Επιτέλους το πήρα!
Το λοιπόν, βρήκαμε ποια ήτανε η "χαριστική βολή" στο μοτέρ...
Αυτό είναι ένα ρουλεμάν σασμάν, ή μάλλον ότι έμεινε από το ρουλεμάν. Τα Address, ανέκαθεν είχανε θέματα με τα σασμάν τους...αυτό άρχιζε να το τρώει σιγά σιγά και με τον καιρό δεν έμεινε τίποτα. Ήτανε που ήτανε το υπόλοιπο μοτέρ στην κατάσταση που ήτανε, άρχισαν να κολυμπάνε και γρέζια (και άλλα ωραία μεταλλικά κομματάκια) μέσα, το αποτελείωσε. Μπιέλα και κύλινδρος για σκραπ φυσικά.
Ο δε κύλινδρος που τον είδα, δεν ήτανε απλά καμμένος, τον "ΕΣΚΑΨΕ". Στην μια πλευρά ήτανε σαγρέ η επιφάνεια του, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Εννοείται πως όλα αυτά αλλάχθηκαν. Για κύλινδρο, πήγα τον παλιό που είχα, που ήτανε σε σαφώς σε αρκετά καλύτερη μοίρα.
Περασμένος με νέο χιτώνιο νικασίλ αυτή τη φορά (σχεδόν το ίδιο με SCEM). Για μπιέλα και πιστόνι μπήκανε Ιαπωνικά, καδένα, τεντωτήρας, γλύστρες επίσης καινούρια όπως και το ρουλεμάν σασμάν φυσικά. Συν το διακοπτάκι On-off που είχα βάλει στα φώτα και κόπηκαν τα καλώδια του. Τα ένωσε όπως ήτανε απο το εργοστάσιο και τώρα ανάβουν αυτόματα, απλά ο διακόπτης δεν κάνει τίποτα.
Έχω 500χλμ στρώσιμο να του κάνω, ευλαβική οδήγηση, βουνά όχι ακόμα. Στα 500, πάω για αλλαγή λάδιών-φίλτρου και έλεγχος στις φλάνζτες. Μετά ανά 1500χλμ σέρβις και σε κάθε αλλαγή μου λέει να αλλάζω και το φίλτρο λαδιού, όχι ανα 3 αλλαγές όπως λέει το manual.
Συνολικό κόστος επισκευής για όλα-όλα αυτά: 300€. Θαρρώς πως για (σχεδόν) rebuild είναι μια καλή τιμή. Σίγουρα, θα τον προτείνω τον άνθρωπο και σε άλλους γνωστούς-φίλους με μηχανάκια, έκανε άριστη δουλειά. Το μηχανάκι δουλεύει ραπτομηχανή κυριολεκτικά...έτοιμο για άλλα 100.000χλμ! Καλόστρωτο μου λοιπόν!