Σάββας
Μαθουσάλας member
....δίνεις δικαιώματα, μια δεν του μιλάς και θες Τράνσαλπ μια το αγαπάς και μια το μΠουλάς, τέτΧιος είσαι .....Τι ξημερώματα ρε 8 πήγε.. Φάγαμε και το χάπι για την παλινδρομηση
....δίνεις δικαιώματα, μια δεν του μιλάς και θες Τράνσαλπ μια το αγαπάς και μια το μΠουλάς, τέτΧιος είσαι .....Τι ξημερώματα ρε 8 πήγε.. Φάγαμε και το χάπι για την παλινδρομηση
Ντόκτωρ τζέκιλ το πρωί μίστερ χάιντ το βράδυ. Το μεσημέρι θα πει σιγά μην το πουλήσω.....δίνεις δικαιώματα, μια δεν του μιλάς και θες Τράνσαλπ μια το αγαπάς και μια το μΠουλάς, τέτΧιος είσαι .....
Kawasaki er6 650cc είναι Σωτήρη.Για χοντα μιλάμε Άγγελε;
Μήπως το er6 ηταν συνεργασία Honda kawa i?Kawasaki er6 650cc είναι Σωτήρη.
Πρόλαβες και το διόρθωσες το Σουτζούκι......ούτε τι είναι το ER6 ωρέ?Μήπως το er6 ηταν συνεργασία Honda kawa i?
Βρε είχα καβα κάτι ανταλλακτικά απ το k1100.. Και μπαίνουν και στο μποξερ..Λοιπόν παιδιά μάλλον είμαι πολύ τυχερός(μην πείτε τίποτα άλλο δεν ισχύει γιατί είμαι αδύνατος και δεν έχω μεγάλο κώ...). Κατέβηκα στην μηχανή έλυσα τον ανορθωτή για να τσεκάρω καλώδια και γενικά να κάνω μετρήσεις σε πηνία και μπαταρία. όταν πήρα τον ανορθωτή στο χέρι θυμήθηκα ότι στην αποθήκη μου είχα βολάν πηνία και ανορθωτή από ninja 250(από το eliminator που έχω γράψει σε άλλο νήμα). Λοιπόν ο ανορθωτής είναι ίδιος kavlasaki γαρ και κούμπωσε κανονικά στην φύσα. Το δοκίμασα και το μοτόρι πήρε μια χαρά με την μίζα και δείχνει να φορτίζει την μπαταρία σωστά. Θα δείξει αν όντως ήταν ο ανορθωτής τις προσεχείς ημέρες.
Αυτά είναι τα καλά ΜΠΑΜΠΗ όταν έχεις japan μηχανή. Όταν πουλήσεις το καράβι έλα να σου πουλήσω το er6 μήπως έχεις επιτέλους καλή μηχανή.
ολα τα πατινια ιδια μουρη εχουνΠρόλαβες και το διόρθωσες το Σουτζούκι......ούτε τι είναι το ER6 ωρέ?
Τόσο Γερμανός πΧιά ?
Τώρα κατάλαβα φίλε. Αν η μοτοσυκλέτα δεν έχει μέγεθος και βάρος αυτοκινήτου δεν σου αρέσει.ολα τα πατινια ιδια μουρη εχουν
Ρωτα με για goldwing να στα πω ολα
και γιατι να το κρυψομεν αλλωστεΤώρα κατάλαβα φίλε. Αν η μοτοσυκλέτα δεν έχει μέγεθος και βάρος αυτοκινήτου δεν σου αρέσει.
Τι αυτοκινήτου?Τώρα κατάλαβα φίλε. Αν η μοτοσυκλέτα δεν έχει μέγεθος και βάρος αυτοκινήτου δεν σου αρέσει.
Ρε Σάββα ίδιος ο Μπάμπης με στολή είναι.Τι αυτοκινήτου?
Εδώ μιλάμε για DAF πούναι μικρά για να μην πω για καράβια - πλοία της αγάπης !
Χαρά δε μεγάλη επικρατεί !
Τον πέτυχα και τον φωτογράφισα σε καλή φάση πάνω στο καράβι του !Ρε Σάββα ίδιος ο Μπάμπης με στολή είναι.
Μήπως Δημήτρη του έχεις πάνω συναγερμό ή κάτι άλλο που τραβάει ρεύμα; Γιατί όπως τα λες στο κάνει όταν έχεις μέρες να κινήσεις την μηχανή. Λογικά κάπου έχεις διαρροή ρεύματος ή η μπαταρία δεν είναι καλή. Όπως σου είπαν και τα παιδιά μετράς τάση μπαταρίας με αναμμένη την μοτό πάνω από 13,5 volt στους πόλους της μπαταρίας. Όσο ανεβάζεις στροφές τόσο θα ανεβαίνουν και τα volt. Αν στο κάνει αυτό σίγουρα δεν είναι ανορθωτής. Τα πηνία τα μετράς όπως σου αναφέρει σωστά ο The Owl.Λοιπόν τα φώτα σας και εδώ.
Το hornet πριν λίγο καιρό δεν είχε καθόλου μπαταρία.
Οκ.
Λέω απ' το καθισιο δεν είναι,,η μπαταρία μηνών.
Την φορτίζω.
Το δούλευα συνεχόμενα όλα καλά..
Το αφήνω
Έκανα να το πάρω κάνα δυο βδομάδες.
Πλάι τα ίδια.
Το βάζω μπροστά με καλώδια.
Το πηγαίνω σε ένα συνεργείο βγάζει την φίσα του ανόρθωση βάζει δοκιμαστικό.
Το φως τρεμοπαιζε.
Μου λέει Πηνεία.
Αλλά για σιγουριά αλλάζετε και ανορθωτη.
Ακούω γνώμες
Όχι τίποτα.Μήπως Δημήτρη του έχεις πάνω συναγερμό ή κάτι άλλο που τραβάει ρεύμα; Γιατί όπως τα λες στο κάνει όταν έχεις μέρες να κινήσεις την μηχανή. Λογικά κάπου έχεις διαρροή ρεύματος ή η μπαταρία δεν είναι καλή. Όπως σου είπαν και τα παιδιά μετράς τάση μπαταρίας με αναμμένη την μοτό πάνω από 13,5 volt στους πόλους της μπαταρίας. Όσο ανεβάζεις στροφές τόσο θα ανεβαίνουν και τα volt. Αν στο κάνει αυτό σίγουρα δεν είναι ανορθωτής. Τα πηνία τα μετράς όπως σου αναφέρει σωστά ο The Owl.
Ένα σοβαρό ποστ από τότε που τα φόρουμ είχαν κάτι να πουν..
Βγάζεις το φις που πηγαίνει από τα πηνία στον ανορθωτή, συνήθως τρία κίτρινα. Με σβηστό το μηχανάκι και με ένα πολύμετρο στην ένδειξη των Ohm, μετράς τα ζεύγη 1-2, 1-3 & 2-3. Η αντίσταση των πηνίων κυμαίνεται από 0,8 Ohm έως 1,2 Ohm. Αυτό αν μετράς με πολύμετρο της προκοπής (απίθανο), άρα πρώτα βραχυκυκλώνεις τα άκρα του πολυμέτρου και βλέπεις την αντίσταση των καλωδίων, συνήθως από 0,4 Ohm έως 0,6 Ohm, και προσθέτεις στα παραπάνω. δηλαδή να μετράς αντίσταση από (0,8 + Rκαλωδίων) έως (1,2 +Rκαλωδίων) Ohm. Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες ότι τα πηνία σου δεν έχουν διακοπή.
Εφόσον σε αυτά είσαι εντάξει, πας στη μέτρηση δύο. Πάλι με σβηστό μηχανάκι, μετράς κάθε ένα καλώδιο με ένα μεταλλικό μέρος της μοτοσικλέτας σου με το πολύμετρο στη θέση των Ohm. Η κλίμακα έως 200Ω είναι καλή. Θα πρέπει να μην έχεις μέτρηση, δηλαδή τα πηνία σου να μην "χάνουν" απευθείας ρεύμα προς τη μοτοσικλέτα. Αν έχεις ένδειξη, σημαίνει ότι τα πηνία σου θέλουν ή αντικατάσταση ή περιέληξη. Με τη μέτρηση αυτή ελέγχεις την ηλεκτρική τους απομόνωση ως προς το κύκλωμα της μοτοσικλέτας.
Εφόσον είσαι εντάξει και με τα παραπάνω και τα πηνία σου δεν κάνουν σώμα, πάς στη μέτρηση τρία. Χωρίς να συνδέσεις το καλώδιο, βάζεις μπρος το μηχανάκι και γυρίζεις το πολύμετρο σου στη μέτρηση εναλλασσόμενης τάσης. Μετράς πάλι τα ζευγάρια 1-2, 1-3 & 2-3. Στο ρελαντί (πες περίπου 1.000rpm) θα πρέπει να μετράς σε κάθε ζεύγος περίπου 15-18Volt. Παραπάνω από 15 δεν είναι πρόβλημα, το παρακάτω είναι κάπως ανησυχητικό. Με τη βοήθεια ενός φίλου σου, ανέβασε στροφές περίπου στις 3.000rpm και κράτα εκεί σταθερά και επανέλαβε την παραπάνω μέτρηση. Η τάση που θα μετρήσεις, θα πρέπει να είναι σχεδόν ακέραιο πολλαπλάσιο του 3. (τριπλάσιες στροφές, τριπλάσια τάση) Με τη μέτρηση αυτή διαπίστωσες την ηλεκτρική απομόνωση των τυλιγμάτων των πηνίων μεταξύ τους. Σε κάποιο βαθμό το βήμα αυτό ταυτίζεται με την πρώτη μέτρηση, αλλά με περισσότερη ασφάλεια και ακρίβεια.