Έχουνε κάνει τρελή δουλειά ,το μηχανάκι αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη .
Τα φρένα μπρος φέρουν πλεον μεγαλύτερη αντλία και ναι φρενάρει.
Οι αναρτήσεις ειδικά εμπρός με την γέφυρα το κάνουν ακλόνητο.
Το ride by wire γκαζακι τα σπάει κυριολεκτικά .
Επειδή έχει υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές ,ανεβάζει γλυκά μόνο του.
Παράδειγμα για να καταλάβεις τι γίνεται:
Στον μπραλο μόλις στρίψαμε στο σφιχτό κομμάτι προς Παύλιανη όλες οι στροφές βγήκαν με 4η ,η οποία από τα 35 χιλιόμετρα ανεβάζει δαιμονιοδως μέχρι το Θεό .
Καταλάβαινε το μοτέρ και έδινε τόσες στροφές όσες χρειαζόταν για να μη σκορτσαρει πουθενα .
Έπαθα μεγάλη πλάκα ,πίστευα ότι δεν μπορεί κάπου θα κρεμάει αλλά ,δεν συνεβει πουθενα.
Το μηχανάκι αυτό πυροβολεί κυριολεκτικά σε εθνικές ,κρατώντας υψηλες ωριαίες ταχύτητες ,ας πούμε ότι τα 145 τα έχει στις 6,500 χ.στροφες ,με το στροφόμετρο να κοκκινίζει από τις 10-11χιλιαδες στροφές και στα στροφιλικια φώναζε ,πλάγιασε με.
Το traction λειτουργεί ιδανικά στην πρώτη σκάλα (έχει δυο ) ,η πρώτη ενδικνειται σε δρόμους και στροφες που δεν ξέρεις την ολυσθηροτητα που μπορεί να έχουν ητι είδους άσφαλτο είναι στρωμενη .
Επιπλέον έχει και το σωστο μέγεθος για εξιμισαρι κι όχι εκεινο το σκάφος που είχε μέχρι το 12.
Το κερασάκι στην τούρτα το πανελακι οργάνων με την κόκκινη βελόνα που προερχεται κατευθείαν από το GSX-R,όσοι το χετε καβαλήσει το ξέρετε .
Ολο το μηχανάκι είναι JAPAN ,ακόμα και τα λάστιχα