cb 400

Βασω Μπ

new member
Δημοσιεύσεις
403
Μοτοσυκλέτα
BMW F650GS
Όνομα
Βάσω
Περιοχή
Εξάρχεια
Μου γεννήθηκε μια απορία και θα ηθελα τις γνωσεις σας.
Γιατι τo cb 400 δεν εισάγεται στην Ελλάδα και γενικοτερα στην Ευρώπη;
Να σημειωσω οτι το μηχανακι στην Ιαπωνία ειναι ακομα στην παραγωγη
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.513
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Μου γεννήθηκε μια απορία και θα ηθελα τις γνωσεις σας.
Γιατι τo cb 400 δεν εισάγεται στην Ελλάδα και γενικοτερα στην Ευρώπη;
Να σημειωσω οτι το μηχανακι στην Ιαπωνία ειναι ακομα στην παραγωγη
Δεν έρχονται όλα τα μηχανάκια Βάσω Ευρώπη. Συνήθως δεν καλύπτουν προδιαγραφές euro 5 και τα στέλνουν Ασία ή σε άλλες χώρες εκτός Ευρώπης. Εκεί δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον Tooth
 

Βασω Μπ

new member
Δημοσιεύσεις
403
Μοτοσυκλέτα
BMW F650GS
Όνομα
Βάσω
Περιοχή
Εξάρχεια
Δεν έρχονται όλα τα μηχανάκια Βάσω Ευρώπη. Συνήθως δεν καλύπτουν προδιαγραφές euro 5 και τα στέλνουν Ασία ή σε άλλες χώρες εκτός Ευρώπης. Εκεί δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον Tooth
Πολύ κρίμα για ολους εμάς. Και αυτα τα λιγα που κυκλοφορούν ειναι παραεισαγωγή;
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.513
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Πολύ κρίμα για ολους εμάς. Και αυτα τα λιγα που κυκλοφορούν ειναι παραεισαγωγή;
Τα παλιά μοντέλα είχαν έρθει κανονική εισαγωγή πριν ξεκινήσουν οι προδιαγραφές euro. Παραεισαγωγή πλέον δεν έρχεται κανένα μηχανάκι ή τουλάχιστον δεν το γνωρίζω εγώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.423
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πολύ κρίμα για ολους εμάς. Και αυτα τα λιγα που κυκλοφορούν ειναι παραεισαγωγή;
Tωρα κατι ψυθιριζεται ξανα Βασω Μπ

Ιαπωνία - Τα τετρακοσάρια ξαναχτυπούν​

f64fcf5c1b73ff9a1c9f098c5b103a75_XL.jpg

Στο νέο εξώφυλλο του ιαπωνικού περιοδικού Young Machine γίνεται του 400αριού το κάγκελο.
Καιρό τώρα μεταφέρουμε συνεχείς πληροφορίες του ιαπωνικού Τύπου για το πλάνο της Honda να εξελίξει μια ολοκαίνουργια γενιά CB400 Super Four με νέο τετρακύλινδρο κινητήρα και πριν μερικές εβδομάδες η είδηση επιβεβαιώθηκε δημοσίως από υψηλόβαθμο στέλεχος της Honda στην Ιαπωνία.

Η νέα εξέλιξη έρχεται από το τεύχος Σεπτεμβρίου (λίγο βιαστικοί οι συνάδελφοι) του περιοδικού Young Machine που κυκλοφόρησε με Honda CB400 E-Clutch στο εξώφυλλο, ενώ μέσα περιλαμβάνει και μια ψηφιακή αναπαράσταση της έτερης εκδοχής CB400 Super Bol d' Or.
81nsd5Jo9sL. SL1500
Η χρήση του νέου ημιαυτόματου συμπλέκτη της Honda σε μια μοτοσυκλέτα όπως το CB400 είναι απολύτως λογική και δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται, άλλωστε είναι δεδομένο πως η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να τον εξαπλώσει ως επιλογή σε αρκετά μοντέλα της. Ήδη στην Ιαπωνία μαθαίνουμε πως θα δοθεί μια σειρά Honda ΝΤ1100 με E-Clutch στην αστυνομία της χώρας, κάτι που στο μυαλό μας μεταφράζεται σε ανάλογη έκδοση παραγωγής σύντομα.

Σύμφωνα με τις πηγές των Ιαπώνων συναδέλφων το νέο CB400 αναμένεται να εμφανιστεί ως μοντέλο 2026, κάτι απολύτως λογικό αφού οι νέες προδιαγραφές στη χώρα θα τεθούν σε εφαρμογή το 2025, οπότε ως τότε το Super Four και το Super Bol d' Or θα μπορούν να πωλούνται ακόμη και μάλιστα λέγεται πως μια Final Edition 2025 θα τιμήσει την περίσταση.

Παράλληλα το εξώφυλλο του περιοδικού μοστράρει σε δεύτερο πλάνο πίσω από το Honda CB400 και ένα Kawasaki Z400RS, ένα θέμα που έχουμε ξαναδεί αρκετές φορές τα τελευταία δύο χρόνια. Σύμφωνα με το άρθρο το κλασικής όψης γυμνό τετρακοσάρι της Kawasaki θα χτιστεί γύρω από μια εξέχουσα κινητήρια μονάδα, τον τετρακύλινδρο σε σειρά 80 hp του ZX-4R - κινητήρας που φαίνεται πως λειτουργεί ως κίνητρο και σημείο αναφοράς για την εξέλιξη του ανάλογου μοτέρ από τη Honda για το CB400.

Σε κάθε περίπτωση πολύ θα θέλαμε να δούμε τέτοια τετρακοσάρια στην παραγωγή και, κυρίως, διαθέσιμα στα μέρη μας, όχι μόνο στα ιαπωνικά εξώφυλλα.
Πηγή: Young Machine
 

Βασω Μπ

new member
Δημοσιεύσεις
403
Μοτοσυκλέτα
BMW F650GS
Όνομα
Βάσω
Περιοχή
Εξάρχεια
Tωρα κατι ψυθιριζεται ξανα Βασω Μπ

Ιαπωνία - Τα τετρακοσάρια ξαναχτυπούν​

View attachment 58929

Στο νέο εξώφυλλο του ιαπωνικού περιοδικού Young Machine γίνεται του 400αριού το κάγκελο.
Καιρό τώρα μεταφέρουμε συνεχείς πληροφορίες του ιαπωνικού Τύπου για το πλάνο της Honda να εξελίξει μια ολοκαίνουργια γενιά CB400 Super Four με νέο τετρακύλινδρο κινητήρα και πριν μερικές εβδομάδες η είδηση επιβεβαιώθηκε δημοσίως από υψηλόβαθμο στέλεχος της Honda στην Ιαπωνία.

Η νέα εξέλιξη έρχεται από το τεύχος Σεπτεμβρίου (λίγο βιαστικοί οι συνάδελφοι) του περιοδικού Young Machine που κυκλοφόρησε με Honda CB400 E-Clutch στο εξώφυλλο, ενώ μέσα περιλαμβάνει και μια ψηφιακή αναπαράσταση της έτερης εκδοχής CB400 Super Bol d' Or.
81nsd5Jo9sL. SL1500
Η χρήση του νέου ημιαυτόματου συμπλέκτη της Honda σε μια μοτοσυκλέτα όπως το CB400 είναι απολύτως λογική και δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται, άλλωστε είναι δεδομένο πως η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να τον εξαπλώσει ως επιλογή σε αρκετά μοντέλα της. Ήδη στην Ιαπωνία μαθαίνουμε πως θα δοθεί μια σειρά Honda ΝΤ1100 με E-Clutch στην αστυνομία της χώρας, κάτι που στο μυαλό μας μεταφράζεται σε ανάλογη έκδοση παραγωγής σύντομα.

Σύμφωνα με τις πηγές των Ιαπώνων συναδέλφων το νέο CB400 αναμένεται να εμφανιστεί ως μοντέλο 2026, κάτι απολύτως λογικό αφού οι νέες προδιαγραφές στη χώρα θα τεθούν σε εφαρμογή το 2025, οπότε ως τότε το Super Four και το Super Bol d' Or θα μπορούν να πωλούνται ακόμη και μάλιστα λέγεται πως μια Final Edition 2025 θα τιμήσει την περίσταση.

Παράλληλα το εξώφυλλο του περιοδικού μοστράρει σε δεύτερο πλάνο πίσω από το Honda CB400 και ένα Kawasaki Z400RS, ένα θέμα που έχουμε ξαναδεί αρκετές φορές τα τελευταία δύο χρόνια. Σύμφωνα με το άρθρο το κλασικής όψης γυμνό τετρακοσάρι της Kawasaki θα χτιστεί γύρω από μια εξέχουσα κινητήρια μονάδα, τον τετρακύλινδρο σε σειρά 80 hp του ZX-4R - κινητήρας που φαίνεται πως λειτουργεί ως κίνητρο και σημείο αναφοράς για την εξέλιξη του ανάλογου μοτέρ από τη Honda για το CB400.

Σε κάθε περίπτωση πολύ θα θέλαμε να δούμε τέτοια τετρακοσάρια στην παραγωγή και, κυρίως, διαθέσιμα στα μέρη μας, όχι μόνο στα ιαπωνικά εξώφυλλα.
Πηγή: Young Machine
Αν δεν ερθουν στα μερη μας να κανουμε μια εκδρομη στην Ιαπωνία να παρουμε μεταχειρισμένα
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
336
Ηλικία
57
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Τα παλιά τετρακοσάρια παραεισαγωγής ήταν ένα φαινόμενο που κράτησε λίγα χρόνια. Εκείνο το καιρό στην Ιαπωνία υπήρχε δίπλωμα αντίστοιχο με το δικο μας Α1 που ήταν μέχρι 400 κυβικά. Η επόμενη κατηγορία διπλώματος ήταν πολύ δύσκολο να την πάρεις. ανάμεσα στις δοκιμασίες ήταν να δώσεις με χιλιάρα και μάλιστα έπρεπε να την ρίξεις και να μπορείς να την σηκώσεις από το έδαφος! Γι αυτό τα εργοστάσια έφτιαχναν τετρακοσαρια μιας και είχαν μεγάλο κοινό. Οι δικοι μας έμποροι αγόραζαν container με τετρακοσάρια. Μετά ήρθε η "ενιαία αγορά" και μας τσάκισε.

Ακόμα θυμάμαι το ZRX 400 που ταν το πιο όμορφο τετρακοσαρι παραεισαγωγής (εκείνο το καιρό).

Τώρα στην Ιαπωνία, η μοτοσυκλέτα έχει γίνει χόμπυ για βαρεμένους γιατι έχουν κάνει δύσκολη την απόκτηση και την κατοχή μοτοσυκλέτας. Οποιοδήποτε όχημα αγοράσεις στην Ιαπωνία πρέπει από πριν να έχεις ήδη θέση πάρκινγκ. Πέραν αυτού, η προδιαγραφές ρύπων κι οι εγκρίσεις τύπου στις χώρες κάνουν δύσκολη την παραγωγή τετρακύλινδρων μικρού κυβισμού πια για εξαγωγή, άσε που η ευρώπη θέλει μεγάλους κυβισμούς. Αυτό δείχνει ν αλλάζει λόγω Ασιατικής αγοράς όπου 400 κυβικά είναι "μεγάλη" μοτο αλλά πάλι όλοι φτιάχνουν μονοκύλινδρα/δικύλινδρα που ναι φτηνά. Η kawasaki τόλμησε όμως με το ZX4RR και δείχνει πως έχει αγορά στην Αμερική/Ασία. Μαζί κι οι κινέζοι που ξεκινησαν να φτιάχνουν πολυκύλινδρα μικρά (βλέπε VROOM αν ποτέ έρθει Ευρώπη).

Φανταστείτε τώρα να βγει στη παραγωγή ένα Ζ400 RS με τον κινητήρα του καινουργιου ZX4 RR κι αισθητικά να μοιάζει σαν το Z900 RS...
Εγώ τουλάχιστον ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΩ!!!!

 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
738
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Μου γεννήθηκε μια απορία και θα ηθελα τις γνωσεις σας.
Γιατι τo cb 400 δεν εισάγεται στην Ελλάδα και γενικοτερα στην Ευρώπη;
Να σημειωσω οτι το μηχανακι στην Ιαπωνία ειναι ακομα στην παραγωγη
1.Δεν περνάει προδιαγραφές Ευρωπαικής Ενωσης.
2.Η Honda έχει κρίνει ότι η μαθηματική ελπίδα να το φέρει, είναι αρνητική. Δηλαδή, πρέπει να ξοδευτεί στην εξέλιξη του ψεκασμού και του χώρου καύσης ώστε να περνάει προδιαγραφές καυσαερίων και θορύβου και μετά αφού το κάνει αυτό και το φέρει στην Ευρωπαική αγορά, δεν θα το αγοράζει κανείς, γιατί είτε θα προτιμούν πολύ φτηνότερα σύχρονα δικύλινδρα ή μονοκύλινδρα ή στα ίδια λεφτά θα έρχεται με μεγαλύτερα 600 και άνω, άρα χωρίς εμπορικό νόημα ύπαρξης.
 
Top Bottom