής συγκυρία η σέλα που έφυγε.
Η HONDA δυνατότερη απο πέρυσι,πλησίαζε και ξεπερνούσε την ducati σε τελικές, εκεί κοντά και η suzuki ,με τελικές και ταχύτητα μέσα στην στροφή και σταθερότητα.
Το απέδειξε και με τον ρούκι τής.
Η YAMAHA ηταν εμφανώς ποιο αργή στις ευθείες ,αλλά μην έχοντας καλη ταχύτητα εξόδου.
Ενω μέσα στην στροφή πατούσε καλά (δηλώσεις ROSSI)
Που πειραματίστηκε με το στήσιμο το Σάββατο για να βελτιώσει την έξοδο απο στροφή σε στροφή είχε όμως φθορά εμπρός.
Σπαζοκεφαλια.
Την οποία πρέπει να λύσουν οι αρχιμηχανικοι της .
Αν κοιτάξουμε λίγο πίσω στα χρόνια όταν η YAMAHA ξεκίνησε πρώτη και τερμάτισε πρώτη έχοντας σχεδόν το ίδιο μηχανάκι με σχεδόν τα ίδια λάστιχα θα δούμε οτι η YAMAHA έμεινε στο τότε, ενω οι άλλοι προχώρησαν.
Σε αυτό το επίπεδο που οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές σχεδόν αόρατες δεν υπάρχουν μαγικά στοιχεία.
Δηλαδή
Τι να πούμε για την SUZUKI , που απείχε χρόνια, που δεν είχε δεδομένα και τρέχει ΜΟΝΟ με δυο μηχανάκια χωρίς δεδομένα απο δορυφορικά.
Το να είσαι κοντά εκμεταλλευόμενος το σλιπ στριμ είναι μίσος άθλος και μισή αλήθεια.
Αλλά για να βγεις να προσπερασεις χρειαζεται παραπανω δύναμη την οποία η YAMAHA ,δεν έχει.
Έμεινε στο πριν κάτι χρόνια .
Στον ενα γύρο με διαφορετικές ρυθμίσεις χωρίς να δίνεις βάρος στην φθορά των ελαστικών, η YAMAHA πέταγε ( δηλώσεις vinales) το πρόβλημα προέκυψε με ρυθμίσεις αγώνα και σε αυτά που περιέγραψα.
Ευελπιστούν οτι σε πιο κλειστές πιστες θα πάνε καλύτερα.
Αλλά
Όλο αυτό οτι κρατάμε ενα ρυθμό κάνοντας τραινακι και περιμένοντας τους 5 τελευταίους γύρους για να πάνε τέρμα είναι για μένα αηδιαστικο.
Δεν είναι GP
Είναι endurance.
Δείτε ποιο και πότε έκαναν τον καλύτερο γύρο τους.
Οι dovi,marquez,cratchlow,rins εκαναν τους καλύτερους χρόνους στο τέλος.
Και οι μάχες ηταν αναμεσα στους dovi - marquez στους 3-4 τελευταίους γύρους.
Τίποτα άλλο.
Ποιό πίσω ένας quartarro που πήγαινε αέρα πατέρα και προσπερνούσε οτι είχε μπροστά του αλλά μέχρι να ερθει η φθορά των ελαστικών του.
Ο αγαπημένος μου VALE ,έκανε ( νομίζω) άθλο παίζοντας με τις ρυθμίσεις την Κυριακή .
Γιατί την ταχύτητα στον ενα γύρο την έδειξε την παρασκευή.
Σε ρυθμό αγώνα και μέσα στην κίνηση που θέλει μπαμ και δυναμη χάνει ,εκεί βλέπω εγώ το πρόβλημα.
Ο VALE δεν ηταν ποτέ εκιινησακιας,έμενε πίσω ,μελετούσε επιτιθόταν και περνούσε στο τέλος.
Αν ο vinales ,που είναι εκκινησακιας ξεκίναγε πρώτος και έχτιζε διαφορά θα μιλαγαμε αλλιώς τώρα.
Με τα αν δεν κερδίζονται αγώνες, ουτε με πορδες βάφονται αβγά.
Αν δεν κάνουν κάτι δραστικό εκεί στην YAMAHA ,θα μιλάμε παλι για επανάληψη της περσινης χρονιάς με -1 θέση πίσω για την YAMAHA ,αφού η suzuki δείχνει δυνατή και σταθερή και απο απειρία των αναβατών της θα χάνει θέσεις.
Το πρωτάθλημα ουσιαστικά ξεκινάει στην Ευρώπη ,αν αλλάξει κάτι ως τοτε βλέπουμε .
Αν όχι
Αυτά