Τι να πω και τι να ομολογήσω.
Φέτος τον Μάιο έκλεισα 12 χρόνια με την biffa μου (CBF1000FA mk2 και τελευταία και απ ο, τι φαίνεται από τους Χονταιους μην πω καμιά άσχημη κουβέντα και ξυπνήσω τον
@stelios62 δεν πρόκειται να βγάλουν καινούριο μοντ) και κλεινωντας χθες με μια μικρή βόλτα μέχρι την Βυτίνα τα απίθανα απροβληματιστα χιλιόμετρα των 285000. Θα γράψω μεγάλο σεντόνι αν αρχίσω και λέω για την συγκεκριμένη μηχανή. Θα χρησιμοποιήσω μια φράση ενός άρθρου αφιέρωση στην συγκεκριμένη μηχανή "πας ταξίδι και γυρνάς, ατσαλακωτος". Με κατανάλωση που κυμαίνεται 5 με 5μιση λίτρα/100 σε ταξίδι, εάν βεβαίως πας νορμάλ και δεν σπάς πολύ τον καρπό σου.
Με μια αναβάθμιση στην ανάρτηση έχεις μια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα. Το μόνο που μου έχει βγάλει ως "πρόβλημα" ήταν τα πηνία. 2 φορές αλλαγή (η 1η υπήρχε οδηγία από την Χοντα για δωρεάν αλλαγή) στα 40000χλμ και η 2η στα 170000 αν θυμάμαι καλώς. Μου την ζήτησαν στα 200000χλμ να την αγοράσουν και αρνήθηκα. Η συγκεκριμένη θα μπει στο σαλόνι. Για περισσότερα ρώτα συγκεκριμένα πράγματα και θα απαντάω.
Φτου έγραψα σεντόνι
Αλλά εσύ βλέπω θες το mk1 με τις 2πλες εξατμίσεις. Η διαφορά της μίας με την άλλη είναι ο αλουμινένιος σκελετός στην mk2, η διαφορά των ίππων (98 mk1/107 mk2), η 2πλη εξάτμιση mk1, και η μικρή διαφορά στην ροπή (+) στην mk2 και κάτι μικρό διάφορες (μπουζί, φίλτρο αέρα