Με τούτα και με κείνα, αν το φέρει ποτέ ο ακατανόμαστος θα έχει 4 χιλιάρικα...
Για να έρθει όμως πρέπει να γίνει Euro4 και μαζί με τον ψεκασμό να έχει ένα σκασμό εναρμονίσεις (CBS, φίλτρο άνθρακα, τεστ αξιοπιστίας συγκεκριμένων χιλιομέτρων).
Κατά τα άλλα ακολουθεί το σχέδιο του πρώτου cub του '58, με το φανοστάτη χαμηλά και εξάτμιση "καλαμπόκι", κλειστή μετάδοση, πλαστική ποδιά, συνδιασμένα με μοντερνιές του στυλ Led φλας και φως, ψηφιακό κοντέρ (που μου αρέσει πολύ) και ζάντες αλουμινίου επιτέλους. Οι μασπιέδες βιδωμένοι στο ψαλίδι χωρίς να χρειάζονται επιπέον βάσεις που το κάνουν πιο βαρύ, ενώ του οδηγού είναι "μοτοσυκλετίσοι" πλέον. Το μοτεράκι είναι το γνωστό του Wave στα 125cc που είναι το ίδιο με το γνωστό Innova με διαφορετική κεφαλή όμως. Σκουτερίζει λίγο όντως, αυτές είναι όμως οι επιταγές του κοινού σε Ασία και Νότιο Αμερική. Περίμενα να έχει λίγο χώρο κάτω από την σέλα, έστω ελάχιστη για μικροπράγματα. Αυτό που είδα είναι ότι δεν φαίνεται η αντλία καυσίμου να είναι μέσα στο ρεζερβουάρ αλλά ίσως να καλύπτεται από το πλαστικό, αν την έχει εκτός ίσως τις καίει για πρωινό, δεν μ' αρέσει αυτή η διάταξη.
Δεν θα το έπαιρνα, είναι πολύ όμορφο για να κυκλοφορεί στην Αθήνα με τόσους ούγκανους γύρω του, θα το λυπόμουν.