Πόσα χλμ έχουν τα λάδια; Τι μοντέλο είναι;Μετά από αρκετό δρόμο με 140-150χλμ δυσκολεύομαι στο κατέβασμα ταχυτήτων, δεν κατεβαίνουν εύκολα και ειδικά η νεκρά. Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει?
5500 χλμ σέρβις πριν 8 μήνες μηχανή GS 1200 του 2005Πόσα χλμ έχουν τα λάδια; Τι μοντέλο είναι;
Βαλβολίνες δεν έχει το δικό σου; Για άλλαξε και δές, τώρα με το βαρύ κρύο οι βαλβολίνες σφίγγουν πολύ.5500 χλμ σέρβις πριν 8 μήνες μηχανή GS 1200 του 2005
Σέρβις στην BMW λάδια αυτά της Shel που βάζει η BMW. Λές να βάλω άλλα λάδια?Πόσα χλμ έχουν τα λάδια; Τι μοντέλο είναι;
Θα τα αλλάξω όλα σύντομα και θα επανέλθω..Βαλβολινες τσέκαρα/άλλαξαν; Τι έβαλαν;;Ποσο τις έχεις μέσα;
Μετά από αυτό το μυαλό μου περισσότερο θα πήγαινε στο πως δουλεύει ο συμπλέκτης..
ΑΝ έχουν αλλαχτεί υγρά,το κάτω τρομπάκι(αν έχει) και γενικότερα η σύμπλεξη/αποσυμπλεξη.
@Neos ξεχωριστά όπως έγραψες..
Τσέκαρε και το σέρβις μανουαλ πότε έκανες αλλαγή στις βαλβολίνες.Θα τα αλλάξω όλα σύντομα και θα επανέλθω..
Ναι το κάνει μόνο σε μεγάλο ταξίδι, πάνω από 200 χλμ. Καθημερινά πάω στη δουλειά 15 χλμ (το μεγαλύτερο μέρος εθνική) κ αλλά τόσα επιστροφή χωρίς να το έχω προσέξει ποτέ.Όταν το καρε του άξονα του κιβωτίου είναι στεγνό, κάνει δυσκολία στα κατεβάσματα.. .. Καρέ λέμε το σημείο που ολισθαινει ο δίσκος.
Αλλαξε πάντως βαλβολινες 10 ευρώ είναι... Αν και δε νομίζω ότι φταίει αυτή..
Είπες όμως τώρα που το ξαναείδα ότι το κάνει μόνο μέτα από δρόμο... Ισως να έχουν σπάσει και γίνονται νερό με τις θερμοκρασίες....
Σωστό και αυτό, αν και εμένα μου μυρίζει ότι αρπάζουν οι βαλβολίνες, σε πορεία με μεγάλες ταχύτητες τι ταχύτητες να αλλάξει;Ζεσταινεται ο δίσκος και τα υγρά της τρομπας συμπλέκτη με τελικο αποτέλεσμα να μην απομονώνει τελειως το σύστημα ....οπότε σφίγγουν και οι αλλαγές ταχυτήτων.....
Εξαέρωση έχει γίνει ....
Υγρά φρένων δεν χάνει ....
Ο δίσκος (τύπου ΙΧ με χτένια) ή οι δισκοι είναι αλλαγμένα με τα γνήσια ανταλλακτικά ....
Ναι! αλλά όχι πάντα, σήμερα είναι ΟΚΜηπως νιωθεις ένα κενο στην μανετα του συμπλέκτη και δυσκολευεσαι να κατεβασεις ταχυτητες;