Δύσκολα θα βρεις απαντήσεις Πάνο στο που πονάει!
Ανταλλακτικά εξαρτάται από το ποσο εμπορικό μοντέλο ήταν στην εποχή του, ποσα αλλά μοντελα φορούσαν τον ίδιο κινητηρα, για ποσα χρόνια, κλπ…
Βέβαια αν μιλήσεις με κάποιο μηχανικό που γουστάρει να ασχολείται με παλιά μηχανάκια και κάνεις και μια αναζήτηση στο eBay θα δεις τι μπορεις να βρεις και τι όχι…
Σε επίπεδο ανταλλακτικών δεν έχεις να χαρείς κάτι νομίζω…Γιαννη δεν ρωταω μηχανικους.Προτιμω να βρω κατοχους η πρωην κατοχους για να παρω τις πληροφοριες που θελω,Οτα βαζω στο ματι μηχανακι για να ασχοληθω σπανια απευθυνομαι σε συνεργειο.
Δεν ρωταω Γιαννη.Οσες φορες το εκανα δεν πηρα σοβαρες απαντησεις.Σε επίπεδο ανταλλακτικών δεν έχεις να χαρείς κάτι νομίζω…
Νεκροφιλος αφου....
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάρτο ρε ,τι να βγαλει 250 κ ειναιΔιευρυνω τους οριζοντες μου.
Αν το τσιμπησω θα ειναι για ανακατασκευη και πιθανοτατα θα χρειαστω διαφορα.Πάρτο ρε ,τι να βγαλει 250 κ ειναι
Κάποια στιγμή Πάνο πριν αρκετά χρόνια έπεσε στα χέρια μου ένα gsx 400. Κατάφερα να το βάλω σε λειτουργία λόγω ακινησίας 10 ετών. Ανταλλακτικά καινούργια δεν νομίζω ότι παίζουν πλέον στην αγορά. Πιο πολύ σε μεταχειρισμένα ότι αφορά περιφερειακά και σε aftermarket ότι αφορούν αναλώσιμα και κινητήρα.Πληροφοριες για το συγκεκριμενο μηχανακι Suzuki GSX 250E 1982 Katana αν το ειχε καποιος η καποιος κολλητος.Που ποναει,τι πρεπει να προσεξω,επαρκεια ανταλλακτικων κλπ.
Εχει αρκετα κοινα ανταλλακτικα με το 400 απ οτι εχω δει.Καινουργια ετσι και αλλιως δεν θα εβαζα και περισσοτερο να σου πω με προβληματιζει το καρμπυλατερ και η πιθανη σκουρια του τεποζιτου.Εχω ηδη βρει δευτερο μοτερ σε περιπτωση που το αποφασισω.Κάποια στιγμή Πάνο πριν αρκετά χρόνια έπεσε στα χέρια μου ένα gsx 400. Κατάφερα να το βάλω σε λειτουργία λόγω ακινησίας 10 ετών. Ανταλλακτικά καινούργια δεν νομίζω ότι παίζουν πλέον στην αγορά. Πιο πολύ σε μεταχειρισμένα ότι αφορά περιφερειακά και σε aftermarket ότι αφορούν αναλώσιμα και κινητήρα.
Όντως έχει κοινά με το 400. Σε ότι αφορά καρμπυρατέρ υπάρχουν σετ επισκευής από Ελλάδα ή αλλιώς Ευρώπη. Ντεπόζιτο το ξεσκουριάζεις με την καλή παλιά μέθοδο με βίδες ή χαλίκι. Έχει ένας πού έρχεται στο μαγαζί το 400 αν το δεις κατάσταση βιτρίνας. Αν υπάρχει χρόνος και όρεξη να ασχοληθείς θα το καταφέρεις.Εχει αρκετα κοινα ανταλλακτικα με το 400 απ οτι εχω δει.Καινουργια ετσι και αλλιως δεν θα εβαζα και περισσοτερο να σου πω με προβληματιζει το καρμπυλατερ και η πιθανη σκουρια του τεποζιτου.Εχω ηδη βρει δευτερο μοτερ σε περιπτωση που το αποφασισω.
Εχει αρκετα κοινα ανταλλακτικα με το 400 απ οτι εχω δει.Καινουργια ετσι και αλλιως δεν θα εβαζα και περισσοτερο να σου πω με προβληματιζει το καρμπυλατερ και η πιθανη σκουρια του τεποζιτου.Εχω ηδη βρει δευτερο μοτερ σε περιπτωση που το αποφασισω.
Μην λες την λέξη ... σκουριασμένο ντεπόζιτο...!
View attachment 57986
1) Υπάρχει κάποιο ισχυρότατο αντισκουριακο που το ρίχνεις μέσα και του ...&α#αει το κέρατο.
2) Οι τρύπες που (αν) θα ανοίξουν μετά στα σάπια σημεία θέλουν κόλημα ΜΟΝΟ με ασημοκοληση.
3) Φυσικά πλαστικοποιηση εσωτερική
4) βάψιμο εξωτερικό , αυτοκόλλητα , βερνικωμα
Αν πετύχουν όλα αυτες οι εργασίες με την σειρά ... εμένα να μου γράψεις ... το όνομα των μαστορων ...!
Υπάρχει ακόμα ο κυρ Μανώλης;Ανταλλακτικά για τόσο παλιά μοτό, έχει συνήθως ο Αναπολιτάκης, ο γέρος στην Θηβών, όχι ο νέος στην εθνική οδό.
Καλή τύχη.
Πλάκα πλάκα έχω δυο χρόνια να πάω στο μαγαζι. Δεν είναι τελείως απίθανο, να τις έχει ''μαζέψει τις υπογραφές'' και να μην το έχω μάθει.Υπάρχει ακόμα ο κυρ Μανώλης;