Μπάμπη 160 ευρώ για μπαταρία μοτό προσωπικά δεν δίνω.
Να δώσω 120 (για το μεγάλο για τα μικρά λιγότερο) και να ξαναπάρω μάνα τζελ που έχει κρατήσει σε μικρό 8,5 χρόνια και στο νυν μεγάλο μέχρι τώρα 4,5 και πάει ακόμα ναι αν ήμουν σίγουρος για την φρεσκάδα της. Αλλά δεν ξέρεις ποτέ πότε μπήκε στο ράφι και πότε άρχισε η γήρανσή της οπότε άκυρο.
Το θέμα των μπαταριών είναι ένα θέμα που τόχουμε ξεχειλώσει - υπερ αναλύσει σε όλες τις μοτοσυκλετιστικές παρεούλες.
Ο Γιάννης παραπάνω παρέπεμψε στο AdvRide που τόχω διαβάσει, στην εδώ παρέα στο εδώ θέμα, σε όλα μα όλα τα μοτοφόρα. Και στην δική μου παρέα τώρα αυτό συζητάμε...πάλι κοκ.
Το θέμα είναι αν το μοτό έχει τα λεγόμενα παρασιτικά φορτία που καταναλώνουν ρεύμα όταν η μοτό κάθεται και δεν κινείται.
Παρασιτικό φορτίο είναι για παράδειγμα ο κάθε συναγερμός άσχετα με το τι λέει περί sleep mode - μηδενικής καταναλώσεως ή ελάχιστης κλπ θέλει ρεύμα και είναι παρασιτικό φορτίο.
Επίσης άλλο θέμα είναι η σωστή λειτουργία του συστήματος φορτίσεως ήτοι πηνία - ανορθωτής και τέλος μαντέψτε...η βόλτα αγαπητοί σύντροχοι και η επαρκής χρήση της μηχανούλας μας.
Όταν θέλουμε να έχουμε όλα τα συστηματάκια της εντάξει μεταξύ των οποίων και η μπαταριούλα της, χρησιμοποιούμε την μηχανούλα μας και πάμε βόλτες. Όταν λέμε βόλτες και χρήση δεν εννοούμε του μισάωρου αλλά καλές βόλτες και μεγάλες.
Αν δεν πηγαίνουμε παίρνουμε μια καλή λιθίου που φορτίζει γρήγορα με τα μειονεκτήματα πούπαμε παραπάνω ή μπαταρίες μολύβδου λογικής τιμής γύρω στα 60-70 ευρώ (οι μεγάλες πούχουν εγγύηση στην καλύτερη των περιπτώσεων ένα χρόνο) και τις αλλάζουμε. Για μένα κουρτίνα δύο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Η βόλτα είναι Ιερή - Απαραβίαστη και αιτία πολέμου. Βολτάρετε γιατί χανόμαστε !