ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΑΡΑ ΣΑΣ?

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.609
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
"Επρεπε να το πάρω και να σε περνάω στο βουνό με το 3κυκλο ρε...... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
Αυτο ειναι αληθεια! Στριβει το γαμ@@@!! Αλλα εσυ μωρη κουλομαρια που να πας??Middle finger dancing bananaMiddle finger dancing banana
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Την μικρή βολτίτσα μου την έκανα και εγώ... (χωρίς μήνυμα ζώντας στην παρανομια)
 

Attachments

  • 134415863_718567025687739_1969855735397255354_n.jpg
    134415863_718567025687739_1969855735397255354_n.jpg
    295,6 KB · Προβολές: 19
  • 133852977_397247324836901_4407520402468302704_n.jpg
    133852977_397247324836901_4407520402468302704_n.jpg
    294,1 KB · Προβολές: 20
  • 134074781_429125498270914_7374389318675048052_n.jpg
    134074781_429125498270914_7374389318675048052_n.jpg
    243,5 KB · Προβολές: 19
  • 135040940_1290058471361391_5617989769645037441_n.jpg
    135040940_1290058471361391_5617989769645037441_n.jpg
    271,4 KB · Προβολές: 20

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Σε δυναμόμετρο, η απ το μυαλό σου;;
Όχι δηλαδήΣ για να μη μας παραμυθιαζεις!!!
Το είδε η κυρά Σούλα δίπλα.
Εμπεριστατωμένα πράματα.
 

Le Tavernier

member
Δημοσιεύσεις
854
Ηλικία
48
Περιοχή
Κατωχώρι Πορταριάς
Μοτοσυκλέτα
Aprilia ETV1000 Raid
Όνομα
Νικόλας
Περιοχή
Βόλος
+10 άλογα


Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.609
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
+10 άλογα


Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το εχω κανει σε Transalp και πηρε 5! Τι δεν κανω καλα?
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Την μικρή βολτίτσα μου την έκανα και εγώ... (χωρίς μήνυμα ζώντας στην παρανομια)
Έχεις δει κάνα ρτ εκεί πανου? Δεν έχω βάλει κολο.. Πάρνηθα Βαρυμπόμπη ενναλαξ τα πάω!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
ΕΥΡΗΚΑ!!!

Αυτή τη φορά έκατσα και μελέτησα τους τρόπους που είχα στο να απελευθερώσω το μοτέρ μέχρι εκεί που αφήνει ο εργοστασιακός εγκέφαλος του.

Για αρχή το γρανάζωμα. Το Address ενώ έχει μια δυνατή 1η και 2α όπως και μια 3η σε λογική κλιμάκωση, η 4η είναι κάτι σαν του Innova. Εκτελεί δηλαδή χρέη overdrive.

H Suzuki δηλώνει για το Address 10 ίππους στις 8000RPM και 1kg ροπής στις 7500RPM. Με την 4η όμως οι στροφές πέφτουν κοντά στις 6000 περίπου. Αν συμπλεκτάρω με 4η και 95 Km/h στο κοντέρ το μηχανάκι ανεβάζει αρκετές στροφές μέχρι τον κόφτη του, συνεπώς έχει εύρος RPM για να εκμεταλλευτεί την ροπή του στην 4η.


Μπήκε γρανάζι 13Τ απο Astrea Grand το οποιο ταιριάζει, και λογικό μιας και τα ανταλλακτικά απο τα Astrea μέχρι και σε αεροπλάνα παίζει να ταιριάζουν.

Ωραία, έγινε πιο κοντό. Πάμε στην εισαγωγή εξαγωγή.

"Δείκτης" είναι το μπουζί. Γκριζοάσπρο χρώμα = φτωχό μείγμα, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει / κατάμαυρο = πλούσιο μείγμα και καφετί = σωστή καύση.

Οκ κάναμε τρύπες στο φιλτροκούτι και το μηχανάκι με την στοκ εξάτμιση έχει σκούρο καφετί μπουζί. Ας δοκιμάσω με εξάτμιση. Η Motorsport το στέγνωνε. Θέλω κάτι να μην είναι σκέτος σωλήνας, να έχει κάτι να "μπλοκάρει" λίγο την ροή καυσαερίων για να μην χάσει και backpressure το μοτέρ.

Και έτσι ξέθαψα αυτό το τελικό πάλι:


Όπως και αυτό εδω:


Αυτός ο σιγαστήρας είναι χοντρός και μπαίνει εκεί που κουμπώνει το τελικό με τον λαιμό. Ωραία, να το "στοπ" για το backpressure. Εξάλλου χωρίς αυτό θα φάω για πλάκα κλίση μιας και κάνει σαματά απο θόρυβο. Με τον σιγαστήρα αυτόν δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου αλλά, δεν κοιτάω την ακουστική, κοιτάω να δω μέχρι που μπορεί να διορθώσει ο εγκέφαλος.


Το ταιριάζω πάνω, και βγαίνω για βόλτα. Προφανώς και δεν το δοκίμασα με κρύο μοτέρ, αλλά μετά απο κάνα 20λεπτο βόλτας μέσα στην πόλη. Βγαίνω περιφερειακό, πάλι η ίδια δοκιμή με 2α. Στάση, περίμενε 15 λεπτά μέχρι να κρυώσει λίγο (μην φας το σπίρωμα) και δες.

Το μπουζί ήτανε καφετί. Όχι σκουρόχρωμο καφετί όπως με την στοκ εξάτμιση, αλλά οχι και γκρίζο όπως με την Motorsport. Καφετί, συνεπώς το μηχανάκι κάνει σωστή καύση!



Οι διαφορές δεν είναι τεράστιες αλλά σίγουρα κάτι έγινε. Για αρχή σε συγκεκριμένο σημείο του περιφερειακού (προς την Γορίτσα) που έχει ανηφόρα πριν απο τις αλλαγές ανέβαινε με το κοντέρ να σταματάει στα 90 με 95.

Πλέον το ανεβαίνει αυτό το μέρος με 100 σταθερά χωρίς να πέφτει. Η τελική φτάνει άνετα τα 105 και τα 110 πιο εύκολα, άρα και το γρανάζωμα 13-34 είναι το ιδανικό για αυτό το μηχανάκι.

Το μόνο που μένει είναι να βρω ένα ταμπελάκι να βάλω στην εξάτμιση, κάτι που πάνω απο 3€ δεν θα μου πάει πιστεύω.


Άρα ναι! Κατάφερα να βρω τα όρια του στοκ εγκεφάλου και να μην βάλω κάτι πάνω που να στεγνώνει εντελώς το μοτέρ!
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
ΕΥΡΗΚΑ!!!

Αυτή τη φορά έκατσα και μελέτησα τους τρόπους που είχα στο να απελευθερώσω το μοτέρ μέχρι εκεί που αφήνει ο εργοστασιακός εγκέφαλος του.

Για αρχή το γρανάζωμα. Το Address ενώ έχει μια δυνατή 1η και 2α όπως και μια 3η σε λογική κλιμάκωση, η 4η είναι κάτι σαν του Innova. Εκτελεί δηλαδή χρέη overdrive.

H Suzuki δηλώνει για το Address 10 ίππους στις 8000RPM και 1kg ροπής στις 7500RPM. Με την 4η όμως οι στροφές πέφτουν κοντά στις 6000 περίπου. Αν συμπλεκτάρω με 4η και 95 Km/h στο κοντέρ το μηχανάκι ανεβάζει αρκετές στροφές μέχρι τον κόφτη του, συνεπώς έχει εύρος RPM για να εκμεταλλευτεί την ροπή του στην 4η.


Μπήκε γρανάζι 13Τ απο Astrea Grand το οποιο ταιριάζει, και λογικό μιας και τα ανταλλακτικά απο τα Astrea μέχρι και σε αεροπλάνα παίζει να ταιριάζουν.

Ωραία, έγινε πιο κοντό. Πάμε στην εισαγωγή εξαγωγή.

"Δείκτης" είναι το μπουζί. Γκριζοάσπρο χρώμα = φτωχό μείγμα, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει / κατάμαυρο = πλούσιο μείγμα και καφετί = σωστή καύση.

Οκ κάναμε τρύπες στο φιλτροκούτι και το μηχανάκι με την στοκ εξάτμιση έχει σκούρο καφετί μπουζί. Ας δοκιμάσω με εξάτμιση. Η Motorsport το στέγνωνε. Θέλω κάτι να μην είναι σκέτος σωλήνας, να έχει κάτι να "μπλοκάρει" λίγο την ροή καυσαερίων για να μην χάσει και backpressure το μοτέρ.

Και έτσι ξέθαψα αυτό το τελικό πάλι:


Όπως και αυτό εδω:


Αυτός ο σιγαστήρας είναι χοντρός και μπαίνει εκεί που κουμπώνει το τελικό με τον λαιμό. Ωραία, να το "στοπ" για το backpressure. Εξάλλου χωρίς αυτό θα φάω για πλάκα κλίση μιας και κάνει σαματά απο θόρυβο. Με τον σιγαστήρα αυτόν δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου αλλά, δεν κοιτάω την ακουστική, κοιτάω να δω μέχρι που μπορεί να διορθώσει ο εγκέφαλος.


Το ταιριάζω πάνω, και βγαίνω για βόλτα. Προφανώς και δεν το δοκίμασα με κρύο μοτέρ, αλλά μετά απο κάνα 20λεπτο βόλτας μέσα στην πόλη. Βγαίνω περιφερειακό, πάλι η ίδια δοκιμή με 2α. Στάση, περίμενε 15 λεπτά μέχρι να κρυώσει λίγο (μην φας το σπίρωμα) και δες.

Το μπουζί ήτανε καφετί. Όχι σκουρόχρωμο καφετί όπως με την στοκ εξάτμιση, αλλά οχι και γκρίζο όπως με την Motorsport. Καφετί, συνεπώς το μηχανάκι κάνει σωστή καύση!



Οι διαφορές δεν είναι τεράστιες αλλά σίγουρα κάτι έγινε. Για αρχή σε συγκεκριμένο σημείο του περιφερειακού (προς την Γορίτσα) που έχει ανηφόρα πριν απο τις αλλαγές ανέβαινε με το κοντέρ να σταματάει στα 90 με 95.

Πλέον το ανεβαίνει αυτό το μέρος με 100 σταθερά χωρίς να πέφτει. Η τελική φτάνει άνετα τα 105 και τα 110 πιο εύκολα, άρα και το γρανάζωμα 13-34 είναι το ιδανικό για αυτό το μηχανάκι.

Το μόνο που μένει είναι να βρω ένα ταμπελάκι να βάλω στην εξάτμιση, κάτι που πάνω απο 3€ δεν θα μου πάει πιστεύω.


Άρα ναι! Κατάφερα να βρω τα όρια του στοκ εγκεφάλου και να μην βάλω κάτι πάνω που να στεγνώνει εντελώς το μοτέρ!
Τάσο έχεις γίνεις επιστήμων! :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@karellen Να ναι καλά οι μέντορες Yes Ευχαριστώ για όλες τις συμβουλές παιδιά!

Τώρα επόμενο βήμα να ανοίξω δικό μου βελτιωτικό οίκο αποκλειστικά και μόνο για Address.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.319
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σε δυναμόμετρο, η απ το μυαλό σου;;
Όχι δηλαδήΣ για να μη μας παραμυθιαζεις!!!

..... τωρα σε λεπτομερειες θα κολλαμε? ..... και 10 και 20 αλογα αμα λαχει , χατηρι δεν χαλαμε ...!Bcdefgh
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ένα πλύσιμο σπέσιαλ της το χάρισα γιατί το άξιζε!! View attachment 25095
View attachment 25096
Με το καλό η νέα χρόνια σε όλους μας !!!
Βρε φιλε...120 φορας μπροστα η ειναι οφθαλμαπατη?
Καλα το μαξιλαρι στη μπαγκαζιερα τα σπαει!
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.524
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Βρε φιλε...120 φορας μπροστα η ειναι οφθαλμαπατη?
Καλα το μαξιλαρι στη μπαγκαζιερα τα σπαει!
Σωστά, 120/70/19 φοράει εμπρός ελαστικό το LC.
Όσο για το μαξιλάρι στο πίσω κάθισμα, είναι ένα αξεσουάρ που το σκέφτηκα και έφτιαξα ο ίδιος και δεν μπορεί κανείς να καταλάβει πόσο σημαντική δουλειά κάνει στο να καλύπτει το κενό συνεπιβάτη με βαλιτσα (μεγάλο στο GS) στις απότομες επιταχύνσεις-προσπεράσεις, επίσης καλύπτει την μέση από τον αέρα και σημαντικότερο ξεκουράζει απίστευτα την σύζυγο μου στην μέση της (και πάλι) σε πολυήμερα ταξίδια.
Είναι ότι καλύτερο μπορεί να βάλει κάποιος στην μηχανή του και την διαφορά την καταλαβαίνει μόνο ο συνεπιβάτης, συνήθως η γυναίκα του....
 
Top Bottom