Σήμερα οδηγήσαμε το ΜΤ800 και το μικρό το 300άρι.CFMOTO Test Ride Events – Φθινόπωρο 2022
• Καλαμάτα, στις 31 Οκτωβρίου με 5 Νοεμβρίου, στην Τσαχπίνης Motor, Κλαδά 13, τηλ: 27210 20000
Για πες εντυπωσεις ΝικΣήμερα οδηγήσαμε το ΜΤ800 και το μικρό το 300άρι.
Ταΰγετο φυσικά,που αλλού?
Νικόλα ευχαριστούμε για την ενημέρωση Εγώ απλά θα πω ότι και στο gs από το 2021 μοντέλο και μετά, για να ανάψεις τα θερμαινόμενα χερουλια πρέπει να πατήσεις το κουμπί και μετά με την ροδέλα να επιλέξεις θέση θέρμανσης. Καμία σχέση με το προηγούμενο 1250,1200 που πάταγες το κουμπί μια ή 2 φορές για low και για high. Το δε shifter όντως εξακολουθεί 8 χρόνια μετά και ακόμα είναι πολύ σκληρό όπως το ξέρεις Νικόλα.Ξεκινάμε από το μικρό.
Όμορφο και συμπαθέστατο μοτοσυκλετάκι.Μονοκύλινδρο με κάπου 30 ίππους (περιμένω το επερχόμενο δικύλινδρο 400,εκείνο θα σπέρνει σίγουρα!) Η θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τα ημι-κλιπ ονς είναι αρκετά επιθετική,αν και τα γόνατά μου κόντευαν να φτάσουν στο πρόσωπο,όμως για μικρές ηλικίες είναι ταμάμ.Το ταμπλετάκι- καντράν παρείχε όλες τις πληροφορίες.
Κάτι που παρατήρησα είναι ότι η θερμοκρασία την περισσότερη ώρα ανέβαινε στα κόκκινα,επίσης το κιβώτιο μού φάνηκε ασαφές,σε πάνω από μία περιπτώσεις δεν κούμπωσε η ταχύτητα (από 3η σε 4η πχ) και χρειάστηκε να αφήσω το λεβιέ,να κάνω μια ξερογκαζιά και κατόπιν να κουμπώσω.
Τα ελαστικά ήταν της Maxxis και ήταν φθαρμένα!Πρέπει να ήταν αυτά της πρώτης τοποθέτησης και σε συνδυασμό με τα 12.000 που είχε ήδη το κοντέρ είχαν ήδη φαγωθεί. Εδώ θέλει λίγο προσοχή εκ μέρους της αντιπροσωπείας γιατί σίγουρα θα το καβαλήσει ένας νεοσύστατος και άμα του κάνει κανένα γλύστρημα θα φοβηθεί.
Το ΜΤ τώρα.
Σοβαρή προσπάθεια από τους Κινέζους.Δεν μπορώ φυσικά να προδιαγράψω αστοχίες/ζημιές/κινεζιές που θα συμβούν στο μέλλον (ΑΝ συμβούν) αλλά το μηχανάκι ό,τι έχει επάνω του είναι αξιοπρεπές.
Πρώτη εντύπωση διακόπτες-κουμπάκια.Πολύ καλή συναρμογή και το κούμπωμά τους θετικό.Πχ το μπουτόν της μεγάλης σκάλας ή της μίζας ή του cruise control (έχει και τέτοιο !) πατιέται μέχρι να κάνει κλακ και όχι παραπέρα,ο διακόπτης δηλ δεν έχει ασάφεια.
Φρένα πολύ καλά και όταν τα τσαρούχωνα το abs έμπαινε χωρίς να κλωτσάει πολύ τη μανέτα και το πεντάλ.
Ο κινητήρας όμως αρβάλαγε πολύ! Ή έιναι έτσι τα ΚΤΜ ή εγώ έχω καλομάθει με το γουργούρισμα του gs και το cf μου ακουγόταν κυλινδρόμυλος! Η λειτουργία του δε γραμμική,πουθενα δεν έκανε ξεσπάσματα δύναμης,μέχρι τους κόφτες που το πήγα.Αν όμως κοίταγες το κοντέρ μάζευε χιλιόμετρα στο δευτερόλεπτο! Και στο rain και στο sport που το έβαλα.
Η ταμπλέτα ευανάγνωστη με ένα πλήθος πληροφοριών σε πρώτη θέα,όμως πρόσεξα 2-3 "μειονεκτήματα".
1) για να δεις τη θερμοκρασία του κινητήρα έπρεπε να σκρολλάρεις με τα βελάκια 1-2 οθόνες πιο κάτω.Επίσης 2) για να ανάψεις τα θερμαινόμενα γκριπ πάλι έπρεπε να μπεις στο μενού->Ρυθμίσεις->Heated grips ON. Αυτές οι ψιλολεπτομέρειες θεωρώ θα έπρεπε να είναι πιο 'αμεσες στην πληροφόρηση πχ με ένα κουμπί στα γκριπ,όπως κάνουν οι περισσότεροι.No big deal θα μου πεις,ίσως και να το αλλάξουν στο επόμενο μοντελο.
Εν κατακλείδι μου άρεσε πολύ το 800ρι CF (θα πέσει φωτιά να με κάψει,τι λέω).Για έναν που θέλει να πάει σε κάτι μεγαλύτερο από τα πολυφορεμένα 500ρια ή που έχει βλέψεις για μακρυνότερα ταξίδια το ΜΤ με τα 10Κ που κοστίζει είναι μια χαρά γι αυτά που δίνει.
ΥΓ Το ΜΤ έχει και quick shifter!! για πάνω αλλά και για κατεβάσματα. Και δουλεύει βιλούδο το ρδέλο!!
το μηχανακι ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει στην πιατσα στην τιμη που πουλιεται και πρεπει να ντρεπονται κατι γιαπωνεζοι που ζητανε τα ιδια πανω κατω για το τρεισερ 700...το μοτερ ετσι αρβαλαειΞεκινάμε από το μικρό.
Όμορφο και συμπαθέστατο μοτοσυκλετάκι.Μονοκύλινδρο με κάπου 30 ίππους (περιμένω το επερχόμενο δικύλινδρο 400,εκείνο θα σπέρνει σίγουρα!) Η θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τα ημι-κλιπ ονς είναι αρκετά επιθετική,αν και τα γόνατά μου κόντευαν να φτάσουν στο πρόσωπο,όμως για μικρές ηλικίες είναι ταμάμ.Το ταμπλετάκι- καντράν παρείχε όλες τις πληροφορίες.
Κάτι που παρατήρησα είναι ότι η θερμοκρασία την περισσότερη ώρα ανέβαινε στα κόκκινα,επίσης το κιβώτιο μού φάνηκε ασαφές,σε πάνω από μία περιπτώσεις δεν κούμπωσε η ταχύτητα (από 3η σε 4η πχ) και χρειάστηκε να αφήσω το λεβιέ,να κάνω μια ξερογκαζιά και κατόπιν να κουμπώσω.
Τα ελαστικά ήταν της Maxxis και ήταν φθαρμένα!Πρέπει να ήταν αυτά της πρώτης τοποθέτησης και σε συνδυασμό με τα 12.000 που είχε ήδη το κοντέρ είχαν ήδη φαγωθεί. Εδώ θέλει λίγο προσοχή εκ μέρους της αντιπροσωπείας γιατί σίγουρα θα το καβαλήσει ένας νεοσύστατος και άμα του κάνει κανένα γλύστρημα θα φοβηθεί.
Το ΜΤ τώρα.
Σοβαρή προσπάθεια από τους Κινέζους.Δεν μπορώ φυσικά να προδιαγράψω αστοχίες/ζημιές/κινεζιές που θα συμβούν στο μέλλον (ΑΝ συμβούν) αλλά το μηχανάκι ό,τι έχει επάνω του είναι αξιοπρεπές.
Πρώτη εντύπωση διακόπτες-κουμπάκια.Πολύ καλή συναρμογή και το κούμπωμά τους θετικό.Πχ το μπουτόν της μεγάλης σκάλας ή της μίζας ή του cruise control (έχει και τέτοιο !) πατιέται μέχρι να κάνει κλακ και όχι παραπέρα,ο διακόπτης δηλ δεν έχει ασάφεια.
Φρένα πολύ καλά και όταν τα τσαρούχωνα το abs έμπαινε χωρίς να κλωτσάει πολύ τη μανέτα και το πεντάλ.
Ο κινητήρας όμως αρβάλαγε πολύ! Ή έιναι έτσι τα ΚΤΜ ή εγώ έχω καλομάθει με το γουργούρισμα του gs και το cf μου ακουγόταν κυλινδρόμυλος! Η λειτουργία του δε γραμμική,πουθενα δεν έκανε ξεσπάσματα δύναμης,μέχρι τους κόφτες που το πήγα.Αν όμως κοίταγες το κοντέρ μάζευε χιλιόμετρα στο δευτερόλεπτο! Και στο rain και στο sport που το έβαλα.
Η ταμπλέτα ευανάγνωστη με ένα πλήθος πληροφοριών σε πρώτη θέα,όμως πρόσεξα 2-3 "μειονεκτήματα".
1) για να δεις τη θερμοκρασία του κινητήρα έπρεπε να σκρολλάρεις με τα βελάκια 1-2 οθόνες πιο κάτω.Επίσης 2) για να ανάψεις τα θερμαινόμενα γκριπ πάλι έπρεπε να μπεις στο μενού->Ρυθμίσεις->Heated grips ON. Αυτές οι ψιλολεπτομέρειες θεωρώ θα έπρεπε να είναι πιο 'αμεσες στην πληροφόρηση πχ με ένα κουμπί στα γκριπ,όπως κάνουν οι περισσότεροι.No big deal θα μου πεις,ίσως και να το αλλάξουν στο επόμενο μοντελο.
Εν κατακλείδι μου άρεσε πολύ το 800ρι CF (θα πέσει φωτιά να με κάψει,τι λέω).Για έναν που θέλει να πάει σε κάτι μεγαλύτερο από τα πολυφορεμένα 500ρια ή που έχει βλέψεις για μακρυνότερα ταξίδια το ΜΤ με τα 10Κ που κοστίζει είναι μια χαρά γι αυτά που δίνει.
ΥΓ Το ΜΤ έχει και quick shifter!! για πάνω αλλά και για κατεβάσματα. Και δουλεύει βιλούδο το ρδέλο!!
Για πες κ καμία εμπειρία από το καθένα τι σαρεσε και τι οχΟι δοκιμές ακόμα και σε πίστα ή "ο ένας πίσω από τον άλλο" δεν σε κάνουν να καταλάβεις και πολλά από τα καλά μιας μηχανής. Σε κάνουν όμως να πάρεις μυρωδιά κάποια αρνητικά που σου χτυπάνε άσχημα με την πρώτη και που κανένα περιοδικό δεν θα σου πει. Π . Χ τραχύτητα κινητήρα, θέση οδήγησης, γενικότερη αίσθηση.
Εγώ προσωπικά έχω ξενερώσει πολύ μετά από 100 μέτρα οδήγησης με δύο πολύ γνωστά και πανάκριβα μοντέλα μηχανής. Φαντάσου να τα είχα αγοράσει και να έφευγα από την αντιπροσωπεία με το ξενέρωμα!
Πάντως το τελευταίο εξάμηνο οδήγησα sw γκρουπακι Hayabusa και "ελεύθερα" για μισή ώρα gsxs1000gt, vstrom1050, tiger 1200 rally explorer, nt1100dct. Μόλις σήμερα δε, οδήγησα και Moto Guzzi V100.
Πιστέψτε με πολύ καλύτερα από το να μην τα είχα οδηγήσει καθόλου καθώς έβγαλα τα δικά μου, αρχικά συμπεράσματα και ένιωσα σε ποια "κουμπώνω" καλύτερα.
to 650ds/dsx τι φασηΠανελλήνια Test Rides Kymco και Voge – Οδήγησε πριν αποφασίσεις – Δείτε πότε και που και δηλώσετε συμμετοχή
Kymco Test Ride It & Voge Test Ride Experience – Οδήγησε πριν αποφασίσεις
Η Mototrend SA προχωρά σε μια εκτεταμένη προωθητική ενέργεια, δίνοντας τη δυνατότητα σε κάθε υποψήφιο αγοραστή και σε κάθε σημείο της χώρας να οδηγήσει μια σειρά από σημαντικά μοντέλα των εταιρειών Kymco και Voge!
Τα Test Rides θα ξεκινήσουν στις 15 Μαρτίου και θα ολοκληρωθούν τέλη Ιουνίου περνώντας από 15 πόλεις της ηπειρωτικής χώρας και 6 της νησιωτικής! Από τα Χανιά, το Ηράκλειο και τη Ρόδο μέχρι την Πάτρα, την Καβάλα και την Ξάνθη, από τη Σύρο και τη Χίο μέχρι την Πρέβεζα και τη Θεσσαλονίκη, σε μια μοναδική για τα Ελληνικά δεδομένα δραστηριότητα που θα διαρκέσει 3,5 μήνες και που θα δώσει τη δυνατότητα να οδηγήσουν εκατοντάδες ενδιαφερόμενοι οκτώ μοντέλα της Voge και έξι της Kymco!
Όσοι πιστοί προσέλθετε λοιπόν, μία επίσκεψη στις ιστοσελίδες των Kymco https://kymco.gr/kymco-test-ride/ και Voge https://voge.gr/the-voge-ride/ ή ένα τηλεφώνημα στο κατάστημα της αρεσκείας σας αρκεί για να δηλώσετε συμμετοχή στην πόλη της επιλογής σας! Δίπλωμα μοτοσυκλέτας τουλάχιστον Α2 κατηγορίας, σωστό ντύσιμο, καλό κράνος και πολύ κέφι είναι αυτά που χρειάζεστε για να οδηγήσετε το όχημα που σας ενδιαφέρει
Mοντέλα διαθέσιμα ανά εταιρεία:
ΚΥΜCO: AK 550 Premium, CV3 Noodoe, DT X360, Χ-Τown 300, People S 125, Agility S 125
VOGE: 300DS, 300 Rally, 300AC, 300ACX, 500DS, 500DSX, 500AC, SR4 Max
Για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο τα Test Rides θα πραγματοποιηθούν ως ακολούθως:
15 – 18 Μαρτίου
ΛΑΜΙΑ: Καρέλλης ΕΠΕ, 2ο χλμ Ε.Ο. Λαμίας–Αθηνών, τηλ 22310-23563
EΛΕΥΣΙΝΑ: Μοτο Ι. Σάλτας, Ηρώων Πολυτεχνείου 149, τηλ 210-5546621
28 Μαρτίου – 1 Απριλίου
ΒΟΛΟΣ: Πολύζου Μ. Αφοι ΑΕΕ, Δημητριάδος 77, τηλ 24210-25938/23622
ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Θεοχάρη Αφοι ΕΠΕ, Λεωφόρος Ιωνίας 3, τηλ 27410-85944
4 – 8 Απριλίου
ΛΑΡΙΣΑ: Μαργαρίτης & ΣΙΑ ΟΕ, Ηρώων Πολυτεχνείου 15, τηλ 2411-81052
ΠΑΤΡΑ: Λυρής Ιωάννης ΑΕ, Ν.Ε.Ο Πατρών–Αθηνών, τηλ 2610-911328
12 – 22 Απριλίου
ΤΡΙΚΑΛΑ*: Μελίσσης Σωτήριος, Αβέρωφ και Ολυμπίου, τηλ 24310-78201
ΚΑΡΔΙΤΣΑ**: Μπακώσης Βάϊος, Τρικάλων 273, τηλ 24410-71985
ΑΓΡΙΝΙΟ: Μπουσδούνη Αφοι ΟΕ, Εθν. Αντιστάσεως 53, τηλ 26410-52558
* Μόνο τα μοντέλα της Voge
** Μόνο τα μοντέλα της Kymco
25 – 29 Απριλίου
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ*: Δαβανόπουλος Β., Μοναστηρίου 102, τηλ 2310-515787
ΠΡΕΒΕΖΑ: Ζηκίδης Σπ, Λεωφ. Ιωαννίνων 301, τηλ 26410 52558
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ**: Παπανικολής Β., Κων/πόλεως 41, τηλ 2310-857532
* Μόνο τα μοντέλα της Voge
** Μόνο τα μοντέλα της Kymco
Τα Test Rides για τους μήνες Μάϊο και Ιούνιο θα ανακοινωθούν σύντομα από την αντιπροσωπεία Mototrend SA.
Πηγη https://bikerspirit.net
Hayabusa και gsxs1000gt υπέροχοι κινητήρες, εκπληκτική ποιοτητα (αγαπώ 4κυλινδρους εν σειρά). Βέβαια γούστα είναι αυτά. Άλλοι δεν τους γουστάρουν καθόλου!Για πες κ καμία εμπειρία από το καθένα τι σαρεσε και τι οχ