ΕΥΡΗΚΑ!!!
Αυτή τη φορά έκατσα και μελέτησα τους τρόπους που είχα στο να απελευθερώσω το μοτέρ μέχρι εκεί που αφήνει ο εργοστασιακός εγκέφαλος του.
Για αρχή το γρανάζωμα. Το Address ενώ έχει μια δυνατή 1η και 2α όπως και μια 3η σε λογική κλιμάκωση, η 4η είναι κάτι σαν του Innova. Εκτελεί δηλαδή χρέη overdrive.
H Suzuki δηλώνει για το Address 10 ίππους στις 8000RPM και 1kg ροπής στις 7500RPM. Με την 4η όμως οι στροφές πέφτουν κοντά στις 6000 περίπου. Αν συμπλεκτάρω με 4η και 95 Km/h στο κοντέρ το μηχανάκι ανεβάζει αρκετές στροφές μέχρι τον κόφτη του, συνεπώς έχει εύρος RPM για να εκμεταλλευτεί την ροπή του στην 4η.
Μπήκε γρανάζι 13Τ απο Astrea Grand το οποιο ταιριάζει, και λογικό μιας και τα ανταλλακτικά απο τα Astrea μέχρι και σε αεροπλάνα παίζει να ταιριάζουν.
Ωραία, έγινε πιο κοντό. Πάμε στην εισαγωγή εξαγωγή.
"Δείκτης" είναι το μπουζί. Γκριζοάσπρο χρώμα = φτωχό μείγμα, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει / κατάμαυρο = πλούσιο μείγμα και καφετί = σωστή καύση.
Οκ κάναμε τρύπες στο φιλτροκούτι και το μηχανάκι με την στοκ εξάτμιση έχει σκούρο καφετί μπουζί. Ας δοκιμάσω με εξάτμιση. Η Motorsport το στέγνωνε. Θέλω κάτι να μην είναι σκέτος σωλήνας, να έχει κάτι να "μπλοκάρει" λίγο την ροή καυσαερίων για να μην χάσει και backpressure το μοτέρ.
Και έτσι ξέθαψα αυτό το τελικό πάλι:
Όπως και αυτό εδω:
Αυτός ο σιγαστήρας είναι χοντρός και μπαίνει εκεί που κουμπώνει το τελικό με τον λαιμό. Ωραία, να το "στοπ" για το backpressure. Εξάλλου χωρίς αυτό θα φάω για πλάκα κλίση μιας και κάνει σαματά απο θόρυβο. Με τον σιγαστήρα αυτόν δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου αλλά, δεν κοιτάω την ακουστική, κοιτάω να δω μέχρι που μπορεί να διορθώσει ο εγκέφαλος.
Το ταιριάζω πάνω, και βγαίνω για βόλτα. Προφανώς και δεν το δοκίμασα με κρύο μοτέρ, αλλά μετά απο κάνα 20λεπτο βόλτας μέσα στην πόλη. Βγαίνω περιφερειακό, πάλι η ίδια δοκιμή με 2α. Στάση, περίμενε 15 λεπτά μέχρι να κρυώσει λίγο (μην φας το σπίρωμα) και δες.
Το μπουζί ήτανε καφετί. Όχι σκουρόχρωμο καφετί όπως με την στοκ εξάτμιση, αλλά οχι και γκρίζο όπως με την Motorsport. Καφετί, συνεπώς
το μηχανάκι κάνει σωστή καύση!
Οι διαφορές δεν είναι τεράστιες αλλά σίγουρα κάτι έγινε. Για αρχή σε συγκεκριμένο σημείο του περιφερειακού (προς την Γορίτσα) που έχει ανηφόρα πριν απο τις αλλαγές ανέβαινε με το κοντέρ να σταματάει στα 90 με 95.
Πλέον το ανεβαίνει αυτό το μέρος με 100 σταθερά χωρίς να πέφτει. Η τελική φτάνει άνετα τα 105 και τα 110 πιο εύκολα, άρα και το γρανάζωμα 13-34 είναι το ιδανικό για αυτό το μηχανάκι.
Το μόνο που μένει είναι να βρω ένα ταμπελάκι να βάλω στην εξάτμιση, κάτι που πάνω απο 3€ δεν θα μου πάει πιστεύω.
Άρα ναι! Κατάφερα να βρω τα όρια του στοκ εγκεφάλου και να μην βάλω κάτι πάνω που να στεγνώνει εντελώς το μοτέρ!