- Δημοσιεύσεις
- 17.212
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ειδικά στους καιρούς που ζούμε τα τελευταία χρόνια, το να μπορούσαμε να ταξιδεύουμε, οδικώς τουλάχιστον, με το ελάχιστο δυνατό, αν όχι μηδενικό, κόστος θα ήταν κάτι το εξαιρετικό. Πώς, όμως, θα μπορούσε να συμβεί αυτό στην πράξη; Καταργώντας τα διόδια. Μερικώς, τουλάχιστον, όπως σκοπεύει να κάνει η νέα κυβέρνηση της Ισπανίας. Μιλώντας στην El Pais, ο υπουργός Ανάπτυξης της χώρας Χοσέ Λουίς Άμπαλος ανέφερε πως πρόκειται να καταργηθούν όλοι οι σταθμοί διοδίων από τους αυτοκινητοδρόμους της Ισπανίας των οποίων οι πεντηκονταετείς συμβάσεις παραχώρησης θα λήξουν έως και το 2021. Το μέτρο αφορά περί τα 500 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων και αποτελεί σίγουρα μια καλή δοκιμασία ούτως ώστε να εκτιμηθεί ο οικονομικός αλλά και πολιτικός αντίκτυπος της πρωτοβουλίας, δεδομένου ότι το ζήτημα της χρηματοδότησης των μεγάλων έργων υποδομής διχάζει εδώ και δεκαετίες τις πολιτικές δυνάμεις της Ισπανίας.
Φανατικά υπέρ των αυτοκινητοδρόμων δίχως διόδια τάσσονται, για παράδειγμα, οι Καταλανοί. «Εν τω μεταξύ οι οδηγοί φορτηγών και όλοι όσοι κινούνται στους δρόμους χαιρετίζουν το μέτρο. Πρόκειται για έναν κλάδο που πέρασε μια σοβαρή κρίση και είναι ευαίσθητος σε ανάλογες πρωτοβουλίες». Πολλοί υποστηρίζουν επίσης πως η (μερική) κατάργηση των διοδίων θα συμβάλλει στην καλύτερη κατανομή της κυκλοφορίας στους αυτοκινητόδρομους της Ισπανίας. Για να συμβεί, όμως αυτό, «ο υπουργός θα πρέπει να υποδείξει που θα βρεθούν τα λεφτά των διοδίων».
προφανέστατα περισσότερη χρηση εθνικών σημαινει περισσότερη κυκλοφορία οχηματων περισσότερη κατανάλωση βενζίνης και περιφερειακών και φυσικά περισσότερα περιφεριακά εσοδα/εξοδα στην οικονομία αρα εσοδα στα κρατικά ταμεία...αλλά αυτα σε αλλους πλανήτες