Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Καλημέρα
Το μηχανάκι έχει εδώ και καιρό "δίνει" ρεύμα μόνο όταν βάζω μπρος. Όταν γυρνάω το κλειδί στον διακόπτη όλα είναι νεκρά, μόνο με μανιβέλα μπορώ να το ξεκινήσω. Ακόμα και η ένδειξη ταχύτητας στο κοντέρ δεν ανάβει, όπως θα έπρεπε κανονικά. Η μίζα είναι σαν να μην υπάρχει καν.
Όταν πάρει μπρος, τα φώτα φέγγουν πολύ χαμηλά πρέπει να δώσω στροφές για να φωτίζουν κανονικά. Το ίδιο ισχύει και για τον φωτισμό στο κοντέρ. Η μίζα δεν λειτουργεί ακόμα και όταν το μοτέρ δουλεύει. Το θέμα είναι πως το Address έχει συνεχές ρεύμα στα φώτα του, οπότε αυτό δεν είναι φυσιολογικο.
Άλλαξα μπαταρία μήπως και έφταιγε αυτή, αλλά δεν έκανε κάτι. Στην μίζα άλλαξα καρβουνάκια πριν 5-6 μήνες, ήτανε οκ. Έριξα σπρέι επαφών σε μπουτόν μίζας, φισάκια κλπ μήπως κάπου δεν έκανε σωστή επαφή αλλά τίποτα.
Η μοναδική ασφάλεια που έχει είναι κάτω από την σέλα και είναι σαν "γενικός" δηλαδή αν την κάψει δεν δουλεύει καθόλου το μηχανάκι. Τουλάχιστον όταν την έκαψε μια φορά (όταν το είχα injection ακόμα) είχε νεκρώσει. Τότε νέκρωσε βέβαια γιατί δεν έδινε και ρεύμα στο μπεκ, τώρα με το καρμπ (που δεν θέλει ρεύματα) δεν ξέρω αν θα κάνει κάποια διαφορά, που και πάλι δεν το νομίζω.
Έχει κάποιος να προτείνει κάτι;
Το μηχανάκι έχει εδώ και καιρό "δίνει" ρεύμα μόνο όταν βάζω μπρος. Όταν γυρνάω το κλειδί στον διακόπτη όλα είναι νεκρά, μόνο με μανιβέλα μπορώ να το ξεκινήσω. Ακόμα και η ένδειξη ταχύτητας στο κοντέρ δεν ανάβει, όπως θα έπρεπε κανονικά. Η μίζα είναι σαν να μην υπάρχει καν.
Όταν πάρει μπρος, τα φώτα φέγγουν πολύ χαμηλά πρέπει να δώσω στροφές για να φωτίζουν κανονικά. Το ίδιο ισχύει και για τον φωτισμό στο κοντέρ. Η μίζα δεν λειτουργεί ακόμα και όταν το μοτέρ δουλεύει. Το θέμα είναι πως το Address έχει συνεχές ρεύμα στα φώτα του, οπότε αυτό δεν είναι φυσιολογικο.
Άλλαξα μπαταρία μήπως και έφταιγε αυτή, αλλά δεν έκανε κάτι. Στην μίζα άλλαξα καρβουνάκια πριν 5-6 μήνες, ήτανε οκ. Έριξα σπρέι επαφών σε μπουτόν μίζας, φισάκια κλπ μήπως κάπου δεν έκανε σωστή επαφή αλλά τίποτα.
Η μοναδική ασφάλεια που έχει είναι κάτω από την σέλα και είναι σαν "γενικός" δηλαδή αν την κάψει δεν δουλεύει καθόλου το μηχανάκι. Τουλάχιστον όταν την έκαψε μια φορά (όταν το είχα injection ακόμα) είχε νεκρώσει. Τότε νέκρωσε βέβαια γιατί δεν έδινε και ρεύμα στο μπεκ, τώρα με το καρμπ (που δεν θέλει ρεύματα) δεν ξέρω αν θα κάνει κάποια διαφορά, που και πάλι δεν το νομίζω.
Έχει κάποιος να προτείνει κάτι;