Αλλο πράμα λέω εγώ... Δε με εννοησες. Μου απάντησε ο Drake μόνο.
Μια μοτό αντέχει πολλά πολλά χλμ..μια ζωή αντέχει.. .αλαζεις περιφερειακά, αλλά το μοτέρ δεν το ανοίγεις..
Στα σκούτερ παίζει αυτό η τσου?
Μήπως μετά τα 120.000 είναι για σκραπ?
Ρε μήπως είναι μπουρδελα...?
Ξέρουμε μοτο φορτωμένες με χλμ.. Κάνα σκούτερ παίζει;
Πόσα να γράψουνε μέσα στην πόλη ρε Μπάμπη?
Όλη μέρα πέρα δώθε?
Αλλάζω ετήσια λάδια στα 1.500 άντε 1.700 χλμ.
Έγραψε ο Κώστας αν θυμάμαι καλά για το SH 300 ότι έχει τώρα πόσα είπε, 130-140.000? Δεν καλοθυμάμαι, έχω όμως φίλο πούχει τώρα 170.000 χλμ με μια αλλαγή πιστονιού - ελατηρίων γύρω στις 160.000.
Μονοκύλινδρα είναι με ότι αυτό συνεπάγεται αν τα πας τέζα συνέχεια και επί μακρόν θα θελήσουν ένα πιστονάκι - ελατήρια, κλάιν.
Σάμπως το 600άρι Τενερέ του κουμπάρου μου δεν θέλησε στα 50φεύγα πιστόνι- ελατήρια μονοκύλινδρο γαρ?
Εν τω μεταξύ τα SH 300 έχουν πιστόνι ρεκτιφιέ 1 και 2 ήτοι αν βγάλεις ξέρω γω να πούμε ένα μέσο όρο 70.000 πας με δύο αλλαγές πιστονιών - ελατηρίων στα 210.000 για να πας για γενική επισκευή μετά. Ε πέταμα μετά από 210.000 και βάλε, καλά είναι κατά τα δικά μου μέτρα.